Naisasiat

  • 7 520 438
  • 26 580

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Iloissani katsoin että onpas paljon uusia viestejä naisasiaketjussa, ja sitten se onkin jotain amistason jankkausta. Plöö teille!

Vaikka tuntuukin nyt pahalta niin luultavasti viimeistään 5 vuoden kuluttua olet naimisissa ja sinulla on kaksi lasta. Olet ottanut asuntolainan liian isolla korolla, jota maksat joka kuukausi perse ruvella ja muistelet kaiholla niitä villejä nuoruus aikoja. Pane niin paljon kuin kerkeät, koska jokaiselle meille löytyy se noutaja. Usko pois!
Ja tämä on kyllä täyttä höpöhöpöä. Tietyt ihmiset saavat seuraa, tietyt eivät, eikä mikään ajan magia ala itsekseen asioita muuttaa. Sen sijaan itseään ja/tai toimintaansa voi kyllä muuttaa, jos haluaa ja viitsii.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Naiseni sanoo: -"Rakas, minun täytyy kertoa sinulle eräs tärkeä asia."
Vastaan: -"Kerro poijjes!"
Nainen: -"En pysty kertomaan vielä, mutta jos kuulet sen muualta niin tiedät että olisin kertonut sen sinulle ensimmäiseksi"

Eli liekköhän joka suhteeseen liittyvä asia kyseessä kun oli "tärkeää" mutta ei voinut kertoa vielä ja pelkää että kuulen muualta?


Tuo olisi kyllä yksi legendaarisimmista tavoista kertoa pettämisestä :D
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Tattista vaan kaikille, jotka jotain neuvoivat ja vastasivat! Mjuu, kannattaisi varmaan puhua naisen kanssa ja sanoa hänelle, että haluan ottaa etäisyyttä asioista ja keskittyä omaan tekemiseen kun ei tästä tunnu tulevan yhtään mitään. Näemme kenties viikonloppuna niin jos vaihtaisi muutaman sanasen ja laittaisin vaon kiertoon, niinkuin joku neropatti muistaakseni täällä joskus väläytti.

Niin juu ja entiseni laittoikin juuri tänään sosiaalisessameediassa viestiä, että ikävä on ja hänen omat kuvionsa on menneet pilalle juuri samankaltaisesta vertailusta. Pyysi myös saada tavata jokin päivä, mitäpäs tässä nyt tekisi? Sillä jos häntä näen, niin se on satasen varma, että sille tielle jäädään ja se sama saatanan hymy sulattaa taas kerran.

Sen verran vielä, tuolla joku sanoi, että koeta muistella niitä riitoja entisen kanssa. No minä koetin ja ajattelin olleeni melko idiootti ja lapsellinen välillä ja teki mieli ihan anteeksi pyytää uudestaan. Sitäpaitsi eihän me edes erottu riitelyn takia, vaan sen takia, että hän sanoi olevansa hieman kyllästynyt ja minä siinä sinkkuelämää kaivaten huomasin paikkani tulleen ja kehittelin eron. Eron jälkeen oli sitten muutaman kuukauden seksisuhde, mikä lopetettiin jotta pääsisimme yli toisistamme, ihan yhteisymmärryksessä siis. Tällainen kuvio!

Kiva hei jätkät musta on söpöä, kun raavaat kiekkomiehet ja kiihkeät fanipojat tukevat toisiaan kun kierot naiset sekoittaa päätä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Syyni suuttumukselleni oli se että minulle kerrotaan asia, jota ei sitten kuitenkaan kerrota.

Kyllä sinä kirjoitit että sinulle tuo asia kerrottiin, mutta ei subjektia.

Noh, enköhän minä sen kuitenkin itse tajua olenko valmis vai en.
Olen kovin huono ottamaan vastaan neuvoja tuntemiltani ihmisiltä, saatika sitten tuntemattomilta nimimerkeiltä Jatkoajan keskustelupalstalta.

Tää totta, sanoin turhan jyrkästi. Tuli vaan jotenkin viestistäsi ja ilmaisusta mieleen että olet nuori kaveri, ja et välttämättä kypsä parisuhteeseen.

Vitutushan ei siis tullut siitä ensimäisenä mainitsemastani tapauksesta jossa eräälle oli sattunut jotain. Vaan siitä että hän oli ennenkin harrastanut tätä "Mun pitää kertoa, vaan en kerro" jutskaa, sitten vain oli jotenkin pinna kireällä ja kilahdin.

En silti ymmärrä miksi tuo katkaisi kamelin selän, mielestäni suhteellisen normaalia jutustelua. Ja edelleen kauheeta ylireagointia, ihan järkyttävissä määrin. Edes suuremmin paheksuminen tuollaisesta on outoa, saati jotkut jättämisläpät. Mitä vittua?

Noita sovinisti läppiä nyt voi varmaankin ihan hyvin tänne Jatkoaikaan viljellä miten lystää? Anteeksi jos pahoitin mielesi näillä sovinistisilla sutkautuksilla

Voi, diggaan sovinistiläpistä ja viljelen niitä jatkuvasti. Nuo mainitsemasi eivät vaan oikein olleet uskottavia. Enemmän tuollaista noloa ja epävarmaa amistelua.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Tuo olisi kyllä yksi legendaarisimmista tavoista kertoa pettämisestä :D

Sama tuli minulle mieleen, toivottavasti ei kumminkaan ole noin.

Täällä toinen vaimo menossa ja näyttäisi siltä ettei kolmatta tarvitse rengastaa, pelottavan täydellinen.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä sinä kirjoitit että sinulle tuo asia kerrottiin, mutta ei subjektia.

Siis tässähän oli kolme eri tilannetta: Ensimmäisessä kerrottiin koko homma, ilman yhtä yksityiskohtaa, ja kahdessa muussa kerrottiin että on "joku juttu" muttei kerrottu mikä juttu. Rankan työpäivän jälkeen kirjoittaessa ei aina tule kaikkea tehtyä ihan millintarkasti.


En silti ymmärrä miksi tuo katkaisi kamelin selän, mielestäni suhteellisen normaalia jutustelua. Ja edelleen kauheeta ylireagointia, ihan järkyttävissä määrin. Edes suuremmin paheksuminen tuollaisesta on outoa, saati jotkut jättämisläpät. Mitä vittua?

Siinähän se syy oli lainaamassasi kohdassa: väsymys. Ei edes Robo-Ruttunen toimi samalla tavalla kuin normaalisti, jos patterit vähissä.
Ylireagoinnista aivan samaa mieltä. Mutta silti kummastuttaa "tärkeät" asiat jotka "pitää" kertoa vaan ei kerrota.


Voi, diggaan sovinistiläpistä ja viljelen niitä jatkuvasti. Nuo mainitsemasi eivät vaan oikein olleet uskottavia. Enemmän tuollaista noloa ja epävarmaa amistelua.

Kai se sitten on opiskelupaikasta tarttunut. :)
 

scholl

Jäsen
Minkä takia tuollaisia juttuja edes pitää jakaa puolisonsa kanssa? Jos kaverini kertoo mulle jonkun jutun luottamuksella, niin eipä sitä tarvitse puolisolle kertoa. Vaikka jättäisikin tekijän nimeämättä, niin silti.

No kun vittu niin vässykkä, ettei ole oma yksilö, omaa elämää ollenkaan. Yhteinen tili, yhteiset ajatukset, yhteinen kaikki paska. 1+1=1. Todella järkevä riemuvoitto. Jos luottamuksella kerrotaan niin silloin sitä asiaakaan ei saa kertoa. Ei se ole olennaisinta, että jättää tekijän muka avoimeksi, vaan henkilö on sanonut, että tämä asia on luottamuksellinen tai salaisuus, jolloin nimen omaan sitä asiaa ei saa kertoa.
 

scholl

Jäsen
Tuo olisi kyllä yksi legendaarisimmista tavoista kertoa pettämisestä :D
Pettämiseen liittyen.

Yksi opiskelukaveri petti aikanaan koko ajan, eikä malttanut sitten olla kertomatta tyttöystävälleen. Aina kertoi lopulta, että petti ja sitten tuli kova riita. Olen miettinyt, että oliko se niin että hänelle tuli huono omatunto vai saikohan jotain kiksejä riitelystä. Helpommalla olisi päässyt, jos olisi käynyt ripittäytymässä kuten espanjalaiset ja italialaiset käy. Sitten kaikki on taas hyvin.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Naiset on mahtavia! Taas tuli ilmiriita kuin sormia napsauttamalla. Ja mistä syystä!

Ollaan tapailtu reippaan kuukauden ajan tosi paljon, olin viime yönä tämän naaraan luona ja aamulla olin lähdössä heittämään sitä töihin. Sillä on joku pakkomielle ennen kotoa lähtöä tuijottaa pitkään liettä ja tarkastaa ettei se ole vaan jäänyt päälle. Menin sitten heittämään siihen, että "ihan kuin joku olis päällä" niin siinä vaiheessa tämä muija imaisi keilapallon syvälle nokkaansa ja alkoi myökkäämään kuinka suuri ongelma se hänelle oikeasti on ja minkälainen kusipää olen kun kiusaan ja miksen voi sanoa, että mikään niistä ei ole päällä... Lopulta meni kuppi nurin itselläkin ja painelin autolle. Automatka sujuikin rattoisasti radiota kuunnellen, ilman että oltaisiin vaihdettu sanaakaan ja duunipaikalla naaras hyppäsi kyydistä ja lämäsi oven kiinni niin että tärähti!

Valitsin taktiikkani, minähän en tuommoista ala anteeksi pyytelemään. Jos tuosta suuttuu niin täytyy olla kyllä todella huumorintajuton yksilö. Meni muutama tunti ja sain tekstarin missä sielunkumppanini totesi, että "Oon ehkä maailman hirvein ihminen". Viikonlopun jälkeen pitäisi kuulemma keskustella, että mitä tässä meille tapahtuu, kesäksi muutetaan kuitenkin useamman sadan kilometrin etäisyydelle toisistamme. Vai vieläköhän tuota tarvii tämän jälkeen miettiä. Sellasta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tietysti on helppoa olla jälkiviisas, mutta...

Menin sitten heittämään siihen...

WROOONG!! Kannattaisi ennemmin olla tyytyväinen, ettei muija räpsyttele katkaisijoita 164 kertaa edestakaisin ennen kotoa lähtöä, tai palaa kämpilleen uudestaan ja uudestaan, koska on ihan varma, että se hella on sittenkin päällä.

Mä tossa tilanteessa sanoisin olevani kovasti pahoillani, kertoisin ymmärtäneeni sanojeni töykeyden jne. Mutta tämä siis vain oma keinoni, vaikka epäilen meitä samalla lailla toimivia olevan muitakin. Tuossa tilanteessa et voi mitenkään olla mieliksi, mutta hallaa saat aiheutettua helposti. Ja voihan se oikeastikin olla tälle naiselle todella ahdistavaa, kun tietää levyjen olevan pois päältä, mutta ei osaa antaa järjelle voittoa epäilyksestä. Jos olette noin vähän aikaa tapailleet, niin tuskin hän on kertonut ahdistavimpia ajatuksiaan vielä sinulle. Tuli vaan mieleen. Googlaa vaikka "pakkoneuroosi" ja tutki asiaa. Ei kuitenkaan mikään leikin asia.

*edit*

Enkä siis leiki lääkäriä, kunhan toin ilmi mahdollisuuden, että ehkäpä taustalla on jotain muuta, kuin vain "outo tapa". Ymmärrän kyllä suakin arvon CaptainSlow, koska sulle tuo suuttuminen on merkki huumorintajuttomuudesta, vaikka taas naiselle koko asiasta huumori on luultavasti todella kaukana ja näin ollen hän ei koe olevansa huumorintajuton, vaan ehkä jopa pakko-oireinen.
 
Viimeksi muokattu:

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Ja voihan se oikeastikin olla tälle naiselle todella ahdistavaa, kun tietää levyjen olevan pois päältä, mutta ei osaa antaa järjelle voittoa epäilyksestä. Jos olette noin vähän aikaa tapailleet, niin tuskin hän on kertonut ahdistavimpia ajatuksiaan vielä sinulle. Tuli vaan mieleen. Googlaa vaikka "pakkoneuroosi" ja tutki asiaa. Ei kuitenkaan mikään leikin asia.
En minä kyllä pahoittelemaan tuota ala, ei terve ihminen voi tuollaisesta suuttua, eihän? Toisaalta, voiko oikeasti olla tollanen pakkomielle? Oon luullut tähän asti, että se on jotain läppää, kun se on itsekin välillä vähän naureskellut sille, mutta sanonut sen kuitenkin olevan hänelle "ongelma".

Näkeehän sen nyt jumalauta, jos se hella päällä olisi. (hymiö)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä terve ihminen ei suuttuisi, mutta toisaalta, tuijottaisiko täysin terve ihminen (ilmeisen toistuvasti) pitkiä aikoja hellaa, vaikka vilkaisu riittää toteamaan, että valo ei pala, ei ole sähköjä ja levytkin ovat kylmiä?

Ole sitten pahoittelematta, eihän se mulle kuulu. Kunhan kerroin mielipiteeni. Ja jos kuitenkin on kertonut asian olevan hänelle ongelma, niin sä menet laskemaan siitä leikkiä ja ihmettelet, kun typy suuttuu. Oikeesti?
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Ehkä terve ihminen ei suuttuisi, mutta toisaalta, tuijottaisiko täysin terve ihminen (ilmeisen toistuvasti) pitkiä aikoja hellaa, vaikka vilkaisu riittää toteamaan, että valo ei pala, ei ole sähköjä ja levytkin ovat kylmiä?

Ole sitten pahoittelematta, eihän se mulle kuulu. Kunhan kerroin mielipiteeni. Ja jos kerran hän sanoo asian olevan hänelle ongelma, niin sä menet laskemaan siitä leikkiä ja ihmettelet, kun typy suuttuu. Oikeesti?
No minä luulin tähän asti, että se ongelma oli sitä läppää, mutta ei tainnut olla. Niin, mistäs sitä tietää, toistuvastihan se sitä hellaa nimenomaan käy katselemassa. Voishan tietty koittaa vielä jollain tapaa hienovaraisesti ottaa puheeksi tuota tapausta. Muutenkin kyseessä on tosi äkkipikainen nainen, joka tulistuu kyllä sekunnissa yhdestäkin väärästä lauseesta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En minä kyllä pahoittelemaan tuota ala, ei terve ihminen voi tuollaisesta suuttua, eihän?

Aikuinen ihminen voi joskus sanoa anteeksi ihan vain saadakseen aikaan rauhan, ei välttämättä siksi, että olisi tehnyt jotain hirvittävän väärää.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikuinen ihminen voi joskus sanoa anteeksi ihan vain saadakseen aikaan rauhan, ei välttämättä siksi, että olisi tehnyt jotain hirvittävän väärää.

Just näin. Sitä paitsi parisuhderiidat ja niiden selvittely ovat useinkin sellaista hermopeliä, jossa mitataan kumpi räpsäyttää silmiään ensimmäisenä. Yleensähän, siis yleensä, tilanne on sellainen, että molemmat ovat jollain tavalla urpoilleet tai olleet lapsellisia tai pikkusieluisia. Se että ensimmäisenä itse pyytää anteeksi, kirvoittaa yleensä saman tien anteeksi pyynnön myös toisen suusta. Sitten voi halata (ja/tai nussia). Tietyllä tapaa kannattaa aina olla nöyrä, kun se aika harvoin on kuitenkaan itseltä mitenkään pois (vaan pikemminkin päinvastoin, katso edellinen kohta).
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Joko joku on bongannut kesämekon?

Odottelen tuota hetkeä kuin aurinkoa nousevaa, jota en koskaan näe, koska olen niin pihalla tuohon aikaan vuorokautta.

Täällä on paljon täysin turhaa keskustelua, kertoiko se ny salaisuuvven vai ei ku vaa sano et salaisuus on muttei sitä voi kertoo, ja tällaiset erityisen oleelliset ja tärkeät jutut ovat jääneet täysin puimatta.

Milloin tulee minihameet ja tissitopit, sitä minä tässä odottelen vaikka kuinka seurusteleva olen. Sori nyt tyttöystävälle, jos nyt tätä yllättäen lukisikin, mutta kyllähän se ny vaan niin menee.

Aikuinen ihminen voi joskus sanoa anteeksi ihan vain saadakseen aikaan rauhan, ei välttämättä siksi, että olisi tehnyt jotain hirvittävän väärää.

Jos nyt kommentoidaan vielä tällaisia asiattomuuksia paljon tärkeämpien asioiden kuten kesämekkojen ja minihameiden suhteen, niin onhan se juurikin näin. Joskus on vain parempi myöntää olleensa väärässä, vaikka tietäisi absoluuttisen varmasti olleensa oikeassa (myös objektiivisesti). Mutta jos se hella nyt oli pois päältä niin mitä vittua se nainen enää sitä katselee? Hölömö. Ja saa huomauttaa, ei ole muuten kaikki ihan kotona. Paitsi jos se suuttuu, silloin sovella edellämainittua tapaa pyytää anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paitsi jos se suuttuu, silloin sovella edellämainittua tapaa pyytää anteeksi.

Näin juuri itsekin toimisin, huolimatta siitä, kokisinko tehneeni jotain väärää ja/tai olisinko oikeasti pahoillani. Pitämällä oman päänsä tuossa ei ole mitään voitettavaa, mutta paljon hävittävää. En tiedä CaptainSlown ikää, mutta kyllä mä luulin parikymppisenä tietäväni naisista kaiken tietämisen arvoisen. Nyt reilu kolmekymppisenä tiedän, etten silloin tiennyt yhtään mitään. ja olen varma, että kymmenen vuoden päästä tiedän, että nyt kolmekymppisenä en tiennyt mitään jne. Tämä lienee koko elämän kestävä prosessi, eikä sille voi muuta kuin sopeutua ja yrittää sisäistää oppimaansa. Tai pysytellä sinkkuna.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Milloin tulee minihameet ja tissitopit, sitä minä tässä odottelen vaikka kuinka seurusteleva olen. Sori nyt tyttöystävälle, jos nyt tätä yllättäen lukisikin, mutta kyllähän se ny vaan niin menee.
Tämä. Omani ymmärsi onneksi ostaa mekon kaapintäytteeksi, kun kostein silmin kerroin lähestyvän kesän iloista ja riemuista.

Minihameet ovat muuten aika harvoin kovin hyvännäköisiä. Vai onko vika minussa? Ei ole ohuen ja ilmavan mekon voittanutta.

Toinen piru on koko naaman peittävät aurinkolasit. Silmät on sielun peili. Ruman sielun voi peittää tummilla laseilla ja siten raukkamaisesti huijata kanssaihmisiä. Toki se on ok, jos niitä pitää sitten aina päässä. Harvempi taitaa näin tehdä, ellei ole nisti.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Ilmainen vinkki kaikille tuohon hellahommaan, oli sitten mies tai nainen, pakko-oireista kärsivä tai sitä sivusta seuraava: jos talossa on pikasulakkeet, kääntäkää lieden sulakkeet pois päältä kun sitä ei käytetä. Ei varmasti ole hella päällä ja asiaan voisi saada mielenrauhan. Toimii myös koiraperheessä, jos hellalle sattuu jäämään jotain ja koira hyppää liettä vasten.

Otsikkoon liittyen: Naisasioita ei ole. Muuta kun ystävinä. Ja niin pirun tärkeinä ystävinä onkin, en tiedä olisinko selvinnyt tähän asti ilman heidän tukeaan ja kykyään kuunnella.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trenchtownin kanssa samaa mieltä. Kuulostaa jopa traumaperäiseltä pakkoneuroosilta, liekö joskus oikeasti tapahtunut jotain päälle jätetyn hellan takia?

Ei missään nimessä leikinlaskun tai vittuilun paikka. Olen itse ollut suhteessa vastaavanlaisen mimmin kanssa, ei tosin ollut hella mutta tarpeeksi lähellä. Sen toisen pelon& ahdistuksen ymmärtää keskustelun kautta ja silloin saattaa itsekin tajuta miten tärkeä, vaikea ja arka asia on kyseenomaiselle yksilölle.

Äläkä suutu kapu mutta tuollainen alphaurosmainen 'mulle ei vittuilla/etkö sä näe että se ei oo päällä'- uhoaminen on, no, aika junttia. Mutta each his own jne.

Ja jos kuitenkin on kertonut asian olevan hänelle ongelma, niin sä menet laskemaan siitä leikkiä ja ihmettelet, kun typy suuttuu. Oikeesti?

Tätä juuri tarkoitin. Ei taida olla ikää vielä hirveän paljon yli kakskymmentä?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Luultavasti koko liesiasia on niin arka ja vaikea paikka ko. naiselle. Hän tiedostaa että on helvetin tyhmää käytöstä, mutta mitäs ihminen luonnolleen voi. Jossain vaiheessa voitte varmasti puhua asiasta nauraen, mutta ei välttämättä kuukauden jälkeen. Hän häpeissään stressaa kyseistä asiaa aamulla ja sitten tulee pieni vittuilu olantakaa, niin ymmärrän että palaa käämit. Anteeksi kannattaa aina silloin tällöin pyytää.

Ilmainen vinkki kaikille tuohon hellahommaan, oli sitten mies tai nainen, pakko-oireista kärsivä tai sitä sivusta seuraava: jos talossa on pikasulakkeet, kääntäkää lieden sulakkeet pois päältä kun sitä ei käytetä.

Siinä on sellainen ongelma, että ennen pakko-oireinen kävi tsekkaamassa monta kertaa että lieden nappulat on oikeassa asennossa, niin tuossa se siirtyy sulaketaululle ja sama kaveri ravaa katsomassa onko sulakkeet oikeassa asennossa. Suosittelisin ennemmin liesiturvaa joka katkaisee virran jonkinajan kuluttua ja yleisin käyttö kohde on senioritalot jossa dementoitunut väki ei aina muista liettä sammuttaa: Liesiturva 16A/400V LT16 400V - Taloon.com
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen huomannut, että kuluneen vuoden aikana olen sattumalta treffimielessä tavannut sellaisia naisia, joilla exäni oli meidän tietämättämme tapaamieni naisten kaveri. Yksi kerta oli vielä hassua, toinen kerta huvitutti mutta kolmas kerta alkoi jo tuntua siltä, että liekö jo markkinat ovat täydet.

Lisäksi olen kuluneen vuoden aikana kolme kertaa tavannut ns. oikeassa elämässä naisen, joiden kanssa olen jutellut internetissä siten, että olen nähnyt niiden kuvat mutta he eivät minun ja olen sitten täysin sattumalta nähnyt heidät ja esitellyt meidät.

Enkä mielestäni ole edes ollut niin aktiivinen mutta näin voi näköjään käydä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Luultavasti koko liesiasia on niin arka ja vaikea paikka ko. naiselle. Hän tiedostaa että on helvetin tyhmää käytöstä, mutta mitäs ihminen luonnolleen voi. Jossain vaiheessa voitte varmasti puhua asiasta nauraen, mutta ei välttämättä kuukauden jälkeen. Hän häpeissään stressaa kyseistä asiaa aamulla ja sitten tulee pieni vittuilu olantakaa, niin ymmärrän että palaa käämit. Anteeksi kannattaa aina silloin tällöin pyytää.

Joo. Mulla on toi vitun vittumainen tauti ja voin kertoa ettei siihen paljon järkeily auta, eli vaikka tietää ettei jossakin oo järkeä niin silti joutuu tarkistamaan, esimerkiksi tolla naisella toi hellan tarkistus. Ei kannata vittuilla sairaudesta, sanosin. Yleensäkään. Ja toi eli tää on ihan helvetin hullua. Siitä on huumori kaukana kun jumittuu johonkin hellan eteen.

Naisrintama vakiintunut.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Näin juuri itsekin toimisin, huolimatta siitä, kokisinko tehneeni jotain väärää ja/tai olisinko oikeasti pahoillani. Pitämällä oman päänsä tuossa ei ole mitään voitettavaa, mutta paljon hävittävää. En tiedä CaptainSlown ikää, mutta kyllä mä luulin parikymppisenä tietäväni naisista kaiken tietämisen arvoisen. Nyt reilu kolmekymppisenä tiedän, etten silloin tiennyt yhtään mitään. ja olen varma, että kymmenen vuoden päästä tiedän, että nyt kolmekymppisenä en tiennyt mitään jne. Tämä lienee koko elämän kestävä prosessi, eikä sille voi muuta kuin sopeutua ja yrittää sisäistää oppimaansa. Tai pysytellä sinkkuna.

juurikin näin itsellä tulee kohta mittariin 40 enkä edes kuvittele ymmärtäväni naisia. Ihania olentoja mutta ajatusmaailma on pikkuisen outo ja vaikea selkoinen. Käsi ylös joka väittää ymmärtävänsä naisia? siis ihan oikeesti ymmärtävänsä heidän ajatusmaailmaansa jota ohjee tunteet ja järki täytenä sekamelskana. Silti niin ihania olentoja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös