Joo-o. Meille tuli työpaikan kassalle tossa muutama kuukausi sitten uusi naispuolinen työntekijä. Punertavahiuksiset naiset aina ollut yksi heikko kohta, joten kyllähän setuli samantien noteerattua. Alkuun moikkailin häntä töissä kun satuttiin törmäämään. Nyt on sitten eka leffailta takana ja kyllähän hän on ihan selväksi tehnyt kiinostuksensa(Facebookissa ja eilen kun illan lopuksi pyysi pusuja). Mä olen kyllä semmonen, ehkä harvinaislaatusempi kaveri, että jos joku nainen kiinnostaa enemmän, niin haluan edetä mahdollisimman rauhallisesti. Eli mitään petihommia ei harrastettu.
Ongelma on kuitenkin se, että hänellä on ilmeisesti poikaystävä. Sen käsityksen olen saanut ja on hän sen itsekin maininnut. Maksoin meille leffaliput ennen kuin hän saapui paikalle ja nainen oli hämillään siitä. Totesi etteihän nämä mitkään treffit ole, mutta leffassa oltiin kyllä ihan nenät vastakkain. Mitä helvettiä? Kertooko se siitä, että hän on vain niin kovin kiinnostunut meikäläisestä, ettei halunnut sitä heti kertoa. Vaikeasti tavoiteltava jne. Asia jäi askarruttamaan, koska jos tästä jotakin tulee, niin olenko mä seuraavaksi sen nykyisen poikaystävän roolissa? Ollaan siis molemmat 22-vuotiaita.
Facebookissa on hyvin selväksi tehty myös ihastuminen. Adjektiivit "kiehtova, hyvännäköinen ja mielenkiintoinen" ovat kolahtaneet inboxiini useamman kerran. Viime yönä ei oikein uni kuulemma tullut. Vatsassakin tuntuu omituiselta. Tietää ratsastustaustani(:D) ja haluaa että vien tädin tallilleni heppailemaan. Mitä se hänen poikaystävänsä sen aikaa tekee? Todettakoon, että olen itsekin hiton kiinnostunut hänestä, mutten ole sitä ihan samalla tavalla kertonut.
Mulla on vähän sama homma kuin yllä kirjoittavalla, nilittäin jonkun asteen sitoutumiskammo. Parin kuukauden tapailun jälkeen olen yleensä myös huomannut niitä pieniä negatiivisia asioita naisessa, joista ei sitten pääse yli. Yhtään pidempää suhdetta ei nuoresta iästä huolimatta ole ollut. Tykkään käydä baareissa juhlimassa ja naisen saanti hitrate on varmaan yli 60%. Se on myös nostanut rimaa alkaa tapailla vakituisesti jotakuta, kun tietää että vedessä on niin paljon kaloja mun vieheelle.
Mitä mun pitäis tehdä? Ajattelin kysyä naiselta tarkemman analyysin poikaystävästään. Ehkä avautua mun patoutuneesta sitoutumiskammosta. Mennä terapiaan!?