Hei, mä puhuin nuoruudesta enkä lapsuudesta.Mulla oli sama selibaatti. Tosin mulla se johtui siitä, että vasta siinä reilu 18v naisten vaginat alkoi olla valmiita miesten peleihin. Sitä on tunnetusti erikseen junnusarjat ja miestensarjat.
Hei, mä puhuin nuoruudesta enkä lapsuudesta.Mulla oli sama selibaatti. Tosin mulla se johtui siitä, että vasta siinä reilu 18v naisten vaginat alkoi olla valmiita miesten peleihin. Sitä on tunnetusti erikseen junnusarjat ja miestensarjat.
Kirjoitit samasta asiasta kattavammin, kärjistykseni koski nimenomaan enemmän nuorempia.Tuo riippuu paljon naisen iästä.
Huoh. Tämä nyt on tällaista perinteistä maskuliinista puhetta vässyköistä ja siitä, kuinka pillua saa kun vaan menee baariin tai tarvittaessa avaa lompakkonsa.
Hiukan nyt toivoisi kykyä asettua toisen asemaan. Kaikki miehet eivät ole samanlaisia, hyvin monille seuran löytäminen on verrattain vaikeaa. Niinkuin @Aleksandros kirjoitti, oma markkina-arvo, eli se, kuinka helposti saa naisseuraa, on tässä se avainkysymys. Jos apua pyytänyt nimimerkki ei saa helposti naisseuraa, niin silloin sitä ihmismieli ajautuu katsomaan tällaisenkin kortin pidemmälle. Omasta kokemuksestani kerroin jo, kuinka tällaisesta tilanteesta alkanut juttu ei ole ikinä johtanut mihinkään pidemmälle. Mutta ymmärrän sen, että jos ei ole suosittu naisten keskuudessa, niin sitä elättelee toiveita tällaisestakin jutusta.
Lisäksi on sanottava, että kaikki miehet eivät osaa ajatella naisseuran etsimistä pelkän pillun etsimisenä. Tai ainakaan minä en ole koskaan osannut. Silti olen ihan kohtuullisesti naisten kanssa pärjännyt, vaikken mikään erityisen suosittu ole ikinä ollutkaan.
Toivotan @Arde90 tsemppiä sinulle. Älä lannistu, vaikka nimiteltäisiin "vitun vässykäksi". Aika usein sellaiseksi nimittelevä saattaa itse olla aika vitun iso kusipää.
Jaaha. Tunteisiin meni. Kai se pillun saaminen joillekin on haastavampaa. Joku pieni itsetunnon kohotus esim. maksullisissa voi tehdä ihan hyvää.
Ylimielisyys menee helposti tunteisiin, kun jotkut mellastaa omalla mukavuusalueellaan eivätkä välttämättä sen kummoisempia sankareita ole. Miksi saamamiehet ei vain suostu ymmärtämään, että monetkaan ei saa pillua ihan tuosta vain?
On myös mahdoton muistaa kuinka monta kertaa tämä asia on käyty läpi tässä kohta tuhat sivua pitkässä ketjussa. Ja millähän tavalla maksullisissa käynti kohottaa itsetuntoa? Sillä saa hoidettua biologisia tarpeitaan.
Ylimielisyys menee helposti tunteisiin, kun jotkut mellastaa omalla mukavuusalueellaan eivätkä välttämättä sen kummoisempia sankareita ole. Miksi saamamiehet ei vain suostu ymmärtämään, että monetkaan ei saa pillua ihan tuosta vain?
On myös mahdoton muistaa kuinka monta kertaa tämä asia on käyty läpi tässä kohta tuhat sivua pitkässä ketjussa. Ja millähän tavalla maksullisissa käynti kohottaa itsetuntoa? Sillä saa hoidettua biologisia tarpeitaan.
Mitä vittua te niille naisille puhutte? Jotain pelikirjaa? Liian häröjä? Mumisette hihaan? Ootte muuten vaan mulkkuja? Ette osaa muuten vaan käyttäytyä? Vittu kertokaa mulle
Ja tämä lainaus vahvistaa aiemmin saamaani mielikuvaa kyseisestä nimimerkistä. Heh. Ylimielisyys ja empatiakyvyttömyys loistaa erittäin pitkälle.
Tähän kyllä ajattelin saavani ihan oikeasti vastauksen. En mä ainakaan naisille osaa olla muuta kuin oma itseni. En mä osaa näytellä. Jokainen täyspäinen näkee musta kilsan päähän, jos mua vituttaa. No sen verran osaan, että yllätys läskille tidertreffille osaan sanoa kohteliaasti hyvästit. En mä kuitenkaan oo koskaan osannit ajatella, että mun luonne nyt ois mitenkään erityisen kiinnostava. Ei se ole.
Aika harva mua on koskaan ylimielisenä pitänyt.
Niin, tässä ketjussa nyt on tietysti aivan turha käsitellä sen enempää yksittäisen nimimerkin ominaisuuksia, mutta ajatteletko tosiaan, että kun nimittelit vitun vässykäksi, niin siihen ei kukaan tarttuisi?
Ylimielisestä ja halveksivasta käytöksestä saa ja pitää huomauttaa.
Mitä vittua te niille naisille puhutte? Jotain pelikirjaa? Liian häröjä? Mumisette hihaan? Ootte muuten vaan mulkkuja? Ette osaa muuten vaan käyttäytyä? Vittu kertokaa mulle
Mille naisille? En tiedä missä piireissä ihmiset elää, jos koko ajan ympärillä pörrää potentiaalisia petikavereita.
Joku varmasti elääkin sellaisissa, mutta eihän se normaalia ole paitsi opiskelijoille tietenkin. Ja rikkaille, mutta ei tavallisille ihmisille. Niin ja tietenkin urheilijoille. Mutta ei tavallisille ihmisille mitkä käy tavallisissa töissä.
Ihan nyanssina jolla ei nyt ole suurempaa väliä, mutta jos nainen sanoo jotenkin noin niin se tarkoittaa, että max pari viikkoa ja siellä on uusi äijä rysässä.
Mille naisille? En tiedä missä piireissä ihmiset elää, jos koko ajan ympärillä pörrää potentiaalisia petikavereita.
Itse voin myös tätä vahvasti kompata, kun olin sinkkumarkkinoilla niin kuuluin ehdottomasti siihen osastoon suomalaisia jöröjä miehiä jotka ei baarissa varsinkaan selvin päin juurikaan naisille juttele, ainakaan nuorempana, oli syy sitten mikälie ujous ja kaiken lisäksi homma oli nimenomaan luonteesta kiinni ei mua läskinä pidetty ja monesti sain kuulla kehujakin raameista mutta luonne on vain sellainen etten lähden helpolla heittää läppää.No jos niitä sieltä netistä/tindetirstä/yms kaivaa. Onhan niitä niin paljon, kun jaksaa vaan hoitaa.
Ole oma itsesi mutta luovi naisen mukavuusalueella niin homma on bueno..
Näin. Eihän semmoisesta mittään tule pidemmän päälle jos rupiaa olemaan joku muu kuin oikiasti on.Ole oma itsesi...
Tähän vässykkäkeskusteluun liittyen. Itse olen ainakin täysi beta ja nörtti ja kaukana kusipäästä machomiehestä. Silti väitän että ainakaan akateemisessa maailmassa ei ole ikinä ollut vaikeuksia löytää seuraa. Mukavat humanistitytöt kyllä hakevat miehessä kaikkea muuta kuin tatskaa, prätkää ja rikosrekisteriä. En toki tiedä millaista riistaa osa täällä metsästää mutta ei pillunsaantiin ilman rahaa tarvitse olla kusipää jos tietää mistä sitä hakee.
Ja pitää muistaa, että todellisia vässyköitä on naisten puolella vähintään yhtä paljon.
Tähän vässykkäkeskusteluun liittyen. Itse olen ainakin täysi beta ja nörtti ja kaukana kusipäästä machomiehestä. Silti väitän että ainakaan akateemisessa maailmassa ei ole ikinä ollut vaikeuksia löytää seuraa. Mukavat humanistitytöt kyllä hakevat miehessä kaikkea muuta kuin tatskaa, prätkää ja rikosrekisteriä. En toki tiedä millaista riistaa osa täällä metsästää mutta ei pillunsaantiin ilman rahaa tarvitse olla kusipää jos tietää mistä sitä hakee.
(no seksistä ei ollut puhe)