Naisasiat

  • 7 532 427
  • 26 610

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Eilen, kipeänä oleva tyttöystäväni soitti ja pyysi käymään, yöksikin. Koko ilta sujui ihan normaaleissa merkeissä. Mistään ikävistä asioista ei ollut merkkiäkään. Nukkumaan mentäessä sitten leikkisästi tiedustelin olikohan hänellä ollut ikävä minua, kun emme olleet nähneet vähään aikaan (24h+ :D). No hän ei tätä leikkiä halunnut ymmärtää vaan totesi; "Ei oo ollu, siitä pitäiski vähä puhua". Tämän jälkeen hän yksiselitteisesti totesi, ettei tule kanssani toimeen. En oikein tiennyt miten päin olisin ollut. No tästä keskustelimme koko yön ja erosimme aamulla ystävinä. Rakkaina semmoisina vieläpä.

Tuskaisinta on yrittää saada ajatukset kasaan niin, ettei tänään mennäkään hänen luokseen, tai jutella puhelimessa. Tai yhtään mitään. Toki varmasti joskus tapaamme vielä ja puhumme asioista. Kukaties vaikka rakastumme uudelleen. Olen toiveikas, sillä kaikesta tiedän, että hän kyllä rakastaa minua. Ei vain oppinut tulemaan kanssani toimeen. Ainakaan vielä.

-paze-
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Bongaa tyttöystävä!

Viestin lähetti Tommy
Ensimmäisen kerran 4-5 vuotiaana perhepäivähoidossa.

Niin, taidat siis olla niitä miehiä, jotka ovat pieniin päin?

Täältä tähän
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Re: Re: Re: Bongaa tyttöystävä!

Viestin lähetti BigRedBob
Olen kuullut tutuilta naissukupuolen edustajilta, että hieman ylimielisen, itsevarman ja jopa ylenkatsovan asenteen hallussaan pitävät äijät kyllä kelpaavat, naamataulusta riippumatta.

Jep, toi on kyllä jumalan tosi. Itekkin sitä on monen monta kertaa katkerana manaillu kun jonkun itseensä täynnä olevan sikaniskan ympärillä on pyörineet kuppilan parhaimmat pirkot. Se jos mikä ottaa koville.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ketjua lukiessa hetkittäin minut valtaa tunne, että otsikosta tulisi poistaa yksi kappale a-kirjaimia: Naissiat kuvastaa ketjua kirjoitusten perusteella hetkittäin varsin osuvasti - siihen en ota kantaa ovatko naiset sikoja.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Silläkin uhalla, että nimimerkki Pee vetää porot sieraimiinsa totean nimimerkki vladin ehdotukseen yksinkertaisesti:

Minun naiseni ei ole sika!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Minäkään en tohtisi tuomitsemaan naisia sioiksi - tottahan sekin on, mutta ainoastaan jos naisten antaa kohdella huonosti.

Kehottaisin nyt muitakin palstan äijiä kohottamaan vaikka väkisin itsetuntoaan vuodeksi 2005 - älkää antako naisten kohdella teitä huonosti. Kulkekaa ylpeinä itsestänne - ei teidän tarvitse pyydellä olemassaoloanne keneltäkään anteeksi. Kyllä nainen käyttää myös hyväksi jos vain siihen antaa tilaisuuden, ja kaikista pahinta on jos kyseessä on kaverinainen, asiaa ei voi perustella edes sillä että pääsee sentään vehtaamaan.

Itse olen aloittanut vuoden suorilla puheilla ja kuivilla tylytyksillä heille jotka sen ansaitsevat ja hyvältä tuntuu.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oma naiseni on kaikkea muuta kuin sika. Tällä hetkellä meillä menee taas oikein vahvasti ja enpä voisi parempaa toivoa.

PS. en ottanut vladin heittoa niin tosissani, tähdennetään vielä. Uskon ettei nimimerkki vlad pidä tyttöäni sikana :-)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Teacup

PS. en ottanut vladin heittoa niin tosissani, tähdennetään vielä. Uskon ettei nimimerkki vlad pidä tyttöäni sikana :-)

Niin, minähän en omasta mielipiteestäni lausunut halaistua sanaa korkeintaan tuntemuksesta mikä erinäisiä viestejä lukiessani minut valtaa mikä on nähdäkseni eri asia kuin mielipide.

Niin miehistä kuin naisista löytyy niitä vähemmän mielyttäviä henkilöitä, sellaisiakin joita parisuhteen perusteella voi kutsua sioiksi. Suuri osa kuitenkin ihan kunnon väkeä pienistä persoonallisista säröistään huolimatta - tai kenties juuri niistä johtuen. Persoonallisuus kunniaan!

Mitä tulee tyttöystävääsi niin oikein miellyttävä ja mukava persoona. Pidä hänestä kiinni!

vlad.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Re: Bongaa tyttöystävä! ---> naisnäkökulmaa...

Viestin lähetti BigRedBob

Tollasessa kuviossa itsensä vihaaminen ei ainakaan auta asiaa, päinvastoin. Eikä kannata yrittää liikaakaan tehdä sitä hyvää vaikutusta. Olen kuullut tutuilta naissukupuolen edustajilta, että hieman ylimielisen, itsevarman ja jopa ylenkatsovan asenteen hallussaan pitävät äijät kyllä kelpaavat, naamataulusta riippumatta.

Naisnäkökulmaa asiaan...
Itseään vihaavaa miestä en kovin mielellään itselleni ottaisi, koska en jaksaisi kuunnella sitä jatkuvaa höpötystä siitä miten herra itseään vihaa ja miten kamala on ja miten ruma on ja plaa plaa... (Olen muutaman tällaisen tavannut)

Toinen on sitten tuo ylimielinen, itsevarma ja hieman ylenkatsova. En tahtoisi sellaistakaan, mutta plussaa saa terveestä itsetunnosta (ei mistään huippuitsetunnosta). Sellainen perusmies ja kiltti mies on mieleeni ja uskoisin että monen muunkin naisen mieleen.

Ja mitä naamatauluun tulee, niin sillä ei ole väliä (kunhan nyt on suht siisti vaan).

Pääasia että on sitä oikeenlaista kemiaa ja hauskaa.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Viestin lähetti paze17
Tuskaisinta on yrittää saada ajatukset kasaan niin, ettei tänään mennäkään hänen luokseen, tai jutella puhelimessa. Tai yhtään mitään. Toki varmasti joskus tapaamme vielä ja puhumme asioista. Kukaties vaikka rakastumme uudelleen. Olen toiveikas, sillä kaikesta tiedän, että hän kyllä rakastaa minua. Ei vain oppinut tulemaan kanssani toimeen. Ainakaan vielä.

-paze-

Parasta olis unohtaa tämä ihminen. Teet asian itelle vain paljon vaikeammaksi, jos jäät "roikkumaan" tähän ihmiseen, tai jäät elättelemään jotain toiveita tulevasta tämän ihmisen kanssa.

Näissä asioissa yleensä, kun ei halua satuttaa toista, niin on niin vaikea sanoa asiat suoraan. Ja sitten jää helposti toiselle väärä kuva tilanteesta, ja jää sitten helposti elättelemään toiveita tulevasta, mistä saa sitten myöhemmin kärsiä.

Voimia sinne.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti emest
Parasta olis unohtaa tämä ihminen. Teet asian itelle vain paljon vaikeammaksi, jos jäät "roikkumaan" tähän ihmiseen, tai jäät elättelemään jotain toiveita tulevasta tämän ihmisen kanssa.


Unohtaahan ei ketään kannata, mutta turhia toiveita on toki syytä välttää. Jos saa kenkää ihmiseltä, jonka kanssa olisi halunnut jatkaa, kannattaa asiaa ja ihmistä miettiä niin pitkään kuin se mietityttää. Sitten eräänä päivänä (vaikka niinkin myöhään kuin 2-3 vuodenkin päästä) sitä tajuaa päässeensä jutusta yli ja on aika jatkaa eteenpäin. Unohtaminen on petollista eikä sitä oikeasti tapahdu; asian loppuun käsittely ei niinkään.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joskus aikaisemmin oli tässä ketjussa ihannenaisista puhetta. Tai siis, että miltä oman naisen mielellään tulisi näyttää. Mainitsin tuolloin Gwyneth Paltrowin ja Cameron Diazin sekoituksen olevan paikallaan. Sekoitetaan sitä pakkaa vielä kolmannella. Tai oikeastaan tämä kimalainen kävisi kyllä ilman sekoituksiakin. Eli olen aivvvvan ihastunut DNA:n "Onpa kallista - elämä on" -mainoksessa olevaan naiseen. Siis kyseessä on se mainos, jossa nainen kysyy mitä paita maksaa, ja se upea, kerrassaan tyrmäävä tyttönen vastaa: "kolmesataatuhatta" tms.

Jottei tämä mene pelkäksi tyhjänpuhumiseksi kysytään vielä, että kuinka paljon ulkonäkö teille merkitsee?

Jotkut ovat väittäneet minua pinnalliseksi, joten myönnettävä on, että kyllä ulkonäkö merkitsee yllättävän paljon. Aluksihan minä, lähes aina, ihastun naisen ulkonäköön. Tarkemman tutustumisen jälkeen ihastus joko melkein katoaa, tai syttyy vain kahta kauheammin. En voisi seurustella "melko ruman" kanssa, vaikka hän olisi maailman ihanin ihminen, en ainakaan tässä vaiheessa.

Loistavassa tytössä kohtaavat nämä seikat: Kauneus, sosiaalisuus ja älykkyys. Lopuksi kaiken täytyy vielä "synkata" hyvin minun kanssani, jotta homma luistaa. Uskallan väittää, että nykyinen tyttöystäväni on noita kaikkia, yhtään liioittelematta. Eli ulkonäkö vs sisäinen kauneus on minun kohdallani kutakuinkin 60-40.

Edit. Kas, asiasta puhuttiinkin jo edellisellä sivulla..
 
Viimeksi muokattu:

Tobias

Jäsen
Viestin lähetti hörkkö

Jottei tämä mene pelkäksi tyhjänpuhumiseksi kysytään vielä, että kuinka paljon ulkonäkö teille merkitsee?

Jotkut ovat väittäneet minua pinnalliseksi, joten myönnettävä on, että kyllä ulkonäkö merkitsee yllättävän paljon. Aluksihan minä, lähes aina, ihastun naisen ulkonäköön. Tarkemman tutustumisen jälkeen ihastus joko melkein katoaa, tai syttyy vain kahta kauheammin.

Loistavassa tytössä kohtaavat nämä seikat: Kauneus, sosiaalisuus ja älykkyys. Lopuksi kaiken täytyy vielä "synkata" hyvin minun kanssani, jotta homma luistaa. Uskallan väittää, että nykyinen tyttöystäväni on noita kaikkia, yhtään liioittelematta. Eli ulkonäkö vs sisäinen kauneus on minun kohdallani kutakuinkin 60-40.

Niin no kyllähän se ulkonäkö merkitsee, oikeastaan tässä elämäntilanteessa en muuhun juuri kiinnitäkään huomiota, sillä en halua pitkää suhdetta. Myönnettäköön toki, että tyhmyys rumentaa myös kaunista ihmistä.
Käsite "sisäinen kauneus" on jotain aika runollista. Mitähän se mahtaa tarkottaa? Monet siitä puhuu, itselleni ei ole vielä koskaan merkitys valjennut...?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Tobias
Niin no kyllähän se ulkonäkö merkitsee, oikeastaan tässä elämäntilanteessa en muuhun juuri kiinnitäkään huomiota, sillä en halua pitkää suhdetta. Myönnettäköön toki, että tyhmyys rumentaa myös kaunista ihmistä.
Käsite "sisäinen kauneus" on jotain aika runollista. Mitähän se mahtaa tarkottaa? Monet siitä puhuu, itselleni ei ole vielä koskaan merkitys valjennut...?

Tottakai ulkonökö merkkaa, siihenhän kukin meistä ensimmäiseksi huomionsa kiinnittää.

Tosin ulkonäön merkitystä - ja uskon että usemmat ovat samaa mieltä - korostetaan turhaan. Jokaisella meistä kun on omat mielipiteet ulkonäön suhteen. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä, jotkut jopa veljestä. En tiedä ketään, joka ulkonäön takia olisi jäänyt sinkuksi.

Ja jos sinulle - tai jollekin muulle - on termi sisäinen kauneus on jäänyt epäselväksi, niin älä huoli. Kyllä se vielä valkenee. Viimeistään siinä vaiheessa kun etsit muutakin kuin sitä yhdenyönjuttua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Tobias
Käsite "sisäinen kauneus" on jotain aika runollista. Mitähän se mahtaa tarkottaa?

Ulkoista rumuutta. Finnejä, läskejä jne.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Tobias
Käsite "sisäinen kauneus" on jotain aika runollista. Mitähän se mahtaa tarkottaa? Monet siitä puhuu, itselleni ei ole vielä koskaan merkitys valjennut...?
Minun entinen tyttöystäväni ja kihlattuni, nykyinen vaimoni, on hyvin kaunis ihminen. Olen itse tätä mieltä, ja hyvin moni muu on sanonut samaa.

Lisäksi hän on kaunis myös ulkonäöltään.

Tämän tarkemmin en osaa selittää.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
SISÄINEN KAUNEUS- TÄRKEÄ OSA VIEHÄTYSVOIMAA

Viestin lähetti Tobias

Käsite "sisäinen kauneus" on jotain aika runollista. Mitähän se mahtaa tarkottaa? Monet siitä puhuu, itselleni ei ole vielä koskaan merkitys valjennut...?


SISÄINEN KAUNEUS- TÄRKEÄ OSA VIEHÄTYSVOIMAA
Kauneus ulottuu paljon syvemmälle kuin kasvoihin. Viehätysvoima, eloisuus ja vetovoima
- nämä ominaisuudet saavat alkunsa paljon syvemmältä kuin hiusten väristä tai kasvojen muodosta.

Kuvittele ihmistä joka on ilmeetön, joka ei säkenöi, jonka hymy on väkinäinen, jolta puuttuu karisma.
Vertaa sitä ihmiseen, jolla on säihkyvät silmät ja säteilevän nauravat kasvot, ne tekevät hänestä luonnonkauniin.

Todella kaunis ihminen on se, jolla on lämmin sydän, joka on lempeä, antelias ja huolehtiva, sillä ne ovat kaikki sielun olennaisia ravinteita.

Kääntöpuolella ovat katkeruus, kateus, mustasukkaisuus, kriittisyys, kireys ja muut negatiiviset tunteet, jotka voivat turmella sekä ulkoisen että sisäisen kauneuden.

Tässä määritettä sisäiselle kauneudelle.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Sisäinen kauneus on tärkeää.

- Sanovat rumat ihmiset -

No joo...tuli vaan mieleen tollanen wanha sanonta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vetti
En tiedä ketään, joka ulkonäön takia olisi jäänyt sinkuksi.

Täällä taitaa olla ensimmäinen ehdokas tähän kisaan - mikä asia tuli jälleen todistettua paikkansa pitäväksi.

Kuten ole muistaakseni tässä ketjussa jo aiemmin todennut, kokonaisuus ratkaisee omalla kohdalla asian hyvin pitkälti ja tämä kokonaisuus pitää sisällään ulkoiset - sekä minulle tärkeät - sisäiset seikat. Ihminen joka on ulkoisesti kaunis mutta sisäisesti "tyhjä" on vain kuori, en voisi rakastua sellaiseen ihmiseen. Sillä kuinka ihminen ajattelee, millaisia mielipiteitä hänellä on ja millainen hän on ihmisenä - kuinka luonnollinen ja luonteva ynnä rehellinen muutamia mainitakseni - on todella suuri merkitys minulle.

Sitä on sanoin vaikea selvittää millaista sisäinen kauneus on, jokainen olettaen kokee sen eritavalla mutta minulle kyseinen asia muotoutuu yllä mainitsemistani seikoista monien muiden seikkojen oheen.

Toisinaan mietin, ehkäpä etsin liian "täydellistä" ihimistä sisäisesti mikä sitten on syynä omaan yksinäisyyteeni. Kuitenkin, ennemmin olen yksin kuin sen "tyhjän kuoren" kanssa. On jatkettava etsintää..

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Ihminen joka on ulkoisesti kaunis mutta sisäisesti "tyhjä" on vain kuori, en voisi rakastua sellaiseen ihmiseen.
Samaa mieltä. Korkeintaan voisi kuvitella että lyhkäinen seksiin perustuva suhde saattaisi kehittyä tälläisen ihmisen kanssa. Jos olisi syntyäkseen. Taas jos oikeasti rakkaudesta puhuttaisiin ja yhteiselosta, niin tuskin sujuisi. Silloin ei pelkän ulkonäön turvin pötkitä pitkälle, vaan muutakin on löydyttävä ihmisestä.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Huumorintaju

Itse olen huomannut, että yksi tärkeimmistä asioista, joihin naisissa kiinnitän huomiota on heidän huumorintajunsa. Kaikillahan heillä luonnollisesti on jonkinlainen huumorintaju, mutta ne, jotka nauravat samoille vitseille(olkoon ne vitsit sitten kuinka typeriä tahansa) kuin minä itse nousevat selvästi muiden yläpuolelle. Vielä kun itse olen suuri sarkasmin ja mustan huumorin ystävä, niin samanmieliset neitoset nousevat "listoillani" todella korkealle.

Parhaiten tämä kokemusteni perusteella tulee esiin jotain elokuvaa tai tv-sarjaa katsoessa. Yleensä, jos olemme nauraneet täysin eri kohdissa, ei suhdekaan ole kovin pitkään kestänyt.

Ja niin juu... Mitä tulee nykyisiin naisasioihini, niin eipä voisi juuri hiljaisempaa olla. Yhden illan juttuja en harrasta, eikä vastaan ole tullut ketään, jonka seurassa todella viihtyisi, joten yksin jatketaan eteenpäin. Mutta toivosta en luovu. Eiköhän sieltä meikäläisellekin joskus joku löydy...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ketjun aiheeseen liittyen, valoa näkyvissä. Hymyilyttää vieläkin, aikas kiva tunne tämä. Ei vielä lähdetä leijailemaan, jalat maassa, mutta nyt tuntuu todella hyvältä =)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kahtellaan... mutta pitkästä, pitkästä aikaa näyttää hyvältä.

Perjantaina törmäsin sellaiseen pakkaukseen, että oksat pois. Tässä vaiheessa ei todellakaan voi rakastumisesta puhua, mutta pahasti viereenkirjoittanut ihastui.

Ja vielä ko henkilö näyttäisi vastaavan ihastumiseen. Katellaan, sano.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös