Kun sen yhden kerran erehtyi suunnittelemaan jotain jo hyvissä ajoin, etukäteen, menivät suunnitelmat uusiksi kaksi päivää ennen aattoa. Miksi? Siksi ettei kimalainen, jota en ole nähnyt 1,5 vuoteen, ja jonka oli tarkoitus oli saapua Hlinnaan, ei löytänyt pohjoisessa, missä asuu, lemmikkijänikselleen hoitajaa. Pahinta jutussa oli se ettei kyseessä ollut edes keksitty tekosyy. Olisi ottanut mukaan...ettei aina pelkkää kanaa tai sikanautaa.
Päätin siis pamauttaa Tsadiin metsästämään leijonaa. Ts. sovin vanhan kämppikseni, reenikaverini alkuperäisen Iso H:n kanssa vetäväni lärbät ja lähtevän jahtiin kauniissa pääkaupungissamme. Pamautinkin siis Helsinkiin lähes suoraan töistä, ehdin juuri Lasipalatsin tuntumassa olevaan Alkoon hakemaan tuhdin satsin Kossua ja Salmaria. En ollut Iso H:ta nähnyt yli kahteen vuoteen, olihan tuo bodari vieläkin ja uusi kämppäkin. Vapaaotteluvideoita alle ja paljon viinaa.
Siitä sitten hyvissä ajoin laatupaikka Amarilloon. Oli rempseää vonkaamista siellä, pilasimme varmasti monen nyrppismuijan illan tanssimalla heidän ihollaan, noh, oli paikalla joskus poikakaveriakin mutta pitäähän sitä osoittaa olevansa kiinnostunut. Normaali nyrppiksillä on vain tapana suuttua jos kundi haluaa tanssia, valittaa jälkeenpäin "muuten ois ollu ihan kiva ilta ellei se yks urpo ois tungetellut siellä tanssilattialla"...
Mm. manolojen suuri määrä tietysti aiheutti sen että muistaakseni jossain vaiheessa oli vähän aggren hakuakin, "ihan kohta mää tirvasen" jne. Ei mulla ole kyllä tapana tapella. Kävimme läpi myös keskusteluissamme läpi entisiä ja tulevia ex-tyttöystäviä, ja tilannetta yleensä. Kaveri tuli siihen tulokseen että olen pehmentynyt, olen antanut teräni tylsyä, "äijällä joka aikanaan dumppasi muijan sen takia ettei se yhden kerran istunut naamalle on nyt jotain 'kaverityttöjä'! "
Oikeassahan se kyllä oli, täytyy hypätä lähemmäs raiteita takaisin. Olipa tuo itsekin kyllä ollut liikaa sohvaperunana erottuaan pitkäaikaisesta muijastaan keväällä. Vittuilin takaisin.
Yhdessä vaiheessa kaverini hävisi. Myöhemmin selvisi että oli hipsinyt jollekin entiselle vakiohoidolleen, petitouhuissa oli pitänyt varoa ettei laatannut muijan päälle, heikko happi oli ollut. Itse jatkoin doksuilua kunnes se tapahtui. Tapasin elämäni naisen, aika saletisti näin. Oli kaunis, asennetta ja pirteä! Aivan mahtawa.
Jäin koko vlopuksi Tsadiin, pyörin lauantaina muiden tuttujeni luona kun ko. kimalainen sairasteli krapulaansa, itselle sellaista ei tullut koska a. olen äijä, b. lauantaina otin aamupalaksi Karhua. Konsultoin tuttavapariskuntiani parisuhdeasioissa, söin paljon perunasalaattia ja patonkia.
Sunnuntaina rehvasin tapaamaani naista uudestaan. Oli vielä ihanampi kuin kovassa humalassa. Selvinpäin nyt selvisi että hän opiskelee tämän talven Brittein saarilla ja lähtee taas sinne viikon päästä. Dahm. Niinpä tietysti.
Ei masennuta silti. Vielä tässä kerkeää morjestaa ja yliopisto-opinnothan tarkoittavat sitä että kun aikanaan menemme naimisiin voin keskittyä bänditouhuihin kun rouva takoo rahaa perheelle...
"Many dreams come true
And some have silver linings
I live for my dream
And a pocketful of gold.
Mellow is the man
Who knows what he’s been missing
Many many men
Can’t see the open road.
Many is a word
That only leaves you guessing
Guessing ’bout a thing
You really ought to know, ooh!