Mää voisin nyt tänne vähän päivittää, jos jotakuta kiinnostaa!
No, kävi nyt sillain kun tuossa mietiskelin ja analysoin, niin minä sitten porisin tämän säätötytön kanssa näistä minun fiiliksistä ja tuntemuksista. No sehän loppui sillain se juttu, että sanoin etten voi olla sinun kanssasi yhdessä jne. No tyttöhän tykkäs ihan pikkusen kyttyrää ja haukku paskaksi ja kusipääksi ja liikeni itkien paikalta. Mitä se sitten kertoo minusta sekä tilanteesta, minulle ei tullut edes paha mieli tästä eikä omatunto kolkuttanut yhtään, tiedä häntä. Mutta näin kävi hänen kanssaan.
Mukava mauste tähän soppaan, liittyen ensirakkaudestani ylipääsemiseen, otin melkoisen hypyn takapakkia asiassa. Näin häntä perjantaina töissä ja ihan pikkasen hyvälle tuntui nähdä! Siinä vaihdettiin kuulumisia yms.
Illalla tässä kävi sitten niin, että hän laittoi minulle illalla tekstiviestiä, jossa kertoi haluavansa viereeni nukkumaan. Puolitosissani vastasin, että tulen hakemaan. No hän innostui kovasti ajatuksesta ja tunti sen jälkeen kun olin tämän säädön jättänyt, oli tämä ensirakkauteni taas luonani. Tuntui nimittäin melko hyvälle nukkua hänen vieressään pitkästä aikaa.
Mutta mitä minä nyt teen? Eroprosessi on ottanut ison askeleen taakse päin. Ehdin jo tämän naisen kanssa jutella meistä, ja hän oli sitä mieltä, että emme voi palata yhteen, koska hän nyt haluaa elää vapaana ja mennä ja tulla miten haluaa, tietäen, että minä en hänelle voi ikinä tuollaista luvata ja odottaa kotona. Ei sovi minulle. Hän siis sanoi toivovansa pelkkää seksisuhdetta yökylälisällä, ei muuta. Ei tämä kovin hyvältä kuulosta, mutta saisinpa ainakin olla hänen likellä. Onpa taas vaikiata. Alan kohta homoksi. Vittu.