Naisasiat

  • 7 491 988
  • 26 542
Se on muuten jännä tuo kännykän tutkiminen. Vaikka se on rikos, niin jotkut ihmiset oikeuttavat sen sitten niillä löydöillään (tai usein "löydöillään"), että "hah, olimpas oikeassa, hyvä kun tutkin niin kävipähän tämäkin selville!". Mulla kumpikin entisistä emännistä teki tämän, toinen kahteen kertaan, ja kummallakin kerralla minä sain syyt niskoilleni, koska olin kuulemma käyttäytynyt niin salaperäisesti ja jutellut kaveripuolisille naisillekkin, huhhuh.

Nojaa, hieman kaksteränen miekka... sanotaanko nyt näin, että jos tutkisin tyttöystäväni kännykän (en ole sellaista ikinä tehnyt, joten en osaa sinänsä samaistua millainen mustasukkaisuus tuohon ajaa) ja tällöinhän mahdollisia vaihtoehtoja lienee kaks: 1. Ei löydy mitään 2. Löytyy. Mikäli ensimmäinen, niin kyllä se kirvelisi omaakin mieltä todella paljon. Sen sijaan toisen kohdalla, jos siel suoraan ilmenee pettäminen niin mulle ei henk.koht ole sen jälkeen vitunkaa väliä mimmoset traumat ja arvet toimintani jättää häneen.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Kännykän tutkimisille ja väkisin tenttaamiselle siitä, mitä toinen on tehnyt. Huutonaurua.
No kyllä mun mielestä väkisin tenttaamiselle löytyy aika hyvät perustelut, jos ollaan juuri päätetty erota ja menee viikko ja kyseisen illan jälkeen tyttö itse avautuu, kuinka paska fiilis ja kaduttaa, mutta jättää silti puolet kertomatta. Miksi edes kertoa asiasta, jos on näin halunnut kännissä tai ei toimia ja pitää siitä alkaa surkuttelemaan ja ehdottamaan tapaamista. En usko, että kukaan tuossa tilanteessa jättäisi asiaa, että ok ei siinä sitten mitään kiitos kun kerroit, varsinkin toisen hyvin tuntien mikä totta mikä ei. Ja joo kännykän salakatselulle erittäin vahva EI, mutta aika tekopyhää alkaa jonkun toimesta hoitoon kutsumaan, ihmisiä tässä ollaan ja ainahan totuuden haluaa jostain kaivaa vaikka väärin tietääkin tekevänsä
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Pidä siitä naisesta kiinni, jää päähän pyörimään jos nyt jätät sen vallan. Toki terveintä olisi siirtyä eteenpäin, mutta henkilökohtanen vinkkini perustuu aikalailla sanasta sanaan tuoreeseen samanlaiseen tilanteeseen.
No sanotaan näin, että mieli tekisi siirtyä eteenpäin, mutta kyseisen ihmisen kanssa viihtyy vaan erittäin hyvin. Kaiken lisäksi on kerrankin nainen, joka rakastaa seksiä ja vaatii sitä jatkuvasti ja on myös oma-aloitteinen. Kaipa sitä tämän kesän tämän viellä katsoisi ja tottakai pidän itvielläkaikki avoimina, on nimittäin itsekin näin sanonut tekevänsä.
 

guevara

Jäsen
2. Löytyy. Mikäli ensimmäinen, niin kyllä se kirvelisi omaakin mieltä todella paljon. Sen sijaan toisen kohdalla, jos siel suoraan ilmenee pettäminen niin mulle ei henk.koht ole sen jälkeen vitunkaa väliä mimmoset traumat ja arvet toimintani jättää häneen.

Ja jos on tuo 2 kyseessä niin ihan oikein että tuollaista toisen puhelinta salaa tutkivaa onkin petetty.

@Sp#16 Mimmiä siis kadutti se ero, mutta ei se nyt varsinaisesti sulle kuulu pätkääkään mitä siinä välissä on tapahtunut. Eli ei tenttaamista eikä varsinkaan kännykän tutkimista, toi on säälittävää eikä inhimillistä.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
No kyllä mun mielestä väkisin tenttaamiselle löytyy aika hyvät perustelut, jos ollaan juuri päätetty erota ja menee viikko ja kyseisen illan jälkeen tyttö itse avautuu, kuinka paska fiilis ja kaduttaa, mutta jättää silti puolet kertomatta. Miksi edes kertoa asiasta, jos on näin halunnut kännissä tai ei toimia ja pitää siitä alkaa surkuttelemaan ja ehdottamaan tapaamista. En usko, että kukaan tuossa tilanteessa jättäisi asiaa, että ok ei siinä sitten mitään kiitos kun kerroit, varsinkin toisen hyvin tuntien mikä totta mikä ei. Ja joo kännykän salakatselulle erittäin vahva EI, mutta aika tekopyhää alkaa jonkun toimesta hoitoon kutsumaan, ihmisiä tässä ollaan ja ainahan totuuden haluaa jostain kaivaa vaikka väärin tietääkin tekevänsä

Kaipa sitä tämän kesän tämän viellä katsoisi ja tottakai pidän itvielläkaikki avoimina, on nimittäin itsekin näin sanonut tekevänsä.

Jos nainen sanoo vielä erikseen pitävänsä ovet auki joka suuntaan, niin eikö se ihan suoraan siinä sano, ettet todellakaan tule olemaan se ainoa. Onko sillä sitten mitään merkitystä, mikä sitä naista kaduttaa jonkun baari illan jälkeen? Jos ette ole yhdessä, niin ette ole. Nainen ei selvästikään halua susta muuta kuin hauskanpitoseuraa. Joko siihen ajatukseen tottuu, pääse mustasukkaisuuden yläpuolelle ja jättää tollaiset kännykäntutkimis ja tivaamissessiot väliin tai sitten vaan on tapaamatta tylleröä. Ei sitä naista tollanen paska kiinnosta, se haluaa niitä hyviä hetkiä ja jos ei sulle kelpaa, niin jollekin muulle se kelpaa.

Mä en muuten ollut ehdottelemassa mitään hoitoja.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Jos nainen sanoo vielä erikseen pitävänsä ovet auki joka suuntaan, niin eikö se ihan suoraan siinä sano, ettet todellakaan tule olemaan se ainoa. Onko sillä sitten mitään merkitystä, mikä sitä naista kaduttaa jonkun baari illan jälkeen? Jos ette ole yhdessä, niin ette ole. Nainen ei selvästikään halua susta muuta kuin hauskanpitoseuraa. Joko siihen ajatukseen tottuu, pääse mustasukkaisuuden yläpuolelle ja jättää tollaiset kännykäntutkimis ja tivaamissessiot väliin tai sitten vaan on tapaamatta tylleröä. Ei sitä naista tollanen paska kiinnosta, se haluaa niitä hyviä hetkiä ja jos ei sulle kelpaa, niin jollekin muulle se kelpaa.

Mä en muuten ollut ehdottelemassa mitään hoitoja.
Joo meni väärälle tais olla @Alamummo. Sen mitä naisia oppinu tässä vuosien varrella tuntemaan, niin kyllä tässä tapauksessa on aika selkeesti esillä "haluan että mua tavoitellaan" paskaa. Oon itsekin monesti ehdottanut, että laita tinderi laulamaan ja eti yö/haliseuraa, mutta ei ole sama asia kun mun kanssa? Minkäs teet kyllähän varma pillu aina kelpaa!
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
@guevara No olen kyllä vähän eri mieltä! Jos muija varta vasten pyytää seuraavana päivänä/yön jälkeen käymään ja kertoo kuinka kaduttaa, kun mekin vasta erottiin blääblää ja selittää miten nyt tuli säädettyä yms, niin kyllähän nyt haluaa tietää todellisuuden kerta asia otettu esille, eikä asian sivusta..kyllä siinä sen verta omatkin tunteet on pelissä, että saa aika tunteeton paska olla ja helvetin nöyrä ja välinpitämätön, mikäli pystyy vaan myhäilemään ja toivottamaan onnea ja tekevän mitä haluaa..
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei pahalla, mutta vaikutat vähän sekopäiseltä. Ei siinä itsekin olin vastaavalla tavalla sekopäinen kun olin noin 20-vuotias. Nyt helpointa ja järkevintä sinulle olisi jättää kyseinen nainen, koska et häneltä saa ilmeisesti sitä mitä haluat. Toivottavasti sitten kun olet vanhempi pystyt olemaan naisten kanssa chillisti välinpitämättömästi ilman mustasukkaisuutta. Tästä ne naisetkin tykkää. Ei mistään tenttaavista ja kännyköitä tutkivista pojista.
 

guevara

Jäsen
@guevara No olen kyllä vähän eri mieltä! Jos muija varta vasten pyytää seuraavana päivänä/yön jälkeen käymään ja kertoo kuinka kaduttaa, kun mekin vasta erottiin blääblää ja selittää miten nyt tuli säädettyä yms, niin kyllähän nyt haluaa tietää todellisuuden kerta asia otettu esille, eikä asian sivusta..kyllä siinä sen verta omatkin tunteet on pelissä, että saa aika tunteeton paska olla ja helvetin nöyrä ja välinpitämätön, mikäli pystyy vaan myhäilemään ja toivottamaan onnea ja tekevän mitä haluaa..

Mitä ihmettä. Haluat tietää todellisuuden mistä ja miksi? Muija on pannut jotain toista teidän eron jälkeen ja sitten on alkanut koko ero kaduttamaan, näistä asioista sinulle kuuluu vain tuo jälkimmäinen ja en itse ainakaan edes haluaisi tietää mitä nainen on vapaana duunaillut jos oma mieli siitä niin helposti järkkyy.

Tuntuu että haet jotain omistajajäsenyyttä tuohon naiseen pitääksesi oman epävarmuutesi ja mustasukkaisuutesi kurissa.
 
Huvittavaa sinänsä miten ihmisten mielet vaihtelee. Jos kuvittelen tuon saman omalle kohdalle, niin eron jälkeinen pano toimisi varsin kovana esteenä yhtään millekään "yhteenpaluulle", ja tässä on tilanne vieläpä päinvastainen. Ihan absurdia vässykkäpuuhastelua. Suorista hyvä mies selkäsi ja dumppaa tuo nainen, oli kuinka kiva ja pantava hyvänsä. Hyvä kultainen nyrkkisääntö on se, että seuravaa nainen on aina edellistä parempi.

Toinen kultainen neuvo, jota tässäkin on esitetty, mutta ei näemmä mene perille: älä kysy asioista, joista et halua kuulla. Pätee erinomaisesti varsinkin exien kohdalla, joiden kanssa kommunikoimista en itse ylipäätään ymmärrä jos tunteet on noin vahvasti pelissä... Tsemppiä!
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Ei pahalla, mutta vaikutat vähän sekopäiseltä. Ei siinä itsekin olin vastaavalla tavalla sekopäinen kun olin noin 20-vuotias. Nyt helpointa ja järkevintä sinulle olisi jättää kyseinen nainen, koska et häneltä saa ilmeisesti sitä mitä haluat. Toivottavasti sitten kun olet vanhempi pystyt olemaan naisten kanssa chillisti välinpitämättömästi ilman mustasukkaisuutta. Tästä ne naisetkin tykkää. Ei mistään tenttaavista ja kännyköitä tutkivista pojista.
No todettakoot, että vähän enemmän kun 20v on mittarissa, vaikka ehkä puheet muuta olettaakin. En ajatellutkaan, että missään kohti hakisin/saisin mitään hyväksyntää, kun itse toiminut aika lapsellisesti ja tietyllä tapaa omistushaluisesti, sitä kun toiseen kiintyy niin käy välillä ihme kierroksilla. Ja samaan yhteyteen voi todeta, että meikäläiseltä löytyy aiemmasta suhteesta muksu ja se ero oli kaikkea muuta kuin ruusuisa ja sen jälkeen tuli hypittyä irtosuhteista toiseen ja epävarmuus kyllä heijastuu moneen asiaan. Silti tää on helvetin vaikea tilanne, jos tän lopettaa menettää myös hyvän ystävän, jolta saanut paljon muutakin kuin seksiä, ollut iso tuki myös elämän uudelleen rakentamisessa. No tänään tavataan uudelleen (taas) vaihteeksi ja joo ei ehkä pitäisi, mutta päätetty, että jutellaan asioista ilman seksiä se kuitenkin järkevintä ja yhdessä päätetään ollaanko yhteyksissä vai ei..
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No kyllä mun mielestä väkisin tenttaamiselle löytyy aika hyvät perustelut, jos ollaan juuri päätetty erota ja menee viikko ja kyseisen illan jälkeen tyttö itse avautuu, kuinka paska fiilis ja kaduttaa, mutta jättää silti puolet kertomatta. Miksi edes kertoa asiasta, jos on näin halunnut kännissä tai ei toimia ja pitää siitä alkaa surkuttelemaan ja ehdottamaan tapaamista. En usko, että kukaan tuossa tilanteessa jättäisi asiaa, että ok ei siinä sitten mitään kiitos kun kerroit, varsinkin toisen hyvin tuntien mikä totta mikä ei. Ja joo kännykän salakatselulle erittäin vahva EI, mutta aika tekopyhää alkaa jonkun toimesta hoitoon kutsumaan, ihmisiä tässä ollaan ja ainahan totuuden haluaa jostain kaivaa vaikka väärin tietääkin tekevänsä

Ihmisiä tässä ollaan joo, mutta totuuden kaivaminen keinolla millä hyvänsä on väärin. Jotkut kaivavat sitä pahoinpitelemällä, onko sekin mielestäsi vaan inhimillistä.

Ja sanoin, että tekisi mieli ehdottaa hoitoon hakeutumista. Oikeasti, mieti nyt kuuluvatko kaikki asiat todellakin sinulle. Vaikka oma historiasi olisi kuinka traumaattinen niin asioista pitäisi ottaa opikseen. Toivottavasti osaat jatkossa jättää mimmin kännykän rauhaan. Jos jäät asiasta kiinni, niin todennäköisesti juttunne on siinä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuntuu että haet jotain omistajajäsenyyttä tuohon naiseen pitääksesi oman epävarmuutesi ja mustasukkaisuutesi kurissa.

Tämä ei pahalla sanottuna, mutta tuo kuulostaa joltain naiasiamiesten patenttibullshitiltä. Ei puuttunut kuin sairaan narsistin mainitseminen. Hoitoon onkin jo ohjailtu toisten toimesta.

Itse en mikään suhdetyyppi ole koskaan ollut ja siihen ei vähiten ole vaikuttanut kavereiden sekoilujen todistaminen. Suhde on kaikkea muuta kuin ohi jos erotaan, käydään panemassa toista ja sitten palataan katuen "rikospaikalle". Olen palautellut kavereitani maan pinnalle kun ovat syyllistäneet entisiä naisiaan mustasukkaisiksi rikollisiksi kun on tutkittu luureja ja tiedusteltu tekemisiä muilta. Samalla kaverini ovat pelailleet korttinsa siten että on enemmän tai vähemmän pidetty takaporttia raollaan entiseen paluulle.

On todella naurettavaa olettaa että asiat sujuvat tyylikkään järkevästi jos ruvetaan pelailemaan tunteilla. Salaa ei tutkita puhelimia, mutta eron tulee myös tarkoittaa eroa. Muussa tapauksessa ei kannata ihmetellä jos menee perseilyksi. Väittäisin että omalla selkärankaisella ja vastuuta ottavalla asenteella pääsee jo aika pitkälle. Virheitä myös tehdään ja niistä toivottavasti opitaan. Itseäni vain närästää helvetisti syyllisten etsiminen/profiloiminen kun eron partaalla olevissa suhteissa kummankaan osapuolen toiminta ei monesti kestä tarkempaa tarkastelua.
 

guevara

Jäsen
Tämä ei pahalla sanottuna, mutta tuo kuulostaa joltain naiasiamiesten patenttibullshitiltä. Ei puuttunut kuin sairaan narsistin mainitseminen. Hoitoon onkin jo ohjailtu toisten toimesta.

No jos eron jälkeen stalkataan toisen puhelinta ja pidetään jotain tulikivenkatkuisia puhutteluja niin kyse on juurikin mainitsemastani asiasta. Ja tämähän tuli varsin selkeästi esille tuon viestini jälkeen, eli epävarmuus johtuu karikoista joita kirjoittaja aikaisemmissa suhteissaan on kokenut.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
No jos eron jälkeen stalkataan toisen puhelinta ja pidetään jotain tulikivenkatkuisia puhutteluja niin kyse on juurikin mainitsemastani asiasta. Ja tämähän tuli varsin selkeästi esille tuon viestini jälkeen, eli epävarmuus johtuu karikoista joita kirjoittaja aikaisemmissa suhteissaan on kokenut.

Ja minä en poistanut hänen vastuutaan missään kohdin. Halusin vain tuoda esille etteivät nuo asiat ole niin mustavalkoisia kuin nettipsykologit varsin monesti antavat ymmärtää.
 

guevara

Jäsen
Ja minä en poistanut hänen vastuutaan missään kohdin. Halusin vain tuoda esille etteivät nuo asiat ole niin mustavalkoisia kuin nettipsykologit varsin monesti antavat ymmärtää.

Ei siihen mitään nettipsykologia tarvita kun @Sp#16 itse aukaisi tuon tilanteen taustat. Esimerkiksi joku puhelimen stalkkailu on asia jossa ei ole mitään harmaan sävyjä olemassakaan.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
En ole tosiaan puolustellut toimintaani, mutta @ZayWest tossa aika hyvin sanoikin, että asiat ole niin mustavalkoisia, kun tunteet ottaa vallan. Joku ylempänä kysyi hyväksynkö siis tiedon haun väkivallalla, niin aika absurdi ja sairas vertaus kännykän stalkkaukseen, joka tapahtui tasan kerran ja kyllä kummatkin on rikollista toimintaa! En tiedä ehkä olen täällä avautunut enemmän omasta käyttäytymisestä, kun tämä oikeaa elämää, eikä mielikuvitus hahmon kanssa hengailua, niin minut leimataan hulluksi ja säällittäväksi vonkaajaksi. Totta itse tässä sopasssa edelleen kiehun, mutta ehkä heikkouden vuoksi ja kuitenkin suurten tunteiden vuoksi hankala keittää keittoa kasaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei siihen mitään nettipsykologia tarvita kun @Sp#16 itse aukaisi tuon tilanteen taustat. Esimerkiksi joku puhelimen stalkkailu on asia jossa ei ole mitään harmaan sävyjä olemassakaan.

Tunne ei ole järjen paras kaveri. Moniin parisuhteisiin liittyy aivan uskottomalta vaikuttavia asioita jos ulkopuolinen niistä pääsee kuulemaan. Joihinkin voi samaistua, joihinkin ei. Mustasukkaisuus on hyvin yleistä ja siihen lliittyvät ylilyönnit(paitsi jatkuva väkivaltaisuus tai muu selkeä hulluus) eivät tee ihmisestä aina jotain mieleltään häiriintynyttä/epävarmaa sekopäätä. Tässäkin tapauksessa on kohtuullisen pitkälle menevää johtopäätösten tekemistä kun kerrotun perusteella toinen osapuoli pörrää kuvioissa edelleen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No todettakoot, että vähän enemmän kun 20v on mittarissa, vaikka ehkä puheet muuta olettaakin. En ajatellutkaan, että missään kohti hakisin/saisin mitään hyväksyntää, kun itse toiminut aika lapsellisesti ja tietyllä tapaa omistushaluisesti, sitä kun toiseen kiintyy niin käy välillä ihme kierroksilla. Ja samaan yhteyteen voi todeta, että meikäläiseltä löytyy aiemmasta suhteesta muksu ja se ero oli kaikkea muuta kuin ruusuisa ja sen jälkeen tuli hypittyä irtosuhteista toiseen ja epävarmuus kyllä heijastuu moneen asiaan. Silti tää on helvetin vaikea tilanne, jos tän lopettaa menettää myös hyvän ystävän, jolta saanut paljon muutakin kuin seksiä, ollut iso tuki myös elämän uudelleen rakentamisessa. No tänään tavataan uudelleen (taas) vaihteeksi ja joo ei ehkä pitäisi, mutta päätetty, että jutellaan asioista ilman seksiä se kuitenkin järkevintä ja yhdessä päätetään ollaanko yhteyksissä vai ei..
Mjuu iällä ei sinänsä ole väliä, mutta vastaavia keissejä on tässäkin keskustelussa saanut lukea ja yleensä kyse on ollut juuri parikymppisestä kaverista. Vaikka se pahaa tekeekin, niin parasta sinulle olisi lopettaa koko homma. Satutat selkeästi tässä itseäsi. Sinkkuna voit työstää omaa epävarmuuttasi ja kasvattaa itsetuntoasi. Kun nämä ovat kunnossa elämästä, naisista ja suhteista saa paljon enemmän irti.

Siis itse olin vähän vastaavassa tilanteessa joskus 10 vuotta sitten. Nyt olen hemmetin tyytyväinen, että päätin kaikki välit kyseiseen naikkoseen vaikka hän toisin olisi halunnut. Samalla tavalla hän oli minulle erittäin tärkeä muutenkin kuin fyysisessä mielessä.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Eiku otat sp#16 eteisyyttä neitoon. Parisuhteella ei ole mitään mahdollisuutta ilman luottamusta toiseen.
Mikään kyttääminen ja tenttaaminen ei tilannetta enää pelasta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä kovasti ihmetyttää että jengillä on käytössään kännyköitä ilman lukitusta. Ei tulisi mieleenikään. Ja toki ei tulisi mieleen tutkia toisen puhelinta salaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös