Naisasiat

  • 7 490 762
  • 26 542

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Onko kukaan kokeillut onnellista pannukakkua lupaavaa palvelua? Kuulemma uusin ja kaikki toiminnot limaisia. Turvallista ja helppoa.

Toisaalta seuraahan tarjotaan myös jokaiselle, toisella suomalaisella palvelulla.

"Tämä sivusto on paras niistä kolmesta joihin olen rekisteröitynyt. Heti liittymispäivänä sain paljon yhteydenottoja ja heti löysin suosikkini ja tapaaminen on jo sovittuna. Kiitos paljon teille mahtavasta sivusta. Juuri hyvä näin jatkakaa samaan malliin." -Palvelun tyytyväinen käyttäjä
 
Kylläpä taas rupesi vituttamaan männäviikonloppuna, kun tuli puhetta suhteista ensin porukoilla käydessä ja sitten vielä yhden kaveripariskunnan kanssa. Mikä helvetti siinä on, että joidenkin mielestä kaikkien pitäisi seurustella tai ainakin pyrkiä sitä tilannetta kohti? Tai että panemisen pitäminen panemisena on niin väärin (Kysymykseen miten väärin ei kuitenkaan mitään selvää vastausta mun suuntaan ikinä heru, se vain on väärin tms)? Kuulemma kun mulla "naiskontakteja" riittää, niin ehdottomasti pitäisi "valita joku ja kiireesti" sekä asettua aloilleen. Voi vittulan väki, eikö tämä kuumottelu ikinä lopu? Ei luulisi 2015 vuonna enää kolmekymppisen sinkkumiehen olevan mikään friikki tai huolenaihe.

Millä halvetillä näille ihmisille saisi pajavasaroitua päähän, että on ihan ok elää yksin, olla pitämättä lapsista, yhteisistä koti-illoista tai muusta siitä skeidasta? Tämä nyt menee enemmän vitutusketjun kamaksi melkein, mutta naisista kai tämäkin pohjimmiltaan johtuu.
 
Viimeksi muokattu:
Millä halvetillä näille ihmisille saisi pajavasaroitua päähän, että on ihan ok elää yksin, olla pitämättä lapsista, yhteisistä koti-illoista tai muusta siitä skeidasta? Tämä nyt menee enemmän vitutusketjun kamaksi melkein, mutta naisista kai tämäkin pohjimmiltaan johtuu.

Ei niille saa, varsinkin jos sattuvat osumaan siihen "normaaliin" kategoriaan. Itselläni ei ole tätä ongelmaa vaikka olen periaatteessa samassa tilanteessa (paitsi noiden naiskontaktien suhteen, lue yllä). Mulle ei ehkä niin vahvasti tulla selittämään moista, sillä meikäläisen kaveripiiri on vähän vapaammin ajattelevaa kuitenkin. Ainoa mitä voit tehdä miten sut jätetään rauhaan on valehteleminen (en suosittele, voi kostautua), että etsit joo sitä vakaata parisuhdetta, mutta ei osu nyt yksiin...

Toisaalta, miksi ihmeessä välität ? Siis toki, ystäviä jne ja ymmärrän, että kyseleminen häiritsee, mutta kaippa nuo tuommoset on enemmän huolissaan kun vittuilevat ? Eli toisaalta, eikö ole kiva että joku yrittää ajattella sunkin "parasta" (vaikkakin väärin) ? Älä suhtaudu asiaan niin paineistavasti vaan hymyile ja sano, että "mä nyt tykkään olla näin tällä hetkellä".
 
Ei niille saa, varsinkin jos sattuvat osumaan siihen "normaaliin" kategoriaan. Itselläni ei ole tätä ongelmaa vaikka olen periaatteessa samassa tilanteessa (paitsi noiden naiskontaktien suhteen, lue yllä). Mulle ei ehkä niin vahvasti tulla selittämään moista, sillä meikäläisen kaveripiiri on vähän vapaammin ajattelevaa kuitenkin. Ainoa mitä voit tehdä miten sut jätetään rauhaan on valehteleminen (en suosittele, voi kostautua), että etsit joo sitä vakaata parisuhdetta, mutta ei osu nyt yksiin...

Toisaalta, miksi ihmeessä välität ? Siis toki, ystäviä jne ja ymmärrän, että kyseleminen häiritsee, mutta kaippa nuo tuommoset on enemmän huolissaan kun vittuilevat ? Eli toisaalta, eikö ole kiva että joku yrittää ajattella sunkin "parasta" (vaikkakin väärin) ? Älä suhtaudu asiaan niin paineistavasti vaan hymyile ja sano, että "mä nyt tykkään olla näin tällä hetkellä".

Ongelma on siinä, että vaikka olen asian tehnyt selväksi jo vuosikausia omasta mielestäni, niin silti siihen vähintään joka toisella näkemisellä aina palataan. Aina saa sitten toistaa itseään ja vääntää samasta rautalankakelasta samat vastaukset samoihin kysymyksiin. Ilmeisesti mua pidetään jotenkin tyhmänä tai yksinkertaisena, kun en havittele jotain mikä tekee muut onnellisiksi. Eli ei, en ole kamalan otettu enää siitä, että joku ajattelee mun "parasta" :D
 
Ongelma on siinä, että vaikka olen asian tehnyt selväksi jo vuosikausia omasta mielestäni, niin silti siihen vähintään joka toisella näkemisellä aina palataan. Aina saa sitten toistaa itseään ja vääntää samasta rautalankakelasta samat vastaukset samoihin kysymyksiin. Ilmeisesti mua pidetään jotenkin tyhmänä tai yksinkertaisena, kun en havittele jotain mikä tekee muut onnellisiksi. Eli ei, en ole kamalan otettu enää siitä, että joku ajattelee mun "parasta" :D

No eikai siinä sitten enää auta kun hymyillä? Oletan, että olet sanonut suoraan, että suo ärsyttää, että asiasta kysellään jatkuvasti ? Kysy suoraan, että voitasko puhua jostain muusta ?
 
No eikai siinä sitten enää auta kun hymyillä? Oletan, että olet sanonut suoraan, että suo ärsyttää, että asiasta kysellään jatkuvasti ? Kysy suoraan, että voitasko puhua jostain muusta ?

Totta kai, totta kai. Tietää ne itsekin, että ärsyynnyn, mutta "kun sinun pitäisi jo tulla tässä asiassa järkiisi ja..". Puheenaihe vaihtuu kyllä viimeistään sitten, kun alan vittuilla ja uhkaan lähteä himaan. Ja "järkiini?" Järjellähän mä tän koko kuvion kelaan, jumalauta.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ongelma on siinä, että vaikka olen asian tehnyt selväksi jo vuosikausia omasta mielestäni, niin silti siihen vähintään joka toisella näkemisellä aina palataan. Aina saa sitten toistaa itseään ja vääntää samasta rautalankakelasta samat vastaukset samoihin kysymyksiin. Ilmeisesti mua pidetään jotenkin tyhmänä tai yksinkertaisena, kun en havittele jotain mikä tekee muut onnellisiksi. Eli ei, en ole kamalan otettu enää siitä, että joku ajattelee mun "parasta" :D

Olen ratkaissut tämän asian dumppaamalla moiset "kaverit" ja mielummin hengailemalla samanhenkisten kanssa. Ihan yhtä tyhmää olla yhteyksissä vituttaviin kavereihin kuin olla parisuhteessa jonkin nalkuttavaan akan kanssa.
 
Olen ratkaissut tämän asian dumppaamalla moiset "kaverit" ja mielummin hengailemalla samanhenkisten kanssa. Ihan yhtä tyhmää olla yhteyksissä vituttaviin kavereihin kuin olla parisuhteessa jonkin nalkuttavaan akan kanssa.

Olen asiaa miettinyt, mutta kun ollaan melkein tarhasta saakka tunnettu, niin ei sellai viitti. Porukoita tietysti vielä vaikeampi heittää mäkeen. Kun olen vielä ainoo lapsi, niin tavallaan ymmärrän kuumottelun yhtälön tylsä vakiakka -> suhde -> toukkia saamiseksi, mutta turha toivo. Hölmöä kiduttaa itseään lapsenlapsista unelmoiden, kun sekin asia on moneen kertaan selväksi tehty. Ei ole eikä tule. Ja jos vahinko käy, niin päivääkään en isänä ala olemaan.

Mutta onneksi on noita samanhenkisiäkin kavereita, täällä ja muualla. Sääli vastaavasti, että miten moni hyvä jätkä on ukkoutunut sohvalle syömään jäätelöä mammansa kanssa samaan aikaan, kun miehet elävät ja juovat kaljaa.
 
Jokaisen valinta on oma valinta ja arvostus sille, mutta jos meinaat arvostettavana pysyä, käythän napsauttamassa piuhasi poikki mitä pikimmin, ellet ole vielä sitä älynnyt tehdä.

En jaksa, liian kallista ja jännityksessä on hyvä elää :D Toisaalta fiksu nainen tekee kyllä abortin, jos satunnaispuuhassa raskautuu ja sitä toista osapuolta ei huvita ylimääräinen vastuu sekä rahanmeno. Enkä mä muuten nakkaa pätkääkään kenenkään arvostuksista.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
En jaksa, liian kallista ja jännityksessä on hyvä elää :D Toisaalta fiksu nainen tekee kyllä abortin, jos satunnaispuuhassa raskautuu ja sitä toista osapuolta ei huvita. Enkä mä muuten nakkaa pätkääkään kenenkään arvostuksista.

Eipä tartte, mun silmiin olet jäte, jos et osaa vastuutasi kantaa, muuten elä kun pellossa sama mulle.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
En jaksa, liian kallista ja jännityksessä on hyvä elää :D Toisaalta fiksu nainen tekee kyllä abortin, jos satunnaispuuhassa raskautuu ja sitä toista osapuolta ei huvita ylimääräinen vastuu sekä rahanmeno. Enkä mä muuten nakkaa pätkääkään kenenkään arvostuksista.

Toivottavasti tuo nyt on vaan leikkimielistä uhoamista. Mikäli ei ole, niin aikamoista ihmisjätettä kaltaisesi kaverit.
 
Eipä tartte, mun silmiin olet jäte, jos et osaa vastuutasi kantaa, muuten elä kun pellossa sama mulle.

Entäs sen naisen vastuu sitten? Jos äärimmäinen vahinko käy ja mies sanoo, että ei helvetissä, niin silloin vastuu siirtyy kyllä naiselle. Päätös siis. Juridiikka on toki naisen puolella tässäkin kauhuskenaariossa, mutta noin järjellä ajateltuna: Jos haluaa kakaran pitää, niin pitäisi sitten maksaa se itse kanssa.

PS. Jätteissä on muuten hyvä elää, rotat ja torakat selviäivät jopa ydintalvesta jalompien elämänmuotojen kuollessa. ;)
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
En jaksa, liian kallista ja jännityksessä on hyvä elää :D Toisaalta fiksu nainen tekee kyllä abortin, jos satunnaispuuhassa raskautuu ja sitä toista osapuolta ei huvita ylimääräinen vastuu sekä rahanmeno. Enkä mä muuten nakkaa pätkääkään kenenkään arvostuksista.

Täysin kahden kauppahan tuo on, sinun ja naisen, sanomattakin selvää. Tuossa kuitenkin pelaa oletus että kaikki muu pitää_jakaa_tasan mutta vastuu kun asiat menee pieleen kuuluu toki miehelle.
 
Tuossa kuitenkin pelaa oletus että kaikki muu pitää_jakaa_tasan mutta vastuu kun asiat menee pieleen kuuluu toki miehelle.

Asia mikä on totaalisen väärin ja epäoikeudenmukaista. Ihan sairasta, että tuossa mies joutuu käytännössä täysin hormoneista sekaisin olevan naisen armoille. Mitä vastuuseen, mistä täällä moni puhuu, tulee, niin nainenkin voi olla vastuullinen ja abortoida vahingon, eikä tehdä siitä muiden ongelmaa.
 
Viimeksi muokattu:
Niin tai sitten sä vaan puhut ihan ristuksen typeriä kolmekymppikseksi mieheksi.

Ja mitähän sitä eri tavalla näin kolmekymppisenä miehenä pitäisi sitten olla? Oletan, että sulla on olemassa jokin oma käsityksesi. Joku kolmekymppisen miehen malli?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Asia mikä on totaalisen väärin ja epäoikeudenmukaista. Ihan sairasta, että tuossa mies joutuu käytännössä täysin hormoneista sekaisin olevan naisen armoille. Mitä vastuuseen, mistä täällä moni puhuu, tulee, niin nainenkin voi olla vastuullinen ja abortoida vahingon, eikä tehdä siitä muiden ongelmaa.
Ei tarvitse olla sen kummemmin hormoneista sekaisin, jos ehkäisy sattuu pettämään. Eikä abortista päättäminen ole mikään automaatiokysymys varsinkaan kun kyse ei ole miehen kropasta. Äärettömän helppo on huudella, että aborttia kehiin, kun ei tarvitse itse muuta kuin nostaa kytkintä. Siihen päälle vielä mahdolliset morkkikset naiselle toimenpiteen jälkeen, ja kyseessä on aika iso kokonaisuus, mitä ei voi pelkällä tokaisulla sivuuttaa. Tai voi, mutta silloin kyseessä on aika vitun selkärangaton juippi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja mitähän sitä eri tavalla näin kolmekymppisenä miehenä pitäisi sitten olla? Oletan, että sulla on olemassa jokin oma käsityksesi. Joku kolmekymppisen miehen malli?
Ehkä kolmekymppiseksi mennessä luulisi oppineen edes vähän alusta toisen kunnioittamisesta, voisin kuvitella. Ei se tarkoita, että sun täytyy ukkoutua, vaan ihan vain perus vastuunkantoa esim. ehkäisyn suhteen. Piuhat poikki, ja mahdollisuus vahingoille on hyvin pieni.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja mitähän sitä eri tavalla näin kolmekymppisenä miehenä pitäisi sitten olla? Oletan, että sulla on olemassa jokin oma käsityksesi. Joku kolmekymppisen miehen malli?

En tiedä mistään malleista. Itse ihmettelit pitääkö läheisesi sinua tyhmänä ja yksinkertaisena, muutaman viestisi luettuani totesin, että todennäköisesti asia on näin. Ei sen kummempaa.
 
Nyt se sitten selvisi sekin, että miksi Hyman Rothin kaverit pyytävät toistuvasti äijää tulemaan järkiinsä.

Minulla ei ole sitä mitään vastaan, että on päättänyt olla hommaamatta lapsia, mutta sitten käytetään poijat kumia. Tai ollaan seksisuhteessa sellaiseen naiseen jonka tasantarkkaan tietää hoitavan asian ja siihen pystyt itse luottamaan. Jos penska painaa pillereiden läpi, niin sitten otetaan vastuu ja tehdään se päätös yhdessä. Itse varmasti tulisin esittämään aborttia yhtenä vaihtoehtona, mutta ei se niin kuulkaas mene, että naiselle sanotaan "otat nyt sitte abortin" sehän vaan suuttuu siitä ja varmasti pitää lapsen. Elatusmaksuja on sitten kiva maksella kun kakaraa ei ikinä edes nää...

Kävisin itsekkin omat piuhat katkaisemassa, mutta kun tietää, että ihmisellä voi mieli muuttua. En ole valmis ajatusta lapsista täysin hylkäämään, vaikka uskon etten moisia koskaan hommaa.
Vituttaa, ettei miehille ole e-pillereitä. Ei sillä, että paljaalla painaisin menemään muutenkaan, ellen tosiaan ole sellaisessa suhteessa jossa muita ei käydä paneksimassa.
 
Ei tarvitse olla sen kummemmin hormoneista sekaisin, jos ehkäisy sattuu pettämään. Eikä abortista päättäminen ole mikään automaatiokysymys varsinkaan kun kyse ei ole miehen kropasta. Äärettömän helppo on huudella, että aborttia kehiin, kun ei tarvitse itse muuta kuin nostaa kytkintä. Siihen päälle vielä mahdolliset morkkikset naiselle toimenpiteen jälkeen, ja kyseessä on aika iso kokonaisuus, mitä ei voi pelkällä tokaisulla sivuuttaa. Tai voi, mutta silloin kyseessä on aika vitun selkärangaton juippi.

Eli jos vahinko käy vaikka ehkäisystä huolimatta, niin pitäisi jäädä edellisen hallituksemme hokeman mukaisesti "kantamaan vastuuta" lapsesta mitä ei edes halua ikinä nähdä (ja naisen kanssa, jonka edes nimeä ei välitä painaa mieleen)? Kyllä siinä ehkäisystä huolehtimisessa on mies jo vastuunsa kantanut, jos se pettää, niin nainen hoitakoon oman osansa. Ja miksi puhutaan vain taas naisen morkkiksista, kyllähän se miestäkin ahdistaa ja vituttaa moinen tilanne. Voi joutua maksumieheksi tolkuttoman pitkäksi aikaa, jos nainen päättää toimia vastoin järjen ääntä testin näyttäessä positiivista.

Ehkä kolmekymppiseksi mennessä luulisi oppineen edes vähän alusta toisen kunnioittamisesta, voisin kuvitella. Ei se tarkoita, että sun täytyy ukkoutua, vaan ihan vain perus vastuunkantoa esim. ehkäisyn suhteen. Piuhat poikki, ja mahdollisuus vahingoille on hyvin pieni.

Se mahdollisuus on kumenkin kanssa onneksi niin häviävän pieni, ettei tarvi lähteä mihinkään kirurgille. Ja kyllä mä kunnioitan tiettyyn pisteeseen saakka kaikkia naisia kenen kanssa sänkyyn menen, en ole tyly tai halua satuttaa, mutta en myöskään sotke mitään tunteita näihin juttuihin. Tunteet ne viime kädessä kaikkia satuttavat. Saatan olla monien mielestä selkärangaton, mutta omasta mielestäni vain johdonmukainen.

Nyt se sitten selvisi sekin, että miksi Hyman Rothin kaverit pyytävät toistuvasti äijää tulemaan järkiinsä.

Minulla ei ole sitä mitään vastaan, että on päättänyt olla hommaamatta lapsia, mutta sitten käytetään poijat kumia. Tai ollaan seksisuhteessa sellaiseen naiseen jonka tasantarkkaan tietää hoitavan asian ja siihen pystyt itse luottamaan. .

Muuten hyvä idea, mutta seksisuhteeseenkin kyllästyy muutaman kerran jälkeen. Kokeiltu on. Vaihtelu pitää mielen virkeänä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös