Mainos

Naisasiat

• 7 600 945
  • 26 641
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Näin iän ja huonojen kokemusten myötä sitä on osannut alkaa arvottaa empaattisuutta kumppanin valinnassa. Sellaiset naisethan eivät ole niitä jännimpiä ja suuria tunteita kehittäviä, mutta sellaisen kanssa harvemmin saa sydänsuruja ja suhteella on jatkuvuutta eikä se ole sellaista päivä kerrallaan löysässä hirressä roikkumista. Valitettavasti parisuhteissakin joutuu tekemään kompromisseja omiin odotuksiinsa nähden tai ne voi jäädä lyhyiksi.
Ite nuorehkosta iästä huolimatta olen sellainen kaveri joka nimenomaa ihastuu naisissa empaattisuuteen ja kykyyn välittää muista ihmisistä. Johtunee siitä että oma äitini on todella, siis todella empaattinen olento. Useinhän me miehet etsitään naisissa tiedostamattakin niitä samoja puolia mitä arvostamme omissa mutseissamme.

Mun osalta ei siis tosiaan tulis ikinä kuuloonkaan kokeilla suhdetta jonkun täysin tunteettoman ja pinnallisen naisen kanssa vaan siksi koska tämä on seksikäs. Kyllä mä etsin naista joka on empaattinen, tunteikas sekä ennen kaikkea osaa puhua tunteistaan ja näyttää välittävänsä. Tunnevammaset yhen yön panot ei kiinnosta sitten pätkääkään. Tietysti ulkonäölläkin on väliä. Kuten se kliseinen fraasi menee niin ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan, mutta nuo ovat ne luonteenpiirteet mitä arvostan huumorintajun, rehellisyyden ja luotettavuuden ohella (nää nyt vaan on niin perus et en erikseen viittiny mainita).

Ja kun omat vanhempani ovat olleet yhessä jotain +35 vuotta niin sitä suuremmalla syyllä haen elämääni jotain pysyvää enkä vaan päättömästi lentele kukasta toiseen. Sanotaanko että omat vanhemmat ovat näyttäneet mulle ja siskolleni melko hyvää esimerkkiä siitä miten hyvä parisuhde toimii ja kestää pahimmat paskamyrskyt. Kyllähän heilläkin riitoja oli etenkin silloin nuorempana mutta aina ovat kuitenkin sopineet ja pitäneet vaikeimpinakin hetkinä yhtä ja sitä kautta itellenikin on muovautunut vahva usko siihen että rakkaus voi olla pysyvää kunhan siihen panostaa tarpeeksi ja siksi mulla on pyrkimys saavuttaa se omassa elämässä.

Ja eihän mikään parisuhde pitemmän päälle toimi ilman kompromisseja, joten on tärkeää kyetä olemaan joustava. Ei naisen tietenkään kuuluu antaa kävellä ylitsesi ja määrätä kaikessa mutta välillä on hyvä osata antaa periksi ja antaa toisen päättää, vastavuoroin tietysti.

Meni taas ehkä vähän selittelyksi, ajoin takaa sitä että ei se empaattisuuden arvostaminen tule kaikilla välttämättä iän kanssa vaan geenien ja kasvatuksen ansiosta.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päivitetään omaa tilanetta. Tammikuussa ero kihlatun kanssa ja jäätiin kuitenkin asumaan saman katon alle, joka molemmille kävi ja pari kuukautta menikin vallan hyvin. Päätimme viikolla ettemme tässäkään kuussa irtisano asuntoa. Eilisen ja tämän aamuisten jälkeen vituttaa tuo päätös ja nyt on kova halu omaan asuntoon. En jaksa katsella miten toinen käy baareissa ja tulee aamun tunneilla kotio ties mistä. Tänään mm. ilman pikkupöksyjä. Vaikka erosimme kavereina on nuo tuon mieseikkailut sen verran paha paikka kuitenkin etten halua nähdä enää yhtään. Tällä hetkellä vain totaalivitutus päällä, koska tajuaa asuvansa tässä vielä 2kk.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@Kulkija Pahoittelen, mutta en malta nyt olla sanomatta seuraavaa. Eikös sulle tuosta nopeasta erilleen muutosta jokunen elämänkokemusta omaava vinkannut silloin tammikuussa? Se, että muutto ei ollut mahdollista heti viikossa tai parissa, on toki ymmärrettävää, mutta huomenna alkaa huhtikuu. Ja sinua myös "varoitettiin" juuri noista asioista, mistä nyt olet pariinkin kertaan vittuuntumisesta tähän ketjuun kirjoittanut. Tuo siis oli ihan odotettavissa. En ripottele enempää suolaa haavoihin, joten tältä osin tähän.

Nyt sitten arvioit, että keräätkö vielä pari kuukautta vittuuntumista lisää ja säästät sillä jonkun verran rahaa vai muutatko mahdollisimman nopeasti itse jonnekin ja maksat sitten hetken aikaa kahdesta asunnosta. Toisaalta, tänään on kuukauden viimeinen päivä, joten periaatteessa vielä tänään toimitettu irtisanomisilmoitus voisi onnistua ja vuokrasuhde päättyä huhtikuun lopussa. (Oletan teidän olevan vuokralla.)

Itse jos olisin tilanteessasi (ollut joskus vähän vastaavassa), hankkisin itselleni kämpän nopeasti, pitäisin kiinni naisen kanssa sovitusta ja maksaisin hetken siitä omasta uudesta ja osani siitä vanhasta sovitusti. Ja kärsisin ne taloudelliset tappiot nahoissani. Vituttaahan sekin, mutta se on vaan rahaa ja se vitutus on ehkä kuitenkin pienempää kuin tuo nyt kokemasi vitutus.

Toki myös kysyisin naiselta, että sopisiko sittenkin tämmöinen nopea muutos, että irtisanotaan se nykyinen niin nopeasti kuin mahdollista jne. Mutta lähtisin siitä, että nyt pitää tehdä ne ratkaisut siten, että ne on nopeita, aikaa on kuitenkin jo mennyt aika kauan lähtötilanteesta.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivitetään omaa tilanetta. Tammikuussa ero kihlatun kanssa ja jäätiin kuitenkin asumaan saman katon alle, joka molemmille kävi ja pari kuukautta menikin vallan hyvin. Päätimme viikolla ettemme tässäkään kuussa irtisano asuntoa. Eilisen ja tämän aamuisten jälkeen vituttaa tuo päätös ja nyt on kova halu omaan asuntoon. En jaksa katsella miten toinen käy baareissa ja tulee aamun tunneilla kotio ties mistä. Tänään mm. ilman pikkupöksyjä. Vaikka erosimme kavereina on nuo tuon mieseikkailut sen verran paha paikka kuitenkin etten halua nähdä enää yhtään. Tällä hetkellä vain totaalivitutus päällä, koska tajuaa asuvansa tässä vielä 2kk.

En halua kääntää veistä haavassa tai olla nokkela, mutta miten tiesit että tuli ilman pikkupöksyjä?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En halua kääntää veistä haavassa tai olla nokkela, mutta miten tiesit että tuli ilman pikkupöksyjä?

Vaikka selvästikin on kyseessä parikymppiset opiskelijat, niin miten yleensäkään voi olla hereillä odottamassa kämppäkaverin mahdollista kotiintuloa.

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Mihin tahansa ihmissuhteeseen ja sen ymmärtämiseen, sen onnistumiseen löytyy avain siitä, että molemmat osapuolet ovat tietoisia omasta kiintymyssuhdemallistaan ja tietoisesti pyrkivät kehittämään itseään suhteessa ja elämässä yleensäkin.

Ja ennen kaikkea, ensin pitää osata rakastaa ja hyväksyä itsensä ennenkuin voi rakastaa toista, ehdoitta, juuri sellaisena kuin tämä on.

Minä vasta vähän aikaa sitten tulin itse tietoiseksi mikä kiintymyssuhdemalli (välttelevä) on vaikuttanut tähän saakka koko elämääni ja suhtautumiseen siihen sekä aiempiin ihmissuhteisiin. Nyt tässä nykyisessä minulla on viimein ne avaimet onnistua, aidosti.

Sinä riität.

teppana

Jäsen
Vaikka selvästikin on kyseessä parikymppiset opiskelijat, niin miten yleensäkään voi olla hereillä odottamassa kämppäkaverin mahdollista kotiintuloa.

Jos nukkuu vaikka sohvalla niin eikö sitä voi herätä toisen kotiintuloon?

Tuo pikkuhousujen puuttuminen on sitten vähän mystisempi.

Yhdessä asuminen eron jälkeen kuulostaa kyllä aika räjähdysalttiilta tilanteelta. Jollakin se on varmasti toiminut ihan hyvinkin, mutta kyllä silloin pitää olla taustalla jo melko pitkä suhde joka on rauhassa saanut muuttua romanttisesta suhteesta ystävyyssuhteeksi.

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jollakin se on varmasti toiminut ihan hyvinkin, mutta kyllä silloin pitää olla taustalla jo melko pitkä suhde joka on rauhassa saanut muuttua romanttisesta suhteesta ystävyyssuhteeksi.

En nyt jaksa kaivaa mitä asiasta kaiketi sanoin eikä se mihinkään ole muuttunut. 14 vuoden jälkeen se kolmas kuukausi alkoi olla jo todella raskas ja halusi vain pois sieltä. Sitä oli niin tottunut entiseen elämään, että ei tajunnut itsekään kiirehtiä.

Se oli vapauttava tunne sitten kesän korvalla, kun sieltä pois pääsi. En nussinut ympäriinsä, mutta pubilla taisin käydä.

Parempi hoitaa nopeasti väistämätön tilanne ja ne mahdolliset kustannukset mitä siitä nyt tulee.

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
En nyt jaksa kaivaa mitä asiasta kaiketi sanoin eikä se mihinkään ole muuttunut. 14 vuoden jälkeen se kolmas kuukausi alkoi olla jo todella raskas ja halusi vain pois sieltä. Sitä oli niin tottunut entiseen elämään, että ei tajunnut itsekään kiirehtiä.

Se oli vapauttava tunne sitten kesän korvalla, kun sieltä pois pääsi. En nussinut ympäriinsä, mutta pubilla taisin käydä.

Parempi hoitaa nopeasti väistämätön tilanne ja ne mahdolliset kustannukset mitä siitä nyt tulee.

Samaa mieltä tästä. Vittuako sitä jäädä siihen itseänsä kiusaamaan. Se asiasta ylitse pääseminen on parasta aloittaa heti, eikä sitä auta, että toista katselee joka päivä ja satunnaisesti vielä paneekin. Ja varmaan vaikka ei panisikaan. Siinä sitten voi itsekin olla ja mennä niin kuin huvittaa, eikä huonoimmassa tapauksessa jäädä miettimään, mitäköhän se toinen ajattelee ja mitä itse.

teppana

Jäsen
Ainakin omalla kohdalla pitäisi olla tunteet jo todella pitkään viilenneet että viitsisin jäädä samaan kämppään exän kanssa asumaan. Vaikka pyrin olemaan edes kohtuu rationaalinen näissä sydämen asioissa, kyllä se silti vituttais raakasti jos vierestä seuraisi kun toinen aloittaa sitä omaa uutta elämää ilman minua. Yöllä kun puhelin tärisee viereisessä huoneessa sitä heti ajatus alkaa laukkaamaan. Kun exä lähtee lauantaina iltapäivästä kaupungille meikattuna sitä alkaa ajatus laukkaamaan. Jos se kantaa jotain uutta ruokaa kotiin sitä alkaa miettimään että mistäköhän on saanut idean. Vainoharhaiseksihan sitä tulisi.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaikka pyrin olemaan edes kohtuu rationaalinen näissä sydämen asioissa, kyllä se silti vituttais raakasti jos vierestä seuraisi kun toinen aloittaa sitä omaa uutta elämää ilman minua.

Tämä toimii myös toisinkin päin. Ex-vaimo syytti minua uuden parisuhteen salaamisesta ja raivosi pitikö tuosta valehdella.

Siinä on vain sellainen ongelma, että mitään suhdetta ei ollut. Se on totta, että samana keväänä siinä oli sitten, mutta kun tuossa kohtaa ei ollut.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@MacRef kyllähän te viisaammat tiesitte. Tiistaina lähtee irtisanomislaput vetämään ja pohdin oikeasti sitä, että muuttaisin aikaisemminkin jo pois. Olin vain siinä uskossa, että olen tämän asian käsitellyt jo itseni kanssa, mutta jostain ne tunteet taas heräsi.

@tant gredulin exä vaihtoi tyylikkäästi edessäni baarivaatteet yövaatteisiin. Helposti siinä tuli vilkaistua ja @pernaveikko kyllä säkin heräisit varmasti kun tuo yksi tulee kännissä kotiin.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Nyt tuli ensimmäistä kertaa itselläni vähän asiaa tähän ketjuun. Elikkäs nopea tilannekuvaus: Tavattiin tuossa uudenvuoden tienoilla tämän naisen kanssa eräässä Pohjois-Suomen pahamaineisessa hiihtokeskuksessa afterski merkeissä. Juttu luisti ja ihan muutenkin mukavan henkinen ja kaunis nainen. Selvisi myös, että asutaan aika lähekkäin eli naapurikunnissa. Illalla päädyttiin peittoa heiluttamaan ja seuraavana päivänä lähdin saattamaan neidin mökilleen ja samalla pysähdyttiin hiihtokylässä kahvikupposella. Vaihdeltiin vähän ajatuksia siinä ja lopputuloksena, että kumpikaan ei mitään vakavaa etsi mutta vaihdeltiin kuitenkin numerot jos kaveripohjalla voisi nähdä tulevaisuudessakin.

Muutama kuukausi oli hiljaiseloa kunnes eräänä iltana kaupungilla näin tämän naisen istuskelemassa kaveriporukalla ravitsemusliikkeen pöydässä. En tietenkään siihen mennyt tuttavuutta tekemään ja nainenkin nopeasti vain vilkaisi ja jatkoi seurustelua kavereidensa kanssa. Hetken päästä tältä naiselta tuli kuitenkin viestiä puhelimeen, että mut on huomattu. Tässä vaiheessa olin jo ehtinyt vaihtaa ravintolaa. Vaihdeltiin siinä parit viestit kunnes totesin, että jos otan taksin alle niin lähteekö hän samalla kyydillä? Näin tehtiin ja kämpille köyrimään. Hommien jälkeen olin vähän ihmeissäni kun nainen alkoi tilaamaan itselleen taksia ja selitti tilannetta sillä, että hänellä on koira kotona.

Seuraavana viikonloppuna tuli taas viestiä, että voitaisko nähdä. Mulla oli duunia sunnuntaina eli viihteelle en lähtenyt mutta sanoin, että sopii tulla kylään jos haluaa. Nainen tuli paikalle ja oli ihan päästä varpaisiin tällättynä. Kyselin vähän, että et rennompaa löytänyt päälle niin selityksenä oli, että varalta laittautui jos vaikka innostuu kuitenkin kaupungille. Siinä sitten pikaiset hommat ja kohta hän alkoikin puhumaan, että kaverit kyselee radalle. Tällaisia pidempiä ja lyhempiä tapailuja tässä nyt oli muutamia sekä tietenkin pikkutuhmat viestit ja kuvat yms. Ihmeen kova tarve hänellä kuitenkin oli selittää miksi ei pysty viipymään paljon panoa kauempaa. Eihän mulla kiinnostanut ollenkaan ne vaan oli ihan virkistävää ja tähän omaan tilanteeseen mukavan huoletonta hommaa.

Viime viikonloppuna kuitenkin hän sitten seksin jälkeen purskahti itkuun ja ilmoitti olevansa naimisissa ja yhteinen lapsikin on miehen kanssa. Menin semisti hämilleni ja en oikein osannut muutakuin kysellä, että miten tähän tilanteeseen on päädytty. Kuulemma rakastaa miestään eikä ole koskaan ennen pettänyt eikä haluaisi pettää mutta ei ole osannut tätä meidän juttua lopettaa. Tuli sieltä ne perinteiset ei kotona tarpeeksi läheisyyttä ja kipinä sammunut fraasit yms.

En osannut tuollaista epäillä vaan ajattelin muijan olevan samanlaisilla fiiliksillä kuin itsekkin eli sellaista friends with benefits hommaa mutta nyt hoksaankin olevani joku perheenäidin likainen rakastaja. Toki jälkeenpäin ajateltuna niin kyllähän niitä merkkejä oli, että jokin ei täsmää. Sovittiin, että otetaan etäisyyttä mutta eilen illalla tuli taas viestiä, että "onhan tämä helvetin väärin mutta haluaisin olla siellä". Ei tuo miltään psykolta vaikuta vaan päinvastoin ihan fiksun oloinen ja tuntuu selvästi katuvan tilannetta.

Mitä tässä oikein pitäisi asialle tehdä? Lopettaa heti? Pitää ainakin hetki leikkiä Holmesia (Sherlock, ei John) ja etsiä se aviomies facebookista jos löytyisi. Nainen ei siis itse ole facebookissa. Enhän mää nyt mikään moraalipoliisi ole enkä meinaa miehelle kertoa mutta mukava olisi jos ei nyt ainakaan kovin tuttu naama olisi.

Meni helppo ja mukava homma kerrasta hankalaksi.

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
@Yargon helppo sanoa, mutta lopeta suhde. Teet sillä palveluksen molemmille, eukko kenties on ihastunut suhun ja ns. kiellettyyn hedelmään.
Komppaan, "run Forest, run"! Kohta siellä on sun oven takana myös se "lämpöä ja läheisyyttä" vailla oleva aviomies jne.

teppana

Jäsen
Samaa täältäkin. Itsekin tuon kolmannen pyörän osan kokeneena en voi suositella. Toki on mahdollista että kaikki menee ihan ok, mutta lähtökohdat on niin hankalat että draama ja vaikeudet on taustalla koko ajan. Ja mahdollisuuksia on ihan koko skaalasta. Mies saa tietää ja mustasukkainen ihminen voi tehdä ihan mitä vain. Tuskin nyt kuitenkaan tappamaan tulee (vaikka sekään ei aivan poissuljettua ole) mutta aivan helposti voi lähteä vaikka kostonhimoissaan sun läheisiin ottamaan yhteyttä ja kertomaan kuinka vittumainen perheenrikkoja olet. Parhaimmillaankin ne on todella kiusallisia tilanteita kun alat selittämään vaikka omalle vanhemmallesi että miksi aikuisen pojan panotouhuja setvitään porukalla. Jos (kun) jäätte kiinni ei siinä parhaassakaan tapauksessa seuraa mitään hyvää kenellekään. Jos jompikumpi lyö parisuhteen poikki niin naisella saattaa olla isojakin toiveita teidän suhteen jatkosta ja jopa olettaa sinun sitoutumista kun nyt kerran olit mukana sitä liittoa hajottamassa. Ei kiva keskustelu todellakaan.

Sitten on vielä ne moraaliset syyt. Muksu, perhe ynnä muut.

Ellet ole rakastunut korviasi myöten ja aidosti haluat koittaa josko tässä olisi jotain isompaa, en voi sanoa kuin että puhalla peli poikki. Itsesi takia. Lyhyt tikku jää vetäjän käteen näissä peleissä, käytännössä aina.

teppana

Jäsen
@MacRef kyllähän te viisaammat tiesitte. Tiistaina lähtee irtisanomislaput vetämään ja pohdin oikeasti sitä, että muuttaisin aikaisemminkin jo pois. Olin vain siinä uskossa, että olen tämän asian käsitellyt jo itseni kanssa, mutta jostain ne tunteet taas heräsi.

@tant gredulin exä vaihtoi tyylikkäästi edessäni baarivaatteet yövaatteisiin. Helposti siinä tuli vilkaistua ja @pernaveikko kyllä säkin heräisit varmasti kun tuo yksi tulee kännissä kotiin.

Yllättävän pitkään ne tunteet tuppaa säilymään, varsinkin jos tekemisissä on käytännössä päivittäin. Varmasti hyvä ratkaisu muuttaa. Helpottaa eteenpäin siirtymisessä, tai itseasiassa on oikeastaan ensimmäinen (ja pakollinen) vaihe eteenpäin siirtymisessä. Tsemppiä jatkoon.

P.S. tuo vaatteiden vaihto kuulostaa enemmänkin veetuilulta. Kyllä se tiesi että housut ei ole jalassa ja tiesi että todennäköisesti näet sen. Jos olisi oikeasti halunnut säästää sinun tunteita olisi vaihtanut vaatteet yksityisesti. Tuollaisten temppujen jälkeen on oikeastaan helpompi siirtyä eteenpäin. Miksi haikailisit ihmisen perään joka noin lapsellisella tavalla haluaa sinua satuttaa?

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Mitä tässä oikein pitäisi asialle tehdä? Lopettaa heti? Pitää ainakin hetki leikkiä Holmesia (Sherlock, ei John) ja etsiä se aviomies facebookista jos löytyisi. Nainen ei siis itse ole facebookissa. Enhän mää nyt mikään moraalipoliisi ole enkä meinaa miehelle kertoa mutta mukava olisi jos ei nyt ainakaan kovin tuttu naama olisi.

Meni helppo ja mukava homma kerrasta hankalaksi.

Vaikeus on siinä, että sullahan ei ole pelissä kuin ns. salmiakkia. Ilmeisen mukava nainen ja tällä hetkellä sinulle panokaveri, josta ei ole vaivaa. Toisaalta taas naisellahan pelissä on koko elämä. Eihän se sun asia suoranaisesti ole, mutta mikäli se naisen elämä menee solmusta umpisolmuun, niin tod. näk. olet mukana sitä avaamassa halusit tai et.

Eli vähintään pelisääntökeskustelu. Jos jatkatte salasuhdetta, niin millä ehdoilla ja mitä tapahtuu, jos/kun asia paljastuu. Lopettaminen ei varmaan ole ihan niin helppoa kuin veljet antavat ymmärtää, mutta suosittelen sitäkin pohtimaan. Meressä on paljon kalaa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllähän se aina vituttaa lukea tälläistä. Tietenkin lopetat suhteen jo tänään.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
helppo sanoa, mutta lopeta suhde. Teet sillä palveluksen molemmille, eukko kenties on ihastunut suhun ja ns. kiellettyyn hedelmään.

No tämähän se ylevä tie olisi ja järkeiltynä se ainoa oikea vaihtoehto. En tiedä onko hänen puolelta ihastumista minuun vaiko kenties saamaansa erilaiseen huomioon. Toisaalta mää en ole kovinkaan aktiivinen osapuoli tässä vispiläkaupassa ollut vaan yhteydenotot ja tapaamisien ehdottamiset ovat tulleet pääsääntöisesti tämän naisen puolelta. En mää nyt mikään superadonis ja lahja kaikille naisille kuvittele olevani, että naiset lakoaa katseesta vaan toki kevyttä flirttiä sun muuta on ollut kokoajan ilmassa. Luulisi vain, että tuollainen vajaa kolmikymppinen fiksu ja nätti nainen saa samanlaista huomiota ovista ja ikkunoista.

Ellet ole rakastunut korviasi myöten ja aidosti haluat koittaa josko tässä olisi jotain isompaa, en voi sanoa kuin että puhalla peli poikki. Itsesi takia. Lyhyt tikku jää vetäjän käteen näissä peleissä, käytännössä aina.

Eihän tällaisista taida ikinä selvitä tunnetasolla kuivin jaloin enkä sitä odottanutkaan joten ehkä pientä tahatonta ihastumista on ilmassa mutta mun edellisen vakavan parisuhteen loppu oli sen verran karu ja jopa invalidisoiva, että pitkä matka on edessä ennenkuin olisin valmis laittamaan tarpeeksi itsestäni likoon uuteen rakkaussuhteeseen. Nainenkin tämän tietää ja siksi vähän vituttaakin, että tämä meni näin.

Mulla vilpittömästi harmittaa sen aviomiehen puolesta. Vaikuttaa vaimonsa puheiden perusteella sellaiselta kiltiltä varttireppanalta ja ihan normimieheltä. Toisaalta olisi helppo kaataa likavesi naisen niskaan mutta ihan aidosti hänkin taitaa olla rikki tilanteesta.

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Tuskin nyt kuitenkaan tappamaan tulee (vaikka sekään ei aivan poissuljettua ole) mutta aivan helposti voi lähteä vaikka kostonhimoissaan sun läheisiin ottamaan yhteyttä ja kertomaan kuinka vittumainen perheenrikkoja olet. Parhaimmillaankin ne on todella kiusallisia tilanteita kun alat selittämään vaikka omalle vanhemmallesi että miksi aikuisen pojan panotouhuja setvitään porukalla.

Tuntuu aika epätodennäköiseltä kuvioilta, varmasti mahdollista mutta eipä mitään ihan helppoa edes selvittää kuka on henkilön vanhempi ja saada yhteystiedot haltuun, tai että vaikka ilmoittaisi niin ei välttämättä vanhempia asia kiinnosta jne. En ainakaan minä jonkun tälläisen syyn takia laittaisi poikki, se on sitten eri asia haluaako laittaa jonkun muun syyn takia poikki.

teppana

Jäsen
Tuntuu aika epätodennäköiseltä kuvioilta, varmasti mahdollista mutta eipä mitään ihan helppoa edes selvittää kuka on henkilön vanhempi ja saada yhteystiedot haltuun, tai että vaikka ilmoittaisi niin ei välttämättä vanhempia asia kiinnosta jne. En ainakaan minä jonkun tälläisen syyn takia laittaisi poikki, se on sitten eri asia haluaako laittaa jonkun muun syyn takia poikki.

Tuo oli itseasiassa mitä omalla kohdalla tapahtui (toki oltiin silloin parikymppisiä kaikki ja lapsellisempia) niin se esimerkki tuli mieleen.

godspeed

Jäsen
No saa olla aika säälittävä tapaus, että jatkaa suhdetta "jonkin" (en tiedä minkä) toivossa, vaikka tietää ettei akka ole vapaata riistaa. Ihme ongelmia kanssa taas.

teppana

Jäsen
No saa olla aika säälittävä tapaus, että jatkaa suhdetta "jonkin" (en tiedä minkä) toivossa, vaikka tietää ettei akka ole vapaata riistaa. Ihme ongelmia kanssa taas.

Me immeiset ollaan siitä kummallisia, että kun ihastutaan järki monesti sumenee. Ei ehkä kaikkein ylevin teko touhuta varatun henkilön kanssa, mutta tuskin harvinaista.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Toisaalta olisi helppo kaataa likavesi naisen niskaan mutta ihan aidosti hänkin taitaa olla rikki tilanteesta.
Tietenkin on rikki, koska on tajunnut olevansa pettäjä, joka on rikkonut miehensä luottamuksen, ja parisuhde todennäköisesti tuhoutuu tai ei ainakaan palaa entiselleen, jos asia tulee puolison tietoon. Lisäksi lapsi saa tietää jossakin vaiheessa, että äiti on vieraissa juokseva lutka. Yleensä nuo madonluvut pistää ihmiset vetistelemään.

Nyt ilmoitat naiselle, että nussiminen ja muu yhteydenpito loppui tähän ja kysyt, ilmoittaako hän vai ilmoitatko sinä miehelle, mikä on tilanteen kuvaus. Jos otat aivot käteen hetkeksi, niin et sinä halua ryhtyä kunnon suhteeseen pettäjän kanssa, koska kyllä sinulla on takaraivossa, että sama kaava voi toistua sinun kanssasi. Lisäksi puolisolla on tietenkin oikeus tietää tällaisista toilailuista, jotta hän voi tehdä arvion, haluaako viettää yhteiselämää tällaisen ihmisen kanssa vai ei.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy