Naisasiat

  • 7 518 752
  • 26 580

sak77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport,ManU,IK,
sain juuri kuulla että lapsilla on 18v isäpuoli.Lapset on 5v ja 3v ja äiti on 24v.Ei sentään ite viitti hommata lapsille äitipuolta 9v nuoremmasta naisesta ku lasten äiti on.Mitäs sit tapahtuu ku vanhin lapsi on 15v ja isäpuoli 28v?Kysynpä vaan...Taidanpa mennä ettimään watereille naista(kypsempää ku 24v) ittelle....
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Twite
Huoraa turpaan.

Ei sentään, sinua ehkä luistimet jalassa.

Pissiksille toi viesti oli, käsittääkseni emäntäni ei ole sellainen.

<3
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihan oikeesti, naiset, vittu!

Mitä teidän päässä liikkuu ??
1. Firman sihteerikkö (naimisissa, parin mukulan äiti) yrittää vongata edelleen, vaikka olen selvin sanoin ilmaissut kiinnostumattomuuteni. Ehkä sitten, jos olisimme eri firmoissa duunissa, eikä olisi naimisissa. Jotain selkärankaa kait minullakin.

2. Kaveri (myös nainen) käskytti baariin n. 4 kertaa illan aikana. Loppujen lopuksi suostuin ja matkasin vartin matkan keskustaan ja odottelin puolisen tuntia. Ei naista näy ei kuulu. Soitan: "mä olen vielä kotona, en ole edes tulossa". Vittu.

Vietin oikein rentouttavaa ensimmäistä lomailtaa kotosalla pleikkarin ja parin bissen kera. Ja naiset meni ja pilas senkin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bool
sellasia ne naiset on.

Ei kaikki naiset ole samanlaisia, yksilöitä he ovat - samoin kuin me miehetkin.

Minä ainakin tunnen yhden naisen, joka on niin ihana, että oksat pois. Sydän pomppii rinnassa, ja runoja kirjoittelen.

Kannattaa luopua siitä kyynisyydestä (nimim. been there, done that), niin maailma näyttää kauniilta.
 
Viestin lähetti odwaz
Tuo seurustelu vain seurustelun vuoksi on aina jotenkin ihmetyttänyt mua, ihan teiniajoista lähtien, kun on seurannut kavereiden touhuja vierestä. Vaikka tälläkin hetkellä tahtoisin hirmuisen kovaa jonkun viereeni, en voisi kuvitellakaan, että se olisi vain "joku tyttö".

Niin se on ihmettänyt minuakin. Itse en ole koskaan seurustellut seurustelun vuoksi, mutta nyt olenkin havainnut, että sitä pidetään huonona asiana. Kun jätkät kuulevat, ettei mulla ole yhtään pitkää seurustelusuhdetta takana, mua pidetään ihan epäonnistuneena yksilönä. Yksi tyyppi jopa sanoi joskus, ettei mun kanssa voi alkaa seurustella, kun mulla ei ole siitä kokemusta. Se perusteli sen jotenkin niin, että jättäisin sen kumminkin heti. Meikäläinen ei todellakaan ole sellainen. Tilanne on vähän vastaava kuin juuri ammattiin valmistuneilla: töitä et saa, kun ei ole työkokemusta ja työkokemusta et saa, kun et saa töitä...

Lukioaikoina minua ei vielä kiinnostanut mitkään seurusteluhommat. Lähinnä mua ahdisti, kun tuntui, että meen luokan pojat näki minussa jonkun ihannevaimon ja lastensa tulevan äidin. Olin aina tehnyt niin kuin minulta oli odotettu. Pakkohan mun oli oppia tuntemaan ensin itseni, ennen kuin voisin alkaa miettiä seurustelemista. Nyt sitten, kun vihdoinkin olisin valmis ja haluaisin löytää jonkun, eipäs niitä enää löydykään. Kaikki tuntuvat olevan varattuja tai sitten niillä on jokin pitkä suhde takana ja tarve "katsella ympärilleen". Jostain kumman syystä olen tosiaan vetänyt tänä kesänä puoleeni varattuja (itseäni nuorempia) jätkiä.

Olen muuten vähän surkuhupaisa pari yhden kaverini kanssa. Se ei ole tainnut olla teini-iän jälkeen sinkku kuin jokusen viikon. Yleensä sillä on jo seuraava heppu katsottuna, ennen kuin se jättää edellisen. Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitäkään touhua.

Ja kyllä miehissäkin on sitä vikaa, että varatut naiset ovat jotenkin kiinnostavampia! Olin koittanut lämmitellä yhtä tyyppiä viime kesänä, mutta ei se kunnolla innostunut. Sitten kun aloin syksyllä seurustella, niin olinkin yhtäkkiä sen mielestä paljon kiinnostavampi tapaus.


Edit. Täytyi vielä tulla lisäämään sellainen asia, että seurustelukumppanin löytymistä ei hirveästi auta sekään, että olen todella ujo...
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Tälläkin saralla homma etenee. Ainakin johonkin suuntaan. Kahden eri naisen kanssa kahtena eri iltana kännit, jonka jälkeen ymmärsin etten halua minkäänlaista suhdetta kummankaan kanssa. Todella vapautunut olo, voi katsella maailmaa taas ihan erilaisin silmin. Ja siinä sivussa tulikin jo ehkä puoliksi uusi kohde kiikariin, erittäin yllättäen tosin. Niin yllättäen että ihan yllätyin. :-)
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Paukautin viikko sitten naimisiin ja ainakin toistaiseksi asiat on kunnossa, eli hyvin menee!

Pari vuotta ollaan oltu kimpassa eika ensimmaistakaan kinaa tahi tappelua olla saatu viela aikaiseksi. Hyva tai ei, niin kylla nyt Punaista on lykastanyt! :)
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin menee tällä saralla vieläkin ja hänen meikäläisen luokse muuttaminenkin alkaa olemaan jo voiton puolella. On se vaan kumma miten ihmisellä (naisella) voi olla niin paljon tavaraa jota pitää säilyttää tunnearvojen takia.
 

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli tuossa perjantaina käytyä erään mukavan naisen kanssa treffeillä. Hän minua sieti kaksi ja puoli tuntia niinkuin asia oli sovittu. Juteltua tuli mukavia ja en sanaakaan puhunut urheilusta, saati jääkiekikosta. Aika hyvin vai mitä?
Nojoo. Minusta treffit meni mukavasti. Minulla oli mukavaa ja eleistä päätellen myös vastapuolella. Oman nuhani takia en viitsinyt tehdä sitä ihan lähimpää tuttavuutta. Tämän myös tyttö tiesi.
Loppupelissä tämä asia jäi minua kaivertamaan. Olisin nimittäin halunnut hyvänyön pusun antaa, mutta kun ei niin ei. Luulen myös että tyttö tätä jäi odottomaan.

Eli loppujen lopuksi treffit meni hyvin, mutta loppu päin persettä. Nyt on tuosta aikaa mennyt ja tytöstä ei ole kuulunut mitään. Tosin mitään en ole minäkään hänelle laittanut.
Mutta eiköhän tämä kuulumattomuus tiedä sitä, että kohta kuuluu "mutta jos ollaan vain ystäviä".

Vituttaa jo nyt kun tietää tuleman.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pelikaani
Tuli tuossa perjantaina käytyä erään mukavan naisen kanssa treffeillä. Hän minua sieti kaksi ja puoli tuntia niinkuin asia oli sovittu. Juteltua tuli mukavia ja en sanaakaan puhunut urheilusta, saati jääkiekikosta. Aika hyvin vai mitä?

On aikamoinen virhe olla treffeillä puhumatta itseä kiinnostavista asioista. Tosiasiahan kuitenkin on, että nainen hyppää kelkkaasi riippumatta jääkiekkofaniudestasi, ja yhdessä ollessa joutuu sitten kuitenkin elämään jääkiekkofanin kanssa.

Elokuvassa True Romance on muuten mainio kohtaus, kun kundi vie naisen työpaikalleen sarjakuvakauppaan ja tohkeissaan esittelee suosikkisarjiksiaan, vaikka naista ei voisi vähempää kiinnostaa sarjikset. Nainen on kuitenkin tohkeissaan kundin aidosta ja lapsekkaasta innostuksesta, ja kokemukseni mukaan juuri innostuminen asioista on monenkin naisen mielestä hieno asia, vaikka innostumisen kohda sinänsä ei nappaisikaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Snakster
Elokuvassa True Romance on muuten mainio kohtaus, kun kundi vie naisen työpaikalleen sarjakuvakauppaan ja tohkeissaan esittelee suosikkisarjiksiaan, vaikka naista ei voisi vähempää kiinnostaa sarjikset. Nainen on kuitenkin tohkeissaan kundin aidosta ja lapsekkaasta innostuksesta, ja kokemukseni mukaan juuri innostuminen asioista on monenkin naisen mielestä hieno asia, vaikka innostumisen kohda sinänsä ei nappaisikaan.

Totta! Jostain asiasta oikeasti innostunutta tai hyvällä tavalla ylpeää miestä on ilo seurata. Myös se, kun mies todella osaa tehdä jotain voi olla vaikuttavaa. Ja tuo osaaminenhan voi siis periaatteessa koskea kaikkia asioita, ei kyseessä tarvitse olla mikään erikoistaito. Itselleni eräs mies on kerran esitellyt aivan tohkeissaan jotain ihmeen monitoimi-avaimenperää, joka ei sinänsä kiinnostanut minua yhtään, mutta miehen innostus teki suurtakin suuremman vaikutuksen. Kai yksi syy innostumisen kiehtovuuteen on siinä, että innostuessaan ihminen on useimmiten myös aidosti oma itsensä.

Mies lapsen kanssa on muuten jotain aivan... Noh, minuun osuu ja uppoaa. Töissä näen usein isejä, jotka tulevat lastensa kanssa jätskille, ja rakkautta huokuvaa isä-lapsisuhdetta on vaikuttavaa seurata. Itseeni tuo kenties kolahtaa kovempaa vielä siksikin, että olen oman isäni jo menettänyt, mutta muutoinkin herkistää, kun näkee isän nostavan pikkulasta ilmaan ja kuulee lapsen naurun. Lapsen pienuus ja "hentous" jotenkin yhdistyvät isän miehisyyteen ja voimakkuuteen, jotka silti ovat lapselle niin helliä.

Omista miesasioistani voisin kertoa sen verran, että hyvin menee ja hymyilyttääkin. Aikaa on vietetty todella paljon yhdessä, sekä yleisen oleskelun että matkailunkin merkeissä. Välillä on ollut ristiriitoja, todella pahojakin sellaisia, mutta olemme selvinneet. Olen onnellinen suhteestani.


Viestin lähetti Cairns
...nimimerkki Poison pitää treffipalvelua, heti nappasi. Suosittelen Poisonin seuralaispalvelua.

Onneksi asiakkaita ei ole jonoksi asti, ystäväni loppuisivat kesken.
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Naisasiat ovat kai mallillaan tällä(kin) hetkellä. Edelleen seurustelen. Kaukana ideaalitilanteestahan tämä on, kun hän on vähintään viisi päivää kerrallaan poissa ja itselläni on jatkuvasti saatananmoinen ikävä. Kuitenkin tässä on alkanut vahvistua tunne molemminpuolin siitä, että halutaan olla yhdessä jatkossakin. Eli homma on vyörymässä vakavamman puolelle.. Eihän seurustelu tosiaan mitään ruusuilla tanssimista ole, kuten Ted jo tuossa aiemmin totesi. Varsinkaan omassa tilanteessani, kun tyttöystävä on armeijassa(!), aika tasaisella syötöllä tulee pikkukinoja mm. ajankäytöstä (minä tietysti haluaisin olla hänen kanssaan lähes 24/7, hän taas jostain kumman syystä haluaa nähdä myös ystäviään...) ja sen sellaisesta. Iso osa suhteista kompastuu armeija-aikaan, osa tietty myös sen selvittää.. Aika näyttää miten tässä käy, mutta itse olen jo miettinyt aikaa tämän jakson jälkeenkin. Liekö se sitten huono vai hyvä asia, mene ja tiedä.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti odwaz
Mehän taidetaan aika saman ikäisiäkin olla, liekö menossa kahdenkympin kriisi..?

Kolkuttelee, muttei ihan vielä.

Joku kirjoitti tässä ketjussa aiemmin, ettei tosiaan menisi yhtään hanakammin suhteeseen sen takia, että kun kaverikin alkoi seurustella. En minäkään vaatimustasoani kovin paljon moisesta syystä laskisi, mutta ko. tapauksessa aktivoituisin reippaasti naisasioiden suhteen. Itse asiassa yksi tämän kesän tunteiden pintaan nousun syistä lienee, että yhä useampi kaveri on minun tavoin töissä, läheisin vieläpä eri kaunpungissa, ja moni aloitti armeijan. Sosiaalisen elämän supistuminen varmasti on ollut omiaan laukaisemaan sukupuoliviettiä.

Sitten vähän uteluntynkää pohdinnan sekaan. Vaikka minulla onkin normaaleina bailausiltoina mielessä aivan muu kuin syvälliset keskustelut kauniimman sukupuolen edustajan kanssa, vakavassa seurustelusuhteessa tilanne olisi erilainen. En usko, että kuukauden sisään ensitreffeistä vielä ryhdyttäisiin petipuuhiin. Nimimerkki Ikerillähän se taisi olla mielenkiintoinen ensitapaaminen naisensa kanssa, ja ilmeisesti hyvin menee vieläkin. Minä en jaksa uskoa, että jutusta voisi tulla kovin suurta jos ensitapaamisella touhu on ollut niin intiimiä. Mitä muut jatkoaikalaiset tuumivat?

Naisista riittää juttua vaikka kuinka paljon, mutta juuri nyt en ole luovimmillani. Enköhän palaa vielä asiaan.

Veli Pelikaanille muuten paljon onnea juttunsa kanssa. Näinköhän minulla on kohta taas yksi ihminen vähemmän jolle jauhaa paskaa?
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Koko kesä tässä ollaan väännetty ja käännetty muutamien tyttöjen kanssa, tosin ilma sen vakavampaa lopputulosta. Kuitenkin, reilu viikko sitten tipahti eräs tyttö aivan puskista eteeni, ja sen jälkeen olemme joka päivä nähneet. Nyt kaikki näyttää hienolta; tyttö on todella upea ja hommat etenee mukavasti hänen kanssaan. Vakavampi suhde tästä on syntynyt, ja toivottavasti pitkäksi ajaksi.

Tällaista olen jo ehtinyt kaivata; Mukavaa yhdessäoloa upean tytön kanssa, jonka kainaloon voi käpertyä, nauttia lämmöstä, suurista tunteista, ja naisen läheisyydestä. Olen onnenpekka, siltä tällä hetkellä tuntuu!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
?

Niin, omat naisasiani voidaan kiteyttää kysymykseen: " Mitkä naisasiat?"
Ko. asiaa voidaan tehostaa lisäämällä sana "vitun" em. sanojen keskivaiheille.

Täältä tähän
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on asiat taas hyvin kun sain vihdoinkin jätettyä jo pidempään treffaamani tytön. Kyllästyminen iski taas, tällä kertaa sain tosin jätettyä naisen sivistyneesti puhelimitse. Yleensä se tapahtuu tekstiviestillä tai herrasmiesmäisesti poistamalla numero ja huomioimatta mahdollisia viestejä/puheluita siltä suunnalta. Tähän tosin haluan täsmentää, että en ole perusluonteeltani kusipää, en vain empaattisuuttani kestä kuulla kun nainen itkee ja pahoittaa mielensä. Tämän kun kerroin naispuolisille kavereille, sain tietysti lisää pointseja;)

Vielä on kesää jäljellä...
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
Vakavasti sanoen on lottovoitto löytää itselleen puoliso, johon voi luottaa ja joka viihtyy yhdessä/jonka kanssa viihtyy.

Kiitos vaan rohkaisusta. :-) Sitäpä tässä itsekin hakee, en tavottele taivaita, mutta haeskelen semmoista naista jonka kanssa on kiva&hyvä olla, kenen kanssa homma niinsanotusti toimii.

Noh, kutsukaa vaikka idiootiksi, mutta jotenkin vain jaksan uskoa että se em. kategoriaan sopiva prinsessa kärkkyy jossain kulman takana, ja tulee esille kun aika on kypsä. Ehkäpä vaikka ensi kesän paikkeilla, jolloin isä Carlos todennäköisesti kalustaa kotiansa vaihteeksi siellä pohjolan perukoilla. :-)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Miguel
Nimimerkki Ikerillähän se taisi olla mielenkiintoinen ensitapaaminen naisensa kanssa, ja ilmeisesti hyvin menee vieläkin. Minä en jaksa uskoa, että jutusta voisi tulla kovin suurta jos ensitapaamisella touhu on ollut niin intiimiä. Mitä muut jatkoaikalaiset tuumivat?
Pakko sanoa, että paljon intiimimpää ei voisi ensitapaamisella olla, mutta yhtään parempaa tilannetta en myöskään voisi kuvitella 7 kuukauden seurustelun jälkeen.

Eihän se ensitapaaminen ja sen yön tapahtumat pidemmän päälle vaikuta, ainakaan en itse voisi kuvitella sellaista tilannetta tässä tapauksessa. Olisihan kumppanini voinut sen ensimmäisen yön jälkeen paljastua täydeksi idiootiksi, mutta hän olikin aivan upea nuori nainen. Ja kun toiseen on sittemmin rakastunut aivan päättömästi, ei sitä sen ensitapaamisen takia viitsi omia tunteitaan alkaa jarruttelemaan.

Ja hyvin menee. Todella hyvin.
 

Jande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Arsenal
Viestin lähetti Miguel

Nimimerkki Ikerillähän se taisi olla mielenkiintoinen ensitapaaminen naisensa kanssa, ja ilmeisesti hyvin menee vieläkin. Minä en jaksa uskoa, että jutusta voisi tulla kovin suurta jos ensitapaamisella touhu on ollut niin intiimiä. Mitä muut jatkoaikalaiset tuumivat?

Ei välttämättä ole tuhoon tuomittu... Jos tapaus kiinnostaa, niin kiinnostaa, jos ei niin ei. Itsellä ollut tuollaisiakin tuttavuuksia, joissa on heti hypätty sänkyyn ja niistä 2 kpl on johtanut ihan pidempäänkin seurusteluun ja ei nuo ensi illan touhut ole jatkossa mitenkään erityisemmin näkynyt, ehkä sitä sitten on ollut helpompi päästä uudestaan pikaisesti vällyjen väliin, kun on jo kerran päässyt... On tosin niitäkin, joista ei sen jälkeen ole juuri puhuttu tai tavattu yhteisen yön jälkeen, moikkaillaan jne. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ei se sen vaarallisempaa ole, jos haluaa toiseen tutustua ja päätyy heti sänkyyn, ei minusta ainakaan ole mitään menetetty pelkästään sillä.

Toisaalta toiset miehet ovat kyllä niin pikkumaisia toisinaan, että jos saa naisen sänkyyn välittömästi, menee kaikki kiinnostus tuosta naisesta, koska ei ole enää mitään tavoiteltavaa ja on näin ollen parempi siirtyä seuraavaan tapaukseen. Itse en tuota silti allekirjoittaisi, jos nainen kiinnostaa vielä tuonkin jälkeen, on siinä naisessa ainakin jotain mikä vetää puoleensa, eikä mielessä ole pelkästään naisen saaminen samaan petiin ja rasti jääkaapin oveen.

Mieshän on perinteisesti näiden yhden illan suhteiden kunkku ja tosi mies, kun taas nainen on aina helppo, h**** jne.. Kun ikää taas tulee jonkin verran lisää, ei tuollaisia enää ajattele ja ei tuolla, että naisen kanssa pääsee heti sänkyyn ole minusta mitään merkitystä sen suhteen miten jatkossa suhteen käy tai ei käy. Nuorempana, siis jotain reilusti alle 20 jne. tuo olisi toki saattanut aiheuttaa sen, että nainen leimataan helpoksi tai joksikin ja sen kanssa ei voi olla vaikka kiinnostaisikin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Iker


Eihän se ensitapaaminen ja sen yön tapahtumat pidemmän päälle vaikuta, ainakaan en itse voisi kuvitella sellaista tilannetta tässä tapauksessa.

Entä voiko tuollaista naista viime kädessä juuri kunnioittaa. No, kysymys lienee retorinen, sillä mielestäni voi eikä irstas ensitapaaminen ole jatkosuhteelta millään tavalla pois. Onpahan vain kaikki kortit alusta pitäen esillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös