Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 368 970
  • 5 434

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Kävin Oulussa Vima-nimisessä vaatetusliikessä. Harvoin jää yksittäinen nainen mieleen mutta siellä oli kyllä lähes täydellinen kaunotar myyjänä välipäivinä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tossa pitkästä aikaa hiihtoa, naisten Tour de Skitä katsellessa täytyy todeta että Norjan Therese Johaugissa on sitä jotakin, vaikkei sinällään räkä poskella hämärän rajamailla menevä nainen niin vetoava välttämättä olekaan niin kyllä sitä piskuista mäkien tikkaajaa olisi enemmänkin katsellut. Upea taistelu myös tänään Tour de Skin hurjassa loppunousussa ja lähes 2 minuuttia kiinni Kowalczykia ja hieno 2.sija.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei-niin-ranskalaisen-näköinen ranskatar Audrey Fleurot vetosi meikäläiseen kovasti katsoessani The Intouchables -leffaa (helvetin hyvä leffakin vielä). Laiskuuttani jätän kuvalinkit sikseen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Oikeastaan nuo minun kyyläämiseni kohteet sopivat paremmin tänne, joten kirjaan sitten tähän viestiin äskeisen kokemukseni. Lidlissä oli iltavuorossa lempikassani eli tuo 150-senttinen tasku-Venus. Kiireessä en ehättänyt häntä pahemmin tarkkaamaan, mutta panin kuitenkin merkille, että jopa Lidlin hirveän ruma univormu tekee oikeutta hänen naisellisille muodoilleen. Me likes!

Sitten ihan kokonaan toiseen naiseen eli Oona Tolppaseen, joka viime vuonna päätti lopettaa jalkapallon pelaamisen FC Hongan riveissä ja siirtyi fitnessin maailmaan. Ihan vaan näin sivuhuomautuksena haluan mainita, että olen ollut intensiivinen fitness-fani jo yli 15 vuoden ajan. En harrasta touhua, vaan tuhlaan likenevän vapaa-aikani aina toisinaan fitnessiä harrastavian naisten kuvien ihmettelyyn ja silleen. Ahhhh...
Ai niin joo, Oonasta minun pitikin puhua. Eli tässä kuva 1, kuva 2, kuva 3 ja vaikka kuva 4. 1. kuva Fitnessmalli.fi, 2. ja 3. kuva Oonan blogi tolppanen.blogspot.fi ja viimeinen kuva Patrol | Kaikkea urheiluun
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
NRJ:n iltapäiväjuontaja Tuija Pehkonen on muuten aikas nätti tapaus.

1 ja 2
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onpas kovin samannäköinen italialaisen exän kanssa.
Kenen italialaisen exästä puhut?

Olen itse valinnut yhden miehen lehdistönä jo aikoja sitten pysyväisluontoiseksi one and only -suosikkitytökseni iki-ihanan Mette Mannosen.
 

adston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Sitten ihan kokonaan toiseen naiseen eli Oona Tolppaseen, joka viime vuonna päätti lopettaa jalkapallon pelaamisen FC Hongan riveissä ja siirtyi fitnessin maailmaan. Ihan vaan näin sivuhuomautuksena haluan mainita, että olen ollut intensiivinen fitness-fani jo yli 15 vuoden ajan. En harrasta touhua, vaan tuhlaan likenevän vapaa-aikani aina toisinaan fitnessiä harrastavian naisten kuvien ihmettelyyn ja silleen. Ahhhh...
Ai niin joo, Oonasta minun pitikin puhua. Eli tässä kuva 1, kuva 2, kuva 3 ja vaikka kuva 4. 1. kuva Fitnessmalli.fi, 2. ja 3. kuva Oonan blogi tolppanen.blogspot.fi ja viimeinen kuva Patrol | Kaikkea urheiluun

Meinasin tulla itse myös mainitsemaan saman henkilön katsottuani IL-TV:n videon hänestä, mutta ehdit näköjään ensin. On kyllä silmää miellyttävä kokonaispaketti, ei välttämättä kaikkien mieleen mutta kyllä tänne ainakin kelpaisi.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eilen katselin pitkästä aikaa Ali G:n, kun tuo televisiossa sattui pyörimään. Oli täysin päässyt unohtumaan, että tuossa leffassahan pyörii todellinen herkkupala,

Rhona Mitra

Panisin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minusta on ilmeisesti tulossa alwahla-tyyppinen himostalkkeri. Herrajumala mikä näky ilmestyi duunissa näköpiiriin. Uskomattoman kaunis vartijatyttönen. Harvoin näkee yhtä pysäyttäviä tapauksia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tossa pitkästä aikaa hiihtoa, naisten Tour de Skitä katsellessa täytyy todeta että Norjan Therese Johaugissa on sitä jotakin, vaikkei sinällään räkä poskella hämärän rajamailla menevä nainen niin vetoava välttämättä olekaan niin kyllä sitä piskuista mäkien tikkaajaa olisi enemmänkin katsellut. Upea taistelu myös tänään Tour de Skin hurjassa loppunousussa ja lähes 2 minuuttia kiinni Kowalczykia ja hieno 2.sija.

Itse iseäni kehuen, tai siis Therese Johaugiahan mä oikeastaan kehun, niin tän päivän IS osaa kertoa Johaugin hiihtoasun aiheuttamassa peppu kohun. Tour de Skillä Johaugilla ei ollut kyseinen asu käytössä mutta samaan paikkaan kyllä silloinkin katse kiinnittyi. Joku muukin on ilmeisesti Johaugin peppua katsellut kun asiasta on kohu noussut.

Tässä siis IS:n juttu otsikolla: "Norjassa velloo "pyllygate" - hiihtokaunottaren takamuksesta nousi häly"
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Valtava määrä täällä saa kiksejä ns pikkutyttöjen näköisistä ja ikäisistä "naisista".
Tällä tarkoitain siis noin parikymppisiä.
Omaan makuuni sopii vähän vanhemmat kuten:
Monica Belluci - s. 1964
http://4.bp.blogspot.com/-dnG9CM0VInU/T8xXqduGKDI/AAAAAAAALCo/R7I4RsUrJGY/s1600/Monica+Bellucci+%2819%29.jpg

Tai vaikka
Vanessa Marcil - s. 1968
http://i1042.photobucket.com/albums/b428/Sickbastard79/vanessa-marcil.jpg

tai
Rhona Mitra - s. 1976
http://gallery.celebritypro.com/data/media/583/rhona-mitra-113.jpg
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Tälläisiä naisia on täällä jo taidettu mainita, mutta mainitaan nyt. Jotenkin minuun on aina uponnut sellaiset kypsemmät naiset. Sellaiset keski-ikäiset tuhmat ja kiukkuiset naiset, joilla on kuumia aaltoja (vai mitä ne nyt on). Naisia, jotka kokeilevat rajojaan. Jotka haluaisivat opettaa tälläistä n.30 vuotiasta perus jamppaa. Sellaiset puumanaiset on todella haluttavia. No joo mistähän tämäkin halu kypsempiin naisiin on peräisin. Kerrotaan nyt, että olen seurustellut ikäisteni naisten kanssa ja suhteessa ei ollut mitään valittamista. Näin poikamiehenä on vaan halut alkanut kasvamaan juurikin näihin keski-ikäisiin naisiin. Olenko ainoa outo tapaus täällä?

Tämä NAINEN on juurikin esimerkki tapaus jota tarkoitan:

Henna Virkkunen http://static.iltalehti.fi/uutiset/vaatehenna2207LS_uu.jpg
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mistä tiedät, että Virkkusella on kuumia aaltoja?

Ei toi kait nyt niin vanha täti vielä ole.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Mistä tiedät, että Virkkusella on kuumia aaltoja?

Tämä oli vain esimerkkitapaus, millaiset naiset vie minulta jalat alta. Naisillahan saattaan olla kuumia aaltoja milloin tahansa. Aivan mahdoton niistä on ottaa selvää milloin mitkäkin hormoonit hyrrää, mutta tämä kait minun täytyy selvittää tuolla naisasiat ketjussa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Meinasin tulla itse myös mainitsemaan saman henkilön katsottuani IL-TV:n videon hänestä, mutta ehdit näköjään ensin. On kyllä silmää miellyttävä kokonaispaketti, ei välttämättä kaikkien mieleen mutta kyllä tänne ainakin kelpaisi.

Lisätään vielä linkki missä lisää Oonan kuvia, timmissä kunnossa on tämä nuori tyttö. Pictures of Oona Tolppanen

Valittiin juuri Tunturirallin "Rallitytöksi" mitä lienee se tarkoittaakaan mutta en tykkää kyttyrää että esiintyy enemmän julkisuudessa ja näyttää mallia siitä että kovaa treenaavakin voi pysyä tyylikkäänä.
Arctic Lapland Rally - Tunturiralli

Kyllä Oona pieksee sanan varsinaisessa merkityksessä kevyesti tämän Tushkanovan joka ajaa siellä ihan kilpaa.
Ralli: Playboy-kaunotar kilpailee tn Tunturirallissa - katso kuvat - Ralli - Ilta-Sanomat

_
 

ile

Jäsen
Suosikkijoukkue
Racing Club de Cannes
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös