Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 366 594
  • 5 434

chubster

Jäsen
Hyi, eiväthän naiset kakkaa. Ne käyvät vain puuteroimassa tarpeen vaatiessa.

Olen löytänyt erinäisiä sivustoja internetistä joilla oleva materiaali on täysin ristiriidassa väitteesi kanssa. Mihin nyt uskon? Tämähän on kunnon mindfuck perkele.

Kate Beckinsale on myös sangen kuuma vittu, ikäisekseen varsinki.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jennifer mulle, Alana alwahlalle. Win-win.

Kaipa tuo Alana yhdeksi viikonlopuksi kelpaa, mutta jos hän halajaa pidempää suhdetta, joutunen ohjaamaan hänet nimimerkki HIFK:n kotiovelle. Opettakoon sitten hälle elämän tosiasiat.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Nyt kun tuossa noita hiihtelijöitä tuli esiin, niin laitetaanpa yksi hehkeä neitokainen lisää Mari Laukkanen. Mistä lie johtuu, mutta kyllä Mari meikäläisen polvet saa notkumaan.

Sama. Voi kun pääsisi lohduttaan maaliin tullessa.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt kun tuossa noita hiihtelijöitä tuli esiin, niin laitetaanpa yksi hehkeä neitokainen lisää Mari Laukkanen. Mistä lie johtuu, mutta kyllä Mari meikäläisen polvet saa notkumaan.
Suihinottajan suulla varustettu urheilullinen nainen kuumottaa varmasti ei niin herkkääkään runkkukeijoa, ymmärrän täten polviesi notkahduksen jopa ilman sitä idolisi suihinottoa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Naisten 10km vapaan hiihtoa katsellessa täytyy todeta jälleen että Norjan Therese Johaug on kyllä syötävän ihana blondi. Oli ne iloiset tuulettelut voiton jälkeen aika herkullista katsottavaa. Voisi tuon adoptoida suomalaiseksi. :P

Radio Rockin Harri Moisio oli tehnyt myös saman huomion, Harrillakin on silmää naiskauneudelle. Tuo Therese on ihana.

Britneyltä harmittava valinta.
 
Viimeksi muokattu:

chubster

Jäsen
Katselin tuossa Emmerdalea ja sieltä rumilusten keskeltä löytyi yksi timantti, näytti ainakin hyvältä kun muihin sarjan ihmisiin vertasi:

Sammy Winward

googlettelun tulos:

Sammy Winward
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ihan oikean päätöksen Leksa teki. Nimittäin tällä tavoin Barin osakkeet minun silmissäni vain nousivat entisestään.
Ja onhan tuon naikkosen naamakin "ihan" nätti.
Hahaa, morjens alwahla o/ Tuosta naisesta riittää meille molemmille :D
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hahaa, morjens alwahla o/ Tuosta naisesta riittää meille molemmille :D

Ja varsinkin hänen tilipussistaan. Kun sinä kerran olet mitä ilmeisimmin perehtynyt niin tarkasti Bariin, niin voisitko valaista, kuinka paljon hän on urallaan tienannut?
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Sinä voit ottaa kaikki rahat jos minä vain saan pitää Barin meikällä ;)
 

kiekki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-67, Marit Björgen, Kimi Räikkönen
Olen tässä Val di Fiemmen kisoja seuraillessani tajunnut että Marit Björgen on jo pitkään ollut salainen heikkouteni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös