Naisasiat

• 7 587 995
  • 26 609

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Täällä kun tuosta kaverikortista puhutaan, niin itse otin sellaisen vastaan pari päivää sitten opiskelututultani, josta olen ollut kiinnostunut noin vuoden.

Kumpikaan meistä ei ollut tehnyt kunnollista aloitetta ennen viime viikkoa, kunnes (hivenen humaltuneena) päädyin hänen luokseen. Me ei tunneta toisiamme hirveän hyvin. Olemme lähinnä tutustuneet tiedekuntamme sekafutisjoukkueessa. Humalassa hän kertoi, että on ollut pidempään musta kiinnostunut, mutta venannut aloitettani, jota ei omaan tyypilliseen tapaani ole kuitenkaan suunnaltani tullut. Kerroin, että fiilis on ollut molemminpuoleista, mutta en vain ole kyennyt tekemään kunnon aloitetta aikaisemmin. Aamulla olin melko valmis leimaamaan koko jutun ja kaiken puheen vain kännijutuksi, mutta myös krapulassa juttelimme tuntikaupalla ja olimme lähekkäin. Lähtiessäni himaan ilmassa oli, ainakin omasta mielestäni, melko selkeät signaalit, mikä homman nimi oikein oli. Sovittiin, että nähdään tänä viikonloppuna, mutta jouduin perumaan tapaamisen, kun mun piti lähteä käymään ulkopaikkakunnalla. Pistin viestiä ja tiedustelin, miten ensi viikko sopisi. Hän ilmoitti, että voidaan nähdä myöhemminkin, mutta hänestä tuntuu ikävältä sanoa, ettei hän näe meitä muuna kuin kavereina. Just. Kuitenkin hän haluaisi kovasti nähdä, mutta mä totesin, että mun tarvitsee hieman sulatella tätä juttua.

Nyt on aika höynäytetty olo ja olen yrittänyt järkeillä tuota kuviota jotenkin itselleni. Näen häntä varmaan ensi viikolla, ihan vaan kaveripohjalla sitten. Vähän oudolta vaan tuntuu, että miksi hän haluaa silti kovasti nähdä mua, jos olen hänelle "vain" kaveri? Turhaa analysointia, varmaankin? Vähän ottaa vain pannuun se, että itse näkisin meidän jutussa paljon enemmän potentiaalia, mutta kuten lontooksi sanotaan "it takes two to tango".

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olemme lähinnä tutustuneet tiedekuntamme sekafutisjoukkueessa.
---
Hän ilmoitti, että voidaan nähdä myöhemminkin, mutta hänestä tuntuu ikävältä sanoa, ettei hän näe meitä muuna kuin kavereina.
---
Näen häntä varmaan ensi viikolla, ihan vaan kaveripohjalla sitten.
Näet... siis miksi? Eikö sulla ole kavereita? Ei näin. Sanot, että nähdään futistreeneissä, ja no hard fiilings, kaikkea hyvää sulle... (Sitä paitsi naapurin Pirjo kyseli kans ulos, eikä se puhunut mitään kaveripohjista). :) Itseäsi tuossa vaan kiusaat. :(

Jeffrey

Jäsen
Lähtiessäni himaan ilmassa oli, ainakin omasta mielestäni, melko selkeät signaalit, mikä homman nimi oikein oli. Sovittiin, että nähdään tänä viikonloppuna,

Ensimmäinen sääntö on se, että sovi se tapaaminen mahdollisimman nopeasti, jos sellaisesta on ollut puhetta. Ei mitään seuraavaa viikonloppua vaan päivä kaksi. Naisilla on se sisäänrakennettu excel kaavio, joka hitaamassakin Pentiumissa kerkeää raksuttamaan sinulle miinusmerkkisen arvosanan jos liian kauan odotat. Toinen on ihan sekin, että nyky yhteiskunnassa tilanteet tulee ja menee kokoajan vain nopeammin ja jokaisen nurkan takana on sen kilpailevan firman toimipiste.

Kaukana on ne ajat, jolloin tekstiviestiin ei saanut vastata samana päivänä, jottei vaikuttaisi liian innostuneelta, tai jolloin naisen kanssa piti/pystyi leikkiä kuukausitolkulla sitä kissa-hiiri-leikkiä.

Täältä myös sama neuvo, jonka @Dynamo jo sinulle antoi, jatka matkaa. Ilmoita tosiaan sille "nähdään futistreeneissä, ja no hard fiilings". Se on ainoa tapa jolla sä mahdollistat jotain tulevaisuudessa. Jos sä lähdet sen eteen jotain nöyristelemään, se korkeintaan käyttää sua hetken hyväkseen ja jättää "kun ei tunnu siltä". Nöyristelemällä voit saada sen hetken pillua, mutta siitä hyvästä pitkän vitutuksen, eikä välttämättä se sekajoukkuekkaan enää maistuisi.

Toinen on ihan sekin, että nyky yhteiskunnassa tilanteet tulee ja menee kokoajan vain nopeammin ja jokaisen nurkan takana on sen kilpailevan firman toimipiste.

Kaukana on ne ajat, jolloin tekstiviestiin ei saanut vastata samana päivänä, jottei vaikuttaisi liian innostuneelta, tai jolloin naisen kanssa piti/pystyi leikkiä kuukausitolkulla sitä kissa-hiiri-leikkiä.

Jos etsisin seurustelusuhdetta, niin kokisin kyllä tuon vitun stressaavana. Oon asiaa joskus pohtinut ja en millään tajua, että mihin ihmisillä on niin saakelin kiire ja hätä. Kyllä mä ainakin haluaisin saada ihmisestä jotain selvää pienen ajan kanssa ilman, että pitää kimpoilla jonkun fiiliksen tai hätiköinnin kanssa.

Elämän tämäkin osa-alue tuntuu olevan tolkutonta kilpailua ellei jopa kilpavarustelua nykyään. Ei siis kaikkien kohdalla tietenkään, mutta aika monille kyse on investoinneista ja vaihtokaupoista.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Jos etsisin seurustelusuhdetta, niin kokisin kyllä tuon vitun stressaavana. Oon asiaa joskus pohtinut ja en millään tajua, että mihin ihmisillä on niin saakelin kiire ja hätä. Kyllä mä ainakin haluaisin saada ihmisestä jotain selvää pienen ajan kanssa ilman, että pitää kimpoilla jonkun fiiliksen tai hätiköinnin kanssa.

Elämän tämäkin osa-alue tuntuu olevan tolkutonta kilpailua ellei jopa kilpavarustelua nykyään. Ei siis kaikkien kohdalla tietenkään, mutta aika monille kyse on investoinneista ja vaihtokaupoista.

Parisuhteessahan on kyse investoinnista - etenkin, jos halutaan lapsia. Investoidaan tulevaisuuteen lasten kautta (pojasta/tytöstä polvi paranee). Mutta pohjimmiltaan olet oikeassa. Nykyään ei välttämättä haluta edes tutustua toiseen kunnolla. Halutaan vaan seksiä ja vaihdetaan seuraavaan (ajatellaan, että parempaa on luvassa). Toki riippuu ihmisestä. Jotkut haluavat nähdä sinut toistekin, toiset antavat suoraan kaverikortin käteen.

Parisuhteessahan on kyse investoinnista - etenkin, jos halutaan lapsia. Investoidaan tulevaisuuteen lasten kautta (pojasta/tytöstä polvi paranee). Mutta pohjimmiltaan olet oikeassa. Nykyään ei välttämättä haluta edes tutustua toiseen kunnolla. Halutaan vaan seksiä ja vaihdetaan seuraavaan (ajatellaan, että parempaa on luvassa). Toki riippuu ihmisestä. Jotkut haluavat nähdä sinut toistekin, toiset antavat suoraan kaverikortin käteen.

No itse osaan pitää kersoja vain lopun elämää pilaavana tapaturmana, mutta voin ymmärtää tuon investointinäkökulman siinä. Vitusti rahaa, resursseja ja vitutustahan siitä seuraa.

Mun mielestä siinä ei ole mitään vikaa, että haluaa vain paneskella menemään. Mikäs sen mukavampaa. Sitä en vain ymmärrä, että monet naiset tutustuessa kuitenkaan eivät tätä myönnä, vaan vastoin totuutta kertovat etsivänsä suhdetta. Ääni kellossa kuitenkin muuttuu tai asenne lievenee, kun itse sanoo ettei halua mitään vakavaa. Onko tämä joku säälittävä imagojuttu? Haluaa vain kyytiä takaapäin tms, mutta ei pysty asiaa kertomaan heti kärkeen.

Mutta itse tosiaan kun kasvoi siihen, että jos joku vakavammin kiinnostaa, niin sit edetään ajan kanssa jos edetään. Nykyään jos et tee päätöstä saman tien, niin joku Guido tinderistä otetaan tilalle.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta itse tosiaan kun kasvoi siihen, että jos joku vakavammin kiinnostaa, niin sit edetään ajan kanssa jos edetään. Nykyään jos et tee päätöstä saman tien, niin joku Guido tinderistä otetaan tilalle.

Tämän takia pitäisi molemmilla osapuolilla olla pokkaa kertoa heti alussa, mitä kaipaavat. Kaikki kun eivät heti halua sänkyyn hyppiä, eivätkään toisaalta käydä aina kahvillakaan. Jossei nainen/mies tiedä heti alussa, mitä etsii, niin sitten on jotain vialla. Jos toista kiinnostaa enemmän älypuhelin kun sun lärvis, niin siitäkin voi jotain johtopäätöksiä vetää. Tosin en liene mikään asiantuntija, koska en ole seurustellut ikinä.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Nimenomaan paino sanalla jaksaa. Onhan se kivaa päästä panemaan toisinaan, mutta jos sen eteen on pitänyt viestitellä loputtomasti, esittää kiinnostunutta ja muka kuunnella naisen suusta/näppikseltä tulevaa diipadaapaa, niin en oikein enää nykyään tiedä,että jääkö siinä edes voitolle? Iso määrä elämää ja aikaa menee kyllä totaalisen hukkaan siinä jahtaamisessa

Ei tarvitse tahallaan ymmärtää väärin, tai sitten ilmaisin asian epäselvästi. En tarkoittanut, että pitäisi esittää kiinnostunutta ja lässyttää asioita, mitä ei itse allekirjoita, päästäkseen pukille. Jauhamisella tarkoitin lähinnä sitä, että kun kohteena on sellainen henkilö, joka olisi lopulta vaikka sitä parisuhde kamaa, on mukava jutella niiitä näitä, tutustua toiseen, kiirehtimättä niin kuin tuossa yllä toteat itsekkin. Itsellä kohteena vain sellaiset naiset, kenestä olen kiinnostunut 100%, pelkän panemisen jätän muille. Nykyaikahan tehnyt tämän helpoksi. Itsellä monta kokemusta siitä kun päästään asteelle "syvälliset keskustelut", nainen alkaa vaatimaan tapaamisia ja "miten tuollainen mies voi olla sinkkuna" jne. Toki onhan tuo ajanhaaskausta siinä mielessä, että jos livenä homma ei natsaakkaan. Siksi en ymmärrä tyyppejä jotka juoksevat treffeiltä treffeille. Näkeehän siinä seuralaisia huomattavasti enemmän ja jonkun kanssa voi natsatakkin, mutta itse tykkään mennä pidemmän kaavan kautta. Sillä kaverikorttien määrä minimoituu kun signaalit ovat vahvoja.

Älytöntä ajatella, että pillun perässä pitäisi alkaa valehtelemaan ja esittämään. Jos mun mukaan baarista joku lähtee, se on juuri sellainen henkilö jonka kanssa voisi seurustella, kärkikorin nainen. Toinen juttu sitten tuleeko toista kertaa, jos nainen paljastuu idiootiksi tai nainen ajattelee minusta yhden illan perusteella samaa.

Hyvä esimerkki tinderin kautta eräs saatanan hyvännäköinen neitonen, jonka kanssa nähtiin meikäläisen mittakaavalla yllättävänkin nopeasti. Kroppa mallia täydellinen. Siinä muutamia kertoja nähtiin ja touhuiltiin. Mitä enemmän nähtiin, sen vajaammaksi nainen osoittautui. Tappoi halut kyllä minimiin. Nainen olisi halunnut enemmänkin, mutta ei niin ei. Ehdotti lopulta jopa pelkkää panosuhdetta. Sillä liputan henkisen yhteyden puolesta myös seksissä, mistä täällä onkin aiemmin keskusteltu.

Jossei nainen/mies tiedä heti alussa, mitä etsii, niin sitten on jotain vialla. Jos toista kiinnostaa enemmän älypuhelin kun sun lärvis, niin siitäkin voi jotain johtopäätöksiä vetää. Tosin en liene mikään asiantuntija, koska en ole seurustellut ikinä.

Enkä oikeastaan suosittele edes kokeilemaan, ei se mitään elämää suurempaa valaistumista tarjoa.

Mutta tavallaan totta tuo, että pitäisi tietää mitä on muista etsimässä. En kuitenkaan heti dumaisi jotain olevan "vialla", jos ei tiedä, koska se tuntuu olevan tämän päivän yleinen ilmiö. Kun parisuhde elintärkeänä instituutiona on menettämässä asemansa tässä yhteiskunnassa, niin ei se ihme ole, että moni nuori ainakaan ei tiedä mitä haluaa samaan aikaan, kun vastakkainen sukupuoli kuitenkin kiinnostaa. Sitten vain katsellaan ja mietitään, että onko mun markkina-arvo just ideaalissa balanssissa sen toisen kanssa ja päädytään ettei ole, kun se on duunari sekä pitää rumia kenkiä. Meille pelkkää seksiä haluaville tämä aika loputtomine vaihtoehtoineen on aikamoinen jackpot, mutta parisuhdetta haluaville sama ilmiö tuntuu olevan jopa jollain tapaa kirous. Tai mikä mä olen sanomaan, mutta tuntuu sille, että koska kaikki mahdollisuudet on kännykän kautta saatavissa, niin mihinkään tai kehenkään ei olla tyytyväisiä kuukautta pidempään. Tai jos joku suhde alkaa, niin jossain vessan oven takana tai kaverien saunailloissa tinderi laulaa entiseen malliin ihan vain siltä varalta, että pääsis vaihtamaan vaikka vielä pikkaisen parempaan. Koko hommassa on niin paljon muuttujia nykyään, että melkoinen stressinsietokyky pitää olla olemassa jaksaakseen ryhtyä mihinkään vakavampaan, olipa sitten mies tai nainen. Ei käy nuorisoa kateeksi, mutta tuskinpa nuo mitään samaa elämysmaailmaa mun ikäluokan kanssa jakavat muutenkaan.

Ei tarvitse tahallaan ymmärtää väärin, tai sitten ilmaisin asian epäselvästi. En tarkoittanut, että pitäisi esittää kiinnostunutta ja lässyttää asioita, mitä ei itse allekirjoita, päästäkseen pukille. Jauhamisella tarkoitin lähinnä sitä, että kun kohteena on sellainen henkilö, joka olisi lopulta vaikka sitä parisuhde kamaa, on mukava jutella niiitä näitä, tutustua toiseen, kiirehtimättä niin kuin tuossa yllä toteat itsekkin. Itsellä kohteena vain sellaiset naiset, kenestä olen kiinnostunut 100%, pelkän panemisen jätän muille. Nykyaikahan tehnyt tämän helpoksi. Itsellä monta kokemusta siitä kun päästään asteelle "syvälliset keskustelut", nainen alkaa vaatimaan tapaamisia ja "miten tuollainen mies voi olla sinkkuna" jne. Toki onhan tuo ajanhaaskausta siinä mielessä, että jos livenä homma ei natsaakkaan. Siksi en ymmärrä tyyppejä jotka juoksevat treffeiltä treffeille. Näkeehän siinä seuralaisia huomattavasti enemmän ja jonkun kanssa voi natsatakkin, mutta itse tykkään mennä pidemmän kaavan kautta. Sillä kaverikorttien määrä minimoituu kun signaalit ovat vahvoja.

Älytöntä ajatella, että pillun perässä pitäisi alkaa valehtelemaan ja esittämään. Jos mun mukaan baarista joku lähtee, se on juuri sellainen henkilö jonka kanssa voisi seurustella, kärkikorin nainen. Toinen juttu sitten tuleeko toista kertaa, jos nainen paljastuu idiootiksi tai nainen ajattelee minusta yhden illan perusteella samaa.

Hyvä esimerkki tinderin kautta eräs saatanan hyvännäköinen neitonen, jonka kanssa nähtiin meikäläisen mittakaavalla yllättävänkin nopeasti. Kroppa mallia täydellinen. Siinä muutamia kertoja nähtiin ja touhuiltiin. Mitä enemmän nähtiin, sen vajaammaksi nainen osoittautui. Tappoi halut kyllä minimiin. Nainen olisi halunnut enemmänkin, mutta ei niin ei. Ehdotti lopulta jopa pelkkää panosuhdetta. Sillä liputan henkisen yhteyden puolesta myös seksissä, mistä täällä onkin aiemmin keskusteltu.

Mä en vain edelleenkään osaa nähdä mitään "henkistä" seksissä. Olen pahoillani, mutta paneminen on panemista, fyysisten tarpeiden purkamista ja kivaa ajanvietettä. Jopa terveellistä sellaista, piristää kummasti, kunhan ei ole joutunut tekemään asian eteen liikaa itseään tykö tai tutustumaan. Ei siinä silloin ole mitään merkitystä luonteenpiirteillä, kunhan nyt ei sentään mihinkään ihan retardiin mene yhtymään.

Yleensä tuollaisista henkisyyksistä ja syvemmistä yhteyksistä kokevat harhoja naiset. Sitä ajattelee itse, että tämä oli tässä ja sanoo moi, niin eikö ala tulemaan jotain viestejä perään. Näin siis vaikka ei olisi todellakaan ollut sanallakaan siihen suuntaan, että tapailu, tutustuminen tai jokin muu kiinnostaisi yhtään. Mulle nämä yhden yön jutut pysyvät sellaisina, selkeä linja siis. En mä niille edes moikkaa enää jälkikäteen ta0i vastaa baarissa katseisiin saati viitsi höpöttää jossain röökikopissa. Sitä on saanut mitä halusikin, eikä sen jälkeen enää olla mitään läsnäoloa velkaa. Matka jatkuu. Liekö kyse siitä, että jossain perus nussimisessakin halutaan nähdä jotain erikoista ja sitten häkellytään, kun se toiselle yllättäen olikin vain sitä seksiä. Yhyy, luulin merkinneeni jotakin, laitoin ihan biletopin päälle.

Siis ihan oikeasti. Jos kaksi ihmistä panee humalassa yhteisestä sopimuksesta, niin miten helvetissä niin mitättömästä asiasta voi saada draaman aikaan? Ja etenkään, jos mitään aiempaa historiaa ei edes ole. Elämä jatkuu ja seuraavalla kierroksella sitten uudelle pesälle tai vehkeelle.

Viimeksi muokattu:

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen pahoillani, mutta paneminen on panemista, fyysisten tarpeiden purkamista ja kivaa ajanvietettä. Jopa terveellistä sellaista, piristää kummasti, kunhan ei ole joutunut tekemään asian eteen liikaa itseään tykö tai tutustumaan. Ei siinä silloin ole mitään merkitystä luonteenpiirteillä, kunhan nyt ei sentään mihinkään ihan retardiin mene yhtymään.

Heh, mitä tarkalleen ottaen tässä pahoittelet? En minä mieltäni pahoita, jos joku haluaa panna kaikkea mikä liikkuu, ilman tunteita, vaikka itse en niin tee. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Tuskin samoista naisista tullaan koskaan tappelemaan.

Kaverikorteista tuli vielä jännä tapaus mieleen. Joskus tuossa kuutisen vuotta sitten kun edellisen kerran olin sinkkuna, tapasin kaupunki-illan jälkeen naisen, joka vei jalat alta totaalisesti. Nähtiin siinä kesän aikana joitakin kertoja, naitiin ja pidettiin hauskaa. Nuorena miehenä olisin ehdottomasti halunnut jotain enemmänkin, mutta aavistelin jo silloin kyseessä olevan vähän menevämpi tapaus. Ajattelin, että jos alan jotain suhde juttuja hänellä höpöttämään, heilahtaa se kuuluisa kaverikortti ja tuskin tullaan olemaan missään tekemisissä. Noh, homma hiipui sitten hiljalleen ja tapasinkin lyhyen ajan päästä avokkini jonka kanssa oltiin nelisen vuotta. Kun erosin avokista, kesä oli aika tapahtumarikas ja tuli kierrettyä kaikenmoisia festareita ja tapahtumia. Sattumalta sitten taas nähtiin tämän menevän mimmin kanssa. Ei itse ollut seurustellut tässä välissä, joten aiemmat speksit menevyydestä oli osunut täysin. Noh, juttu luisti niin kuin aikanaan ja hommat eskaloitui aina petipuuhiin asti. Kesän aikana törmättiin useasti ja yleensä sattumalta ja sitten jatkettiin iltaa yhdessä tai isommalla porukalla. Tiedostan, että kyseisen daamin kanssa en tule ikinä yhdessä olemaan, mutta viihdyn aivan helvetin hyvin hänen seurassa. Kesän jälkeen homma taas hiipui eikä mulla ole edes mitään haluja tälle daamille viestiä laittaa. Tiedän, että taas tulevana kesänä tullaan törmäämään, ja jos molemmat on sinkkuina, hauskaa pitämään. Tämä onkin niitä harvoja tapauksia, kun tulee uiteltua meisseliä ilman haihattelua suhteesta.

Mitä tällä haen takaa, on se että, kyllähän rivien välistä pystyy lukemaan niin helvetin paljon. Siksi en ymmärrä, että pitää alkaa tapailu vaiheessa väkisin tenttaamaan missä mennään tai pommittamaan sairaalloisesti, että heilahtaa se kaverikortti. Itse tykkään jättää asioita avoimeksi, jonka jälkeen, vuosienki päästä, kivoja asioita voi tapahtua.

Heh, mitä tarkalleen ottaen tässä pahoittelet? En minä mieltäni pahoita, jos joku haluaa panna kaikkea mikä liikkuu, ilman tunteita, vaikka itse en niin tee. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Tuskin samoista naisista tullaan koskaan tappelemaan.

Pahoittelin, etten ymmärtänyt aiemman viestin pointtiasi. Mutta siinä oot oikeassa, että tuskin samoista naisista ikinä tapellaan, kun en tasan ala yhdestäkään niistä kilpailemaan. Jos joku ihan oikeasti haluaa jotain hoitoa enemmän kuin minä, niin kaikin mokomin, siitä vain. Vähän sama, kuin joku tulisi kaupassa vastaan ja haluaisi jauhelihapaketin tms välttämättä minun ostoskoristani. Ei siitä jaksa riidellä, vaan käy hakemassa itselleen uuden.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pahoittelin, etten ymmärtänyt aiemman viestin pointtiasi. Mutta siinä oot oikeassa, että tuskin samoista naisista ikinä tapellaan, kun en tasan ala yhdestäkään niistä kilpailemaan. Jos joku ihan oikeasti haluaa jotain hoitoa enemmän kuin minä, niin kaikin mokomin, siitä vain. Vähän sama, kuin joku tulisi kaupassa vastaan ja haluaisi jauhelihapaketin tms välttämättä minun ostoskoristani. Ei siitä jaksa riidellä, vaan käy hakemassa itselleen uuden.

Et ymmärrä, että joku tykkää eri asioista kuin sinä? Toinen tykkää jauhelihasta ja toinen karjalanpiirakoista. Ei tää oo niin vaikeeta.

Et ymmärrä, että joku tykkää eri asioista kuin sinä? Toinen tykkää jauhelihasta ja toinen karjalanpiirakoista. Ei tää oo niin vaikeeta.

Kyllä kyllä, ja jotkut molemmista. ;D En vain tajunnut, että mitä se henkinen yhteys miehen ja naisen välisessä yhdynnässä muka on..?

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä kyllä, ja jotkut molemmista. ;D En vain tajunnut, että mitä se henkinen yhteys miehen ja naisen välisessä yhdynnässä muka on..?

Juurikin sitä. Vaikea sitä on selvemmin sanoa. Paneminen on kivaa, paneminen henkisellä yhteydellä on potenssiin kolme. Vaikea sanoa, joko sitä ei ole kokenut tai ei halua ymmärtää sen tärkeyttä.

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Mun mielestä siinä ei ole mitään vikaa, että haluaa vain paneskella menemään. Mikäs sen mukavampaa. Sitä en vain ymmärrä, että monet naiset tutustuessa kuitenkaan eivät tätä myönnä, vaan vastoin totuutta kertovat etsivänsä suhdetta. Ääni kellossa kuitenkin muuttuu tai asenne lievenee, kun itse sanoo ettei halua mitään vakavaa. Onko tämä joku säälittävä imagojuttu? Haluaa vain kyytiä takaapäin tms, mutta ei pysty asiaa kertomaan heti kärkeen.

Omien tutkimusten mukaan tähän vaikuttaa paljolti se, mistä sen naisen bongaa. Omista baaripanoista, joita ei toki paljoa ole, ei kukaan ole soitellut perään. Näistä ei myöskään kukaan ole oikein minun makuani ollutkaan. Pidemmät jutut on tullut kohdattua jossakin muualla, harrastuksissa, koulussa ym. Moni mieshän menee baariin vain pillun tähden, mutta munaa sieltä hakee myös moni nainen. Itse kun en tykkää baarissa roikkua niin ei tuollaista oikein tulisi mieleenkään yrittää kesyyttää. Taas nämä yksilöt jotka on tullut tutuksi vaikka harrastuksista, niin helpommin on päässyt heti juttuun kun sitä yhteistä mielenkiintoa löytyy. Kannattaa siis operoida ns. kotikentällä, sillä mikäli sieltä joku tarttuu, niin varmasti on paremmat mahdollisuudet hyvälle saaliille.

Mitä tulee siihen aikaisempaan oman markkina-arvon nostamiseen, en muista kuka kirjoitti enkä nyt tähän hätään lainausta etsi, niin siinäkin asiassa on toki kaksi puolta. Se pitää paikkaansa, ettei ole sattumaa että kun naisia on, niin niitä on äkkiä kaksi kolme lisää. Kaveri aikanaan eron jälkeen nappasi yöksi yhden pitkään silmäillyn tytön tällaisesta 4 hengen porukasta. Ilmeisesti hoiteli typykän sitten melko hyvin, koska ensimmäisen jälkeen ei joutunut enää paljon töitä tekemään muiden eteen, oli siis selvää että juttu ja kehut oli levinnyt. Tämä tyttöporukkahan oli tällainen reilu 30 ikisinkkuja pursuava lauma, joka viettää viikonloput lähinnä baarissa saalistaen. Kaveri sitten hieman tuon jälkeen vähän vakavammin yritti tutusta yhteen rauhallisempaan yksilöön, joka teki äkkiä selväksi, ettei tällainen panomiehen maineessa oleva kaveri pääse hänen lakanoihin sujahtamaan. Molemmat puolensa tuossakin siis.

Taas nämä yksilöt jotka on tullut tutuksi vaikka harrastuksista, niin helpommin on päässyt heti juttuun kun sitä yhteistä mielenkiintoa löytyy. Kannattaa siis operoida ns. kotikentällä, sillä mikäli sieltä joku tarttuu, niin varmasti on paremmat mahdollisuudet hyvälle saaliille.

Itselle ei taas tulisi mieleenkään alkaa iskemään ketään duunista, koulusta tai edes harrasteista. Sitten kun homma kusee, niin sitä akkaa pitäisi silti sietää siellä läsnä jatkossakin. Sitten jos erehtyy vielä kokeilemaan humalassa useampia samasta piiristä, niin johan alkaa sana kiertää ja sosiaalinen ahdistus kasvaa. Turvallisempaa siis hommata jostain anonyymeja panoja, joista ei tavallisesti koidu mitään ylimääräistä haittaa.

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Itselle ei taas tulisi mieleenkään alkaa iskemään ketään duunista, koulusta tai edes harrasteista. Sitten kun homma kusee, niin sitä akkaa pitäisi silti sietää siellä läsnä jatkossakin. Sitten jos erehtyy vielä kokeilemaan humalassa useampia samasta piiristä, niin johan alkaa sana kiertää ja sosiaalinen ahdistus kasvaa. Turvallisempaa siis hommata jostain anonyymeja panoja, joista ei tavallisesti koidu mitään ylimääräistä haittaa.
Nimenomaan, juuri naulan kantaan. Mikäli siis haluaa vaan panna niin juuri, baaripanot ei soittele perään niin suurella todennäköisyydellä. Mikäli kuitenkin haluaa vaikka jotain pysyvämpää, niin se parhaimmillaan kolmen portsarin toimesta yhtaikaisesti penetroitu bilequeen ei välttämättä kannata olla listalla sijalla yksi. Ajoin siis takaa sitä, että molemmille tarpeille löytyy kyllä. Mikäli siis joku haluaa jotain vakavempaa niin se tanssilattian tyrkyin kannattaa varmasti unohtaa, mikäli puolestaan haluaa helppoa lykittävää ketä ei soittele perään niin tuo kannattaa varmasti tarkistaa.

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Ensimmäinen sääntö on se, että sovi se tapaaminen mahdollisimman nopeasti, jos sellaisesta on ollut puhetta. Ei mitään seuraavaa viikonloppua vaan päivä kaksi.

Kyseinen sääntö on tuttu jo entuudestaan ja olisin varmasti sopinutkin tapaamisen aikaisemmaksi, jos kalenteri olisi vain antanut myöten. Tuo oli oikeastaan kaikkein aikaisin ajankohta, mikä meille olisi sopinut.

Täältä myös sama neuvo, jonka @Dynamo jo sinulle antoi, jatka matkaa. Ilmoita tosiaan sille "nähdään futistreeneissä, ja no hard fiilings". Se on ainoa tapa jolla sä mahdollistat jotain tulevaisuudessa.
Pohdinnan jälkeen päädyin tähän ratkaisuun. Laitoin hänelle juuri viestiä, että olen sulatellut asiaa ja enkä näe järkeä lähteä lounaalle tms. mutta puolestani voidaan pysyä kavereina. Tämä juttu kyllä vieläkin pistää pännimään, kun sitä vaan miettii, mutta karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyseinen sääntö on tuttu jo entuudestaan ja olisin varmasti sopinutkin tapaamisen aikaisemmaksi, jos kalenteri olisi vain antanut myöten. Tuo oli oikeastaan kaikkein aikaisin ajankohta, mikä meille olisi sopinut.

Pohdinnan jälkeen päädyin tähän ratkaisuun. Laitoin hänelle juuri viestiä, että olen sulatellut asiaa ja enkä näe järkeä lähteä lounaalle tms. mutta puolestani voidaan pysyä kavereina. Tämä juttu kyllä vieläkin pistää pännimään, kun sitä vaan miettii, mutta karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

Aina näissä tilanteissa miettii, mitkä ovat ne todennäköisyydet sille, että kaverikortin jälkeen voi tapahtuakin jotain? Tiedän kaverikortti-experttinä (BTDT), että nuo mahdollisuudet ovat kyllä aika 50-60. eli suhteellisen olemattomat. Toki ihmeitä tapahtuu (vaikka niitä ei tapahdu, niitä tehdään), koska naisista ei juuri kukaan ota selvää vaikka haluaisikin. Tsemppiä!

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keskittyisit tulevaton sinäkin vanhempiin naisiin. Markkinoilla on paljon eronneita / avioliittoonsa tyytymättömiä (jotka ovat valmiita pettämään miestään) naisia. Tosin jos moraalitaso on yhtä korkealla tasolla kuin allekirjoittaneella, niin sitten on hieman hiljaisempaa.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tätähän se Suomi-markkina on, tytönhempukkaa rääsyissä.
Kokonainen legioona niitä epätoivoisesti tyrkyttäviä kyllä löytyy.
Kukin löytäköön onnensa, ei sillä. Mutta noin isommassa kontekstissa.

Mitä nyt olen jotain itämaiden naisista maininnut, niin onhan heissäkin eronsa. Eilen lähdin kävelylle uteliaana tsekkaamaan, mitä kaupungilla on tällä kertaa tarjottavana. Siinä sitten tuli vastaan joukko kuvailuintoaan ääneen hehkuneita vienosilmiä, joita seurasi hymynkareella perässä. Selvästi ylemmän luokan joukkio parikymppisiä pysähtyi löydettyään erikoisemman hedelmäkojun. Uteliaana tiedustelin mistä neidit mahtavat olla (veikkasin Koreaa) vaan selfiesession ollessa vauhdissa joutui kysymään toistamiseen. "Japan, where you from?"
"Finland", ei reaktiota ja päädyin ottamaan selfien itsestäni jatkaen matkaa.

Siinä sitten tuli joitain paikallisia hetken kuluttua vastaan ja heti oli taas katseet liimautuneina tiiviisti silmissäni. Pari päivää aiemmin puistossa samaten khm melko nuorta seuraa useammallakin groufiella.
Täällä se on koettu sekin ihme jotta Nätti nuori nainen toivottaa kadulla vastaantullen iltapäivää. En nyt muista 100% varmaksi mutta ei tainnut tapahtua tähän mennessä Suomessa. Suosi aina paikallista.

Carlos

Jäsen
Oliko tää mones nyt esim. kuukauden sisällä? @tulevaton?

Juu, paljon harvinaisia naisia tuntuu nimim tulevaton löytävän, ja jopa heti kättelyssä loppuelämän kestäviin enemmän tai vähemmän vakaviin suhteisiin. En tiedä mitä nappeja kaveri vetää, mutta mulle mielellään samoja, hauskaa tuntuu olevan.

Itse olen löytänyt tähän mennessä vain 1 / n. 7'300'000'000 ihmisiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy