Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Ei pidä yleistää esim allekirjoittaneella ei ollut ongelma joista on kirjoitettu tänne.
Et todennäköisesti katsonut Ruutu.fi:stä SaiPa-KalPa peliä sitten PC:llä.
Ei pidä yleistää esim allekirjoittaneella ei ollut ongelma joista on kirjoitettu tänne.
Tämä uusi systeemi on miljoona kertaa parempi. Jos vielä kerrankin kuulen rakkaudentunneleista sun muusta paskasta, niin räjähdän.
Siinä playerissä on kolme pinkkiä "palkkia" joista aukeaa se maksimilaadun valinta.
Testilähetyksessä nuo vielä olivat, mutta pelien aikana ei enää voinut valita laatua. Myöskään jälkilähetyksessä ei ole tuota ole valittavissa. Omalla koneella "HD-laatu" pyörii kyllä, mutta kakkoskoneella katsoessa tason laskeminen olisi enemmän kuin suotavaa, koska muuten miniläppäri+mokkula ei ihan riitä.
Testilähetyksessä nuo vielä olivat, mutta pelien aikana ei enää voinut valita laatua. Myöskään jälkilähetyksessä ei ole tuota ole valittavissa. Omalla koneella "HD-laatu" pyörii kyllä, mutta kakkoskoneella katsoessa tason laskeminen olisi enemmän kuin suotavaa, koska muuten miniläppäri+mokkula ei ihan riitä.
Oli!Eli ilmeisesti sitäpä ei voi itse valita vaan ruutu päättää itse millä laadulla katsot? Vai oliko eilen mahdollisuutta valita?
Onko porukka tilannut nyt tuota ruutu plussaa maksaen visa electronilla? Itse yritin kahdella kortilla eikä onnistunut(kyllä, verkkomaksaminen on laitettu verkkopankista päälle). Lähetin palautetta neloselle ja tämmöinen tuli vastaukseksi:
Hei xxxx,
kiitos viestistäsi.
Valitettavasti Visa Electronilla ei pysty maksamaan Ruutu+ -palvelua.
Maksaminen onnistuu luottokorteilla (Visa, MasterCard) sekä verkkopankin
kautta.
Ystävällisin terveisin
Marko Jokila
Asiakasneuvoja
Ruudun asiakaspalvelu
Onko porukka tilannut nyt tuota ruutu plussaa maksaen visa electronilla? Itse yritin kahdella kortilla eikä onnistunut(kyllä, verkkomaksaminen on laitettu verkkopankista päälle). Lähetin palautetta neloselle ja tämmöinen tuli vastaukseksi:
Hei xxxx,
kiitos viestistäsi.
kautta.
Ystävällisin terveisin
Marko Jokila
Asiakasneuvoja
Ruudun asiakaspalvelu
Tohtiiko tuon nyt Ruutu+:n siis tilata?! Vai tulenko katumaan koko loppu talven. 24 megainen kiinteä netti + huippu kone löytyy himasta. Huonommalla laadulla voi varmaan sitten katsoa läppärillä reissuissa...
Maksuko oli kerralla koko könttä yli 200€?
Eli ilmeisesti sitäpä ei voi itse valita vaan ruutu päättää itse millä laadulla katsot? Vai oliko eilen mahdollisuutta valita?
Nyt olen hieman heikoilla jäillä, koska ei täysin varmaa tietoa mulla ole. Väitän silti, että asiakasneuvoja ei nyt oikein ole osannut neuvoa oikein. Electron (ainakin oma Nordean electron) on toiminut jokaisessa maksutapahtumassa, johon on vaadittu luottokorttia, enkä usko, että tämä palvelu olisi jotenkin erikoistapaus. Visa Electron näyttäytyy maksun veloittajalle luottokorttina siinä missä normiluottokortitkin. Tässä tapauksessa "luottoraja" vain on tilin saldo.Onko porukka tilannut nyt tuota ruutu plussaa maksaen visa electronilla? Itse yritin kahdella kortilla eikä onnistunut(kyllä, verkkomaksaminen on laitettu verkkopankista päälle). Lähetin palautetta neloselle ja tämmöinen tuli vastaukseksi:
Hei xxxx,
kiitos viestistäsi.
kautta.
Ystävällisin terveisin
Marko Jokila
Asiakasneuvoja
Ruudun asiakaspalvelu
Kyllähän sitä katsomaan pystyy. Lätkäähän tässä olisi tarkoitus katsoa, eikä pikseleitä, vaikka toki huippulaadusta ei haittaakaan ole. Eiköhän se kuvanlaatu kuitenkin paranemaan päin ole, tuskin ainakaan toiseen suuntaan.No siis haluatko sä nähdä lätkää vai et? Siinä kai on se sun oikea kysymys. se maksaa 240e (koko 12kk määris). Laatu ilmeisesti vaihtelevaa ainakin alkuun. Todennäköisesti paranee kun aika kovaan ääneen laadun huonoudesta ollaan älähdetty.
Eipä paljoa muita vaihtoehtoja ole jos lätkää haluaa nähdä, mulla toimi sen 19,95 eur arvoisesti eilen toi matsi, jollain ei toiminut. Mutta jos et pysty katsomaan lätkää alle HD-tason, ei kannata ostaa.
Nyt olen hieman heikoilla jäillä, koska ei täysin varmaa tietoa mulla ole. Väitän silti, että asiakasneuvoja ei nyt oikein ole osannut neuvoa oikein. Electron (ainakin oma Nordean electron) on toiminut jokaisessa maksutapahtumassa, johon on vaadittu luottokorttia, enkä usko, että tämä palvelu olisi jotenkin erikoistapaus. Visa Electron näyttäytyy maksun veloittajalle luottokorttina siinä missä normiluottokortitkin. Tässä tapauksessa "luottoraja" vain on tilin saldo.
Jos puhun paskaa ja joku tietää tekniikan puolesta varmuudella ylläolevan väitteen virheelliseksi niin ojentakaa ihmeessä.
Tohtiiko tuon nyt Ruutu+:n siis tilata?! Vai tulenko katumaan koko loppu talven. 24 megainen kiinteä netti + huippu kone löytyy himasta. Huonommalla laadulla voi varmaan sitten katsoa läppärillä reissuissa...
?
Juuri näin. Toki verkkomaksaminen täytyy olla aktivoitu kortille (onnistui Nordeassa verkkopankista helposti). Joskus takavuosina oli kuulemma tietyjen pankkien Electronien kanssa ongelmia, en tiedä toimiiko nykyään. Ruutu ei varmasti halua ilmoittaa Electronia tuetuksi maksuvälineeksi, koska kaikkien Electronit eivät välttämättä kelpaa, johtuen ehkä jopa käyttäjän kädettömyydestä aktivoida verkkomaksamista.Nyt olen hieman heikoilla jäillä, koska ei täysin varmaa tietoa mulla ole. Väitän silti, että asiakasneuvoja ei nyt oikein ole osannut neuvoa oikein. Electron (ainakin oma Nordean electron) on toiminut jokaisessa maksutapahtumassa, johon on vaadittu luottokorttia, enkä usko, että tämä palvelu olisi jotenkin erikoistapaus. Visa Electron näyttäytyy maksun veloittajalle luottokorttina siinä missä normiluottokortitkin. Tässä tapauksessa "luottoraja" vain on tilin saldo.
Jos puhun paskaa ja joku tietää tekniikan puolesta varmuudella ylläolevan väitteen virheelliseksi niin ojentakaa ihmeessä.
Ruutu+ mainostaa että 4M pitäisi riittää... vähän epäilen kyllä.
Jees, tiedetään. Tuossa vajaassa 20 megassa näyttäisi netin nopeus olevan tällä hetkellä testien perusteella. Joten eipä pitäisi jäädä siitäkään kiinni, kotona pöytäkoneelta katseltaessa.Se että netin nimellinen nopeus on 24M ei kerro vielä..... jne.
Kysymys koskisi tuota Ruutu-palvelua.
Eli jos tilaisin tuon 24h kokeilun about tasan klo 18.30, niin napsahtaako tuo poikki tasan 24h päästä? Lähinnä tietenkin mietin, että onnistuisikohan katsoa kaksi matsia (huomenna HPK:n peli alkaa klo 17.00 ja tänään klo 18.30), vai jäisikö toinen ottelu keskeneräiseksi?
Tämän lisäksi kysyisin sitä, että onko tuo smart-tv-sovellus jo olemassa? Mielelläni nimittäin katselisin sen olkkarin isommasta töllöstä kuin pienemmältä tietokonenäytöltä.
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
Itse mittasin eilen Android-tabletilla alle 2 megan nopeuksia 3G:llä ja silti peli pyöri ihan jouhevasti. Tietenkin jos torrentti huutaa taustalla, niin ei ehkä ihan yhtä jouhevaa...
Tämän lisäksi kysyisin sitä, että onko tuo smart-tv-sovellus jo olemassa? Mielelläni nimittäin katselisin sen olkkarin isommasta töllöstä kuin pienemmältä tietokonenäytöltä.