Mitä tuohon oletettuun naikkoseen tulee, niin kyllähän se vain jäi tuijottamaan schollin alastonta vartaloa.
Tuli alasti hakemaan autoaan, jotta kansan huomio siirtyisi muualle demarilla liikkumisen sijaan?
Mitä tuohon oletettuun naikkoseen tulee, niin kyllähän se vain jäi tuijottamaan schollin alastonta vartaloa.
...Mutta tämä ei ollut se pointti, vaan kun tulin tuossa tunti sitten tien ylitse suojatietä tai olin vasta menossa ylitse, koska punainen valo paloi vielä niin vastaan tuli sellainen nainen, joka veti jalat alta tai siis suu loksahti auki. En muista koska olisin nähnyt yhtä asiallisennäköisen naisen. Hänkin katsoi minua yhtä hämmästyneenä, en tiedä miksi. Ehkä näytin niin urpolta siinä tilanteessa tai sitten oli joku muu syy. Ei oikein kyllä aivot toimineet kaikilla sylintereillä, kun oli sen verran hydessä vähästä unesta ja muutamasta kaljasta johtuen.
Mari Perankoski. Katsoin tossa äsken uusintana uutisvuodon missä Mari oli vieraana ja on hän vaan upea nainen. Ja siis Nainen, ei mikään missipissis.
Ja hilloviivahan oli esillä taannoisessa kuukausiliitteessä.
Ja hilloviivahan oli esillä taannoisessa kuukausiliitteessä.
Joo on toi kuva tullut katsottua. Rohkean ja itsevarman naisen kuva.
Eikä se vetovoima ole mielestäni minnekään vuosien varrella hävinnyt - päinvastoin.Gwen Stefanin vetovoima on aivan uskomaton 90-luvun puolivälissä kuvatun Don't Speak -kappaleen videossa.
Mari Perankoski. Katsoin tossa äsken uusintana uutisvuodon missä Mari oli vieraana ja on hän vaan upea nainen. Ja siis Nainen, ei mikään missipissis.
Muuttuisiko kyseisen neidon ammattinimike sen jälkeen, kun maksat hänen seurastaan joka päivä?Voiko hiuksia leikkuuttaa joka päivä?
PS. Mikä liike? :P
Voiko hiuksia leikkuuttaa joka päivä?
Ei naiset vie minulta jalkoja alta, vaan minä heiltä.
Ei naiset vie minulta jalkoja alta, vaan minä heiltä.
Hei vaan, Chuck Norris.
Kateellisten kirjoituksia. Ja pitäähän sitä itsestään olla varma sekä hieman itserakas, jotta niitä naisia voisi "iskeä".Tippa Rohypnolia daamin lasiin ja jalat lähtevät alta naiselta kuin naiselta?
Tai sitten on käytössä Teräsmiehen Ihmenaiseen kohdistama satavarma metodi, josta kuuluu ääniefektinä "KLUDD!". Metodista graafinen kuvaus ohessa.
Kateellisten kirjoituksia. Ja pitäähän sitä itsestään olla varma sekä hieman itserakas, jotta niitä naisia voisi "iskeä".
Uusi Päivä-televisiosarjassa näyttelevä Anu Raipia on kyllä minun makuuni.
Hyvä syy katsoa parhaillaankin menevää minimaratoonia kakkoselta.
Linkki vie Ylen sivustolle.