Art Vandelay
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Ihan totta joka sana mitä kirjoitat. Sisältö vaan valitettavasti menee "jos tädillä ois munat se ois setä" -kastiin. Tämä koko viestisi on Detroitin kannattajan selittelyä. Kaikella kunnioituksella, vaikuttaa siltä, että sinä et kuulu siihen Detroitin faniporukkaan, joka on jo asiasta yli päässyt.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä että kaikki lipun noston jälkeen on jossittelua ja Detroit olisi voinut vaikka menettää pallon seuraavassa pelissä.
Kiitos vain huolestumisestasi, mutta olen kyllä päässyt yli tappiosta. On ollut vähän muutakin tekemistä tällä viikolla kuin lukea jatkoajan keskustelu palstaa, josta saa kaiketi sen oletuksen etten olisi päässyt yli tappiosta. Halusin vaan tuoda oman mielipiteeni detroit fanina asiaan niin kuin sinä ja muut palstan Dallas fanit + muut lajista kiinnostuneet olette tuoneet. Sinä itse taidat aikaisemmissa viesteissä myöskin selitellä / hakea oikeutusta lipun nostolle( = Pettigrew piti maskista kiinni), joten et ole tainnut itse päästä tilanteesta yli, kun pitää selitellä vaikka Dallas voitti pelin.
Vielä kerran nöyrimmät anteeksipyynnöt, jos olin sinun mielestä myöhässä peliin liittyvästä keskustelusta ja enkä ymmärtänyt olla kommentoimasta peliä.
Viimeksi muokattu: