Naisasiat

  • 7 490 900
  • 26 542
Kirjastot on kuin tehty naisten pokailua varten.

Tämän täytyy olla sarkasmia :D Minä tykkään kyllä kirjastoista ja luen paljon, en todellakaan halua porttaria omaani sen vuoksi, että naisasiakkaat valittavat minusta ahdistelijana.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän täytyy olla sarkasmia :D Minä tykkään kyllä kirjastoista ja luen paljon, en todellakaan halua porttaria omaani sen vuoksi, että naisasiakkaat valittavat minusta ahdistelijana.
Mulle taas baari on sellainen paikka, missä ei tule mieleenkään iskeä naista. Siellä on muutakin tekemistä, kuten esimerkiksi se, minkä takia sinne yleensä mennään. Jossain kaupan kassajonossa taas joutuu seisomaan ihan tyhjän panttina. Tietenkin baarissa naiset on kännissä ja niitä on helpompi iskeä, minkä takia siellä kannattaisi käyttää se mahdollisuus hyväksi. Noin muuten mulla ei ole mitään etten selvin päin uskaltaisi naisille puhua, vaikka tosi harvoin tuntemattomille puhunkin.

Netti on nykyään kyllä kätevä. Sielläkin mä aina sovin näkemisestä ihan vaan kaverina. Silleen on paljon rennompi nähdä ja livenä toinen on aina vähän erilainen. Miksi ajautua sellaisiin tilanteisiin, missä jompikumpi voi pettyä? Jotkut kaverikortit tuntuu tosi kaukaisilta jutuilta mulle. Mitään seurustelujuttuja mä en jaksa miettiä tai netissäkään höpötellä ennen kuin näkee livenä, ja silloin jos kaikki natsaa niin hommat menee kuin itsestään.
 

cornix

Jäsen
Tämän täytyy olla sarkasmia :D Minä tykkään kyllä kirjastoista ja luen paljon, en todellakaan halua porttaria omaani sen vuoksi, että naisasiakkaat valittavat minusta ahdistelijana.

Ei ollut sarkasmia. Älä ahdistele, aloita joku näppärä keskustelu vaikka siitä kirjasta mitä daami selailee. Jos et tunne opusta niin google on ystävä ja sitten pitää vaan toivoa ettei tule kovin tarkentavia lisäkysymyksiä... mutta ihan oikeasti on siis toimivaksi paikaksi todettu kirjasto, todennäköisyys on myös isompi löytää fiksu nainen kuin juottoloista.
 
Mulle taas baari on sellainen paikka, missä ei tule mieleenkään iskeä naista. Siellä on muutakin tekemistä, kuten esimerkiksi se, minkä takia sinne yleensä mennään. Jossain kaupan kassajonossa taas joutuu seisomaan ihan tyhjän panttina. Tietenkin baarissa naiset on kännissä ja niitä on helpompi iskeä, minkä takia siellä kannattaisi käyttää se mahdollisuus hyväksi. Noin muuten mulla ei ole mitään etten selvin päin uskaltaisi naisille puhua, vaikka tosi harvoin tuntemattomille puhunkin.

Netti on nykyään kyllä kätevä. Sielläkin mä aina sovin näkemisestä ihan vaan kaverina. Silleen on paljon rennompi nähdä ja livenä toinen on aina vähän erilainen. Miksi ajautua sellaisiin tilanteisiin, missä jompikumpi voi pettyä? Jotkut kaverikortit tuntuu tosi kaukaisilta jutuilta mulle. Mitään seurustelujuttuja mä en jaksa miettiä tai netissäkään höpötellä ennen kuin näkee livenä, ja silloin jos kaikki natsaa niin hommat menee kuin itsestään.

Totta kai baariin mennään etupäässä juomaan. Jossain stereotyyppisissä lihatiskimestoissa sitä paitsi soi musakin niin saakelin kovaa, ettei siellä voi edes puhua naisille, joten sekin vähän torpedoi sitä hommaa. Ja yleensä kännissä sähläämisistä tulee vain huono fiilis, vähän sellainen, että on puutteessa tyytynyt johonkin 6-tason olioon ja oma kontrolli pettänyt. Parempi vain, jos keskittyy siihen dokaamiseen ja huomaa olevansa taksissakin ihan yksin matkustajana himaan.

Netti toimii tiettyyn pisteeseen asti tosi hyvin. Vaatii kuitenkin pelisilmää ja kautta rantain harkintaa, että lähteekö jonkun kanssa mihinkään vai ei. Liian usein naiset osaa ottaa itsestään kuvat todella taitavasti niin, ettei ylipainoa, huonoa ihoa tai vanhalta hautausmaalta näyttävää hammaskalustoa näy. Tuo peittely on oikeastaan ihan vitun säälittävää, luuleeko ne todella jonkun sisäisen kauneuden pelastavan tilanteen siinä vaiheessa, kun mies yrittää silmät pakokauhusta loistaen miettiä tekosyytä paeta paikalta? Välillä toki elämä yllättää sitten positiivisestikin ja pääsee puhumaan itsensä vällyihin jonkun ihan jees tasoisenkin naisen kanssa. Mitään pysyvää näiltäkään toki ei saa, kun ei itse ole mikään saalis sinänsä. Pitää olla tyytyväinen siihen, että satunnaisen säännöllisesti kokee jotain ns "aidan paremmalta puolelta".
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Komppaan kirjastoa. Kirjastossa kannattaa ehdottomasti olla vakuuttavuuden vuoksi silmälasit päässä. Meet naisen viereen muka etsimään kirjaa jota et löydä. Sitten kysyt naiselta anovalla katseella. "Kuulkaas hyvä neiti mä en tunne teiti...anteeksi että mä nyt näin tökerösti häiritsen mutta osaatteko kertoa kuinka löydän opuksen: kuinka löytää parisuhde?"

Siitä se lähtee. Kun kirjaa ei löydy niin väität kiveen kovaan että kyllä sellainen kirja olisi hyvä löytää. Samalla kerrot omaa tilannettasi ja siitä kuinka tärkeää on toimiva parisuhde. Ole rohkea ja muista katsoa silmiin.
 

cornix

Jäsen
Komppaan kirjastoa. Kirjastossa kannattaa ehdottomasti olla vakuuttavuuden vuoksi silmälasit päässä. Meet naisen viereen muka etsimään kirjaa jota et löydä. Sitten kysyt naiselta anovalla katseella. "Kuulkaas hyvä neiti mä en tunne teiti...anteeksi että mä nyt näin tökerösti häiritsen mutta osaatteko kertoa kuinka löydän opuksen: kuinka löytää parisuhde?"

Rohkeampi voi myös kysellä Kamasutraa tai Hung like a horse klassikkoja.
 
Tein tänään sen päätöksen, että lopetan nöyryyttämästä itseäni naisten kanssa. Ei enää draamaa, tunteita omasta riittämättömyydestä, mahdottomia vaatimuksia (rahaa, statusta, halua perustaa perhe..) ym paskaa. Frendi kävi Tallinnassa maksullisissa ja piti sen verran hyvän myyntipuheen asiasta, että miksipäs ei? Ei enää mitään tinderpaskaa, tutustumista ym ylimääräistä shittiä. Otetaan se mikä on oleellista.
 

julle-jr

Jäsen
Tein tänään sen päätöksen, että lopetan nöyryyttämästä itseäni naisten kanssa. Ei enää draamaa, tunteita omasta riittämättömyydestä, mahdottomia vaatimuksia (rahaa, statusta, halua perustaa perhe..) ym paskaa. Frendi kävi Tallinnassa maksullisissa ja piti sen verran hyvän myyntipuheen asiasta, että miksipäs ei? Ei enää mitään tinderpaskaa, tutustumista ym ylimääräistä shittiä. Otetaan se mikä on oleellista.
Se on aina kaunista kun joku löytää elämässään valaistuksen tielle pois pimeyden voimien vallasta.
 
Se on aina kaunista kun joku löytää elämässään valaistuksen tielle pois pimeyden voimien vallasta.

Eikös vain olekin? Kaikki kärsimys ja vitutus voi hyvinkin olla poistettavissa verrattain pienellä rahasummalla. Ja ennen kaikkea turha vaiva ei minkään takia.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vähän arveluttaa, onko sellaisen yli kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa kovin paljon yhteistä. Vaikka riippuu tietysti tapauksesta. Ehkä mieluummin tinkisin sitten tuosta koulutuksesta. Jos nainen on koulutettu, niin yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja puheenaiheita löytyy yleensä hyvin, mutta hyvä koulutus voi tehdä naisesta myös sietämättömän änkyrän, joka pistää miehelle vastaan joka asiassa - tai nirson, jolloin kukaan ei kelpaa. Tämä tulee siitä, että nainen odottaa koulutuksen ilman muuta nostavan hänen markkina-arvoaan, vaikka naisten ja miesten markkina-arvot riippuvat eri asioista. Ja jos tuohon koulutukseen yhdistetään vielä hyvä ulkonäkö, niin silloin vääntöä tulee varmasti. Täysin väärässä naiset eivät tietysti ole tuon koulutuksen suhteen, kyllä se joidenkin miesten silmissä voi lisätä naisen markkina-arvoa. Tunnustan tämän itsekin, sillä haluan että naisen kanssa pystyy juttelemaan vaikkapa politiikasta ja muista yhteiskunnallisista asioista, mutta toisaalta koulutus on ensimmäinen kriteeri, josta naisen kohdalla voin tinkiä. Tärkeämpää on se, että nainen on hyvännäköinen ja mukava, vasta sen jälkeen aletaan katsoa muita asioita.

Olen muuten monet kerrat todistanut sitäkin, kuinka hyvännäköinen ja koulutettu nainen itkeä tuhertaa siideripöhnässä sitä, että ikää on kohta neljäkymmentä, mutta ei vain löydy miestä, eikä saa koskaan perhettä. Tuossa tilanteessa on aika turhauttavaa olla olkapäänä. Yksi tällainen on hyvä ystäväni ja työkaverini, johon olin ainakin joskus korviani myöten rakastunut, eikä tuo tunne ole vieläkään täysin haihtunut. Hän varmasti jollain tapaa tämän tietää, mutta teeskentelee, ettei tajua. Välillä tekisi mieli huutaa, että tässä olisi se mies ja voisi olla perhekin, mutta kun kukaan ei s-tana kelpaa. Ei kelpaa sellainen mies, jolla on tasaveroinen tausta, koska pitäisi päästä naimaan ylöspäin. Eipä ole tämäkään nainen paljon seurustellut, vaikka ottajia olisi varmasti ollut muitakin. Muuten en jaksaisi kovin monta ajatusta tälle uhrata, mutta kun kyseessä on harvinaisuus: nainen, joka on fiksu, koulutettu ja hyvännäköinen, mutta sen päälle vielä oikeasti mukava. Valitettavasti vain nirso.

Tuntuu, että naisille tulee järkeä päähän turhan myöhään. Suhteellisuudentajua ja nöyryyttä alkaa löytyä vasta silloin, kun hedelmällinen ikä on ohitettu, eli juuri päälle nelikymppisenä. Silloin usein tajutaan, ettei sitä upporikasta prinssiä koskaan tullutkaan. Jonkun kanssa on saatettu kakarakin pyöräyttää, mutta silloin sitä nöyryyttä ainakin löytyy, jos lapsia ei ole. Aina puhutaan siitä, miten yksinhuoltaja- tai osa-aikaäidit ovat epätoivoisia, mutta omien kokemusteni perusteella näin ei välttämättä ole. Tuollaiset naiset ovat voineet päättää, että lapset on heillä tehty, mutta silti he odottavat, että uusi mies ottaa vieraat lapset kuin omikseen. Lasten ehdoilla mennään, ja näillä naisilla on aina vähintäänkin ne lapsensa, jos ei muuta. Sen sijaan lapsettomalla yli-ikäisellä naisella ei samanlaista selkänojaa ole.

Harmi, että ehtii näitä lukemaan vasta nyt - mielenkiintoista settiä sekä tämä että edelliset puhujat. Tämä taitaa olla niitä ikuisuuskysymyksiä tämä sopivan kumppanin etsiminen / löytäminen. Joillekin kelpaa mikä tahansa "pelikuntoinen" mies tai nainen (jos panoseuraa haluaa, niin onko millään mitään muilla ominaisuuksilla mitään väliä), toisille ei kelpaa niin mikään. Täytyy muistaa, että jossain tapauksissa tämä nirsous juontaa juurensa lapsuuteen ja omiin vanhempiin. Halutaan joko samantyyppinen kumppani, mitä vanhemmat ovat löytäneet tai sitten hieman parempaa settiä (jos isä on ollut väkivaltainen tms., niin tällä halutaan varmistaa oman jälkeläisten kunnollinen kasvatus). Harvoin baaritiskillä tai siellä kirjastossa näemme toisen ihmisen läpi niin, että heti ymmärrämme mistä esim. sinkkuisuus johtuu. Toiset haluavat keskittyä uraan ja pelkkään panemiseen ilman sitoutumista toiseen ihmiseen (kai naisissakin on sitoutumiskammoisia ihmisiä).

Olen kirjoittajan kanssa samanlaisessa tilanteessa. Tosin tämä nainen ei ole minulle itkenyt mitään enkä itse tinkisi koulutuksesta. "Ruma" saa olla, muttei "tyhmä". No, joka tapauksessa sääli, että todella fiksut/fiksunoloiset (tämäkin kirjoittaa väitöskirjaa) naiset eivät tunnista (tai halua tunnistaa) hyvää miestä, kun sen näkevät. Odottavat jotain, mikä ei ehkä tule - omaa Godotiaan. Se heille suotakoot, ei ole minun ongelmani. Ja ei ole sinunkaan bro.
 

BaronFIN

Jäsen
Jep jep... Naisasiat mallia hyvin ja ei niin hyvin. Saman naisen kanssa yhdessä oltu kohta 20 vuotta riparilta alkaen. Välissä ollut kolmen vuoden etäsuhde 300 km välillämme ja niistä selviydyttyä, nyt lopputuloksena kolme lasta, kaksi autoa ja omakotitalo.

Päällisin puolin kaikki on kuten pitääkin.

Mutta kolikolla on kääntöpuolensa. Olen tullut useasti petetyksi ja päin naamaa on valehdeltu asiasta jos toisesta. Olen kyllä itsekin osannut olla kaikkea muuta kuin ihanteellinen aviomies, mutta kummallista mitä katkeruus teettää ihmisellä. Mutta viimeisimpänä pommina keväällä paljastui neljän vuoden on/off-rinnakkaissuhde jonka aikana olimme saaneet sen kolmannen lapsen. Lapsi on kyllä oma, kun on niin samaa sarjaa kahden edellisen kanssa, mutta silti piti hieman keräillä itsetunnon rippeitä keväällä/kesällä.

Tein avioerohakemuksen, laskin ositussopimuksen, olin katsonut vuokrakämpän valmiiksi ja olisi pitänyt enää vain lähteä. Mutta ei se ole niin helppoa. Ja mitä saada tilalle. Näin 35-vuotiaana markkinat ovat nätisti sanottuna niukat. Oma puoliso on alkoholiton, kamppailulajia neljästi viikossa harrastava, korkeasti koulutettu, hyväpalkkainen pakkaus. Ei tuosta voi naarasta enää paremmaksi laittaa. Mikä positiivisinta, niin tuo aidosti haluaa yrittää parempaa huomista meille molemmille, joten Tinder-tarjonta läpikäytynä: ei tarvitse edes kahta kertaa miettiä mitä tekee naisasioitensa suhteen. Olen kuitenkn lopulta aika onnekas. Vaikka välillä sylettää.
 

Carlos

Jäsen
Olen kuitenkn lopulta aika onnekas. Vaikka välillä sylettää.

Surullista, näitä naisten alistamia miehiä kun riittää maailman täydeltä. Tai en tiedä onko tämä enemmän sitä Tukholman syndroomaa. Hyvänen aika, voit tyytyä (ja alistua) tilanteeseen, mutta älä nyt sentään pidä itseäsi "aika onnellisena". Ihan varmasti nainen tulee pettämään uudestaankin, se tulee selväksi sillä ensimmäisellä kerralla kun pettää. Mutta jos olet valmis elämään sen riskin kanssa, niin siitä vaan - ja eihän se helppoa ole kolmea lasta jättää. Tiedän itse tämän paremmin kuin hyvin.

Mutta ihan noin yleisellä tasolla olen sitä mieltä että Koraanissa olevat ohjeet naisen kohteluun eivät ole mitään ilkeämielisiä kamaluuksia, vaan ihan vaan tuhansien vuosien käytännön osoittamia objektiivisia toimia jotka vaaditaan jotta naiset pysyvät kurissa. Länsimaisessa mallissa kun ollaan nyt siinä pisteessä että naiset ovat ajaneet ko. mallin tuhon porteille - ja tulevat ajamaan siitä raamit kaulassa läpi. Onnea voittajille. Naiset nyrkin ja hellan väliin - ja se huntukin on ihan perusteltu.
 

BaronFIN

Jäsen
Ei millään pahalla, mutta ei ihme että muslimimaat ovat pääsääntöisesti sekaisin ja älylliseltä kehitykseltään kivikauden tasolla jos asenne puolikkaaseen väestöstä on tuota mitä mä just luin. Onnea valitsemallasi tiellä, ihan yhtä lailla niitä huorintekoja tapahtuu Lähi-idässä kuin täälläkin. Niitä nyt yhdet hunnut paljoa estä.

Kuten sanottua; ihan yhtä suuri kusipää olen itsekin osannut olla. Eli ihan tasoissa ollaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jep jep... Naisasiat mallia hyvin ja ei niin hyvin. Saman naisen kanssa yhdessä oltu kohta 20 vuotta riparilta alkaen. Välissä ollut kolmen vuoden etäsuhde 300 km välillämme ja niistä selviydyttyä, nyt lopputuloksena kolme lasta, kaksi autoa ja omakotitalo.

Päällisin puolin kaikki on kuten pitääkin.

Mutta kolikolla on kääntöpuolensa. Olen tullut useasti petetyksi ja päin naamaa on valehdeltu asiasta jos toisesta. Olen kyllä itsekin osannut olla kaikkea muuta kuin ihanteellinen aviomies, mutta kummallista mitä katkeruus teettää ihmisellä. Mutta viimeisimpänä pommina keväällä paljastui neljän vuoden on/off-rinnakkaissuhde jonka aikana olimme saaneet sen kolmannen lapsen. Lapsi on kyllä oma, kun on niin samaa sarjaa kahden edellisen kanssa, mutta silti piti hieman keräillä itsetunnon rippeitä keväällä/kesällä.

Tein avioerohakemuksen, laskin ositussopimuksen, olin katsonut vuokrakämpän valmiiksi ja olisi pitänyt enää vain lähteä. Mutta ei se ole niin helppoa. Ja mitä saada tilalle. Näin 35-vuotiaana markkinat ovat nätisti sanottuna niukat. Oma puoliso on alkoholiton, kamppailulajia neljästi viikossa harrastava, korkeasti koulutettu, hyväpalkkainen pakkaus. Ei tuosta voi naarasta enää paremmaksi laittaa. Mikä positiivisinta, niin tuo aidosti haluaa yrittää parempaa huomista meille molemmille, joten Tinder-tarjonta läpikäytynä: ei tarvitse edes kahta kertaa miettiä mitä tekee naisasioitensa suhteen. Olen kuitenkn lopulta aika onnekas. Vaikka välillä sylettää.

Olipa ristiriitainen viesti.. Minä nyt olen ihan nössö, matalapalkkainen paskaduunari, pikkasen pölkkypääkin vielä, mutta en ikinä satuttaisi toista ihmistä näin tai kohtelisi perhettäni noin huonosti. Aika surullista et tyydyt vain kohtaloosi, eikö tässä olis kasvun paikka ja suunnan muutos elämään myös sulle itsellesi?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ymmärrä miten pettämisen voi antaa anteeksi, tai ylipäätänsä elää pettäjän kanssa. Saatikka sitten jos toinen on pettänyt "kolme" kertaa, joista yksi on ollut nelivuotinen salasuhde? Kun tämä asia selkeästi sinuakin häiritsee, niin kannattaisiko vetää johtopäätökset.

Itse tosin olen sinkku, mutta jonkinlainen omanarvontuntokin on tallella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näin 35-vuotiaana markkinat ovat nätisti sanottuna niukat. Oma puoliso on alkoholiton, kamppailulajia neljästi viikossa harrastava, korkeasti koulutettu, hyväpalkkainen pakkaus. Ei tuosta voi naarasta enää paremmaksi laittaa.

En edes usko lukemaani, nämä ovat siis niitä Venäjän trolleja. Tuosta ei voi kusipäistä tyttöä paremmaksi laittaa?

Pitääkö tässä nyt alkaa jotain tarinoimaan kuinka sinun pitää päästä tuosta eroon? Se omanarvontunto jne ja mitä hassuja sanoja meidän kielessä onkaan.

Amerikaksi voisi sanoa "really? what the fuck?"
 

cornix

Jäsen
En edes usko lukemaani, nämä ovat siis niitä Venäjän trolleja. Tuosta ei voi kusipäistä tyttöä paremmaksi laittaa?

Joo... vähän epäuskoisena itsekin luin tuota viestiä. @Carlos käytti oikein osuvasti Tukholman syndroomaa kuvaamaan tuota alisteista suhdetta, nainen häröilee ja pettää vuosikausien ajan ja mies on onnellinen että se jaksaa vielä silti yrittää. Ei Tinderistäkään varmaan paljon mulkumpaa ämmää voi vastaan tulla vaikka kuinka etsisi.
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tuosta voi naarasta enää paremmaksi laittaa.

Jos olet aidosti tuota mieltä ja naaraasikin on samaa mieltä sinusta, kannattaa ehdottomasti jatkaa. Keskinäinen arvostus on parasta mitä parisuhde voi tarjota. Hyvä suhde perustuu aina haluun viettää aikaansa toisen ihmisen kanssa. Vapaaehtoisuuteen siis, eikä toisen "omistamiseen".

Fiksut oppivat virheistään, vähemmän fiksut hakevat toisen puun johon hakata päätään. Ja vaikka kuinka kuvittelisi, että tällaisessä asiassa yksi on 100% syyllinen ja toinen 100% syytön, ei se niin vaan mene :)
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Kerro tästä. Jos ei mene liian henkilökohtaisuuksiin.
Toki voin kertoa. Ei siinä sinänsä mitään ihmeellisyyksiä ollut. Oli hänen syntymäpäivänsä, joitain viikkoja kyseistä päivää ennen olin ajatellut häntä, yhteisiä aikojamme, sekä sitä, miten hän sai minut tuntemaan. Sitten minä vain päätin, että nyt teen jonkinlaisen ison liikkeen hänen takaisinsaamiseksi. Tämä minun suuri suunnitelma päätyi loppujen lopuksi siihen, että vein hänelle maraboun suklaalevyn ja kukkakimpun. Kyseinen ele sai hänet liikuttuneeksi ja viettämään yön kanssani. Yön aikana sitten kerroin millainen surullisen hahmon ritari olen ilman häntä. Ja vähän lisää rakkauslässynlässyä. Suunnitelmia minulla oli, mutta olosuhteiden uhrina, tilanteet menivät vähän ohi suunnitelmien. Hyviä juttuja silti!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nainen jätti. Sydän haluaa vielä häntä järki ei. Pitäisiköhän ryhtyä munkiksi vai hakea joku uusi akka? Vai pitääköhän vain toivoa että kipu menee ohi? Helvetti, itkin taas. Kolme vuotta yhdessä ja sitten akka jättää yksin juuri kun tarvitsen tukea eniten. Kuolema koko maailmalle.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Nainen jätti. Sydän haluaa vielä häntä järki ei. Pitäisiköhän ryhtyä munkiksi vai hakea joku uusi akka? Vai pitääköhän vain toivoa että kipu menee ohi? Helvetti, itkin taas. Kolme vuotta yhdessä ja sitten akka jättää yksin juuri kun tarvitsen tukea eniten. Kuolema koko maailmalle.

Sympatiani sinulle ja ehdotan seuraavaa. Nyt viikon ajan annat surun ja ikävän tulla ja käyt sen vaiheen läpi hammasta purren. Sitten sen jälkeen omistat tulevan syksyn, talven ja kevään itsellesi. Seuraat urheilua, harrastat liikuntaa ja sivistät itseäsi. Kehitä niitä puolia itsessäsi joissa on kehittämistä. Sitten kun kesä 2016 koittaa voit uusin purjein alkaa katselemaan naaraita sillä silmällä ja poimia sieltä sopivimmat. Vaikka juuri nyt vituttaa niin muista, elämää on vielä edessä! Voimia jatkoon ja rakasta itseäsi, se on sääntö #1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös