Naisasiat

  • 7 490 425
  • 26 542

BaronFIN

Jäsen
@Arde90

Voihan tuossa skenaariossa myös olla tilanne niin päin, että kyseinen eukko on parisuhteessa ja pelailee peliään silloin kun oma ukko on töissä/harrastuksissa. Tämä selittäisi todella hyvin ajoittaiset viestittelykaudet sekä tuon tapaamisen vaikeuden sekä siihen liittyneet viime hetken muutokset ja kävelypaikan siirron paikkaan missä ei varmasti tapaa omia tuttaviaan. Olisihan se kauheaa, jos olisi törmäisi tuttuun ja sinut olisi pitänyt selittää ilman epäilyksiä. Toki voi pitää omaa toimintaansa oikeutettuna jos on oikeasti tullut petetyksi ja ammentaa siitä tunteesta haavoittuneen ja rikki menneen sielun roolinsa. Ei kuitenkaan suoraan hae peiton heilutusta, koska haluaa ensi alkuun katsella ja hakea niitä perhosen tunteita mahassa. On siis kuitenkin taloudellisista syistä jäänyt suhteeseen ja skannailee nyt vaihtoehtoja mahdollisen alfa-uroksen varalta. On nimittäin paljon kätevämpää erota avoliitosta suoraan uuteen suhteeseen ja ilmoittaa edelliselle, että tää oli tässä, meillä ei oo mitään yhteistä. Sitten toinen nimimerkki avautuu täällä, että nainen lähti suoraan toisen miehen matkaan kun 'ei ollut yhteyttä', jonka jälkeen me kokoonnumme yhteisen virtuaalisen kaljatuopin ääreen pohtimaan naisväen petollisuutta.

Juu, kyyninen paska olen, mutta minun pieneen mieleeni ei tuollainen säätäminen muuten mahdu. Aivan suoraan sanon: ei jatkoon. Jos friidu on muuten kaikinpuolin muuten jees ja amazing, niin joskus vain aika ja paikka ovat vääriä eikä se pakottamalla muuksi muutu.
 
Viimeksi muokattu:

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Lähinnä tästä viestistä tulee mieleen, että mitäpä suomalainen mies ei olisi valmis pillun eteen tekemään. Mutta vakavasti ottaen, ei tämän viestin perusteella voi sanoa oikein mitään. Onko hän vain tosi ujo vai päästään sekaisin? Hakeeko hän vain huomiota vai pelkääkö omia tunteitaan? Ei täällä kukaan oikeasti pysty sinua asiassasi auttamaan. Sinä hänet meistä parhaiten tunnet.

On tietysti helppo sanoa, että unohda ja mene eteenpäin. Tämä onkin hyvä ratkaisu, jos saat helposti naisseuraa. Jos taas naisseuran hankkiminen ei jostain syystä ole helppoa, kannattaa kortti katsoa pidemmälle.

Sen kyllä sanon, että liika painostaminen tuhoaa suhteenne. Jos intät häneltä jatkuvasti vastausta ja hän kokee olonsa jatkuvasti painostetuksi, niin tuskinpa hän sinustakaan kovin hyvää kuvaa saa ja alkaa elämäänsä sinun varaasi laskemaan.

No aika vitun vässykkä saa olla, että tollaseen paskaan alistuu. Ehkä se menee samalla, jos itse pelaa muiden kanssa. Muuten kannattaa keskittyä johonkin muuhun. Käy vaikka huorissa, jos ei muuten pillua irtoa tai hakee vaimon thaimaasta.
 

Aleksandros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
No aika vitun vässykkä saa olla, että tollaseen paskaan alistuu. Ehkä se menee samalla, jos itse pelaa muiden kanssa. Muuten kannattaa keskittyä johonkin muuhun. Käy vaikka huorissa, jos ei muuten pillua irtoa tai hakee vaimon thaimaasta.

Voihan sen näinkin sanoa. Sitähän minä en tiedä, että missä määrin vässykkä tämän ongelman kanssa painiva mies on, mutta kyllähän oma markkina-arvo aika paljon määrittää sen, miten helposti mahdollisesta "saaliista" kannattaa luopua. Tietysti pelkän pillun vuoksi voi käydä hakemassa thaikkuonnenonkijan tai käydä huorissa, mutta jos naisesta hakee muutakin, en ehkä suosittelisi.

Sinänsä olen samaa mieltä, että todennäköisesti tämä nainen vain pelailee useamman miehen kanssa tai on muuten vain sekaisin, mutta ei tuosta kuvauksesta voi sulkea pois rakastumisen pelkoa tai ujoutta. Siksi minä varoisin heittämästä näin ehdottomia "neuvoja".
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sinänsä olen samaa mieltä, että todennäköisesti tämä nainen vain pelailee useamman miehen kanssa tai on muuten vain sekaisin, mutta ei tuosta kuvauksesta voi sulkea pois rakastumisen pelkoa tai ujoutta.

Ei nyt millään pahalla nimimerkkiä @Arde90 kohtaan, mutta kyllä tuon kuvauksen perusteella ollaan aika kaukana rakastumisesta, jos puoleentoista kuukauteen on mahtunut hyvin epätasaista viestittelyä ja vain yksi tapaaminen, jolle nainen ei ole edes luvannut jatkoa. Nyrkkisäännöksi sanoisin, että kyllä sen toisen kiinnostuksen tajuaa, jos toinen on kiinnostunut. Useimmat epäselvät tapaukset tarkoittavat sitä, että toinen ei ole kiinnostunut.

Nyt @Arde90 uutta naista kehiin, kyllä niitä riittää.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No aika vitun vässykkä saa olla, että tollaseen paskaan alistuu. Ehkä se menee samalla, jos itse pelaa muiden kanssa. Muuten kannattaa keskittyä johonkin muuhun. Käy vaikka huorissa, jos ei muuten pillua irtoa tai hakee vaimon thaimaasta.

Huoh. Tämä nyt on tällaista perinteistä maskuliinista puhetta vässyköistä ja siitä, kuinka pillua saa kun vaan menee baariin tai tarvittaessa avaa lompakkonsa.

Hiukan nyt toivoisi kykyä asettua toisen asemaan. Kaikki miehet eivät ole samanlaisia, hyvin monille seuran löytäminen on verrattain vaikeaa. Niinkuin @Aleksandros kirjoitti, oma markkina-arvo, eli se, kuinka helposti saa naisseuraa, on tässä se avainkysymys. Jos apua pyytänyt nimimerkki ei saa helposti naisseuraa, niin silloin sitä ihmismieli ajautuu katsomaan tällaisenkin kortin pidemmälle. Omasta kokemuksestani kerroin jo, kuinka tällaisesta tilanteesta alkanut juttu ei ole ikinä johtanut mihinkään pidemmälle. Mutta ymmärrän sen, että jos ei ole suosittu naisten keskuudessa, niin sitä elättelee toiveita tällaisestakin jutusta.

Lisäksi on sanottava, että kaikki miehet eivät osaa ajatella naisseuran etsimistä pelkän pillun etsimisenä. Tai ainakaan minä en ole koskaan osannut. Silti olen ihan kohtuullisesti naisten kanssa pärjännyt, vaikken mikään erityisen suosittu ole ikinä ollutkaan.

Toivotan @Arde90 tsemppiä sinulle. Älä lannistu, vaikka nimiteltäisiin "vitun vässykäksi". Aika usein sellaiseksi nimittelevä saattaa itse olla aika vitun iso kusipää.
 
Viimeksi muokattu:

Jeffrey

Jäsen
Toivotan @Arde90 tsemppiä sinulle. Älä lannistu, vaikka nimiteltäisiin "vitun vässykäksi". Aika usein sellaiseksi nimittelevä saattaa itse olla aika vitun iso kusipää.

Onko se nyt sitten valitettavaa vai ei, mutta kyllä ne "aika vitun isot kusipäät" tässä maailmassa panevat eniten. Tästä taas voidaan syyttää melko suoraan naisia. Jopa koko kusipäisyyden kehittyminen ihmismielessä on usein pillunsaanti vetoista. Toisen nuoret pojat alkaa soittamaan kitaraa huomatessaan naisten kiinnostuvan siitä. Toiset sitten valitsevat sen kusipäisyyden, koska taas huomaavat naisten kiinnostuvan siitä. Jotkut toki valitsee sitten nämä molemmat tai jopa vielä hurjemman kombinaation.

Toki sitä jokainen saa oman arvomaailmansa muovata haluamallaan tavalla. Joillekkin on kitaran pimputtelu käy luonnostaan sutjakkaammin, toisille kusipäisyys.

Toki kannattaa yrittää muovata omaa brändiään kohderyhmän mukaan. Sillä kusipäisyydellä tai kitaranpimputtelulla saattaa päästä pitsaamaan itsensä sisään, mutta eihän ne pelkästään pitkälle kanna. Toisaalta jos ei edes halua sen homman kantavan pitkälle.

Arvon pastaveljet! Kulkekaa rinta kaarella ja käyttäkää niitä naisia omien tarpeidenne tyydyttämiseen. Niin myös naiset toimivat meitä miehiä kohtaan.
 

Arde90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars, sympatiat Lukko
Kiitoksia vain kaikille kommenteista ja tsempeistä. Täällähän on varsin vilkas keskustelu asian ympärille syntynyt.

Käsitellään tuo juttu nyt sitten loppuun mistä eilen kirjoitin. Lopulta itselläni paloi eilen hermot, ja pistin naiselle viestin jossa hänen touhuaan kummastelin. Sainkin sitten melko pian vastauksen, jossa hän totesi että juttu ei tällä erää tule etenemään tästä eteenpäin. Syitä olivat nuo hänen omat ongelmansa sekä meidän ikäero (nainen melkein päivälleen 3 vuotta minua vanhempi), joka häntä kuulemma vaivaa. Hän pisti vielä, että aikoo vetäytyä pois "markkinoilta" setvimään ongelmiaan. Hieman erikoinen syy vedota tuohon ikäeroon, koska se on ollut hänellä alusta alkaen tiedossa. Enkä ainakaan myönnä, että olisin jotenkin henkisesti eri tasolla iän puolesta kuin hän. No toisaalta saattoihan sen pistää syyksi, kun ei muuta keksinyt. Eli tämä juttu oli tässä. En olisi sitä kyllä itsekään tätä juttua jatkanut ellei nainen olisi sitoutunut niihin pelisääntöihin, joista joku tuolla ylempänä mainitsikin. Ja olen itsekin samaa mieltä, että mahdollisesti vielä muitakin ongelmia olisi ollut tulossa, jos tuo olisi tuosta jatkunut. Ei täällä ranteita auki vedetä, elämä jatkuu tämän jälkeenkin.

On ollut hauska lukea teidän spekulaatioitanne minusta, kiitos niistäkin. Raotetaan nyt sen verran, että naisseuran saaminen ei ole itselleni ollut mikään varsinainen ongelma, joten sen vuoksi en tätä vajaata 2kk tuon naisen perässä ollut. Ikävä kyllä se on myönnettävä, että ne naiset jotka kiinnostuvat minusta ovat usein sellaisia, jotka eivät itseäni kiinnosta ollenkaan. Tuossa tapauksessa vaan niin moni asia kolahti, että sen vuoksi jaksoin katsoa tämän kortin nyt sitten aivan loppuun asti. Tajuan vallan hyvin sen, että jos olisin pelkästään pillun perässä niin luonnollisesti tässä touhussani ei olisi mitään järkeä. Silloin kannattaisi ilman muuta lähteä vaikka sinne baariin koittamaan onneaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onko se nyt sitten valitettavaa vai ei, mutta kyllä ne "aika vitun isot kusipäät" tässä maailmassa panevat eniten.
Ihan paskapuhetta. Mähän elin tahtomattani selibaatissa suurimman osan nuoruuttani.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
nainen melkein päivälleen 3 vuotta minua vanhempi
Voihan tässäkin olla se perimmäinen syy, en toki ymmärrä miksi on vedättänyt sinua mutta omiin kokemuksiini perustuen vanhemmat naiset oli ne sitten 3 tai 13 vuotta vanhempia eivät halua mitään vakavampaa suhdetta mutta taas itseäsi nuoremmat niin aina olen itse ollut se joka vetelee naruista ja päässyt suhteissa eteenpäin jos olen halunnut.
Rankka kärjistys että nainen etsii nuoremmasta miehestä seikkailua ja vanhemmasta /samanikäisestä potentiaalista kumppania.
Tuo kolme vuotta voi olla jollekin tälläiselle daamille merkittäväkin ikäero, ei kehtaa kavereillekaan kertoa että junnua deittailee. Pikkumaisia. Tiedän.

_
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Hän pisti vielä, että aikoo vetäytyä pois "markkinoilta" setvimään ongelmiaan.

Ihan nyanssina jolla ei nyt ole suurempaa väliä, mutta jos nainen sanoo jotenkin noin niin se tarkoittaa, että max pari viikkoa ja siellä on uusi äijä rysässä.

Ja voit olla iloinen kuitenkin lopulta, että tämän naisen väistit. Vaikutti todella epävakaalta yksilöltä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rankka kärjistys että nainen etsii nuoremmasta miehestä seikkailua ja vanhemmasta /samanikäisestä potentiaalista kumppania.

On kyllä kärjistys. Tuo riippuu paljon naisen iästä. Olen itse nelikymppinen, ja sellaista 5-10 vuotta vanhempaa naista olisi kyllä tarjolla vakavaankin suhteeseen vaikka kuinka. Eivät mammat halua itseään nuoremmasta miehestä pelkkää huvittelua, vaan nuorempi mies on heille itsetunnon kohottaja, vähän kuin nuori kaunis vaimo varttuneemmalla miehellä. Sattuneesta syystä ikäneidot eivät kuitenkaan kiinnosta, heillä se tietty juna meni jo.

Joillain 20-30-vuotiailla naisilla asia on kyllä toisin. Heitä voi jännittävä tyhjätasku nuori mies kiinnostaa vähän aikaa seikkailumielessä, mutta jos kohdalle sattuu hieman aikuisempi mies rahoineen, niin jälkimmäinen vie kyllä naisen. Yleensäkin raha auttaa hyvin miehen muihin puutteisiin, kuten myös valta. Raha luo turvallisuutta ja mahdollisuuksia, ja valta on puolestaan naisten mielestä kiihottavaa. Se kompensoi ainakin ulkonäköä sekä ikää. Mikään muu ei selitä esimerkiksi Hjallis Harkimon menestystä naisten keskuudessa.

Onko se nyt sitten valitettavaa vai ei, mutta kyllä ne "aika vitun isot kusipäät" tässä maailmassa panevat eniten. Tästä taas voidaan syyttää melko suoraan naisia.

Arvon pastaveljet! Kulkekaa rinta kaarella ja käyttäkää niitä naisia omien tarpeidenne tyydyttämiseen. Niin myös naiset toimivat meitä miehiä kohtaan.

Ensimmäinen on totta. Jo joskus yläasteellakin ne pahimmat mulkut olivat tyttöjen mielestä kiinnostavimpia. Tilanne sitten tasoittuu myöhemmin, ja nyt nuo tyypit saattavat vetää kaljaa lähiostarilla tai maata jo mullan alla. Mutta se on tosiasia, että tietynlainen röyhkeys vetoaa naisiin aina. Arka mies ei vetoa koskaan.

Jälkimmäiseenkin voisi sanoa, että niin kauan kun naiset juoksevat miehen rahojen ja statuksen perässä, voi mieskin ihan hyvällä omallatunnolla tavoitella mahdollisimman nuorta ja kaunista naista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla oli sama selibaatti. Tosin mulla se johtui siitä, että vasta siinä reilu 18v naisten vaginat alkoi olla valmiita miesten peleihin. Sitä on tunnetusti erikseen junnusarjat ja miestensarjat.
Hei, mä puhuin nuoruudesta enkä lapsuudesta.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tuo riippuu paljon naisen iästä.
Kirjoitit samasta asiasta kattavammin, kärjistykseni koski nimenomaan enemmän nuorempia.

Tuo rahahommakin on helppo kärjistää mutta on siinä paljon totuuttakin, monesti vedetään mutkat suoriksi että raha kiinnostaa, totuus on kuitenkin syvällisempi, menestyvä mies on se mikä kiinnostaa. Aika bimbo saa olla jos pelkän rahan perässä liikkuu mutta veikkaan että yli 90% naisista arvostaa korkealle miehen joka menestyy työssä ja sitä kautta turvaa taloutta sekä monesti menestyvät miehet ovat älykkäitä, menestys tuo myös itsevarmuutta mikä luo karismaa jne.

_
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Huoh. Tämä nyt on tällaista perinteistä maskuliinista puhetta vässyköistä ja siitä, kuinka pillua saa kun vaan menee baariin tai tarvittaessa avaa lompakkonsa.

Hiukan nyt toivoisi kykyä asettua toisen asemaan. Kaikki miehet eivät ole samanlaisia, hyvin monille seuran löytäminen on verrattain vaikeaa. Niinkuin @Aleksandros kirjoitti, oma markkina-arvo, eli se, kuinka helposti saa naisseuraa, on tässä se avainkysymys. Jos apua pyytänyt nimimerkki ei saa helposti naisseuraa, niin silloin sitä ihmismieli ajautuu katsomaan tällaisenkin kortin pidemmälle. Omasta kokemuksestani kerroin jo, kuinka tällaisesta tilanteesta alkanut juttu ei ole ikinä johtanut mihinkään pidemmälle. Mutta ymmärrän sen, että jos ei ole suosittu naisten keskuudessa, niin sitä elättelee toiveita tällaisestakin jutusta.

Lisäksi on sanottava, että kaikki miehet eivät osaa ajatella naisseuran etsimistä pelkän pillun etsimisenä. Tai ainakaan minä en ole koskaan osannut. Silti olen ihan kohtuullisesti naisten kanssa pärjännyt, vaikken mikään erityisen suosittu ole ikinä ollutkaan.

Toivotan @Arde90 tsemppiä sinulle. Älä lannistu, vaikka nimiteltäisiin "vitun vässykäksi". Aika usein sellaiseksi nimittelevä saattaa itse olla aika vitun iso kusipää.

Jaaha. Tunteisiin meni. Kai se pillun saaminen joillekin on haastavampaa. Joku pieni itsetunnon kohotus esim. maksullisissa voi tehdä ihan hyvää.

Vaikka ei puhuttaisi edes baareista, vaan tinderistä ja netistä, niin ei ne naiset kyllä tykkää siitä, että joku roikkuu jalassa. Ja jos parisuhde kiinnostaa, niin se vässyköinti on väärä tapa. Se ei toimi. No, kai se poikkeuskin löytyy, mutta sen varaan ei kannata laskea. Muutenkaan en oo koskaan ymmärtänyt, miks kukaan juttelis kuvattoman profiilin kanssa. Ja jos juttelee ja sitä kuvaa ei sieltä siltikään tule. Saati juttele yli 3 päivää kysymättä näkemisestä. Siihenhän se koko paska perustuu, että nähdään ja näkee millanen se on. Sitten joko sanotaan hyvästi, nussitaan ja sanotaan hyvästi tai nähdään useammin.

Jos se oma markkina-arvo pyörii nollan tuntumassa, niin se itsetunnon kasvatus on ihan hyvä alku. Toinen on se, ettei kuvittele saavansa laatupersettä, joita katselee muna kädessä kotisohvalla läppäriä tuijottaessa. Tyytyy siihen saman tasoiseen hylkiöön, vaikka kuinka pahaa tekisi. Itse kyllä hakisin mielummin sen thaikkuvaimon tai kävisin huorissa.

Pahoittelut kännykällä kirjoittamisesta seuranneet kirjoitusvirheet.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jaaha. Tunteisiin meni. Kai se pillun saaminen joillekin on haastavampaa. Joku pieni itsetunnon kohotus esim. maksullisissa voi tehdä ihan hyvää.

Ylimielisyys menee helposti tunteisiin, kun jotkut mellastaa omalla mukavuusalueellaan eivätkä välttämättä sen kummoisempia sankareita ole. Miksi saamamiehet ei vain suostu ymmärtämään, että monetkaan ei saa pillua ihan tuosta vain?

On myös mahdoton muistaa kuinka monta kertaa tämä asia on käyty läpi tässä kohta tuhat sivua pitkässä ketjussa. Ja millähän tavalla maksullisissa käynti kohottaa itsetuntoa? Sillä saa hoidettua biologisia tarpeitaan.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Ylimielisyys menee helposti tunteisiin, kun jotkut mellastaa omalla mukavuusalueellaan eivätkä välttämättä sen kummoisempia sankareita ole. Miksi saamamiehet ei vain suostu ymmärtämään, että monetkaan ei saa pillua ihan tuosta vain?

On myös mahdoton muistaa kuinka monta kertaa tämä asia on käyty läpi tässä kohta tuhat sivua pitkässä ketjussa. Ja millähän tavalla maksullisissa käynti kohottaa itsetuntoa? Sillä saa hoidettua biologisia tarpeitaan.

No en nyt itseänikään minään ihme saaliina naisille pidä. Silti sitä pillua saa hyvännäkösiltä naisilta. Ne kummitustarinat historiasta kummittelee vieläkin, mutta ei niistä sen enempää tässä.

Mitä vittua te niille naisille puhutte? Jotain pelikirjaa? Liian häröjä? Mumisette hihaan? Ootte muuten vaan mulkkuja? Ette osaa muuten vaan käyttäytyä? Vittu kertokaa mulle
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ylimielisyys menee helposti tunteisiin, kun jotkut mellastaa omalla mukavuusalueellaan eivätkä välttämättä sen kummoisempia sankareita ole. Miksi saamamiehet ei vain suostu ymmärtämään, että monetkaan ei saa pillua ihan tuosta vain?

On myös mahdoton muistaa kuinka monta kertaa tämä asia on käyty läpi tässä kohta tuhat sivua pitkässä ketjussa. Ja millähän tavalla maksullisissa käynti kohottaa itsetuntoa? Sillä saa hoidettua biologisia tarpeitaan.

Minä myös ihmettelen tätä, kuinka heikosti ns. saamamiehet kykenevät kokemaan empatiaa sellaisia miehiä kohtaan, jotka eivät naisten suosiossa niin paljoa ole. Tuo "vitun vässykkä"-nimitys on erittäinkin tavallinen tällaisissa yhteyksissä saamamiehen sanomana. Sitten kaikkitietävänä kerrotaan, kuinka tulisi käydä huorissa ennemmin kuin yrittää jotakuta hitaasti lämpeävämpää naista. Joo-o, se yrittäminen on varmasti useimmiten turhaa, mutta ymmärrän erittäin hyvin sen tunnekokemuksen ja ajattelutavan, mikä siihen yrittämiseen epätoivoisenkin tuntuisissa tilanteissa johtaa.

Mitä vittua te niille naisille puhutte? Jotain pelikirjaa? Liian häröjä? Mumisette hihaan? Ootte muuten vaan mulkkuja? Ette osaa muuten vaan käyttäytyä? Vittu kertokaa mulle

Ja tämä lainaus vahvistaa aiemmin saamaani mielikuvaa kyseisestä nimimerkistä. Heh. Ylimielisyys ja empatiakyvyttömyys loistaa erittäin pitkälle.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Ja tämä lainaus vahvistaa aiemmin saamaani mielikuvaa kyseisestä nimimerkistä. Heh. Ylimielisyys ja empatiakyvyttömyys loistaa erittäin pitkälle.

Tähän kyllä ajattelin saavani ihan oikeasti vastauksen. En mä ainakaan naisille osaa olla muuta kuin oma itseni. En mä osaa näytellä. Jokainen täyspäinen näkee musta kilsan päähän, jos mua vituttaa. No sen verran osaan, että yllätys läskille tidertreffille osaan sanoa kohteliaasti hyvästit. En mä kuitenkaan oo koskaan osannit ajatella, että mun luonne nyt ois mitenkään erityisen kiinnostava. Ei se ole.

Aika harva mua on koskaan ylimielisenä pitänyt.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tähän kyllä ajattelin saavani ihan oikeasti vastauksen. En mä ainakaan naisille osaa olla muuta kuin oma itseni. En mä osaa näytellä. Jokainen täyspäinen näkee musta kilsan päähän, jos mua vituttaa. No sen verran osaan, että yllätys läskille tidertreffille osaan sanoa kohteliaasti hyvästit. En mä kuitenkaan oo koskaan osannit ajatella, että mun luonne nyt ois mitenkään erityisen kiinnostava. Ei se ole.

Aika harva mua on koskaan ylimielisenä pitänyt.

Niin, tässä ketjussa nyt on tietysti aivan turha käsitellä sen enempää yksittäisen nimimerkin ominaisuuksia, mutta ajatteletko tosiaan, että kun nimittelit vitun vässykäksi, niin siihen ei kukaan tarttuisi?

Ylimielisestä ja halveksivasta käytöksestä saa ja pitää huomauttaa.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Niin, tässä ketjussa nyt on tietysti aivan turha käsitellä sen enempää yksittäisen nimimerkin ominaisuuksia, mutta ajatteletko tosiaan, että kun nimittelit vitun vässykäksi, niin siihen ei kukaan tarttuisi?

Ylimielisestä ja halveksivasta käytöksestä saa ja pitää huomauttaa.

Tietenkin saa. Ei tässä nyt kukaan mieltänsä ole päässyt pahoittamaan. Vitun vässykkä oli ehkä vähän liian vahva ilmaisu, mutta ei sellainen tossukka elämän hakeminen ole yhdellekään miehelle hyvä tapa lähestyä naista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä vittua te niille naisille puhutte? Jotain pelikirjaa? Liian häröjä? Mumisette hihaan? Ootte muuten vaan mulkkuja? Ette osaa muuten vaan käyttäytyä? Vittu kertokaa mulle

Mille naisille? En tiedä missä piireissä ihmiset elää, jos koko ajan ympärillä pörrää potentiaalisia petikavereita.

Joku varmasti elääkin sellaisissa, mutta eihän se normaalia ole paitsi opiskelijoille tietenkin. Ja rikkaille, mutta ei tavallisille ihmisille. Niin ja tietenkin urheilijoille. Mutta ei tavallisille ihmisille mitkä käy tavallisissa töissä.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Mille naisille? En tiedä missä piireissä ihmiset elää, jos koko ajan ympärillä pörrää potentiaalisia petikavereita.

Joku varmasti elääkin sellaisissa, mutta eihän se normaalia ole paitsi opiskelijoille tietenkin. Ja rikkaille, mutta ei tavallisille ihmisille. Niin ja tietenkin urheilijoille. Mutta ei tavallisille ihmisille mitkä käy tavallisissa töissä.


No jos niitä sieltä netistä/tindetirstä/yms kaivaa. Onhan niitä niin paljon, kun jaksaa vaan hoitaa.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Ihan nyanssina jolla ei nyt ole suurempaa väliä, mutta jos nainen sanoo jotenkin noin niin se tarkoittaa, että max pari viikkoa ja siellä on uusi äijä rysässä.

Tämä noin 110% varmuudella. Eiköhän sinne some-tileille ala ilmaantua kuvia uuden kundin kanssa viimeistään kesäkuussa. Ja julistetaan sitä yhteistä onnea, joka viimein on löytynyt <3
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mille naisille? En tiedä missä piireissä ihmiset elää, jos koko ajan ympärillä pörrää potentiaalisia petikavereita.
No jos niitä sieltä netistä/tindetirstä/yms kaivaa. Onhan niitä niin paljon, kun jaksaa vaan hoitaa.
Itse voin myös tätä vahvasti kompata, kun olin sinkkumarkkinoilla niin kuuluin ehdottomasti siihen osastoon suomalaisia jöröjä miehiä jotka ei baarissa varsinkaan selvin päin juurikaan naisille juttele, ainakaan nuorempana, oli syy sitten mikälie ujous ja kaiken lisäksi homma oli nimenomaan luonteesta kiinni ei mua läskinä pidetty ja monesti sain kuulla kehujakin raameista mutta luonne on vain sellainen etten lähden helpolla heittää läppää.
Mutta lainaukseen, netin ihmeellinen maailma on sitten täysin eri. Tinderistä mulla ei tietoakaan mutta jostain 15v takaisista chateista nyt ainakin, jotenkin siellä läppä lensi niin paljon että naisia oli välillä jonoksi asti ja mikä yllätti niin erittäin fiksuja ja kauniita naisia jotka vain totesivat etteivät jaksa baareissa pyöriä. Olin todella otettu siitä tarjonnasta. Sanotaanko että baarin kautta olisin käynyt ehkä parilla treffeillä vuodessa niin netistä se muuttuikin parhaimmilaan että parilla treffeillä viikossa.
En osaa markkinoiden nykytilannetta täysin kuvitella mitkä on välineet tapaamiseen ja mikä tarjonta, mutta pointti on se luonne, itsellä oli helpompaa netissä heittää läppää, selvin päin himasta, pysty vaihtaa sitä naistakin vaikka 10min välein jos ei juttu luistanut ja mikä parasta niin yllätyin siihen tarjontaan, parempaa sieltä sain kuin baarista.

_
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös