Naisen logiikkaa, tositapauksia elävästä elämästä

  • 143 794
  • 462

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
On. Jotenkin ihan uskomatonta, että ko. asiasta pitää edes missään huushollissa koskaan keskustella. Kohta päästää varmaan hammastahnatuubikeskusteluun; sitä odotellessa haen lisää popcornia.
Siihen nyt ei ole kuin yksi tapa, eli puristaa tietenkin alhaalta kohti tuubin suuta. Keskeltä eivät purista kuin se vajaampi osa poikamiehistä.

Hupaisaa, että osa jengistä kokee paremmuutta siitä, ettei heillä mene mikään pikkuasia ristiin kenenkään kanssa. Ai niin, ehkä ei ole ketään, kenen kanssa mennä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
Hupaisaa, että osa jengistä kokee paremmuutta siitä, ettei heillä mene mikään pikkuasia ristiin kenenkään kanssa. Ai niin, ehkä ei ole ketään, kenen kanssa mennä.

Minulla on teini-ikänen tytär, joka varsinainen täydellisyys omasta mielestään vasta onkin ja aikuinen puoliso kotona, joiden kanssa voisin olla asioista eri mieltä.

Tässä asunnossa ei ikinä ole sanottu sanaakaan pöntön kannesta, tuubeista tms. muista turhanpäiväisyyksistä.

Ei tämä pikkuasioista valitus ole mikään kaikkiin naisiin koodattu ominaisuus, vaan joidenkin typerien ämmien kitinää kun ei parempaakaan asiaa ole. Poikamiesaikana kämpässäni oli aamulla joku nainen, joka rupesi selittämään mulle jotain jostain pikkuasiasta ja heitin hänet samantien pihalle. Olen siis valinnut oikein.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Kävin eilen juoksemassa 35min. Lenkin jälkeen olin just riisuutunut ja menossa suihkuun, näky ei varmasti ollut mikään komein, joten vaimo heitti, että "Olisko sun aika alkaa tehä tolle mahalle jotain?".

Ihan aiheestahan se sanoi, ajotus oli vaan vähän outo. :)
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Katseltiin eilen vaalitenttiä, jossa Stubb vastasi Soinille Suomen olevan täysin viennistä riippuvainen maa, kun Suomen BKT:sta 40% tulee ulkomaankaupasta. Vaimo ihmetteli Alexin sanoja ja totesi ettei ne pidä paikkaansa. Jos Suomi olisi täysin riippuvainen ulkomaankaupasta, prosestit olisi tietysti 100%. Nyt Suomen hyvinvointi ei kuulemma ollut edes suurimmaksi osaksi riippuvaisia ulkomaankaupasta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei tämä pikkuasioista valitus ole mikään kaikkiin naisiin koodattu ominaisuus, vaan joidenkin typerien ämmien kitinää kun ei parempaakaan asiaa ole. Poikamiesaikana kämpässäni oli aamulla joku nainen, joka rupesi selittämään mulle jotain jostain pikkuasiasta ja heitin hänet samantien pihalle. Olen siis valinnut oikein.
Provoon provolla, se oli kantavana ajatuksenani. Minäkin olen valinnut oikein hyvin, eikä meillä nykyään tapella turhista asioista, ellei sitten erityisen väsyneitä olla. Silloin tapellaan kaikesta, mikä on ihan virkistävää.

Joillakin on tapana tehdä pikkujutuista numeroa, mutta tässäkin asiassa kannatta ottaa huomioon, että omalla suhtautumisellaan voi vaikuttaa asiaan. Ja jotenkin tuntu siltä, että erilaisten tapojen sietäminen on sidoksissa enemmän ikään kuin sukupuoleen.

En kyllä usko sitä, etteikö jokaisessa parisuhteessa väännettäisi jostain turhasta. Jollekin hammastahnatuubista puristaminen on se väännön aihe, jollekin taas rahankäyttö tai juomatavat. Vaimo sanoo mulle harjaa pöntöstä kaivaessaan kannen alaslaittamisesta, mutta mielummin niin kuin tappelu jostain viikonlopun menoista. Urheilufanina vaimoni ymmärtää mun omat pyhät hetkeni, niitä kun on kuitenkin varsin harvoin nykyään kaiken arkitouhuilun keskellä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BOL sano jotain.

Käytettävissä! Pahoittelen viivettä vastauksessa, kaikki energiani on mennyt parhaan ystäväni Kari Jalosen tilanteen hämmästelyyn...

Pakko sanoa, että tässä asiassa mies voi harvoin voittaa. Valitettavasti. Naiset ovat kummallisia tällaisissa asioissa. Omaa "mitään sanomattomuuttaan" voi sen sijaan yrittää perustella vaikka niin, että sanoo suoraan, ettei tiedä, miten tuollaisesta asiasta voisi sanoa toiselle tätä loukkaamatta. Ja sanoa vielä, että mitä väliä jollain parilla hassulla kilolla on, jos vaakakupissa on toisen paha mieli. Riippuu naisesta ja hänen kohtuuttomuudestaan, miten hän ottaa asian. Toiset suuttuvat heti, mutta leppyvät nopeasti. Toiset voivat mököttää pidempäänkin. Toiset eivät välttämättä suutu ollenkaan. En usko, että on olemassa mitään yleismaailmallista ohjetta tai neuvoa.

Paino- ja ulkonäköasiat ovat aina vaikeita. Niiden kommentointia kannattaa aina välttää. Mutta väitän miehen pääsevän pienemmällä pahalla, jos kuitenkin jollain tavalla kykenee kauniisti ilmaisemaan, että hän on huomioinut muutoksen, muttei pitänyt sitä mainitsemisen arvoisena asiana, KOSKA PARILLA lisäkilolla ei ole hänelle mitään merkitystä. Tai jotenkin niin. Ja korostaa sitä määrettä "parilla" tai "muutamalla", jotta naiselle syntyy käsitys, että tilanne ei painonnousun suhteen ole vakava :D.

Mutta koskaan, korrrrrrostan, KOSKAAN ei pidä käyttää lausahduksia "En oo huomannut", "En oo kiinnittänyt huomiota", "Sä oot muuten vähän lihonut", "Onks sun perse levinnyt?" jne. Myöskään pikkunäppärä makkaroiden puristelu ei ole suositeltavaa.

Sori, ei varmaan jeesannnut ollenkaan... Yritin kuitenkin :).
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Jeffreyn esimerkki oli realistinen ja muutenkin aivan loistava. Kyseisessä tapauksessa mies oli ehkä sanonut pari kuukautta sitten jotain joka ärsytti naista, ja nyt kostaa sen oikuttelemalla. Todennäköisin vaihtoehto on kuitenkin se, että nainen on vihainen/pettynyt/surullinen lihomiseensa ja velttoiluunsa, ja tuo tunne nyt puretaan pahaa-aavistamattomaan mieheen. Ainoa tapahtunut synti on siis tuo naisen leviäminen. Tuollaista hintaa sitä vaan joutuu välillä maksamaan siitä, että naisen kanssa saa viettää yhteistä aikaa. Korostan vielä että missään tapauksessa naisen ulkonäöstä ei saa sanoa mitään negatiivistä mitenkään kuorrutettuna tai muutenkaan naamioituna, koska siitä joutuu aina koirankoppiin pitkäksi aikaa. Tuo kosto myös iskee aina kun sitä vähiten odottaa.

Ainoa yleispätevä jotenkin toimiva ohje on, että yritä johdatella keskustelu muualle ja sano että välität.
 

scholl

Jäsen
Eli kaksi erilaista vaihtoehtoa suorittaa naisen hieman lihottua, se vääjäämätön keskustelu. Ja molemmat tavat päättyvät naisen suuttumiseen? Onko tämä nyt tasa-arvoista?

Kannattaa sopia etukäteen kirjallisesti toleranssi tuohon. Siis selkeät kilorajat, jossa nainen ja mies molemmat sitoutuvat olemaan. Ei tule mitään keskusteluja. Itse en ainakaan lähtisi vänkäämään mistään, vaan sopisin tosiaan asiat jo etukäteen. Ihan älytöntä katsoa sopivannäköinen nainen, jos hän rupeaa muodonmuuttajaksi.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kannattaa sopia etukäteen kirjallisesti toleranssi tuohon. Siis selkeät kilorajat, jossa nainen ja mies molemmat sitoutuvat olemaan. Ei tule mitään keskusteluja. Itse en ainakaan lähtisi vänkäämään mistään, vaan sopisin tosiaan asiat jo etukäteen. Ihan älytöntä katsoa sopivannäköinen nainen, jos hän rupeaa muodonmuuttajaksi.

Entä jos tämä arjalaisnainen tuleekin raskaaksi? Mihin pannaan kilorajoitukset? Mikä on oikea paino arjalaisnaiselle 9kk raskauden lopulla verrattuna alkupainoon? Ja miten pian kunnon arjalaisnainen palautuu aiempiin mittoihinsa? Vai onko kirjallisesti sitten sovittu, että rehti mies saa etsiä uuden naisen jos aiempi ei täytä ehtoja?
 

scholl

Jäsen
Entä jos tämä arjalaisnainen tuleekin raskaaksi? Mihin pannaan kilorajoitukset? Mikä on oikea paino arjalaisnaiselle 9kk raskauden lopulla verrattuna alkupainoon? Ja miten pian kunnon arjalaisnainen palautuu aiempiin mittoihinsa? Vai onko kirjallisesti sitten sovittu, että rehti mies saa etsiä uuden naisen jos aiempi ei täytä ehtoja?

Se sovitaan niin, ettei tule raskaaksi. Olen joutunut aiemmin joskus "uhkailemaan" asialla, enkä jaksa tai halua enää sitä tehdä. Osa naisista ei tajua mitä raskaus merkitsee, joten se pitää oikeasti vääntää rautalangasta. Seksiä ei tipu ennenkuin asia on sovittu.
 

Andrew

Jäsen
Entä jos tämä arjalaisnainen tuleekin raskaaksi? Mihin pannaan kilorajoitukset? Mikä on oikea paino arjalaisnaiselle 9kk raskauden lopulla verrattuna alkupainoon? Ja miten pian kunnon arjalaisnainen palautuu aiempiin mittoihinsa? Vai onko kirjallisesti sitten sovittu, että rehti mies saa etsiä uuden naisen jos aiempi ei täytä ehtoja?

Ihan off topicina. Saksassa ja Britanniassa on Euroopan rumimmat naiset. Ei ihmekään, että miehet katsovat mielummin jalkapalloa kuin puuhailevat naisten kanssa sängyssä....

Siinä ei painolla ole paljoa väliä, kun noissa maissa naista ja miestä ei erota toisistaan...

Lontoossa kaunista naista kutsutaan TURISTIKSI ja Berliinissä MAAHANMUUTTAJAKSI! :) :) :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös