Kenen italialaisen exästä puhut?Onpas kovin samannäköinen italialaisen exän kanssa.
Sitten ihan kokonaan toiseen naiseen eli Oona Tolppaseen, joka viime vuonna päätti lopettaa jalkapallon pelaamisen FC Hongan riveissä ja siirtyi fitnessin maailmaan. Ihan vaan näin sivuhuomautuksena haluan mainita, että olen ollut intensiivinen fitness-fani jo yli 15 vuoden ajan. En harrasta touhua, vaan tuhlaan likenevän vapaa-aikani aina toisinaan fitnessiä harrastavian naisten kuvien ihmettelyyn ja silleen. Ahhhh...
Ai niin joo, Oonasta minun pitikin puhua. Eli tässä kuva 1, kuva 2, kuva 3 ja vaikka kuva 4. 1. kuva Fitnessmalli.fi, 2. ja 3. kuva Oonan blogi tolppanen.blogspot.fi ja viimeinen kuva Patrol | Kaikkea urheiluun
Kyllä. Satu Silvo on yksi niistä naisista, jotka edelleen saavat meikäläiseltä ns. jalat alta. Toinen on eräs Brandy Talore.Satu Silvo äsken Ylen asiaohjelmassa Puoli seitsemän. Hieno hieno nainen ja ihminen.
Tossa pitkästä aikaa hiihtoa, naisten Tour de Skitä katsellessa täytyy todeta että Norjan Therese Johaugissa on sitä jotakin, vaikkei sinällään räkä poskella hämärän rajamailla menevä nainen niin vetoava välttämättä olekaan niin kyllä sitä piskuista mäkien tikkaajaa olisi enemmänkin katsellut. Upea taistelu myös tänään Tour de Skin hurjassa loppunousussa ja lähes 2 minuuttia kiinni Kowalczykia ja hieno 2.sija.
Hän on metrin mittaisissa fuck me buutseissaan meikäläisen ehdoton ykkösvaihtoehto tekemään tutkivaa journalismia meisselistäni.Susanne Päivärintaa haluaisin nushia oikein isosti.
Mistä tiedät, että Virkkusella on kuumia aaltoja?
Meinasin tulla itse myös mainitsemaan saman henkilön katsottuani IL-TV:n videon hänestä, mutta ehdit näköjään ensin. On kyllä silmää miellyttävä kokonaispaketti, ei välttämättä kaikkien mieleen mutta kyllä tänne ainakin kelpaisi.
Lisätään vielä linkki missä lisää Oonan kuvia, timmissä kunnossa on tämä nuori tyttö. Pictures of Oona Tolppanen
Mimmin suoritus Underworld leffassa Sonjan roolissa on katsomisen arvoinen. Ei tietenkään päihitä Kate Beckinsalen Selenea.Eilen katselin pitkästä aikaa Ali G:n, kun tuo televisiossa sattui pyörimään. Oli täysin päässyt unohtumaan, että tuossa leffassahan pyörii todellinen herkkupala,
Rhona Mitra
Panisin.