Mä en kyllä mitään naapurintyttöjä halua. Varsinkin jos se merkkaa jotain H&M-meininkiä tai hirveän ankeita värisävyjä. Paras on sellainen nainen, joka osaa pukeutua laidasta laitaan. Juhliin juhlapukeutuminen ja arjessa sellainen sporttinen, laadukas, hyvännäköinen olemus. En halua mitään ankeata tai vaatimatonta, enkä sitä, että näyttää ihan retaleelta tai että näyttää aina koko ajan huoralta. Aika hyvin sen näkee vaatteiden väreistä ja merkeistä jo millainen tyyppi on kyseessä. Hankenilla on yllättävän asiallisia verrattuna noin kansakuntaan keskimäärin. Joskus kun olen siellä käynyt niin olen asian havainnut.
En muuten puhise peilin edessä, koska olen niin hyvässä kunnossa, etten hengästy kovinkaan helposti. Annan muuten hyvän vinkin ja se on se, että peilin edessä kannattaa seistä nimenomaan ilman vaatteita, koska ne vaatteet kusettavat. Millä hitolla arvioit vartaloasi, jos päälläsi on vaatteita. Ihan perusasioita. Toki voihan sitä hyvin pukeutuakin, mutta mistä näkee esim. onko kessiä, jos on paita päällä.