Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Älä. Henkistä ikää kun ei voi oikein mitata vuosissa ja tiettyyn pisteeseen saakka se ikäero on musta oikeestaan enemmän hyvä kuin huono asia. Tietty siinä kohtaa kun mies on 66v rikas eläkeläinen ja nainen 20v nuori opiskelija niin sellainen parisuhde voidaan jo kyseenalaistaa ja varmasti ihan syystä.Eihän sillä ikäerolla pitäisi olla mitään väliä missään muussa mielessä kuin siinä, että onko kumpikin henkisesti sillä tasolla että synkkaa. Taitaa olla nykypäivänä paheksutumpaa tuo ikäero kuin aikanaan, mikä on minusta hieman kummallista.
Vaikka mä nyt oon "vasta" pian 25v täyttävä ja varmasti kokeneempien jatkislaisten silmissä vielä nuorukainen, niin kyllä mäkin nään ihan selkeän logiikan siinä, että jos reippaasti yli kolmekymppinen alkaa deittailee itseään lähes puolet nuorempaa vasta kypsymässä olevaa naista, niin kovin epätodennäköiseltähän tuollaisen suhteen eskaloituminen miksikään vakavaksi kuulostaa ulkopuolisen korvaan.
Toisaalta jos kemiat kohtaavat ja molemminpuolinen kunnioitus syntyy sekä ymmärrätte teiän iästä ja kokemuksesta johtuvat vääjäämättömän isot erot niin who knows? Kuten sanottu, hyvin epätodennäköisenä minäkin pidän että @steepler ja -00 syntyneen välille syttyisi romanssia mutta jos hän haluaa tavata sinut ja sinä hänet niin en mä nää siinä mitään väärää että antasitte toisillenne ainakin tilaisuuden tavata toisenne kasvotusten. Kunhan kumpikin on rehellinen itsestään eikä sano asioista vain toista miellyttääkseen niin loppu onkin sitten pitkälti sattuman sanelemaa kuten rakkauselämä yleensäkin. Mitä ikinä päätätkin tehdä niin onnea matkaan.