Naisasiat

• 7 587 716
  • 26 609

Byvajet

Jäsen
Nyt ollaan yhteisesti sovittu, että olemme kavereita ja tää jatkunut nyt monta kuukautta ja päätyy joka tapaamisella sänkyyn ja pohtimiseen "miksi tää aina menee näin" kyseisen tytön kanssa on erittäin hauskaa viihdytään toisten seurassa ja monet yöt tulee edelleen hänen luonaan vietettyä yms, mutta joka ilta sitä pohtii että pitäiskö panna välit vaan kokonaan poikki

Yksi vaihtoehto on tietenkin sekin, että yrittää käsitellä niitä ongelmia.

Avoimuus luo luottamusta ja luottamus luo avoimuutta ja edelleen yhteyttä.

Kun huomioidaan kaikki seurustelusäädöt ja avoliitot ja muut, niin ei voi kuin todeta, että ihmiset ovat menettäneet kykynsä ongelmien sietämiseen ja ratkaisemiseen.

Kannattaa niitä ongelmia nyt kuitenkin yrittää selvittää. Jos ne eivät ratkea tässä suhteessa, niin yrittämisestä saa eväitä seuraavaan suhteeseen.

Intohimo ja yhdessä viihtyminen ovat mainio alku suhteelle. Miksi ette yrittäisi kerätä loppuakin kasaan?

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Nyt ollaan yhteisesti sovittu, että olemme kavereita ja tää jatkunut nyt monta kuukautta ja päätyy joka tapaamisella sänkyyn ja pohtimiseen "miksi tää aina menee näin" kyseisen tytön kanssa on erittäin hauskaa viihdytään toisten seurassa ja monet yöt tulee edelleen hänen luonaan vietettyä yms, mutta joka ilta sitä pohtii että pitäiskö panna välit vaan kokonaan poikki, ettei kumpaakaan satu, kun eihän tämä loputtomiin näinkään voi jatkua? Onko kellään samanlaista historiaa ja jos millään pääsit kiinni juttuuni, niin onko tälläsessä säädössäkään mitään järkeä?

Mikäs maailmassa sen parempaa kuin vakipanot. Jokaisella nuorella ja miksei vanhemmallakin miehellä tulisi olla vakipanoja. Parhaimmillaan ne kestää aikaa, yli koettelemusten ja parisuhdesäätöjen. Aina voi palata niihin, joiden kanssa pitää hauskaa ja viettää hyviä hetkiä, vaikka ne ei vaimomateriaalia olisikaan. Sen itsesäälipaskan voi skipata samalla ja pitäisi jokatapauksessa. Ei sinne kotisohvalle kannata jäädä vässsyköimään ja miettimään, että jos kuitenkin.

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen
Kiitos vastanneille! Joo tällä hetkellä menee "meidän säätö" mukavasti, jos sellasta sanaa voi käyttää ja tänäänkin iltapäivästä olisi tarkoitus tytön luokse mennä. Ehkä isoin ongelma itseä tässä mietityttää on oma mustasukkaisuus. Kun olimme päättäneet erota, niin johan siinä reilu viikko meni kun tyttö roudas jonkun kotiinsa ja tästäkin piti valehdella, että oli jossain jatkoilla säätänyt. Paljastui pitkän tenttaamisen jälkeen ja tulihan siinä kännykkäkin salaa tarkistettua. Ei sillä eihän me seurusteltu, mutta kyllä se silti vituttaa ja ehkä eniten ällöttää koko ajatus! Olen itse nyt vähän taktisestikin "vetäytynyt" kun alkanut vituttamaan, että kaikki asiat ovat kuitenkin kuin ennen, ilman seurustelua, tai tyttö kuvittelee ilmeisesti mua pyörittävänsä. Kaikesta huolimatta tiedän, että huonostihan tässä käy puolin ja toisin ellei jotain radikaalia päätöstä tee! Toisaalta ehkä sitä mielummin säätää ja pysyy elämässä hengissä, kuin illat himassa nyhjäis. Kivempi se jonku vieressä nukkua kuin yksin!

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
... Ehkä isoin ongelma itseä tässä mietityttää on oma mustasukkaisuus. ...Kaikesta huolimatta tiedän, että huonostihan tässä käy puolin ja toisin ellei jotain radikaalia päätöstä tee! Toisaalta ehkä sitä mielummin säätää ja pysyy elämässä hengissä, kuin illat himassa nyhjäis. Kivempi se jonku vieressä nukkua kuin yksin!

Jos et pysty hyväksymään sitä, että kyseessä on panokaverisuhde, niin kannattaa laittaa suhde poikki. Tulet muuten satuttamaan pahasti itseäsi. Sinulla ilmiselvästi on voimakkaita tunteita naista kohtaan, kun mustasukkaisuus hiipii noin pahasti pintaan etkä sinä tuosta kyllä toista osapuolta voi syyttää. Ilman mustasukkaisuuttasi tilannehan olisi oikein mainio!

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Kiitos vastanneille! Joo tällä hetkellä menee "meidän säätö" mukavasti, jos sellasta sanaa voi käyttää ja tänäänkin iltapäivästä olisi tarkoitus tytön luokse mennä. Ehkä isoin ongelma itseä tässä mietityttää on oma mustasukkaisuus. Kun olimme päättäneet erota, niin johan siinä reilu viikko meni kun tyttö roudas jonkun kotiinsa ja tästäkin piti valehdella, että oli jossain jatkoilla säätänyt. Paljastui pitkän tenttaamisen jälkeen ja tulihan siinä kännykkäkin salaa tarkistettua. Ei sillä eihän me seurusteltu, mutta kyllä se silti vituttaa ja ehkä eniten ällöttää koko ajatus! Olen itse nyt vähän taktisestikin "vetäytynyt" kun alkanut vituttamaan, että kaikki asiat ovat kuitenkin kuin ennen, ilman seurustelua, tai tyttö kuvittelee ilmeisesti mua pyörittävänsä. Kaikesta huolimatta tiedän, että huonostihan tässä käy puolin ja toisin ellei jotain radikaalia päätöstä tee! Toisaalta ehkä sitä mielummin säätää ja pysyy elämässä hengissä, kuin illat himassa nyhjäis. Kivempi se jonku vieressä nukkua kuin yksin!
Pidä siitä naisesta kiinni, jää päähän pyörimään jos nyt jätät sen vallan. Toki terveintä olisi siirtyä eteenpäin, mutta henkilökohtanen vinkkini perustuu aikalailla sanasta sanaan tuoreeseen samanlaiseen tilanteeseen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kivempi se jonku vieressä nukkua kuin yksin!

Sivuhuomautuksena, että tämähän ei sitten pidä ollenkaan paikkansa pidemmässä suhteessa.

Tuosta toisten luurien penkomisista en jaksa edes sanoa mitään. Se ei ole pelkästään sairasta vaan myös rikollista.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ehkä isoin ongelma itseä tässä mietityttää on oma mustasukkaisuus. Kun olimme päättäneet erota, niin johan siinä reilu viikko meni kun tyttö roudas jonkun kotiinsa ja tästäkin piti valehdella, että oli jossain jatkoilla säätänyt. Paljastui pitkän tenttaamisen jälkeen ja tulihan siinä kännykkäkin salaa tarkistettua.
Kannattaisiko sinun nyt unohtaa koko juttu, jos et pysty pitämään teidän suhdettanne sillä tasolla, millä tyttö ilmeisesti sen kuvittelee olevan. Sinulla ei ole oikeutta mustasukkaisuuteen eikä hänen tenttaamiseensa, eikä varsinkaan toisen kännykän tutkimiseen. Toivottavasti jäät kiinni moisesta oksettavasta touhusta. Tekisi mieli melkein ehdottaa, että hanki ammattiapua.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Se on muuten jännä tuo kännykän tutkiminen. Vaikka se on rikos, niin jotkut ihmiset oikeuttavat sen sitten niillä löydöillään (tai usein "löydöillään"), että "hah, olimpas oikeassa, hyvä kun tutkin niin kävipähän tämäkin selville!". Mulla kumpikin entisistä emännistä teki tämän, toinen kahteen kertaan, ja kummallakin kerralla minä sain syyt niskoilleni, koska olin kuulemma käyttäytynyt niin salaperäisesti ja jutellut kaveripuolisille naisillekkin, huhhuh.

Jättää aika saatanan syvät arvet tuollainen omalla tapaa ainakin meikäläiselle. Tästä syystä nykyisen emännän kanssa on aina välillä vaikeaa olla sillä ajatuksella, etteikö hänkin tutkisi puhelintani vaikka hän ei tuota olekkaan tehnyt. Löytyy näyttölukitukset ja kaikki eikä siellä kännykässä nyt mitään salattavaa ole mikä meidän suhteeseen suoranaisesti vaikuttaisi, mutta on se nyt saatana vissi, että jos joku kaveri minulle jotain henk.kohtaisuuksia kertoo tai haluaa puhua ja minä puhun hänen kanssaan, niin niitä ei tarvitse kenenkään kolmannen osapuolen tutkiskella.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mietin tuota siisteys-keissiä pari sivua taaksepäin. Entä jos ehdottelet, että yhdessä siivoatte kämpän ja auton, tai riippuen suhteesta ja henkilöstä niin vaikka yksin siivoat ja yllätät (varauksella koska joillekin tuollainen ominpäin tehty yllätys on loukkaus)? Tavallaan esimerkillä näyttäisi, miten viihtyisää ja kodikasta on jos on siistiä, versus sellainen jäätävä valitus, että siivoa siivoa (vaikket tätä ole tehnyt niin jotkut tekee). Voihan se olla, että toinen on tottunut vain sellaiseen tapaan, että kamat on levällään ja sesonkitavarat lojuu 4-6kk vielä esillä. Ja esimerkiksi auton siivoaminen, peseminen jne voi olla naiselle jo ennakkoluulona sellainen että ei sitä "osaa" ja siksi se jää tekemättä.

Toisin sanoen pikkuhiljaa opettaisi uusille tavoille jos muuten on miellyttävä tapaus kyseessä. Ylipainokin voisi korjaantua esimerkkiä näyttämällä ja pikku hiljaa tehtävin muutoksin. Yön yli tuollaiset asiat ei korjaannut mutta vaikka vuoden aikana. Yleensähän noissakin tapauksissa sitten muutoksen jälkeen huomaavat jo itse että hitto miten urpo on tullut oltua ja muutos on hyvästä, sekä siinä oppii paljon. Samalla on sitten eletty yhdessä ns. hankalan vaiheen ylitse ja muutenkin opittu tuntemaan toista paremmin ja sellaista asioiden läpi käymistä ja loppuun viemistä hieman pidemmällä kaavalla. Sitouttaa ihmistä monella tavalla tuollainen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Löytyy näyttölukitukset ja kaikki eikä siellä kännykässä nyt mitään salattavaa ole mikä meidän suhteeseen suoranaisesti vaikuttaisi, mutta on se nyt saatana vissi, että jos joku kaveri minulle jotain henk.kohtaisuuksia kertoo tai haluaa puhua ja minä puhun hänen kanssaan, niin niitä ei tarvitse kenenkään kolmannen osapuolen tutkiskella.

Toki on näyttölukitus, mutta se johtuu ihan vain siitä, jos luuri lähtee taskuvarkaan matkaan, niin ei ole heti ihan mahdoton kiire vaihtaa kaikkia salasanoja. Nyt moniin juttuihin pääsee ihan vain avaamalla sovelluksen ja se on hyvä se. Siihen tottuu nopeasti, että joutuu aina näpyttelemään neljä numeroa.

Tajusin juuri, että tyttöystävällä ei ole. Aina välillä olen tekemisissä hänen luurinsa kanssa, kun ollaan vaikka lähdössä ovesta ulos ja hän pyytää haetko tuon luurin latauksesta laittautumassa ollessaan.

Siinähän ehtisi tutkia vaikka mitä, mutta miksi ihmeessä niin tekisin.

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mietin tuota siisteys-keissiä pari sivua taaksepäin. Entä jos ehdottelet, että yhdessä siivoatte kämpän ja auton, tai riippuen suhteesta ja henkilöstä niin vaikka yksin siivoat ja yllätät (varauksella koska joillekin tuollainen ominpäin tehty yllätys on loukkaus)? Tavallaan esimerkillä näyttäisi, miten viihtyisää ja kodikasta on jos on siistiä, versus sellainen jäätävä valitus, että siivoa siivoa (vaikket tätä ole tehnyt niin jotkut tekee). Voihan se olla, että toinen on tottunut vain sellaiseen tapaan, että kamat on levällään ja sesonkitavarat lojuu 4-6kk vielä esillä. Ja esimerkiksi auton siivoaminen, peseminen jne voi olla naiselle jo ennakkoluulona sellainen että ei sitä "osaa" ja siksi se jää tekemättä.

Toisin sanoen pikkuhiljaa opettaisi uusille tavoille jos muuten on miellyttävä tapaus kyseessä. Ylipainokin voisi korjaantua esimerkkiä näyttämällä ja pikku hiljaa tehtävin muutoksin. Yön yli tuollaiset asiat ei korjaannut mutta vaikka vuoden aikana. Yleensähän noissakin tapauksissa sitten muutoksen jälkeen huomaavat jo itse että hitto miten urpo on tullut oltua ja muutos on hyvästä, sekä siinä oppii paljon. Samalla on sitten eletty yhdessä ns. hankalan vaiheen ylitse ja muutenkin opittu tuntemaan toista paremmin ja sellaista asioiden läpi käymistä ja loppuun viemistä hieman pidemmällä kaavalla. Sitouttaa ihmistä monella tavalla tuollainen.

Tässä on vaan sellainen juttu, että se mikä toiselle on kaaos, on toiselle järjestys. Minulla aivot toimivat niin, että ne tallentavat sen mihin olen tavarani laskenut. Sieltä ne löytyvät. Ihan sama, ollaanko kotona vai purjeveneessä. Tietokoneella tallennan lähes aina työpöydälle...

Pystyn myös palaamaan tilanteissa taaksepäin ja muistamaan liikeratoja, tavaroita käsissäni, taskussani, auton takakontissa (mikä muuten muistuttaa Rasmus Nalle-kirjojen pelikaanin nokkaa: sieltä löytyy kyllä se mitä tilanteessa tarvitaan). Viime viikolla kadotin sormuksen ulkona treenatessa. Löysin sen päättelemällä ja muistelemalla mahdolliset katoamishetket. Hahmotan myös muiden, esimerkiksi vaimon ja työkavereiden maneereita ja pystyn varsin usein ehdottamaan, mistä kadonnutta esinettä kannattaisi alkaa etsimään.

Mutta silti kaipaan siiistiä kotia. Onko sitten parempi että on siistiä ja esineet kadoksissa vai järjestys joka näyttää kaaokselta? Parasta olisi mahdollisimman vähäinen tavaroiden määrä.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se on muuten jännä tuo kännykän tutkiminen. Vaikka se on rikos, niin jotkut ihmiset oikeuttavat sen sitten niillä löydöillään (tai usein "löydöillään"), että "hah, olimpas oikeassa, hyvä kun tutkin niin kävipähän tämäkin selville!". Mulla kumpikin entisistä emännistä teki tämän, toinen kahteen kertaan, ja kummallakin kerralla minä sain syyt niskoilleni, koska olin kuulemma käyttäytynyt niin salaperäisesti ja jutellut kaveripuolisille naisillekkin, huhhuh.

Nojaa, hieman kaksteränen miekka... sanotaanko nyt näin, että jos tutkisin tyttöystäväni kännykän (en ole sellaista ikinä tehnyt, joten en osaa sinänsä samaistua millainen mustasukkaisuus tuohon ajaa) ja tällöinhän mahdollisia vaihtoehtoja lienee kaks: 1. Ei löydy mitään 2. Löytyy. Mikäli ensimmäinen, niin kyllä se kirvelisi omaakin mieltä todella paljon. Sen sijaan toisen kohdalla, jos siel suoraan ilmenee pettäminen niin mulle ei henk.koht ole sen jälkeen vitunkaa väliä mimmoset traumat ja arvet toimintani jättää häneen.

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kännykän tutkimisille ja väkisin tenttaamiselle siitä, mitä toinen on tehnyt. Huutonaurua.
No kyllä mun mielestä väkisin tenttaamiselle löytyy aika hyvät perustelut, jos ollaan juuri päätetty erota ja menee viikko ja kyseisen illan jälkeen tyttö itse avautuu, kuinka paska fiilis ja kaduttaa, mutta jättää silti puolet kertomatta. Miksi edes kertoa asiasta, jos on näin halunnut kännissä tai ei toimia ja pitää siitä alkaa surkuttelemaan ja ehdottamaan tapaamista. En usko, että kukaan tuossa tilanteessa jättäisi asiaa, että ok ei siinä sitten mitään kiitos kun kerroit, varsinkin toisen hyvin tuntien mikä totta mikä ei. Ja joo kännykän salakatselulle erittäin vahva EI, mutta aika tekopyhää alkaa jonkun toimesta hoitoon kutsumaan, ihmisiä tässä ollaan ja ainahan totuuden haluaa jostain kaivaa vaikka väärin tietääkin tekevänsä

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pidä siitä naisesta kiinni, jää päähän pyörimään jos nyt jätät sen vallan. Toki terveintä olisi siirtyä eteenpäin, mutta henkilökohtanen vinkkini perustuu aikalailla sanasta sanaan tuoreeseen samanlaiseen tilanteeseen.
No sanotaan näin, että mieli tekisi siirtyä eteenpäin, mutta kyseisen ihmisen kanssa viihtyy vaan erittäin hyvin. Kaiken lisäksi on kerrankin nainen, joka rakastaa seksiä ja vaatii sitä jatkuvasti ja on myös oma-aloitteinen. Kaipa sitä tämän kesän tämän viellä katsoisi ja tottakai pidän itvielläkaikki avoimina, on nimittäin itsekin näin sanonut tekevänsä.

guevara

Jäsen
2. Löytyy. Mikäli ensimmäinen, niin kyllä se kirvelisi omaakin mieltä todella paljon. Sen sijaan toisen kohdalla, jos siel suoraan ilmenee pettäminen niin mulle ei henk.koht ole sen jälkeen vitunkaa väliä mimmoset traumat ja arvet toimintani jättää häneen.

Ja jos on tuo 2 kyseessä niin ihan oikein että tuollaista toisen puhelinta salaa tutkivaa onkin petetty.

@Sp#16 Mimmiä siis kadutti se ero, mutta ei se nyt varsinaisesti sulle kuulu pätkääkään mitä siinä välissä on tapahtunut. Eli ei tenttaamista eikä varsinkaan kännykän tutkimista, toi on säälittävää eikä inhimillistä.

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
No kyllä mun mielestä väkisin tenttaamiselle löytyy aika hyvät perustelut, jos ollaan juuri päätetty erota ja menee viikko ja kyseisen illan jälkeen tyttö itse avautuu, kuinka paska fiilis ja kaduttaa, mutta jättää silti puolet kertomatta. Miksi edes kertoa asiasta, jos on näin halunnut kännissä tai ei toimia ja pitää siitä alkaa surkuttelemaan ja ehdottamaan tapaamista. En usko, että kukaan tuossa tilanteessa jättäisi asiaa, että ok ei siinä sitten mitään kiitos kun kerroit, varsinkin toisen hyvin tuntien mikä totta mikä ei. Ja joo kännykän salakatselulle erittäin vahva EI, mutta aika tekopyhää alkaa jonkun toimesta hoitoon kutsumaan, ihmisiä tässä ollaan ja ainahan totuuden haluaa jostain kaivaa vaikka väärin tietääkin tekevänsä

Kaipa sitä tämän kesän tämän viellä katsoisi ja tottakai pidän itvielläkaikki avoimina, on nimittäin itsekin näin sanonut tekevänsä.

Jos nainen sanoo vielä erikseen pitävänsä ovet auki joka suuntaan, niin eikö se ihan suoraan siinä sano, ettet todellakaan tule olemaan se ainoa. Onko sillä sitten mitään merkitystä, mikä sitä naista kaduttaa jonkun baari illan jälkeen? Jos ette ole yhdessä, niin ette ole. Nainen ei selvästikään halua susta muuta kuin hauskanpitoseuraa. Joko siihen ajatukseen tottuu, pääse mustasukkaisuuden yläpuolelle ja jättää tollaiset kännykäntutkimis ja tivaamissessiot väliin tai sitten vaan on tapaamatta tylleröä. Ei sitä naista tollanen paska kiinnosta, se haluaa niitä hyviä hetkiä ja jos ei sulle kelpaa, niin jollekin muulle se kelpaa.

Mä en muuten ollut ehdottelemassa mitään hoitoja.

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos nainen sanoo vielä erikseen pitävänsä ovet auki joka suuntaan, niin eikö se ihan suoraan siinä sano, ettet todellakaan tule olemaan se ainoa. Onko sillä sitten mitään merkitystä, mikä sitä naista kaduttaa jonkun baari illan jälkeen? Jos ette ole yhdessä, niin ette ole. Nainen ei selvästikään halua susta muuta kuin hauskanpitoseuraa. Joko siihen ajatukseen tottuu, pääse mustasukkaisuuden yläpuolelle ja jättää tollaiset kännykäntutkimis ja tivaamissessiot väliin tai sitten vaan on tapaamatta tylleröä. Ei sitä naista tollanen paska kiinnosta, se haluaa niitä hyviä hetkiä ja jos ei sulle kelpaa, niin jollekin muulle se kelpaa.

Mä en muuten ollut ehdottelemassa mitään hoitoja.
Joo meni väärälle tais olla @Alamummo. Sen mitä naisia oppinu tässä vuosien varrella tuntemaan, niin kyllä tässä tapauksessa on aika selkeesti esillä "haluan että mua tavoitellaan" paskaa. Oon itsekin monesti ehdottanut, että laita tinderi laulamaan ja eti yö/haliseuraa, mutta ei ole sama asia kun mun kanssa? Minkäs teet kyllähän varma pillu aina kelpaa!

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
@guevara No olen kyllä vähän eri mieltä! Jos muija varta vasten pyytää seuraavana päivänä/yön jälkeen käymään ja kertoo kuinka kaduttaa, kun mekin vasta erottiin blääblää ja selittää miten nyt tuli säädettyä yms, niin kyllähän nyt haluaa tietää todellisuuden kerta asia otettu esille, eikä asian sivusta..kyllä siinä sen verta omatkin tunteet on pelissä, että saa aika tunteeton paska olla ja helvetin nöyrä ja välinpitämätön, mikäli pystyy vaan myhäilemään ja toivottamaan onnea ja tekevän mitä haluaa..

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei pahalla, mutta vaikutat vähän sekopäiseltä. Ei siinä itsekin olin vastaavalla tavalla sekopäinen kun olin noin 20-vuotias. Nyt helpointa ja järkevintä sinulle olisi jättää kyseinen nainen, koska et häneltä saa ilmeisesti sitä mitä haluat. Toivottavasti sitten kun olet vanhempi pystyt olemaan naisten kanssa chillisti välinpitämättömästi ilman mustasukkaisuutta. Tästä ne naisetkin tykkää. Ei mistään tenttaavista ja kännyköitä tutkivista pojista.

guevara

Jäsen
@guevara No olen kyllä vähän eri mieltä! Jos muija varta vasten pyytää seuraavana päivänä/yön jälkeen käymään ja kertoo kuinka kaduttaa, kun mekin vasta erottiin blääblää ja selittää miten nyt tuli säädettyä yms, niin kyllähän nyt haluaa tietää todellisuuden kerta asia otettu esille, eikä asian sivusta..kyllä siinä sen verta omatkin tunteet on pelissä, että saa aika tunteeton paska olla ja helvetin nöyrä ja välinpitämätön, mikäli pystyy vaan myhäilemään ja toivottamaan onnea ja tekevän mitä haluaa..

Mitä ihmettä. Haluat tietää todellisuuden mistä ja miksi? Muija on pannut jotain toista teidän eron jälkeen ja sitten on alkanut koko ero kaduttamaan, näistä asioista sinulle kuuluu vain tuo jälkimmäinen ja en itse ainakaan edes haluaisi tietää mitä nainen on vapaana duunaillut jos oma mieli siitä niin helposti järkkyy.

Tuntuu että haet jotain omistajajäsenyyttä tuohon naiseen pitääksesi oman epävarmuutesi ja mustasukkaisuutesi kurissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy