Naisasiat

  • 7 503 227
  • 26 557

Miguel

Jäsen
Hyviä pointteja vastauksissanne. Kannustaa minuakin yhä enemmän vain menemään suoraan hinkkaamaan pyllyä pyllyä vasten baarien tanssilattioille. Mitä sitä turhia keskustelemaan.

No joo. Aika hätäiseltä pohjaltahan minä nuo spekulaationi heitin. Omat kokemukseni asiasta ovat hyvin harvassa eivätkä kovin positiivisia. Tai siis, ei voi sanoa, etteikö mitään positiivisia ajatuksia tapahtuneista löytyisi, mutta jutun vieminen eteenpäin ei ole kyllä käynyt kertaakaan mielessä. Olen muuten useampaankin otteeseen saanut huomata, että iltaa viettävistä naisista varmaan kaikkein rasittavin on osunut juuri minun kohdalleni. Alkaa pikkuhiljaa opettamaan maltillisemmaksi. Vaan eipä tuollaisia muistella silloin kun otettu enemmän kuin pari. (Viisaampien ei tarvitse vaivautua muistuttamaan siitä, että humalassa edustavuus ei ole aina huipussaan.)

Muuten, olen huomannut, että tämän ketjun aktiviinen lukeminen ja tänne kirjoittaminen saa minut murehtimaan naisasioistani - tai siis sitä, ettei niitä ole - entistä enemmän.

Tulisipa taas kauniimmat säät, niin ei tarvitsisi vain homehtua sisätiloissa tietokoneen ääressä. Ja olisi yleisillä paikoilla enemmän tutkailtavaa.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli naisasiat hyvin, erittäin hyvin itse asiassa. Juuri vietimme hauskan illan jonka kruunasimme kuohuviinillä. Lähes viikon olemme asuneet yhdessä ja hyvin on mennyt (emme ole muuttaneet yhteen sentään vielä) :-)

Viestin lähetti Cairns
Jääkiekon MM-kisoista 2003... nimimerkki Poison pitää treffipalvelua, heti nappasi. Suosittelen Poisonin seuralaispalvelua.

Samoin. Suosittelen todella. Sain itse melkoisen helmen. Kiitos Poison!
 
Avovaimoni käyttäytyy omituisesti. On käyttäytynyt jo viime sunnuntaista, jolloin poti hirveää krapulaa lauantain juhlinnan vuoksi.

Vaimoke on sunnuntaista lähtien vain lähinnä makoillut sohvalla tai sängyllä ja kuunnellut musiikkia kuulokkeilla. Musiikki on ollut luonteeltaan ihmissuhde-/rakkaustyyppistä.

Ruoka ei ole hänelle maistunut. Kun olen huolestuneena tiedustellut, että mistä on kyse, on hän syyksi ilmoittanut, että ruoka ei yksinkertaisesti vain maistu. Voi kuulemma johtua siitä, että krapula oli sunnuntaina niin kova.

Laihdutuskuurilla hän ei missään nimessä kuulemma ole. Siltikin olen jo useampana aamuna kuullut, kun hän minun vielä nukkuessa käy punnitsemassa itsensä vaa'alla.

Masentuneeksi hän ei itseään myönnä. On hän ihan suhteellisen hyvällä tuulella ollutkin.

Minkäänlaista kontaktia on täysin mahdotonta muodostaa. Ei hän minulle suoranaisesti piruilekaan, kun jotain asiaa tiedustelen, mutta vastaustakaan ei yleensä tule. Välillä hän on kyllä hieman ärähtänyt.

Normaalisti siivousasioista tarkkaa avovaimoani ei siivoaminen ole sitten viime lauantain kiinnostanut.

Ilmoitin hänelle lähteväni matkoille ensi viikolla. Yleensä avovaimoni on kysellyt, että koska tulen takaisin ja joskus yrittänyt estelläkin lähtöäni. Nyt hän vain totesti, että senkun menet. Sanoo vielä, että voisi olla ihan hyvä että olisit reissussa vähän pitempäänkin, matkat ovat kuitenkin aika kalliit.

Avovaimoni juttelee puhelimessa normaalia enemmän. Ei suostu kertomaan, kenen kanssa on jutellut. Enpä minä sitä yleensä tiedustelekaan, nyt olen vain muutaman kerran kysäissyt, kun olen hieman yrittänyt ottaa tilanteesta selkoa.

Juuri äsken hän lähti kävelylle. Kun kysyin miksi, hän vastasi vain, että lähtee kävelylle. Tosin vaatetus viittasi siihen, että kävelymatka ei liene kovin pitkä.

Mitähän helvettiä tässä on meneillään. Tilanne on minulle aivan uusi, kokemusta tällaisesta ei ennestään ole. Lisäksi tunnen itseni ihan ihme kytäksi, kun panen merkille omituisuuksia hänen käytöksessään ja kirjoittelen hänestä tänne kuin sairastuneesta lemmikistä.

En ole mustasukkaista sorttia, mutta väkisinkin mieleen tulee, että onkohan avovaimoke kohdannut lauantaina Turun yöelämässä kenties minua kiinnostavamman miehen...
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Cosmic rodeo: Täytyy sanoa, että jos oma vaimoni alkaisi käyttäytyä tuolla tavalla, niin epäilykseni heräisivät varmasti. Pitäisikö nostaa kissa pöydälle ja kysyä suoraan vai alkaa kenties leikkimään yksityisetsivää? Itse ehkä kallistuisin ensiksi jälkimmäiseen vaihtoehtoon.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Game over

Viestin lähetti cosmic_rodeo
.....Mitähän helvettiä tässä on meneillään. Tilanne on minulle aivan uusi, kokemusta tällaisesta ei ennestään ole. Lisäksi tunnen itseni ihan ihme kytäksi, kun panen merkille omituisuuksia hänen käytöksessään ja kirjoittelen hänestä tänne kuin sairastuneesta lemmikistä...


Niin, moninkertaisten omakohtaisten kokemusten perusteella voin kertoa, että se on kuule game over. Pomminvarmasti.

Asia kannattaa ottaa emännän kanssa puheeksi, mutta tässä on nyt niin klassinen tapaus, että kyllä saat olla aika sanaseppo ja huultenliikutuksen ursus, että tilanne tuosta muuksi muuttuu.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
karu totuus

Juu, ei taida olla neitokaisella puhtaita jauhoja pussissa. Itelläkin on vastaavista tilanteista kokemusta ja niistä ikinä ei oo mitään hyvää seurannu...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Avovaimoni käyttäytyy omituisesti.

cosmic, jos olit tosissasi tuossa kirjoituksessasi niin asiat ovat todella huonosti.

Koko kuvauksesi oli kuin suoraan oppaasta "Tyttöystävä petti, sitten jätti"

Itse koin tuon helvetin entisen kihlattuni kanssa v. -98. Olimme olleet aika rakastuneita, asuneet yhdessä jo pitkään ja sitten alkoi vastaavanlainen käyttäytyminen. Koska en olisi halunnut silloin lopettaa suhdetta, kärsin tuosta pelleilystä melkein puoli vuotta! Reilu viikko ennen eroa jopa laitoin muijaa turpaan niin kovaa kuin näistä käsistä lähtee. Satuin lukemaan hälle tulleen viestin jossa jannu kiitteli hyvästä suihinotosta. Muuten periaatteeni on 100% vakaa - naisia ei lyödä! Olen jopa pieksänyt kaupungilla isännän jonka näin lyövän naistaan kännipäissään.

Mutta tuolloin löin eikä kaduta. Kumpaakohan sattui enemmän, veikkaan että mua.

Sitten sain saman viikon lauantaina frendiltä vinkin että muijas on täällä (baarissa) jonkun tyypin kanssa. Taksilla baarin eteen, äijää (ja sen kaveria) todella kunnolla nekkuun, takaisin taksiin ja himaan.

Viikon sisällä saatiin asiat järjestettyä sille mallille että ISH lähti muihin maisemiin. Ei tarvinnut enää arvuutella miten käy.

Onneksi tuo tapahtui. Koko suhteessa ei ollut loppuvaiheessa juuri mitään hyvää. Tapasimme teineinä ja kiihkeyttä riitti alkuun runsaasti. Viimeinen vuosi about kämppiksiä.

v. 1999 tapasin vaimoni ja olemme eläneet erittäin onnellista ja "virikkeellistä" elämää. Yhteinen asunto ostettiin meren rannalta ja elämä hymyilee kaikin tavoin. Tulevaisuus on suunniteltu yhdessä ja sitä nyt yhdessä toteutetaan.

PS. tuosta saattoi saada turhan väkivaltaisen kuvan. Edellisen kerran ennen tuota löin jotain lukiossa, ja vuoden 1999 jälkeen ei ole ollut tarvetta paukutella ketään.
 
Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti InSideHockey
cosmic, jos olit tosissasi tuossa kirjoituksessasi niin asiat ovat todella huonosti.

Olin 100% tosissani.

Tilannehan etenee vauhdilla. Luettuani muutaman vastauksen tilitykseeni, iski melkoisen epätietoinen tunne ja päätin lähteä etsimään juttuseuraa niinkin epätodennäköisestä kohteesta kuin anoppila. Anoppi asuu kuitenkin vain muutaman korttelin päässä.

Pääsin pois pihapiiristä ja mitä näinkään, armaan avovaimoni istumassa läheisellä puistonpenkillä kännykkään puhuen. Minut huomattuaan vaimoke lopetti puhelun ja tiedusteli, että minnekäs matkani vie. Kerroin hänelle ja siitäkös hän kimmastui.

Selitin tilanteen, kerroin ihmetteleväni hänen viimeaikaista käytöstään suuresti. Alkoi melkoisen vihamielinen selittely.

Ensin hän näytti puhelimensa viimeisimmät puhelut, ikään kuin todisteena, vaikka en ollut vielä mitään syytöksiä esittänytkään. Hän oli soittanut mummilleen ja eräälle ystävälleen.

Kyselin häneltä sitten tarkemmin noista ylemmässä viestissänikin mainitsemista asioista. Sain kuulla äkäisiä kertomuksia siitä, että hänellä on todellakin ollut hirveä krapula, joten ruoka ja seura ei ole maistunut.

Siivousinnottomuudesta sain perustelut, joiden mukaan avovaimoni ei ole viitsinyt siivota, koska yrittää minua sillätavoin kouluttaa paremmaksi siivoojaksi.

Salaisiin vaakareissuihin päästyämme ääni muuttui kellossa täysin. Viha muuttui iloiseksi selvitykseksi siitä, että hän on todellakin meinannut aloittaa laihduttamisen tässä lähipäivinä, joten hän on tarkkaillut painoaan, mutta ei kuitenkaan jaksanut vielä aloittaa dieettiä jne. jne.

Selvityksissä oli voimakas selityksen maku.

Ennen kuin palasimme kotiimme (en sitten viitsinyt mennä anoppia häiritsemään) sain vielä kuulla lievästi vihaista sanailua.

Heti kotioven sulkeuduttua hän muuttui taas aivan samanlaiseksi kuin viime päivinäkin. Pyysi minua jopa melkoisen kauniisti tekemään hänelle leipää.

Niin, en tullut asian suhteen tippaakaan viisaammaksi. Kerroinpa tämän silti.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
cosmic_rodeo, kovasti tsemppiä sinne päin. Tämähän meni mielenkiintoiseksi, pidä meidät ajan tasalla kuinka tilanne kehittyy.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cosmic_rodeo

Niin, en tullut asian suhteen tippaakaan viisaammaksi. Kerroinpa tämän silti.

Itselle tulee mieleen myös satunnaisen petturuuden aiheuttama syyllisyys, joka ilmeisesti aiheuttaa ihmisessä aika kummallista käytöstä. Tämä on itselleni tuttua tunne nuoruusvuosilta ja silloin yli kymmenen vuotta sitten homma loppui siihen kun kerroin ja sain kenkää. Ennen kertomista olin varmaan aika omituista seuraa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Snakster
Itselle tulee mieleen myös satunnaisen petturuuden aiheuttama syyllisyys, joka ilmeisesti aiheuttaa ihmisessä aika kummallista käytöstä. Tämä on itselleni tuttua tunne nuoruusvuosilta ja silloin yli kymmenen vuotta sitten homma loppui siihen kun kerroin ja sain kenkää. Ennen kertomista olin varmaan aika omituista seuraa.

Jeh, tässä myös sivuunkirjoittanut on täsmälleen samaa mieltä. Näin kävi. Satunnainen pettäminen ja siitä sitten outo syyllisyyden aiheuttama käytös - ja loppujen lopuksi dumppaaminen kun pystyin asiasta kertomaan.

Joten suositus täältäkin: ota tosissaan selvää mistä johtuu. Voihan se olla muutakin kuin sitä perinteistä pettämistä.

Tsemppiä kuitenkin, veliseni.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Syyllisyys ja halu olla muualla aiheuttaa juuri tuollaista käytöstä. On omaa kokemusta kuten tuossa kerroin ja parin frendin kertomana täysin samanlaista.

Vihamielisyys, kiukkuisuus, hermostuneisuus yms.

Ja kännykästähän voi poistaa yksitellen ne puhelut jotka haluaa ja jättää näkyviin mummot ja kaverit. Sama koskee viestejä.

Kaiken tämän jälkeen on olemassa vaihtoehto/bonusvaihtoehto joka liittyy noihin vaakareissuihin. Mahaan on mennyt cosmic_rodeo jr eikä tyttöystäväsi oikein tiedä mitä tehdä. Ja se toinen vaihtoehto on että siellä on mahassa on jonkun toisen jr. Näin kävi yllä mainitulle frendilleni viime talvena. Oli vielä tummanpuhuva se lapsi kun syntyi.

Valitse noista sitten se hyvä vaihtoehto. Unettomuutta on joka tapauksessa tulossa ja harvinaisen pahaa oloa.

Noi asiat tuntuu aivan älyttömän pahalta jos on ollut pidempään yhdessä ja on syviä tunteita tyttöä kohtaan. Ne jotka meinaa tulla viisastelemaan lyhyiden suhteiden kokemustensa jälkeen että "jätä se" niin älkää vaivautuko. Ei ole niin yksinkertaista.
 
Viimeksi muokattu:

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pahalta kuulostaa. Asiasi ovat - hyvä cosmic_rodeo - menossa päin vittua. Tai oikeammin poispäin.

Outoon käytökseen voi olla monta syytä ja niitä voi pyöritellä ja pureskella mielessään ja uskoa niihin, mutta itsepetokseksi menee. Jos joku kuulostaa ankalta ja näyttää ankalta niin se on ankka. Emäntäsi on käynyt vieraissa. Vieraissa käymisen ei varsinaisesti tarvitse sisältää seksiä, jotta se voi aikaansaada puolisossasi kuvailemaasi käytöstä. Nyt vaihtoehtoja jää siis kaksi:

1. Muijasi on kännispäissään antanut persettä jollekulle ja potee nyt armotonta morkkista, tuskaa, pelkoa ja itseinhoa ja käyttäytyy tämän vuoksi omituisesti. Ennenkaikkea hän miettii tuota ikuisuuskysymystä: kertoakko vaiko eikö?

2. Muijasi on säätänyt jonkun kossin kanssa ja ihastunut , minkä seurauksena hän pohtii vakavasti nykyistä suhdettaan, mahdollista uutta suhdettaan ja koko elämäänsä ylipäätään.

Nyt, arvon c_r, on äärimmäisen vaativana tehtävänäsi selivittää kummasta on kysymys.
Vaihtoehdon 1 toteutuessa mahdollisia toimintamalleja tai skenaarioita on useita;

a) jos hän rakastaa sinua ja mimmin tunneäly, itsesuojeluvaisto ja älli pelaa, hän pitää taphtumat ikuisesti omana tietonaan ja sinun tehtäväksesi jää unohtaa koko juttu. Tekevälle sattuu. Puolen vuoden kuluttua kaikki on yhtä hyvin kuin ennenkin.

b) hän itseinhonsa pauloissa murtuu ja tunnustaa kaiken, jonka jälkeen teillä molemilla on vitun paha olo, tulee huutomyllyä ja itkuraivareita minkä seurauksena eroatte; sinä katkerana ja muija onnettomana.

c) kuin b, mutta päätätte jatkaa. Asiat tuntuvat hetken päästä olevan ihan ok, mutta ne eivät ole, eikä mikään palaa enää ennalleen. Tunteenne viilenevät, petätte toisianne ja eroatte lopulta tuhlattuanne pari vuotta arvokasta kumppaninetsintäaikaa.

Vaihtoehto 2 jättää vähemmän valinnanvaraa: JUOKSE POIKA, JUOKSE! Äläkä katso taaksesi. Nuolet haavat ja jatkat eteenpäin. Jos jäät aisaa kannattelemaan ja toivomaan parasta tulee todennäköisesti sormille. Ja silloin kun näet että sormille tulee, muttet tee mitään, niin silloin tulee myös kovaa. Tätä varo ja pelkää.

Minusta 1 a. Voimia veli.
 
Viimeksi muokattu:

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä cosmic_rodeo

Tilanteesi kuulosta hyvin "fucked up"
Olen samalla kannalla useimpien kanssa, muijas on tainnut ihastua johonkin oriin baarissa, mutta:

Tämä kaikki saattaa myös viitata siihen että naises on paksuna eikä uskalla kertoa sulle. Oletteko puhuneet lapsen hankinnasta? Onko ehkäisy unohtunut lähiaikoina? Tarkista naises pilleritilanne, onko popsinu e-pillereitä?

Kaikista pahin skenaario on tietenkin se, jos nainen on paksuna ja isästä ei ole varmuutta. Toivon ihan oikeesti että asiat järjestyy parhain päin. Tsemppiä
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hyökkää poika, hyökkää!

Viestin lähetti cosmic_rodeo
Ensin hän näytti puhelimensa viimeisimmät puhelut, ikään kuin todisteena, vaikka en ollut vielä mitään syytöksiä esittänytkään. Hän oli soittanut mummilleen ja eräälle ystävälleen.


Niin, puhelutietoja voi todellakin poistaa ja fiksata uuteen uskoon mielin määrin. Asian tässä valossa suositan seuraavaa toimintamallia:

Ota puhelin ja soita emäntäsi parille parhaalle kaverille. Mene suoraan asiaan ja kysy mistä on kysymys. Kierouden käyttö tässä lajissa on kannattavaa. Kysele sopivasti ristiin, kuseta että tiedät totuuden ja sellaista. Naiset eivät kertakaikkiaan malta olla juoruamatta toisilleen ja aina löytyy se heikoin lenkki, joka möläyttää totuuden.

Kaikenlainen epämääräinen selittely tarkoittaa samaa kuin palaneen käry. Tärkeintä on se, ettei ole sinisilmäinen. Ajattele järjellä ja käytä niitä putkiaivojasi.

Itse olen sortunut takavuosina järjenkäytön unohtamiseen ja akkamaiseen tapaan käsitellä asioita, josta johtuen katastrofi laajeni entisestään.

Toisena vaihtoehtona on tietysti tuo raskausasia, mutta koska itselläni ei ole ko. teemasta omakohtaista kokemusta, jätän arvuuttelut sikseen. Totuus kuitenkin näissä nainen ja lapsi asioissa on se, että niitä ei normaali mies täysin ymmärrä varmaan ikinä.

Loppukaneetiksi päädyn vielä toivottavaan tsemppiä.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

hege

Jäsen
Täältähän löytyy petetyksi tulemisen asiantuntijoita, siis muitakin kuin allekirjoittanut. Se kannattaa pitää mielessä, että ketään ei voi väkisin pitää luonaan eli peli kannattaa pistää poikki ajoissa.

Itse aikanaan kysyin suoraan nykyiselta exältä, että pitäisikö meidän erota kun hänellä selkeästi vaikutti olevan toinen (hän ei itse ollut uskaltanut ottaa asiaa esille). Siitä tilanne eteni eroon sitten aika jouheasti ilman turhaa skitsoilua. Eli minun vinkki on se, että kysyy suoraan tässäkö tämä oli ilman kaartelua.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itsekin toivon cosmic_rodeolle oikein paljon tsemppiä ja asennetta...

jos jotain ihmissuhdeasioiden professorina ja psykologina voin suositella, neuvoisin sinua nyt pyrkimään positiivisuuteen ja olemaan parempi mies kuin olet koskaan ollut. Katkeruutta vastaan hammasta purren...pyri säilyttämään tietynlainen viileys.

Ei kannata hikoilla kaikesta pienestä paskasta...pikkuhiljaa selviää että elämä on täynnä kaikkea pikkupaskaa, noh, saatamme olla tuhoon tuomittuja mutta olemmepa sentään edellä aikataulussa!!!
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Blondi, punapää vai tumma?
Blondinkat viehättävät aina, etenkin aidot tapaukset sinisiin silmiin yhdistettynä. Aito punapää pisamien kera on myös miellyttävä. Tummahiuksinen ja tummasilmäinenkin vetää puoleensa, samoin tummat kiharat hiukset.

Pituus itseesi verrattuna?
Selvästi minua lyhyemmät naiset eivät jostain syystä sytytä seksuaalisesti. Eli jostain 165 cm lähtien, olen itse 185 cm. Liki itseni mittaiset naiset miellyttävät erityisesti. Elämäni upeimman naisen olen nähnyt kesällä 1987 junassa välillä Helsinki –Kouvola. Itseni pituinen, kauniit tummat silmät ja hiukset ja uskomaton kroppa. Arka maalaispoika ei uskaltanut mennä juttelemaan….

Luinen, normaali, lihavahko?
Itse kun kuulun tällä hetkellä luokkaan lihavahko, niin olen vähän jäävi sanomaan tähän mitään. Normaali.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
Kunhan ei nyt ihan miesmäiset ole. Käteen sopivat.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut
Elokuvista, luonnosta, eläimistä, kirjallisuudesta, klassisesta musiikista, kuntoliikunnasta, terveellisestä ruuasta.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
Tupakointi ehdoton ei, suunnilleen samanlainen sosiaalinen alkoholinkäyttö kuin itselläni käy kyllä. Siivoushullun kanssa asuminen kävisi molempien hermoille parissa päivässä.
Liian läheiset suhteet sukulaisiin olisivat myös iso miinus. Lupaavin suhteeni tähän mennessä kariutui siihen, että kyllästyin elämään anoppiehdokkaan kanssa pari päivää viikossa.
Epäterveellisestä ruuasta.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
Sporttinen, jospa liikunnallinen elämäntapa tarttuisi minuunkin pysyvästi.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Blondeista Cameron Diaz, Bridget Fonda ja jo ”Mitä katsot olympialaisissa”- ketjussa mainitsemani Kajsa Bergqvist. Punatukkaisista ei tule mieleen yhtään, mutta tummista viehättävät Sara la Fountain ja Andie MacDowell.

Nyt ei ole pariin vuoteen ollut mitään vakavampaa naissuhdetta meneillään. Taidan olla nyt 38-vuotiaana luokkaa omalaatuinen erakko.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Sananen positiivisuudesta

Viestin lähetti goldenawe
...neuvoisin sinua nyt pyrkimään positiivisuuteen ja olemaan parempi mies kuin olet koskaan ollut.

Niin, mikäs Marco Bjurström-liiton mies sinä olet? Positiivisuus tälläkin saralla on mielestäni perseestä ja johtaa entistä pahempaan vitutukseen pitemmän päälle.

Täältä tähän
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pois paha minusta.

Kyseinen suosittelemani positiivisuus on sitä että ottaa asiat suoraan esille eikä möksää, mökötä hiljaa. Suoraan asiasta kysyminen, rohkeus ja uskallus ovat positiivisuutta. Asioiden ottaminen ruokapöytään heti. Lievä ylimielisyys ja se, että näyttää mitä nainen on vaarassa menettää jos hommat eivät selviä.

Vääränlainen positiivisuus joka aiheuttaa vitutusta on sitä lampaaksi muuttumista ja sitä että hymyilee ja hyväksyy hiljaa vaikka asiat ovat menossa päin hel-wettiä.

kunnioittaen,
Dr. Arvi Von Beast
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti goldenawe
Vääränlainen positiivisuus joka aiheuttaa vitutusta on sitä lampaaksi muuttumista ja sitä että hymyilee ja hyväksyy hiljaa vaikka asiat ovat menossa päin hel-wettiä.

Niin, mitäpä tähän enään muuta lisäämään, paitsi sanomalla, että "juuri näin."

Täältä tähän
 
Hulluus jatkuu. Avovaimo oli koko päivän liikenteessä, tiettävästi kuitenkin ensin erään ystävänsä kanssa kahvilla ja myöhemmin äitinsä kanssa shoppailemassa. Tai mistäs sen tietää, en minä tiedä, mitä uskoa.

Hän tuli kotiin ja yritin ottaa asioita taas puheeksi. En mennyt kovin syvällisiin kysymyksiin, syytöksiin tai epäilyihin. En uskaltanut kysyä suoraan.

Avovaimoni ei halunnut puhua suhteemme tilasta juuri nyt. On kuulemma huono aika sellaiseen. Sen totesimme kuitenkin, että paremminkin voisi mennä.

Juuri äsken avovaimoni laittoi itsensä melko nätiksi ja kertoi lähtevänsä ulos. Juttelemaan kaverinsa kanssa. Puhelimella.

Kertoi vielä, että todennäköisesti tulee yöksi kotiin, mutta jos ei tule, niin nähdään sitten aamulla.

En viitsinyt edes kysyä mitään. Tekisi mieli lähteä vakoilemaan, mutta en viitsi. Tekisi myös mieli ottaa viinaa, mutta sitäkään ei ole. En tiedä, taidan pureskella kynsiä ja mököttää. Vittu minä mistään mitään tiedän. Perkele.

Nössöilen: Tuntuu hyvältä, kun ihmiset neuvovat ja tukevat. Kiitos teille.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Oman kihlaukseni loppusanat lausuttiin eräänä lauantai-aamuna kun olin lähtenyt kotibileistä aikaisin kotiin ja avovaimoni lupasi seurata muutaman tunnin päästä perässä. Voitte arvata että heräsin aamulla yksin. Juuri c_r:n kuvaileman kaltaisia merkkejä näkyi muutaman viikon ajan ennen tätä tapausta.

cosmic_rodeo, pelkäänpä, että ainoa mitä voit enää tehdä on puhua asia selväksi, tunnustaa tosiasiat ja hoitaa ero nyt siististi niin ettet anna naisen nöyryyttää itseäsi enempää. Luulen tietäväni tunteesi ja toivotan todella riskisti tsemppiä tuleviksi ajoiksi!
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Naisasiani näyttivät hetken aikaa jopa kohtalaisen hyvältä, mutta nyt ne ovat taas päin vittua. Tai jos kirjaimellisia ollaan niin pikemminkin poispäin vitusta. Ei sillä etteikö tarjontaa olisi viime aikoinakin riittänyt, mutta meikäläinen kun on sitä tyyppiä että ihastun todella harvoihin ja valittuihin naisiin. Nyt kun tuossa olisi sitten yksi sellainen hyvinkin potentiaalinen tapaus ollut niin pieleenhän sekin juttu näyttää menevän ja syytä siihen en oikein ymmärrä itsekään.

Ei naisista ole muuta kuin haittaa, mutta ei niitä ilmankaan voi olla.

edit. Tsemppiä cosmic_rodeolle, toivottavasti naisasiasi selkiintyvät. Omat naismurheeni taitavat sittenkin olla todella pieniä..
 
Näköjään asioita alkaa tapahtua aina, kun tänne hieman avaudun.

Lähdin nimittäin päätä piristävälle iltakävelylle hieman edellisen viestini jälkeen. Samalla poikkesin anopin ovella tiedustelemassa, että tietääkö hän jotain, mitä minä en. Ei tiennyt, eikä kuulemma uskonut oman tyttärensä olevan pettäjätyyppiä.

Palasin kotiin ja avovaimoni olikin palannut mystiseltä reissultaan. Olikin käynyt niin hienosti, että anoppi oli poistuttuani ottanut puhelun avovaimolleni ja leperrellyt luottamuksellisen keskustelumme tyttärelleen.

Avovaimolla oli tällä kertaa jopa sanottavaa asian suhteen. Hänellä ei kuulemma ole toista miestä. Selvisi siis sekin asia.

Sitten hän ottikin "piilopullonsa" ja totesi, että hän lähtee vetämään lärvit. En kysynyt kenen kanssa ja minne. Ensin hän menee kuitenkin käymään äitinsä luona.

Ovensuusta hän vielä huikkasi olevansa pahoillaan, hän ei kuulemma missään nimessä halua loukata tai satuttaa minua.

Sitten hän olikin jo mennyt.

Tilanteet muuttuvat, mutta mitään ei ratkea. Asia on edelleen täysin avoin. Ilmeisesti toista miestä ei välillemme ole tullut, eli asiat ovat vitullaan jostain muusta syystä. Tiedä tästä, kattellaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös