Mainos

Naisasiat

• 7 595 302
  • 26 631
Suosikkijoukkue
Minnesota Pro Sports
Eka tämmöinen pidempi juttu oli sit siinä. Hieman vitutti ja pari päivää kyllä ajatukset pyöri vaan päässä, kannattiko tää nyt yms. ja miksi, mutta nyt noin kolme päivää myöhemmin yllättävän hyvä olo sanoisin.

Ihan kivannäköinen misu oli, harmi, että oli loppupeleissä mitä oli. Ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä sit joskus kun taas jaksaa! Tai emmä tiedä minne suuntaan tässä lähtis...

Tuosta sai sen kuvan, etta sina olit se joka painoit liipaisinta?

Viestisi olisi voinut olla kuin suoraan minun nappaimistoltani parin viikon takaa. Taallakin oltiin ensin aikalailla maissa, mutta niin vain se elama pistaa hymyilyttamaan vaikka vakisin.

Enjoy your freedom my friend! Pitaisi ainakin loytya aikaa itselle :)

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Lähes parin vuoden pituiseksi ennättänyt suhde on nyt sitten ilmeisesti ohi. Niin kuin monille aiemmin ja varmasti vielä näin monille tulee tapahtumaankin, vaihto-opiskelut koituivat meikäläisen parisuhteen kohtaloksi. Lähdimme siis eri maihin, tyttöystävä kuukautta ennen minua. noin viikko oman lähtöni jälkeen hän päätti ilmoittaa minulle sosiaalisen median välityksellä, että meidän tarina on nyt ohi. Varsin mukava temppu naiselta, jonka kanssa oli puhetta yhteisen kämpän hankkimisesta vaihdon jälkeen, kun yhdessä asuimme jo viime keväästä lähtienkin minun asunnossani. Jonka siis nyt menin antamaan pois siinä uskossa, että hankimme yhteisen, enkä laittanut tuota sijainniltaan ja hinnaltaan erinomaista luukkua esim. alivuokralle. Tämän lisäksi ehdin jo tuhlata mukavan summan lentolippuihin vieraillakseni hänen luonaan, ja nämä nyt sitten jäävät käyttämättä ja toinen mokoma summa täytyy laittaa jo vähistä varoista uusiin tiketteihin jouluksi Suomeen. Kalliiksi tuli tämä vitunkannatin. Homma tuli meikäläiselle ihan puskista, mikään ei edes viitannut tähän etukäteen. Tiedä sitten mitä mukavaa muija on omasta vaihtomaastaan löytänyt, aika selkeältä skenaarioltahan tämä vaikuttaa. Kun mitään varsinaista syytäkään en ole saanut, muuta kuin sen, että haluaa olla itsekseen. Aivan helvetin mukava kuulla, olisi nyt edes kuukautta aiemmin sanonut niin olisi asiat huomattavasti paremmin. Ainakin taloudellisesti.

Kaikesta huolimatta nautittuani muutaman neuvoa antavan ouzo-lasillisen tilanne vaikuttaa loppujen lopuksi enemmän mahdollisuudelta kuin miltä aluksi pari päivää sitten tuntui. Saapahan keskittyä vast'edes täysin omiin juttuihin, ilman ketään pyörimässä jaloissa ja asettamassa ehtoja ja rajoitteita. En tiedä olinko sitten itsekään niin täysillä mukana tässä jutussa kuin luulin, kun ei tämän kummemalta enää tunnu. Tai no, taidan hetkeksi jättää nuo naisiksin kutsutut elämänilon imevät perkeleet omaan arvoonsa, ainakin siihen asti kun pillua taas tekee mieli.

Liitynkin siis edellä olevien palstaveljien tavoin onnelisten vapaiden herrojen kerhoon, oikeastaan ainoa mikä enää vituttaa on tuo huomattavan rahasumman tuhlaaminen naisen takia sekä asunnon poisantaminen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Varsin mukava temppu naiselta, jonka kanssa oli puhetta yhteisen kämpän hankkimisesta vaihdon jälkeen, kun yhdessä asuimme jo viime keväästä lähtienkin minun asunnossani. Jonka siis nyt menin antamaan pois siinä uskossa, että hankimme yhteisen, enkä laittanut tuota sijainniltaan ja hinnaltaan erinomaista luukkua esim. alivuokralle. Tämän lisäksi ehdin jo tuhlata mukavan summan lentolippuihin vieraillakseni hänen luonaan, ja nämä nyt sitten jäävät käyttämättä ja toinen mokoma summa täytyy laittaa jo vähistä varoista uusiin tiketteihin jouluksi Suomeen. Kalliiksi tuli tämä vitunkannatin.

Tyttö ei selvästikään ole paljoa matkustellut eikä ainakaan missään tapauksessa pannut ulkomaalaisen kanssa. Nyt on vähän molempia päästy sitten maistelemaan. Näin tässä kävi ja kohta tulee monet kertomaan millaisia tytöt ovat. Haluan sanoa ennen sitä kuinka moni mies sitten panee ensimmäisenä kuukautena jotain randomslutia opiskelijabaarista? Niinpä. Kummin päin mahtaa olla yleisempää?

Yhtä asiaa en vain ymmärrä edes alusta. Miksi helvetissä annoit sen kämppäsi pois? Olisithan sinä tarvinnut sitä joka tapauksessa palattuasi ainakin jonkun hetken. Tuskin teillä olisi ollut mitään yhteistä kämppää odottamassa minne olisitte menneet suoraan lentokentältä?

Ja jos kerran et ollut sitten kuitenkaan niin tosissasi ja homma on sinulle aika sama, niin miksi et käytä noita lentolippuja? Menet hostelliin ja kiertelemään paikkoja yksiksesi. Tai koitat saada jonkun uuden vaihtarikaverisi mukaan.

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Niinpä. Kummin päin mahtaa olla yleisempää?

Totta, yleensähän taitaa olla toisin päin. Tällä kertaa näin, ainakin olen se suoraselkäisempi sitten.

Ja jos kerran et ollut sitten kuitenkaan niin tosissasi ja homma on sinulle aika sama, niin miksi et käytä noita lentolippuja?

Kun välissä on muutama tuhat kilometriä, niin homma tuntuu nyt helpolta. En kuitenkaan tiedä miten olisi jos muija olisi sitten lähempänä. Todennäköisesti päätyisin kuitenkin selvittelemään asioita exän kanssa, ja turha draama ei todellakaan kiinnosta. Etenkään jos siellä nyt on vastassa vielä joku Marzelino Maustemakkarakin.

Yhtä asiaa en vain ymmärrä edes alusta. Miksi helvetissä annoit sen kämppäsi pois?

Meillä opiskelija-asuntosäätiöllä vaihdosta palaavat saavat lähes poikkeuksetta kämpän Suomeen palattuaan, vallankin nuo isommat kaksiot ja kolmiot ovat varsin helppoja saada. Kouluunkaan kun ei tarvitse ihan suoraan palata, niin kämppää olisi kerinnyt hakea yksityiseltäkin puolelta jollei muuten olisi natsannut.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun välissä on muutama tuhat kilometriä, niin homma tuntuu nyt helpolta. En kuitenkaan tiedä miten olisi jos muija olisi sitten lähempänä. Todennäköisesti päätyisin kuitenkin selvittelemään asioita exän kanssa, ja turha draama ei todellakaan kiinnosta. Etenkään jos siellä nyt on vastassa vielä joku Marzelino Maustemakkarakin.

No et todellakaan tapaa sitä exääsi siellä, vaan menet sinne lomalle yksin, niin kuin ihmisillä aina aika ajoin on tapana. En tiedä, mikä kohde on kyseessä, mutta kannattaahan melkein missä tahansa lähteä käymään, jos ilmaiset lentoliput ovat taskussa. Ja liput ovat todella nyt ilmaiset, koska niihin sijoitettu raha on joka tapauksessa uponnut kustannus eikä enää takaisin tule.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Taas sitä mennään.

Olen tapaillut jonkin aikaa erästä erittäin kaunista ja kaikinpuolin ihanaa naista. Sain kuulla välikäden kautta, että nainen on erittäin ihastunut minuuun. Kyllähän se kehuu minua komeaksi ja aivan ihanaksi mieheksi, mainitsi jopa että ihanin mies jota koskaan on tavannut. Kuulostaa hyvältä vai mitä? Ainoa mikä tässä arveluttaa on se, että nainen on eronnut noin 1,5kk sitten. Olen alkanut pohtia, että olenko minä nyt joku saatanan ensiapuside suhde vai onkohan tuo aidosti korviaan myöten ihastunut minuun. Heittäkää kylmää vettä niskaani ja kertokaa miten tässä olisi järkevää edetä. Helvetti miten sekavaa jorinaa :)

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen alkanut pohtia, että olenko minä nyt joku saatanan ensiapuside suhde vai onkohan tuo aidosti korviaan myöten ihastunut minuun. Heittäkää kylmää vettä niskaani ja kertokaa miten tässä olisi järkevää edetä. Helvetti miten sekavaa jorinaa :)

Ihan todennäköisesti aidosti, koska jotkut naiset tai jopa monet eivät osaa tai halua elää ilman parisuhdetta.

Jos tuosta tulee joku kymmenen vuoden suhde, niin sitten kun hän sinut jättää, niin uusi ukko on jo kuukauden päästä. Siitä on turha masentua, koska se ei todellakaan tarkoita, että olisi ollut samaan aikaan.

Tuskinhan nytkään oli? Edellinen pihalle ja uusi vain samantien, täysin normaalia hämmentävän monelle. Exä tuumasi, kun asiaa tiedustelin "joo, mä taidan olla aika nopea liikkeissäni." Ja tiedän varmasti muuta kautta, että ei ollut kahta samaan aikaan. Pitää vain ottaa seuraava kiertoon kuka edes etäisesti kelpaa.

Carlos

Jäsen
Kyllähän se kehuu minua komeaksi ja aivan ihanaksi mieheksi, mainitsi jopa että ihanin mies jota koskaan on tavannut. Kuulostaa hyvältä vai mitä? Ainoa mikä tässä arveluttaa on se, että nainen on eronnut noin 1,5kk sitten. Olen alkanut pohtia, että olenko minä nyt joku saatanan ensiapuside suhde vai onkohan tuo aidosti korviaan myöten ihastunut minuun. Heittäkää kylmää vettä niskaani ja kertokaa miten tässä olisi järkevää edetä.

Jos naisella on pitkäkin suhde takana, niin tässä vaiheessa hän kokee sen ihanan ihastumisen tunteen jota ei ole kokenut moniin vuosiin, on ihan täpinöissään saamastaan huomiosta ja vielä siitä että ihana mies jaksaa jutella ja olla kiinnostunut, tuoksuu aina hyvälle, pukeutuu siististi, jne. Hän ymmärtää mitä kaikkea siitä vanhasta suhteesta on puuttunut ym. ja on ihan mehuissaan.

Ei siinä omasta mielestäni mitään pahaa ole, anna mennä ja nauti tilanteesta, mukavaahan tuo on molemmin puolin. Mutta älä ylläty jos muutaman kuukauden päästä ihastumisen huuman kaikotessa juttu kuivuu kokoon, mikä sekin olisi ihan luonnollista. Nainen toteaa että aamutuimaan krapulassa röyhtäillessä pelkät kalsarit jalassa näytät ihan yhtä vastenmieliseltä kuin se entinenkin mies, ja teidän vuoropuhelu on kuivunut sille tasolle että nainen kertoo kampaajakäynneistään ja sinä murahtelet jotain vastaukseksi keskittyien johonkin ihan muuhun edes kuulematta mihin murahtelet vastaukseksi. Sitten seksikin alkaa hiipua siihen pariin kertaan viikossa kun se alkuun oli pari kertaa päivässä ja tunnelma lopahtaa.

Mutta jos kaikki jatkuu hyvissä merkeissä muutaman kuukauden jälkeenkin, niin onnea vaan teille molemmille. Ja jos ei jatku, niin olihan se varmasti silti kiva kokemus. Itsellä oli aikoinaan vähän vastaava tilanna joka tosiaan kuivui aika nopeasti kokoon molemmin puolin, mutta muistelen silti edelleen sitä hyvillä mielin.

Eli oma tuomioni: anna mennä vaan.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Ainoa mikä tässä arveluttaa on se, että nainen on eronnut noin 1,5kk sitten. Olen alkanut pohtia, että olenko minä nyt joku saatanan ensiapuside suhde vai onkohan tuo aidosti korviaan myöten ihastunut minuun.

Kesällä 2000 aloin tapailla nuorta naista, joka oli juuri käymässä läpi eroa silloisesta poikaystävästään. Vietimme tuon naisen kanssa 10-vuotishääpäivää viime kuussa. Et siis saa vastausta kysymykseesi muutoin kuin kokeilemalla. Siitä voi tulla pitkä ja kaunis tarina, tai sitten ei. Ja niinkuin Carlos totesi, niin jos juttu sitten loppuukin pian, niin siitä jää mukava kokemus muistoihin.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kiitoksia kaikille vastanneille! Sain uutta perspektiiviä paljon asiaan. Kyllähän minä tottakai katson tämän kortin loppuun asti. Täytyy nyt nauttia tosiaan tästä vaiheesta, kun nussitaan koko ajan ja ollaan kylki kyljessä jatkuvasti kun nähdään. Mukavahan tätä varmasti on sitten hampaattomana seniilinä muistella keinutuolissa.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ainoa mikä tässä arveluttaa on se, että nainen on eronnut noin 1,5kk sitten.

Edellä olevat voivat olla oikeassa tai voit olla laastari tai voi olla, että edellinen ero oli ns. käsitelty jo ennen varsinaista eroa. Jos eroa on tehty pitkään ennen lopullista päätöstä, ihminen - sukupuolesta riippumatta - voi olla hyvinkin pian valmis uuteen suhteeseen eron jälkeen.

Joskus ryhdyin parisuhteeseen kolmisen kuukautta pitkän suhteen päättymisen jälkeen, mutta vanha ei kummitellut lainkaan eikä uusi missään nimessä ollut laastari, sillä edellinen oli prosessoitu jo ennen kuin suhde virallisesti päättyi. Se silloin uusi suhde kesti sekin pari vuotta, eikä arki tai kyllästyminen ollut sen päättymisen syy.

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Ei vittu. Tällä hetkellä pitäisi olla Haikon kartanossa kylpylöimässä ja panemassa. Sen sijaan mä möllötän sohvalla, katon fudista, kuuntelen lätkää ja juon kaljaa. Sinne meni se setti. Lusikat jakoon -korttia on mys vilautettu. Mietin omia mokia huomenna, tänään lähden kaverin bändin keikalle. Mainittakoon taustatiedoksi, että koko konflikti lähti liikkeelle muijan spottaamasta kämpästä, josta en ollut innoissani.

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä nyt parisen viikkoa seurustelua takana ja hyvin menee. Tosin tyttöystävä on nyt muuttamassa kaverinsa (mies) kanssa yhteiseen asuntoon. Kyllähän sitä nyt pieni mustasukkaisuus tosta ilmoituksesta tuli ja kerroin kun näimme, että olen vähän mustasukkainen siitä, että hän on muuttamassa jonkun miehen kanssa jota en tunne yhtään samaan kämppään. En tietenkään voi estää tätä tapahtumasta, koska olemme vasta alussa koko jutussa ja enkä edes haluaisikaan. Kavereiden mielipiteet ovat aika jyrkkiä, että eivät hyväksyisi tuollaista, mutta toki nekin on vain sanoja kun eivät itse ole kyseisessä tilanteessa tai ole ollut. Itse taas olen välillä, että eihän sillä väliä kavereitahan ne vaan ovat, mutta sitten mietin että kun olen kotona joskus ja tiedän että tyttöystäväni ja tämä mies on kahdestaan siellä kämpässä niin pakkohan se on tunnustaa että varmasti on mustasukkaisuutta ilmassa.

Ehkä kun näen kyseisen kaverin niin vähän saa auki tätä juttua ja muutenkin. Enkä haluaisi pilata tätä juttua liiallisella mustasukkaisuudella siinä hajoaisi oma pääkin vaan, kun ahdistaisi. Harvemmin sitä edes on pahasti mustasukkainen, mutta mietin että toivottavasti tämä ei kasva kasvamistaan.

Niin ja tilannetta toki helpottaa se, että tämä mies on tyttöystäväni entisen erittäin hyvä kaveri, että alkaako sitten se entinenkin pyöriä siellä kämpässä ja vielä vähemmän itse haluaisin olla ko. ihmisen kanssa tekemisissä.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
- koko teksti -

Onko tyttöystäväsi kaveri homo? Miksi ihmeessä haluavat muuttaa samaan kämppään? Onko syynä "me ollaan niin vanhoja ja hyviä kavereita ja kun se tuntee mut jo valmiiks niin hyvin" ja siihen perään rationaalista perustelua kimppakämpän pienemmistä kuluista omaan verrattuna?

Kyynisenä sanoisin, että asiat aika pirun usein ovat sitä miltä näyttävät. Naiivi lähestymiskulmani olisi toisenlainen, että on se kiva kun muijalla on kavereita sukupuoleen katsomatta.

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tyttöystäväsi kaveri homo? Miksi ihmeessä haluavat muuttaa samaan kämppään? Onko syynä "me ollaan niin vanhoja ja hyviä kavereita ja kun se tuntee mut jo valmiiks niin hyvin" ja siihen perään rationaalista perustelua kimppakämpän pienemmistä kuluista omaan verrattuna?

Kyynisenä sanoisin, että asiat aika pirun usein ovat sitä miltä näyttävät. Naiivi lähestymiskulmani olisi toisenlainen, että on se kiva kun muijalla on kavereita sukupuoleen katsomatta.
Tämä kyseinen mies on kuulemma molempiin päin. Ja syyt ovat se, että tyttöystäväni haluaa muutta pois vanhemmiltaan ja ajatteli, että kahdestaan löytyisi kämppä helpommin. Ja tämä mieskin asuu kotonaan ja kuulemma välit vanhempien kanssa ovat niin huonot, että kotona ei voi asua. Näin. Ja joo perustelut olivat myös "olen nähnyt tämän kaverin hyvinä ja huonoina aikoina, että kun olemme tunteneet neljä vuotta niin en usko, että tässä kaverissa ärsyttää mikään tai tulee sellasia puolia, että asuminen hänen kanssaan ei tulee sujumaan ja päläpälä". Kulut tässä ei ole kyseessä kyllä ainakaan, kun kyseinen kämppä maksaa molemmille osapuolille saman verran millä asuisi kyllä yksinkin.

Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja joo perustelut olivat myös "olen nähnyt tämän kaverin hyvinä ja huonoina aikoina, että kun olemme tunteneet neljä vuotta niin en usko, että tässä kaverissa ärsyttää mikään tai tulee sellasia puolia, että asuminen hänen kanssaan ei tulee sujumaan ja päläpälä".

Okei. En sisäistänyt, että nyt puhutaan niin nuoresta henkilöstä, että kuvittelee neljän vuoden tuntemisen riittävän siihen tuntemiseen. Joka tapauksessa toivon ettet polta näppejäsi tuon asumiskuvion myötä.
Ja syyt ovat se, että tyttöystäväni haluaa muutta pois vanhemmiltaan ja ajatteli, että kahdestaan löytyisi kämppä helpommin.
Olettaisin että hänen on vaikea tuota tietää, jos ei edes yritä hakea omaa kämppää. Lisäksi jos ei tuosta synny edes (merkittävää) taloudellista säästöä, niin en ollenkaan ymmärrä miksi kukaan tahtoisi muuttaa kimppakämppään oman kämpän sijaan.

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Okei. En sisäistänyt, että nyt puhutaan niin nuoresta henkilöstä, että kuvittelee neljän vuoden tuntemisen riittävän siihen tuntemiseen. Joka tapauksessa toivon ettet polta näppejäsi tuon asumiskuvion myötä.

Joo tässä puhutaan 20-vuotiaista henkilöistä. Eli nuorista siis. Näin pitää toivoa, mutta kyllä nyt on jotenkin taas ihan ihme olo ja kyseinen mimmi onkin juuri tulossa tännepäin. No aika näyttää miten tässä käy. Phewwww.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulut tässä ei ole kyseessä kyllä ainakaan, kun kyseinen kämppä maksaa molemmille osapuolille saman verran millä asuisi kyllä yksinkin.

Mielestäni tässä on oleellisin lause. Juuri kotoa muuttamassa oleva tyttö voi vielä uskoa tähän ihan vilpittömästi itsekin, mutta jos ei viikkojen niin viimeistään kuukausien kuluttua jotain tapahtuu, koska alitajunnassa se on jo. Kantani olisi toinen, mikäli kämppiksinä asumisen syy olisi raha.

Ylipäätään suosittelisin kaikille edes puolivakavissaan seurusteleville sellaista kumppania, joka on asunut itsekseen edes joskus.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
mutta jos ei viikkojen niin viimeistään kuukausien kuluttua jotain tapahtuu, koska alitajunnassa se on jo. Kantani olisi toinen, mikäli kämppiksinä asumisen syy olisi raha.
Sanoit suoraan sen mikä mullekin tuli ekana mieleen. Ja tosiaan jos yhteisasumisen edes yksi plussapuoli ei ole rahan säästyminen, niin miksi oi miksi kukaan haluaisi muuttaa tuossa tilanteessa kämppiksen kanssa asumaan ja vieläpä niin, että ei ole (käsittääkseni) edes yrittänyt hakea omaa asuntoa.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanoit suoraan sen mikä mullekin tuli ekana mieleen.

Mietin kyllä tovin, viitsinkö ja kehtaanko, mutta päätin kuitenkin sanoa asiani suoraan vaikka varmasti en tehnyt Wodin oloa ja eloa kovin hyväksi. Pahoittelen aiheuttamaani pahaa mieltä.

Ja tosiaan jos yhteisasumisen edes yksi plussapuoli ei ole rahan säästyminen, niin miksi oi miksi kukaan haluaisi muuttaa tuossa tilanteessa kämppiksen kanssa asumaan ja vieläpä niin, että ei ole (käsittääkseni) edes yrittänyt hakea omaa asuntoa.

Olen ihan samaa mieltä kanssasi. On jopa huolestuttavaa, mikäli aikuinen ihminen ei osaa tai halua asua yksin.

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Wod sanoi ettei ole edes nähnyt kyseistä miestä. Kannattaa ensin tarkistaa onko kyseessä joku ns. nörttikaveri, joka ei millään lailla ole uhkana sinulle. Naisilla on monesti näitä itseään huomattavasti alemman kategorian miehiä kavereina. Tämänlaisissa kaverisuhteissa harvemmin tapahtuu mitään, vaikka saman katon alla asuisivatkin.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämänlaisissa kaverisuhteissa harvemmin tapahtuu mitään, vaikka saman katon alla asuisivatkin.

Saatat olla oikeassakin, mutta yleensä sille kimppa-asumiselle on edes joku validi perustelu, kuten esimerkiksi raha ja sen säästyminen. Tässä tapauksessa ei Wodin mukaan säästy rahaa sentin senttiä. Ja kun vielä omaa kämppää ei ole edes (käsittääkseni) yritetty hakea, niin mun nenään haisee palaneelta. Mutta mä olenkin elämän kolhima kyynikko. Vilpittömästi toivon, että Wodin mielitietyllä on puhtaat jauhot pussissaan, mutta rahojani en sille vaihtoehdolle panostaisi.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Voihan se syy olla yksin asumisen pelko. Opiskeluaikoina kuulin ajoittain tuttavilta (naisilta) kommenttia, että kämppis PITÄÄ olla. Eivät kysymälläkään silti tarkemmin avanneet, että miksi.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuohon asumiskuvioon ei ilmeisestikään pääse juuri vaikuttamaan, joten vaihtoehdoiksi jää se, että hyväksyy tai se, että ei hyväksy. Jälkimmäisessä tapauksessa naisen menettää varmasti ja ensimmäisessä mahdollisesti. Riskinä ensimmäisessä vaihtoehdossa on myös se, että tekee itsestään pellen.

Toisaalta jos tuohon suhtautuu kaikella mahdollisella mutkattomuudella voi käydä myös ihan hyvin. Näinpä ollen päädyn suosittelemaan vaihtoehtoa, jossa annat asioiden mennä omalla painollaan, nautit suhteesta kaikin siemauksin ja varaudut henkisesti siihenkin, että näpit saattavat palaa, mikä tietysti suhteissa saattaa tapahtua muutenkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy