Naisasiat

  • 7 507 821
  • 26 557

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odotan vielä vastausta kysymykseen, että mitä se kertoo tästä naisesta, kun on jonkinlainen poikaystävä ja tapailee samalla minua?
No tuohon kysymykseen noilla pohjatiedoilla saatat saada tuhat erilaista vastausta jos vaan tarpeeksi moni tänne tulee lukemaan ja kirjoittamaan.

Se voi kertoa, että kyseinen nainen on sydämensä pohjasta ihastumassa ja rakastumassa sinuun, on maailman ihanin nainen ja haluaa olla kanssasi palavasti rakastaen loppuelämänsä kunhan ensin katkaisee nykyisen suhteensa. Toisaalta se voi kertoa että hän on pettämään tottunut nuori nainen, joka hyppii sylistä syliin ilman kummempaa vastuuta tai ajatusta muiden tunteita kohtaan. Neljä kuukautta eteenpäin ja se olet sinä ketä petetään.

Eiköhän tähänkin kysymykseen ne parhaat vastaukset löydy sieltä naiselta, sanojen ja tekojen muodossa tuo selvinnee vaikka toki etenkin tämä Jatkoajan miesporukka harvinaisen älykästä ja tarkkanäköistä psykologia, ihmistuntijaa ja tunteentulkitsijaa onkin.
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
No tuohon kysymykseen noilla pohjatiedoilla saatat saada tuhat erilaista vastausta jos vaan tarpeeksi moni tänne tulee lukemaan ja kirjoittamaan.

Se voi kertoa, että kyseinen nainen on sydämensä pohjasta ihastumassa ja rakastumassa sinuun, on maailman ihanin nainen ja haluaa olla kanssasi palavasti rakastaen loppuelämänsä kunhan ensin katkaisee nykyisen suhteensa. Toisaalta se voi kertoa että hän on pettämään tottunut nuori nainen, joka hyppii sylistä syliin ilman kummempaa vastuuta tai ajatusta muiden tunteita kohtaan. Neljä kuukautta eteenpäin ja se olet sinä ketä petetään.

Varmaan tähänkin kysymykseen ne parhaat vastaukset löytyvät sieltä naiselta, sanojen ja tekojen muodossa tuo selvinnee vaikka toki etenkin tämä Jatkoajan miesporukka harvinaisen älykästä psykologia, ihmistuntijaa ja tunteentulkitsijaa onkin.
Senpä takia mä täältä tulinki kysymään. Ei vaikuta ollenkaan kusipäältä ja on näillä tiedoilla kyllä ihan jalat-maassa tyyppiä. Ei edes ollut meikannut eilen leffaa varten(okei mistä mä tiedän, näytti ainakin ihan luonnolliselta), eikä nenääni kantautunut muuta kuin huuhteluaineen sulo tuoksu. Tosiaan vaikea varmaksi näillä tiedoilla mennä vannomaan. Taidanpa tänään illalla udella tästä salaperäisestä poikaystävästä. Facebookin mukaan heillä suhde "alkanut" syyskuussa joten lapsia tuskin vielä on.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Senpä takia mä täältä tulinki kysymään. Ei vaikuta ollenkaan kusipäältä ja on näillä tiedoilla kyllä ihan jalat-maassa tyyppiä. Ei edes ollut meikannut eilen leffaa varten(okei mistä mä tiedän, näytti ainakin ihan luonnolliselta), eikä nenääni kantautunut muuta kuin huuhteluaineen sulo tuoksu.

Meikkaaminen tai meikkaamattomuus ei kyllä kerro mitään kusipäisyydestä tai siitä, onko jalat maassa.

Jos nykyinen "parisuhde" on vasta alkanut ja silti jo deittaillaan muita, niin sanoisin, että sinäkin olet pelinappula ja hetken hupi. Jos takana olisi vaikka kymmenen vuoden suhde ja asuntolaina, joista ei ihan äkkiä erotakaan, sanoisin, että saattaisit olla sellainenkin ihastus, josta tulee jotain vakavampaa.

Olen mielelläni väärässä ja teistä tulee vuosisadan rakkaustarina, mutta annetuilla tiedoilla ei ihan siltä vaikuta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Senpä takia mä täältä tulinki kysymään. Ei vaikuta ollenkaan kusipäältä ja on näillä tiedoilla kyllä ihan jalat-maassa tyyppiä. Ei edes ollut meikannut eilen leffaa varten(okei mistä mä tiedän, näytti ainakin ihan luonnolliselta), eikä nenääni kantautunut muuta kuin huuhteluaineen sulo tuoksu. Tosiaan vaikea varmaksi näillä tiedoilla mennä vannomaan. Taidanpa tänään illalla udella tästä salaperäisestä poikaystävästä. Facebookin mukaan heillä suhde "alkanut" syyskuussa joten lapsia tuskin vielä on.

Jotenkin itellä sanoo vaisto, että skippaa tämä. Toki on vaikeaa, varsinkin kun samassa työpaikassa. Mutta eihän se nyt häävi tilanne ole, jos mies vaihtuu parin kuukauden välein. Tai siis kun edes vaihtuisi, mutta kun on vielä samanaikaisesti. Itse pistäisin homman jäihin ainakin niin pitkäksi aikaa, että toinen suhde on pistetty pakettiin ja sitten rauhallisesti eteenpäin. Jos vielä joulun jälkeen on ihastunut, eikä antanut merkkejä hyväksikäyttäjästä, niin sitten varovasti eteenpäin. On meinaan ainekset, että jos sulla on jo valmiiksi sitoutumiskammo, niin se vaan pahenee. Lähtökohtaisesti en luottaisi yhteenkään pettävään naiseen.

Edit. Ja TQoFE fiksuna naisena jo epäilikin samaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
En tajua miten helvetissä nämä naisasiat on aina tämmöistä munankuorilla kävelyä. Aina kosahtaa ja jokin menee pieleen. Kerroin tuossa muutama sivu taaksepäin omasta tilanteestani. Alussa nainen oli minuun aivan ihastunut ja minä koitin ottaa rauhallisesti, vaikka toki annoin vastakaikua myös. Vaikka koitin olla ihastumatta niin tottakai sitten menin ja ihastuin. Sovittiin tässä sitten, että edetään ihan rauhallisesti ilman suurempia paineita. Nyt tuntuu kyllä siltä, että se nopea ihastuminen on tosiaan niinkuin lankakerä, se alkaa ja loppuu hyvinkin nopeasti. Olen nyt ehdottanut jotain yhteisiä aktiviteettejä, mutta aina on jotain esteitä. Syyt tosin ihan päteviä ollut. Varmaan nyt fiksuinta heittää pallo naiselle ja antaa hänen ehdottaa jotain tekemistä? kannattaako radiohiljaisuus vai pamauttaa suora kysymys, että kiinnostaako vai ei? Tosin tuostahan ne aina ahdistuu ku suoraan jotain erehtyy kysymään. Ei vain saatana jaksa tässä iässä enään mitään säätämistä. Ja siis minun puolelta ainakin löytyy vielä kiinnostusta.

"Yllättäen eräs kaveri tyttö, jonka kanssa oli kesällä jotain juttua on nyt kauhena kiinnostunut minun jutuista, kun sai tietää tästä nykyisestä naisesta. Ehdotti kahvittelua tällä viikolla. Saatan mie kaverina käydäkkin kahvilla mutta siihen se kyllä jää.
 

scholl

Jäsen
Tässä voi olla montakin muuttujaa, mutta tyhmä kysymyshän toi on. Muijahan on tällä hetkellä ainakin jonkinsortin kusipää näillä tiedoilla ja kukaan ei varmasti haluaisi olla nykyisen vielä toistaiseksi voimassaolevan saappaissa.

ei välttämättä. Joillain on vaikeuksia hahmottaa, mikä on seurustelua. Kuvitellaan, että joku perustapailu on seurustelua. Jotkut saattavat jopa kuvitella, että jos käy kahvilla tauolla duunissa tai yliopistolla, on kyse siitä, että siinä on nyt jotain meininkiä. Mä oon joskus käynyt jonkun mimmin kanssa ulkona ja jälkeenpäin kuullut, että se on puhunut jotain, että olisin joku poikaystävä. Siis osa ei vain yksinkertaisesti osaa määritellä asiaa. Sitähän voi tiedustella, mistä on kysymys.

Toki olen samaa mieltä siitä, että sellaisissa voi olla feelua, jotka noin vain seurustelevat. Julkisuudessa on usein juttuja, että a löysi uuden miehen. Siis heti perään löysi uuden kun entinen suhde loppui. Se on hyvin omituista. Me muut näemme kiinnostavia ehkä kerran 15 tai 20 vuodessa ja osa sitten ottaa kenet vain tuosta vain ihan jopa viralliseen seurusteluun saakka.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
ei välttämättä. Joillain on vaikeuksia hahmottaa, mikä on seurustelua. Kuvitellaan, että joku perustapailu on seurustelua. Jotkut saattavat jopa kuvitella, että jos käy kahvilla tauolla duunissa tai yliopistolla, on kyse siitä, että siinä on nyt jotain meininkiä. Mä oon joskus käynyt jonkun mimmin kanssa ulkona ja jälkeenpäin kuullut, että se on puhunut jotain, että olisin joku poikaystävä. Siis osa ei vain yksinkertaisesti osaa määritellä asiaa. Sitähän voi tiedustella, mistä on kysymys.

Toki olen samaa mieltä siitä, että sellaisissa voi olla feelua, jotka noin vain seurustelevat. Julkisuudessa on usein juttuja, että a löysi uuden miehen. Siis heti perään löysi uuden kun entinen suhde loppui. Se on hyvin omituista. Me muut näemme kiinnostavia ehkä kerran 15 tai 20 vuodessa ja osa sitten ottaa kenet vain tuosta vain ihan jopa viralliseen seurusteluun saakka.

Jännä juttu, miten asiat voi ymmärtää väärin. Täältäkin löytyy kokemusta tällaisesta kun toinen nainen on jälkikäteen tullut kysymään, että olet sä sen ja sen ex. Itse kun en tiennyt suhteessa olleeni missään vaiheessa, jotain vispilän kauppaa toki oli, muttei mitään sen enempää.

Itse asiaan, minäkin suosittelisin passaamaan tämän Perateutin tapauksen jo edellä mainituista syistä, ennestään tuore suhde meneillään ja ollaan jo uuteen hyppäämässä. Sanoisin, että myös tämä uusi suhde päättyy kerran kerrasta toisen osapuolen kannalta kyyneliin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
kannattaako radiohiljaisuus vai pamauttaa suora kysymys, että kiinnostaako vai ei? Tosin tuostahan ne aina ahdistuu ku suoraan jotain erehtyy kysymään. Ei vain saatana jaksa tässä iässä enään mitään säätämistä. Ja siis minun puolelta ainakin löytyy vielä kiinnostusta.

No jos kerran olet kiinnostunut, niin radiohiljaisuus. Suoraan kysymisellä ja perään soittelemalla päädyt olemaan se tosi kiva kaveri, mutta <tähän ne normaalit latteudet>. Jos nainen ottaa yhteyttä ja homma jatkuu, niin et anna tuolta radiohiljaisuusajalta mitään selkeää selitystä, jos nainen kysyy että mitä oikein puuhailit silloin. Se oli aikaa, jolloin sinulla meni vallan hyvin ilman tuota naistakin.

T: vuosikymmenen naimisissa ollut vanha pieru
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Jännä juttu, miten asiat voi ymmärtää väärin. Täältäkin löytyy kokemusta tällaisesta kun toinen nainen on jälkikäteen tullut kysymään, että olet sä sen ja sen ex. Itse kun en tiennyt suhteessa olleeni missään vaiheessa, jotain vispilän kauppaa toki oli, muttei mitään sen enempää.

Itse asiaan, minäkin suosittelisin passaamaan tämän Perateutin tapauksen jo edellä mainituista syistä, ennestään tuore suhde meneillään ja ollaan jo uuteen hyppäämässä. Sanoisin, että myös tämä uusi suhde päättyy kerran kerrasta toisen osapuolen kannalta kyyneliin.

Tulipa eilen illalla sitten ihan suoraan kysyttyä tota tilannetta. Heillä siis ollut pidempi suhde mitä tuo mun facebookista katottu syyskuun alku. Oli kuulemma ihastunut tähän jätkään aikoinaan sen takia, että molemmat on hyvin urheilullisia. Tykkää lenkkeillä, kuntoilla salilla, kiipeillä yms. No tän jätkän innostus urheiluun ja ilmeisesti koko suhteeseen on ollut hiipumaan päin koko ajan, kun kaikki ollut kuulemma "ihan sama" pidemmän aikaa. Eli ongelmia ollut pidemmän aikaa jopa ennen kuin ollaan ekaa kertaa nähty töissä. Mä oon itekki hyvin sporttinen, eli lähtökohtasesti meillä vois synkkaa hyvin.

Oli muuten yöllä laittanut Facebookissa että " Oon kuullut että panet vähän kaikkia. Mut en aio perustaa mielipidettä huhuihin vaan tutustun suhun mielummin ite. Että niin kauan ku mulla on semmonen fiilis ni pidetään tää kaveritasolla, sori jos jotain muuta luulit. Tää on sulle nyt vapaa pääsy kaikista lupauksista".
Mitäs helvettiä toi, etenkin vika lause, tarkottaa?
Eli muija on ihan lääpällään muhun, mut ei halua sänkyyn. Mä en käsitä. Yleensä naiset haluaa petiin mun kanssa. Mä kyllä periaatteessa tykkään tosta tyylistä, ettei anna ihan heti vaan on vaikeammin saatavissa.

Tänään ajattelin yllättää hänet kirjastossa kun on siellä tenttiin lukemassa. Olisko joku hyvä välipala sinne vietynä hyvä? Eli jostain kahvilasta esimerkiksi kunnon smoothie. Se tykkää hedelmistä.

Tässäkin ketjussa kirjottaa yksi nainen, eli osaisitko avata ton facebook viestin merkityksen. Oon ihan hämilläni siitä, kun en tiedä mitä tarkottaa. Kiitos!
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli muuten yöllä laittanut Facebookissa että " Oon kuullut että panet vähän kaikkia. Mut en aio perustaa mielipidettä huhuihin vaan tutustun suhun mielummin ite. Että niin kauan ku mulla on semmonen fiilis ni pidetään tää kaveritasolla, sori jos jotain muuta luulit. Tää on sulle nyt vapaa pääsy kaikista lupauksista".
Mitäs helvettiä toi, etenkin vika lause, tarkottaa?
Tarkoittaa kaverikorttia. Eikä tartte olla edes nainen ymmärtääkseen tuon mitä hän tarkoittaa.
Sitä en tiedä, että panetko kaikkia mutta tuo lienee vain excuse siltä jonka taakse mennä. Ollut ongelmia poikaystävän kanssa, halunnut hakea vähän huomiota ja testannut markkina-arvoaan. Sellaisia ihmiset on, niin naiset kuin miehetkin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tänään ajattelin yllättää hänet kirjastossa kun on siellä tenttiin lukemassa. Olisko joku hyvä välipala sinne vietynä hyvä? Eli jostain kahvilasta esimerkiksi kunnon smoothie. Se tykkää hedelmistä.

Mun mielestä mukava ajatus, arvostaisin itse kovasti.

Tässäkin ketjussa kirjottaa yksi nainen, eli osaisitko avata ton facebook viestin merkityksen. Oon ihan hämilläni siitä, kun en tiedä mitä tarkottaa. Kiitos!

Vapaa käännös: "Pihtaan kunnes näen, juoksetko saman tien uittamaan viehettäsi toisessa joessa vai oletko oikeasti niin kiinnostunut, että maltat odottaa sohimatta välissä mailallasi muualla."

Aivan selkeä viesti, ei mitään epäselvää. Kun ikää karttuu vähän enemmän, tuon oppii sanomaan paljon hienovaraisemmin ja vaikeammin tulkittavasti. Tai oikeastaan, oppii olemaan sanomatta mitään ja katsomaan, mitä mies tekee.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tarkoittaa kaverikorttia. Eikä tartte olla edes nainen ymmärtääkseen tuon mitä hän tarkoittaa.

Tuo ei kyllä missään nimessä ollut kaverikortti. Jatko riippuu Perateutin tekemisistä.

Boldaan tähän vielä oleellisen: Mut en aio perustaa mielipidettä huhuihin vaan tutustun suhun mielummin ite. Että niin kauan ku mulla on semmonen fiilis ni pidetään tää kaveritasolla, sori jos jotain muuta luulit.

Edit. Muutan siis mielipidettäni ensimmäisestä aihetta koskevasta viestistäni mikäli pitää paikkansa, että ns. nykyisen kanssa on jo pitkään jäähdytelty vaan.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tuo ei kyllä missään nimessä ollut kaverikortti. Jatko riippuu Perateutin tekemisistä.

Boldaan tähän vielä oleellisen: Mut en aio perustaa mielipidettä huhuihin vaan tutustun suhun mielummin ite. Että niin kauan ku mulla on semmonen fiilis ni pidetään tää kaveritasolla, sori jos jotain muuta luulit.

Minä taas tulkitsin tuon niin, että Perateutti on varalla. Jos hommat ei natsaakkaan nykyisen kanssa niin onpahan lohduttaja lähellä. Mutta minä olen melko varmasti väärässä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Minä taas tulkitsin tuon niin, että Perateutti on varalla. Jos hommat ei natsaakkaan nykyisen kanssa niin onpahan lohduttaja lähellä. Mutta minä olen melko varmasti väärässä.

Olisin voinut olla samoilla linjoilla, mikäli nykyisen kanssa suhde olisi alkanut vasta syyskuussa (kuten ennakkotieto oli), eikä olisi ollut jo jonkin aikaa jäähdyttelyvaiheessa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Nyt kannattaisi pera antaa jo olla. Vai kiinnostaako olla noiden viestien perusteella herra B, jonka mahdollisuus on herra A:n onnistumisista tai epäonnistumisista kiinni?
 

scholl

Jäsen
Minä taas tulkitsin tuon niin, että Perateutti on varalla. Jos hommat ei natsaakkaan nykyisen kanssa niin onpahan lohduttaja lähellä. Mutta minä olen melko varmasti väärässä.

Sanoisin, että hän on Skoda Octavian tai Nissan Qashqain potentiaalinen asiakas eli laumaeläin. Ei viihdy yksikseen, mutta ei ole niin väliä, mitä saa kunhan kuuluu porukkaan. Jos toinenkin harrastaa urheilua niin se on ihan riittävän lähellä, jotta voi "ihastua". Tosin tossa helposti kelpaa samasta ikäluokasta 60 sadasta, joten se "ihastumisen kohde" saattaa vaihtua viikoittain.

En tajua tyyppejä, joiden pitää vartavasten kahden kesken selitellä seksistä. Kuka edes haluaa olla sellaisen tyypin kanssa tekemisissä, joka tulee selittämään etukäteen, ettei irtoa. Mulle kävi kerran niin. Oiskohan ollut 3-4 vuotta sitten. Olin Turussa yksikseni hengailemassa vkl ja tapasin siellä sellaisen hoikan, vähän mallin näköisen muijan. Se halusi lähteä viihteelle, suostuin lähtee mukaan. Piti mennä sen kämpälle, jotta se saa vaihdettua kuteet. No se keikisteli siinä sitten yläosattomissa, kun mä join jotain San Miguelia ja kyseli mikä mekko sopii. Sitten se selitti tota juttua, ettei seksiä muuten sitten jne. Sitten mentiin Hamburger Börsin yökerhoon ja se meni siellä suht känniin ja sitten se sanoi, että se haluaa seksiä. Mä en jaksa yhtään tollaista soutamista ja huopaamista tai yleensä sitä, että seksistä pitää jauhaa. Tosin rajoitan muutenkin sitä, kenen kanssa edes seksiä harrastan, koska naisten pitää oppia se, että sen eteen, että saa miestä, pitää olla valmis tekemään parhaansa, mutta se ei ollut tässä se pointti, vaan se, että mitä hittoa ne jauhavat seksistä.

Facebook on muuten ihan perseestä. En jaksa oikein käyttää sitä, kun jengi lähettää vittuiluyksityisviestejä jne. Suosittelen whatsappia. Jos joku tyyppi ei enää nappaa niin poistaa vain numeron kokonaan tai ei vastaa niihin viesteihin. Siinä on sekin parempi juttu kuin facebookissa, että ne eivät mitenkään pääse näkemään, kenen "kaveri" olet jne. Kesällä mä kävin joidenkin naisten kanssa esim. leffassa, terassilla jne. juuri tuolla periaatteella, että jatkan keskustelua vain, jos jaksan. Siis joissain tilanteissa ihan hauskaa, jos on hyviä tyyppejä, mutta siinä ei kuutenkaan ole ns. penniäkään kiinni eli jos en jaksa enää jutella niin lopetan juttelun tai siis en vastaa viesteihin. Soittamista en harrasta ollenkaan. En soita kellekään, enkä vastaa ikinä puhelimeen. Jos joku nainen haluaa olla mun kanssa tekemisissä, lähettää hän sms- tai whatsapp-viestin ja sitten jos hän on rasittava tai vänkääjä tms. negatiivista, jolloin koko tekemisissä olo menee kokonaisuudessaan pakkasen puolelle, niin en ole hänen kanssaan enää tekemisissä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oli muuten yöllä laittanut Facebookissa että " Oon kuullut että panet vähän kaikkia. Mut en aio perustaa mielipidettä huhuihin vaan tutustun suhun mielummin ite. Että niin kauan ku mulla on semmonen fiilis ni pidetään tää kaveritasolla, sori jos jotain muuta luulit. Tää on sulle nyt vapaa pääsy kaikista lupauksista".
Mitäs helvettiä toi, etenkin vika lause, tarkottaa?
Sun pitää nyt ehdottomasti laittaa sille viesti joko Facebookiin tai puhelimella, että "Oon kaikista huhuista huolimatta yhä neitsyt, koska oon säästänyt itteeni sua varten. Ai niin, seksiopetusta olisin vailla. Koska onnistuisi?". Älä missään nimessä sano tuota kasvokkain, äläkä edes soita. Viesti riittää.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo ei kyllä missään nimessä ollut kaverikortti. Jatko riippuu Perateutin tekemisistä.
Kaverikortti tai varamies Plan B. You name it.
Naisen joka itse on parisuhteessa on aika erikoista tulla moralisoimaan muista panoista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas se on todistettu, että mitä "mulkumpi" ja mystisempi olet, niin sitä enemmän naiset kiinnostuu.
Olin tuossa noin kuukausi sitten naispuolisen kaverini kanssa muuten vain kaupoilla pyörimässä ja satuttiin näkemään hänen hyvä kaverinsa. Kolmisteen siinä sitten jatkettiin ostoksien tekoa.
Viikko tästä ja mentiin baariin kolmisteen. Siellä sitten tämä neiti kysyi loppuillasta minun puhelinnumeroa ja sen ihan mielelläni annoin. Kysyi vielä, että josko mentäisiin kahville joku päivä. Kyllähän se kävi, vaikka itsellä ihan kaverifiilikset olikin. Käytiin kahvilla ja jauhettiin niitä näitä. Hän ilmaisi olevansa kiinnostunut ja itse kohteliaasti sanoin, etten tällä hetkellä hae mitään parisuhteita. Otti asian tietysti hieman pettyneenä. Juteltiin tuon jälkeen pari viikkoa niitä näitä välillä Facebookissa, lyhyitä keskusteluja ilman sen suurempaa asiaa. Viikko sitten nähtiin sattumalta kaupassa ja päätettiin mennä kahville juttelemaan. Hän kertoi kuinka oli ihastunut enemmän, koska en ole liian helppo! Eli koska olin sanonut ei kiitos hänelle, niin hän oli vain ihastunut enemmän. Tällä kertaa sanoin sitten vielä jyrkemmin, etten halua mitään, mutta kyllä tuo edelleen välillä Facebookissa juuri juttelee ja niistä huomaa, että kiinnostusta on.
Jäi vain miettimään, että mitäpä jos olisin jo ekalla kerralla ollutkin ihastunut häneen ja kertonut tämän, niin olisiko hän sitten ollutkin kärjistäen "Jaa, tää olikin näin helppo, ei kiinnosta".
Tällä hetkellä taitaa noin kolme-neljä työkaveria olla kiinnostunut jollain tasolla. Tähän tuntuu riittävän vain se, ettei turhia huutele omasta elämästään ja on juuri sellainen mystinen, jota ei osaa noin vain lukea. Sellaista puolihymyä jakelee kaikille ja ei jää turhaan juttelemaan liikoja. Se näköjään tehoaa. Ehkä hieman kärjistäen, mutta kyllä se on jälleen kerran todistettu että kun olet hiukan mystinen niin johan herää se mielenkiinto.

Tuo naispuolinen kaverini on muuten outo tapaus. Ihan kavereita, jopa ystäviä ollaan ja kerrotaan toisillemme lähes kaikki. Kertoi vähän aikaa sitten, kuinka tykkää siitä kun mies tekee asioita, joita "ei saisi tehdä". Esimerkkinä kertoi siitä, kuinka häneen oli työpaikalla ihastunut joku nuorempi työharjoittelija. Neiti oli ollut kotona jo nukkumassa, kunnes puhelin oli soinut. Tämä nuori manolo oli kaivanut hänen numeronsa numeropalvelusta ja sanoi, että haluaa nähdä. Neiti oli ollut ihan että "Mitä helvettiä", mutta nuori manolo sanoi, että tulee käymään. Neiti sanoi "Et todellakaan" ja sulki puhelimen. Manolo oli sitten kiivennyt hänen parvekkeelleen ja koputellut ikkunaan. Lopputuloksena seksiä ja kuukauden seksisuhde. Mitä helvettiä?

99,9% tapauksista tuosta olisi tullut poliisiasia ja kaikenlaiset stalkkaus-syytteet, koska eivät olleet ennen jutelleet ja nuori kolli oli neidin numerot ja osoitteetkin kaivanut esille. Tuossa vain yksi esimerkki tämän naisen "Ethän sä voi"-kostutuksista. Kertoi myös kuinka vuoden kestänyt parisuhteensa aikanaan alkoi siitä, kun tapasi netistä löytämänsä miehen. Kahden minuutin jälkeen mies piti kädestä ja viiden minuutin jälkeen jo suuteli. Se oli taas menoa.

Nuokin jutut kertovat sen, että meitä on niin moneen junaan ja se mikä tehoaa toiseen, ei tehoa toiseen.

Ehkä jos tarpeeksi moni meistä kiipeää sinne parvekkeille, niin joku sitten osuu...
 

scholl

Jäsen
mitä "mulkkua" siinä on, jos ei hae parisuhdetta? Parisuhde on ensinnäkin aika omituinen konsepti, joka ei välttämättä ole paras mahdollinen ratkaisu ja vaikka olisikin niin ei siihen kai ainakaan tarvitse mennä kenen tahansa kanssa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäi vain miettimään, että mitäpä jos olisin jo ekalla kerralla ollutkin ihastunut häneen ja kertonut tämän, niin olisiko hän sitten ollutkin kärjistäen "Jaa, tää olikin näin helppo, ei kiinnosta".
Todennäköisesti näin. Olisit kertonut ihastuneesi ja tunteistasi niin nainen olisi ahdistunut ja juossut karkuun. Chase is better than catch.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Mutta tilanne on nyt johtanut siihen, että näemme perjantai-iltana eikä tarvitse olla rakettitieteilijä arvatakseen mihin tuo helposti johtaa, koska molemmat olemme sinkkuja (vastapuolella muutaman kuukauden tapailu meni poikki vähän aikaa sitten). Tiedän, että aiheutin tälle naiselle vuosi sitten surua ja mielipahaa pistäessäni poikki enkä haluaisi joutua vastaavaa tekemään uudestaan. Mutta samalla kiinnostaa kovasti, että josko tuo vuodentakainen "ero" oli ennenaikainen ja väärin perustein tehty ja tästä voisi sittenkin tulla jotain. Olen sen verran analysoinut itseäni, että jonkinlainen sitoutumiskammo on tullut kehitettyä muutaman pitkän ja hankalan suhteen jälkeen.
Itselläni vastaava tilanne johti avioliittoon, perheeseen ja rivarin pätkään Espoossa,,, päivääkään en vaihtaisi pois!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Tänään ajattelin yllättää hänet kirjastossa kun on siellä tenttiin lukemassa. Olisko joku hyvä välipala sinne vietynä hyvä? Eli jostain kahvilasta esimerkiksi kunnon smoothie. Se tykkää hedelmistä.
Tulee varmaan vähän myöhään, mutta itse en ilahtuisi, jos joku tulisi keskeyttämään tuollaisen keskittymiseen vaativan jutun kuten tenttiin lukemisen. Lähettäisin varmasti matkaansa saatesanoin "apina, syö itse banaanisi."
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tänään ajattelin yllättää hänet kirjastossa kun on siellä tenttiin lukemassa. Olisko joku hyvä välipala sinne vietynä hyvä? Eli jostain kahvilasta esimerkiksi kunnon smoothie. Se tykkää hedelmistä.

Helppo. Jokin vappulakki päähän ja ilman vaatteita hiivit hyllyjen takaa, puhallat pilliin kuuluvasti ja hyppäät hänen eteensä pöydälle. Voit tehostaa vaikutusta piirtämällä lantiollasi kasia ja hokemalla jotain pontevaa, kuten heleijaa heleijaa.

Tyttö on tosissaan jos jää paikalle.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten tuo "panet vähän kaikkia" -juttukin on vähän kaksijakoinen eikä välttämättä laisinkaan mikään miinus. Käsittääkseni on nimittäin aika paljonkin sellaisia naisia, jotka saavat jonkun sortin sävärit nimenomaan pelimiehen kesyttämisestä. Mies joka ei koskaan pane ketään on tylsä, mutta saada omakseen sellainen mies, joka panee vähän kaikkia. Se on joidenkin naisten mielen kiinnon kohde numero uno. Tosin sitäkin on vähän vaikea tietää tässä tapauksessa, mutta kyllähän tuollainen explisiittinen sävy viesteissä voisi tähän vaihtoehtoon viitatakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös