Naisasiat

  • 7 491 543
  • 26 542
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tavallaan hankalia juttuja noi pettämiset. Näin monen vuoden jälkeen edellisestä "oikeasta" parisuhteesta vituttaa yhä se, ettei tullut käytyä vieraissa ja pantua nuoria misuja joka reikään mielin määrin, kun tilaisuutta oli. Nykyään vanhana moisesta saa vain haaveilla, ellei lyö rahaa tiskiin. Loppujen lopuksi rehellisyydellä ei tässä maailmassa voita yhtään mitään.

Siksi nuorena ei pidä seurustella. Silloin pannaan vapaana miehenä nuoria tyttöjä joka reikään.

Joo helppoa viisastella jälkeenpäin. Itsekin seurustelin pitkään nuorena ja monta reikää jäi kairaamatta. Onneksi on vielä pelivuosia edessä sentään.

Kyllä mulle sanottiin vanhempien miesten toimesta silloin, että älä helvetissä jumitu nuorena yhteen naiseen. Vitut sitä tahtonut uskoa. Nyt olen itse se vanhempi mies joka nuoremmille hokee samaa juttua. Toivottavasti saan edes yhden nuoren pelastettua.
 
Siksi nuorena ei pidä seurustella. Silloin pannaan vapaana miehenä nuoria tyttöjä joka reikään.

Joo helppoa viisastella jälkeenpäin. Itsekin seurustelin pitkään nuorena ja monta reikää jäi kairaamatta. Onneksi on vielä pelivuosia edessä sentään.

Kyllä mulle sanottiin vanhempien miesten toimesta silloin, että älä helvetissä jumitu nuorena yhteen naiseen. Vitut sitä tahtonut uskoa. Nyt olen itse se vanhempi mies joka nuoremmille hokee samaa juttua. Toivottavasti saan edes yhden nuoren pelastettua.

Jeap, sen seurusteluvirheen itsekin tein, eikä siinä hyvin käynyt. Olisi sentään ollut mukavaa tunnustaa erossa akalle, että mitä kaikkee sitä onkaan tullut tehtyä. Olis saattanut kotkalla naama venähtää. :D Mutta kaipa sitä silloin uskoi ihmisten kunnollisuuteen ja siihen, että se kannattaa. Vitut kannata. Mutta oppipahan edes sen verran, ettei yhteiselo jonkun kanssa ja oman vapauden rajoittuminen sovi mulle yhtään. Onneksi en sentään lapsia ehtinyt nussia siinä ihmissuhdehelvetissä.

Nykyään kun ikä on aika tasan 30-40 välillä, niin vituttaa kyllä välillä sairaasti, ettei sitä nuorta misukkaa enää oikein ole saatavilla. Itsensä ikäiset ja katkerat tai mielenvikaiset yh-mammat lähinnä aiheuttavat pahoinvointia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina välillä kuulee jonkun miehen sanovan että ymmärtää naisia. Mun tekis niin mieli mennä aikakoneella ajassa taaksepäin ja katsoa kärpäsenä katossa miten ne leikkii ja mistä ne on saanut ne vaikutteet itseensä.

Samalla tavallahan tytöt ja pojat leikkii koko ikänsä. Tytöt leikkii ensin nukeilla kotia ja myöhemmin oikeilla lapsilla sitä samaa kotileikkiä. Niillä on jo pienestä pitäen se hoivaamisvietti. Se tulee geeneissä kun nainen synnyttääkin ja imettää jne. Joillekin pehmoleluille jo antaa hellyyttä ja tukea ja itsekin saavat niiltä jotain vastaavaa, mutta eihän miehillä ole mitään tarvetta mihinkään tuollaiseen. Miehet leikkii pienenä pikkuautoilla ja isona sitten oikeilla autoilla. Ja penskana rakentelee lego-palikoista linnoja tai aluksia ja isona sitten hirsistä tai tiilestä oikeita taloja. Mä tykkäsin lentokoneista ja vieläkin tykkään. Ja laivat kanssa oli jänniä, kuten ne on vieläkin kun kerran kuukaudessa Tallinnassa ravaan. Ylihuomenna seuraavan kerran. Ei mikään ole muuttunut. Mutta entä jos pienenä leikkiikin myös tyttöjen leikkejä tai muuten vaan hengailee paljon niiden kanssa. Mä luulen että lapsi on vielä niin kehitysvaiheessa että muuttuu hieman sellaiseksi. Toisaalta tietenkin yleisesti ottaen on hyvä asia että tulee kaikkien kanssa toimeen, mutta sitten kun katsoo sitä niiden kiukuttelua ja muutakin ajatuksenjuoksua niin miettii vaan että luojan kiitos etten mä. Tekis myös mieli selvittää mistä homppeleille on tullut ne kaikki naiselliset käyttäytymistavat ja ajatusmallit. Onko se jo geeneissä vai onko pienenä jotenkin opetettu silleen ylitunteilemaan. Siis ei välttämättä just mitkään tietyt leikit, mutta mikä tahansa muukin tapaus tai tilanne vaikka kotona, vanhempien käyttäytyminen esimerkiksi. No joo en ehkä kovinkaan jyrkästi viitsi ottaa kantaa suuntaan tai toiseen kun mulla ei ole omia lapsia. Tai mistä sitä tietää onko kun niin moneen tuli paljaalla vedettyä mällit ränniin.
 
Viimeksi muokattu:

BaronFIN

Jäsen
No itsellään on poika ja kaksi tyttöä. Poika on automaattisesti kiinnostunut aseista, autoista jne. muista stereotypioista ilman että oltaisiin kovinkaan aktiivisesti työnnetty mihinkään suuntaan. Nukkea tarjottiin, mutta se lensi kaaressa olkapään yli. Isoveljenä ollut pakollisen kiinnostunut pikkusiskoistaan, mutta mistään hoivavietistä ihan turha puhua.

Keskimmäinen tyttö ollut alusta alkaen nukeista ja kotileikeistä kiinnostunut. Autoillakin leikittiin ja He-maneilla myös, mitta tyttö aina valitsi Teelan ja Velhottaren leluikseen siinä missä poika otti Skeletorin ja He-manin. Kun perheen pienimmäinen syntyi, niin kiinnostus vauvan hoitamiseen oli aivan toista luokkaa kuin pojalla. Korostan, että olemme tehneet kasvatukselliset asiat ilman sen suurempia ennakkoasenteita ja voinen väittää, että parisuhteena näytämme lapsillemme lähes tulkoon ruotsalaiseen tasa-arvoon perustuvaa esimerkkiä. Mutta silti se ero on olemassa poikien ja tyttöjen välillä ja minusta on surullista kuinka on olemassa uskonlahkoja jotka haluavat kieltää moisen eron olemassa olon kokonaan.

Toki itse viihdyn paremmin naisten kuin miesten seurassa. Tällainen typerä käsite kuin small talk luonnostuu paremmin naisten kuin miesten kanssa ja näin palveluammatissa tulee tavattua todella paljon ihmisiä ja oppinut sitä kautta tuntemaan noin 15-20 perusluonnetta mitä suomalaisista löytyy. Ei se suomalainen mies suotta ole saanut tuppisuun mainettaan eikä siinäkään mitään vikaa ole. Kyllä minuakin on kurnuutettu puhumattomuudesta, joten opeteltavaa tässä itse kullakin olisi.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Iltasanomissa siteerattiin jotain suomalaistutkimusta, jonka mukaan 70-luvulla pariskunnat rakastelivat keskimäärin kaksi kertaa viikossa ja nykyään enää kerran viikossa. Kovin vähäisiltä nuo molemmat luvut minusta tuntuvat, jos ajattelen millainen mielestäni on seksuaalisesti tyydyttävä parisuhde.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Joo onhan miehissä ja naisissa paljon eroja.

Keskimäärin tietysti on eroja, mutta yksilöt puolestaan sijoittuvat enemmänkin liukuvalle skaalalle kuin kahteen lokeroon seitsemälle miljardille yksilölle. Ja kuka mistäkin pitää, oma tuttavapiirini ei tunnut olevan kauhean täynnä "tyypillisiä" miehiä tai naisia: erot yksilöiden välillä ovat merkittävämpiä kuin sukupuolien. Jos on kovin "äijä" tai kovin "naisellinen" niin kai siinä jotain on, ettei niin paljon kiinnosta - tavallaan jo tietää mielipiteet ja asennoitumisen näissä tapauksissa eikä ole niin paljon kiinnostavaa keskusteltavaa...
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Iltasanomissa siteerattiin jotain suomalaistutkimusta, jonka mukaan 70-luvulla pariskunnat rakastelivat keskimäärin kaksi kertaa viikossa ja nykyään enää kerran viikossa. Kovin vähäisiltä nuo molemmat luvut minusta tuntuvat, jos ajattelen millainen mielestäni on seksuaalisesti tyydyttävä parisuhde.

Onko sinulla lapsia?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Aina välillä kuulee jonkun miehen sanovan että ymmärtää naisia. Mun tekis niin mieli mennä aikakoneella ajassa taaksepäin ja katsoa kärpäsenä katossa miten ne leikkii ja mistä ne on saanut ne vaikutteet itseensä.
Eilen oli Miehen puolikkaissa hyvä pointti naisasioihin liittyen: Naiset määräävät, koska heillä on tissit. Toisin sanoen naiset kietovat miehet pikkurilliensä ympärille rinnoillaan ja vaginoillaan eli sillä, mitä miehet heiltä alkukantaisesti haluavat. Tämän takia homot voivat olla naisten kanssa todella hyviä ystäviä, koska heillä ei ole seksuaalisia haluja naisia kohtaan (toki platoninen suhde naiseen voi olla heteroillakin mahdollista - BTDT). Jatkan tästä myöhemmin
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen oli Miehen puolikkaissa hyvä pointti naisasioihin liittyen: Naiset määräävät, koska heillä on tissit. Toisin sanoen naiset kietovat miehet pikkurilliensä ympärille rinnoillaan ja vaginoillaan eli sillä, mitä miehet heiltä alkukantaisesti haluavat. Tämän takia homot voivat olla naisten kanssa todella hyviä ystäviä, koska heillä ei ole seksuaalisia haluja naisia kohtaan (toki platoninen suhde naiseen voi olla heteroillakin mahdollista - BTDT). Jatkan tästä myöhemmin
Joo totta, mutta eikö toi koske enimmäkseen vain niitä naisen tahtoon alistuvia tyyppejä, siis jotka kietoutuvat naisten ympärille silleen. Voisi kait sitä sanoa myös että miehet kietovat naiset pikkurilliensä ympärille, koska niillä on kikkeli. Ja kyllä kait noi homot myös juttelee naisten kanssa eli siinä on jotain muutakin kuin pelkkä seksuaalinen juttu. Ehkä ne homppelit ymmärtää niitä naisia kun itsekin käyttäytyvät ja ajattelevat lähes samalla tavalla, minkä huomaa niistä. Jos mä kiihottuisin seksuaalisesti vaikka autoista tai pölynimureista niin siitä on pitkä matka siihen, että mä ymmärtäisin naisia.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä maailmaa, kavereitani ja tuttujani tutkaillessa olen vain väistämättä tullut siihen lopputulokseen, että maailmassa on olemassa kahdenlaisia ihmisiä, ne pettäjät ja ne ketkä eivät petä. Näiden ryhmien välillä liikennettä käy todella harvoin.

Tällä tavalla olen itsekin asian reilun 30-vuotisen elämäntaipaleeni aikana mietiskellyt. Ensimmäisen virallisen parisuhteeni eksä oli oikein luotettava tapaus, joka ei kertaakaan antanut aihetta minkäänlaiseen epäilykseen. Hän ilmoitti minullekin aluksi suoraan, mitä pettämisestä seuraa, "se on kerrasta poikki sanon suoraan sen", ja sillä ohjeella mentiin onnellisen luottavaisena semmoiset vajaa neljä vuotta. Sitten nämä muut hieman lyhyemmät jutut... Aina on ollut epäilys siitä, mitä toisella puolella touhutaan, kun on aluksi paljastettu, että edellisessä suhteessa on "ajauduttu" pettämään jopa kaksi kertaa. En vaan voi käsittää tuollaista toimintaa. Ja yksi tosi hyvä miespuolinen kaverini on mielenkiintoinen esimerkki pettäjäpuolesta, hän jotenkin aina pystyy perustelemaan ja vähättelemään omat toilailunsa mm. lauseilla "se otti vaan suihin, seksi kumin kanssa ei ole pettämistä" jne... Ja omalta puoleltaan hän on ihan hemmetin omistushaluinen ja jopa mustasukkainen kumppaniaan kohtaan. Mielenkiintoinen on ihmisluonne.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Liian hyvältä se nyt rupesi tuntumaankin. Pari kertaa nähtiin ja kaksi kertaa luvannut tulla nainen mun luona käymään. Molemmat perunut. Tänäänkin piti tulla ja yli viikko sitten sovittiin, että näin tehdään. Tuli sitten äsken viestiä, että olikin sopinut kavereiden kanssa jotakin jo aikaisemmin ja ne suuttuu jos ei se meekkään yms. settiä. Taidan vastata, että "Ok teen noista kukista sitten salaattia mitkä sulle ostin".
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Liian hyvältä se nyt rupesi tuntumaankin. Pari kertaa nähtiin ja kaksi kertaa luvannut tulla nainen mun luona käymään. Molemmat perunut. Tänäänkin piti tulla ja yli viikko sitten sovittiin, että näin tehdään. Tuli sitten äsken viestiä, että olikin sopinut kavereiden kanssa jotakin jo aikaisemmin ja ne suuttuu jos ei se meekkään yms. settiä. Taidan vastata, että "Ok teen noista kukista sitten salaattia mitkä sulle ostin".
Luotettavuus on minkä tahansa suhteen paras mittari. Ei siinä mitään, jos peruu mutta jos alkaa toisen ja kolmannen kerran perua, niin voi jo rivien välistä lukea ettei kiinnosta. Parempi sanoa se suoraan ja parempi kuulla se, kun alkaa arvailemaan. Rehellisyys maan perii. Kai.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Miten muuten ihan mielenkiinnosta. Käyttekö te joilla on kaverinaisia esim.katsomassa leffoja kahdestaan, lätkää otatteko kalsarikännejä kaksin? Siis niin, että oma puoliso odottaa himassa tyytyväisenä.

Kuulostat vähän siltä kun kysyisit jonkun eksoottisen Amazonin alueen villiheimon elämästä: "Ja sittenkö vielä elossa olevan muurahaiskarhun aivot syödään sormilla kaapimalla??" Mitä nyt kaverien kanssa tehdään? Kyllä se aika usein baarin puolelle on mennyt, joskus toki olen elokuvissakin käynyt, useamman kerran teatterissa, kotona ollaan myös juotu. Melko usein tietysti kaveripiirissä, mutta aina silloin tällöin kahdestaankin. Tämä ei omassa ystäväpiirissäni sisällä mitään kummallista dramatiikkaa - ehkä merkittävin sukupuolinen ero on, etten muistaakseni ole koskaan ollut urheilua katsomassa naiskavereitteni kanssa. Yleensä ei ole ollut mitään säätöä, kun lähinnä on kumpikin osapuoli tai toinen ollut varattuna. Yhden ainoan naiskaverin kohdalla tuli stoppi kahdenkeskisille tapaamisille, kun uusi miehensä kielsi tätä tapaamasta muita miehiä. Vähän outo hiippari - ilmeisesti ei kovin luja itsetunto tmv.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Liian hyvältä se nyt rupesi tuntumaankin. Pari kertaa nähtiin ja kaksi kertaa luvannut tulla nainen mun luona käymään. Molemmat perunut. Tänäänkin piti tulla ja yli viikko sitten sovittiin, että näin tehdään. Tuli sitten äsken viestiä, että olikin sopinut kavereiden kanssa jotakin jo aikaisemmin ja ne suuttuu jos ei se meekkään yms. settiä. Taidan vastata, että "Ok teen noista kukista sitten salaattia mitkä sulle ostin".
Kyllähän tuo vahvasti haiskahtaa siltä, että neitiä ei kauheasti kiinnosta. Tottakai ihmisillä on menoja ja voi tulla niitä yllättäviäkin asioita, jotka on sattunut unohtamaan eihän siinä, mutta se jos viime hetkillä "muistaa jotain muuta" eikä edes ehdota uutta ajankohtaa, niin se on aika iso hälytysmerkki.

Pari kesää sitten kävin kävelyllä erään kivan neitosen kanssa, jonka lopuksi sitten kysyin, että nähdäänkö joku päivä uudestaan, johon vastasi että voidaan nähdä, oli sen verran kivaa. Noh, muutama päivä myöhemmin sitten laitoin viestiä, että mitäs suunnitelmia viikonlopuksi ja jos vaikka hengailtaisiin joku päivä siinä. Perjantaina päivällä laittamaani viestiin tuli vastaus sunnuntai-iltana ja oli tyylillä:"-Sori ollut vähän kiireitä. En olis kerennyt näkemään viikonloppuna".
Siinä kohtaa kyllä itsekin tajusi, että eipa taida neitiä kiinnostaa, mutta silti hyväuskoisena sokeana sitä ajatteli, että ehkä sillä oli joku oikea syykin vaikka joku sukulainen kuollut tai muuta, kun eihän ihmisistä ja elämästä ikinä voi tietää mitä tulee tapahtumaan. Laitoin vielä, että "-Ei se mitään, käykö seuraava viikonloppu?", johon ei enää vastausta tullutkaan.
Virheitä tekee ja samoihin miinoihin sitä välillä ajaa, mutta pikkuhiljaa sitä alkaa oppimaan, että jos se näyttää paskalta sitä se yleensä myös on.

Hauskinta kuitenkin oli se, että tämä sama muija tuli pari kuukautta tuon jälkeen baarissa pokailemaan meikäläistä, kun näki että olin siellä erään toisen naisen kanssa. "-Heei, meillä jäi vähän jutut kesken silloin".
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Naiseni tapaa tänään yhden miehen. Nainen mietti kenet tapaisi, kun on nelisen tuntia aikaa ennen kuin minä saavun samaan kaupunkiin, joka ei ole kummankaan asuinkaupunki. En huolestunut, en ole senlainen, eikä hän ole senlainen, että olisi syytä huolestuakaan. Kun se mies vastasi FB:n inboxissa naiselle aloittamalla viestinsä sanalla "Moips", niin käsitin, ettei naiseni oikeastaan miestä tapaakaan.
 

rpeez

Jäsen
Ikävä kyllä vain sanoa, mutta naiset ovat kaikessa stereotyypisyydessään hellyyttävän ennaltaennustettavan ennustamattomia. Ei niitä voi ymmärtää jos lähdetään liikkeelle siitä, että voidaan ruskein silmin vetää selän takana useamman vuoden salasuhdetta, esittää äitiä ja rakastavaa puolisoa ja väittää ettei kuviossa ole tippaakaan kyse siitä millainen minun olisi puolisona kuulunut olla ja mitään en olisi voinut tehdä toisin. Se oli vain "hänen juttunsa".

Itseasiassa ainakin minä ymmärrän tässä tämän naisen ajatusmallin. Tapahtunut ei ole tekijän kannalta monen täällä mainitsema suuri petos, vaan tekijä ajattelee asian omaan elämään lisäarvoa tuovaksi jutuksi joka ei liity omaan puolisoon varsinaisesti. Ainakaan ei ole tarkoitus loukata. Ei kai tuota muuten henkisesti pystyisi tekemäänkään. Tietysti voi kysyä miksi se tuo lisäarvoa. Ja nyt BaronFIN:iin mitenkään viittaamatta ja tuntematta, oman käsitykseni mukaan yleensä lienee syynä että parisuhteesta on jotain vailla.

Ja nostetaan hattua täältäkin BaronFIN:lle, että pystyy noinkin hyvin asian käsittelemään. Luultavasti itsekin pystyisin anteeksi antamaan vastaavan teon puolisolle, mutten osaa sanoa mitä liitolle tapahtuisi.
Myönnetään, että oman katsontakannan mukaan tällaiset asiat eivät ole petos vaan oireilu jostain.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Naiseni tapaa tänään yhden miehen. Nainen mietti kenet tapaisi, kun on nelisen tuntia aikaa ennen kuin minä saavun samaan kaupunkiin, joka ei ole kummankaan asuinkaupunki. En huolestunut, en ole senlainen, eikä hän ole senlainen, että olisi syytä huolestuakaan. Kun se mies vastasi FB:n inboxissa naiselle aloittamalla viestinsä sanalla "Moips", niin käsitin, ettei naiseni oikeastaan miestä tapaakaan.

Homot osaa kyllä tuon ajantapon, ainakin täällä Aasiassa sivusta tullut huomattua.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Kyllähän tuo vahvasti haiskahtaa siltä, että neitiä ei kauheasti kiinnosta. Tottakai ihmisillä on menoja ja voi tulla niitä yllättäviäkin asioita, jotka on sattunut unohtamaan eihän siinä, mutta se jos viime hetkillä "muistaa jotain muuta" eikä edes ehdota uutta ajankohtaa, niin se on aika iso hälytysmerkki.
Näin se taitaa olla vaikka aina treffien jälkeen on yleensä sovittu koska nähdään seuraavan kerran ja mukavaa on ollut. En mä nyt jaksanu ruveta kiukuttelemaan. Mä pistin, että ilmoittelee sit jos haluaa joskus nähdä. Saa ottaa sitten yhteyttä meikäläiseen jos kiinnostaa. Mutta mä meen eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Liian hyvältä se nyt rupesi tuntumaankin. Pari kertaa nähtiin ja kaksi kertaa luvannut tulla nainen mun luona käymään. Molemmat perunut. Tänäänkin piti tulla ja yli viikko sitten sovittiin, että näin tehdään. Tuli sitten äsken viestiä, että olikin sopinut kavereiden kanssa jotakin jo aikaisemmin ja ne suuttuu jos ei se meekkään yms. settiä. Taidan vastata, että "Ok teen noista kukista sitten salaattia mitkä sulle ostin".

Se siitä. Eteenpäin vain. Uskomattoman mielikuvitukseton tekosyy naisella. Varmasti olisi ollut tylsä tyyppi pidemmän päälle.

Tein muuten kerran testin monestiko pitää sanoa" ettei kiinnosta" ennenkuin nainen tajuaa.

Erehdyin kerran nuoruudessani harrastamaan lihallisia nautintoja erään vähän erilaisen naisen kanssa. Siis ei ollut kehitysvammainen, alaikäinen, kääpiö tai karvainen. Vain vähän erilainen. Tein kyllä aamulla selväksi, että tämä oli tässä kiitos ja näkemiin. No, nainen oli onkinut numeroni jostain ja kysyi seuraavien 3kk aikana minua varmaan 25-30 kertaa johonkin kävelylle. Sanoin aina, että en ehdi ja ei kiinnosta oikeasti. Sitten nainen korotti panoksia ja alkoi ehdottaa suoraan seksiä viesteissä. Vastasin myös näihin, että minua ei oikeasti kiinnosta. Tämän jälkeen nainen korotti vielä panoksia ja ehdotti sekä seksiä, ruuan tarjoamista ja hartia hierontaa. Kieltäydyin myös tästä kohteliaasti. Tais vielä näiden jälkeen ehdottaa kaksi kertaa jotain epämääräistä hotelli viikonloppua Helsingissä, luonnollisesti hänen piikkiinsä. Tästäkin kieltäydyin.

Meni varmaan pari viikkoa hänen viimeisestä tarjouksestaan, kun puhelimeeni tuli viesti tältä tädiltä " tuntuu, että et ole kiinnostunut minusta kovin paljon"

Epätoivoinen vonkaaminen tappaa kyllä kaikki halut vaikka vonkaaja olisi kuka. Paitsi Jennifer Lopez 10v sitten.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mullakin on tuore kokemus naisesta.
Kävin eilen lähipubissa(Wanhassa Nallessa) ja yks nainen tuli pussaamaan ja halaamaan mua!
Pitäisköhän sitä vielä vanhoilla päivillä ilmottautua markkinoille, kun mulla näyttää olevan toivoa, ainakin pubiruusujen suhteen.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Näin se taitaa olla vaikka aina treffien jälkeen on yleensä sovittu koska nähdään seuraavan kerran ja mukavaa on ollut. En mä nyt jaksanu ruveta kiukuttelemaan. Mä pistin, että ilmoittelee sit jos haluaa joskus nähdä. Saa ottaa sitten yhteyttä meikäläiseen jos kiinnostaa. Mutta mä meen eteenpäin.
Virhe. Ei kannata ilmoittaa edes tuota. Nainen kyllä haluaa nähdä, jos haluaa oikeasti tavata. Olen oppinut, että ainoa, joka häviää siinä ettei halua nähdä, on nainen itse.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kun täällä on ollut hetken hiljaisempaa, niin uskaltaa kysyä seuraavaa asiaa: onko porukalla kokemusta siitä, että ns. tosimielessä pidettyjen treffien jälkeen oltaisiin oikeasti jääty kavereiksi?
Näköjään kuumin keskustelu tästä on jo käyty, mutta annetaan omat pari riviä tästä aiheesta. Mulla on teini-iästä asti ollu aika montakin kaverisuhdetta naisten kanssa. Tässä nopeasti laskin että vieläkin olen oikeasti kaveri kolmen naisen kanssa, ja neljän kanssa taas on välit laitettu joko poikki tai vähintään jäähylle.

Nämä kolme naista keiden kanssa vielä jaksan pyöriä ovat oikeasti hyviä tyyppejä. Kaikkien kanssa löytyy aika paljon keskusteltavaa, eikä hiljaisia hetkiä ole oikeastaan ikinä. Näistä kaksi tunnen jo lukiosta, eli viitisen vuotta ollaan pidetty yhteyttä. Kolmas on työkaverini jonka kanssa ollaan kohta pari vuotta naureskeltu samoille läpille. En tiedä onko se sitten sattumaa vai ei, mutta nämä kaikki kolme mukavaa naista ovat ulkonäöltään kaikki maksimissaan perusnättejä, ehkä jopa sen alle. Ainakin omien havaintojeni mukaan nuo ulkonäöltään "keskitason alapuolella" olevat naiset ovat huomattavasti mukavampia ja enemmän jalat maassa kuin kauniit siskonsa.

Nuo neljä muuta naista, joiden kanssa välitkin ovat viilenneet vuosien varrella ovat kaikki näitä nättejä. Tai noh, yksi on ehkä tasoa "perusnätti", mutta kolme ovat ainakin ihan silmälle iloa. Näiden neljän kanssa meillä on oikeastaan mennyt niin, että ensin ollaan ihastuttu (nainen vaikuttunut kiinnostuneelta minusta), sitten kuitenkin lopulta olen saanut näiltä pakit, mutta nainen on silti pakeista halunnut vielä kaveerata kanssani. Eli siis tullut se kuuluisa kaverikortti. Oma vinkkinä @JJT :lle on, että ei kannata tuohon lähteä. Jos naisen kanssa on ollut jotain kiinnostusta, niin ei se kaveruus sen jälkeen vain toimi. Tai se vituttaa vähintään toista osapuolta, ellei molempia. Syy minkä takia itse en ole noihin naisiin pitänyt enää yhteyttä, on juuri tuo friendzonella oleminen. Okei, valtaosa ajasta on ollut ihan kivaa, mutta aina se on jossain vaiheessa ajautunut siihen, että nainen avautuu minulle kaikkea omasta seksielämästään tai parisuhderintamasta. Yleensä vielä silleen ärsyttävän ylimielisesti. Tarkoitan sitä että noiden naisten suusta oli aika normaalia kuulla tarinaa siitä miten herra A on selvästi ihastunut tähän, miten herra B vie neidin kahville tänään, miten herra C harrasti seksiä tämän naisen kanssa ja miten herra D koittaa jatkuvasti iskeä. Ei mitenkään hääviä kuunnella tuollaista, kun itse olet ollut vain hetkeä aiemmin kiinnostunut tästä naisesta. Sekin ärsytti, kun noiden loputtomista muista miehistä tarinoimisen jälkeen heti perään alettiin itkemään sitä että "yhyy kun en kelpaa kenellekään". En oikein vieläkään tiedä miten tulisi suhtautua kun nainen itkee miten ei kelpaa kenellekään sellaiselle miehelle, kenelle on itse antanut juuri pakit.

Tuo friendzonella oleminen voisi ehkä toimia vielä, jos molemmat osapuolet pystyisivät unohtamaan "yhteisen menneisyyden", eli kaverisuhde voitaisiin aloittaa puhtaalta pöydältä. Omalla kohdallani se viimeinen niitti alkoi olla siinä, kun itse erehdyin mainitsemaan jostain muusta naisesta, tyyliin että olen kiinnostunut tai meillä on ollut vähän juttua jonkun naisen kanssa. Kaverikortista huolimatta nämä naiset ovat vetäneet kilarit tai vähintään sitten vähätelleet tätä kilpailevaa siskoa. En ymmärrä miksi, itsehän minulle kertovat jatkuvasti omista miesseikkailuistaan, mutta jos minä sanon olleeni jossain jonkun naisen kanssa, niin sitten tällä kaverikortin antajalla menee heti päivä pilalle. Ja korostan että tässä ei olla kun käyty korkeintaan yksillä treffeillä, ei oltu menty sen pidemmälle. Olen kuullut kommentteja näiltä naisilta miten "kai sä tiiät että se Tiina on aika helppo, siltä saa tyyliin kuka vaan", "eihän se oo ees yhtään hyvännäkönen" tai "joo voin sanoo ettei teidän jutusta tuu yhtään mitään". Paras oli kun yksi näistä neidoista oli mennyt joskus haukkumaan minua eräälle naiselle, kenestä sanoin olevani kiinnostunut. Tässä vaiheessa olen yleensä vetänyt pelin poikki ja lopettanut kaveeraamisen joko täysin seinään tai hiljentänyt sitä pikkuhiljaa kohti nollaa. Vähän sellainen olo noista kaverikorteista on jäänyt, että olen ikäänkuin jonkin sortin "hätävara-aviomies". Eli jos ketään parempaakaan ei satu löytymään, niin sitten ehkä kelpaan, mutta silti kukaan muukaan ei saa koskea tähän hätävaraan.

Korostan vielä sitä, että en ole itse mikään pelimies, vaan enemmänkin melko kömpelö naisten kanssa. Siksi ihmetyttää entistä enemmän tuo naisten käytös minua kohtaan.

Eli täältä ei kaverikorteille. Muuten kyllä minä uskon miehen ja naisen väliseen kaverisuhteeseen. Nuo kolme kaveria ovat oikeasti aika hyviä ystäviäni. Sillä on tosin varmaan melko suuri merkitys miten tuon naisen tapaa ensimmäistä kertaa. Törmäättekö koulussa/töissä, vai vasta jossain tinder-treffeillä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Korostan vielä sitä, että en ole itse mikään pelimies, vaan enemmänkin melko kömpelö naisten kanssa. Siksi ihmetyttää entistä enemmän tuo naisten käytös minua kohtaan.
.

Naiset huomaa miehestä epävarmuuden ja heikkouden. Siksi olet joutunut tuollaiseen varamies reserviin etkä päässyt pukille. Kannattaa opetella sanomaan mitä haluaa ja mitä ei. En usko, että sulla on ollut kovin miehekäs olo kun nainen kenestä olet kiinnostunut tilittää panotarinoistaan ja muista mies seikkailuista. Varsinkin jos tämä nainen tietää, että olet hänestä kiinnostunut.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
En vaan voi käsittää tuollaista toimintaa. Ja yksi tosi hyvä miespuolinen kaverini on mielenkiintoinen esimerkki pettäjäpuolesta, hän jotenkin aina pystyy perustelemaan ja vähättelemään omat toilailunsa mm. lauseilla "se otti vaan suihin, seksi kumin kanssa ei ole pettämistä" jne... Ja omalta puoleltaan hän on ihan hemmetin omistushaluinen ja jopa mustasukkainen kumppaniaan kohtaan. Mielenkiintoinen on ihmisluonne.

Itsellä myös samainen kaveri. Parasta antia oli kun usein kävi hän itsekin laittamassa jotain varattua naista, mikäli kyseenalaisti tätä toimintaa, kaveri totesi että ei hän siinä mitään väärää tee, se on se akka kun kerran antaa vaikka on varattu. No koitti kerran sellainen päivä kun tämän kaverin akkaa sitten oli mennytkin joku laittamaan ja siihen karahti heidän suhde ja akka lähti tämän uuden matkaan. Se uusi mies oli joku kaukaa tuttu tälle kaverille, eikä ole sen kanssa nyt enää sitten missään tekemisissä, tokaisin hänelle sitten että eihän se mies siinä mitään väärää tehnyt, suuttui kaveri siitä perkeleesti, tietysti jos ei kritiikkiä kestä.

Liian hyvältä se nyt rupesi tuntumaankin. Pari kertaa nähtiin ja kaksi kertaa luvannut tulla nainen mun luona käymään. Molemmat perunut. Tänäänkin piti tulla ja yli viikko sitten sovittiin, että näin tehdään. Tuli sitten äsken viestiä, että olikin sopinut kavereiden kanssa jotakin jo aikaisemmin ja ne suuttuu jos ei se meekkään yms. settiä. Taidan vastata, että "Ok teen noista kukista sitten salaattia mitkä sulle ostin".

Tämä on se mitä eniten naisissa ihmettelen, en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa sanoa rehellisesti, että ei tästä jutusta tule mitään. Itselläni kun on näitä lyhyitä juttuja ollut, niin osa loppuu siihen että ei esim vastata viestiin, no se on selvä merkki ja siihen on toki hyvä lopettaa. Mielestäni kuitenkin tuollainen on vähän käytöstapojen puuttetta. Nykymaailmassa kun voi joutua kohtamaan sen toisen ihmisen vaikka töissä, harrastuksissa tai missä milloinkin, niin minusta tällaisetkin asiat voisi lopettaa ihan asiallisestikin. Muutama tyttö on toiminut mielestäni fiksummin ja siitä jää paljon parempi fiilis ja jos sattuu vaikka joskus jossain kaupassa tulemaan vastaan niin ei tarvi hävetä ja piiloskella vaan voi kukea vastaan ihan normaalisti.

Itse olen aina pyrkinyt jos jonkun lyhyenkin jutun lopetan, niin sanomaan ihan rehellisesti ja selvästi mikä on homma nimi. Paria kaverin kaveriakin joskus tapaillut ja niihin luonnollisesti useammin törmää kun noiin muihin, niin ihan eri on sen toisen kanssa kenen kanssa homma loppui siihen että yhdessä sovittiin että tämä on tässä. Joskus tulee jutulle jossain baarissa ja siinä hetki turistaan ja jatketaan matkaa, ei meistä mitään kavereita sen erikoisemmin tullut, mutta kuitenkin. Tätä toista pitdän taas hieman erikoisena, aikanaan katosi kuin supersankari paikalta ja silti silloin tällöin kun törmää tulee jotain juttua heittämään kun ei mitään, joka on ainakin minusta aika outoa. Miksei siis niitä juttuja voi lopettaa niin että kehtaa toiseen vielä törmätä jos selaiseen tilanteeseen ajautuu. Kai tämä johtuu siitä että osa miehistä ei vaan osaa jättää rauhaan, sitten kun on jonkun stalkkerin kohtalon kokenut niin haluaa koittaa sen estää jatkossa näillä katoamistempuilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös