hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Ja Gwen Stefani.Selkeä vampyyri. Ei ole vanhentunut juuri lainkaan.
Muita vastaavia ovat Sandra Bullock, Jennifer Lopez...
Ja Gwen Stefani.Selkeä vampyyri. Ei ole vanhentunut juuri lainkaan.
Hän on muuttunut. Valitettavasti.Ja Gwen Stefani.
Miksei, mutta kovin käsitellyn oloinen kuva. Siis tämä tuore.Lucy Lawless. Upea edelleen!
No kuvat tuppaavat kaikki olemaan nykyisin.Miksei, mutta kovin käsitellyn oloinen kuva. Siis tämä tuore.
Areenasta löytyy melko tuoretta sarjaa parin kauden verran.Miksei, mutta kovin käsitellyn oloinen kuva. Siis tämä tuore.
Jaana PelkonenSelkeä vampyyri. Ei ole vanhentunut juuri lainkaan.
Kyllähän toi kuumalta edelleen näyttää tai sitten google tarjoilee vain vanhoja kuvia. Toki don't speak kappaleen videolla hikisenä hilluva versio on kuumista kuuminta.Hän on muuttunut. Valitettavasti.
Ei Akun ulkonäössäkään vikaa ole eli ei ihme.Aku Sipola on onnenpoika - ensin Minka Kuustonen ja sitten Behm…
Kyynel vierii. Shannenia ihailin itsekin.Shannen Doherty tuo nuoruuden salainen ihastus. Aina tulee viemään.
RIP.
Perustele miksi pitäisi äänestää!!Miten on mahdollista, että olin ainut kuka äänesti tätä upeaa naista kesätyttöäänestyksessä!!? Perustele.
Tennispelaajaa verrataan Marta Kostjukiin ja ei vaan riitä.Miten on mahdollista, että olin ainut kuka äänesti tätä upeaa naista kesätyttöäänestyksessä!!? Perustele.
Miten on mahdollista, että olin ainut kuka äänesti tätä upeaa naista kesätyttöäänestyksessä!!? Perustele.
Perkele! Oli pari vuotta sitten WTA rankingin kakkonen ja tekee just kovaa vauhtia uutta nousua huipulle.Ikinä kuullutkaan kyseisestä mimmistä.
Miten on mahdollista, että olin ainut kuka äänesti tätä upeaa naista kesätyttöäänestyksessä!!? Perustele.
Ok. Jäänyt vähemmälle tuo tenniksen seuraaminen viime vuosina.Perkele! Oli pari vuotta sitten WTA rankingin kakkonen ja tekee just kovaa vauhtia uutta nousua huipulle.