Naisasiat

  • 7 575 077
  • 26 605

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Joo mietin, että jos ottaisin tänne jonkun asumaan naispuolisen henkilön niin olisihan se pirun vaikeaa. Koska ei itselläkään naiskaveruudet kyllä ikinä ole toimineet. Aina se päättyy jotenki siihen, että löytää samasta sängystä. Aika harvinaista itselle, että olisin jonkun mimmin kanssa hemmetin hyviä kavereita ja viettäisi aikaa kahdestaan. Siksi niitä ei paljon olekkaan.
(boldaus oma)

Niin, tämä johtuu siitä, että niiden miespuolisten, "oikeiden" frendien kanssa on paljon hauskempaa tehdä kaikkia niitä juttuja, mitä hyvät ystävät tekevät: puhua naisista, urheilla, penkkiurheilla, pelata änäriä jne mistä nyt sitten ikinä sattuukin tykkäämään.

Oma tyttöystäväni on ehkä hivenen innostunut Ässistä viimeisen parin vuoden aikana (heh, gloryhunter), mutta kyllä silti mieluiten katson matsit itsekseni tai jonkun hyvän Patasydän-ystävän kanssa.

Naisten kanssa voi sitten tehdä niitä muita asioita, mitä ainakaan minä en frendieni kanssa puuhaile. Esimerkiksi ottaa vaatteet pois.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, tämä johtuu siitä, että niiden miespuolisten, "oikeiden" frendien kanssa on paljon hauskempaa tehdä kaikkia niitä juttuja, mitä hyvät ystävät tekevät: puhua naisista, urheilla, penkkiurheilla, pelata änäriä jne mistä nyt sitten ikinä sattuukin tykkäämään.

Oma tyttöystäväni on ehkä hivenen innostunut Ässistä viimeisen parin vuoden aikana (heh, gloryhunter), mutta kyllä silti mieluiten katson matsit itsekseni tai jonkun hyvän Patasydän-ystävän kanssa.

Naisten kanssa voi sitten tehdä niitä muita asioita, mitä ainakaan minä en frendieni kanssa puuhaile. Esimerkiksi ottaa vaatteet pois.
Niin totta. Toki varmasti monilla ihmisillä toimii tämmöinen kaveruus, että nainen on miehen hyvä kaveri ja toistepäin ja että vietetään aikaa. Ei se kaikilla toki. Entinen tyttöystävä oli kova Real Madrid fani, mutta ei se silti ollut sama asia hänen kanssaan katsoa matsia kun jätkäporukalla. Toki kivaa se oli, mutta ei itselle sama asia. Kyllä itseltä löytyy yksi hyvä naispuolinen kaveri, mutta silloin kun hän seurusteli niin meinasi kyllä kun kaksin jäätiin nii aina olla jotain sähköä ilmassa. Yleensä kun näen hänet olemme porukalla liikenteessä (miehiä ja naisia). Toki kaveruus on ollut jo kuihtumassa tovin, koska hän asuu muualla nykyään. Näin.
 

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Olisikohan kanssaforumisteilla vastaavia kokemuksia ja neuvoja seuraavasta tilanteesta:

Tapailin yhtä kivaa naikkosta tuossa vuosi takaperin reilun pari kuukautta. Hän oli fiksu, ulkoisesti miellyttävä ja monissa asioissa ihannenaiseni. Kivaa oli ja aloin huomaamaan myös itsessäni ihastumisen merkkejä. Jossain vaiheessa kuitenkin aloin huomaamaan lähinnä negatiivisia asioita hänessä, jotka sinänsä eivät olleet mitään kovin vakavia. En silloinkaan täysin käsittänyt omaa ajatuksenjuoksuani asian suhteen, mutta tosiaan pistin sitten homman poikki tuon parin kuukauden jälkeen. Tämä ei ollut ensimmäinen vastaava kerta, oikeastaan jokaisen orastavan suhteen olen pistänyt poikki lyhyen ajan jälkeen sen jälkeen kun edellisestä pitkästä suhteesta erosin - ja tuo ero oli melko rankka.

Nyt jostain syystä tämä nainen on kummitellut mielessäni jo pidemmän aikaa ja pistinkin hänelle viestiä Facebookin kautta ensimmäistä kertaa vuoteen. En asiaa sen enempää miettinyt, mutta tilanne on nyt johtanut siihen, että näemme perjantai-iltana eikä tarvitse olla rakettitieteilijä arvatakseen mihin tuo helposti johtaa, koska molemmat olemme sinkkuja (vastapuolella muutaman kuukauden tapailu meni poikki vähän aikaa sitten). Tiedän, että aiheutin tälle naiselle vuosi sitten surua ja mielipahaa pistäessäni poikki enkä haluaisi joutua vastaavaa tekemään uudestaan. Mutta samalla kiinnostaa kovasti, että josko tuo vuodentakainen "ero" oli ennenaikainen ja väärin perustein tehty ja tästä voisi sittenkin tulla jotain. Olen sen verran analysoinut itseäni, että jonkinlainen sitoutumiskammo on tullut kehitettyä muutaman pitkän ja hankalan suhteen jälkeen.

Harvoinpa sitä tulee foorumeilla kyseltyä neuvoja ihmissuhteissa, mutta tilanne on sen verran kinkkinen, että mielipiteet kiinnostaa. Mitä tekisitte minun tilanteessani?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
...
Harvoinpa sitä tulee foorumeilla kyseltyä neuvoja ihmissuhteissa, mutta tilanne on sen verran kinkkinen, että mielipiteet kiinnostaa. Mitä tekisitte minun tilanteessani?

Enpä osaa mitään kummempia neuvoja osaa antaa, mutta ole naiselle rehellinen. Kerro miksi laitoit suhteen viimeksi poikki. Kerro myös naiselle sama minkä kirjoitit viestiisi, eli että on kaunis yms. Kerro myös sitoutumiskammostasi, jos sinulla sellainen on? Tämä kaikki tietysti sillä edellytyksellä, että haluat muutakin kuin halkaista villaa muutaman kerran.

Eli kerro asioista rehellisesti ja ole oma itsesi.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Magentalle: Vähän jaksan epäillä, että ne sinun mielestäsi negatiiviset asiat siitä mihinkään ovat muuttuneet vuoden aikana. Tunnistan sinänsä fiilikset, että joku vanhempi keissi, jonka päättyminen aikanaan ei ole haitannut ollenkaan (tai on jopa päättynyt omasta aloitteesta), alkaakin kiinnostaa uudelleen. Sitä funtsii, että olihan se mimmi ihan kiva ja näyttää laittaneen itsestään söpön kuvan Facebookiin, miksen siis taas kyselisi kuulumisia. Ylempänä neuvottiin olemaan rehellinen ja komppaan sitä. Itse saisin olla aika varma uudelleen lämmenneistä tunteistani ennen kuin ottaisin yhteyttä mimmiin, jonka kanssa olen joskus pistänyt jonkinlaisen jutun poikki ja joka moisesta on mielensä pahoittanut. Melko nilkki fiilis tulisi lämpätä tilanne uudestaan vain viheltääkseen pelin jälleen poikki. Jotain epämääräisemmin päättyneitä säätöjä on ehkä helpompi kaivaa naftaliinista kuin sellaisia, joissa jommallekummalle "ero" on tuottanut mielipahaa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harvoinpa sitä tulee foorumeilla kyseltyä neuvoja ihmissuhteissa, mutta tilanne on sen verran kinkkinen, että mielipiteet kiinnostaa. Mitä tekisitte minun tilanteessani?

Miksi se pitää tietää etukäteen? Eikö riitä, että menet reippain ja rennoin mielin kaffelle ja korkeintaan varustaudut riittävällä määrällä varmuusvälineitä? Katselet sitten lauantaina tarkemmin, mikä on tilanne.

Ei tää niin vaikeeta voi olla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei tää niin vaikeeta voi olla.

Naisasiat ovat siinäkin mielessä hankala aihe vinkkien kysymiselle, että jokainen tilanne on totaalisen yksilöllinen. Toki monessa tapauksessa voi ihmisillä olla samanlaisia kokemuksia, joiden perusteella voidaan jotain ennustaa tapahtuvan, ja sen perusteella voi jotain suuntaa-antavaa neuvoa myös antaa. Mutta erittäin paljon tapahtuu myös sellaista, joka ei menekään niin kuin kenties enemmistö olisi voinut olettaakin. Siksi kannattaa seurata enemmän omaa vaistoa. Oli se sitten oikeassa tai ei. Se on kuitenkin se, jolla pitäisi olla paras käry tilanteesta. Ja jos ei ole, se ehkä oppii sitten jotain...
 

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kiitoksia vain inputista täältä suunnalta. Päätin lähteä perjantaille avoimin mielin ilman sen kummempaa stressiä asiasta. Vakaana aikomuksena oli kuitenkin välttää suurempaa fyysistä kontaktia, mutta kas kummaa. Alkoholi+fyysinen vetovoima ja kemia = epäonnistunut vakaa aikomus. Puolustuksekseni on kuitenkin sanottava, että en ollut itse se aloitteellisempi osapuoli. Katsotaan nyt mitä tästä seuraa vai seuraako mitään, mutta ainakin Facebookin kautta on alkanut viestiä tippumaan jatkuvasti perjantain jälkeen.

Nyt pistän omat ajatukset kasaan ja en lähde ollenkaan juttuun mukaan, jos yhtään epäilyttää, sillä en halua tätä naisihmistä enää enempää loukata.
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Joo-o. Meille tuli työpaikan kassalle tossa muutama kuukausi sitten uusi naispuolinen työntekijä. Punertavahiuksiset naiset aina ollut yksi heikko kohta, joten kyllähän setuli samantien noteerattua. Alkuun moikkailin häntä töissä kun satuttiin törmäämään. Nyt on sitten eka leffailta takana ja kyllähän hän on ihan selväksi tehnyt kiinostuksensa(Facebookissa ja eilen kun illan lopuksi pyysi pusuja). Mä olen kyllä semmonen, ehkä harvinaislaatusempi kaveri, että jos joku nainen kiinnostaa enemmän, niin haluan edetä mahdollisimman rauhallisesti. Eli mitään petihommia ei harrastettu.
Ongelma on kuitenkin se, että hänellä on ilmeisesti poikaystävä. Sen käsityksen olen saanut ja on hän sen itsekin maininnut. Maksoin meille leffaliput ennen kuin hän saapui paikalle ja nainen oli hämillään siitä. Totesi etteihän nämä mitkään treffit ole, mutta leffassa oltiin kyllä ihan nenät vastakkain. Mitä helvettiä? Kertooko se siitä, että hän on vain niin kovin kiinnostunut meikäläisestä, ettei halunnut sitä heti kertoa. Vaikeasti tavoiteltava jne. Asia jäi askarruttamaan, koska jos tästä jotakin tulee, niin olenko mä seuraavaksi sen nykyisen poikaystävän roolissa? Ollaan siis molemmat 22-vuotiaita.

Facebookissa on hyvin selväksi tehty myös ihastuminen. Adjektiivit "kiehtova, hyvännäköinen ja mielenkiintoinen" ovat kolahtaneet inboxiini useamman kerran. Viime yönä ei oikein uni kuulemma tullut. Vatsassakin tuntuu omituiselta. Tietää ratsastustaustani(:D) ja haluaa että vien tädin tallilleni heppailemaan. Mitä se hänen poikaystävänsä sen aikaa tekee? Todettakoon, että olen itsekin hiton kiinnostunut hänestä, mutten ole sitä ihan samalla tavalla kertonut.

Mulla on vähän sama homma kuin yllä kirjoittavalla, nilittäin jonkun asteen sitoutumiskammo. Parin kuukauden tapailun jälkeen olen yleensä myös huomannut niitä pieniä negatiivisia asioita naisessa, joista ei sitten pääse yli. Yhtään pidempää suhdetta ei nuoresta iästä huolimatta ole ollut. Tykkään käydä baareissa juhlimassa ja naisen saanti hitrate on varmaan yli 60%. Se on myös nostanut rimaa alkaa tapailla vakituisesti jotakuta, kun tietää että vedessä on niin paljon kaloja mun vieheelle.

Mitä mun pitäis tehdä? Ajattelin kysyä naiselta tarkemman analyysin poikaystävästään. Ehkä avautua mun patoutuneesta sitoutumiskammosta. Mennä terapiaan!?
 

scholl

Jäsen
Maksoin meille leffaliput ennen kuin hän saapui paikalle ja nainen oli hämillään siitä. Totesi etteihän nämä mitkään treffit ole

Mitä merkitystä sillä onko treffit vai eikö? Se on kätevämpää, että yksi hakee ne liput, jolloin ei tarvitse mennä tuntia ennen. Toinen voi antaa rahaa myöhemmin tai maksaa jotain muuta kuten juomia.

Mitä mun pitäis tehdä?

Antaa sille mahdollisuus maksaa velkansa.
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Mitä merkitystä sillä onko treffit vai eikö? Se on kätevämpää, että yksi hakee ne liput, jolloin ei tarvitse mennä tuntia ennen. Toinen voi antaa rahaa myöhemmin tai maksaa jotain muuta kuten juomia.
Ajatus oli välttää tilanne jossa ollaan yhdessä siinä jonossa ja molemmat miettii mielessään kuka maksaa, mutta kumpikaan ei saa sanottua sanaa kyseisestä asiasta. 12 euroa ei onneksi kaatanut talouttani. Hän lupasi kustantaa seuraavan leffan.

Odotan vielä vastausta kysymykseen, että mitä se kertoo tästä naisesta, kun on jonkinlainen poikaystävä ja tapailee samalla minua?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Odotan vielä vastausta kysymykseen, että mitä se kertoo tästä naisesta, kun on jonkinlainen poikaystävä ja tapailee samalla minua?

Tässä voi olla montakin muuttujaa, mutta tyhmä kysymyshän toi on. Muijahan on tällä hetkellä ainakin jonkinsortin kusipää näillä tiedoilla ja kukaan ei varmasti haluaisi olla nykyisen vielä toistaiseksi voimassaolevan saappaissa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odotan vielä vastausta kysymykseen, että mitä se kertoo tästä naisesta, kun on jonkinlainen poikaystävä ja tapailee samalla minua?
No tuohon kysymykseen noilla pohjatiedoilla saatat saada tuhat erilaista vastausta jos vaan tarpeeksi moni tänne tulee lukemaan ja kirjoittamaan.

Se voi kertoa, että kyseinen nainen on sydämensä pohjasta ihastumassa ja rakastumassa sinuun, on maailman ihanin nainen ja haluaa olla kanssasi palavasti rakastaen loppuelämänsä kunhan ensin katkaisee nykyisen suhteensa. Toisaalta se voi kertoa että hän on pettämään tottunut nuori nainen, joka hyppii sylistä syliin ilman kummempaa vastuuta tai ajatusta muiden tunteita kohtaan. Neljä kuukautta eteenpäin ja se olet sinä ketä petetään.

Eiköhän tähänkin kysymykseen ne parhaat vastaukset löydy sieltä naiselta, sanojen ja tekojen muodossa tuo selvinnee vaikka toki etenkin tämä Jatkoajan miesporukka harvinaisen älykästä ja tarkkanäköistä psykologia, ihmistuntijaa ja tunteentulkitsijaa onkin.
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
No tuohon kysymykseen noilla pohjatiedoilla saatat saada tuhat erilaista vastausta jos vaan tarpeeksi moni tänne tulee lukemaan ja kirjoittamaan.

Se voi kertoa, että kyseinen nainen on sydämensä pohjasta ihastumassa ja rakastumassa sinuun, on maailman ihanin nainen ja haluaa olla kanssasi palavasti rakastaen loppuelämänsä kunhan ensin katkaisee nykyisen suhteensa. Toisaalta se voi kertoa että hän on pettämään tottunut nuori nainen, joka hyppii sylistä syliin ilman kummempaa vastuuta tai ajatusta muiden tunteita kohtaan. Neljä kuukautta eteenpäin ja se olet sinä ketä petetään.

Varmaan tähänkin kysymykseen ne parhaat vastaukset löytyvät sieltä naiselta, sanojen ja tekojen muodossa tuo selvinnee vaikka toki etenkin tämä Jatkoajan miesporukka harvinaisen älykästä psykologia, ihmistuntijaa ja tunteentulkitsijaa onkin.
Senpä takia mä täältä tulinki kysymään. Ei vaikuta ollenkaan kusipäältä ja on näillä tiedoilla kyllä ihan jalat-maassa tyyppiä. Ei edes ollut meikannut eilen leffaa varten(okei mistä mä tiedän, näytti ainakin ihan luonnolliselta), eikä nenääni kantautunut muuta kuin huuhteluaineen sulo tuoksu. Tosiaan vaikea varmaksi näillä tiedoilla mennä vannomaan. Taidanpa tänään illalla udella tästä salaperäisestä poikaystävästä. Facebookin mukaan heillä suhde "alkanut" syyskuussa joten lapsia tuskin vielä on.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Senpä takia mä täältä tulinki kysymään. Ei vaikuta ollenkaan kusipäältä ja on näillä tiedoilla kyllä ihan jalat-maassa tyyppiä. Ei edes ollut meikannut eilen leffaa varten(okei mistä mä tiedän, näytti ainakin ihan luonnolliselta), eikä nenääni kantautunut muuta kuin huuhteluaineen sulo tuoksu.

Meikkaaminen tai meikkaamattomuus ei kyllä kerro mitään kusipäisyydestä tai siitä, onko jalat maassa.

Jos nykyinen "parisuhde" on vasta alkanut ja silti jo deittaillaan muita, niin sanoisin, että sinäkin olet pelinappula ja hetken hupi. Jos takana olisi vaikka kymmenen vuoden suhde ja asuntolaina, joista ei ihan äkkiä erotakaan, sanoisin, että saattaisit olla sellainenkin ihastus, josta tulee jotain vakavampaa.

Olen mielelläni väärässä ja teistä tulee vuosisadan rakkaustarina, mutta annetuilla tiedoilla ei ihan siltä vaikuta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Senpä takia mä täältä tulinki kysymään. Ei vaikuta ollenkaan kusipäältä ja on näillä tiedoilla kyllä ihan jalat-maassa tyyppiä. Ei edes ollut meikannut eilen leffaa varten(okei mistä mä tiedän, näytti ainakin ihan luonnolliselta), eikä nenääni kantautunut muuta kuin huuhteluaineen sulo tuoksu. Tosiaan vaikea varmaksi näillä tiedoilla mennä vannomaan. Taidanpa tänään illalla udella tästä salaperäisestä poikaystävästä. Facebookin mukaan heillä suhde "alkanut" syyskuussa joten lapsia tuskin vielä on.

Jotenkin itellä sanoo vaisto, että skippaa tämä. Toki on vaikeaa, varsinkin kun samassa työpaikassa. Mutta eihän se nyt häävi tilanne ole, jos mies vaihtuu parin kuukauden välein. Tai siis kun edes vaihtuisi, mutta kun on vielä samanaikaisesti. Itse pistäisin homman jäihin ainakin niin pitkäksi aikaa, että toinen suhde on pistetty pakettiin ja sitten rauhallisesti eteenpäin. Jos vielä joulun jälkeen on ihastunut, eikä antanut merkkejä hyväksikäyttäjästä, niin sitten varovasti eteenpäin. On meinaan ainekset, että jos sulla on jo valmiiksi sitoutumiskammo, niin se vaan pahenee. Lähtökohtaisesti en luottaisi yhteenkään pettävään naiseen.

Edit. Ja TQoFE fiksuna naisena jo epäilikin samaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
En tajua miten helvetissä nämä naisasiat on aina tämmöistä munankuorilla kävelyä. Aina kosahtaa ja jokin menee pieleen. Kerroin tuossa muutama sivu taaksepäin omasta tilanteestani. Alussa nainen oli minuun aivan ihastunut ja minä koitin ottaa rauhallisesti, vaikka toki annoin vastakaikua myös. Vaikka koitin olla ihastumatta niin tottakai sitten menin ja ihastuin. Sovittiin tässä sitten, että edetään ihan rauhallisesti ilman suurempia paineita. Nyt tuntuu kyllä siltä, että se nopea ihastuminen on tosiaan niinkuin lankakerä, se alkaa ja loppuu hyvinkin nopeasti. Olen nyt ehdottanut jotain yhteisiä aktiviteettejä, mutta aina on jotain esteitä. Syyt tosin ihan päteviä ollut. Varmaan nyt fiksuinta heittää pallo naiselle ja antaa hänen ehdottaa jotain tekemistä? kannattaako radiohiljaisuus vai pamauttaa suora kysymys, että kiinnostaako vai ei? Tosin tuostahan ne aina ahdistuu ku suoraan jotain erehtyy kysymään. Ei vain saatana jaksa tässä iässä enään mitään säätämistä. Ja siis minun puolelta ainakin löytyy vielä kiinnostusta.

"Yllättäen eräs kaveri tyttö, jonka kanssa oli kesällä jotain juttua on nyt kauhena kiinnostunut minun jutuista, kun sai tietää tästä nykyisestä naisesta. Ehdotti kahvittelua tällä viikolla. Saatan mie kaverina käydäkkin kahvilla mutta siihen se kyllä jää.
 

scholl

Jäsen
Tässä voi olla montakin muuttujaa, mutta tyhmä kysymyshän toi on. Muijahan on tällä hetkellä ainakin jonkinsortin kusipää näillä tiedoilla ja kukaan ei varmasti haluaisi olla nykyisen vielä toistaiseksi voimassaolevan saappaissa.

ei välttämättä. Joillain on vaikeuksia hahmottaa, mikä on seurustelua. Kuvitellaan, että joku perustapailu on seurustelua. Jotkut saattavat jopa kuvitella, että jos käy kahvilla tauolla duunissa tai yliopistolla, on kyse siitä, että siinä on nyt jotain meininkiä. Mä oon joskus käynyt jonkun mimmin kanssa ulkona ja jälkeenpäin kuullut, että se on puhunut jotain, että olisin joku poikaystävä. Siis osa ei vain yksinkertaisesti osaa määritellä asiaa. Sitähän voi tiedustella, mistä on kysymys.

Toki olen samaa mieltä siitä, että sellaisissa voi olla feelua, jotka noin vain seurustelevat. Julkisuudessa on usein juttuja, että a löysi uuden miehen. Siis heti perään löysi uuden kun entinen suhde loppui. Se on hyvin omituista. Me muut näemme kiinnostavia ehkä kerran 15 tai 20 vuodessa ja osa sitten ottaa kenet vain tuosta vain ihan jopa viralliseen seurusteluun saakka.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
ei välttämättä. Joillain on vaikeuksia hahmottaa, mikä on seurustelua. Kuvitellaan, että joku perustapailu on seurustelua. Jotkut saattavat jopa kuvitella, että jos käy kahvilla tauolla duunissa tai yliopistolla, on kyse siitä, että siinä on nyt jotain meininkiä. Mä oon joskus käynyt jonkun mimmin kanssa ulkona ja jälkeenpäin kuullut, että se on puhunut jotain, että olisin joku poikaystävä. Siis osa ei vain yksinkertaisesti osaa määritellä asiaa. Sitähän voi tiedustella, mistä on kysymys.

Toki olen samaa mieltä siitä, että sellaisissa voi olla feelua, jotka noin vain seurustelevat. Julkisuudessa on usein juttuja, että a löysi uuden miehen. Siis heti perään löysi uuden kun entinen suhde loppui. Se on hyvin omituista. Me muut näemme kiinnostavia ehkä kerran 15 tai 20 vuodessa ja osa sitten ottaa kenet vain tuosta vain ihan jopa viralliseen seurusteluun saakka.

Jännä juttu, miten asiat voi ymmärtää väärin. Täältäkin löytyy kokemusta tällaisesta kun toinen nainen on jälkikäteen tullut kysymään, että olet sä sen ja sen ex. Itse kun en tiennyt suhteessa olleeni missään vaiheessa, jotain vispilän kauppaa toki oli, muttei mitään sen enempää.

Itse asiaan, minäkin suosittelisin passaamaan tämän Perateutin tapauksen jo edellä mainituista syistä, ennestään tuore suhde meneillään ja ollaan jo uuteen hyppäämässä. Sanoisin, että myös tämä uusi suhde päättyy kerran kerrasta toisen osapuolen kannalta kyyneliin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
kannattaako radiohiljaisuus vai pamauttaa suora kysymys, että kiinnostaako vai ei? Tosin tuostahan ne aina ahdistuu ku suoraan jotain erehtyy kysymään. Ei vain saatana jaksa tässä iässä enään mitään säätämistä. Ja siis minun puolelta ainakin löytyy vielä kiinnostusta.

No jos kerran olet kiinnostunut, niin radiohiljaisuus. Suoraan kysymisellä ja perään soittelemalla päädyt olemaan se tosi kiva kaveri, mutta <tähän ne normaalit latteudet>. Jos nainen ottaa yhteyttä ja homma jatkuu, niin et anna tuolta radiohiljaisuusajalta mitään selkeää selitystä, jos nainen kysyy että mitä oikein puuhailit silloin. Se oli aikaa, jolloin sinulla meni vallan hyvin ilman tuota naistakin.

T: vuosikymmenen naimisissa ollut vanha pieru
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Jännä juttu, miten asiat voi ymmärtää väärin. Täältäkin löytyy kokemusta tällaisesta kun toinen nainen on jälkikäteen tullut kysymään, että olet sä sen ja sen ex. Itse kun en tiennyt suhteessa olleeni missään vaiheessa, jotain vispilän kauppaa toki oli, muttei mitään sen enempää.

Itse asiaan, minäkin suosittelisin passaamaan tämän Perateutin tapauksen jo edellä mainituista syistä, ennestään tuore suhde meneillään ja ollaan jo uuteen hyppäämässä. Sanoisin, että myös tämä uusi suhde päättyy kerran kerrasta toisen osapuolen kannalta kyyneliin.

Tulipa eilen illalla sitten ihan suoraan kysyttyä tota tilannetta. Heillä siis ollut pidempi suhde mitä tuo mun facebookista katottu syyskuun alku. Oli kuulemma ihastunut tähän jätkään aikoinaan sen takia, että molemmat on hyvin urheilullisia. Tykkää lenkkeillä, kuntoilla salilla, kiipeillä yms. No tän jätkän innostus urheiluun ja ilmeisesti koko suhteeseen on ollut hiipumaan päin koko ajan, kun kaikki ollut kuulemma "ihan sama" pidemmän aikaa. Eli ongelmia ollut pidemmän aikaa jopa ennen kuin ollaan ekaa kertaa nähty töissä. Mä oon itekki hyvin sporttinen, eli lähtökohtasesti meillä vois synkkaa hyvin.

Oli muuten yöllä laittanut Facebookissa että " Oon kuullut että panet vähän kaikkia. Mut en aio perustaa mielipidettä huhuihin vaan tutustun suhun mielummin ite. Että niin kauan ku mulla on semmonen fiilis ni pidetään tää kaveritasolla, sori jos jotain muuta luulit. Tää on sulle nyt vapaa pääsy kaikista lupauksista".
Mitäs helvettiä toi, etenkin vika lause, tarkottaa?
Eli muija on ihan lääpällään muhun, mut ei halua sänkyyn. Mä en käsitä. Yleensä naiset haluaa petiin mun kanssa. Mä kyllä periaatteessa tykkään tosta tyylistä, ettei anna ihan heti vaan on vaikeammin saatavissa.

Tänään ajattelin yllättää hänet kirjastossa kun on siellä tenttiin lukemassa. Olisko joku hyvä välipala sinne vietynä hyvä? Eli jostain kahvilasta esimerkiksi kunnon smoothie. Se tykkää hedelmistä.

Tässäkin ketjussa kirjottaa yksi nainen, eli osaisitko avata ton facebook viestin merkityksen. Oon ihan hämilläni siitä, kun en tiedä mitä tarkottaa. Kiitos!
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Oli muuten yöllä laittanut Facebookissa että " Oon kuullut että panet vähän kaikkia. Mut en aio perustaa mielipidettä huhuihin vaan tutustun suhun mielummin ite. Että niin kauan ku mulla on semmonen fiilis ni pidetään tää kaveritasolla, sori jos jotain muuta luulit. Tää on sulle nyt vapaa pääsy kaikista lupauksista".
Mitäs helvettiä toi, etenkin vika lause, tarkottaa?
Tarkoittaa kaverikorttia. Eikä tartte olla edes nainen ymmärtääkseen tuon mitä hän tarkoittaa.
Sitä en tiedä, että panetko kaikkia mutta tuo lienee vain excuse siltä jonka taakse mennä. Ollut ongelmia poikaystävän kanssa, halunnut hakea vähän huomiota ja testannut markkina-arvoaan. Sellaisia ihmiset on, niin naiset kuin miehetkin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tänään ajattelin yllättää hänet kirjastossa kun on siellä tenttiin lukemassa. Olisko joku hyvä välipala sinne vietynä hyvä? Eli jostain kahvilasta esimerkiksi kunnon smoothie. Se tykkää hedelmistä.

Mun mielestä mukava ajatus, arvostaisin itse kovasti.

Tässäkin ketjussa kirjottaa yksi nainen, eli osaisitko avata ton facebook viestin merkityksen. Oon ihan hämilläni siitä, kun en tiedä mitä tarkottaa. Kiitos!

Vapaa käännös: "Pihtaan kunnes näen, juoksetko saman tien uittamaan viehettäsi toisessa joessa vai oletko oikeasti niin kiinnostunut, että maltat odottaa sohimatta välissä mailallasi muualla."

Aivan selkeä viesti, ei mitään epäselvää. Kun ikää karttuu vähän enemmän, tuon oppii sanomaan paljon hienovaraisemmin ja vaikeammin tulkittavasti. Tai oikeastaan, oppii olemaan sanomatta mitään ja katsomaan, mitä mies tekee.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tarkoittaa kaverikorttia. Eikä tartte olla edes nainen ymmärtääkseen tuon mitä hän tarkoittaa.

Tuo ei kyllä missään nimessä ollut kaverikortti. Jatko riippuu Perateutin tekemisistä.

Boldaan tähän vielä oleellisen: Mut en aio perustaa mielipidettä huhuihin vaan tutustun suhun mielummin ite. Että niin kauan ku mulla on semmonen fiilis ni pidetään tää kaveritasolla, sori jos jotain muuta luulit.

Edit. Muutan siis mielipidettäni ensimmäisestä aihetta koskevasta viestistäni mikäli pitää paikkansa, että ns. nykyisen kanssa on jo pitkään jäähdytelty vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös