Naisasiat

  • 7 512 792
  • 26 575

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon huomannut, että niiden naisten kanssa on aika helppoa olla frendi, joita on jo käynyt panemassa.
Eipähän mulla vaan.

Toisaalta mistä niiden kanssa silleen edes juttelisi kun harvan kanssa on samalla aaltopituudella, paitsi ehkä joidenkin hippien yms. Itse asiassa nytkin otetaan muijan kanssa usein yhteen kun sille on normaalia höpötellä mitä sattuu hölmöä. Ei mua kiinnosta miten töissä on mennyt ja mitä joku on sanonut jollekin yms. Miksi ei vaan voi puhua kun on asiaa. Mä en ole mikään BB-Niko. Tinderissäkin tuntuu että joillekin naisille on normaalia jutella vaikka tunti putkeen. Hitto mä en ole mikään hikinen datanomi. Tai no oon, mitä sitten häh?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pystyykö jotkut jätkät muka olemaan naisten kanssa ihan vaan kavereina, mitä jotkut väittää?

Tähän minäkin haluaisin vastauksen ja olin juuri tulossa kysymään samaa. Minulla ei juurikaan ole kokemusta kaverikorteista kuten ei naisistakaan, mutta tällä hetkellä on menossa eräänlainen tilanne. Aivan normaali nettijuttu, viestittelyä - tapaaminen - lisää viestittelyä - uusi tapaaminen.

Uusi tapaaminen meni ihan kivasti ja tulemme oikein hyvin toimeen ja juttua riittää. Koko ajan oli silti myös selvää, että ei tässä nyt panemaan ruveta. Siinä erotessa tyttö sitten katosi aika nopeasti lähinnä mutisten. Olin aika ihmeissäni ja mietin no tämä on yksi tapa antaa kaverikortti ja kipittää karkuun. Tilanne oli sen verran erikoinen siksi asia jäi vaivaamaan ja ehdin jopa harkita pitäisikö laittaa joku viesti ja kysyä mitä helvettiä tuo nyt oli. Tyttö kuitenkin laittoi itse heti kotiin päästyään. Kirjoitti aika pitkästi selittäen mistä oikeasti on kyse.

Hän haluaisi niin kuin ihan oikeasti hengata vain kavereina ja sanoi, että eihän sitä voi tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Jos tämä johonkin jatkuu, niin tässä on tasan kaksi vaihtoehtoa:

a) Meillä on kivaa yhdessä ja minä ihastun jossain vaiheessa korviani myöten ja se tulee tytölle täytenä yllätyksenä ja hän loukkaantuu, kun mehän olemme vain ystäviä
b) Ei kun vaihtoehtoja olikin vain yksi

Asun vieraalla paikkakunnalla ja kavereita ei liikaa ole, mutta eiköhän tälläisen jutun kannattaisi antaa olla. Ihastumisen todennäköisyys on hyvin lähellä 100% ja parisuhteen todennäköisyys yhtä lähellä nollaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Yksi suuria etuja itämaisessa vs länsimainen: tiedät helpommin missä mennään. Kuten me miehet tiedetään noilla kaverikorteilla ei ole keräilyarvoa. Suomalaisissa häiritsee tuollainen epämääräinen yhteydenpito. Käydään jopa deiteillä ja sitten ei käydäkään. Puuttuu luonnollinen johdonmukaisuus.
Ei voida elää elämää siten että ihmisiä tulee vastaan, vaan pitää valita juuri ne itselle sopivat. Tuollainen syrjintämentaliteetti on aina ottanut päähän. Minusta ainakin on mukava hymyillä tutuille ja välillä tuntemattomillekin tytöille ja moikata. Aasialainen osaa toki poseerata nätisti, kiva kuvatakin. Koska kulttuuri on edistynyt kaikki tietävät että elämä on kivempaa kun on hauskaa.

Suomalaisista naisista jäljellä taitaa olla yksi kaveri. Hänkin oli kuvaavasti alunperinkin kaveri ja ylipäänsä jokseenkin poikkeustapaus mentaliteetiltaan. Lisäksi mulla on toki saksalainen kirjekaveri. Ihan mahtava tyyppi, tosi luotettava kuinkas muuten - antoi lahjaksikin saksalaista suklaata. Nämä ovat vähän sellaisia naapurintyttöjä joita arvostan - kuten tyttönikin. Vaikka itse en suhtaudukaan naisiin alentuvasti keräilykappaleina - kannattaa laatuun silti panostaa aina eniten. Tottahan jossain ostoskeskuksessa tarkastaa mallin kävelytyylin edestä kuin takaa mutta eihän noita kotiin vie kun omasta tyttöystävästäkin kehkeytyy hetkessä oma mallityttö.
 
Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Toisaalta mistä niiden kanssa silleen edes juttelisi kun harvan kanssa on samalla aaltopituudella, paitsi ehkä joidenkin hippien yms.

Ongelma on siinä että suomalaisen kanssa pitäisi jutella suomalaista kiinnostavista asioista. Viime vuosina olen tutustunut erilaiseen ihmistyyppiin: juttelee mistä milloinkin ilman erikoisen ahdistavia rajoituksia. Eikä se asia ole edes se pääasia vaan se sosiaalinen konteksti, asia jossa suomalaisilla on aivan valtavasti tekemistä. Tottakai Suomessa on kielletty nauraminen ilman promilleja naisseurassa mikä on reilua huomioida.

Välillä törmäsin noihin hippeihin ollessani aktiivinen Suomessa. Kieltämättä, kuten intiaaneilla, heillä on vielä sitä luonnollista maayhteyttä olemassa. Kulttuuriltaan silti suomalaisia joten emme pystyneet oikein lähempään tuttavuuteen. Osa noistahan olikin vielä vähintään teinimäisiä. Festareilta jäi mieleen yksi taitava hulahulatyttö, mutta kuvaavasti keskittyi turhankin paljon siihen pyörittelyyn ja keikka oli alkamassa joten analysoin nuoren naisen sinänsä kivan taukoviihteen sirkusharjoittelijan huomionkipeydeksi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen huomannut, että miehet, jotka ovat opiskelleet ja työskentelevät alalla, jossa on tasapuolisesti miehiä ja naisia pystyvät ihan hyvin kaveeraamaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kun taasen miespuoliset kaverini, joilla ei tällaista taustaa ole, eivät omista yhtään naispuolista kaveria. Jututkin ovat sen mukaisia.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Olen huomannut, että miehet, jotka ovat opiskelleet ja työskentelevät alalla, jossa on tasapuolisesti miehiä ja naisia pystyvät ihan hyvin kaveeraamaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kun taasen miespuoliset kaverini, joilla ei tällaista taustaa ole, eivät omista yhtään naispuolista kaveria. Jututkin ovat sen mukaisia.

Noin se menee. Ja sama ilmiö näkyy voimakkaammin niissä kulttuureissa missä naisia ei juuri näy ollenkaan (kuten Turkki ja muut maltilliset muslimimaat) tai missä missä heidät verhotaan kaapuihin. Näissä maissa nainen on vain seksi(tai kauniimmin rakkaus)objekti. Kun on mies on naisten kanssa tekemisissä, niin heihin osaa suhtautua muutenkin kuin primääritarpeiden kautta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen huomannut, että miehet, jotka ovat opiskelleet ja työskentelevät alalla, jossa on tasapuolisesti miehiä ja naisia pystyvät ihan hyvin kaveeraamaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kun taasen miespuoliset kaverini, joilla ei tällaista taustaa ole, eivät omista yhtään naispuolista kaveria. Jututkin ovat sen mukaisia.
Mutta kyllähän sitä jo yläasteellakin himoitsi kaikkia pimppejä, ja silloin kaikki jätkät olivat samalla viivalla. Tietenkin joitakin tyttöjä halusi paljon enemmän...

Mutta joo, ehkä se koulutus ja työ vaikuttaa ja varmasti vaikuttaakin. Silloin sitä vissiin oppii hyväksymään naisten jutut ja käyttäytyy ja puhuu niille sen mukaan, mutta miksi suostuisi siihen myös vapaa-ajalla, kun kerta saa valita? Tietenkin kaikkien kanssa pitää tulla toimeen jne.

Mun aikuisiän työpaikoista 3/4 oli naisvoittoisia. Ammattikorkeassakin niitä taisi olla yhtä paljon.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta joo, ehkä se koulutus ja työ vaikuttaa ja varmasti vaikuttaakin. Silloin sitä vissiin oppii hyväksymään naisten jutut ja käyttäytyy ja puhuu niille sen mukaan, mutta miksi suostuisi siihen myös vapaa-ajalla, kun kerta saa valita? Tietenkin kaikkien kanssa pitää tulla toimeen jne.

Mun aikuisiän työpaikoista 3/4 oli naisvoittoisia. Ammattikorkeassakin niitä taisi olla yhtä paljon.
En mä puhu naisille siten kuin he haluavat kuulla, vaan ihan samalla tavalla kuin miehillekin. Molemmat sukupuolet tuntuvat tykkäävän kun haluavat kanssani kaveerata. Avainasia on mielestäni tuo, että ryhmässä on kohtuu tasaisesti miehiä ja naisia. Ryhmä, jossa on naisvalta käyttäytyy naisellisesti ja puhuu naisten juttuja, mikä on kyllä erittäin rasittavaa. Olin hetken aikaa töissä erään yrityksen taloushallinnossa, ja siellä ei yksinkertaisesti vaan kestänyt pää. Rasittavaa oli.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Yksi suuria etuja itämaisessa vs länsimainen: tiedät helpommin missä mennään...

Heh heh, vai että silleen...! Klose16, kaikella ystävyydellä... lopeta jo, ei se vitsi loputtomiin toistamalla parane, vaikka epäilemättä sulla on viime viikkojen aikana hauskaa ollutkin palstalaisten kustannuksella.

Stonewallin kirjoitukseen lisäisin sellaisen kommentin, että hyväksi ja analyyttiseksi kirjoittajaksi aika moista huttua oli viestisi alkuosa. Monissa näissä ei-niin-edistyksellisissä kulttuureissa nainen ja hänen arvo nähdään ennenkaikkea äitinä, ei todellakaan seksiobjektina ja naisen arvo äitiyden kautta on hyvinkin korkealla.

Se on toki totta, että monet esim. muslimimiehet eivät osaa reagoida ja lukea erityisesti länsimaalaisia naisia ja heidän käytöstään... alkaen pukeutumisesta ja ns. liian iholle tulevasta käytöksestä. Siitä voi sitten seurata monenlaisia väärinkäsityksiä ja jo pelkän pukeutumisen perusteella jotkut saattavat pitää länsimaalaista naista prostituoituna ja kohtelu on sitten sen mukaista. Eihän se reilua ole, mutta hei, maailma ei ole reilu paikka!
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Stonewallin kirjoitukseen lisäisin sellaisen kommentin, että hyväksi ja analyyttiseksi kirjoittajaksi aika moista huttua oli viestisi alkuosa. Monissa näissä ei-niin-edistyksellisissä kulttuureissa nainen ja hänen arvo nähdään ennenkaikkea äitinä, ei todellakaan seksiobjektina ja naisen arvo äitiyden kautta on hyvinkin korkealla.

Se on toki totta, että monet esim. muslimimiehet eivät osaa reagoida ja lukea erityisesti länsimaalaisia naisia ja heidän käytöstään... alkaen pukeutumisesta ja ns. liian iholle tulevasta käytöksestä. Siitä voi sitten seurata monenlaisia väärinkäsityksiä ja jo pelkän pukeutumisen perusteella jotkut saattavat pitää länsimaalaista naista prostituoituna ja kohtelu on sitten sen mukaista. Eihän se reilua ole, mutta hei, maailma ei ole reilu paikka!

Myönnetään äitiyden arvon olevan korkea melkein jokapaikassa. Olen vaan työskennellyt aika monessa muslimimaassa miesten (tietenkin, kun naisia on vähän työelämässä) kanssa ja ihan kokemusperäisesti asiaa pohdin. Toki mitä lähemmäksi Eurooppaa tullaan, niin sitä normaalimmaksi sukupuolten suhteet muodostuvat (Normaali kursiivilla, koska hivenen hirvittää olla se taho joka määrittää normaaliuden). Vastaavasti Arabian niemellä ja Intiasta itäänpäin mennessä, niin naisiin kohdistuvat asenteet kertovat ajasta, jolloin yksin tai pienellä saattoväellä kulkenut nainen raiskattiin tai otettiin jalkavaimoksi ( jos hyvin kävi). Ja sielläpäin naisia ajatellaan yhä hyvin yleisesti lähinnä seksin kautta, jos ollenkaan. Mutta toki muslimimaiden keksinäiset erot ovat hyvin suuret. Kokemukseni on, että terveimmät sukupuolten välit ovat maissa missä naiset osallistuvat laajasti työelämään ja ovat muutenkin ns. esillä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Olen huomannut, että miehet, jotka ovat opiskelleet ja työskentelevät alalla, jossa on tasapuolisesti miehiä ja naisia pystyvät ihan hyvin kaveeraamaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kun taasen miespuoliset kaverini, joilla ei tällaista taustaa ole, eivät omista yhtään naispuolista kaveria. Jututkin ovat sen mukaisia.

Ehdottomasti juuri näin! Täällä puhuu ihan kokemus, koska olen opiskellut sosiaali- ja terveysalan tutkinnon AMK:ssa. Vuosikurssillamme oli kolme miestä, ja loput kauniimpaa sukupuolta.. ja sitten vuosien varrella sosiaalialan töissä olen luonnollisesti nähnyt kiistatta enemmän, ainakin nyt jonkin verran enemmän, naispuolisia kuin miespuolisia työkavereita

Joskus mietin selitystä tälle ilmiölle. Kyse on luultavimmin siitä, että kun miehen sosiaalisessa ja luonnollisessa arkiympäristössä on paljon naisia, niin he muuttuvat sellaiseksi "massaksi", ja lakkaavat olemasta mitään tavoiteltavia objekteja joiden lähestymisestä pitäisi jotenkin ottaa aivan hirveät paineet. Kun naispuolisia on ympärillä paljon niin useimpien miesten aivoissa herää myös se, että ei heitä kaikkia kuitenkaan voi saada, jolloin kanssakäyminen muuttuu luonnollisemmaksi koska edellä mainitut suorituspaineet vaikutuksen tekemisestä katoavat. Näin mies saa aikaan siis kaverisuhteita naisiin, koska paineita mistään muusta ei ole..

Ja uskokaa tai älkää: tällaisesta sosiaalisesta massasta nousevat sitten myös ehkä helpommin esiin ne yksittäiset helmet, joiden kanssa voisi kuvitella virittelevänsä jotain muutakin kuin vain ryhmätöiden tekemistä ammattikorkean kahvilassa ;) nimimerkillä "itse opiskeluaikoina parinkin opiskelutoverin kanssa heilastellut, vaikkei niistä sitten mitään pysyvää lopulta tullutkaan"
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus mietin selitystä tälle ilmiölle. Kyse on luultavimmin siitä, että kun miehen sosiaalisessa ja luonnollisessa arkiympäristössä on paljon naisia, niin he muuttuvat sellaiseksi "massaksi", ja lakkaavat olemasta mitään tavoiteltavia objekteja joiden lähestymisestä pitäisi jotenkin ottaa aivan hirveät paineet. Kun naispuolisia on ympärillä paljon niin useimpien miesten aivoissa herää myös se, että ei heitä kaikkia kuitenkaan voi saada, jolloin kanssakäyminen muuttuu luonnollisemmaksi koska edellä mainitut suorituspaineet vaikutuksen tekemisestä katoavat. Näin mies saa aikaan siis kaverisuhteita naisiin, koska paineita mistään muusta ei ole..
Mutta onko susta muuttunut sellainen, että sä puhut luonnostaankin naisille samalla tavalla kuin miehille? Eli siis sellainen edes puolittainen "BB-Niko". Ammattikorkeassa noita tyyppejä oli monta. Muut miehet tietenkin niitä vähän karsasti kun itse eivät silleen tunteile eivätkä jaksa höpötellä mitä tahansa turhaa, vaan ovat kuten miehet yleensä. Sellaisia normaaleja.

Sisko kävi sosiaalialan AMK:n Järvenpäässä ja ainakin sen luokkakaveri-jätkät on naurettavia vässyköitä. Jotkut jopa siellä aivan ääripäässä.

Tietenkin tottakai ehkä myös se naisten läsnäolo muuttaa miehiä, mutta onko se suunta hyvä vai huono? Onko hyvä olla kuin normaali mies vai onko hyvä muuttua edes puolittain "BB-Nikon" -tasolle, jotta voi jutella ja kikatella naisten kanssa. Siihen mä en ota kantaa, vaikka olisi mulla kyllä mielipide.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
pettter sun naiskuva on kyllä vinksahtanut tai sitten hengailet vain aika erikoisten naisten kanssa. Perustan tämän siihen, että alat puhumaan jostain BB-Nikosta kun on kyse miehen ja naisen kanssakäymisestä.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Myönnetään äitiyden arvon olevan korkea melkein jokapaikassa. Olen vaan työskennellyt aika monessa muslimimaassa miesten (tietenkin, kun naisia on vähän työelämässä) kanssa ja ihan kokemusperäisesti asiaa pohdin..

Minäkin olen työskennellyt, ja juuri paraikaakin työskentelen, monessa muslimimaassa ja pois se minusta, että olisin näiden kulttuurien suuri ihailija ja puolestapuhuja, pikemminkin päinvastoin. Olet myös oikeassa sen suhteen, että monet tavat, miten naista näissä kulttuureissa kohdellaan, eivät kestä länsimaista päivänvaloa...

Kuitenkin, kuten itsekin myönsit, suhde naisiin tai naiseuteen on hyvin kaksijakoinen... vähän kuin Italialainen huora-madonna, turbobuustattuna...

Sanottakoon myös se, että monet näistä muslimimiehistä ovat älyttömiä mammanpoikia, noin niikuin kirjaimellisesti...
 
Viimeksi muokattu:

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viitisen vuotta tuota jotenkin jaksoi kun aina sitä toivoi että nainen kasvaisi aikuiseksi tms. kehittyisi edes johonkin suuntaan mutta kun niin ei tapahtunut niin asumusero ja myöhemmin avioero olivat ihan tervetullutta. Sama valitus kyllä jatkuu vielä eron jälkeenkin. Kun käyn hakemassa lapset exän luota ja hän pyytää vaikka tiskaamaan niin joskus niin teenkin eikä siitä kiitosta tulee vaan tulee vaan vittuilua jostain muusta (keittiön pöytä likainen, lasten vaatteita lattialla tms. ja tietenkin hoidan lapsia aina väärin).

Mielenkiinnosta kyselisin, miksi sinä tiskaat exän kämpässä kun haet lapsesi sinun luokse? Miksi sinä kuuntelet hänen valitusta että hänen kotona on sotkuista?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pettter sun naiskuva on kyllä vinksahtanut tai sitten hengailet vain aika erikoisten naisten kanssa. Perustan tämän siihen, että alat puhumaan jostain BB-Nikosta kun on kyse miehen ja naisen kanssakäymisestä.
Niin mutta kun miehen ja naisen kanssakäymisessä monet tai ainakin jotkut miehet jaksaa ja suostuu kuuntelemaan niitä naisten juttuja, mitkä ovat edes vähän kuin BB-Nikon, eli siis sellaisia että turhista jutusta pitää höpistä koko ajan. Vai oletko sä eri mieltä? Oletko sä lähtenyt mukaan siihen? Yleensä esimerkiksi ne kaupan kassalla työskentelevät miehet suostuu siihen, tai ei se niille välttämättä edes ole suostumista kun vissiin ovat muutenkin vajonneet sille tasolle, että naisten kanssa voi jutella samoista jutuista. "Siis se tyyppi sanoi mulle niin ja sit mä sanoin sille niin että...", eli varmastikin kiistatta vähän kuin se BB-Niko telkkarissa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin mutta kun miehen ja naisen kanssakäymisessä monet tai ainakin jotkut miehet jaksaa ja suostuu kuuntelemaan niitä naisten juttuja, mitkä ovat edes vähän kuin BB-Nikon, eli siis sellaisia että turhista jutusta pitää höpistä koko ajan. Vai oletko sä eri mieltä? Oletko sä lähtenyt mukaan siihen? Yleensä esimerkiksi ne kaupan kassalla työskentelevät miehet suostuu siihen, tai ei se niille välttämättä edes ole suostumista kun vissiin ovat muutenkin vajonneet sille tasolle, että naisten kanssa voi jutella samoista jutuista. "Siis se tyyppi sanoi mulle niin ja sit mä sanoin sille niin että...", eli varmastikin kiistatta vähän kuin se BB-Niko telkkarissa.
Jos jollain (mies tai nainen) ei ole mulle mitään annettavaa, niin en mä sellaisen kanssa hengaile. Turhia juttuja en jaksa kuunnella enkä esitä, että ne minua kiinnostavat.

Summa summarum: Ilmeisesti tunnet vain jotain tyhjäpää-naisia kun näin yleistät kaikki naisten jutut typeriksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos jollain (mies tai nainen) ei ole mulle mitään annettavaa, niin en mä sellaisen kanssa hengaile. Turhia juttuja en jaksa kuunnella enkä esitä, että ne minua kiinnostavat.

Summa summarum: Ilmeisesti tunnet vain jotain tyhjäpää-naisia kun näin yleistät kaikki naisten jutut typeriksi.
No mutta kyllähän säkin kaikissa julkisissa pakoissa eli oikeastaan kodin ulkopuolella huomaat saman. Mieti kun vaikka junassa kuulet kun kaksi keskivertonaista juttelee keskenään puhelimessa, niin viitsitkö sä muka jutella sen kanssa niitä samoja juttuja, paitsi tietenkin pimppi mielessä? Sen eteen tietenkin kannattaa suostua johonkin ja tehdä jotain, mutta jossain menee se raja mihin nöyrtyy.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin. Kirjoitinkin aikaisemmin, että naisten jutut tuppaavat olemaan aika kamalia kun naiset keskustelevat keskenään. Kuitenkin yleensä kun on sekaisin miehiä ja naisia, nousee keskustelun taso huomattavasti.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Stonewallin kirjoitukseen lisäisin sellaisen kommentin, että hyväksi ja analyyttiseksi kirjoittajaksi aika moista huttua oli viestisi alkuosa.

Kävi kieltämättä kanssa mielessä mutta naisethan ovat tunneasia aika pitkälti joten sallin sen kokemustason välitykseen. Näitä asioita on usein hieman hankala muotoilla tarpeeksi tarkasti.

Monissa näissä ei-niin-edistyksellisissä kulttuureissa nainen ja hänen arvo nähdään ennenkaikkea äitinä, ei todellakaan seksiobjektina ja naisen arvo äitiyden kautta on hyvinkin korkealla.

Minun käsittääkseni tuo nimenomaan kertoo kulttuurin historiasta eli sen edistyneisyydestä (varsinaisesta yhteiskunnasta voidaan olla enemmänkin eri mieltä). Olet oikeassa ettei tuota objektiutta painoteta se on enemmän länsimaista hölmöilyä, luonnollista seksikkyyttä kylläkin.

Se on toki totta, että monet esim. muslimimiehet eivät osaa reagoida ja lukea erityisesti länsimaalaisia naisia ja heidän käytöstään... alkaen pukeutumisesta ja ns. liian iholle tulevasta käytöksestä. Siitä voi sitten seurata monenlaisia väärinkäsityksiä ja jo pelkän pukeutumisen perusteella jotkut saattavat pitää länsimaalaista naista prostituoituna ja kohtelu on sitten sen mukaista. Eihän se reilua ole, mutta hei, maailma ei ole reilu paikka!

Se on muuten hassu juttu että nimenomaan länsimaiset naiset eivät osaa juuri lukea esim. minun käytöstäni kun taas itämaisilla se ei herätä kuin hilpeyttä toisinaan mutta ei ymmärrysvaikeuksia.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
[QUOTE="Klose16, post: 5864133, member: 112056
Se on muuten hassu juttu että nimenomaan länsimaiset naiset eivät osaa juuri lukea esim. minun käytöstäni kun taas itämaisilla se ei herätä kuin hilpeyttä toisinaan mutta ei ymmärrysvaikeuksia.[/QUOTE]

Minulla on kyllä aavistus, että nimenomaan länsimaiset naiset osaavat lukea sinua kuin avointa kirjaa ja tulos on siksi se mikä se on, kun eivät ole mitään "velkaa", siis alisteisessa asemassa sinuun nähden. Minulla on jopa näkemys horinoittesi pohjalta, että et kykene lukemaan niitä naisenpuolia millään tavoin, tulipa ne sitten mistä kolkasta tahansa, etkä oikeastaan edes halua, kun sinulla on jo maailmanjärjestys pään sisällä mietittynä. Sopeutukoon maailma tai kärsiköön.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Minulla on kyllä aavistus, että nimenomaan länsimaiset naiset osaavat lukea sinua kuin avointa kirjaa ja tulos on siksi se mikä se on, kun eivät ole mitään "velkaa", siis alisteisessa asemassa sinuun nähden.

Voi olla niinkin. Älykkyys esim. on yliarvostettua ja siitä saa maksaa usein kovaa hintaa.
Miksi kuitenkin nostat "alisteisen aseman" juuri ratkaisevaksi? Pariutumismarkkinoilla pelaavat monet eri asiat. Miksi itse muuten alistut suomalaisiin naisiin, kuten oletan sinun tekevän? He kun eivät ole sitä aivan kärkipäätä naisten välisessä markkinavertailussa.

Minulla on jopa näkemys horinoittesi pohjalta, että et kykene lukemaan niitä naisenpuolia millään tavoin, tulipa ne sitten mistä kolkasta tahansa, etkä oikeastaan edes halua, kun sinulla on jo maailmanjärjestys pään sisällä mietittynä. Sopeutukoon maailma tai kärsiköön.

Itse todella suhtaudun avosydämisesti ja avomielisesti naisiin, siksi varmaan olenkin saanut poikkeuksellisen paljon negatiivista palautetta kalsean ja ennakkoluuloisen asenteen omaavilta suomalaisnaisilta. Jännä paradoksi tuokin mutta liittyy pariutumisdynamiikkaan.

Miksi mielestäsi minun pitäisi muuttaa maailmankuvaani naisten takia, vai teetkö itse niin?
 
Disclaimer: Pari tuoppia alla, kirjoitusvirheitä varmasti esiintyy.

Harrastetaan pitkästä aikaa varovaista avautumista. Ikää meikäläisellä on 32 nyt ja rupeaa pikkuhiljaa hieman vituttamaan. Nimittäin tämä vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisen hankaluus. Kaikki kaveripiiristä on joko hyvin vakaassa parisuhteessa tai naimisissa ja uusiin tyttöihin ei millään meinaa tutustua. Mä olen ihan hyvä ja kiinnostava jätkä, enkä tietääkseni kovin pahan näköinenkään, toki pitkät hiukset ja tietynlainen "rock henkinen?" ulkonäko karkoittaa tietyt naiset (joka lienee ihan hyvä juttu) heti alkuunsa, mutta siis. Ihan vaan sosiaalisten kontaktien luomisen vaikeus vituttaa. Jos ei tuijoteta kännykkää kadulla niin sitten ei uskalleta seurassa puhua tai muuta paskaa. Vittu. Baarista ei kannata lähteä seuraa hakemaan, tai siis kannattaa jos yhden illan juttua miettii ja mikä vaan kelpaa niin siitä sitten "lihatiskille", mutta jos oikeasti kiinnostaa että liikkuuko siellä toisen päässä mitään järkevää yms ja rantauttaa itsensä kelvolliseen vähän normaalia hiljempaa musaa soittavaan baariin jossa voi oikeasti jutella muutakin kun "lähtetääks paneen?" niin johan on hiljaista. Mikä helvetti naisia vaivaa ? Enkä sano tätä ylimielisesti ja kusipäisesti, vaan ihmettelen, että jostain helvetin lihatiskiltä kyllä lähetään liikenteeseen, mutta sitten jos vähän kiinnostaa tutustua ennen panemista niin semmoinen peli ei vetele ja siitä seuraa pidemmällä tähtäimellä kaverikorttia alta aikayksikön. What the fuck ?

Mulla meni viime kesä ehkä liiankin lujaa, ja tutustuin eräässä vaiheessa erääseen naiseen jonka kanssa olin tyytyväinen. Kunnes tuli talvi ja hommat rupes luistamaan käsistä ajankäytön yms kanssa. En nyt tarkemmin mene siihen mitä tapahtui, mutta retkahdin tajuamattani tuohon tapaukseen enkä oikein meinaa päästä irti vieläkään. Yhteinen päätös oli seurustelun lopettamine ja naisen päätös oli se, ettei homma "muutenkaan" enää jatku. On lopulta hyvä ettei olla yhdessä, mutta silti jäi vitutus ja kaipuu siitä mitä olisi voinut olla tuon naisen kanssa. Ei vaan pääse yli prkle. Vanha sanonta sanoo, että "The best way to get over somebody is to get under someone". Mutta mitä kun tämäkään ei auta (been there, done that) ja uusia kontakteja ei tunnu syntyvän ?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hiukset lyhyeksi niin siitä se lähtee.

Vakavasti ottaen... Ei mitään hajua. Vastakkainen sukupuoli on mulle vitunmoinen mysteeri.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Varmaankin säälistä kun exä on niin aikaansaamaton tapaus ja olisi lasten kannalta paljon kivempaa ettei äiti olisi koko ajan kärttyinen sen takia että on sotkuista. Olen kyllä ajatellut että heittäytyisin täydeksi mulkuksi ja jättäisin oman onnensa nojaan, mutta kun se ei ole minulle kuitenkaan yhtään luonteenomaista ja pitää lapsia ajatella. Mulkuksi rupeamalla exä olisi äkkiä ulosotossa ja pihalla kämpästään kun ei osaa hoitaa raha-asioitaan (minulla on hänen pankkintunnuksensa ja maksan laskut hänen tililtään, kertonee jo aika paljon ex-rouvasta) eikä tuo olisi lasten kannaltakaan kovin hyvä vaihtoehto. Nykyään onneksi riidelläänkin yleensä tekstiviesteillä tai IRC:in kautta niin ei tartte sillä lapsia häiritä. Keeping up appearences in front of the children.

Siis mitä helvettiä!? Ota nyt hyvä mies ittees niskasta kiinni ja lopeta se exäs sääliminen, ei se siitä sillä säälimisellä paremmaks muutu! Eli siis sinä tiskaat exäs tiskejä sen takia, että exäs ei olis kärttyisä!? Ohhoh, sanattomaks vetää :/ Ja miten helvetissä se muka tekisi sinusta mulkun jos jätät hänet oman onnensa nojaan? Olette aikuisia ihmisiä (näin oletan) ja eronneet, eli eiköhän se ole hänen oma asiansa tiskata omat tiskinsä.

Ja kerro nyt miten se sinun mulkuksi muuttuminen (en siis tarkoita et sinun mulkuksi pitäisi ryhtyä) liittyisi exäs ulosottoihin? Käsitinkö oikein, että maksat exäs laskujakin!?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös