Joo en tosiaan tiedä, että onko tällä kaverilla jotain suunitelmia. Eikai tässä ole paljon niitä vaihtoehtoja ja muuta tehdä, kuin luottaa. Eikai se sitten oikeesti minun kanssa halunnut olla, jos näin pääsee käymään tai jotain.
Itsellä oli joskus vähän vastaava tapaus, tapailin yhtä nuorta naista joka oli ollut pitkään "kaveri" jonkun miespuolisen kanssa, ja olivat joskus ajat sitten sopineet menevänsä yhdessä viikoksi matkalle. Ja halusivat siis silti mennä vaikka vähän niinkun oltiinkin seurustelun alkuvaiheessa.
No vähemmän "yllättäen" sitten siellä reissussa tapahtui yhtä ja toista ja takaisin tulikin sitten ihan pariskunta. Aavistelin jo etukäteen pahaa, vitutti vaan kun en silloin heti sanonut että "mene vaan sinne reissulle ja älä enää soittele, moikka".
Tässä haisee jotenkin vastaava kuvio. En tiedä onko se jotenkin tyypillinen parikymppisille naisille, mutta itse en koskisi kyllä pitkällä tikullakaan. Joka tapauksessa tuosta asumisjärjestelystä tulee niin hallitseva asia mahdollisesti alkavaa suhdettanne, että itse ainakaan kolmantena pyöränä tuskin voit muuta ajatellakaan. Joka tarkoittaa sitä että et pysty nauttimaan olostasi yhtään, koko ajan joku kaihertaa mieltä, väkisinkin se tulee paljon puheeksi, nainen sitten suuttuu kun olet mustasukkainen, ja lopulta sinulle kerrotaan että "ei tää oikeen toimi, mulla on nyt niin paljon kaikkea ja koska sä et ole valmis hyväksymään tätä blaablaablaa.."
Tee miten parhaaksi näet, mutta minä antaisin kyllä "mulla on nyt niin paljon kaikkea & en ole nyt valmis sitoutumaan" -kortin heti ensi tilassa. Se tuleva kämppis ainakin muuttaa kämppään helpon tuheron kuva silmissä, on tyttö sitten millä mielin tahansa.
Ja voit vielä miettiä asiaa vaikka toisinpäin, hyväksyisikö sinun tyttöystäväsi sitä että muuttaisit yhteen jonkun naispuolisen kaverin kanssa, ilman mitään sen erityisempää syytä? No ihan varmasti ei hyväksyisi. Tuskin hyväksyisi edes sitä että pidät aktiivisesti yhteyttä johonkin naispuoliseen kaveriin. Samalla mitalla takaisin. Naiset ovat jo normi-olosuhteissakin riittävän vaikeita ja pirullisia olentoja, puhumattakaan sitten vielä että tämmöisen mega-säädön keskellä niitä kestäisi.
Can't live with them - can live without them. Oma variaationi. Ja juu, asun naisen kanssa. Itse asiassa kolmen naisen kanssa. Tai oikeastaan viiden jos ollaan ihan tarkkoja. Onneksi meitä poikiakin on sentään 2+1, muuten tulisi hulluksi.