Naisasiat

  • 7 503 484
  • 26 557

Birchman

Jäsen
Avaudutaanpa vähän. Tässä on nyt viimeisen vuoden aikana ollut suht hiljaista naisrintamalla. Tai no, hiljaista ja hiljaista, mutta mitään wau-efektiä ei oikein ole tullut vastaan.

Viime keväänä taisin olla aika pahasti ihastunut yhteen likkaan. Jotenkin taas onnistuin kusemaan sen homman olemalla niin helvetin innostunut. Mimmi lähti veks, enkä yhtään ihmettele. Kyllä se vaan alkaa ahdistamaan tai vie mielenkiinnon, jos toinen on heti valmis saalis. Toivottavasti tästä taas opittiin jotain.

Tämän jälkeen on ollut pari kolme muuta likkaa, joita olen nähnyt. Toinen jo alkoi kertoa orastavasta rakkaudestaan. Toinenkin, eli tämä jälkimmäinen on ollut aika myyty. Mutta... molemmat kiinnostavat yhtä paljon kuin kilo vehnäjauhoja. Oikeasti vituttaa aika suunnattomasti. Ihan nättejä likkoja, yliopistotaustalla jne. Mutta ei, ei vaan kiinnosta pennin jeniä.

Oon varmaan jotenkin vitun katkeroitunut. Jotenkin oon nyt saanut sellaisen henkisen lukonkin vielä päälle. Joku lupaava likka katsoo, silmissä välähtää vaan se vanha filmi -> juttele, pyydä kahville, ihastu, saa kaverikortti. Ei vaan jaksa panostaa yhtään.

Tiedän, ei saisi olla katkeroitunut. Mä oon tehnyt tän asian eteen niin paljon hommia päässäni. Reflektoinut ihan mun lapsuuden kokemuksista asti sitä, minkä helvetin takia mä oon takertunu niin paljon.

On vaan niin helvetin vaikeaa tutustua naisiin, joiden kanssa olisi samalla aaltopituudella. Välillä en voi vaan ymmärtää miten niin moni 20-25-vuotias ihminen voi olla niin helvetin lapsellinen. Ilman minkäänlaista perspektiiviä siitä, ettei elämä aina tarjoa pelkästään iloisia asioita. Toinen asia joka vituttaa, on vähään tyytyminen. Tarkoitan, ettei kuuta tarvitse taivaalta kurottaa, mutta vähän kunnianhimoa hei. Hyi helvetti, kylmät väreet menee pitkin selkää kun ajatteleekin sitä, mitä niin moni mielessään halajaa. Kunhan vaan pääsisi työntelemään lastenrattaita, asumaan jossain stereotypisessä omakotitalokompleksissa V70 pihassa. Vuoden kohokohtana sitten reissu Gran Canarialle ja/tai uusi sohva Ikeasta.

Noh, jospa tästä nyt olisi ollut jotain apua. Ainakin sai purettua omia ajatuksia. Kaikki muut asiat mun elämässä on ihan loistavasti. Opiskelu, työt, harrastukset, kaverit. Oikeastaan mulla tuskin riittäisi aikaakaan mihinkään kodin leikkimiseen.

Kaiken lisäksi oon nähnyt niin paljon aivan umpisekaisin olevia ihmissuhteita. Allekirjoittanut voi samalla todeta kuuluneensa viimeiset kaksi vuotta enemmän tai vähemmän kyseiseen henkilöryhmään. Kait se on myönnettävä, että se kuva rakkaudesta joka minulla on ollut, ei ihan taidakaan täsmätä todellisuuteen.

Taidanpa vaan yrittää ottaa rennosti ja toteuttaa visiotani: valmistuminen - ura - job abroad!

Joku kirjoitti joskus tänne Jatkoaikaan hienosti:

"Jos nainen on tyhmä, minä tajuan jättää sen. Jos se nainen on fiksu, se tajuaa jättää minut."
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joku kirjoitti joskus tänne Jatkoaikaan hienosti:

"Jos nainen on tyhmä, minä tajuan jättää sen. Jos se nainen on fiksu, se tajuaa jättää minut."
Kukapa lie sanoi tuon... köh.

Tuo magnum37:n lausuma tuossa edellä on kaiken ratkaisu ja avain. Siinä ei ole mitään puolivitsiä vaan niin se vaan on. Se on siis 90 % totuudesta, loput 10 % on sitä muuta hienosäätöä. Se johtuu siitä, että naiset ovat rakenteellisesti henkisesti sairaita, joten pitää toimia noin. Ei silti miehenkään passaa muuttua henkisesti sairaaksi, sillä jahka nainen joskus sitten lähempänä viittäkymmentä ehkä alkaa tervehtyä, pitää olla terveenä miehenä valmis ottamaan terve parisuhde vastaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Turha näitä naisasioita en meidänkään enää pohtia, kun eivät ne ole selvinneet Hawkingillekkaan:

Stephen Hawking paljastaa: Naiset ovat suurin mysteeri

Että silleen...

Se on totta, että järjellä ja logiikalla ei naisia voi ymmärtää. Jos voisi, niin viimeistään Hawkingin aivokapasiteetilla siihen kyettäisiin. Kenties jonkinlainen telepatiakyvyn kehittäminen edesauttaisi asiaa? Sitten ainakin tietäisi ne asiat, jotka olisi monen miehen pitänyt parisuhteessa tietää ilman, että niistä mitenkään puhutaan tai edes vihjataan. Kaaosteorian hallitseminen voisi myös auttaa asiaa. Tai uskonnollinen fatalismi, jossa vain hyväksyisi tyynesti kaikki mielivaltaiset sattumanvaraisuudet ja toteaisi, että näin on Suuri Kurpitsa aikojen alussa tahtonut.

Hawking olisi nykyään hyvin tervetullut Jatkoajan Naisasiat-ketjuun, onhan hän taas vapailla markkinoilla erottuaan toisesta vaimostaan 2006. Vaimohan oli Hawkingin vanha hoitaja, joka kuulemma huhujen mukaan loppuvaiheissa kohteli kaltoin (abuse) Hawkingia, ja erohan siitä sitten tuli 11 avioliittovuoden jälkeen. Ekan vaimonsa kanssahan Hawking oli aviossa peräti 26 vuotta ja sai kolme lastakin.
 

scholl

Jäsen
Se on totta, että järjellä ja logiikalla ei naisia voi ymmärtää.

Miksi naisia pitäisi ymmärtää? Se on vähän sama kuin Venäjääkin pitää muka ymmärtää. Ei saa sanoa mitään, eikä kritisoida demokratian puutteesta ja ihmisoikeusrikkomuksia. Naisiakin muka pitäisi ymmärtää, eikä saa mukamas syyttää huoraamisesta, jos yrittävät pummia drinksuja tai kusettaa dinnerit miehen maksettavaksi. Se on ihan roskaa. Ei tarvitse ymmärtää mitään kunhan on rehellinen peli ja kumpikaan ei ole epärehellinen. Ei mua ainakaan kiinnosta ymmärtää naisia.

Miksei kukaan ole huolissaan siitä ymmärtävätkö naiset miehiä? Sitten on niitä heppuja, jotka sanovat, että pitäisi olla huolissaan siitäkin mitä naisille sanoisi tai mistä asioista niiden kanssa juttelisi. Ihmetouhua. Itse kun olen mies niin mua ainakin kiinnostaa paljon enemmän se, mitä naiset sanovat mulle tai ymmärtävätkö mua tai miten he kohtelevat miehiä. Toistepäin asia on omalta kannaltani paljon vähäpätöisempi.

Olen huomannut, että sellaiset ex tempore tapaamiset jonkun naisen kanssa on parasta. Siis sillä tavalla, ettei se mene niin läheiseksi, että pitää kertoa esim. nimi tai tavata toisen kerran. Se on nimittäin niin, että silloin se riski kasvaa, että nainen yrittää hyötyä jotain kuten safkoja tai juomia. Kyllä mä ehkä jaksaisin lähteä jonnekin syömään, vaikka se on hemmetin tylsää, jos jäisin edes keskimäärin voitolle niissä, mutta kun se ei ole niin. Normaalissa tasavaltaisessa demokratiassa, jossa ei olisi rikollisuutta, sehän menisi aina tasan, mutta mä olen huomannut, että mua yritetään kusettaa lähes joka kerta, joten jo etukäteen vituttaa niin paljon, että menen paikan päälle hemmetin agressiivisena ja vihaisena, koska ei ole luottamusta siitä, että nainen olisi rehellinen. Tekisi oikeasti lyödä turpiin sellaista, joka yrittää laittaa mun maksettavaksi asioita.

Tuohon muuten liittyy tapaus viikko sitten pe. Oltiin olutravintolassa kaverin kanssa. Joku aika meni niin siinä hortoili joku muija, joka ei tiennyt minne oli menossa. Oli tulossa vessasta, eikä muistanut missä sen pöytä on. No kaverini näytti ikkunan viereen, että tuolla istuit. Se nainen meni sinne. Vähän ajan päästä se tuli siihen viereen jotain notkumaan ja huomattiin, että se puhuu kuin teret. No kaverini kysyi, että asuuko se Helsingissä vai Tallinnassa. Se hikeentyi ja sanoi, ettei niin saa kysyä. Sitten se tinttasi kaveriani leukaan. Sillä oli vielä sellainen sormus, minkä ympärillä oli jotkut piikit, joten se teki pahaa jälkeä. Tuossa tilanteessa tuli taas mieleen se juttu, että minkä hemmetin takia tasa-arvoisessa yhteiskunnassa väitetään, ettei naisia saa lyödä, mutta tutkimusten mukaan nuoret naiset ovat nuoria miehiä agressiivisia. Eli naisilla ei tarvitse olla mitään itsesuojeluvaistoa ja voivat lyödä miehiä turpaan, kun ei voi tulla takaisin neniin. Ihme kirjoittamaton sääntö toikin. Miksei se mene niin, ettei pienempää saa lyödä. Siis silloin ei tulisi tuota hemmetin sukupuolikysymystä tuohon häiritsemään ja naiset eivät voisi olla niin väkivaltaisia kuin nyt. Silloin voisi lyödä takaisin kunnolla leukaan, jos se nainen on isompi kuin mies kuten oli tässä tapauksessa. Itse tapauksessa kävi sitten niin, että hieman tuon jälkeen nainen poistettiin ravintolasta, kun oli sönköttänyt baarimikolle jotain, joka ei suostunut hänelle enää myymään.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Naisiakin muka pitäisi ymmärtää, eikä saa mukamas syyttää huoraamisesta, jos yrittävät pummia drinksuja tai kusettaa dinnerit miehen maksettavaksi.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, tapahtuuko sinulle useinkin tuollaista että naiset pyrkisivät maksattamaan sinulla juomat tai safkat? Muistelen että olet samasta sinänsä ikävästä ilmiöstä aiemminkin maininnut. Mistä se mielestäsi johtuu että sinulta koetetaan pummata asioita?

Joskus aikoinaan kun kävin enemmän viihteellä, niin ehkä joskus joku satunnainen horo koetti ottaa juotettavan roolin, mutta todella harvinaista tuo oli. Tietysti itse saatoin tarjota joskus ystävällisyyttäni jollekulle juoman, mutta aika moni tarjosi takaisin myöhemmin. Tai sitten haettiin vuorotellen, jos juominen maistui enemmän. Jos taas menin jonkun naisen kanssa ulos, niin oli itsestään selvää että molemmat maksavat omat laskunsa itse. Nykyinen vaimokin on sitä sarjaa ettei siivellä eletä eikä elätetä.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ikinä en ole tarjonnut enkä aio tarjota kellekään misulle juotavaa. Jos hieno seurani ei muuten kelpaa niin ei sitten. Tosin kerran olen itse päässyt nauttimaan ilmaisista juomista, kun olin 16-vuotiaana Siljalla ja joku +35 akka tuli siihen jotain sössötämään. Kohteliaasti kuuntelin ja tämä rouva tarjoili mulle sitten juomia muutaman tunnin puhuen jotain paskaa samalla.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on loistava tilaisuus kaikille niille, jotka tykkäävät hoitaa naisten etsimisen hakulomakkeiden ja muiden vastaavien sopimusneuvotteluiden avulla! Tästä vain lomaketta täyttämään ja toivomaan parasta (linkki vie seuranhakuilmoitukseen). Kannattaa huomata, että lopussa on tilaa myös omille kommenteille, joten voi kysyä esimerkiksi saksankielentaidosta tai millä aikataululla se voidaan ottaa haltuun.

Ei kannata muutenkaan ottaa liian pilkuntarkasti kaikkea mitä ilmoituksessa lukee, sillä sama henkilö ilmoittelee itsestään välillä tamperelaisena lääkisopiskelijana ja välillä taas helsinkiläisenä psykologian opiskelijana, joka mm rakastaa suihinottamista. Vinkkinä myös, että yleensä hän hakee pelkästään lentäjiä tai lennonjohtajia tai kyseisiin ammatteihin opiskelevia henkilöitä.

Kai muuten jokainen kunnon jatkislainen sitten ilmoittaa suosikkileffakseen Lämärin.
 
HIFK, missä raporttisi viipyy? Onko mitään tapahtunut kolmen kuukauden aikana?

Omista asioista ei kerrottavaa. Paitsi että oon täysi paska ja mun viesteihin ei kiinnosta vastata. Näin siis eräs tyttö kirjoitti, kun ihan asiallisesti kuulumisia kyselin. Kysyin mm. että onko käynyt vielä paljon lätkäpelejä katsomassa. Ei mun näköjään kannata olla ystävällinen ollenkaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikinä en ole tarjonnut enkä aio tarjota kellekään misulle juotavaa.
Mulle taas kävi kerran niin, että kaksi tyttöä halusivat välttämättä tarjota mulle vodkapaukun. Kuulemma sen drinkin jälkeen mentäisiin Hotelli Metropoliin, mä ja ne kaksi tyttöä you know. Muutamankin kerran kieltäydyin siitä paukusta, mutta lopulta suostuin kun niin monta kertaa sitä jankuttivat. Se paukku piti juoda ykkösellä alas, ja vielä toisenkin kerran sanoivan niin varmistaakseen, että olin ymmärtänyt pelin hengen. Okei, okei. Heti sen vodkan juotuani tajusin, ettei se maistunut vodkalta. Yritin sitten lähteä pois siitä, mutta ei se tyttö päästänyt. Armeija-tyylinen tiukka komento tuli istua alas. Siinä vaiheessa mä kävelin sen yli ja lähdin pois. Tosin ei se ilmainen drinkki ollut kun lähtiessä heitin lompakosta pari pientä seteliä siihen pöydällä. Noin kolme metriä pääsin siitä paikalta eteenpäin kunnes *ZUP*, aamulla heräsin hotellihuoneestani. Pyörrytti aika paljon ja ensimmäistä kertaa elämäni aikana närästi. Mitähän lie sillä välin tapahtunut. Lompakko, kännykkä ja kamera olivat kaikki tallessa. Kolmatta päivää olin jo ryyppäämässä, joten pieni suojakännikin oli jo päällä, jos sillä nyt oli mitään merkitystä.

Koko sydämestäni toivon, että siinä vodkassa oli tyrmäystippoja. Siis mä ja ne kaksi naista ja Hotel Metropoll ja... ai jai jai jai.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
No, tänään tuli lisää ns. vettä myllyyn, kun Facebook kertoi hänen kuuntelevan Spotifyta (jonka minä asensin hänen koneelleen, kun hän ei osannut) ja sieltä Smurffien levyä...

Tajuatko, kuinka vaikeaa on putsata nenästä lentänyt limu läppärin näppikseltä??!!! Ei saa tappaa ihmisiä nauruun...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun nyt töllöstä alkaa/alkoi(?) tosi-tv -ohjelma nimeltä 'Tallinna', eli suomalaisten toilailuja Tallinnassa, niin toivon todella, että ruudussa nähdään myös jossain jaksossa "pettterin parhaat".
Heh. Totta puhuen ei mun reissuissani kyllä oikeasti mitään kovinkaan erikoista tapahdu, tai varsinkaan mitään sellaista mikä tv-katsojia kiinnostaisi. Laivallakin istun yleensä yksin nurkkapöydässä ja katselen karaokea. Pihinä miehenä ostan monesti kaljatkin vasta Tallinnassa. Ja perillä ollessani kiertelen ankeiden lähiöiden nuhjuisia kuppiloita tai jotain muuta vastaavaa, yleensä vielä yksin ja kauheassa krapulassa. Tyttöjä tavatessa tietenkin näkee ja kokee kaikenlaista jännää, mutta melko ankeaa se loppupeleissä on, vaikka toisaalta onhan siinä touhussa tietenkin se oma viehätyksensä. Kameran edessä olisin luultavasti paskat housuissa. Eikä ihan kaikille sukulaisille viitsi tästä harrastuksesta kertoa, vaikka kyllähän aika moni jo taitaa tietää kun sana on levinnyt. Toisaalta, hieman kyllä harmittaa kun en tuosta ohjelma tiennyt kun ihmisiä hakivat mukaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Yks mimmi on jostain syystä meikäläiseen kovin ihastunut yhä edelleen, vaikka sen kanssa vaan hiukan nuschaistiin jokunen kuukausi sitten. Totesin jo silloin, että hyvistä sänkysessioista huolimatta mimmi ei kiinnosta muutoin millään tasolla. Hän ei mm. tajua englantia juuri yhtään ja on muutenkin ihan eri aaltopituudella (haaveilee vain perheestä, piste). No, tänään tuli lisää ns. vettä myllyyn, kun Facebook kertoi hänen kuuntelevan Spotifyta (jonka minä asensin hänen koneelleen, kun hän ei osannut) ja sieltä Smurffien levyä...

No sen kun käyt neitosta nuschimassa jatkossakin, hemmettiäkö sitä mitään enkuntunteja pitämään? Sitä paitsi vain saksa on rakkauden kieli.

Jos ja kun et mitään vakavampaa naisen kanssa aio, niin se on toki hyvä ajoissa neidolle mainita, mutta sänkysessioita voit toki harrastaa mikäli nainen sellaiseen on suostuvainen. Älä vain anna hänen valita taustamusiikkia aktin ajaksi, silloin kurtistuisit siniseksi pätkäksi.

Pidemmän parisuhteen kannalta tuollainen smurffailu toki olisi lähes ehdoton "ei". Tosin niin olisi Facebookin käyttökin ylipäätään, tai lievimmässäkin tapauksessa sellainen Facebookin käyttö, että muut saisivat tietää yhtään mitään käyttäjästä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
HIFK, missä raporttisi viipyy? Onko mitään tapahtunut kolmen kuukauden aikana?

Omista asioista ei kerrottavaa. Paitsi että oon täysi paska ja mun viesteihin ei kiinnosta vastata. Näin siis eräs tyttö kirjoitti, kun ihan asiallisesti kuulumisia kyselin. Kysyin mm. että onko käynyt vielä paljon lätkäpelejä katsomassa. Ei mun näköjään kannata olla ystävällinen ollenkaan.

Itse asiassa kun kysyit, niin ajattelin aktivoitua taas palstalle. Eikä vain tässä keskustelussa vaan esim. NHL-puolella, kun vain aikaa riittää.

Mutta tänään tossa illan viimeisiä hitaita vedellessä, niin eräs aika tukevahko nainen tuli kanssani tanssimaan ja sanoi että "auta minua". Joku mies oli tarrannut häneen kiinni ja kun menin hänen luokseen (hän oli siis jo katsellut minua sillä silmällä), niin oli täysin vietävissä. Hyväilin häntä tanssilattialla ja hän hyväisi minua, jopa puristeli perseestä ja oli kyllä todella antavan oloinen. Siis todella antavan oloinen, jopa ihmettelin, että mitäs nyt. Mies jäi täysin taka-alalle katselemaan.

Tanssin aikana nainen alkoi suutelemaan kiihkeästi ja oli täysin vietävissä. Suutelin totta kai takaisin ja annoin olettaa kaikenlaista. Suutelua kesti melkein koko biisin ajan ja lopulta sanoi, että hänen miehensä odottaa häntä. Kysyin että onko hän varma asiasta ja yritin saada häntä messiin (edes joku nainen olisi hyvä tässä vaiheessa), mutta ei lähtenyt. Meni sitten sen toisen miehen luokse. En ole varma, että seurustelevatko todella, mutta ei kyllä näyttänyt siltä ollenkaan.

Että mikäköhän tässä on taustalla? Muuten ei ole kyllä tapahtunut omalla naisrintamalla mitään. Illalla Vancouver-Boston, jos jotakin kiinnostaa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mitäs muuten kuuluu nimimerkille HIFK? Hänellä oli muistaakseni 3kk panna tänne puolelle, mutta eikös se ole hiljattain päättynyt? Miten mahtaa tilanne sen opettajattaren kanssa edistyä?

Joo, ehkä ei kannattaisi edes aloittaa, mutta eipä mitään kummempaa. Treffeillä oltiin, kuten silloin kerroin, eikä sen jälkeen mitään ihmeempää. Luuliko sitten, että haluan vain yhden illan juttuja, mutta moikattu on silloin kun nähty. Aika vaivautunut tunnelma. Ehkä taustalla on jotain, ehkä ei. Enkä oikein vaivaudu edes yrittämään ottaa selvää, mielestäni tuo välttely on jo selvä merkki siitä, että ei vain kiinnosta.

Sääli sinänsä, itse kyllä ajattelen tilanteen niin, että minulla olisi paljonkin annettavaa kyseiselle naiselle, ja vielä nimenomaan hänelle. Hän ei siis ole todellakaan mikään kuka tahansa kiksautettava, vaan ainakin omasta mielestäni hyvinkin ainutlaatuinen tapaus. En tiedä muiden miesten mielestä, mutta omasta mielestäni juuri sellainen, jonka eteen voisi jopa tehdä ja yrittääkkin jotain.

Itse vain viehätyn noista reilu kolmekymppisistä naisista, mutta eipä ole yhtään onnistunutta osunut kohdalle. Tietysti jotain yhden illan juttua on hakenut myös nuoremmista, mutta ei vain ole tärpännyt niistäkään. Lähellä on ollut joidenkin ylipainoisten kanssa, mutta tämänpäiväinen oli jo kasvoiltaan aika hyvännäköinen. Eli parempaan päin ehkä ollaan menossa, mitään toiveita en aseta, mutta ehkä parempaan.

Tuon opettajattaren kaltaiselle naiselle olisi itsellä jo selkeästi tarjota jotain kuin pelkkään panoa. Siis jotain, missä kyseinen nainen tuntisi jo olevansa nainen. En tiedä, onko vain nuoruuden intoa, mutta kuitenkin. Joku nuorempi nainen tulee vastaan ja ajattelee, että meneehän tämä näinkin, mutta hänen kaltaisensa nainen, niin huhhuh.

Mutta se siitä, eipä onnistunut tänäänkään vaikka odotukset olivatkin korkeita sen naisen takia. Ei mikään saavutus olisi ollut, mutta selkeästi sellainen upgreidaus omaan käteen verrattuna.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todettiin, että ajoitus on mättänyt välillämme kaiken aikaa. Ja että jos nyt päätetään köyriä, niin siitä ei seuraa kuin ongelmia. Ans kattoo kuin käy.

No ei köyrimiseen kai nyt sentään sentään mitään sen kummempaa ajoitusta tarvita. Tietysti plussaa on, että huoneessa ei juuri sillä hetkellä ole älyttömästi muita.

Ja mitä ongelmiin tulee, niin ei kai niitä kannata etukäteen miettiä, häh?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen viimeaikoina, oikeastaan edellisvuonna ruvennut ihmettelemään sitä, että ykskaks on itseäni vanhemmat naiset (ikähaarukka n. 35-50) ruvenneet ottamaan yhteyttä ja kiinnostumaan meikäläisestä. Ihan ykskaks, aiemmin ei juurikaan mitään tuollaista. Onko se nyt jotain sellaista, että kun olen päälle kolmikymppinen niin niiden on turvallista aloittaa pokailu, eikä saa kuitenkaan syytöksiä siitä, että on liian nuoren lihan perässä? Kummia juttuja. No, ei siinä mitään. Ihan imartelevaa ja usein tuonikäiset naiset vaikuttaa paljon kiimaisemmilta kuin vähän nuoremmat.

En tiedä olenkohan tästä ennenkin jossain ihmetellyt, mutta ihmetellään nyt lisää.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Mitä vähemmän naista huomioi, sitä enemmän ne kaipaa sua.

Sairasta.

Tämän oon itekki todennu moneen otteeseen ja pidän sitä aina yhtä sairaana.

Omat naisasiat on tällä hetkellä osastolla "ihan jees". Jonkinnäköstä sutinaa on ollut nätin tyttösen kanssa, mutta ihan täyttä fiilistä ei oo häneenkään saanu kun kuitenkin exää sisimmässän kaipaa. Mutta eteenpäin on kesästä menty, ainaki pikkusen. Entiä, onko exä aistinut tämän jotain kautta (kun ei ole yhteyttä juuri pidettu ja naisilla kun onse ihme aisti?) kun tässä tuli tekstiviesti jossa kertoi katsoneensa erästä tv-ohjelmaa, joka oli ns. meidän juttu ja sanoi, että kyseinen jakso toi mut mieleen ja siitä oli tullut vähän ikävä. Ystävällisesti vastasin viestiin mutta oon ylpeä siitä, että hoidin vastauksen kasuaalisti "se on hyvä jakso" enkä kommentoinut ikävää mitenkään.

Ihmettelin kyllä viestin sisältöä, sillä hän ei oo kertaakaan eron jälkeen (reilu 6kk) sanonut mitään tommosta. Tiä sitten mitä mun pään sekottamista tolla koitettiin saada aikaan?
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. En ole pariin päivään ollut missään yhteydessä tuohon kaipaamaani naiseen. Alkuun sai taistella itsensä kanssa ettei todellakaan laita mitään edes lyhyttä viestiä. Nyt sieltä tuli jo aamupäivällä joulun toivotukset. Tulkitsen sen niin, että siellä kyllä mietitään meikäläistä. Hyvä merkki.

Seuraava siirtoni tässä psykologisessa rakkauden pelissä on etten tee mitään. Ehkä laitan illalla jonkun hyvin lyhyen jouluntoivotus-viestin. Saa nyt marinoitua rauhassa.
Tilanne on tavallaan edennyt ja tavallaan taasen ei.
Hiljaisuus jatkui vähäisin viestien vaihdoin katketen kokonaan uuden vuoden aikoihin jolloin oletin homman olevan ohi. Lähdin sitä sitten suoraan kysymään onko näin ja vastauksia alkoi tulemaan liittyen hänen omaan elämäntilanteeseen (uusi työ, stressiä, unettomuutta jne.) Välillä on todella aktiivinen kommunikoimaan (öisinkin) ja joskus saattaa mennä muutama päivä ettei kuulu mitään.

Torstai-iltana laitoin sitten sellaisen "all in" tyylisen viestin jossa purin tuntojani ja halusin tietää vastauksia jatkon suhteen. Sanoi pitävänsä minusta todella paljon, mutta on kaksi asiaa jotka huolettaa. Toinen siis tuo aiemmin mainittu exäni pelkääminen sekä toinen erilaiset tottumukset alkoholin käytön suhteen jonka pelkää tuovan ennen pitkää ongelmia. Hän on lähes absolutisti, kun minun käyttöni on normaalimpaa. Exäni suhteen uskon, että sain vakuuteltua hänelle ettei ole syytä huoleen. Alkoholista sanoin, että hänen seurassaan voin hyvinkin olla ilman ja pitkiäkin aikoja (aion jokatapauksessa olla nyt useamman kuukauden ilman pisaraakaan), mutta kokonaan en luovu - kyllä pitää kavereiden kanssa välillä päästellä.

Lauantaina nähtiin. Vietettiin päivä yhdessä, käytiin syömässä, juteltiin ja oli mukavaa. Vältin tarkoituksella syvällisiä keskustelua "meistä" etten laita liikaa painetta. Heitin illalla kotiin ja siinä halatessamme hän sujautti minulle henkilökohtaisen ja kauniin lahjan taskuun. En nyt viitsi sitä tässä mainita, mutta tykkäsin siitä, sen kauneudesta sekä etukäteen suunnitellusta toteutuksesta.

Kai tätä pitää sitten tulkita niin, että jotain on ilmassa mutta on varovainen ja luulen myös että halua testata kärsivällisyyttäni, olenko tosissani. Sinänsä se sopii sillä tässä ei ole mikään kiire. Aion kevään aikana pitkälti keskittyä itseeni, niin henkiseen kuin fyysiseen hyvinvointiin. Ja laittoi tuo kuvia sähköpostiini yhteiseltä viikonloppu-matkaltamme jossa samassa jakelussa oli hänen äitinsäkin :-)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko sanoa, että yleensä tämä ketju on täynnä sellaista peruspaskaa (mukaan lukien omat kirjoitukseni), mutta nyt tuli kyllä kerrankin hyvä mieli tuosta Metukan viestistä. Niin paljon on mies joutunut kestämään.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Yhdyn mieluusti yllä kirjoitettuun. Aika vakavaksi veti Metukan puolesta nuo aiemmin kirjoittamansa kokemukset. En tiedä mitä olisin itse ajatellut ja tehnyt vastaavassa tilanteessa, enkä halua edes kuvitella. Pitäisi vaan vastoinkäymisten kohdalla jaksaa sinnitellä kohti parempaa.

Hattua pitää Metukalle nostaa siitä että nyt on taas elämää ja meininkiä!
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä, että jollain edes nappaa ja vihdoin luistaa. Itsekkin on pakko purkaa tätä pahaa oloa tänne sitten. Hieman on ristiriitaiset tuntemukset yhtä naista kohtaan. Tapailtu ollaan nytten tuosta joulukuun alusta asti. Nyt on oikeastaan uuden vuoden jälkeen ollut vähän outoa toimintaa sieltä suunnalta. Välillä tuntuu ettei naista kiinosta hevon vittuakaan minä ja välillä sitten tilanne onkin toisinpäin. Viikonloppunakin sattui kummallisesti toisena päivänä heräämään vasta kuuden jälkeen ja sunnuntaina hän sai vasta illalla kännykän jätettyä sen jonnekkin klubille vahingossa. Voihan se noinkin olla, mutta olimme myös puhuneet siitä, että nähtäisimme viikonloppuna, jos siihen aikaa jää. Näin ollen tuossa on myös helpot syyt olla vastaamatta päivemmällä viestiin.

Sitten tuleekin maanantain ja hän pyytääkin luistelemaan kavereidensa kanssa ja iltaa istumaan. Yökin tuli yhdessä vietettyä, mutta sekin vaikutti niin ristiriitaiselta. Välillä "työnsi", mut pois ja hetken päästä kömpi takaisin kainaloon. Kait tässä pitäisi alkaa samaa taktiikkaa käyttämään, kun Metukka. Ei minkäänlaista yhteyttä ja katsotaan huomaako nainen mitään vai ei. Tulisi olemaan vaan pirun vaikeaa, koska mietin aivan liikaa erilaisia vaihtoehtoja jokaiseen paikkaan, että miten asia meni/menee/tulee menemään. Liikaa pohdin ja välillä alkaa se mielikuvituskin laukkamaan. Perseestä suoraan sanottuna.

Katsellaan mitä tämä ilta tuo tullessaan, kun kummatkin olemme menossa opiskelijabileisiin. Eksynkö jälleen samaan sänkyyn hänen kanssaan vai mitäs.
 
Kuulostaapa siltä, että miettii kahden henkilön välillä tai on muutenvaan epävarma haluistaan. Jos taustalla on toinen jätkä, niin aika paha sinänsä, koska et oikeastaan voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Sisimpään kun rakastutaan, niin ei siinä pidemmän päälle mitkään huolenpito-temput mielestäni tepsi. Siinä tapauksessa neiti valitsee sen "oikean", eli 50% mahdollisuuden sinullakin :D

Kyse voi tosiaankin olla myös epävarmuudesta, ja voisin periaatteessa tunnistaa itseni tuosta naisesta, vaikka olenkin mies. En koe kaikkina hetkinä olevani valmis parisuhteeseen, vaan aina viimeiseksi tulee mieleen "miksei sinkku?" ja homma saattaa lässähtää siihen. On ollut montakin naista tyrkyllä tyttöystäväksi tässä edellisen vuoden aikan ja kaikkien kohdalla myös halusin sitä, eräällä tavalla. Kuitenkin sattui päiviä tai ajanjaksoja, jolloin en todellakaan halunnut ylipäätään olla kenenkään kanssa suhteessa, vaan ennemminkin vapaana ja villinä sinkkuna. Sitten tuli taas romanttinen fiilis ja saatoin kutsua sen hetken "targetin" jonnekin mukaani, treffeile jne. En voi valehdella, että usein myös peruin niitä yllämainitun syyn takia, ja sepäs varmaan kiristi tyttöjen hermoja. En kuitenkaan voi asialle mitään, se vaan menee sillä tavalla... Ehkäpä syy löytyy itse naisista, että kukaan heistä ei ollut minulle se oikea, mutta en sitten tiedä. Oikeastaan elämässäni oli pari vuotta takaperin nainen, josta välitin yli kaiken ja halusin seurustella alusta loppuun, mutta silloin ei vuorollaan lämmennyt toinen osapuoli ja homma kusikin siihen :D.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Olen huomannut, että olen asian ytimessä. Lähes kaikki miehet valittavat samasta, että nainen kusettaa rahoja. Tiedän sellaisia varakkaita kavereita, jotka väittävät, että nainen maksaa esim. 200te tai miljoonan vuodessa. Minulla on myöskin kavereita, jotka valittavat sitä, ettei oikein voi sanoa naiselle, jos bisnekset luistavat, koska nainen törsäisi muuten heti Gucci liikkeessä liikaa. Jotkut jopa ajavat naisen seurassa huonommalla autolla kuin muuten, jotta hyväksikäytön laajuus ja todennäköisyys on alhaisempi. En tajua mikseivät he tee asialle mitään. Niinpä itse harkitsen uuden uskonnon perustamista. Se ei perustu millekään raamatulle, vaan sille, että jokainen maksaa omat kulunsa. Silloin ei juomia tarvitse kenenkään ostella ja eipä aikaakaan kun pidän puheita jossakin 100 tuhannen hengen stadioneilla, kun filosofia menee kuin häkä päähän. Silloin loppuu kyllä naistenlehtien lukeminen, kun naiset joutuvat lukemaan talouslehtiä, jotta voivat ylläpitää kulutustaan.

Mainio fiilis kyllä, kun kusettajille tulee huonot ajat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös