Naisen logiikkaa, tositapauksia elävästä elämästä

  • 144 007
  • 462

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kivaa, että tämäkin ketju potkii. Tuli tässä vuosi sitten keväällä kutsu lukioajan luokkakokoukseen. Sinnehän ei erkkikään tietenkään lähde, mutta tulin sanoneeksi vaimolle, että sellainen kutsu tuli. Vaimo oli vähän aikaa hiljaa ja kysyi; "Miksköhän mulle ei tullut?" Mykistyin ja olin pakotettu jatkamaan: "Siis mitä??? Kutsua mun luokkakokoukseen?" Vaimo; "Eiku kutsua Kämpin Gallerian talvipoistomyyntiin. Se tulee yleensä tähän aikaan vuodesta."

Että semmosta. Toivoin loppuun asti, että rva olisi tarkoittanut edes kutsua omaan luokkakokoukseen, mutta avainsanana tässä olikin ilman muuta ja luonnollisesti kutsu yleensä.
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Voih,paze17 anto todellakin tylyn esimerkin siitä, millasia jääkiekon väärinymmärtäjiä tämä maailma meidän naispuolisten osalta pitääkään sisällään...

Mutta eikö toi nyt oo selvää, ettei MAAJOUKKUEESSA pelaa, ku oman maan kansalaisia!! Siis voi jee... Mun rakkaani varmaan kiittää luojaa, että mä sentään ymmärrän lajia. Ettei sit tuu tollasia möläytyksiä kavereiden kuullen.

No mutta, meitä on moneen junaan. Ja miesten logiikastahan ei sitten kannata edes rueta keskustelemaan.
 

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Tästä ketjusta saisi varmaan hyvän kirjan koostettua joulumarkkinoille...

Kannanpa omankin korteni kekoon. Kaverini parempi puolisko oli kerran ruokapöydässä kovasti miettinyt, että miten tuossa kurkkupurkissa laskee tuo nestekin, vaikka sieltä otetaan vain kurkkuja pois, ei sitä nestettä...
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Re: Shoppailu?

Viestin lähetti Predator
Asiaan liittyen minua on aina ja ikuisesti ihmetyttänyt naisten kadehdittava taito käydä "shoppailemassa". Se kun ei välttämättä tarkoita sitä että mennään kauppaan OSTAMAAN jotakin, vaan siellä pörrätään ystävättären kanssa tuntitolkulla ja kokeillaan vaatteita, alusvaatteita ym. Mies ei tuohon nimittäin pysty. Jos kauppaan mennään, niin sinne mennään ostamaan jotakin...


Jes.

Mä en ymmärrä, naiset menee vaatekauppaan, sovittaa varmaan viittä eri paitaa ja kuusia eri housuja, yksikään niistä ei oo hyvä, seuraavaan kauppaan, siellä sama homma, seuraava kauppa, seuraava kauppa, jonka jälkeen mennään siihen ihkaensimmäiseen kauppaan ja otetaan se paita ja ne housut joita sovitettiin ensimmäiseten joukossa.

Oon kerran erehtyny tollasen matkaan, krapula+nälkä+messiaanisiin mittoihin kohonnut vitutus loppuvaiheessa= parisuhde oli koetuksella

Inferno magazinessa Hynysen palsta käsittelee hyvin samankaltaisia aiheita (ongelmia?) usein, suosittelen.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Re: Shoppailu?

Viestin lähetti freedomestic
Jes.

Mä en ymmärrä, naiset menee vaatekauppaan, sovittaa varmaan viittä eri paitaa ja kuusia eri housuja, yksikään niistä ei oo hyvä, seuraavaan kauppaan, siellä sama homma, seuraava kauppa, seuraava kauppa, jonka jälkeen mennään siihen ihkaensimmäiseen kauppaan ja otetaan se paita ja ne housut joita sovitettiin ensimmäiseten joukossa.

Oon kerran erehtyny tollasen matkaan, krapula+nälkä+messiaanisiin mittoihin kohonnut vitutus loppuvaiheessa= parisuhde oli koetuksella


No pienestä teillä parisuhteen koetukselle saa, jos tollanen asia saa suhteen koetukselle. Toi on tuttua tollanen kiertely. Tosimiehet sen kestää.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Re: Re: Re: Shoppailu?

Viestin lähetti Ice Hockey
Toi on tuttua tollanen kiertely. Tosimiehet sen kestää.

Tosimies osaa sanoa naiselle että mee vittu ite vaan. Kierroksen ajaksi hän menee oluelle johonkin kätevään kuppilaan josta nainen saa tosimiehen asiansa toimitettuaan noutaa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tai sitten nainen voi vaihtaa mieheen, joka lähtee vapaaehtoisesti mukaan shoppailemaan ja ostaa samalla itselleenkin.
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Re: Re: Re: Shoppailu?

Viestin lähetti oukka
Tosimies osaa sanoa naiselle että mee vittu ite vaan. Kierroksen ajaksi hän menee oluelle johonkin kätevään kuppilaan josta nainen saa tosimiehen asiansa toimitettuaan noutaa.

Aivan totta, vain trendihomot tai todella epätoivoiset vässykät kiertävät naisten perässä rättikaupoissa. Mieluummin sitä kuuntelee Kartri-Helenaa ja syö lasimurskaakin, kun piinaa itseään moisella kokemuksella.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Re: Re: Shoppailu?

Viestin lähetti zamuel
Aivan totta, vain trendihomot tai todella epätoivoiset vässykät kiertävät naisten perässä rättikaupoissa. Mieluummin sitä kuuntelee Kartri-Helenaa ja syö lasimurskaakin, kun piinaa itseään moisella kokemuksella.

Paitsi silloin, jos Sokoksella tjsp. on naisten alusvaatenäytös esimerkiksi Janina Frostellin kera. Tosimies huomaa sen aamulla lehdestä ja vaikka tarvittaessa syö lehden mainossivut aamiaispöydässä, kun rouva ei katso ja ehdottaa vaivihkaa iltapäivästä: "Tuli tässä mieleen, että mitä jos käytäis katselemassa vähän päällepantavaa, sulle ja mulle, Sokoksella on esimerkiks kovia tarjouksia...". Kukaan nainen ei kieltäydy shoppailukutsusta. Sitten vaan paikalle ja "Ohhoh! Onpas täällä jengiä, mitähän täällä on menossa, mennääs katsomaan..."

Tämän päätteeksi mies joutuu toki hankkimaankin jotain, mutta jää silti jotenkin voitolle naisen mielessä, vaikkei hän tajuakaan, että miten, kun mies on kuolannut alusvaatemalleille. Jälkikäteen naiselle nimittäin jää kuitenkin se sen kerran ostos. Joka onkin jo vanhentunut viikon päästä...
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Re: Re: Re: Re: Shoppailu?

Viestin lähetti zamuel
Aivan totta, vain trendihomot tai todella epätoivoiset vässykät kiertävät naisten perässä rättikaupoissa. Mieluummin sitä kuuntelee Kartri-Helenaa ja syö lasimurskaakin, kun piinaa itseään moisella kokemuksella.

Jaa no toi on sun mielipide. Taidat ite olla vässykkä joka ei kestä kaupasta kauppaan kävelyä. Pointti tossa mun viestissä oli kuitenki se, että jos tosta suhde on koetuksella, niin heikolla jamalla on suhde.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
J. Frostell ja alusvaate-esittely olisi sellainen yhdistelmä, joka tosiaan saisi allekirjoittaneenkin tekemään melkein mitä vain. Jopa sitten kärsimään HenkkaMaukat, Lindexit, Stokkat, sun muut helevetit. Perkele vaikka kahteen kertaan.
 

foligno

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kävipä tässä päivänä eräänä oman äitini kanssa varsin koominen tilanne. Äitiliini kyyditsi minua vanhempieni luota kotiini ja sattui olemaan jostain syystä ratin takana, vaikka yleensä yritän itse päästä ratin taa välttääkseni ylimääräisiä sydämentykytyksiä. Päivä oli ollut kurainen ja auton tuulilasi oli niin umpilikainen ettei siitä meinannut läpi nähdä. No, ihmekös se, kun pissapoika oli tyhjä. Siinä sitä äitimuori harmitteli asiaa, kun käännyimme Turun Linnankadulle Turun Linnan kohdalla. Huomasin siitä pelkääjän paikalta että noin 30 metrin päässä meistä oli valtava vesilätäkkö tiellä ja juuri siinä hollilla sopivasti keski-ikäinen pariskunta tuulipuvuissaan kävelyllä kävelytiellä siinä lätäkön vieressä. En voinut vastustaa kiusausta ja ehdotin äidilleni asiallisesti, että "kiihdytä oikein kunnolla tuohon vesilätäkköön niin saadaan vettä tuulilasiin ja pyyhittyä se puhtaaksi". Äiti ei tietystikään huomannut pariskuntaa kävelytiellä ja otti oikein kunnon spurtin Citroenillaan. Tietäähän sen, miten siinä käy. Kura roiskui oikein kunnolla, mutta ainoa mikä siinä kastui oli tuo sunnuntaikävelyllä ollut pariskunta, ja tuulilasi oli yhä kuiva ja paskainen. Äitinikin siinä sitten huomasi tapahtuman jälkeen että hullustihan siinä kävi, mutta ei nolouttaan jäänyt anteeksikaan pyytämään. Meikäläinenhän teeskenteli lahjakkaasti, etten ollut myöskään huomannut pariskuntaa.

Ruma temppuhan se oli, mutta ei tuollaisia tilanteita voi jättää käyttämättäkään. Kuitenkin, ei tuollainen kusetus olisi kuunaan mennyt esimerkiksi isälleni läpi.

Oli siinä pokassa pitelemistä...
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Viestin lähetti msg
Tai sitten nainen voi vaihtaa mieheen, joka lähtee vapaaehtoisesti mukaan shoppailemaan ja ostaa samalla itselleenkin.

How gay is that?

sorry chat
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Parvekelasit

Keskustelimme paremman puoliskoni kanssa parvekelaseista, lähinnä niiden eduista ja haitoista. Ainoana hyvänä puolena totesin, että talvella ei tule lunta parvekkeelle. Tähän muijani totesi, että tulee sitä, jos ei pidä niitä laseja kiinni.
 

goal

Jäsen
Tästä tapahtumasta on n. 8 vuotta aikaa:
Olin menossa hakemaan pizzaa erään kaverini ja hänen silloisen tyttöystävänsä kanssa.

Parkkeerasimme parkkipaikalle ja ko. tyttöystävä ilmoitti jäävänsä autoon odottamaan
kun minä ja kaverini käymme hakemassa pizzat. Minä tietysti jätin auton käyntiin, ettei likalle tule kylmä,
syksy kun oli, ja lähdimme kävelemään pizzeriaa kohti.

Vähän matkan päästä kuulin kun ovi kävi ja näin tytön olevan auton ulkopuolella juuri laittamassa takaovea kiinni.
Ehdin huutaa: "ÄLÄ..." ja samassa ovi pamahti kiinni. Kysyin: "Et kai laittanut ovia lukkoon?" ,
johon tyttö vastasi silmät ilosta välkkyen: "Totta kai, kaikki ovet laitoin lukkoon". Jouduin sitten kysymään siltä, että huomasiko hän auton olevan käynnissä, johon hän vastasi, että ei kai hän mikään sokeakaan ole mutta ei vielä silloinkaan tajunnut käyttäneensä sitä kuuluisaa naisen logiikkaa.

Se oli helvetin "hieno" hetki katsoa käynnissä olevaa autoa, missä oli ne kaikki ovet lukossa....ja vara-avaimet n.300 km päässä.
Auton ovet saatiin auki n.tunnin kuluttua kun poliisit tuli paikalle ja avasivat oven tiirikalla.

Jälkikäteen hän oli aika nolona mutta tytön tuntien en kyllä ihmetellyt yhtään, että noin pääsi käymään.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
goal
Turhaan sinä syytät tilanteesta kaverisi tyttöystävää. Sinä itse teit virheen, auton tahallinen tyhjäkäynti on kiellettyä.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Kempes
goal
Turhaan sinä syytät tilanteesta kaverisi tyttöystävää. Sinä itse teit virheen, auton tahallinen tyhjäkäynti on kiellettyä.

Aivan yhtälailla ne avaimet olisi siellä virtalukossa lukkojen takana, kävi auto tai ei!!!
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Rocco
Näin tietysti on. Itselläni on vain tapana ottaa avaimet pois virtalukosta kuin sammutan auton.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Kempes
Rocco
Näin tietysti on. Itselläni on vain tapana ottaa avaimet pois virtalukosta kuin sammutan auton.

Heh... pieni tarkoituksellinen naisen logiikka-sarkasmi miehen suusta piristää työpäivää kummasti, vai mitä?
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
goal
Turhaan sinä syytät tilanteesta kaverisi tyttöystävää. Sinä itse teit virheen, auton tahallinen tyhjäkäynti on kiellettyä.

Tää lienee sarjaa päivän typerin kommentti (tai todella huono provo vaihtoehtoisesti).

Muutenkin, tyhjäkäynti on sallittu kylmällä ilmalla 4 minuutiksi, siinä ajassa ennättää hakea jo aika monta pizzaa.
 

Rocco

Jäsen
Mutta antoivatko poliisit sakkoja koska autohan oli heidän avun saapuessa ollut tyhjäkäynnillä jo tunnin ajan....
 

goal

Jäsen
Viestin lähetti Rocco
Mutta antoivatko poliisit sakkoja koska autohan oli heidän avun saapuessa ollut tyhjäkäynnillä jo tunnin ajan....

Ei tullut sakkoja sillä kertaa...

Kempes:
Itselläni on vain tapana jättää avaimet virtalukkoon kun jätän auton käyntiin...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Jermu
Muutenkin, tyhjäkäynti on sallittu kylmällä ilmalla 4 minuutiksi, siinä ajassa ennättää hakea jo aika monta pizzaa.
Mahtaakohan pitää paikkaansa? Itseasiassa nyt onkin kova nälkä, haetko mulla pari pizzaa, aikaa neljä minuuttia.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Jermu
Muutenkin, tyhjäkäynti on sallittu kylmällä ilmalla 4 minuutiksi, siinä ajassa ennättää hakea jo aika monta pizzaa.

Jutussa ei mielestäni missään kohdassa kerrota oliko pitzat tilattu valmiiksi. Oleellinen pointti.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko pizza/autonavaimet/tyhjäkäynti - keskustelu onkin sitten mitä mainion osoitus miesten logiikasta... Tartutaan epäolennaisiin asioihin, machopullistellaan, mutta koko juttu on tietenkin naisen syytä :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös