Naisasiat

  • 7 512 260
  • 26 575

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Enpä ois tällasta asiaa koskaan kuvitellut kirjoittavani. Meikäläinen on vanha pervo setä jolle mikään ei ole (no toki jokin) liian sairasta, mutta uusi naisystäväni on jotenkin sairaalloisesti yliaktiivinen seksuaalisesti. Saattaa kaupassa alkaa munaa kourimaan ja yksi päivä mäkkärin autokaistalla otti väkisin "kukon huuleen". Koko ajan pitäisi olla panemassa tai muutoin pervoilemassa. Tällaisesta aina haaveilin mutta alkaa mennä jo yli. Kahvilassa kuiskailee korvaan miten valuu nesteitä ja leffassa yritti runkkailla meikäläistä. Pääasiassa tätä tapahtuu julkisilla paikoilla. Muutoin mukava emäntä ja ollaan vielä tutustumisasteella mutta tuo asia vaivaa.. Miten tässä pitäisi edetä, kun ei haluisi loukata ko naista?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuohon aikaisempaan anteeksi-keskusteluun viitaten, niin minun mielestäni se on joskus - ehkä jopa aika usein - maailman huonontamista jos pyytää anteeksi, vaikka ei olisi omasta mielestään tehnyt tai sanonut väärin.

Otetaanpa tähän lähes brutaali esimerkki. Mies lyö naista. Muutama tunti tämän jälkeen nainen haluaa lepytellä miestä ja sanoo, että "anteeksi, ei minun olisi pitänyt sinua sillä tavalla ärsyttää". Siinä nainen antaa tukea miehen täysin kuvottavalle käytökselle.

Toinen esimerkki. Nainen huutaa niin paljon kuin ääntä lähtee, kun wc:n ovi on jätetty raolleen, vaikka naisen mielestä oven kuuluisi olla kiinni. Sen jälkeen nainen mököttää kolme päivää. Olen joskus 12 vuotta sitten ollut tuollaisen tilanteen mies. Jos mies pyytää tuossa kohtaa anteeksi sitä oven raolleen jättämistä niin hän tukee naisen vittupäistä käyttäytymistä ja antaa sille anteeksipyynnöllään eräänlaisen hyväksynnän.

Aika huonosti minulta saa anteeksipyynnön jos se toinen alkaa verbaalisesti riehua ja vittuilla. Silloin se on ollut tuolla riehunnallaan ja vittuilullaan se kusipäisempi ja joutaa itse pyytää anteeksi. Tai voi suksia vittuun. Onneksi sitä voi itsekin lähteä menemään jos tuommoista riehuntakäytöstä alkaa ilmetä. Riehunta on pelkkää lapsen tasolle jäänyttä valtapeliä eikä siihen kannata sekaantua ollenkaan. Moni kuitenkin vässyköi ja alistuu valtapelin nappulaksi, jota toinen siirtelee jos haluaa. Paheksun!
 
Viimeksi muokattu:

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Mää voisin nyt tänne vähän päivittää, jos jotakuta kiinnostaa!

No, kävi nyt sillain kun tuossa mietiskelin ja analysoin, niin minä sitten porisin tämän säätötytön kanssa näistä minun fiiliksistä ja tuntemuksista. No sehän loppui sillain se juttu, että sanoin etten voi olla sinun kanssasi yhdessä jne. No tyttöhän tykkäs ihan pikkusen kyttyrää ja haukku paskaksi ja kusipääksi ja liikeni itkien paikalta. Mitä se sitten kertoo minusta sekä tilanteesta, minulle ei tullut edes paha mieli tästä eikä omatunto kolkuttanut yhtään, tiedä häntä. Mutta näin kävi hänen kanssaan.

Mukava mauste tähän soppaan, liittyen ensirakkaudestani ylipääsemiseen, otin melkoisen hypyn takapakkia asiassa. Näin häntä perjantaina töissä ja ihan pikkasen hyvälle tuntui nähdä! Siinä vaihdettiin kuulumisia yms.
Illalla tässä kävi sitten niin, että hän laittoi minulle illalla tekstiviestiä, jossa kertoi haluavansa viereeni nukkumaan. Puolitosissani vastasin, että tulen hakemaan. No hän innostui kovasti ajatuksesta ja tunti sen jälkeen kun olin tämän säädön jättänyt, oli tämä ensirakkauteni taas luonani. Tuntui nimittäin melko hyvälle nukkua hänen vieressään pitkästä aikaa.

Mutta mitä minä nyt teen? Eroprosessi on ottanut ison askeleen taakse päin. Ehdin jo tämän naisen kanssa jutella meistä, ja hän oli sitä mieltä, että emme voi palata yhteen, koska hän nyt haluaa elää vapaana ja mennä ja tulla miten haluaa, tietäen, että minä en hänelle voi ikinä tuollaista luvata ja odottaa kotona. Ei sovi minulle. Hän siis sanoi toivovansa pelkkää seksisuhdetta yökylälisällä, ei muuta. Ei tämä kovin hyvältä kuulosta, mutta saisinpa ainakin olla hänen likellä. Onpa taas vaikiata. Alan kohta homoksi. Vittu.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Tuohon aikaisempaan anteeksi-keskusteluun viitaten, niin minun mielestäni se on joskus - ehkä jopa aika usein - maailman huonontamista jos pyytää anteeksi, vaikka ei olisi omasta mielestään tehnyt tai sanonut väärin.

Jumaleissön, en olisi uskonut, että olen ikinä samaa mieltä mistään kyseisen nimimerkin kanssa, mutta nyt se on tapahtunut.

Omat naisasiat on vieläkin mallillaan, joten lopetan offtopicin tähän.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Enpä ois tällasta asiaa koskaan kuvitellut kirjoittavani. Meikäläinen on vanha pervo setä jolle mikään ei ole (no toki jokin) liian sairasta, mutta uusi naisystäväni on jotenkin sairaalloisesti yliaktiivinen seksuaalisesti. Saattaa kaupassa alkaa munaa kourimaan ja yksi päivä mäkkärin autokaistalla otti väkisin "kukon huuleen". Koko ajan pitäisi olla panemassa tai muutoin pervoilemassa. Tällaisesta aina haaveilin mutta alkaa mennä jo yli. Kahvilassa kuiskailee korvaan miten valuu nesteitä ja leffassa yritti runkkailla meikäläistä. Pääasiassa tätä tapahtuu julkisilla paikoilla. Muutoin mukava emäntä ja ollaan vielä tutustumisasteella mutta tuo asia vaivaa.. Miten tässä pitäisi edetä, kun ei haluisi loukata ko naista?

Miten pitäisi edetä?! No perkele käyttää tilaisuudet hyväksi ja nauttia meidän muiden normaalien "seksiä kerran kuussa ja aloitteita ei ikinä suuleikeistä puhumattakaan" parisuhteessa olevien puolesta!
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten pitäisi edetä?! No perkele käyttää tilaisuudet hyväksi ja nauttia meidän muiden normaalien "seksiä kerran kuussa ja aloitteita ei ikinä suuleikeistä puhumattakaan" parisuhteessa olevien puolesta!

Samaa mieltä! "No tämä kerta menee kyllä Makkelille", "kaipa sitä voisi kerran survaista peepöördin puolesta" tai "nyt menee sen verran likaiseksi että pettter saa tämän".

Edit: ai niin, ei pettter taida olla parisuhteessa
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hyppään junaan ja sanon kanslerille, että nauti matkasta. Tuntuu siltä että gimma saa kiksejä julkisista paikoista, eli jonnin sortin fantasiaa löytyy. Kerää rohkeutesi ja anna tyttelille hänen fantasiansa. Kiksauttakaa ravintelin vessassa, tai sormettele leffassa jne. Uskon että täällä on aika moni mies joka olisi valmis toteuttamaan eukkonsa fantasioita, mutta ei eukoista perkele mitään irti saa.
 

Carlos

Jäsen
Hyppään junaan ja sanon kanslerille, että nauti matkasta. Tuntuu siltä että gimma saa kiksejä julkisista paikoista, eli jonnin sortin fantasiaa löytyy. Kerää rohkeutesi ja anna tyttelille hänen fantasiansa.

Se vaan että jos kyseessä ei ole alkuinnostus, niin tästä tulee ongelma. Miehellä lopahtaa kiinnostus seksiin aika nopeasti jos sitä on omaan makuun liikaa, jolloin kierre vaan pahenee ja lopulta suhde on tuomittu.

Eli jos siis moinen aktiivisuus on naisella pysyvä olotila, niin pitkän päälle ei toimi. Mutta jos hän on vaan innoissaan uudesta miehestä, niin sitten anna palaa ja nauti, joskus se ilo loppuu. :-)
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Taas sattui eilen ehkä vähän tuon liesijutun tyylinen tapahtuma. Liesihomma saatiin lopulta sovittua, kun pyysin anteeksi ja muijakin sitten pahoitteli siinä omaa toimintaansa. Eilen kuitenkin muija oli hukannut puhelimensa ja hänen sitä etsiessä sanoin, että voin soittaa siihen. Otin puhelimen taskusta ja tää nainen tuli viereeni katsomaan puhelimen näyttöä ja käänsin sitä vähän pois päin sen silmiltä ja soitin. Tähän asti kaikki ok ja tää muija totesi "kiitos."

Sen jälkeen oli taas helvetti irti. "Miksi en saa katsoa? Mitä siellä puhelimessa on niin salaista? Ei mua kiinnosta kenelle olet soitellut...". Totesin sitten ihan rauhassa, että mulla ei todellakaan ole sille mitään salattavaa ja puhelimenkin voin antaa tässä tapauksessa nyt selata vaikka läpi, koska siellä ei todellakaan ole mitään "peiteltävää" (mikä pitää siis paikkaansa). Lisäksi sanoin, että vaikka siellä ei ole mitään salailtavaa, niin mun mielestä puhelin on kummiskin sen verran henkilökohtainen väline, että en minä halua, että kukaan sitä tulee urkkimaan. Sitten se vaan jatkoi tuota jankkaamistaan, että täytyyhän siellä olla jotain, koska näyttö piti kääntää pois päin ja hänelle on ennenkin tehty niin jne... Lopulta se sitten totesi, että "Mun mielestä sun pitää mennä kotiin" ja vastasin vain, että selvä peli ja vedin takin niskaan ja painuin kämpilleni.

Siis aivan käsittämätöntä... Ymmärrän kyllä, että se saattaa herättää jotain epäluuloa, mutta ei tuollaisesta nyt vain yksinkertaisesti voi tuolla tavalla raivostua. Noin muuten kyseessä on niin mahtava ja kaikinpuolin mukava nainen, mutta näköjään osaa kimpaantua sitten mitä ihmeellisimmistä asioista. Ei oikein tiedä mitä tässä sitten tekisi, koska en halua kyllä alkaa millekään, jos tämä nyt jatkuu vain tällaisena, että tässä ei muuta tehdäkkään kuin riidellään ja vielä niin helvetin mitättömistä asioista.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Otin puhelimen taskusta ja tää nainen tuli viereeni katsomaan puhelimen näyttöä ja käänsin sitä vähän pois päin sen silmiltä ja soitin. Tähän asti kaikki ok ja tää muija totesi "kiitos."

Sen jälkeen oli taas helvetti irti. "Miksi en saa katsoa? Mitä siellä puhelimessa on niin salaista? Ei mua kiinnosta kenelle olet soitellut...". Totesin sitten ihan rauhassa, että mulla ei todellakaan ole sille mitään salattavaa ja puhelimenkin voin antaa tässä tapauksessa nyt selata vaikka läpi, koska siellä ei todellakaan ole mitään "peiteltävää" (mikä pitää siis paikkaansa). Lisäksi sanoin, että vaikka siellä ei ole mitään salailtavaa, niin mun mielestä puhelin on kummiskin sen verran henkilökohtainen väline, että en minä halua, että kukaan sitä tulee urkkimaan. Sitten se vaan jatkoi tuota jankkaamistaan, että täytyyhän siellä olla jotain, koska näyttö piti kääntää pois päin ja hänelle on ennenkin tehty niin jne... Lopulta se sitten totesi, että "Mun mielestä sun pitää mennä kotiin" ja vastasin vain, että selvä peli ja vedin takin niskaan ja painuin kämpilleni.

Noin muuten kyseessä on niin mahtava ja kaikinpuolin mukava nainen, mutta näköjään osaa kimpaantua sitten mitä ihmeellisimmistä asioista. Ei oikein tiedä mitä tässä sitten tekisi, koska en halua kyllä alkaa millekään, jos tämä nyt jatkuu vain tällaisena, että tässä ei muuta tehdäkkään kuin riidellään ja vielä niin helvetin mitättömistä asioista.

Lyhentelin vähän tuota lainausta.

Suosittelen nostamaan kytkintä tässä vaiheessa. Tuohon liesijuttuun en ota kantaa, mutta tuo epäluuloisuus ja kilahtelu on aika huolestuttava merkki. Tai ainakin mulle ois. Olet ihan oikeassa siitä, että puhelin on henk.koht omaisuutta, eikä sitä tarvitse ulkopuolisen pällistellä. Ja jos muija ei sitä ymmärrä, niin vika on muijassa eikä sinussa.

Ei tuollaista käytöstä tarvi kestää. Nainen ei luota sinuun (tai miehiin ylipäätänsä) ja sinä kärsit turhaan siitä. Ei tuollaista asiaa voi vaan sivuuttaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Hyppää pois, kun vielä ehdit. Seurustelin aikanaan 9kk vastaavankaltaisen naisen kanssa. Lopulta ymmärsin lähteä pois. Puolisen vuotta äiti ja sisarukset yrittivät hienovaraisesti saattaa erilleen. Ero teki lopulta molemmille hyvää. Tyttö hakeutui apuun ja minä opin paljon. Jälkeenpäin olen ajatellut, että suhteessa pysyminen olisi vienyt aivot kaatopaikalle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Taas sattui eilen ehkä vähän tuon liesijutun tyylinen tapahtuma.
Ainoa hyöty tuon tytön (nainen se ei ole) kanssa olemisesta on se, että opit välttämään tuonlaisia raivoajia. Nyt sitten vaan mitataan, että kuinka paljon oppia tarvitset ennen kuin lähdet meneen. Toinen vaihtoehto on, että se syö sinut, annat periksi, ja jäät tossun alle vässyköimään ja saatat olla kymmeniä vuosia sen kanssa. Sellaisia kohtaloita on paljon ja pitäisikin noita kohtaloita varten perustaa joku hullujen ämmien uhrien tukiryhmä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Otin puhelimen taskusta ja tää nainen tuli viereeni katsomaan puhelimen näyttöä ja käänsin sitä vähän pois päin sen silmiltä ja soitin.

No onhan se nyt vähän outoa jos sitä puhelinta pitää kääntää tuollaisessä tilanteessa pois.
Vielä oudompaa on mielestäni se, että nainen/tyttö tulee siihen viereen toljottamaan. KapuHidas oli siis soittamassa tuon flikan luuriin. Miksi siihen pitää tulla viereen kyttäämään? Varmasti refleksinomainen "väistöliike" Kapulta ja ihan ymmärrettävä sellainen.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Vielä oudompaa on mielestäni se, että nainen/tyttö tulee siihen viereen toljottamaan. KapuHidas oli siis soittamassa tuon flikan luuriin. Miksi siihen pitää tulla viereen kyttäämään? Varmasti refleksinomainen "väistöliike" Kapulta ja ihan ymmärrettävä sellainen.
Kyllä siis nimenomaan näin. Eihän minulla toisaalta mitään erityistä syytä ole, miksi se puhelin pitäisi kääntää (tästäkös se sitten vasta kilahtikin), vaan mielestäni minun viimeiset puheluni eivät kuulu tälle naiselle millään tavalla, vaikka minulla ei mitään salailtavaa olekkaan.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Jos yksi kilahtaminen aiheuttaa eron, niin ei se olisi mitään kestänytkään. Oma empiirinen tutkimukseni naisista kertoo että ne kilahtelee. Osa kilahtelee enemmän, osa vähemmän, osa miedommin ja osa tulisemmin. Yksi asia on kuitenkin varma: kilahdukset johtuu mitä suuremmissa määrin helvetin turhista ja pienistä asioista. Voi olla että oli refleksi kääntää puhelin poispäin, mutta voi olla että naikkonen tuli siihen viereen myös vaistoinvaraisesti. Mitä todennäköisesti oli kyseessä kaksi vaistoinvaraisesti suoritettua liikettä ja tämän tuloksena tapahtuneen kilahduksen takia nyt jo suositellaan eroa? Näemmä psykologinen analyysikin ("raivoaja") on jo tuosta naikkosesta tehty tältä pohjalta. Hohhoijjaa.

Ps. Noin muuten CaptainSlow teki oikein ja selvitti pelisäännöt. Kyllä kohta tulee anteeksipyyntöä sieltä suunnalta. Naiset on epäluuloisia ihan pienistäkin asioista. Hyvä juttu oli antaa naiselle mahdollisuus katsella puhelinta jos epäilyttää. Jos nainen tarttuu tuohon mahdollisuuten niin sitten on kyseessä luottamuspula, mutta jos hän kieltäytyy niin nainen itsekin tietää tehneensä väärin.
 
Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Noh, totta kai, kimpaantua voi monesta asiasta syyttä tai syystä, mutta olihan tuossa taas vähän ylireagointia. Itse asiassa kummaltakin. Naiselta tietysti ensisijassa, mutta olisit sitten antanut sen kännykän sille selattavaksi, jos siellä tosiaan ei ollut mitään sellaista mikä olisi maailmoja kaatanut. Ja perusbluffihan tietysti olisi tuo silloinkin, jos siellä jotakin olisi. Mutta niin. Itse olen kuitannut yleensä tuollaiset (turhat) epäilyt sillä, että olen kertonut käyneeni huorissa harva se päivä, tietysti. Ja odottelen tässä juuri Pamelalta, Lindalta, Tanjalta, Liisalta ja Ursulalta viestiä siitä, mitä seuraavana yönä voisi tapahtua, juuri silloin kun sinä olet nukkumassa. Viisykkönen on se mun juttu.

Ja jos huumorintaju ei tuohon riitä, niin sitten minä lähtisin/lähden haneen. Mun kännykän saa aina katsoa, mutta jos nyt olisin päättänyt jonkun sivusuhteen pistää pystyyn, itse ainakin kategorisesti poistelisin kaiken mahdollisen siihen viittaavan aktiviteetin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näemmä psykologinen analyysikin ("raivoaja") on jo tuosta naikkosesta tehty tältä pohjalta. Hohhoijjaa.
Nyt valehtelit niin räikeästi, että pakko korjata tuo höpinäsi.

Minä nimitän helposti kilahtelevia raivoajiksi. Tuonlainen yksi esimerkki, missä tuo tyttö kilahti, kertoo kyllä, että minun kategoriassani tuollainen on raivoaja, koska ne ei-raivoajat eivät tuollaisesta kilahda tuolla tavalla. Se, että minä nimitän tuonlaista ihmistyyppiä raivoajaksi, ei tee siitä psykologista analyysiä enkä ole moista väittänyt vaan sinä väitit minun sellaisen tehneen eli puhuit minusta julkisesti paskaa. Paheksun. Se, ettei minun nimittämiseni ole psykologinen analyysi, ei kuitenkaan tarkoita, etteivätkö nuo ihmiset olisi minun silmissäni selkeästi raivoajia ja tuossa asiassa toisenlaisia kuin rakentavasti keskustelemaan kykenevät. Raivoajakin pystyy keskustelemaan rakentavasti mutta kyllä se raivoaminen tekee heistä minun kategoriassani kuitenkin pelkkiä raivoajia eikä niiden kanssa kiinnosta keskustella, koska se raivoamisuhka on koko ajan läsnä.
Naiset on epäluuloisia ihan pienistäkin asioista.
Muistelen, että oli Italiassa ja siellä naisesi petti sinua oikein kunnolla. Semmoinen pettäjänainen on epäluuloinen, koska itse pettää. En lähtisi noin yleistämään, kuten juuri teit, johtuen omasta kokemuksestasi. Jos muistin väärin, niin ei sitten mitään.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
koko teksti.
Olen samaa mieltä, että puhelin on henkilökohtainen kapistus eikä sitä tarvitse sen kummemmin kenellekään näytellä vaikka mitään salattavaa ei olisi. En itsekään näyttäisi, enkä myös kysyisi.

Sen sijaan, että oitis olisit dumppaamassa naistasi, niin kysy mieluummin miksi hän reagoi noin. Onko hänen historiassaan joku mulkero, joka on tekstitellyt toiselle akalle hänen kanssaan hengaillessaan tms? Jostainhan tuo epäluulo sikiää. Tämä tieto antaisi sinulle ehkä vähän kontekstia siihen, miksi hän reagoi noin äärimmäisesti.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Mun mielestä sun pitää mennä kotiin"

Olen edellä kirjoittaneidenkin kanssa suurin piirtein samaa mieltä, mutta minusta tuo lainattu on tässä se oleellisin kohta. Jos nyt suurin piirtein voisi vielä sitää sen, että nainen satunnaisesti ja harvoin kilahtaa jostain mitättömästä pikkujutusta, niin kytkintä pitää tajuta nostaa viimeistään siinä vaiheessa, jos kyky käsitellä riitoja on tuota luokkaa. Itse ainakaan en tuollaisen ulosajon jälkeen ottaisi mitään yhteyttä ja suostuisin astumaan ovesta uudestaan sisään vain perusteellisen anteeksipyynnön ja muun maanittelun jälkeen. Tuon jälkeen on myös oivallinen mahdollisuus heittäytyä täysin välinpitämättömäksi kusipääksi, mikäli sellainen sattuu olemaan miehiään.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kyllä vaan, tuo valtapelaaminen riidan selvittämisen sijaan on aika selkeä kriteeri asioiden huomattavalle uudelleenjärjestelylle. Ei sitä tarvitse nyt kuitenkaan pottuja pottuina maksaa, mutta voi tehdä hyvin selväksi, että ovi käy seuraavan kerran viimeistä kertaa. Jos ei itse ymmärrä toimineensa väärin.

Esimerkkinä exäni, joka lasten nähden sylki naamalle ja huusi ettei halua nähdä enää koskaan. Ei sitten myöskään nähty, muuta kuin kämpän tyhjennyksen muodossa, kun reippaan anteeksipyynnön ja sovittelun sijaan tulikin selittelyä ja osoittelua. (Lapset eivät olleet yhteisiä.)
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Minä nimitän helposti kilahtelevia raivoajiksi. Tuonlainen yksi esimerkki, missä tuo tyttö kilahti, kertoo kyllä, että minun kategoriassani tuollainen on raivoaja, koska ne ei-raivoajat eivät tuollaisesta kilahda tuolla tavalla. Se, että minä nimitän tuonlaista ihmistyyppiä raivoajaksi, ei tee siitä psykologista analyysiä enkä ole moista väittänyt vaan sinä väitit minun sellaisen tehneen eli puhuit minusta julkisesti paskaa. Paheksun. Se, ettei minun nimittämiseni ole psykologinen analyysi, ei kuitenkaan tarkoita, etteivätkö nuo ihmiset olisi minun silmissäni selkeästi raivoajia ja tuossa asiassa toisenlaisia kuin rakentavasti keskustelemaan kykenevät. Raivoajakin pystyy keskustelemaan rakentavasti mutta kyllä se raivoaminen tekee heistä minun kategoriassani kuitenkin pelkkiä raivoajia eikä niiden kanssa kiinnosta keskustella, koska se raivoamisuhka on koko ajan läsnä.

Boldaus minun. Kilahdus Käyttäjänimettömän. Vanha raivoaja!

En ole tosin tavannut tuollaista naishenkilöä siinä mielessä, että olisin koskaan ollut edes lähelläkään ihastua tuollaiseen tyyppiin. Ehkä übersensuellit paranormaalit kykyni auttavat minua, mutta en kieltämättä osaa sanoa tuollaisen suhteen mitään, jos kyseessä tosiaan on ns. "raivoaja". Joten en ole tässä suhteessa varmaan paras ohjeistamispäällikkö. Itsellä menisi fiilikset saman tien. Ei jaksaisi nähdä vaivaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Boldaus minun. Kilahdus Käyttäjänimettömän. Vanha raivoaja!
Puhuit minusta nyt paskaa. Kirjoitin tuon edellisenikin täysin rauhallisesti ja kaikki raivotulkintasi ovat Raamatun kahdeksannen käskyn vastaista. Luultavasti palat Helvetissä, joten nyt olet kusessa.

Vakavasti puhuen, eläväisen elämän tilanteessa raivoajan erottaa helposti, harvoin jää epäselväksi, jos koskaan. Sen sijaan täällä pelkässä tekstimaailmassa kukin voi tulkita näitä tekstejä aivan miten sattuu.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Käyttäjänimetön. Relax, take it easy. Käytin sinun lanseeraamaa sanaa "raivoaja", mutta kyllä muutkin siellä teki naisesta heti raivoajan. Älä pahastu ja hienoahan että on erilaisia mielipiteitä palstalla. Alamummo tuossa sanoi hyvin, eli kannattaa selvittää miksi hän reagoi noin. CaptainSlow sanoi aikaisemmin tuon liesigaten yhteydessä, että suhteen tulevaisuus on epävarma, koska ko. henkilöt muuttavat eri paikkakunnille jne. Tuollainen epävarma tilanne pistää kyllä pinnan kireälle. Halusin vain sanoa, että ei tuosta naikkosesta ainakaan näillä tiedoilla vielä saa sellaista naista joka raivoaisi jatkuvasti. Ainakaan siis omasta mielestäni, mutta omia mielipiteitähän nämä kaikki ovat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös