Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 369 025
  • 5 434

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Celtic Woman: Scarborough Fair - YouTube

(Tai no ei oikeastaan tuo hirveän näköinen rääkyvä haahka, mutta kun kuuntelen tätä ajatukseni alkavat karkailla... tunnen ajelehtivani korkealla taivaalla... ajelehdin hattaramaisen pilven päällä... minua vastaan ajelehtii toinen pilvi... pilven päällä on... pilven päällä on pyllistävä jokeri... sen persereikä... ja kulhollinen sipulisilppua sekä marmelaadipurnukka...

And once there was a true love of mine...)
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
...Mutta tämä ei ollut se pointti, vaan kun tulin tuossa tunti sitten tien ylitse suojatietä tai olin vasta menossa ylitse, koska punainen valo paloi vielä niin vastaan tuli sellainen nainen, joka veti jalat alta tai siis suu loksahti auki. En muista koska olisin nähnyt yhtä asiallisennäköisen naisen. Hänkin katsoi minua yhtä hämmästyneenä, en tiedä miksi. Ehkä näytin niin urpolta siinä tilanteessa tai sitten oli joku muu syy. Ei oikein kyllä aivot toimineet kaikilla sylintereillä, kun oli sen verran hydessä vähästä unesta ja muutamasta kaljasta johtuen.

Oliko joku ostanut peilin?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Havahduin tuossa päivänä muutamana siihen tosiseikkaan, että Julianne Moore (s. 1960) on suorastaan hyvinkin hehkeä neitokainen. Olen kaiketi tulossa vanhaksi tai järkiini tms.

Joka tapauksessa, on se.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mari Perankoski. Katsoin tossa äsken uusintana uutisvuodon missä Mari oli vieraana ja on hän vaan upea nainen. Ja siis Nainen, ei mikään missipissis.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Joo on toi kuva tullut katsottua. Rohkean ja itsevarman naisen kuva.

Kuva olis kiva. Tosiaan ei löytynyt netinsyövereistä vaikka kuinka etsi!? Muita Sielu ja ruumis kuvia löytyi kyllä, mutta netissä olevat loppuvat tuohon toukokuuhun.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gwen Stefanin vetovoima on aivan uskomaton 90-luvun puolivälissä kuvatun Don't Speak -kappaleen videossa. Erittäin kaunis ja samalla söpö kesätyttö. Hyvä biisikin kaiken lisäksi.

(linkki vie youtubeen)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Gwen Stefanin vetovoima on aivan uskomaton 90-luvun puolivälissä kuvatun Don't Speak -kappaleen videossa.
Eikä se vetovoima ole mielestäni minnekään vuosien varrella hävinnyt - päinvastoin.

Mariskan karisma on kuitenkin purrut itseeni viime aikoina ylivoimaisesti tehokkaimmin.
 

Wolves

Jäsen
Ellen olisi ollut istuma-asennossa Lappeenrantalaisen parturiliikkeen tuolissa hyvävartaloisen parikymppisen vaaleahiuksisen parturin leikellessä hiuksiani, olisi jalkani todennäköisesti lähteneet alta. Viimeistään siinä kohtaa, kun naisen pää ilmaantui pääni viereen ja hyvin, painotus sanalle hyvin, hellästi puhalsi silmäkulmaani jumittuneen hiuskappaleen lattialle.

Voiko hiuksia leikkuuttaa joka päivä?
 
Suosikkijoukkue
KK

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kateellisten kirjoituksia. Ja pitäähän sitä itsestään olla varma sekä hieman itserakas, jotta niitä naisia voisi "iskeä".

Ehkä edellisen kuvan Teräsmiehelle ei sitten ole vielä täysin valjennut mitä se tarkoittaa, kun puhutaan naisten iskemisestä. Kansasin maaseudulla saattaa olla seksuaalikasvatus vähän heikompaa varsinkin avaruuden muukalaisille.

Tosin Ihmenaisen mieltymykset huomioiden Teris on täysin oikeilla jäljillä, koska Ihmenaisen voimien määritelmään kuuluu, että jos mies saa vangittua hänet hänen omalla lassollaan, niin hän alistuu ja on miehen edessä voimaton. Muutenkin taitaa Ihmenainen olla niin paatunut S/M-friikki, että Teriksen nyrkinisku niskaan käy vain esileikistä.

Tämä täysin offtopicina ja koskien vuonna 1941 luotua sarjakuvahahmoa. Tosin ei haittaisi, jos tosielämässäkin juoksentelisi niukkoihin mutta värikkäisiin alusasuihin pukeutuneita uhkeita supervoimaisia amatsoneja. Naiset saisivat monelta jalat alta, ainakin siihen asti, että joku mies sattuisi löytämään narunpätkän jolla lassota Victoria's Secretin sponsoroima supersankaritar.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Uusi Päivä-televisiosarjassa näyttelevä Anu Raipia on kyllä minun makuuni.

Hyvä syy katsoa parhaillaankin menevää minimaratoonia kakkoselta.

Linkki vie Ylen sivustolle.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Uneton yö ja boksilta perjantain Tartu Mikkiin.

Krista Siegfrids, siinä nainen joka saa tarttua mun mikkiin koska tahansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös