Naisasiat

  • 7 489 286
  • 26 542

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tietysti menet. Eihän se sinun puolelta ole mitään pois, käyt juhlissa ja katsot miten homma etenee. Mikäli ei toimi niin ei toimi, ei ainakaan tarvi selitellä kellekään: tytön sen sijaan ehkä vähän pitää kiemurrella että kukas se äijä oli juhlissa jota ei sittemmin näkynyt. Sitäpaitsi noissa juhlissa on aina hyvät pöperöt ja voit näyttää kotiväelle kuka on uusi herra talossa vetämällä neljä santsilautasta.

Jäämällä pois tuskin ainakaan voitat mitään.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kirjoitellaanpas hieman jonkinlaisesta positiivisesta ongelmasta vaihteeksi. Kolmisen viikkoa sitten tutustuin yhteisten kavereiden kautta synnyinseudullani asuvaan mukavaan neitiin. Sen illan jälkeen ollaan treffattu kaksi kertaa, kerran hänen asuinpaikkakunnallaan ja jälkimmäisen kerran täällä opiskelukaupungissani. Aivan loistavat illat ja päivät ollaankin vietetty yhdessä, selvää on se, että jollain asteella tulee jatkumaan. Asumiskuviot vain hidastavat, kun ei pääse näkemään kuin max kerran viikossa. Itselleni se on pelkästään hyvä asia, nyt kun valmistumisen kynnyksellä olisi mahkut pitää hauskaa vielä tämän kaupungin naisten kanssa.

Mutta. Tämä neiti valmistui jo ja pitää juhlat lähiviikkoina. Nyt hän sitten kysyi, että haluanko tulla sinne juhliin, vai onko se liikaa tässä kohtaa. Aika kahden vaiheilla olen, tekisikö sinne meneminen tästä jutusta liian vakavaa liian nopeasti? Sitä en halua vielä, enhän tiedä edes missä asun neljän kuukauden kuluttua. Toisaalta, jos en mene, niin mitä mahtaa naisen päässä liikkua... Jotenkin tuntuisi, että hän haluasi tosissaan minun muuttavan takaisin kotiseudulle opintojen jälkeen. Se ei mahdottomuus olekaan, potentiaalinen työpaikkakin siellä sijaitsee. Mutta nyt en halua sitoutua mihinkään, hieman epävarmasta tulevaisuudestani johtuen.

En varsinaisesti kysy neuvoa, koska jokainen tilanne on omanlaisensa. Mutta, jos jollain on kokemuksia samankaltaisista jutuista, niin olisi hyvä kuulla, miten olette toimineet ja mihin se johti. Tämä on kyllä mahtava neiti, mutta ehkä pitäisi painaa jarrupoljinta tämän etenemisen kanssa ja jättää menemättä niihin juhliin. Onko kukaan ollut täysin samanlaisessa tilanteessa?

Miksi et menisi? Nehän on vain valmistujaiset. Tavallaan ymmärrän kyllä epävarmuuttasi, mutta kumman odotukset sinua huolettaa; omasi vai neidin?
Tietysti sopiva sairastuminen ratkaisisi ongelman aina... Kaikenlaista pöpöä on liikkeellä.

Nämä nuoren ihmisen kykyjen aliarvioijat minua kummastuttaa. Aivan kuin olisi joku suurikin onnellisuuden kasvupohja pyöriä ympäriinsä panemassa toinen toistaan keskinkertaisempia (ei, keskinkertaisuus ei ole mikään haukkumasana tässä) neitejä. Siitä kollektiivisesta harhasta voi irtisanoutua nuorenakin. Itseasiassa sellainen elämäntapa on omiaan vahingoittamaan itsetuntoa isostikin. Toki omakohtaista kokemusta ei ole. Lähinnä seurailen muiden touhuja sivusta.

Jo nuorena aikuisena voi elää järkevää elämää myös tällä elämänalueella.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Miksi et menisi? Nehän on vain valmistujaiset. Tavallaan ymmärrän kyllä epävarmuuttasi, mutta kumman odotukset sinua huolettaa; omasi vai neidin?
Tietysti sopiva sairastuminen ratkaisisi ongelman aina... Kaikenlaista pöpöä on liikkeellä.

Nämä nuoren ihmisen kykyjen aliarvioijat minua kummastuttaa. Aivan kuin olisi joku suurikin onnellisuuden kasvupohja pyöriä ympäriinsä panemassa toinen toistaan keskinkertaisempia (ei, keskinkertaisuus ei ole mikään haukkumasana tässä) neitejä. Siitä kollektiivisesta harhasta voi irtisanoutua nuorenakin. Itseasiassa sellainen elämäntapa on omiaan vahingoittamaan itsetuntoa isostikin. Toki omakohtaista kokemusta ei ole. Lähinnä seurailen muiden touhuja sivusta.

Jo nuorena aikuisena voi elää järkevää elämää myös tällä elämänalueella.

Neidin odotukset hieman pistävät miettimään, lähinnä se, että hän on tässä aika paljon syvemmällä kuin mitä itse olen. Itse en muun muassa näistä kotipaikkakunnista ja epävarmasta työtilanteestani johtuen haluaisi edetä liian nopeasti mihinkään vakavaan. Jotenkin tuntuu, että tämä valmistujaisiin meno tekisi tästä juuri sitä.
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Tietysti menet. Eihän se sinun puolelta ole mitään pois, käyt juhlissa ja katsot miten homma etenee. Mikäli ei toimi niin ei toimi, ei ainakaan tarvi selitellä kellekään: tytön sen sijaan ehkä vähän pitää kiemurrella että kukas se äijä oli juhlissa jota ei sittemmin näkynyt. Sitäpaitsi noissa juhlissa on aina hyvät pöperöt ja voit näyttää kotiväelle kuka on uusi herra talossa vetämällä neljä santsilautasta.

Jäämällä pois tuskin ainakaan voitat mitään.

Tuokin kyllä pitää paikkansa. Jäämällä saattaisi jopa jotain hävitä, menemälle sinne voisi jotain saavuttaa. Aika kahden vaiheilla olen, onneksi ehditään vielä juttelemaan asiasta.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Tuokin kyllä pitää paikkansa. Jäämällä saattaisi jopa jotain hävitä, menemälle sinne voisi jotain saavuttaa. Aika kahden vaiheilla olen, onneksi ehditään vielä juttelemaan asiasta.

Älä nyt kuitenkaan tee tästä liian suurta juttua mielessäsi! Ne ovat kuitenkin vaan yhdet juhlat ja jos Ilkka itse haluaa sinut sinne, niin miksi ihmeessä et menisi? Et sinä sen vuoksi ole velvoitettu mihinkään sen suurempaan jatkossa! Eri asia jos jo tietäisit että suhde ei tule jatkumaan (sua ei kiinnosta) tai jos Ilkka itse epäröisi sinun kutsuminen suhteen! En nyt millään ymmärrä mikä ongelma tässä edes on?
 

Kurt

Jäsen
Kirjoitellaanpas hieman jonkinlaisesta positiivisesta ongelmasta vaihteeksi. Kolmisen viikkoa sitten tutustuin yhteisten kavereiden kautta synnyinseudullani asuvaan mukavaan neitiin. Sen illan jälkeen ollaan treffattu kaksi kertaa, kerran hänen asuinpaikkakunnallaan ja jälkimmäisen kerran täällä opiskelukaupungissani. Aivan loistavat illat ja päivät ollaankin vietetty yhdessä, selvää on se, että jollain asteella tulee jatkumaan. Asumiskuviot vain hidastavat, kun ei pääse näkemään kuin max kerran viikossa. Itselleni se on pelkästään hyvä asia, nyt kun valmistumisen kynnyksellä olisi mahkut pitää hauskaa vielä tämän kaupungin naisten kanssa.

Mutta. Tämä neiti valmistui jo ja pitää juhlat lähiviikkoina. Nyt hän sitten kysyi, että haluanko tulla sinne juhliin, vai onko se liikaa tässä kohtaa. Aika kahden vaiheilla olen, tekisikö sinne meneminen tästä jutusta liian vakavaa liian nopeasti? Sitä en halua vielä, enhän tiedä edes missä asun neljän kuukauden kuluttua. Toisaalta, jos en mene, niin mitä mahtaa naisen päässä liikkua... Jotenkin tuntuisi, että hän haluasi tosissaan minun muuttavan takaisin kotiseudulle opintojen jälkeen. Se ei mahdottomuus olekaan, potentiaalinen työpaikkakin siellä sijaitsee. Mutta nyt en halua sitoutua mihinkään, hieman epävarmasta tulevaisuudestani johtuen.

Näin hieman vanhempana kaverina mä en oikein ymmärtänyt tämän kirjoittajan ongelmaa. On siis tavattu mukava tyttö, treffattu pari kertaa ja molemmilla kerroilla on kivaa ja synkkaa hyvin. Nyt tyttö kutsuu juhliin ja se on ongelma. Totta kai sinne mennään, mitä hävittävää? Enemmänkin hyvin outoa, jos et mene.

Tuo ensimmäisen kappaleen loppukin pisti silmään. Eli on hyvä, että tämä kiva tyttö asuu vähän kauempana, jotta hänet tapaa harvemmin ja itse voi samaan aikaan sohlata oman kaupungin naisten kanssa. Toki olette treffanneet vasta pari kertaa ja mitään velvollisuuksia ei tätä tyttöä kohtaan ole, mutta silti tuo kohta pisti hieman silmään.

Ja eihän sinun nyt tarvitse mitään asumiskuvioita tai muuttoja alkaa nyt miettimään, tuossa kohtaa menet pahasti asioiden edelle. Eli menet sinne juhliin ja olet oma itsesi. Jos tytön kanssa synkkaa, niin tapailette niin usein kuin hyvälle tuntuu. Niitä muuttokuvioita ehtii miettimään sitten myöhemmin, jos edelleen synkkaa hyvin ja tulevaisuuden kuviot alkaavat ohjaamaan siihen suuntaan.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@akke Hyvä kompromissi on mennä paikalle, mutta kunnon kännissä. Täten saa testattua neidin & tämän kavereiden huumorintajun. Jos kukkien syömisestä tai nurkkaan kusemisesta tulee nillitystä, niin akka on riivinrauta, eikä ansaitse sinua.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Testi kannattaa tehdä, mutta silti voi käyttäytyä. Voi esim. kokeilla tällaista: "en muuten tykkää homoista".

Ylipäänsä tässä näkyy ongelmana se, että valta on annettu naisille ja sitten kysellään, missä nyt mennään.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Joo, ehdottomasti vaan kunnon kusipäärooli päälle ja näytät naiselle missä mennään, muistaapahan ainakin että on vain nainen.

Oikeastihan tässä ei pitäisi @akke olla mitään ongelmaa. Jos sinut on kutsuttu juhliin ja haluat sinne mennä, mene hyvä mies. Juhliin kutsun saaneena meneminen ei ole kihlausilmoitus, suhteen vakavuutta ja etenemisnopeutta ehtii keskustelemaan muulloinkin.

Yleensäkin elämässä kannattaa olla mahdollisimman paljon niiden ihmisten kanssa joista tietää tykkäävänsä. Jos heitä pitää reservinä ja etsii kaiken aikaa kokemuksia sellaisten ihmisten kanssa joista saattaa tykätä, niin jossain vaiheessa voi olla yksinäinen olo.

Tähän vielä @akke
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Yleensäkin elämässä kannattaa olla mahdollisimman paljon niiden ihmisten kanssa joista tietää tykkäävänsä. Jos heitä pitää reservinä ja etsii kaiken aikaa kokemuksia sellaisten ihmisten kanssa joista saattaa tykätä, niin jossain vaiheessa voi olla yksinäinen olo.

Tuo on täyttä totta, lähdenkin sitä toteuttamaan lauantaina sinne juhliin. Ei se sen isompi asia loppupeleissä ole, pidetään vähän hauskaa ja katsellaan miten toimii!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana illalla olis treffit ja meitsi aivan naamat. No jos pari tuoppia vetäis nopeasti niin kait tässä vähän tokenee. Ei se muijakaan mikään nynny ole.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Taas kerran lupaava alku muuttui joksikin muuksi. Tapasin jonkin aikaa sitten mukavan ja kauniin leidin täysin toiselta paikkakunnalta, kiinnostuksenkohteet ja huumorintajukin natsasivat hyvin. Mimmikin totesi että hänen puolestaan voitaisiin viettää nyt ilta viinipullon tai parin kera jommankumman luona ja sovittiin että toteutetaan tuo tulevana viikonloppuna minun luonani kun molemmille se töiden ja harrastusten puolesta sopii(kerran aiemmin yritettiin). Nyt parina iltana olen yrittänyt avata keskustelun WA:ssa millä aikataululla leidi on tulossa käymään, mikä on johtanut täyteen radiohiljaisuuteen ja asian välttelyyn. Jotenkin omaan nenään tämä juttu alkaa haisemaan, tuo aiemmankin vastaavan tapaamisen siirto(jonka hän teki) tuli jotenkin oudosti ja selitellen ettei työviikon jälkeen jaksa perjantaina(kuten sovittiin) tavatakaan ja kysymykseeni kävisikö sitten lauantai, en saanut mitään reaktiota.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Taas kerran lupaava alku muuttui joksikin muuksi. Tapasin jonkin aikaa sitten mukavan ja kauniin leidin täysin toiselta paikkakunnalta, kiinnostuksenkohteet ja huumorintajukin natsasivat hyvin. Mimmikin totesi että hänen puolestaan voitaisiin viettää nyt ilta viinipullon tai parin kera jommankumman luona ja sovittiin että toteutetaan tuo tulevana viikonloppuna minun luonani kun molemmille se töiden ja harrastusten puolesta sopii(kerran aiemmin yritettiin). Nyt parina iltana olen yrittänyt avata keskustelun WA:ssa millä aikataululla leidi on tulossa käymään, mikä on johtanut täyteen radiohiljaisuuteen ja asian välttelyyn. Jotenkin omaan nenään tämä juttu alkaa haisemaan, tuo aiemmankin vastaavan tapaamisen siirto(jonka hän teki) tuli jotenkin oudosti ja selitellen ettei työviikon jälkeen jaksa perjantaina(kuten sovittiin) tavatakaan ja kysymykseeni kävisikö sitten lauantai, en saanut mitään reaktiota.

Olet haistanut ihan oikein. Haisee kovasti siltä, että naista ei juttu nappaa oikeasti. Arvaan, että siellä on joku toinenkin "viini-illan" viettäjä kanditaatti neidillä kierroksessa.

Sitten se tärkein. Älä hyvä mies ala tuohon vonkaukseen. Jos nainen peruu sovitun tapaamisen hän ehdottaa uutta jos kiinnostaa. Älä nöyryytä itseäsi alkamalla kyseleen uutta päivää tapaamiselle. Voin kertoa, että naiset keksivät tuomiopäivään asti tekosyitä miksi tapaaminen ei sovi.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Olet haistanut ihan oikein. Haisee kovasti siltä, että naista ei juttu nappaa oikeasti. Arvaan, että siellä on joku toinenkin "viini-illan" viettäjä kanditaatti neidillä kierroksessa.

Sitten se tärkein. Älä hyvä mies ala tuohon vonkaukseen. Jos nainen peruu sovitun tapaamisen hän ehdottaa uutta jos kiinnostaa. Älä nöyryytä itseäsi alkamalla kyseleen uutta päivää tapaamiselle. Voin kertoa, että naiset keksivät tuomiopäivään asti tekosyitä miksi tapaaminen ei sovi.

Juuri näin. Silloin kun on intoa ja halua tutustua lähemmin niin sitä aikaa kyllä järjestyy.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Olet haistanut ihan oikein. Haisee kovasti siltä, että naista ei juttu nappaa oikeasti. Arvaan, että siellä on joku toinenkin "viini-illan" viettäjä kanditaatti neidillä kierroksessa.

Sitten se tärkein. Älä hyvä mies ala tuohon vonkaukseen. Jos nainen peruu sovitun tapaamisen hän ehdottaa uutta jos kiinnostaa. Älä nöyryytä itseäsi alkamalla kyseleen uutta päivää tapaamiselle. Voin kertoa, että naiset keksivät tuomiopäivään asti tekosyitä miksi tapaaminen ei sovi.

Tuo jälkimmäinen on kyllä opittu aiemlin, tuon ensimmäisen peruutuksen jälkeen olin jo varma että tämä oli nyt tässä, mutta kun vastapuoli itse oma-aloitteisesti uutta päivää myöhemmin ehdotti, niin päätin antaa uuden mahdollisuuden. Tosin, tässä taas alkaa vituttamaan tuo tietynlainen selkärangattomuus sanoa asioita suoraan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sitten se tärkein. Älä hyvä mies ala tuohon vonkaukseen. Jos nainen peruu sovitun tapaamisen hän ehdottaa uutta jos kiinnostaa. Älä nöyryytä itseäsi alkamalla kyseleen uutta päivää tapaamiselle. Voin kertoa, että naiset keksivät tuomiopäivään asti tekosyitä miksi tapaaminen ei sovi.

En ole kummoinen ammattilainen, mutta nyt vain uskot toveriasi. Kerran kannattanee kysyä, mutta sitten on tosiasiat hyväksyttävä.
 

Jeffrey

Jäsen
Taas kerran lupaava alku muuttui joksikin muuksi. Tapasin jonkin aikaa sitten mukavan ja kauniin leidin täysin toiselta paikkakunnalta, kiinnostuksenkohteet ja huumorintajukin natsasivat hyvin. Mimmikin totesi että hänen puolestaan voitaisiin viettää nyt ilta viinipullon tai parin kera jommankumman luona ja sovittiin että toteutetaan tuo tulevana viikonloppuna minun luonani kun molemmille se töiden ja harrastusten puolesta sopii(kerran aiemmin yritettiin). Nyt parina iltana olen yrittänyt avata keskustelun WA:ssa millä aikataululla leidi on tulossa käymään, mikä on johtanut täyteen radiohiljaisuuteen ja asian välttelyyn. Jotenkin omaan nenään tämä juttu alkaa haisemaan, tuo aiemmankin vastaavan tapaamisen siirto(jonka hän teki) tuli jotenkin oudosti ja selitellen ettei työviikon jälkeen jaksa perjantaina(kuten sovittiin) tavatakaan ja kysymykseeni kävisikö sitten lauantai, en saanut mitään reaktiota.

Tuossa ylempänä se jo tulikin. Tämä aikaisempi peruutettu aika meni kategoriaan "joku muu onkin tulossa". Ilmeisesti se ei mennyt ihan nappiin koska sinun kanssasi vielä uutta aikaa katseli, mutta ilmeisesti hän tuli tästä myöhemmin toisiin aatoksiin.

Olen tässä ketjussa jo aiemmin sanonut sen, että ei nykymaailmassa enää sovita treffejä mihinkään viikon päähän. Nyky maailma on niin hektinen, on tinderiä, sosiaalista mediaa ja Whatsappia joiden antimista ei voi ikinä tietää. Tämä johtaa siihen, että tilanteet voi muuttua hyvinkin nopeasti.

Pelkästään omalla kohdallani nyt muutaman viikon sisään pelkästään instagramissa on kaksi naista ottanut minuun näissä asioissa yhteyttä. Toinen on tuttu naama salilta, toinen oli kuullemma nähnyt minut baarissa ja yhdistänyt johonkin kaverini kuvaan instassa. Tähän sitten päälle toki ne tinderit sun muut.

Eli kylmä neuvo on se, että ne treffit olisi väännettävä ihan lähipäiville jos sellaista mielenkiintoa oikeasti on. Kylmä fakta on myös se, että hirveän moni henkilö sopii treffejä ihan liukuhihnalle, pahimmillaan useita samaan aikaan. Näistä sitten valitaan vähän sen mukaan kuka sattuu olemaan sellainen sopiva. Jos illan ensimmäinen ei olekaan mukava, hänen kanssaan kanssakäyminen lopetetaan piakkoin. Jos taas häneen uppoutuu, perutaan loppuillan tärskyt. Tämä ominaisuus koskettaa kategorisesti varsinkin kahta ihmisryhmää: epätoivoisesti parisuhdetta etsivät naiset ja kyltymättömästi pillua etsivät miehet.

Toki sitten pyramidin huipulle kiivetessä myös olosuhteet muuttuu. Itse olen parisuhteisiini ajautunut enemmänkin valittuna kuin valitsijana. Sama pätee oikeastaan valtaosaan nais-suhteitani, etenkin niitä ulkoisesti parempi yksilöitä.

Nyt sitten kohdalleni osui toistamiseen ns. kruununjalokivi. Tämän kanssa pientä viestittelyä käytiin muutama vuosi sitten, jonka jälkeen oikeastaan jo uskoin menettäneeni saumani. Nyt sitten muutama viikko sitten nainen taas yllättäen minua lähestyi. Noh, enhän minä naista niin hyvin tunne että tietäisin onko vaivan arvoinen. Ne ominaisuudet jotka hänellä on nähtävissä, on kuitenkin sellaisia että montaa parempaa ei tästä maasta löydy. Toki loppu on sitten kiinni muista asioista.

Olen vaan nyt tässä uudessa tilanteessa. Melkoista peliä nainen tuntuu pelaavan. Noh käsittääkseni naisen ainakin syvällisempi kokemus miehistä on melko rajallista. Tosin tuon tason naisella varmaan suurin osa lähestymisistä on sitä suoraan iholle tyyppiä. Vähän nyt tuntuukin siltä, että nainen haastaa osoittamaan aidon mielenkiinnon häntä kohtaan. Meidän viestittely on varsin positiivista, mutta se jää joka kerta muutamaan viestiin. Olen nyt sitten itselleni antanut sen ohjenuoran, että noin viikon välein voin häntä yrittää tökkiä, ja jatkan sitä jos hän tulee vastaan. Katsotaan sitten miten homma etenee, vai eteneekö ollenkaan.

Eipä näistä niin jaksa mieltään vaivata, mutta ihan harjoittelun vuoksi ja katsotaan jos se sopiva virvelöinti jotain saalista houkuttaisi
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
En ole kummoinen ammattilainen, mutta nyt vain uskot toveriasi. Kerran kannattanee kysyä, mutta sitten on tosiasiat hyväksyttävä.

Hyysäri teki vastikään jutun ikisinkuista ja siinä joku 45v. insinööri oli tullut nyt siihen johtopäätökseen, että viidennen tekosyyn jälkeen kannattaa jo uskoa ettei tärppää.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
... Tämä ominaisuus koskettaa kategorisesti varsinkin kahta ihmisryhmää: epätoivoisesti parisuhdetta etsivät naiset ja kyltymättömästi pillua etsivät miehet.

..Olen vaan nyt tässä uudessa tilanteessa. Melkoista peliä nainen tuntuu pelaavan. Noh käsittääkseni naisen ainakin syvällisempi kokemus miehistä on melko rajallista. Tosin tuon tason naisella varmaan suurin osa lähestymisistä on sitä suoraan iholle tyyppiä. Vähän nyt tuntuukin siltä, että nainen haastaa osoittamaan aidon mielenkiinnon häntä kohtaan. Meidän viestittely on varsin positiivista, mutta se jää joka kerta muutamaan viestiin. Olen nyt sitten itselleni antanut sen ohjenuoran, että noin viikon välein voin häntä yrittää tökkiä, ja jatkan sitä jos hän tulee vastaan. Katsotaan sitten miten homma etenee, vai eteneekö ollenkaan.. i

Fiksua tekstiä.. eka lainaus on hauska, koska se on totta ja toiseen antaisin Jeffreyn kaltaiselle konkarillekin neuvon... minä en usko virvelöintiin... se läpimurto täytyy tehdä - varsinkin kruununjalokivien kanssa - nopsaan! Viekas ansan rakentaminen, jotta likka lankeaa loveen... Nimittäin tällaiset naiset, joilla tarjontaa riittää, hakevat aina jotain säväyttävää ja se -säväyttäminen - täytyy onnistua tekemään verbaliikan jalolla saralla. Ja sanomattakin selvää, että "säväyttäminen" penis-kuvien muodossa ei ole se, mitä tarkoitin.. (ei sillä, että uskoisin nimimerkki Jeffreyn sellaiseen edes ryhtyvän..)

En sano, että olen sataprosenttisen oikeassa, mutta näin se minun kohdallani on todeksi osoittautunut!
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Viekas ansan rakentaminen, jotta likka lankeaa loveen... Nimittäin tällaiset naiset, joilla tarjontaa riittää, hakevat aina jotain säväyttävää ja se -säväyttäminen - täytyy onnistua tekemään verbaliikan jalolla saralla.!


En nyt tiedä ymmräsinkö oikein mutta mun mielestä tuollaiset säväyttämiset ja jipot ja kikat ei oikein koskaan voi onnistua, koska miksi miehen pitäisi tehdä jotain maailmaa mullistavaa jotta nainen ihastuisi? En ymmärrä. Mies ei siis kelpaa tai ole kelpaamatta sellaisenaan.? Entä kun nainen huomaakin ettei se mies olekkaan jatkuvalla syötöllä uusia jalat alta vieviä temppuja keksivä hännystelijä? Niinpä, nainen kyllästyy ja hakee huomiota seuraavalta kandidaatilta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tosin, tässä taas alkaa vituttamaan tuo tietynlainen selkärangattomuus sanoa asioita suoraan.
Sä oot naisen kanssa tekemisissä, ne on lähes poikkeuksetta varustettu vähän toisenlaisella moraalilla ja logiikalla kuin mitkä sulla itellä on. Olipa kyynisesti sanottu, mutta voi vittu kun olen nämä jutut kuullut niin usein. Tsemppiä sinne. Lopuksi totean: homoilla on helpompaa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...lähdenkin sitä toteuttamaan lauantaina sinne juhliin...
Viestistä lukien olet ikäiseksesi lähes täysipäinen persoona. Vertauksen vuoksi voi mainita epäkombinaationa noin 99 % jatkoajan lukijaa/kirjoittajaa.
Olet herkullisessa tilanteessa, joka koetaan vain kerran elämässä. Itseäni nuorena hönöteltiin kahdesti, koska olin herkkäuskoinen. Toinen kertoi syövänsä pillereitä ja toinen saaneensa uuden kierukan. Seuraksena oli kaksi maailman kauneinta tyttöä – suunnittelematta/suunniteltuna.
Joten, lähetän sinulle kolme virtuaalikondomia.
Riittää varmaankin alkuillaksi?
Itse kasvoin näennäisen aikuiseksi vasta 35 ikäisenä, joten ehdit ihan varmasti toimia moneen kertaan.
Oma edit: vihje oli, älä luota naisiin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kirjoitellaanpas hieman jonkinlaisesta positiivisesta ongelmasta vaihteeksi. Kolmisen viikkoa sitten tutustuin yhteisten kavereiden kautta synnyinseudullani asuvaan mukavaan neitiin. Sen illan jälkeen ollaan treffattu kaksi kertaa, kerran hänen asuinpaikkakunnallaan ja jälkimmäisen kerran täällä opiskelukaupungissani. Aivan loistavat illat ja päivät ollaankin vietetty yhdessä, selvää on se, että jollain asteella tulee jatkumaan. Asumiskuviot vain hidastavat, kun ei pääse näkemään kuin max kerran viikossa. Itselleni se on pelkästään hyvä asia, nyt kun valmistumisen kynnyksellä olisi mahkut pitää hauskaa vielä tämän kaupungin naisten kanssa.

Mutta. Tämä neiti valmistui jo ja pitää juhlat lähiviikkoina. Nyt hän sitten kysyi, että haluanko tulla sinne juhliin, vai onko se liikaa tässä kohtaa. Aika kahden vaiheilla olen, tekisikö sinne meneminen tästä jutusta liian vakavaa liian nopeasti? Sitä en halua vielä, enhän tiedä edes missä asun neljän kuukauden kuluttua. Toisaalta, jos en mene, niin mitä mahtaa naisen päässä liikkua... Jotenkin tuntuisi, että hän haluasi tosissaan minun muuttavan takaisin kotiseudulle opintojen jälkeen. Se ei mahdottomuus olekaan, potentiaalinen työpaikkakin siellä sijaitsee. Mutta nyt en halua sitoutua mihinkään, hieman epävarmasta tulevaisuudestani johtuen.

En varsinaisesti kysy neuvoa, koska jokainen tilanne on omanlaisensa. Mutta, jos jollain on kokemuksia samankaltaisista jutuista, niin olisi hyvä kuulla, miten olette toimineet ja mihin se johti. Tämä on kyllä mahtava neiti, mutta ehkä pitäisi painaa jarrupoljinta tämän etenemisen kanssa ja jättää menemättä niihin juhliin. Onko kukaan ollut täysin samanlaisessa tilanteessa?

Kyllä mä nyt ainakin syömään sinne menisin, ainahan pois pääsee. Kantsii keksii joku meno jo valmiiks samalle ajankohdalle. Jos siellä onki ihan mukavaa niin voit heittäytyä sankarillikseksi ja "perua" sen menon tytön vuoksi ja jäädä juhliin. Tadaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös