Naisasiat

  • 7 529 185
  • 26 598

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Entinen muijakaveri

Viestin lähetti Ouzala
Miksi vitussa olen joskus pistänyt poikki vaan sen takia että hän ei opiskelujen takia kerinnyt näkemään ku 2-3 kertaa viikossa.

Olisin onnellinen jos olisi edes joku jota saisi tavata 2-3 kertaa viikossa mutta kun ei ole ketään. Ei ole ollut 1½ vuoteen eikä kukaan tunnu osoittavan minkään valtakunnan todellista kiinnostusta, tavallisin vastaus on "Ollaan kavereita" ja sitten kadotaan kuvioista.

Oikeastaan tämä olisi vitutusketjun kamaa mutta menkööt nyt tänne.

vlad.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Re: Re: Entinen muijakaveri

Viestin lähetti vlad
tavallisin vastaus on "Ollaan kavereita" ja sitten kadotaan kuvioista.

Tämä lause sinällään on kyllä todella legendaarinen. Sitten vielä se tosiaan tarkoittaa sitä että "mä en suhun ota yhteyttä kuin ainoastaan jos tarvin sulta jotain". Eli yksipuolista kaveruutta kovasti useimmiten näissä tapauksissa.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Entinen muijakaveri

Viestin lähetti Ouzala
Törmäsin eilen entiseen muijakaveriin. Meni ilta pilalle. Sillä ei ollu vieläkään aknea naamassa, ei ollut lihonnut yhtään eikä ollu muutenkaan muuttunut, ainoastaan kaunistunut. Miksi vitussa olen joskus pistänyt poikki vaan sen takia että hän ei opiskelujen takia kerinnyt näkemään ku 2-3 kertaa viikossa. Vittu ku ei pääse yli. Parempi olis ku en näkis sitä enää koskaan.

Sydäntäraastavaa lukea tällaista.
Josko joskus, sitten ajan kanssa pääset yli. Toivotaan niin.

VLAD: Empatiat. Toivottavasti "Hän" tulee vielä jostain, jonain kauniina päivänä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti eagle
Tämä lause sinällään on kyllä todella legendaarinen. Sitten vielä se tosiaan tarkoittaa sitä että "mä en suhun ota yhteyttä kuin ainoastaan jos tarvin sulta jotain". Eli yksipuolista kaveruutta kovasti useimmiten näissä tapauksissa.

Tätähän se kovin usei non, siinä vaiheessa kun tarvitaan kuuntelijaa tai muulla tavoin apua niin ollaan jälleen yhteyksissä, muutoin yhteydenpitoa on turha kuvitellakaan harrastettavan. Kovin yksipuolista yhteydenpitoa siis!

mysteeri: Kiitokset! toivo Häneen tutustumisesta tuntuu vaan kuihtuneen olemattomiin.

vlad.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti vlad
...toivo Häneen tutustumisesta tuntuu vaan kuihtuneen olemattomiin.

Näin se oli itsellänikin. Ja nyt näyttää erittäin hyvältä - paremmalta koko ajan, vaikka vasta aivan hetken verran tunnettu.

Koko ajan takaraivossa takoo ettei tämä voi pitää paikkansa... no, nautin niin kauan kun voin.

Tsemiä ja uskoa tulevaan, Vlad!
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Joku

Viestin lähetti vlad
Olisin onnellinen jos olisi edes joku jota saisi tavata 2-3 kertaa viikossa mutta kun ei ole ketään. Ei ole ollut 1½ vuoteen eikä kukaan tunnu osoittavan minkään valtakunnan todellista kiinnostusta, tavallisin vastaus on "Ollaan kavereita" ja sitten kadotaan kuvioista.

Kai se riippuu omistakin vaatimuksistasi. Sinun iässäsi moni vapaa nainen on jo toisella kierroksella. JOS asut pääkaupunkiseudulla, on työpaikka eikä sinua haittaa edellisestä suhteesta mukana tulevat lapset (lapsi), niin sinullahan on hyvät mahdollisuudet löytää kumppani. Uskon että kerran eronnut osaa arvostaa "Missä tapasit hänet" -ketjussa mainitsemiasi ominaisuuksiasi eli rehellisyyttä, avoimmuutta ja luotettavuutta.

JOS taas haluat ”jonkun” olevan täysi-ikäinen + sellainen, jolla ei ole menneisyyttä, niin onnea etsinnällesi. Voi kestää aika pitkään ennen kuin löydät unelmasi.

edit.

Ketjun nimi olikin "Missä tapasitte...?"
 
Joo, hienostihan nää naisasiat aina menee.
Päivällä tämä tuli taas huomattua.
Vittu, juuri kun alkaa luulemaan itsestään "liikoja", ja tuntuu, että homma toimii, niin muija yleensä räväyttää märän rätin kasvoille ja tulee se tuttu lause; "Joo, kuule, sä oot tosi hyvä tyyppi, mut mä aattelin tätä hommaa sillai, et jos oltais vaan kavereita." tjsp.

Itsestänihän tämä yleensä johtuu, en ole mikään kansikuvapoika, enkä kovin hyvä tutustumaan ihmisiin, ja sitten kun juuri on tullut tutuiksi, ja juttukin alkaa lentää, niin lyödään tuo em. lause eteen, tai sitten muuten vaan vihjaillaan, että ei olla kiinnostuneita.

Matti Näsän sanoin; Mua huvita taas yhtää mikää!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Joku

Viestin lähetti heikkik
Kai se riippuu omistakin vaatimuksistasi. Sinun iässäsi moni vapaa nainen on jo toisella kierroksella. JOS asut pääkaupunkiseudulla, on työpaikka eikä sinua haittaa edellisestä suhteesta mukana tulevat lapset (lapsi), niin sinullahan on hyvät mahdollisuudet löytää kumppani. Uskon että kerran eronnut osaa arvostaa "Missä tapasit hänet" -ketjussa mainitsemiasi ominaisuuksiasi eli rehellisyyttä, avoimmuutta ja luotettavuutta.

Menneisyys ei todellakaan ole este, eli lapset eivät haittaa - kunhan niitä nyt ei ihan viittä ole. Ainoa mitä kammoan - omien kokemusteni tähden - perässä riippuvaa ex:ää. Hyvät välit lasten isään saa tottakai olla, en myöskään kiellä mispuolisia ystäviä - kunhan ne vain todellakin ovat ystäviä eivätkä jotain muuta.

En koskaan ole ollut kova asettamaan vaatimuksia, oikeastaan eräs ainoista on se, että ihminen huolehtii itsestään. Koska itse olen ulkoisesti mitä olen en myöskään vaadi kumppanikseni mitään mallia. Ehei persoonallinen - mielellään siro - naisimmeinen varustettuna ripauksella viehätysvoimaa riittää minulle.

Niin, asun pk-seudulla, minulla on pysyvä vakituinen työ, löytyy muitakin harrastuksia kuin netissä pyöriminen - vaikka sitä kaikki eivät ehkäpä aina uskoisikaan todeksi.

Kaipa minun on vaan jatkettava etsimistä... ehkäpä jonain päivänä onnistun löytämään Hänet.

vlad.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Vlad, sanoisinko näin, ettei etsiminen kannata, ei sitä muijaa sillä tavalla välttämättä löydä. Silmät auki, uhraa aikaa muille harrastuksille kuin netille (sali, salibandy whatever..) ja ennenkaikkea: älä vaivu synkkyyteen. Kyllä se vielä jossain vaiheessa nappaa, kun et liikaa yritä. Tietysti helppo sanoa, kun itse seurustelee, mutta ei kannata tuhlata aikaa murehtimiseen ja itsesääliin. Siinä heittää vain aikaa hukkaan. Mutta summa summarum, liiallinen epätoivo pilaa mahdollisuuksia, älä tee tästä mimmin hankinnasta ns. kynnyskysymystä itsellesi. Monella tuntuu tärpänneen heti, kun ns. aktiivinen etsintä on lopetettu.

Oma löyty klassisesti opiskelijabileistä ja sanoi etten todellakaan tehnyt vaikutusta bileissä, vaikka numeron sainkin ongittua. Siitä sitten pikkuhiljaa mentiin eteenpäin, ja kun tutustuttiin paremmin, niin tunteet alkoi olla molemmin puolin lämpöisiä.

Eli, rohkeasti vaan silmät auki mutta liiallinen etsiminen seis. Tyttö/poikaystävän voi löytää niin monesta paikasta ja vielä kovin yllättäen. Ja varmasti vielä sellainen tulee sinunkin kohdallesi, pää pystyyn ja hymyä huuleen. Ja monelle naiselle miehen ulkonäköä tärkeämpää on miehen jutut ja yleinen verbaliikka. Kun saat naisen nauramaan, jalka on tukevasti oven välissä.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Analyytikko_
Vlad, sanoisinko näin, ettei etsiminen kannata, ei sitä muijaa sillä tavalla välttämättä löydä. Silmät auki, uhraa aikaa muille harrastuksille kuin netille (sali, salibandy whatever..) ja ennenkaikkea: älä vaivu synkkyyteen.

Niin, en minä nyt ihan täysin siinä mielessä tarkoittanut, että etsimällä etsisin, tarkoitin lähinnä, että kuljen silmät auki ja olen vastaanottavainen kaikille mahdollisuuksille kuin myös valmis kokeilemaan jotain sellaista jota en aiemmin ole kokeillut.

Toivon mukaan en vaivukaan synkkyyteen: synkkyydestä kun olen taistellut itseni jaloilleni en anna tämän asian ihan helpolla saattaa minua takaisin ahdistukseen ja synkkyyteen. En kuitenkaan kiellä etteikö tämä yksinäisyys ole ikävää ja etteikö se pidemmän päälle rassaa hermoja - mutta kuten mainitsin, olen valmis kokeilemaan myös sellaista mitä en aiemmin ole kokeillut.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Analyytikko_
Kyllä se vielä jossain vaiheessa nappaa, kun et liikaa yritä. Tietysti helppo sanoa, kun itse seurustelee, mutta ei kannata tuhlata aikaa murehtimiseen ja itsesääliin. Siinä heittää vain aikaa hukkaan. Mutta summa summarum, liiallinen epätoivo pilaa mahdollisuuksia, älä tee tästä mimmin hankinnasta ns. kynnyskysymystä itsellesi. Monella tuntuu tärpänneen heti, kun ns. aktiivinen etsintä on lopetettu.
Hyvin kiteytetty siellä. Se on kyllä totta, että kun seurustelee, niin on helppo sanoa asioiden olevan niin ja näin ja parhainpäin.

Kuitenkin, seurustelevatkin ovat joskus olleet sinkkuja ja yksinäisiäkin, osa pitkään ja hyvinkin epätoivoisia. Kuten jo aiemmin mainitsin, niin minä myös yksi heidän joukossaan.

Omakohtaisestikin oli niin että kaikki liialliset yritykset kariutuivat pahasti, joko siksi että menin sitten lukkoon tapaamishetkellä tai jotenkin tutustumisvaiheessa töppäilin, menin asioiden edelle väärällä tapaa tai muuten vaan annoin tökerön kuvan itsestäni. Muutamat tapaamani naisihmiset todellakin ovat olleet moukkamaisia tapauksia jollaisiin ei kannata edes ajatusta jälkeenpäin tuhlata, mutta voin minä ottaa syytä omaan niskaanikin joissain tapauksissa.

Kuten useasti todettua, kun ns. luovutin ja päätin olla yrittämättä, niin tapahtuipa asia jos toinenkin. Ei voi taata että se onnistuu aina ja kaikilla, mutta ehkä siinä on jotain vapauttavaa ja rentouttavaa vaikutusta ilmapiiriin, mitä ihminen tuottaa.

Omasta itsestään se lähtee niin paljon liikkeelle ja se jos et ole sinut itsesi kanssa, valitettavasti näkyy myös ulospäin ja tulokset on sen mukaisia. Sitä kukaan ei voi myöskään oikein neuvoa, miten olla sinut itsensä kanssa. Sekin on itse opeteltava, mutta on se sen arvoistakin. Enkä väitä että olisin edelleenkään kovinkaan itsevarma esiintyjä tai sutjakka missään muodossa. Päinvastoin, mutta olen oma itseni ja sillä sipuli. Käytän niitä vahvuuksia, joita minulla on.

Mitä seurusteluun tulee, niin ei sekään aina sitä herkkua ole, vaikka toki varmaan melkein kaikki sitä herkkua haluaakin päästä maistamaan. Voi sitä seurustellessakin masentaa, tuntua yksinäiseltä ja olla onneton. Tosin silloin suhteessa jokin varmaan mättääkin, mutta ei välttämättä. Huonoja hetkiä sattuu elämässä aina, oli missä elämäntilanteessa tahansa. Olen sitä paitsi sitä mieltä että yksikään ihminen maailmassa ei voi ymmärtää toista ihmistä ihan täysin, viimekädessä ollaan yksin kaikesta huolimatta ja silloin oma itse on oman itsensä paras tuntija.

Yksinäisyydessä on siis se että pitäisi oppia rakastamaan itseään (ei nyt missään seksuaalisessa mielessä välttämättä) ja tulla itsensä kanssa toimeen, olla ns. oman itsensä kaveri.

Tuskin näistä sanoista mitään lohtua on kellekään ja varmasti toistan samaa mantraa, mitä tusinassa aiemmassa viestissäni. En vaan meinaa muistaa mitä olen aiemmin kirjoitellut ja muotoilen aina asiat uudelleen koittaen löytää jonkun uuden kadotetun pointin.

Jokaiselle sopiva on varmasti jossain, eikä edes välttämättä kaukana. Ehkä sillä toisellakin on vaikea löytää sopivaa ja siksi sitä ei helpolla kohtaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kun tämän ketjun vastakappaleessakin pistetään jonkinlaisia toivomuslistoja kasaan, niin ajattelin minäkin tehdä niin. Tässä teille viivoja.

- Naisellisuutta pitää löytyä. Haluan naisen, joka halutessaan pystyy käyttäytymään naisellisesti ja tällä tavalla vetoaa minun miehisyyteeni.
- Jonkinlainen logiikka pitää olla olemassa. Hössötävä nainen on hauska/söpö jonkin aikaa, mutta vie hermot ajan myötä. Sanotaanko sopivasti hössöttävä. Pitäähän minunkin saada tuntea jonkinlaista miehisyyttä ratkoessani naisellisia ongelmatilanteita.
- Kyky tehdä omia päätöksiä. En minä jaksa joka helvetin aamu sanoa, että mikä vaatepari sopii parhaiten yhteen. Kaikkea ei toki tarvitse itse päättää, sillä tähän pätee samainen tarve todistella miehisyyttä kuin edelliseenkin kohtaan.
- Arvomaailman pitää kohdata. Me nauramme samanlaisille ihmisille.
- Huumorintajun pitää sopia yhteen omani kanssa. Kaikki aina vaativat kumppanilta huumorintajua, joten tämä oli tylsä kohta.
- Sex sense in a sense of hockey sense. Tilannetajua, pieniä juttuja ja pilkettä silmäkulmassa. Ei mitään väliä, että onko kiinnostunut lätkästä.

turn off -lista

- Huonot käytöstavat. Ei osaa esim. olla kohtelias.
- Keskittymiskyvyttömyys. Allekirjoittanutta vituttaa katsoa leffaa seurassa, jossa käydään jääkaapilla 10 kertaa, eikä jakseta seurata salkkareita monimutkaisempaa juonta.

Loppuun pistän vielä kaksi viivaa asioista, jotka ovat pienehkön gallupin perusteella naisellisia ominaisuuksia, joiden kanssa pitää vain pystyä elämään.

- Kotiin tullessa pitää päästä kertomaan koko päivän tapahtumat.
- Riidellessä mielellään kaivellaan vanhoja juttuja esille.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Jotta paremmin ymmärtäisitte naisten ajatusmaailmaa, niin tässä muutama käytännön vinkki:

Suomi-nainen-suomi sanakirja, tarkistettu painos

Se on ihan sun päätös
= eihän asiaan ole kuin yksi ratkaisu, ja sen pitäis olla sullekin selvä.

Tee sä mitä tahdot
= kosto on kauhea.

Meidän pitäis puhua
= mä aion nyt avautua ja sä vittu kuuntelet.

Mä oon pahoillani
= sun ois syytä olla vielä enemmän pahoillasi.

Siitä vaan, senkun menet
= jos lähdet, niin saat katua.

En mä ole loukkaantunut
= tietenkin mä olen loukkaantunut, ääliö.

Oletpas sä tänään huomaavainen
= onko tänään seksipäivä?

Vähennetään romanttisesti valoja
= olen ihan jumalattoman turvoksissa.

Onpas tää keittiö epäkäytännöllinen
= ostin uuden keittiön, se pitää asentaa huomenna.

Mitäs jos hankittais uudet verhot
= ....ja huonekalut ...ja maalataan makuuhuone.

Mä kuulin jotain melua
= sä olit melkein nukahtanut ja mua ei vielä väsytä.

Mä rakastan sua ihan hirveästi
= meillä on tyttöjen lomareissu tiedossa.

Oonkohan mä lihonut?
= kato nyt miten hyvännäköinen mä olen.

En mä mitään huuda
= totta hitossa huudan, kun mulla on hyvä syy.

Tottakai
= kyllä tai ei.

Ei
= kyllä tai ei.

Niin kai
= ei.

Ihan miten vaan
= ei.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistavaa Tinde :)!

Tässä muutama vaatimus naisesta:

-empaattinen
-vähän höpsö
-osaa nauraa itselleen
-ei saa olla älykkyydeltään mikään blondi, mutta ei myöskään liian älykäs sillä muuten mä vaikutan tyhmältä.
-osaa lukea mua (ei tää välttämättä pakollinen vaatimus...)

Enempää vaikea sanoa, sillä sittenhän sen vastaa tietää minkälainen se ihannenainen on kun siihen on törmännyt.

Ei saa olla:
-pinnallinen
-rauhaton (juuri niin kun sopuli mainitsi esimerkiksi: keskittymiskyvytön)
-epärehellinen/epäluotettava
-itsekeskeinen

Nämä tuli nopeasti mieleen.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti Blackie
Tässä muutama vaatimus naisesta:

-empaattinen
-vähän höpsö
-osaa nauraa itselleen
-ei saa olla älykkyydeltään mikään blondi, mutta ei myöskään liian älykäs sillä muuten mä vaikutan tyhmältä.
-osaa lukea mua (ei tää välttämättä pakollinen vaatimus...)

Täällä yksi nainen täyttäisi naiselle asettamasi vaatimukset.
Löytyy empaattisuutta, on vähän höpsö, nauraa itselleen, ei ole äo- tasoltaan tietääkseen blondi muttei nyt mikään liian älykäskään, oppii aina pienen ajan jälkeen lukemaan miestä (johtuu ilmeisesti siitä että kun toisen oppii tuntemaan - oppii häntä myös lukemaan).

t. persoonallinen, itselleen naurava höpsö, mysteeri
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Joku

Viestin lähetti vlad
Menneisyys ei todellakaan ole este, eli lapset eivät haittaa - kunhan niitä nyt ei ihan viittä ole.

Ehei persoonallinen - mielellään siro - naisimmeinen varustettuna ripauksella viehätysvoimaa riittää minulle.

vlad.

Hieno pointti tuo ettei menneisyys ole este. Lapsi/ lapset eivät ole este.

Joskus itse olen miettinyt olisiko miehen lapset este minulle. Eivät olisi.
Samoin olen miettinyt menneisyyttä, mitä sellaista voisi olla menneisyydessä minkä vuoksi en voisi sen Mr. Jonkun kanssa olla. En keksinyt oikein muuta kuin väkivaltaisen taustan ja linnakundit.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Nainen.. miksi teit tämän.. ensin veit sydämen ja sitten sanot että et pysty enään seurustelemaan..

Miksi näin kävi? Omat arvaukset:
-aika oli väärä, hän tekee gradua
-liian paljon nysväystä kotosalla, seksi oli kivaa ja aika, mutta ehkä olisi pitänyt käydä useammin ulkosalla
-miehessä vikaa? nainen oli ulospäinsuuntautuneisempi

2,5kk, yleensä en ole päässyt seurustelussa 2 kuukauteenkaan ennenkuin on alkanut tökkiä tosi pahasti ja olen ruvennut "hylkimään" naista. Tämän kanssa aika jäi lyhyeksi, olisin halunnut katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Hamraan
Tämän kanssa aika jäi lyhyeksi, olisin halunnut katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Kuulostaa perin harmilliselta... mutta rytyä pyttyyn vaan! Elämässä eteenpäin ja varmasti se napsahtaa kohdalleen vielä, mielestäni se on jo rohkaiseva alku jos on kyennyt aloittamaan suhteen. Silloin on tehnyt jotain ainakin oikein ja jatkossa on helpompi toimia.

Itselläni viitteitä siitä oli melkein koko viime vuoden ja sitten se alkoikin sujumaan. Kyllä siinä vaan saa aina itseään hieman muuttaa ihmisenä toiseen suuntaan, omilla ehdoilla toki, että rupea se suksi luistamaan.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Blackie
Tässä muutama vaatimus naisesta

Jah, ihan hyviä nuo. Minulla on ainakin ollut viime vuosina tälläinen outo(?) vaatimus(?); nimittäin jotenkin en jaksa sietää tavallista Maijaa Varkaudesta, jolla ei ole mitään maailmankuvaa... siis kokemukset ulkomaailmasta rajoittuu ryyppyreissulla Tallinaan tai risteilyllä Tukholmaan tai median kautta. "Afrikka on paska maa ja Venäjä kans" -kommentit jotenkin vituttaa ihmiseltä, joka ei ole koskaan käynyt kyseisissä maissa. Eli yksi mun vaatimuksistani olisi se, että naispuolinen ihminen on nähnyt ainakin vähän maailmaa eikä ole suomalainen sukkasandaali-juntti.. :)

Palasin just Matkamessuilta ;)
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä toi ozon mainitsema piirre ärsyttää miehissä ihan yhtä lailla. Ei paljon kiinnosta kun kerran Kanarialla suomalaisia lihapullia syömässä käynyt pertsa perusjuntti kieltäytyy lähtemästä mihinkään vähänkään eksoottisempaan paikkaan. Tai pakkaa mukaan ruisleipää ja hernekeittoa eikä uskalla liikkua hotellilta sataa metriä kauemmas. Reissaaminen on mun mielestä suunilleen parasta mitä on, jos jannu kiukuttelee että "tollakin rahalla olisi voinut ostaa lisää kaiuttimia Corollaan" niin kiitos ja näkemiin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Täältä myös "jyrkkä" ei suppeakatseisille ja samalla kenties näköalattomille ja ennakkoluuloisille naisihmisille. Minun olisi vaikea kuvitella seurustelevani ahdasmielisen ja kovin ennakkoluuloisen ihmisen kanssa kun itse kuitenkin pyrin toiminnassani juuri päinvastaiseen tulokseen.

Siispä avarakatseisuus on myös näitä asioita joita ihmisessä arvostan, sen edelle toki kiilaavat rahellisyys, avoimmuus ja luotettavuus.

vlad.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Niin, aiheen otsikosta hiukan karkaen mutta minua vituttaa eniten nämä henkilöt jotka ovat niin muka-maailmankävijöitä. Kun he suunnittelevat lomiaan, pakkaavat rinkkansa ja ottavat junan Moskovaan. Sieltä sitten patikoivat kohti Valko-Venäjää ja muita kolmannen maailman valtioita.

Tämän jälkeen he palaavat erinäköisille foorumeille Internetissä ja manaavat kuinka syvältä valmismatkat ovat ja niissä vaan "suomalaiset syö lihapullia".

Joo just joo, hipit te ootte syvältä.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti kissankarva
Ei paljon kiinnosta kun kerran Kanarialla suomalaisia lihapullia syömässä käynyt pertsa perusjuntti kieltäytyy lähtemästä mihinkään vähänkään eksoottisempaan paikkaan.
Tai pakkaa mukaan ruisleipää ja hernekeittoa eikä uskalla liikkua hotellilta sataa metriä kauemmas.

"tollakin rahalla olisi voinut ostaa lisää kaiuttimia Corollaan"

Yhdyn samaan.
Avarakatseisuus kunniaan täällä myös!
Ei hyvää päivää jos mies ei uskaltaisi liikkua hotellilta sataa metriä kauemmas, saati tuo ettei lähtisi mihinkään eksoottisempaan paikkaan.

Sitten vähän joka suhteessa ärsyttävä piirre on toi minkä sulta lainasin lyhennettynä, "tollakin rahalla olisi voinut ostaa lisää kaiuttimia Corollaan" .
Ihan tosissaan kun olen pienen hetken elämässäni katsellut tuollaista menoa muussa kuin matkustelussa.

Sanoakseni muutaman esimerkin niin ko. herran piti mennä kenkäkauppaan, eihän siitä mitään tullut. Vanhoissa monoissa joista meinasi pudota jo pohjat kokonaan hän päättikin suunnistaa ostamaan lisää hifi- laitteita.
Tulipahan sitten autoon taas lisää sälää.

Toisen kerran samaisen tyypin piti ostaa astianpesukone niin ostikin samanhintaisen kännykän. Heheh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös