Miten muuten ihan mielenkiinnosta. Käyttekö te joilla on kaverinaisia esim.katsomassa leffoja kahdestaan, lätkää otatteko kalsarikännejä kaksin? Siis niin, että oma puoliso odottaa himassa tyytyväisenä.
No mulla on yksi tällainen, ei ole ollut ystävä lapsuudesta asti, vaan tuolta teini-iästä. Itse en seurustele, mutta tuon naisen kanssa tuli kulutettua aikaa paljonkin. Nykyisin hänellä on mies, joka väkisinkin vähentää sitä aikaa mitä tulee yhdessä vietettyä, mutta periaatteessa tilanne ei ole muuttunut. Voin soittaa tälle että lähdetkö ulos muutemalle, saattaa vastata että juu ei tässä muutakaan kun on yksin kotona, tai sitten ilmoittaa että ottaa äijän mukaan kun on molemmilla ajankulusta pulaa.
Tästä hänen miehestä on tullut myös minun kaveri, mutta ei tietenkään vielä niin läheinen, kun ei olla kauaa tunnettu. Voin kuitenkin myös tuon miehen kassa lähteä silloin tällöin johonkin. Joskus nuorempana ehkä vähän oli tyttöön seksuaalistakin kiinnostuneisuutta, mutta ei nykyisin. Mitään henkeviä emme juuri puhu, kun en sitä harrasta kenenkään kanssa. Voisin kuitenkin väittää että tavallaan taidan tätä naista rakastaa, mutta en kuitenkaan koe mitää seksuaalista. Mielestäni suhteemme on aikalailla samanlainen kuin minulla ja siskollani, molemmista välitän, mutta mikäli kumpainenkin alkaisi pillua levittämään edessä niin kyllä mä huonetta vaihtaisin.
Mielestäni oikein hyvään ystävyyteen ei voi seksiä sotkea, toki se on ihmisestä kiinni. Joku vanha tuttu ketä näkee pari kertaa vuodessa voi toki lykkästä, vaikka kavereita olisikin, mutta jos puhutaan oikein läheisestä ystävästä, niin en ainakaan itse lähtisi. Tämä on varmasti myös moraalinen kysymys, en pidä itseäni mitenkään parempana ihmisenä, mutta olen aina vetänyt myös varattuihin selvän rajan. Seksi on mukavaa hommaa mutta senverran täytyy minusta itsekuria olla, mielestäni tällaisessa tilanteessa kaikki "en voinut tunteilleni mitään" jutut on pelkkää paskaa.