Uteliaisuus voitti, ja menin eilen ottamaan tarjotun vuorokausimakupalan (14,95 e) Ruutu +:ssa. Ongelmia oli kuvan pätkimisen, nykimisen ja kuvan laadun kanssa, kokemus ei hyvä. No, tänään olikin sitten sähköpostiin pärähtänyt asiallinen pahoitteluviesti ja hyvityksenä koodi toiseen vuorokausikokeiluun, ilmaiseksi siis. Jospa sit pelittäis paremmin. Kokemus laadusta ei hyvä, asiakaspalvelusta sen sijaan kyllä.
Urhollakin oli alkuaikoina hyvä asiakaspalvelu, jossa ystävällisesti pahoiteltiin ja koodi tuli aina, pari kertaa jopa kaksi. Myöhemmin Urholta alkoi tulla neuvoja asiakkaalle ja homma tuntui jo vittuilulta. Toivottavasti Nelonen korjaa ongelmansa, eikä lähde Urhon tavoin syyttelemään asiakasta, vaikka joskus vika kuitenkin on myös asiakkaan päässä tai "päässä".