Naisasiat

  • 7 487 274
  • 26 542

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Samaa mieltä. Mutta kaverikorttikin voi olla ihan hyvä.

Kaverikortti on siitä hyvä, että voi itse tehdä samantien asian ihan selväksi. Aikanaan sain tommosen lapun ja vastasin Nokian 5 tuhatta satakympillä, "minulla on niin paljon kavereita, että niitä en tarvii yhtään lisää. Oli vähän muuta mielessä..."

Siitä meni monta päivää ennen kun alettiin naimaan, varmaan ainakin viikko. Kaverikortin syykin sitten selvisi kun minulle ennestään tuntematon tyttö paljasti olleensa pitkäaikaisessa suhteessa joka loppui about minun tekstiviestiin. Meillä kesti riemua reippaat 4 vuotta ja sitten jaettiin lusikat mutta ihan hyvät välit on edelleen.

Niin ihan semmonen vinkki että kaverikorttiin ei tarvii lyödä kaverikorttia vastaan vaan nokittaa valtilla. Ei siinä ite ole mikään pakko enää antaa siimaa.

Mitä muuten naisasioihin tulee niin minulla on kyllä ihan perkeleen hyvä vaimo.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ero 3,5 vuoden parisuhteesta pistää kyllä ihmisen säpäleiksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hei vaan hei, määkin nyt kirjotan tänne tavaraa.

En ymmärrä mikä mua vaivaa. Mulla on aivan ihana vaimo joka rakastaa mua. Ja mä rakastan mun vaimoa yli kaiken. Jotenkin en vaan oo tyytyväinen. Me ollaan nyt oltu naimisissa 7v. On ollu ylä ja alamäkiä. Molemmat oltiin tosi timmissä kunnossa kun tavattiin, ja vuosia siittä eteenkin. Ny on molemmilta ruvennu pakki lykkään eteen ja himot katoon. Tai oikeestaan ei vaimolta... Multa ne halut on menny. Mutta kuitenkin unelmoin kaikista herkkuperseistä mitä kylillä nään ja aattelen seksiä koko ajan muitten kanssa. En oo ikinään pettäny rakasta vaimoani enkä petä. Mutta siitä on tullu tosi mustasukkanen ja kaikki nää vaikuttaa suhteeseen. Musta tuntuu että oon maailman kusipäisin miäs; Saisin rakastella maailman ihaninta naista ja elää hänen kanssa, mutta koko ajan nussin miälessäni joitain meijäin tuttunaisia...
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Hei vaan hei, määkin nyt kirjotan tänne tavaraa.

En ymmärrä mikä mua vaivaa. Mulla on aivan ihana vaimo joka rakastaa mua. Ja mä rakastan mun vaimoa yli kaiken. Jotenkin en vaan oo tyytyväinen. Me ollaan nyt oltu naimisissa 7v. On ollu ylä ja alamäkiä. Molemmat oltiin tosi timmissä kunnossa kun tavattiin, ja vuosia siittä eteenkin. Ny on molemmilta ruvennu pakki lykkään eteen ja himot katoon. Tai oikeestaan ei vaimolta... Multa ne halut on menny. Mutta kuitenkin unelmoin kaikista herkkuperseistä mitä kylillä nään ja aattelen seksiä koko ajan muitten kanssa. En oo ikinään pettäny rakasta vaimoani enkä petä. Mutta siitä on tullu tosi mustasukkanen ja kaikki nää vaikuttaa suhteeseen. Musta tuntuu että oon maailman kusipäisin miäs; Saisin rakastella maailman ihaninta naista ja elää hänen kanssa, mutta koko ajan nussin miälessäni joitain meijäin tuttunaisia...
Selvä seitsemän vuoden kirous....eikös se raamatussakin puhuttu seitsemästä hyvästä ja seitsemästä huonosta vuodesta. Nyt siis pelkkää alamäkeä 7 seuraavaa vuotta. Koeta kestää veli hyvä ;)
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Loorzilla taitaa olla lääkitys pielessä tai jotain. Tietty kaikkea hyvää veljelle, mutta sellaista se tuolla toisaalla kirjoitteli. Siitä päättelisin, että panohommat meni hiukan käteen. Toivottavasti olisi saanut edes hiukan pesää.
Auts toivottavasti kaveri pääsee asiasta yli jos meni ns reisille. Ei muutakuin uutta matoa koukkuun.
Naiset on kuin linja-autoja jos edellinen jättää niin kohta jo seuraava auto tulee...kun vaan malttaa odottaa.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Hei vaan hei, määkin nyt kirjotan tänne tavaraa.

En ymmärrä mikä mua vaivaa. Mulla on aivan ihana vaimo joka rakastaa mua. Ja mä rakastan mun vaimoa yli kaiken. Jotenkin en vaan oo tyytyväinen. Me ollaan nyt oltu naimisissa 7v. On ollu ylä ja alamäkiä. Molemmat oltiin tosi timmissä kunnossa kun tavattiin, ja vuosia siittä eteenkin. Ny on molemmilta ruvennu pakki lykkään eteen ja himot katoon. Tai oikeestaan ei vaimolta... Multa ne halut on menny. Mutta kuitenkin unelmoin kaikista herkkuperseistä mitä kylillä nään ja aattelen seksiä koko ajan muitten kanssa. En oo ikinään pettäny rakasta vaimoani enkä petä. Mutta siitä on tullu tosi mustasukkanen ja kaikki nää vaikuttaa suhteeseen. Musta tuntuu että oon maailman kusipäisin miäs; Saisin rakastella maailman ihaninta naista ja elää hänen kanssa, mutta koko ajan nussin miälessäni joitain meijäin tuttunaisia...

Eikös tuo ole sama vähän kaikilla miehillä. Ite olen ollut naimisissa 9 vuotta enkä ole sinä aikana pettänyt. Minä tosin jaksan vaimoa nussia mutta mielessä nylkytän about jokaista näkemääni kiinnostusta herättävää alle 60 vuotiasta naista.
Ei myöskään helpota että kun ikää on tullut lisää niin menipä minne vaan, niin melko varmasti joku Halukas Hellu on tyrkyllä.

Eipä tuo taida olla kuin tahdon asia. Se olisi vähän outoa jos mies ei himoitsisi itseään kiinnostavia naisia ja nainen ei himoitsisi itseään kiinnostavia miehiä. Tapahtuuko sitten mitään niin se on tahdon voimaa.
Näin minä sen asian näen ja koen.

Käytän "itseä kiinnostavia" kuvausta koska kaunis on huono sana. Itse en ole koskaan pintaliitäjien näköisiin naisiin kokenut pienintäkään himoa, vaikka olisivatkin kauniita. Minulle ne super sexyt on kuin kodin viherkasveja, ei nappaa. Tatuoidut ja lävistetyt tai sitten naapurin tytöt on ihan muuta. Vaimo on se naapurin tyttö.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saisin rakastella maailman ihaninta naista ja elää hänen kanssa, mutta koko ajan nussin miälessäni joitain meijäin tuttunaisia...

No, nyt tulee asia niinkuin se mielestäni on, ilman mitään ruusunpunaisia turhia romanttisia kuvitelmia. Kun saman ihmisen kanssa ollaan pitkään, niin mielestäni se, että vastapuoli jaksaisi panettaa ja himottaa aina, on pitemmän päälle utopia. Sen kun hyväksyt ensin ja jos jotenkin vaimosikin, niin sitten olette jo voiton puolella.

Se tarkoittaa asioita molemmilta, vaimoltasi sen, että jos tulee kausi, kun sinua ei entiseen malliin huvitakaan, niin se ei tarkoita heti sitä, että käydään vieraissa. Ja sama tietysti toisinkin päin jos sattuisi käymään.

Itsellesi se tarkoittaa sitä, että vaikka sinua ei haluttaisikaan, niin siitä huolimatta miehiset velvollisuudet eivät voi kuitenkaan loppua kuin seinään. Sinun täytyy keksiä tapoja löytää halua, vaikka tuntuisi, että ei ole.

Mielestäni itse jo oikeastaan tuossa lauseessasi kerroit jo puolittain yhden ratkaisumallin. Voithan sinä joskus kuvitella, kun olet puuhissa hänen kanssaan, että olisitkin niiden tuttunaisien kanssa. Joku ei ehkä allekirjoita, mutta itse olen sitä mieltä, että mielikuvitus on jokaisen omaa ja sitä ei voi kukaan toinen toiselta omia. Asioiden kuvitteleminen ei myöskään minusta ole pettämistä, sillä väitän, että jokainen meistä joskus kuvittelee asioita, joita ei voisi tosielämässä toteuttaa. Eli olen pitkälti sitä mieltä, että itse vastaat siitä, millä konstein saat itsesi virittyneeseen tilaan ja jos lopputulos on molempia osapuolia tyydyttävä, niin tarvitseeko sitä sen kummemmin avata, että miten?

Muuan Peter Northkin on tainnut jossain haatattelussa todeta, kun kysyttiin, että mitäs jos vastapuoleksi sattuukin tapaus, joka ei oikein sytytä, että "ainahan voi käyttää mielikuvitusta". Ei nyt juuri tule mieleen missä tästäkin luin...mutta pointti on validi. Ei aina voi huvittaa, mutta asialle voi tehdä jotain, jos vaan haluaa.

Mutta kai se on kuitenkin enimmäkseen se, että teidän täytyy molermpien mukautua siihen, että asiat eivät tule ikuisesti olemaan ihan samalla tavalla, kuin oli suhteen alkuaikoina. Hyväksyä se, ettei niiden tarvitsekaan olla,.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Olen parisuhteessa elävä. Naiseni pitää anaaliseksistä ja minä en. Hän haaveilee toisen miehen kanssa anaaliseksistä. Mutta onko se vieraissa käyntiä jos sen toteuttaa? Mun kanssa ykköseen ja toisen kanssa kakkoseen. Täysin tyydytetty seksipeto.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Olen parisuhteessa elävä. Naiseni pitää anaaliseksistä ja minä en. Hän haaveilee toisen miehen kanssa anaaliseksistä. Mutta onko se vieraissa käyntiä jos sen toteuttaa? Mun kanssa ykköseen ja toisen kanssa kakkoseen. Täysin tyydytetty seksipeto.

No, jos se salaa noin tekee, niin mitäs muuta se on kuin vieraissa käyntiä? Tietty, jos se on sulle ok, niin sitten se ei oo. Itse en kyllä tuolle tielle lähtis, koska ajattelisin, että lähtee pian kokonaan sen toisen miehen matkaan. Enkä kyllä muutenkaan innostuis tuollaisesta ajatuksesta, mutta mikäs siinä jos se sulle ok on.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen parisuhteessa elävä. Naiseni pitää anaaliseksistä ja minä en. Hän haaveilee toisen miehen kanssa anaaliseksistä. Mutta onko se vieraissa käyntiä jos sen toteuttaa? Mun kanssa ykköseen ja toisen kanssa kakkoseen. Täysin tyydytetty seksipeto.
Aika kiperä kysymys tiistai aamuun. Jollei teillä ole lapsia, niin vilkuttaisin näkemiin.

muok. Itseasiassa, vaikka olisi lapsia, niin silti sanot näkemiin.

Siis onhan parisuhdemalleja kaikenlaisia, mutta itse tätä perinteisempää mallia noudattavana laittaisin kyllä oman vaimon kiertoon pelkästä ehdotuksesta. Jäisi aika ikävä epäilys, että mitäs jos käykin toteuttamassa haaveensa. Jollen tietäisi, niin sitten varmaan leikittäisiin onnellista kotia.
 
Viimeksi muokattu:

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Aika kiperä kysymys tiistai aamuun. Jollei teillä ole lapsia, niin vilkuttaisin näkemiin.

muok. Itseasiassa, vaikka olisi lapsia, niin silti sanot näkemiin.

Siis onhan parisuhdemalleja kaikenlaisia, mutta itse tätä perinteisempää mallia noudattavana laittaisin kyllä oman vaimon kiertoon pelkästä ehdotuksesta. Jäisi aika ikävä epäilys, että mitäs jos käykin toteuttamassa haaveensa. Jollen tietäisi, niin sitten varmaan leikittäisiin onnellista kotia.

Toi on kieltämättä vähän sama, kun nainen sanois että ilmoitti meidät temppareihin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Olen parisuhteessa elävä. Naiseni pitää anaaliseksistä ja minä en. Hän haaveilee toisen miehen kanssa anaaliseksistä. Mutta onko se vieraissa käyntiä jos sen toteuttaa? Mun kanssa ykköseen ja toisen kanssa kakkoseen. Täysin tyydytetty seksipeto.

Onko poissuljettu vaihtoehto, että SINÄ harrastaisit anaaliseksiä puolisosi kanssa? Ymmärrän, ettei ehkä ole oma herkkulajisi, mutta joskus voi tehdä toiselle mieliksi. Jos tämä ei innosta puolisoasi, viitannee ehkä siihen, että enemmän kiinnostaa se toinen tyyppi.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen parisuhteessa elävä. Naiseni pitää anaaliseksistä ja minä en. Hän haaveilee toisen miehen kanssa anaaliseksistä. Mutta onko se vieraissa käyntiä jos sen toteuttaa? Mun kanssa ykköseen ja toisen kanssa kakkoseen. Täysin tyydytetty seksipeto.

En osaa ihan lopullista kantaani lukita tähän varsinaiseen kysymykseen, mutta sellainen kaino pyyntö olisi, että voisitko myöhemmin raportoida saamasi yksityisviestit, joissa tarjoudutaan toteuttamaan naisesi haave. Pyyteettömästi, kuinkas muutenkaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikea kyllä nähdä naisesi mielihaluja anaaliseksiin hänen puoleltaan mitenkään kynnyskysymyksenä parisuhteen jatkumisessa. Edellyttäen tietenkin, että ”kaikki muu” on kunnossa. Toki, jokaisella on omat prioriteettinsa (ja ehkä iälläkin saattaa olla niissä merkitystä), joten voihan se peppupano ollakin hänen puoleltaan suhteen jatkumisen edellytys. Mitä hän itse on sanonut asiasta?

Jokainen määrittelee oman parisuhteensa rajat, eikä kukaan muu voi sanoa, mikä on ok. Pettämistä se on kuitenkin silloin, jos se tapahtuu selkäsi takana tai ilman suostumustasi. Jos omalla kumppanillani olisi joku oikein erityinen seksuaalinen toive, mitä en itse missään nimessä kykene toteuttamaan, voisin harkita antavani hänelle luvan käydä harrastamassa aktia seksityöläisen kanssa esim. kerran vuodessa. Mutta tällöinkin asiasta pitäisi keskustella avoimesti ja sen ”silloin tällöin, kerran vuodessa” pitää riittää puolisolle.

Tai sitten hankitte dildon, joka on aina valmiina hoitamaan homman, kun käsky käy. Voinet kuitenkin siinä jeesailla ja simuloida tilannetta?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos omalla kumppanillani olisi joku oikein erityinen seksuaalinen toive, mitä en itse missään nimessä kykene toteuttamaan, voisin harkita antavani hänelle luvan käydä harrastamassa aktia seksityöläisen kanssa esim. kerran vuodessa. Mutta tällöinkin asiasta pitäisi keskustella avoimesti ja sen ”silloin tällöin, kerran vuodessa” pitää riittää puolisolle.
Kaikenlaisia parisuhteita piisaa ja voihan noinkin joku tehdä jos samaa mieltä ovat.

Mutta jos minulla olisi vaikkapa toive että olisi hienoa jos nainen olisi seksissä joskus perusasennossa X ja nainen ei haluaisi olla perusasennossa X, niin en minä silti olisi ehdottamassa, että jospa käyn maksullisissa tätä asentoa harrastamassa. Enkä pitäisi mukavana asiana jos nainen edes ehdottaisi minulle sellaista maksullisissa käymistä. Parisuhteessa on nk. perinteiset rajat ja niiden sisällä sitten luovitaan tällaisia asioita. Nuo on melko harvinaisia tilanteita, että luvan kanssa ns. vieraissa käydään. Sikäli vastauksena se on siis teoreettista pohdintaa - useimmiten - kuin toteuttamiskelpoinen neuvo. Poikkeuksia toki on.
 
Kaikenlaisia parisuhteita piisaa ja voihan noinkin joku tehdä jos samaa mieltä ovat.

Mutta jos minulla olisi vaikkapa toive että olisi hienoa jos nainen olisi seksissä joskus perusasennossa X ja nainen ei haluaisi olla perusasennossa X, niin en minä silti olisi ehdottamassa, että jospa käyn maksullisissa tätä asentoa harrastamassa. Enkä pitäisi mukavana asiana jos nainen edes ehdottaisi minulle sellaista maksullisissa käymistä. Parisuhteessa on nk. perinteiset rajat ja niiden sisällä sitten luovitaan tällaisia asioita. Nuo on melko harvinaisia tilanteita, että luvan kanssa ns. vieraissa käydään. Sikäli vastauksena se on siis teoreettista pohdintaa - useimmiten - kuin toteuttamiskelpoinen neuvo. Poikkeuksia toki on.
Näen pitkälti samalla tavalla. Toki jokainen pari luo omat sääntönsä ja tapansa.
Mun olisi hyvin vaikea nähdä mitään sellaista tilannetta, jossa ehdottaisin rouvan käyvän tyydyttämässä tarpeensa jonkun muun kuin Veikon kanssa. Jos on vetoa muualle, niin sitten sopii mennä, mutta yhteinen taival päättyy siihen.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Näen pitkälti samalla tavalla. Toki jokainen pari luo omat sääntönsä ja tapansa.
Mun olisi hyvin vaikea nähdä mitään sellaista tilannetta, jossa ehdottaisin rouvan käyvän tyydyttämässä tarpeensa jonkun muun kuin Veikon kanssa. Jos on vetoa muualle, niin sitten sopii mennä, mutta yhteinen taival päättyy siihen.

Sama täälläkin. Ainoa tilanne jossa ehdottaisin moista, olisi se, ettei minua seksi jostain syystä enää kiinnostaisi yhtään.

Isoin kysymyshän on tässä se, että kuinka vastenmieliseksi @Keskiviiva anaaliseksin kokee. Parisuhde on muutenkin täynnä kompromisseja, eikä seksi tee asiasta poikkeusta. Mutta tietty kenenkään ei pidä tehdä mitään sellaista, minkä kokee vastenmielisenä. Omalle kohdalle varmaan jotkut kusi/paska leikit olisi sellaisia, jota en voisi missään tilanteessa kuvitella harrastavani.

Omasta parisuhteesta voi sen sanoa, että on ihan vähän muuttunut tuon lapsen myötä. Vaikka lapsi on ihana ja hänen kanssa on mahtavaa touhuta, niin kyllähän tämä on myös raskasta. Olen yrittänyt muistaa pienillä teoilla edelleen näyttää vaimolle, että välitän. Se tahtoo herkästi unohtua, kun tuo pikkuinen vie voimia enemmän tai vähemmän. Tai voimia ja voimia, mutta kun on työpäivän päätteeksi saanut neidin vihdoin ja viimein nukahtamaan, niin ei siinä ensimmäisenä ole vaimon helliminen tai naiminen mielessä. Kuningasajatus on tietysti se, että joskus tämä helpottaa ja siihen luotetaan.

Me sovittiin odotusaikana, ettei ensimmäisenä vuotena erota, oli tilanne mikä tahansa. Saattaa kuulostaa typerältä, mutta kyllä tässä molemmilla on ollut puolin ja toisin hermot välillä melko kireällä, ja parisuhteen hoitaminen jää väkisinkin vähän vähemmälle.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sama täälläkin. Ainoa tilanne jossa ehdottaisin moista, olisi se, ettei minua seksi jostain syystä enää kiinnostaisi yhtään.

Isoin kysymyshän on tässä se, että kuinka vastenmieliseksi @Keskiviiva anaaliseksin kokee. Parisuhde on muutenkin täynnä kompromisseja, eikä seksi tee asiasta poikkeusta. Mutta tietty kenenkään ei pidä tehdä mitään sellaista, minkä kokee vastenmielisenä. Omalle kohdalle varmaan jotkut kusi/paska leikit olisi sellaisia, jota en voisi missään tilanteessa kuvitella harrastavani.

Omasta parisuhteesta voi sen sanoa, että on ihan vähän muuttunut tuon lapsen myötä. Vaikka lapsi on ihana ja hänen kanssa on mahtavaa touhuta, niin kyllähän tämä on myös raskasta. Olen yrittänyt muistaa pienillä teoilla edelleen näyttää vaimolle, että välitän. Se tahtoo herkästi unohtua, kun tuo pikkuinen vie voimia enemmän tai vähemmän. Tai voimia ja voimia, mutta kun on työpäivän päätteeksi saanut neidin vihdoin ja viimein nukahtamaan, niin ei siinä ensimmäisenä ole vaimon helliminen tai naiminen mielessä. Kuningasajatus on tietysti se, että joskus tämä helpottaa ja siihen luotetaan.

Me sovittiin odotusaikana, ettei ensimmäisenä vuotena erota, oli tilanne mikä tahansa. Saattaa kuulostaa typerältä, mutta kyllä tässä molemmilla on ollut puolin ja toisin hermot välillä melko kireällä, ja parisuhteen hoitaminen jää väkisinkin vähän vähemmälle.

En tietenkään osaa kenenkään muun parisuhteeseen ottaa isompia kantoja mutta eihän se välittämisen/rakkauden osoittaminen mitään erikoisempaa vaadi normaalissa arjessa. Pieniä tekoja enemmän ja suureellisia sitten mahdollisuuksien mukaan.

Voin luvata sen vauva-arjen aikanaan ainakin muuttuvan, ei välttämättä helpommaksi mutta muuttuvan.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Olen parisuhteessa elävä. Naiseni pitää anaaliseksistä ja minä en. Hän haaveilee toisen miehen kanssa anaaliseksistä. Mutta onko se vieraissa käyntiä jos sen toteuttaa? Mun kanssa ykköseen ja toisen kanssa kakkoseen. Täysin tyydytetty seksipeto.
Ei saatana! Ei ole todellista. Ymmärrän Naisesi syvän tuohtumuksen ja jos et pysty antamaan periksi niin todennäköisest joku siellä kakkospesässä tulee vierailemaan. Olettaisin tuon 2 divarin pelaamisen olevan sen verran suosittua hommaa, että tarjokas löytyy n- 1 sekunnin kuluttua, kun hän asiaa kanditaateilta tiedustelee.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
En tietenkään osaa kenenkään muun parisuhteeseen ottaa isompia kantoja mutta eihän se välittämisen/rakkauden osoittaminen mitään erikoisempaa vaadi normaalissa arjessa. Pieniä tekoja enemmän ja suureellisia sitten mahdollisuuksien mukaan.

Voin luvata sen vauva-arjen aikanaan ainakin muuttuvan, ei välttämättä helpommaksi mutta muuttuvan.

Siis nimenomaan tarkoitin että nuo pienet välittämisen osoitukset nousevat isoon arvoon tässä tilanteessa. Ja pitää välillä muistuttaa itseään, että täytyy antaa niitä puolisolle. Eikä kyse ole edes siitä, että välittäisin vähemmän, vaan siitä, että välillä on niin väsynyt, ettei päässä pyöri muu kuin nukkuminen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos parisuhteessa mies haluaisi anaaliseksiä, mutta nainen ei, niin kuinkahan usein saisi neuvoja, että josko mies voisi käydä esim. maksullisissa panemassa kakkoseen. Lieköhän tästä ketjusta löytyy yhtään sellaista neuvoa. Veikkaan, että ei. Kuitenkin se lienee vieläpä yleisempää juuri noin päin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös