Naisasiat

  • 7 523 554
  • 26 580

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Siis, jos toisen on pakko saada facettaa, vaikka toinen haluaa pussailla, niin sitten asia ratkaistaan jotenkin noin. Eli voi halutessaan kiehnata siinä, mutta päivittäistä face-hetkeä ei peruta.
Ihan vaan tarkennuksena, puhutaanko nyt sosiaalisesta mediasta vai jostain muusta facettamisesta?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Joskus ennen:
"Tyttöystäväni aloitti sormettamaan vieressäni, ilta eteni omalla painollaan ja lopulta purin paineeni facialin avulla."

Digipäivänä:
"Tyttöystäväni aloitti somettamaan vieressäni, ilta eteni omalla painollaan ja lopulta purin paineeni facettamalla."

Sitten ihmetellään, miksi länsimaiden syntyvyys laskee ja parisuhteissa on ongelmia aiempaa enemmän.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin ne naisasiat taas kaatuivat. Tuntuu että käteen jää kasa paskaa parista kuukaudesta.

Ensimmäinen kuukausi oli todella hienoa aikaa. Tuli hymyiltyä kokoajan ja fiilis oli todella hyvä. Voimakas ihastuminen ja hyvä fiilis jutusta. Toinen kun vielä sanoo samat asiat sinulle, niin oikeastaan kaikki päivät tuli hymyiltyä vaikka olisi tullutkin noustua väärällä jalalla. Ei oikeastaan seurusteltu missään vaiheessa vaan meillä oli "juttua" tämä aika.
Viikko sitten huomasin hänessä jotain poikkeavaa. Katseessa ei ollut enää sitä paloa, joka ennen oli ja muutenkin käytös oli erikoista. Ei suoranaista välttelyä, mutta lähellä sitä.
Perjantaina sovittiin että nähdään tässä alkuviikosta ja tänään hänelle viestitin että millonkos nähtäisiin. Vastaus oli vähintäänkin yllättävä.

Hän vastasi tiivistettynä näin: "ehkä parempi ettei nähdä, tarvitsen aikaa ja haluan olla kaveri". Siis mitä vittua? Vielä edellisellä kerralla kun nähtiin niin flirttailtiin toisillemme.
Oma vastaus oli juurikin lähinnä "mitä vittua" ja tivaaminen siitä miksei tätä voinut kasvotusten hoitaa. Sanoin vielä että vaikea tässä nyt mitään kavereita on heti ruveta olemaan tälläisen jälkeen.
Siihen sitten vastasi että ei jaksaa alkaa väittelemään ja en kuulemma osaa käyttäytyä jos en voi olla kaveri.

Tässä vaiheessa paloi käämit ja lähdin lenkille. Enpä ole mitään vastannut, enkä tiedä vastaanko edes. Fiilis on ihan vitun paska ja hän vielä samassa työpaikassa töissä. Onneksi sentään ei toistemme lähettyvilä olla. Ei vaan voi käsittää mitä helvettiä on tapahtunut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei vaan voi käsittää mitä helvettiä on tapahtunut.

Sen nimi on kaverikortti. Ei mitään sinänsä ole tapahtunut. Ja se on siis todellakin vain termi ja sinä et ole rupeamassa mitenkään roikkumaan hänen kaverinaan, eikä häntä se edes kiinnosta sen enempää.

Maailma on julma paikka ja en rupea neuvomaan maailman typerintä neuvoa kuinka tällä ei ole mitään merkitystä, koska meri on täynnä kaloja.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ei vaan voi käsittää mitä helvettiä on tapahtunut.

Been there, done that, bought T-shirt

Minulla siis täsmälleen samanlainen kokemus menneessä elämässä, oikeastaan tavallaan kaksikin. Oman näkemykseni/kokemukseni perusteella mahdollisia skenaarioita on kaksi

1) sanoit ettette oikeastaan virallisesti seurustelleet, vaan teillä oli "vain juttua". Ilmeisesti homma ei kuitenkaan ollut sinusta kiinni, mutta nähtävästi hän siis haeskeli tunteitaan sinua kohtaan (kuten naiset sen ilmaisevat), eikä hänellä ollut aikomustakaan aloittaa vielä oikeaa seurustelua. Olit siis hänelle tutkinnan alla oleva henkilö, mutta kuitenkin lähtökohtaisesti siis pelkkä kaveri. Tällöin toki on helvetin väärin flirttailla ja "antaa ymmärtää", mutta nainen haluaa nähdä että millaisen reaktion se miehessä aiheuttaa, usko pois: minä olen myös ollut tällaisen toiminnan uhrina

Tai sitten:

2) sinä et ollut ainoa jota hän tapaili, ja jonka kanssa hänellä oli "vain juttua". Näin ollen hän testaili tahoillaan kaikkia, ja sinä et tällä kertaa tullut valituksi. Tässä skenaariossa siis flirttailu tapahtuu samasta syystä kuin edellisessä. Hyvin monet naisihmiset lähes harrastavat tämän tyyppisiä "työhaastatteluja", taas kerran: olen ollut uhrina myös tässä skenaariossa, enkä tullut valituksi. Tähän ikävään vaihtoehtoon viittaisi esimerkiksi tuo, että hänen ensin ilmeinen kiinnostuksensa sammui salamana, ja ilman mitään sinulle näyttäytynyttä järkevää syytä. Hän on valinnut jonkun muun, ja tämä sitten kerrotaan muille ehdokkaille pelkkänä ilmoitusasiana, että "haluan olla vain kaveri"

Helvetisti voimia, tiedän tosiaan mistä puhun ja minkälaisia fiiliksiä suunnilleen käyt läpi. Kyllä se nainen.. se se vain on perkeleellinen ötökkä
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Näin ne naisasiat taas kaatuivat. Tuntuu että käteen jää kasa paskaa parista kuukaudesta.

Täydellisen tuttu kaava, josta minulla ja varmasti lukuisilla muillakin miehillä on kokemusta.

Sinun käteen napsahti kaverikortti. Se ei aina tule heti kättelyssä, vaan saattaa tosiaan kestää tuon parikin kuukautta, että se napsahtaa.

Oikeampi termi tuolle olisi varmaankin pelkkä kortti. Kavereita ei tuollaisten "juttujen" jälkeen enää olla, vaan molemmat jatkavat elämäänsä.

Sanoiko tyttö vielä, että ei johdu sinusta? Perhana miten kliseinen tarina, mutta niin totta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sinun käteen napsahti kaverikortti. Se ei aina tule heti kättelyssä, vaan saattaa tosiaan kestää tuon parikin kuukautta, että se napsahtaa.

Ja niin uskomatonta kuin se onkin, niin tuo ei ole edes mitenkään erityisen pitkä aika. Jonkin verran pitkä, mutta kaukana kärjestä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Juuri oli minullakin vastaavanlainen episodi syyskuussa, "kaverikorttia" myöten.

Tarkennuksena vielä kyseessä taisi olla PataJaskan mainitsema vaihtoehto 2 eli "työhaastattelu", jossa en tullut valituksi, mutta joku hipinretale sitten pääsi parisuhteeseen saman naisen kanssa varmaan noin vartti sen jälkeen kun kaverikortti napsui. Kiinnostus sammui kuin nappia painamalla, toki sitä ennen otettiin vastaan kaikki tarjoilut, kahvit yms. kahviloissa jne.

Kyllä tämä on valitettavasti se tavallinen tarina, ja paska fiilishän siitä tulee. Mitään yhteydenottoja ei tämän jälkeen enää kannata ainakaan itse harrastaa, johonkin asiaviestiin voi asiapohjalta tarvittaessa vastata jos haluaa mutta ei muuten. Pitäköön tunkkinsa!
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Jep, pisin "työhaastattelu", jossa olen ollut oli 6 kuukautta. Missään vaiheessa ei oltu todettu, että me seurustellaan, joten ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä, mutta aika salamaniskultahan se tuntui.

Siisti kerrasta poikki lopetus, siihen sitten vain. Hyvät loppuelämän toivottelut ja omaan koloon kömpiminen. Kun haavat on nuoltu, ulos kolosta ihmisten ilmoille ja kohti uusia sydänsärkyjä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Juuri oli minullakin vastaavanlainen episodi syyskuussa, "kaverikorttia" myöten.

Kyllä tämä on valitettavasti se tavallinen tarina, ja paska fiilishän siitä tulee. Mitään yhteydenottoja ei tämän jälkeen enää kannata ainakaan itse harrastaa, johonkin asiaviestiin voi asiapohjalta tarvittaessa vastata jos haluaa mutta ei muuten. Pitäköön tunkkinsa!

Sama homma rahikaisella. Ärsyttää vaan kun ensin toinen on se alotteellinen ja kokoajan kimpussa ja sit se häviää kun pieru saharaan. Tosin mun tapauksessa ei käynyt kaverikortti vaan naisenpuolelta toinen perinteinen, kaikki välit poikki, että naisen on itse helpompi itse selvitä tilanteesta (tiedän, että tunteita oli siellä vielä).

ps. En enää aio mennä samaan lankaan, nyt jätän sen ikuinen romantikko asian pois elämästäni ja paikalle tulee ikuinen skeptikko, mutta olen avoin kyllä kaikelle, mutta en enää samalla tapaa luota yhteenkään naiseen, ihan sama mitä superlatiiveja ja kehuja sieltä tippuisi!
 

Geno

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Penguins
On se vaan kumma, miten se voi tulla niin täytenä yllätyksenä. Itsellä kanssa kokemusta neljän ja puolen kuukauden tryoutista, josta jäi sitten vaan paha mieli lopulta. Hommahan meni lopussa niin, että nainen oli jossain mökillä kaverinsa kanssa viikon ja kun tuli pois, heilahti kaverikortti välittömästi. Muutaman viikon vitutus siihen päälle, jonka jälkeen alkoi onneksi helpottamaan.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Siis tuo kaverikorttihan on tosiaan helpoin exit tilanteesta jossa toinen pelkää asioiden vierivän surustelun suuntaan, mutta loppujen lopuksi ei kiinnostanutkaan. Ajatellaan että se ei varsinaisesti loukkaa kun sentään kaveruutta tarjotaan.

Oma toimiva filosofiani nuoruudesta oli esittää välinpitämätöntä ja vaikeasti tavoiteltavaa. Tämä osoittautui hyväksi taktiikaksi sen jälkeen kun olin saanut pari kertaa kunnolla pettyä näytettyäni tosikiinnostusta naista kohtaan.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Oma toimiva filosofiani nuoruudesta oli esittää välinpitämätöntä ja vaikeasti tavoiteltavaa. Tämä osoittautui hyväksi taktiikaksi sen jälkeen kun olin saanut pari kertaa kunnolla pettyä näytettyäni tosikiinnostusta naista kohtaan.

Tämä on nuoruudessani ja vanhemmallakin iällä ollut pääsääntöisesti tapani toimia, mutta yleensä silloin kyseessä on ollut nainen joka ei nyt niin hirveästi ole antanut kiksejä. Sitten on tullut näitä mokailuja, sillä olen avoin, sosiaalinen, haluan uskoa, että se oikea osuu elämään, mutta kun sitten lähteekin täysillä niin tulee tämä "tää ei johdu susta" kommentti. PRKL! Itselleni ei suoranaista kaverikorttia ole oikeastaan ikinä näytetty ja voin kyllä olla exien kanssa ystäviä, mutta yleisempi itselläni on tuo aikaisemmin mainitsemani "kaikki välit poikki naisen puolelta, että se on hänelle helpompaa". Tästä eteenpäin, tulen olemaan ainoastaan kiinnostunut jos tilanne osuu kohdalle, mutta en enää kertaakaan mikään hemmetin koiranpentu enkä elättele toiveita yhtään pidemmälle kun tarvis.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Siis tuo kaverikorttihan on tosiaan helpoin exit tilanteesta jossa toinen pelkää asioiden vierivän surustelun suuntaan, mutta loppujen lopuksi ei kiinnostanutkaan.
Sitähän se aika pitkälle.

Itse tässä venailen koska kortti napsahtaa pöytään. Pari kuukautta tullut tapailtua ja aina on ollut varsin mukavaa tuon naisen kanssa mutta ei vaan jotenkin homma lähde. Periaatteessa pientä saumaa voisi tuossa jutussamme olla mutta kummallakaan ei tunnu nyt olevan voimia lähteä ottamaan ohjia käsiinsä ja asiasta selkoa. Sillä vähän tuumin että eiköhän sieltä korttia kohta tarjoilla, mutta nautitaan nyt sitä ennen vielä hyvästä seurasta ja seksistä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mietin tässä kuinka sinänsä surullista IFK-toverille, kun kaikki me olemme täsmälleen samaa mieltä. Monimutkaisemmissa asioissa on monta puolta ja niitä voidaan käännellä ja kaivella. Joku voi jopa olla täysin toista mieltä ja ei välttämättä edes ole kovin väärässä.

Tämä tapaus taas on niin suoraan oppikirjasta, että se ei varmasti edes tunnu todelliselta, kun se ensimmäisen kerran kohdalle osuu.

Ei voi kuin toivottaa voimia. Ja koita pitää se sääntö numero yksi, ei mitään yhteydenottoja. Facebookit pois, numerot ja vanhat tekstiviestit tuhotaan ja mitä kaikkea niitä on. Joulu on aika lähellä, jos silloin tulee tyttö mieleen, niin varsinkin silloin pää kylmänä. Ei todellakaan mitään hyvän joulun toivotuksia. Sitä saattaa toivoa ja vilkuilla puhelinta, josko sieltä suunnasta tulisi. Ei ole tulossa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mietin tässä kuinka sinänsä surullista IFK-toverille, kun kaikki me olemme täsmälleen samaa mieltä. Monimutkaisemmissa asioissa on monta puolta ja niitä voidaan käännellä ja kaivella. Joku voi jopa olla täysin toista mieltä ja ei välttämättä edes ole kovin väärässä.

Tämä tapaus taas on niin suoraan oppikirjasta, että se ei varmasti edes tunnu todelliselta, kun se ensimmäisen kerran kohdalle osuu.

Ei voi kuin toivottaa voimia. Ja koita pitää se sääntö numero yksi, ei mitään yhteydenottoja. Facebookit pois, numerot ja vanhat tekstiviestit tuhotaan ja mitä kaikkea niitä on. Joulu on aika lähellä, jos silloin tulee tyttö mieleen, niin varsinkin silloin pää kylmänä. Ei todellakaan mitään hyvän joulun toivotuksia. Sitä saattaa toivoa ja vilkuilla puhelinta, josko sieltä suunnasta tulisi. Ei ole tulossa.

Kyllä, en tiedä tarkoititko minua, mutta täällä on pää kylmänä jo. Tältä viimeisimmältä try-outilta karsiuduttuani, nainen oli minuun yhteydessä vielä muutamaan otteeseen, myös humalassa avautuminen, eli tiedän siellä jotain tunteita olleen.

Aion kuitenkin asettua kaiken tämän yläpuolelle ja täältä ei todellakaan tule soittoja siihen suuntaan, ei viestejä ja jos toisesta päästä tulee kontaktia, niin niihinkin vastaan viivellä, eli vastaan jos jaksan. Vituttaahan se kun menee tyhmänä turhia odottamaan, mutta taas hyvä oppi, ettei pidä olla liian sinisilmäinen.

Silti, en todellakaan aio täysin kylmäksi ruveta vaan sydän on avoinna aina, mutta nyt taas niin, että se järki on kädessä. Ja tämän viimeisimmän osalta kaikki "muistot" (tekstarit yms.) on jo hävitetty.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kaverikortti on varmasti kaikille tuttu juttu ettei siinä mitään. Niitä vain tulee, mutta onneksi aika opettaa niidenkin kanssa toimimaan. Viimeisin kaverikortti kun tuli samantyylisesti tekstarilla (klassikko), niin vituttihan se, mutta samalla olin välinpitämätön ja en vastannut mitään. Sitten rupesi tulemaan viestejä "että haloo miten menee, vastaa jotain" jne. Sitten tuli että "puhuttaisiinko?" ja vastasin että menossa leffaan ettei nyt ehdi. Joskus viikon viestien pommittamisen jälkeen hän soitti ja kyseli kaverihommista ja sanoin "etten oikein tiedä, kun on noita ystäviäkin paljon ja kaikille ei riitä aika, että elämä aika hetkistä, kun siellä täällä rapujuhlaa, konserttia" yms. valheita. Hän tokaisi että olen aikamoinen kusipää ja hyvästi. Viikko siitä ja pisti viestin "miten menee" ja vastasin "anteeksi että kysyn, mutta kuka kysyy?". Ei mitään sen jälkeen.

Joo eli vaikka sattui ja vitutti, niin onneksi pystyin olemaan kylmä ja selviytymään ns. voittajana tuosta touhusta enkä antanut akan juhlia minun nöyryytykseltäni. Toki varmasti ei niin kypsää touhua, mutta minähän en alun alkaen ruvennut mitään pelejä pelailemaan, hän alkoi ja vastasin tanssiin.
 
Joo eli vaikka sattui ja vitutti, niin onneksi pystyin olemaan kylmä ja selviytymään ns. voittajana tuosta touhusta enkä antanut akan juhlia minun nöyryytykseltäni. Toki varmasti ei niin kypsää touhua, mutta minähän en alun alkaen ruvennut mitään pelejä pelailemaan, hän alkoi ja vastasin tanssiin.

Joku on ihan varmasti eri mieltä mutta hienosti toimittu! Sitä saa mitä tilaa.

On muuten kummallista että naiset voi pyöritellä ihan rauhassa useampaa jätkää ilman mitään tuomitsemisia. Auta armias jos mies käy parin eri muijan kanssa treffeillä ilman sen suurempia ajatuksia tulevasta niin ollaan pelimiehiä ja naistenpyörittäjiä. No, ihan sama mitä muut ajattelee.

Sain itse kaverikortin aika tarkkaan vuosi sitten: sitä edelsi muutama kuukausi epäsäännöllistä tapailua ja nainen oli se osapuoli joka oli todella kiinnostunut kun itse hieman emmin. Jossain vaiheessa "lämpesin" mutta liian myöhään, oli toinen äijä jo kuvioissa eikä mennyt montaa viikkoa kun oli facebookissa halailu-profiilikuvat ja kaikki. Poistin samantien muijan kavereista ja elämästäni, niitä löytyy aina lisää eli turha jäädä haikailemaan perään. Tänä keväänä törmäsin tähän tapaukseen ihan vahingossa niin sormukset oli jo sormessa ja kontin koko oli tuplaantunut puolessa vuodessa. Onneksi en siihen ansaan onnistunut kävelemään.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Yhteiset kuukaudet naisen testattavana ovat niin pitkä aika, että ne tuntuvat kahdeltatoista erältä. Olet yhä pystyssä ja fiilis on mahtava.

Tällä kertaa olet vanhempi ja viisaampi. Kokenut kettu, joka osaa kaikki temput. Olet varma, että kaikki se käsikkäin luonnossa kävely, tunteista puhuminen ja fantastinen seksi on tehnyt tehtävänsä. Luulet kuulleesi kongin. Lasket suojasi ja odotat, että tuomari tulee nostamaan kätesi kohti kattoa. Olet aika kova kundi. Kaikki ne harharetket ovat vihdoin maksamassa itseään takaisin. Olet jonkun uuden kynnyksellä ja innoissasi tulevaisuudesta.

Silloin maistat veren suussasi, näkösi hämärtyy ja lattia syöksyy kovaa vauhtia kohti.

Et voi ymmärtää mitä on tapahtunut. Mikä vasen koukku?

Vasta silloin kuulet sen oikeasti.

”Parisuhde ei sovi elämääni juuri nyt. Ollaan vain kavereita.”

Viimeinen kongi.

KO
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kaverikortti on varmasti kaikille tuttu juttu ettei siinä mitään. Niitä vain tulee, mutta onneksi aika opettaa niidenkin kanssa toimimaan. Viimeisin kaverikortti kun tuli samantyylisesti tekstarilla (klassikko), niin vituttihan se, mutta samalla olin välinpitämätön ja en vastannut mitään. Sitten rupesi tulemaan viestejä "että haloo miten menee, vastaa jotain" jne. Sitten tuli että "puhuttaisiinko?" ja vastasin että menossa leffaan ettei nyt ehdi. Joskus viikon viestien pommittamisen jälkeen hän soitti ja kyseli kaverihommista ja sanoin "etten oikein tiedä, kun on noita ystäviäkin paljon ja kaikille ei riitä aika, että elämä aika hetkistä, kun siellä täällä rapujuhlaa, konserttia" yms. valheita. Hän tokaisi että olen aikamoinen kusipää ja hyvästi. Viikko siitä ja pisti viestin "miten menee" ja vastasin "anteeksi että kysyn, mutta kuka kysyy?". Ei mitään sen jälkeen.

Joo eli vaikka sattui ja vitutti, niin onneksi pystyin olemaan kylmä ja selviytymään ns. voittajana tuosta touhusta enkä antanut akan juhlia minun nöyryytykseltäni. Toki varmasti ei niin kypsää touhua, mutta minähän en alun alkaen ruvennut mitään pelejä pelailemaan, hän alkoi ja vastasin tanssiin.

Loistavaa toimintaa! JA Hatunnosto. Juuri näin pitää menetellä ja kannusta kaikkia kaverikorttilaisia, itseni mukaan lukien juurikin tällaiseen toimintaan.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Yhteiset kuukaudet naisen testattavana ovat niin pitkä aika, että ne tuntuvat kahdeltatoista erältä. Olet yhä pystyssä ja fiilis on mahtava.

Tällä kertaa olet vanhempi ja viisaampi. Kokenut kettu, joka osaa kaikki temput. Olet varma, että kaikki se käsikkäin luonnossa kävely, tunteista puhuminen ja fantastinen seksi on tehnyt tehtävänsä. Luulet kuulleesi kongin. Lasket suojasi ja odotat, että tuomari tulee nostamaan kätesi kohti kattoa. Olet aika kova kundi. Kaikki ne harharetket ovat vihdoin maksamassa itseään takaisin. Olet jonkun uuden kynnyksellä ja innoissasi tulevaisuudesta.

Silloin maistat veren suussasi, näkösi hämärtyy ja lattia syöksyy kovaa vauhtia kohti.

Et voi ymmärtää mitä on tapahtunut. Mikä vasen koukku?

Vasta silloin kuulet sen oikeasti.

”Parisuhde ei sovi elämääni juuri nyt. Ollaan vain kavereita.”

Viimeinen kongi.

KO

Tämä on varmaan historian paras kirjoitus. Hall of fame-tavaraa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Yhteiset kuukaudet naisen testattavana ovat niin pitkä aika, että ne tuntuvat kahdeltatoista erältä. Olet yhä pystyssä ja fiilis on mahtava.

Tällä kertaa olet vanhempi ja viisaampi. Kokenut kettu, joka osaa kaikki temput. Olet varma, että kaikki se käsikkäin luonnossa kävely, tunteista puhuminen ja fantastinen seksi on tehnyt tehtävänsä. Luulet kuulleesi kongin. Lasket suojasi ja odotat, että tuomari tulee nostamaan kätesi kohti kattoa. Olet aika kova kundi. Kaikki ne harharetket ovat vihdoin maksamassa itseään takaisin. Olet jonkun uuden kynnyksellä ja innoissasi tulevaisuudesta.

Silloin maistat veren suussasi, näkösi hämärtyy ja lattia syöksyy kovaa vauhtia kohti.

Et voi ymmärtää mitä on tapahtunut. Mikä vasen koukku?

Vasta silloin kuulet sen oikeasti.

”Parisuhde ei sovi elämääni juuri nyt. Ollaan vain kavereita.”

Viimeinen kongi.

KO

Tämä myös kuvaa juurikin sitä todellisuutta, hieno nyrkkeilyvertaus. Käy kuten Robbelle meinasi käydä, eli kaikilla oli tieto vastustajan simpukka lyönnistä, mutta pieni herpaantuminen ja suojauksen lasku, niin KO on valmis. Tänne on kertynytkin jo mukava määrä toimia kaverikorttitilanteessa, mutta meille kaikille on hyvä jos lisävinkkejä tulee ja annan jossain vaiheessa omankin panokseni tälle keskustelulle vinkkien ja kokemusten muodossa kun vaan kerkiän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kaverikortti on varmasti kaikille tuttu juttu ettei siinä mitään. Niitä vain tulee, mutta onneksi aika opettaa niidenkin kanssa toimimaan.

Ei tietenkään ole, oli aika jolloin sinäkin sait sen ensimmäisesi.

Se on toisaalta totta, että Jatkoajalla porukka on hieman vanhempaa kuin monella muulla foorumilla, mutta sehän oli nimenomaan selvästi ensimmäinen king of the junglelle mistä tämä keskustelu lähti.
--

Kaverikortteihin olisi kyllä hienoa saada naisnäkökulmaa, miehet kun niitä eivät jakele. Kuulin tosin kerran eräästä tapauksesta. Kuulin varmasti väärin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ei tietenkään ole, oli aika jolloin sinäkin sait sen ensimmäisesi.

Toki toki, mutta tosiaan täällä varmasti jokainen kokenut kaverikortin ihanan tunteen. Kaverikortti on aina vaarana tällä rintamalla. Toivottavasti ne ei vain ketään lähde kyyniseksi muuttamaan. Toki järkeä se tuo kokemusten mukaan, mutta samalla lailla vain hakua päälle kun sellainen lävähtää naaman eteen. Naiset yleensä kertovat kortin ohella kuinka "ei ollut sinun vikasi/sinussa ei ollut mitään vikaa", mikä pitää paikkansa, ei vain natsannut. Valitettavasti juuri monet naiset tarvitsevat sen kaksi kuukautta tai enemmänkin aikaa päätöksen tekoon (toki sinä aikana puhutaan tulevaisuudesta jne.), kun taas mies tekee "kiinnostaako vai ei?" päätöksen ensinäkemisen - 2 päivän sisällä ja sanoo sen suoraan. Minä sanoin tuossa yllä olevassa tapauksessa pahasti, koska en tykkää että sydämelläni leikitään ja että minua pidetään jollain vitun "tryoutilla" ilman että minulle sitä kerrotaan. Itse pelaan aina täysiä jos pelaan ja en pidä mitään "vapaudu vankilasta" -korttia rintataskussa. Olisi tosiaan kiva kuulla naisnäkökulmaa, että onko se oikeasti hieno vetää jotain roolia, vain huomatakseen muutaman kuukauden päästä ettei oikein irtoa.

Mutta tosiaan kaikille miehille, kalastaessa välillä tärppää oikein kunnolla ja luulee että vonkale on nyt kiinni, mutta paattiin nostettaessa huomaatte, että se on alamittanen ja joudutte päästämään sen takaisin vesille kasvamaan ja myöhemmin jonkun muun kalastajan saaliiksi. Toisinaan taas se iso vonkale tulee ylös asti, mutta pääsee potkaisemaan irt juuri ennen kuin haavin saa alle ja se on todella harmittava tilanne. Mutta kaikki nämä surkeat reissut unohtuu kun vihdoin sen ison vonkaleen saa rantaan asti kiikutettua. Oikein semmoinen jonka kehtaa sukulaisillekin käydä näyttämässä ja jota on kiva roikuttaa kurkusta kuvissa. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös