Ainakin toistaiseksi esimerkillistä virheen myöntämistä. Sain juuri oheisen viestin eilisiin nettikatseluun liittyneisiin ongelmiin liittyen. Sama mennyt todennäköisesti kaikille nettipalvelun tilanneille:
"Hyvä asiakkaamme,
tässä tietoa eilisestä SM-liigakauden avauksesta palvelussamme. Joillakin Ruudun käyttäjistä ilmeni eilen seuraavan tyyppisiä häiriöitä tai puutteita lähetysten yhteydessä:
1. Lähetyksen keskeytyminen (esim. Type Error #1009)
Tämä häiriö ilmeni ainakin SaiPa-KalPa ottelun 3. erässä osalla käyttäjistä ja haittasi katselukokemusta. Pahoittelemme tätä ja olemme välittömästi aloittaneet selvitys- ja korjaustoimenpiteet häiriön ehkäisemiseksi jatkossa.
2. Kuvan laatu
Lähetysten ja kuvan laatu on meille ensisijaisen tärkeä asia ja tärkein prioriteettimme. Lähetämme kuvan HD-laadulla (1280x720 = 720p), mutta kuvaa pakataan samalla varmistaaksemme lähetyksen toimimisen mahdollisimman monella käyttäjällä, joiden valmiudet katsoa kuvaa vaihtelevat käytössä olevan nettiliittymän ja laitteiston mukaan. Muutamme asetuksia siten, että hyvän yhteyden päässä olevilla käyttäjillä on käytössä eilistä parempilaatuinen lähetys. Teemme jokaisessa pelissä jatkuvia testejä ja parannuksia koko lähetysjärjestelmään kuvan optimoimiseksi mahdollisimman monelle eri tyyppiselle käyttäjälle.
Kuvan laatu vaihtuu nettiliittymäsi yhteysnopeuden mukaan ja sen vuoksi kaikissa tilanteissa laatu ei ole korkein mahdollinen. Käytössä olevan kuvan laadun näkee videosoittimen alalaidassa olevista palkeista (1-3). Kolme palkkia on paras HD-tasoinen laatu.
Pahoittelemme vielä kerran palvelussamme esiintyneitä puutteita ja haluamme hyvittää tämän antamalla sinulle maksuttoman 7 päivän pidennyksen tilausjaksoon. Pidennys tehdään automaattisesti lähipäivien aikana, eikä vaadi sinulta toimenpiteitä."
Jää hyvä maku, jos ja kun pelit näkyvät tänään moitteetta. Hienoa!
"Hyvä asiakkaamme,
tässä tietoa eilisestä SM-liigakauden avauksesta palvelussamme. Joillakin Ruudun käyttäjistä ilmeni eilen seuraavan tyyppisiä häiriöitä tai puutteita lähetysten yhteydessä:
1. Lähetyksen keskeytyminen (esim. Type Error #1009)
Tämä häiriö ilmeni ainakin SaiPa-KalPa ottelun 3. erässä osalla käyttäjistä ja haittasi katselukokemusta. Pahoittelemme tätä ja olemme välittömästi aloittaneet selvitys- ja korjaustoimenpiteet häiriön ehkäisemiseksi jatkossa.
2. Kuvan laatu
Lähetysten ja kuvan laatu on meille ensisijaisen tärkeä asia ja tärkein prioriteettimme. Lähetämme kuvan HD-laadulla (1280x720 = 720p), mutta kuvaa pakataan samalla varmistaaksemme lähetyksen toimimisen mahdollisimman monella käyttäjällä, joiden valmiudet katsoa kuvaa vaihtelevat käytössä olevan nettiliittymän ja laitteiston mukaan. Muutamme asetuksia siten, että hyvän yhteyden päässä olevilla käyttäjillä on käytössä eilistä parempilaatuinen lähetys. Teemme jokaisessa pelissä jatkuvia testejä ja parannuksia koko lähetysjärjestelmään kuvan optimoimiseksi mahdollisimman monelle eri tyyppiselle käyttäjälle.
Kuvan laatu vaihtuu nettiliittymäsi yhteysnopeuden mukaan ja sen vuoksi kaikissa tilanteissa laatu ei ole korkein mahdollinen. Käytössä olevan kuvan laadun näkee videosoittimen alalaidassa olevista palkeista (1-3). Kolme palkkia on paras HD-tasoinen laatu.
Pahoittelemme vielä kerran palvelussamme esiintyneitä puutteita ja haluamme hyvittää tämän antamalla sinulle maksuttoman 7 päivän pidennyksen tilausjaksoon. Pidennys tehdään automaattisesti lähipäivien aikana, eikä vaadi sinulta toimenpiteitä."
Jää hyvä maku, jos ja kun pelit näkyvät tänään moitteetta. Hienoa!