Naisasiat

  • 7 532 427
  • 26 610

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itsekin menen vladin ja bisnesmanin kannalle. Seurustelu itseisarvona ja ihan kenen tahansa kanssa ei kuulosta järin innostavalta tai hedelmälliseltä. Itse sinkkuilin 20 vuotta, kunnes osui sopiva kohdalle eikä nyt ole todellakaan hinkua päästää irti. Vaikken aina ymmärräkkään häntä (eikä hän varmaankaan minua), sanoisin, että hyvin menee ja toivottavasti myös jatkuu sellaisena.

Tällä hetkellä naisasiat ovat loistavasti, paremmin kuin edes uskalsin toivoa muutama kuukausi sitten.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Edesmenneen Radio Ainon PariSuhdePalvelu-ohjelman ohjeiden mukaan pitää olla onnellinen sinkku päätyäkseen onnelliseen parisuhteeseen.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pärde
Itsekin menen vladin ja bisnesmanin kannalle. Seurustelu itseisarvona ja ihan kenen tahansa kanssa ei kuulosta järin innostavalta tai hedelmälliseltä.
Yksi ehdottoman hyvä asia onnettomassa suhteessa roikkumisessa on. Silloin erittää "heruttelusäteitä", eli naisia on kokoajan tyrkyllä. Eron kyllä huomaa selvästi sitten kun suhde on takanapäin (ja niihin naisiin ehkä uskaltaisi tutustuakin).
Thats life :)
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti msg
Edesmenneen Radio Ainon PariSuhdePalvelu-ohjelman ohjeiden mukaan pitää olla onnellinen sinkku päätyäkseen onnelliseen parisuhteeseen.

Tästä olen samaa mieltä. Asian voisi ilmaista niinkin, että pitää osata olla yksin voidakseen olla kaksin.
 

Idefix

Jäsen
Viestin lähetti bisnesman
Yksi ehdottoman hyvä asia onnettomassa suhteessa roikkumisessa on. Silloin erittää "heruttelusäteitä", eli naisia on kokoajan tyrkyllä.

Allekirjoitan täysin. Jostakin täysin käsittämättömästä syystä potentiaalisia kottaraisia alkaa ilmestyä näköpiiriin sitä enemmän mitä pidempään suhde on jatkunut. Täytyy vain kelpo kalamiehenä olla tyytyväinen tilanteeseen ja nauttia 'catch and releasesta'

Eron kyllä huomaa selvästi sitten kun suhde on takanapäin (ja niihin naisiin ehkä uskaltaisi tutustuakin).

Ei omakohtaisia kokemuksia, mutta epäilisin tämänkin olevan totta. Lähipiiristä löytyy varoittavia esimerkkejä. Harvemmin naisen vaihto on sillä onnistunut että on ensin siirtynyt sinkuksi ja vasta sitten alkanut jahdin.

Vankka ukkomieskin muuttuu ulkonäöltään ja käytökseltään vähemmän houkuttelevaksi jo muutaman viikon kesäleskeyden aikana. Se on se naisen tatsi miehessä mikä tirtsejä vetää puoleensa...
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Viestin lähetti hörkkö
Nyt menee lujaa, pakko hehkuttaa. Tällä hetkellä neljä eri juttua aluillaan. Mikään ei ole vielä vakavaa, mutta toivottavasti jonkun kanssa päästäisiin vakavampiin sfääreihin.

Hymyilyttää, naiset on niin ihania!

Tuo se vasta on pelottavan hieno tilanne, että on yhtäaikaa useita juttuja aluillaan. Itselläni oli vastaava tilanne (4 yhtäaikaa..) kehkeytymässä tuossa jokin aika sitten, ja loppujen lopuksi en sitten saanut yhdestäkään aikaiseksi pidempiaikaista suhdetta. Tietysti syy voi olla myös minussa (hyvin todennäköistä), koska en ole mikään suuremman luokan mestari naisten kanssa. Noh, kerkeäähän sitä vielä oppia naisista yhtä sun toista, kun ei tuota ikääkään ole vielä juuri mitään. Toivossa on ainakin hyvä elää! Jos ei sitten viimeistään kymmenen vuoden päästä ole mitään merkittävää tapahtunut tuolla rintamalla, niin täytyy tosissaan ruveta harkitsemaan sitä reissua Valamon luostariin. Toivottavasti siellä ei tulisi sitten törmättyä useisiin Jatkoajasta tuttuihin nimimerkkeihin...
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
You´re damned if you do and you´re damned if you don´t

Kumma juttu muuten miten aikoinaan parisuhteessa tuli kaivattua poikamiehenä olemisen vapautta, mutta nyt kun on tullut puoli vuotta oltua UFA ja ruuvattua eri muijaa lähes joka viikonloppu niin on alkanu kaivata parisuhdetta. Meikäläinen taitaa olla sitä ihmistyyppiä joka ei ole ikinä tyytyväinen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Yksi ehdottoman hyvä asia onnettomassa suhteessa roikkumisessa on. Silloin erittää "heruttelusäteitä", eli naisia on kokoajan tyrkyllä. Eron kyllä huomaa selvästi sitten kun suhde on takanapäin (ja niihin naisiin ehkä uskaltaisi tutustuakin).
Thats life :)

Kiteytit loistavasti tosiasian. Tosin tämä asia vahvistuu, jos elää onnellisessa suhteessa, silloin vetovoima tuntuu välillä käsittämättömältä. Eron huomaa käytännössä todella selvästi, varattuna vienti on käsittämättömän suurta, mutta varsinkin heti eron jälkeen, kukaan ei koske tikullakaan, saati edes vilkaise samaan suuntaan.

En tiedä sitten millä "heruttelusäteillä" asian kanssa on tekemistä, mutta veikkaisin itseluottamuksenja varmuuden olevan seikkoja, jotka heijastuvat vahvasti ympäristöön. Toisaalta aikoinaan kaverini (nainen) kaveri yritti iskeä minua sen takia, että kuvitteli minun seurustelevan kaverini kanssa, eräänlainen gloryhunter siis.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka

En tiedä sitten millä "heruttelusäteillä" asian kanssa on tekemistä, mutta veikkaisin itseluottamuksenja varmuuden olevan seikkoja, jotka heijastuvat vahvasti ympäristöön.
Sitähän se on. Itsevarmuutta ja toisaalta myös sitä että "tuo ei voi olla paska tyyppi kun joku on halunnut itselleen".
No, tällä hetkellä on suoraan sanottuna ihan sama. Tämä BM on se joka on tarjolla. Iskekööt se joka on kiinnostunut, ei se joka haluaa varastaa toiselta.

Ps. Laissa pitäisi kieltää hajusteiden käyttö. Tai ainakin se, että tunkee ominaistuoksuaan toisen kylppäriin. Aamulla on pakko soittaa :O
 
Viimeksi muokattu:

Tobias

Jäsen
Viestin lähetti Tatzka
En tiedä sitten millä "heruttelusäteillä" asian kanssa on tekemistä, mutta veikkaisin itseluottamuksenja varmuuden olevan seikkoja, jotka heijastuvat vahvasti ympäristöön. Toisaalta aikoinaan kaverini (nainen) kaveri yritti iskeä minua sen takia, että kuvitteli minun seurustelevan kaverini kanssa, eräänlainen gloryhunter siis.

Nimenomaan. Itseluottamus ja varmuus on kaiken A ja O, kuten niin monessa muussakin asiassa. Se todella heijastuu ympäristöön. Harvoin tulee pakkeja kun jotakuta lähtee ns. iskemään selkeästi itsevarmoin ottein, ei siis tyyliin "anteeksi että olen olemassa".
Näin se vaan on, pientä jutunheittoa heti itsevarmaan sävyyn, niin että nainen pystyy lukemaan rivien välistä että tuo jamppa se haluaa seksiä (tai tietysti muuten vaan seuraa, itse haen kyllä lähes poikkeuksetta seksiä) ja on siinä touhussa ilmeisen hyvä. Jos vielä pikkusen panostaa pukeutumiseen ja ulkonäkö on ok, niin homma on saletti.
Nää jutut sitten tietysti tähtää vaan yhden yön hommiin/ seksisuhteen luomiseen, vaikka voihan sitä varmaan jotain pidempiaikaistakin baarista löytää jos näin haluaa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Mites minulta tämä on jäänyt näkemättä? Tämähän on hieno ketju...vaikkei Knattertonilla olekaan paljon annettavaa.

Blondi, punapää vai tumma?
- Jaa-a, kaikkia on kokeiltu. Ei sillä mitään väliä ole. Vaalea(hko)t hiukset mua nyt jostain syystä useimmiten miellyttää. Mutta jos hiuksista puhutaan niin ei otsatukkaa kiitos, muuten lyhyehköt hiukset ovat naisella söpöt.

Pituus itseesi verrattuna?
- Minua lyhyempi muttei mikään pätkä. Toive voisi olla joku 165-175 cm.

Luinen, normaali, lihavahko?
- "Normaali". Luinen noista ehkä se huonoin vaihtoehto, mielummin sitten vähän pyörempi.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
- Taas pitää sanoa normaalit. Mielummin normaalia isommat kuin päinvastoin. Mutta eipä tuokaan nyt hirveän tärkeää ole.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
- No tietty asioita helpottaa jos on edes hieman samanlaiset intressit. Urheilusta naisen ei tarvitse ymmärtää, kunhan ymmärtää sen että jotkut pitävät siitä. Jos esim nainen nyt ruuanlaitosta ja matkailusta pitäisi niin helvetin hienoa.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
- Paha sanoa. En minä ole esim harrastuksiani ajatellut naisen takia vaihtaa joten en kai minäkään sitä voisi häneltä vaatia? Kuten sanottua, harmi jos on täysin eri harrastukset kuin minulla.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
- Jotain siltä väliltä. Pääasia ettei kokoajan ole sohvaperuna.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
- No vaikka Maddea, Nylon Beatin Eriniä tai Britneytä. En mä oikeasti haluaisi että hän ketään julkisuuden henkilöä pahemmin muistuttaisi.

Tässä ei luonteenpiirteistä kysytty mutta otetaan se sitten joskus toiste...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Täytyy kyllä myöntää, että naisasiat ovat tällä hetkellä päin vittua! Ehkäpä vielä joskus opin ymmärtämään noita omituisia, mutta ah niin ihania, otuksia. Tosin en elättele suuria toiveita kyseisen ymmärryksen löytymisestä...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Toivotaan toivotaan

Viestin lähetti bool
Oon jo kateellinen ittelleni, kun pääsen vaaka-asentoon ensi yönä täydellisen naisen kanssa..

Niin, itse päädyn toivomaan näin kesäloman kynnyksellä, että hommasi menevät päin vittua!

Täältä tähän
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jenkkiläiset sekopäänaiset

Tässä muutama linkki yhden äijän treffitarinoihin. Kaikki alkoi siitä kun hän ilmoitteli treffipalstalla, eikä saanut juurikaan vastauksia. Pian hän laittoi uuden, omalla kuvallaan varustetun ilmoituksen, jossa hän väitti olevansa erittäin varakas telekommunikaatioyritystä pyörittävä kaupunkilainen.

Vastauksia tuli, mutta minkälaisia! Kaikki nämä naiset ovat uskomattoman pinnallisia, ja käytöstavat nolla. Lukekaa itse:

Alustus

Treffit 1

Treffit 2

Treffit 3


Näitä tulee ko. sivustolle lisää, kunhan kaveri ehtii käyttää näitä haaskalintuja ulkona.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aina luullut, että nämä 'unelmien poikamiestytöt' ovat pinseteillä ohjelmaan poimittuja, mutta näyttääpä tarjonta Jenkkilässä olevan hyvinkin tasalaatuista. Hurjia daameja.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Nyt menny pari viikkoa päin videota. Sitä ennen taisikin mennä liian vahvasti. Aivan uskomattomia otuksia nuo naiset.

Nyt tässä on viimeiset pari viikkoa menty niin matalalla profiililla, että alkaa jo haitata muutakin elämää.
 

Miguel

Jäsen
Täällähän on mielenkiintoinen keskustelu mennyt meikäläiseltä osittain ohi.

Viestin lähetti Pärde
Itsekin menen vladin ja bisnesmanin kannalle. Seurustelu itseisarvona ja ihan kenen tahansa kanssa ei kuulosta järin innostavalta tai hedelmälliseltä.

Yksi samaa koulukuntaa edustava ilmoittautuu. Jotkut puhuvat jo lukion alkuaikoina (selvennystä: en siis itse ole enää lukiossa) monista entisistään. Minä en yhdestäkään, tasan yksi pidemmälle viety viritys on, mutta sekin vietiin niinkin pitkälle kuin parin viikon mittaiseksi. En miellä tuota tyttöä exäkseni millään. Hyviä kavereita oltiin ennen yritystä ja olemme edelleen.

Jotkut vain kai sitten ovat 'helposti seurustelevaa' tyyppiä. Itsekin olen melko sosiaalinen (paitsi että naista vakavissaan lähestyessä iskee aina helvetillinen kipsi päälle) ja viihdyn ihmisten ilmoilla. Tosin viime vuonna oli pitkään sellainen mentaliteetti päällä, että melkoisen valloittava tapaus saa olla, jotta minut seurustelemaan saisi. Eipä kyllä ollut tarjokkaitakaan. Ihmettelen kyllä, eihän persoonassani mitään vikaa ole...

Tänä kesänä on jostain syystä tullut mietiskeltyä ja synkisteltyä paljon tavallista useammin. Nyt on pitkästä aikaa sellainen olo, että suorastaan kaipaa jotakuta rinnalleen. Vapaa poikamieselämäkin kelpaa hyvin, mutta myös syvällisemmät ajatukset ja tunteet ovat velloneet vilkkaina.

Tästä kertoo ehkä jotain, että en tosiaan ihastu palavasti ennalta täysin tuntemattomiin, mutta viime aikoina eräs saman katon alla työskentelevä naisihminen herätti poikkeuksellisen vahvoja tunteita. Pitkä pään vaivaaminen ja jahkailu loppui tänään, kun sain tietää hänen olevan varattu.

No, eipä tuo maailmaa järkyttänyt, etenkään kun syyskuussa on tiedossa kaksi riehakasta reissua miesporukalla. Silloin on ihan mukava olla poikamies ilman velvoitteita.

Haku on silti päällä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä kyllä, Pärden ja Migun kanssa kyllä aivan samaa mieltä. Seurustella ei pitäisi koskaan seurustelun takia. Valitettavan usein kuitenkin paineet seurusteluun ja seksisuhteisiin tulee kaveriporukan tai muun yhteisön taholta. Voi olla ettet saa hyväksyntää tai sinut leimataan jopa jonkinsortin luuseriksi jos joka kuukaus ei löydy kimulia kainalosta ja mikä pahinta, tämän kimulin pitäisi olla siis eri!? Liika sitoutuminen ei tule kuuloonkaan. Paljon tälläisissä tapauksissa varmasti syyllistytään retosteluihin ja asioiden suurenteluunkin, se on varmaa. Olen kyllä tyytyväinen että omat vähäiset kaverini ja ystäväni eivät ole koskaan olleet sellaisia joiden taholta olisi moisia paineita aseteltu. En ole yleensäkään ns. "porukoissa" viihtynyt...

En itse oikein usko myöskään että tuollainen kasvattaa kovinkaan eheää kuvaa seurustelusta tai edes seksistä, toki sitä voi kasvaa henkisestikin ajan saatossa ja tajuta mistä seurustelussa todella on kyse. En toki voi täysin mennä itsekään väittämään mitä seurustelu todella on, kun en ole kovinkaan kokenut asiassa. Nykyinen suhteeni on elämäni ensimmäinen ja sitä ennen on ollut... noh tosi hiljaista. Kiitos elämäntyylini, jota toisaalta en kadu, koska en näkisi edes minulle sopivaksi tuollaisen naisrallin mitä jotkut tekevät. En lähde syyttelemään, sillä loppupelissä se on jokaisen aivan oma asia, mutta kyllä sitä ihmettelee.

Eli itse en seurustelisi väkisin "kunhan vaan jonkun kaa", siksi että olisi se joku. Pidemmän päälle se aiheuttaisi enemmän murhetta kuin iloa. Sillä vaikka joku yksinäinen ehkä ajattelee miten onnellisia nuo seurustelevat onkaan, niin voin sen todeta ettei se parisuhdekaan ole aina mitään ruusuilla tanssimista. Siinä kuitenkin kahden eri ihmisen maailmat iskevät vastakkain ja joskus ikävin seurauksin.

Masentunut, onneton tai surullinen voi olla seurustellessakin ihan yhtä lailla kuin yksin. Jos asiat kuitenkin toimivat, niin tokihan toisesta ja tämän läheisyydestä on apua.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Naiset ovat kuin elefantteja. Niitä on hauska katsella, mutta kukapa sellaisen ottaisi kotiinsa asumaan. - Roope Ankka -

Ehkei nyt ihan noin jyrkästi kuitenkaan.

Naiset, et voi elää ilman niitä, muttet voi elää niiden kanssakaan.
Sopisi ehkä itseni kohdalle. En ole ehkä seurusteluasioissa mikään helpoin persoona toiselle osapuolelle. Ainakaan aiemmissa suhteissani en ole ollut.

Toisaalta on mukava viilettää muskettisinkkuna ja mennä minne nokka näyttää, mutta olisi tuo toisaalta mukava vaihteeksi kokeilla toisenlaistakin elämää.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Minä voin kyllä aivan täysin samaistua tuohon Miguelin tekstiin. Ihan samat fiilikset on täälläkin päin. Mehän taidetaan aika saman ikäisiäkin olla, liekö menossa kahdenkympin kriisi..?

Tuo seurustelu vain seurustelun vuoksi on aina jotenkin ihmetyttänyt mua, ihan teiniajoista lähtien, kun on seurannut kavereiden touhuja vierestä. Vaikka tälläkin hetkellä tahtoisin hirmuisen kovaa jonkun viereeni, en voisi kuvitellakaan, että se olisi vain "joku tyttö".

Ja ihan samalla tavalla, minäkään en pysty mitenkään oikeasti kiinnostumaan tuntemattomista, vaan pitää tutustua suht hyvin. Tämähän aiheuttaa sitten sen, että mä teen aivan liian usein sen, että ihastun naispuolisiin ystäviini. Tai usein ja usein, mutta kuitenkin. Tässä kevään ja kesän mittaankin on ollut vähän hankaluuksia, kun tyttö, joka on melkeinpä paras ystäväni, on alkanut herättää vähän vääränlaisia tunteita minussa. Eipä siinä, ko. tyttö tietää kyllä siitä mutta se luo vaan vähän pahaa jännitettä ystävyyteen.

Kyllähän sitä aina joitain vähän kiinnostavia tyttöjä löytyy, mutta koskaan ei tapahdu mitn, kun en saa itsestäni irti toimintaa. Itseluottamustakaan ei ole hirveästi siunaantunut, joten on vaikea kuvitella, että joku tyttö voisi kiinnostua "silleen".

Eipä sillä, ei minulla mitään hirvittävää kiirettä ole vakavaan suhteeseen kaikesta huolimatta. Sinkkuna on kuitenkin ihan ok, vaikka mitään yhdenyön juttujakaan ei ole juurikaan ollut. Kyllähän tässä aikaa on. Ja naiset on niin hieno juttu, että näkee niiden eteen vähän vaivaakin.

Pakko vielä fiilistellä yhtä Nemi-strippiä, jonka leikkasin IS:stä irti, koska se kolahti ihan oikeasti. Kuvasti mun toimintaa pirun hyvin. Meni jotenkin näin:

*ruutu 1*
mies: Se on tosi hienoa, kun löytää jonkun, jonka kanssa on samalla aaltopituudella...
*ruutu 2*
mies: ...niin kuin sielunkumppanin, tiedätkö?
*ruutu 3*
Nemi [tyhjentää tuoppinsa]: Niin, minäkin toivon, että rakastun pian.
*ruutu 4*
mies [jää istumaan onnettomana, kun Nemi lähtee]: Minä taas toivon, että se loppuisi pian..
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Pian on vuosipäivä ja tuntuu että koko juttu on vasta alussa... naisella on paljon kestettävää, mutta minun onneni on että myös hän rakastaa lätkää, lätkätappeluita, punkkia sekä Matlockia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Cairns
naisella on paljon kestettävää, mutta minun onneni on että myös hän rakastaa lätkää, lätkätappeluita, punkkia sekä Matlockia.

Mistä noita löytää....?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti vetti
Mistä noita löytää....?

Jääkiekon MM-kisoista 2003... nimimerkki Poison pitää treffipalvelua, heti nappasi. Suosittelen Poisonin seuralaispalvelua.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Cairns
Pian on vuosipäivä ja tuntuu että koko juttu on vasta alussa... naisella on paljon kestettävää, mutta minun onneni on että myös hän rakastaa lätkää, lätkätappeluita, punkkia sekä Matlockia.
Huoraa turpaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös