Game of Thrones on hieno tv-sarja, ja vaikkei olisikaan niin pelkästään Oona Chaplin tekisi siitä katsomisen arvoisen.
Usein näitä norjalaisia talviurheilunaisia näihin ketjuihin tarjotaan, mutta muistutan nyt vaan, että se kaikkein ihanin niistä on alppihiihtäjä Ragnhild Mowinckel.
En jaksa laittaa linkkiä kuvaan.
Usein näitä norjalaisia talviurheilunaisia näihin ketjuihin tarjotaan, mutta muistutan nyt vaan, että se kaikkein ihanin niistä on alppihiihtäjä Ragnhild Mowinckel.
En jaksa laittaa linkkiä kuvaan.
No joo. Mutta ei. Silvolle ei pärjää, ei sitten alkuunkaan. Mutta mä nyt en blondeista muutenkaan innostu ihan niin paljon. Mikähän Malenan kaula-aukkoa vaivaa tossa Google-haun ekassa fotossa..? Karua.Malena Ernman (linkki googlen kuvahakuun) on ruotsalainen mezzo-sopraano, jota voisi hyvällä syyllä sanoa myös Ruotsin Satu Silvoksi. Kahden lapsen äiti on vuosimallia 1970 ja kuten nimimerkki Simon voi huomata, hänellä on kaikki edellytykset tulla huomatuksi myös lahden tällä puolen.
No joo. Mutta ei. Silvolle ei pärjää, ei sitten alkuunkaan. Mutta mä nyt en blondeista muutenkaan innostu ihan niin paljon. Mikähän Malenan kaula-aukkoa vaivaa tossa Google-haun ekassa fotossa..? Karua.
Superia. Ei tuu riitaa.Ja kyllä minä mieluummin Malenaa höyläilen kuin Satua.
Gemma Atkinson on myös aivan varteenotettava nainen:
http://onlyhdwallpapers.com/thumbnail/gemma_atkinson_desktop_1280x961_hd-wallpaper-859743.jpg
Edit: Eipä mitään, nyt meni Gemmat sekaisin, joten ei tartte pahoittaa mieltä. Sen leffan tosin voisin silti vielä katsoa.
Mikähän Malenan kaula-aukkoa vaivaa tossa Google-haun ekassa fotossa..? Karua.
Eriparin silikonit ovat jotakuinkin yhtä iso turnoff, kuin yllättäen aistittu koiran lipaisu pakaraan kesken aktin.
Molemmat on koettu.
Nytkö sulla on samaa paria?
Katy Perryn tissit.
On hänellä persekin. Ja ihan nätti naama, mutta siihen aika harva kiinnittää huomionsa.
Katyn perseestä voisin kyllä ottaa vastaan lisäinfoa.