Mainos

Naisasiat

• 7 594 344
  • 26 629

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun nyt töllöstä alkaa/alkoi(?) tosi-tv -ohjelma nimeltä 'Tallinna', eli suomalaisten toilailuja Tallinnassa, niin toivon todella, että ruudussa nähdään myös jossain jaksossa "pettterin parhaat".
Heh. Totta puhuen ei mun reissuissani kyllä oikeasti mitään kovinkaan erikoista tapahdu, tai varsinkaan mitään sellaista mikä tv-katsojia kiinnostaisi. Laivallakin istun yleensä yksin nurkkapöydässä ja katselen karaokea. Pihinä miehenä ostan monesti kaljatkin vasta Tallinnassa. Ja perillä ollessani kiertelen ankeiden lähiöiden nuhjuisia kuppiloita tai jotain muuta vastaavaa, yleensä vielä yksin ja kauheassa krapulassa. Tyttöjä tavatessa tietenkin näkee ja kokee kaikenlaista jännää, mutta melko ankeaa se loppupeleissä on, vaikka toisaalta onhan siinä touhussa tietenkin se oma viehätyksensä. Kameran edessä olisin luultavasti paskat housuissa. Eikä ihan kaikille sukulaisille viitsi tästä harrastuksesta kertoa, vaikka kyllähän aika moni jo taitaa tietää kun sana on levinnyt. Toisaalta, hieman kyllä harmittaa kun en tuosta ohjelma tiennyt kun ihmisiä hakivat mukaan.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Yks mimmi on jostain syystä meikäläiseen kovin ihastunut yhä edelleen, vaikka sen kanssa vaan hiukan nuschaistiin jokunen kuukausi sitten. Totesin jo silloin, että hyvistä sänkysessioista huolimatta mimmi ei kiinnosta muutoin millään tasolla. Hän ei mm. tajua englantia juuri yhtään ja on muutenkin ihan eri aaltopituudella (haaveilee vain perheestä, piste). No, tänään tuli lisää ns. vettä myllyyn, kun Facebook kertoi hänen kuuntelevan Spotifyta (jonka minä asensin hänen koneelleen, kun hän ei osannut) ja sieltä Smurffien levyä...

No sen kun käyt neitosta nuschimassa jatkossakin, hemmettiäkö sitä mitään enkuntunteja pitämään? Sitä paitsi vain saksa on rakkauden kieli.

Jos ja kun et mitään vakavampaa naisen kanssa aio, niin se on toki hyvä ajoissa neidolle mainita, mutta sänkysessioita voit toki harrastaa mikäli nainen sellaiseen on suostuvainen. Älä vain anna hänen valita taustamusiikkia aktin ajaksi, silloin kurtistuisit siniseksi pätkäksi.

Pidemmän parisuhteen kannalta tuollainen smurffailu toki olisi lähes ehdoton "ei". Tosin niin olisi Facebookin käyttökin ylipäätään, tai lievimmässäkin tapauksessa sellainen Facebookin käyttö, että muut saisivat tietää yhtään mitään käyttäjästä.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
HIFK, missä raporttisi viipyy? Onko mitään tapahtunut kolmen kuukauden aikana?

Omista asioista ei kerrottavaa. Paitsi että oon täysi paska ja mun viesteihin ei kiinnosta vastata. Näin siis eräs tyttö kirjoitti, kun ihan asiallisesti kuulumisia kyselin. Kysyin mm. että onko käynyt vielä paljon lätkäpelejä katsomassa. Ei mun näköjään kannata olla ystävällinen ollenkaan.

Itse asiassa kun kysyit, niin ajattelin aktivoitua taas palstalle. Eikä vain tässä keskustelussa vaan esim. NHL-puolella, kun vain aikaa riittää.

Mutta tänään tossa illan viimeisiä hitaita vedellessä, niin eräs aika tukevahko nainen tuli kanssani tanssimaan ja sanoi että "auta minua". Joku mies oli tarrannut häneen kiinni ja kun menin hänen luokseen (hän oli siis jo katsellut minua sillä silmällä), niin oli täysin vietävissä. Hyväilin häntä tanssilattialla ja hän hyväisi minua, jopa puristeli perseestä ja oli kyllä todella antavan oloinen. Siis todella antavan oloinen, jopa ihmettelin, että mitäs nyt. Mies jäi täysin taka-alalle katselemaan.

Tanssin aikana nainen alkoi suutelemaan kiihkeästi ja oli täysin vietävissä. Suutelin totta kai takaisin ja annoin olettaa kaikenlaista. Suutelua kesti melkein koko biisin ajan ja lopulta sanoi, että hänen miehensä odottaa häntä. Kysyin että onko hän varma asiasta ja yritin saada häntä messiin (edes joku nainen olisi hyvä tässä vaiheessa), mutta ei lähtenyt. Meni sitten sen toisen miehen luokse. En ole varma, että seurustelevatko todella, mutta ei kyllä näyttänyt siltä ollenkaan.

Että mikäköhän tässä on taustalla? Muuten ei ole kyllä tapahtunut omalla naisrintamalla mitään. Illalla Vancouver-Boston, jos jotakin kiinnostaa.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mitäs muuten kuuluu nimimerkille HIFK? Hänellä oli muistaakseni 3kk panna tänne puolelle, mutta eikös se ole hiljattain päättynyt? Miten mahtaa tilanne sen opettajattaren kanssa edistyä?

Joo, ehkä ei kannattaisi edes aloittaa, mutta eipä mitään kummempaa. Treffeillä oltiin, kuten silloin kerroin, eikä sen jälkeen mitään ihmeempää. Luuliko sitten, että haluan vain yhden illan juttuja, mutta moikattu on silloin kun nähty. Aika vaivautunut tunnelma. Ehkä taustalla on jotain, ehkä ei. Enkä oikein vaivaudu edes yrittämään ottaa selvää, mielestäni tuo välttely on jo selvä merkki siitä, että ei vain kiinnosta.

Sääli sinänsä, itse kyllä ajattelen tilanteen niin, että minulla olisi paljonkin annettavaa kyseiselle naiselle, ja vielä nimenomaan hänelle. Hän ei siis ole todellakaan mikään kuka tahansa kiksautettava, vaan ainakin omasta mielestäni hyvinkin ainutlaatuinen tapaus. En tiedä muiden miesten mielestä, mutta omasta mielestäni juuri sellainen, jonka eteen voisi jopa tehdä ja yrittääkkin jotain.

Itse vain viehätyn noista reilu kolmekymppisistä naisista, mutta eipä ole yhtään onnistunutta osunut kohdalle. Tietysti jotain yhden illan juttua on hakenut myös nuoremmista, mutta ei vain ole tärpännyt niistäkään. Lähellä on ollut joidenkin ylipainoisten kanssa, mutta tämänpäiväinen oli jo kasvoiltaan aika hyvännäköinen. Eli parempaan päin ehkä ollaan menossa, mitään toiveita en aseta, mutta ehkä parempaan.

Tuon opettajattaren kaltaiselle naiselle olisi itsellä jo selkeästi tarjota jotain kuin pelkkään panoa. Siis jotain, missä kyseinen nainen tuntisi jo olevansa nainen. En tiedä, onko vain nuoruuden intoa, mutta kuitenkin. Joku nuorempi nainen tulee vastaan ja ajattelee, että meneehän tämä näinkin, mutta hänen kaltaisensa nainen, niin huhhuh.

Mutta se siitä, eipä onnistunut tänäänkään vaikka odotukset olivatkin korkeita sen naisen takia. Ei mikään saavutus olisi ollut, mutta selkeästi sellainen upgreidaus omaan käteen verrattuna.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todettiin, että ajoitus on mättänyt välillämme kaiken aikaa. Ja että jos nyt päätetään köyriä, niin siitä ei seuraa kuin ongelmia. Ans kattoo kuin käy.

No ei köyrimiseen kai nyt sentään sentään mitään sen kummempaa ajoitusta tarvita. Tietysti plussaa on, että huoneessa ei juuri sillä hetkellä ole älyttömästi muita.

Ja mitä ongelmiin tulee, niin ei kai niitä kannata etukäteen miettiä, häh?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen viimeaikoina, oikeastaan edellisvuonna ruvennut ihmettelemään sitä, että ykskaks on itseäni vanhemmat naiset (ikähaarukka n. 35-50) ruvenneet ottamaan yhteyttä ja kiinnostumaan meikäläisestä. Ihan ykskaks, aiemmin ei juurikaan mitään tuollaista. Onko se nyt jotain sellaista, että kun olen päälle kolmikymppinen niin niiden on turvallista aloittaa pokailu, eikä saa kuitenkaan syytöksiä siitä, että on liian nuoren lihan perässä? Kummia juttuja. No, ei siinä mitään. Ihan imartelevaa ja usein tuonikäiset naiset vaikuttaa paljon kiimaisemmilta kuin vähän nuoremmat.

En tiedä olenkohan tästä ennenkin jossain ihmetellyt, mutta ihmetellään nyt lisää.

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Mitä vähemmän naista huomioi, sitä enemmän ne kaipaa sua.

Sairasta.

Tämän oon itekki todennu moneen otteeseen ja pidän sitä aina yhtä sairaana.

Omat naisasiat on tällä hetkellä osastolla "ihan jees". Jonkinnäköstä sutinaa on ollut nätin tyttösen kanssa, mutta ihan täyttä fiilistä ei oo häneenkään saanu kun kuitenkin exää sisimmässän kaipaa. Mutta eteenpäin on kesästä menty, ainaki pikkusen. Entiä, onko exä aistinut tämän jotain kautta (kun ei ole yhteyttä juuri pidettu ja naisilla kun onse ihme aisti?) kun tässä tuli tekstiviesti jossa kertoi katsoneensa erästä tv-ohjelmaa, joka oli ns. meidän juttu ja sanoi, että kyseinen jakso toi mut mieleen ja siitä oli tullut vähän ikävä. Ystävällisesti vastasin viestiin mutta oon ylpeä siitä, että hoidin vastauksen kasuaalisti "se on hyvä jakso" enkä kommentoinut ikävää mitenkään.

Ihmettelin kyllä viestin sisältöä, sillä hän ei oo kertaakaan eron jälkeen (reilu 6kk) sanonut mitään tommosta. Tiä sitten mitä mun pään sekottamista tolla koitettiin saada aikaan?

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
No niin. En ole pariin päivään ollut missään yhteydessä tuohon kaipaamaani naiseen. Alkuun sai taistella itsensä kanssa ettei todellakaan laita mitään edes lyhyttä viestiä. Nyt sieltä tuli jo aamupäivällä joulun toivotukset. Tulkitsen sen niin, että siellä kyllä mietitään meikäläistä. Hyvä merkki.

Seuraava siirtoni tässä psykologisessa rakkauden pelissä on etten tee mitään. Ehkä laitan illalla jonkun hyvin lyhyen jouluntoivotus-viestin. Saa nyt marinoitua rauhassa.
Tilanne on tavallaan edennyt ja tavallaan taasen ei.
Hiljaisuus jatkui vähäisin viestien vaihdoin katketen kokonaan uuden vuoden aikoihin jolloin oletin homman olevan ohi. Lähdin sitä sitten suoraan kysymään onko näin ja vastauksia alkoi tulemaan liittyen hänen omaan elämäntilanteeseen (uusi työ, stressiä, unettomuutta jne.) Välillä on todella aktiivinen kommunikoimaan (öisinkin) ja joskus saattaa mennä muutama päivä ettei kuulu mitään.

Torstai-iltana laitoin sitten sellaisen "all in" tyylisen viestin jossa purin tuntojani ja halusin tietää vastauksia jatkon suhteen. Sanoi pitävänsä minusta todella paljon, mutta on kaksi asiaa jotka huolettaa. Toinen siis tuo aiemmin mainittu exäni pelkääminen sekä toinen erilaiset tottumukset alkoholin käytön suhteen jonka pelkää tuovan ennen pitkää ongelmia. Hän on lähes absolutisti, kun minun käyttöni on normaalimpaa. Exäni suhteen uskon, että sain vakuuteltua hänelle ettei ole syytä huoleen. Alkoholista sanoin, että hänen seurassaan voin hyvinkin olla ilman ja pitkiäkin aikoja (aion jokatapauksessa olla nyt useamman kuukauden ilman pisaraakaan), mutta kokonaan en luovu - kyllä pitää kavereiden kanssa välillä päästellä.

Lauantaina nähtiin. Vietettiin päivä yhdessä, käytiin syömässä, juteltiin ja oli mukavaa. Vältin tarkoituksella syvällisiä keskustelua "meistä" etten laita liikaa painetta. Heitin illalla kotiin ja siinä halatessamme hän sujautti minulle henkilökohtaisen ja kauniin lahjan taskuun. En nyt viitsi sitä tässä mainita, mutta tykkäsin siitä, sen kauneudesta sekä etukäteen suunnitellusta toteutuksesta.

Kai tätä pitää sitten tulkita niin, että jotain on ilmassa mutta on varovainen ja luulen myös että halua testata kärsivällisyyttäni, olenko tosissani. Sinänsä se sopii sillä tässä ei ole mikään kiire. Aion kevään aikana pitkälti keskittyä itseeni, niin henkiseen kuin fyysiseen hyvinvointiin. Ja laittoi tuo kuvia sähköpostiini yhteiseltä viikonloppu-matkaltamme jossa samassa jakelussa oli hänen äitinsäkin :-)

Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko sanoa, että yleensä tämä ketju on täynnä sellaista peruspaskaa (mukaan lukien omat kirjoitukseni), mutta nyt tuli kyllä kerrankin hyvä mieli tuosta Metukan viestistä. Niin paljon on mies joutunut kestämään.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Yhdyn mieluusti yllä kirjoitettuun. Aika vakavaksi veti Metukan puolesta nuo aiemmin kirjoittamansa kokemukset. En tiedä mitä olisin itse ajatellut ja tehnyt vastaavassa tilanteessa, enkä halua edes kuvitella. Pitäisi vaan vastoinkäymisten kohdalla jaksaa sinnitellä kohti parempaa.

Hattua pitää Metukalle nostaa siitä että nyt on taas elämää ja meininkiä!

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä, että jollain edes nappaa ja vihdoin luistaa. Itsekkin on pakko purkaa tätä pahaa oloa tänne sitten. Hieman on ristiriitaiset tuntemukset yhtä naista kohtaan. Tapailtu ollaan nytten tuosta joulukuun alusta asti. Nyt on oikeastaan uuden vuoden jälkeen ollut vähän outoa toimintaa sieltä suunnalta. Välillä tuntuu ettei naista kiinosta hevon vittuakaan minä ja välillä sitten tilanne onkin toisinpäin. Viikonloppunakin sattui kummallisesti toisena päivänä heräämään vasta kuuden jälkeen ja sunnuntaina hän sai vasta illalla kännykän jätettyä sen jonnekkin klubille vahingossa. Voihan se noinkin olla, mutta olimme myös puhuneet siitä, että nähtäisimme viikonloppuna, jos siihen aikaa jää. Näin ollen tuossa on myös helpot syyt olla vastaamatta päivemmällä viestiin.

Sitten tuleekin maanantain ja hän pyytääkin luistelemaan kavereidensa kanssa ja iltaa istumaan. Yökin tuli yhdessä vietettyä, mutta sekin vaikutti niin ristiriitaiselta. Välillä "työnsi", mut pois ja hetken päästä kömpi takaisin kainaloon. Kait tässä pitäisi alkaa samaa taktiikkaa käyttämään, kun Metukka. Ei minkäänlaista yhteyttä ja katsotaan huomaako nainen mitään vai ei. Tulisi olemaan vaan pirun vaikeaa, koska mietin aivan liikaa erilaisia vaihtoehtoja jokaiseen paikkaan, että miten asia meni/menee/tulee menemään. Liikaa pohdin ja välillä alkaa se mielikuvituskin laukkamaan. Perseestä suoraan sanottuna.

Katsellaan mitä tämä ilta tuo tullessaan, kun kummatkin olemme menossa opiskelijabileisiin. Eksynkö jälleen samaan sänkyyn hänen kanssaan vai mitäs.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuulostaapa siltä, että miettii kahden henkilön välillä tai on muutenvaan epävarma haluistaan. Jos taustalla on toinen jätkä, niin aika paha sinänsä, koska et oikeastaan voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Sisimpään kun rakastutaan, niin ei siinä pidemmän päälle mitkään huolenpito-temput mielestäni tepsi. Siinä tapauksessa neiti valitsee sen "oikean", eli 50% mahdollisuuden sinullakin :D

Kyse voi tosiaankin olla myös epävarmuudesta, ja voisin periaatteessa tunnistaa itseni tuosta naisesta, vaikka olenkin mies. En koe kaikkina hetkinä olevani valmis parisuhteeseen, vaan aina viimeiseksi tulee mieleen "miksei sinkku?" ja homma saattaa lässähtää siihen. On ollut montakin naista tyrkyllä tyttöystäväksi tässä edellisen vuoden aikan ja kaikkien kohdalla myös halusin sitä, eräällä tavalla. Kuitenkin sattui päiviä tai ajanjaksoja, jolloin en todellakaan halunnut ylipäätään olla kenenkään kanssa suhteessa, vaan ennemminkin vapaana ja villinä sinkkuna. Sitten tuli taas romanttinen fiilis ja saatoin kutsua sen hetken "targetin" jonnekin mukaani, treffeile jne. En voi valehdella, että usein myös peruin niitä yllämainitun syyn takia, ja sepäs varmaan kiristi tyttöjen hermoja. En kuitenkaan voi asialle mitään, se vaan menee sillä tavalla... Ehkäpä syy löytyy itse naisista, että kukaan heistä ei ollut minulle se oikea, mutta en sitten tiedä. Oikeastaan elämässäni oli pari vuotta takaperin nainen, josta välitin yli kaiken ja halusin seurustella alusta loppuun, mutta silloin ei vuorollaan lämmennyt toinen osapuoli ja homma kusikin siihen :D.

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Olen huomannut, että olen asian ytimessä. Lähes kaikki miehet valittavat samasta, että nainen kusettaa rahoja. Tiedän sellaisia varakkaita kavereita, jotka väittävät, että nainen maksaa esim. 200te tai miljoonan vuodessa. Minulla on myöskin kavereita, jotka valittavat sitä, ettei oikein voi sanoa naiselle, jos bisnekset luistavat, koska nainen törsäisi muuten heti Gucci liikkeessä liikaa. Jotkut jopa ajavat naisen seurassa huonommalla autolla kuin muuten, jotta hyväksikäytön laajuus ja todennäköisyys on alhaisempi. En tajua mikseivät he tee asialle mitään. Niinpä itse harkitsen uuden uskonnon perustamista. Se ei perustu millekään raamatulle, vaan sille, että jokainen maksaa omat kulunsa. Silloin ei juomia tarvitse kenenkään ostella ja eipä aikaakaan kun pidän puheita jossakin 100 tuhannen hengen stadioneilla, kun filosofia menee kuin häkä päähän. Silloin loppuu kyllä naistenlehtien lukeminen, kun naiset joutuvat lukemaan talouslehtiä, jotta voivat ylläpitää kulutustaan.

Mainio fiilis kyllä, kun kusettajille tulee huonot ajat.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@scholl.
Tässä on vaan se ongelma, että jotkut harvat naiset nyt vaan sattuvat olemaan "Ferrareita", joita kaikki miehet haluaisivat päästä ajelemaan. Harvat vain pääsevät. Jos oluen/siiderin/kahvin tarjoamalla olisi mahdollisuus vaikuttaa mahdollisuuksiin "Ferrari-ajeluun", niin aika moni mies on valmis tähän. Jos itse olet valmis tarjoamaan siiderin, niin ehkä naapurin Repe tarjoaa siiderin+shotin. Siitä se sitten lähtee. Lapasesta. Luulisi sun KKK:n käyneenä ymmärtävän markkinatalouden lait ja sen, että kysynnän ja tarjonnan laki pätee ihan yhtä hyvin tanssilattialla kuin torikaupassa. Jotkut nyt vaan alentuvat antamaan tuotteensa kylkiäisinä yhtä sun toista. Toisille taas raha ei merkitse juuri mitään. Sitä voi antaa pois, ja lahjoittamisesta voi saada hyvän mielen.

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca, Rory McIlroy
Säälittävät vässykät ostavat itsensä tossun alle. Ainakaan mun ylpeyteni ei ole myynnissä.

No eikö se melkein jotain kautta maksa aina. Tarjoaa drinkin pari neidolle tai vaihtoehtoisesti huoralle tuohta lapaan. Ensin mainitussa nauttii useasti sentään molemmat. Jos ei välitä siitä miltä toisesta tuntuu, niin onpahan siinä sentään mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin. Huoraa ei kiinnosta kuin raha. Kaiken lisäksi jos kortit pelaa oikein, niin siinä missä herra A "myy ylpeytensä" ja ostaa pari drinksua, voi kairata samaa koloa niillä uhrauksilla pitkän aikaa. Sen sijaan herra B maksaa römpsästään joka kerta uudestaan ja uudestaan..

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eikö se melkein jotain kautta maksa aina. Tarjoaa drinkin pari neidolle tai vaihtoehtoisesti huoralle tuohta lapaan. Ensin mainitussa nauttii useasti sentään molemmat. Jos ei välitä siitä miltä toisesta tuntuu, niin onpahan siinä sentään mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin. Huoraa ei kiinnosta kuin raha. Kaiken lisäksi jos kortit pelaa oikein, niin siinä missä herra A "myy ylpeytensä" ja ostaa pari drinksua, voi kairata samaa koloa niillä uhrauksilla pitkän aikaa. Sen sijaan herra B maksaa römpsästään joka kerta uudestaan ja uudestaan..
Noh. Mä vähän epäilen, ettei monikaan mies ole välttämättä edes ajatellut miten kalliiksi monet naiset tulevat. Enkä nyt puhu pelkistä "lahjoista", vaan esimerkiksi jos miettii, että kumpi maksaa ruokakaupan ostokset, kumpi ostaa autoon bensat, kumpi maksaa asuntolainan ja sähkölaskut jne. Vanhan totuuden mukaan maksulliset naiset tulevat usein halvemmiksi, ja pitäähän se useinkin paikkaansa. Ns. tavalliset naisethan ovat silloin vielä enemmän "maksullisia". Ja jos maksullisia naisia vertaa vaikkapa baareissa naisten iskemiseen tai parisuhteessa elämiseen, mun mielestäni maksulliset voittavat, jos nyt ei ihan 100-0, niin ainakin 85-15. Tai no riippuu tietenkin naisesta.

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Ja jos maksullisia naisia vertaa vaikkapa baareissa naisten iskemiseen tai parisuhteessa elämiseen, mun mielestäni maksulliset voittavat, jos nyt ei ihan 100-0, niin ainakin 85-15. Tai no riippuu tietenkin naisesta.

Ja oma käsi hakkaa naisen kuin naisen..myönnän, oli tökerö vitsi..

Tuo tavallisen naisen "maksullisuus" riippuu kuitenkin aika paljon tapauksesta. Tuskin se osuus naisista, joka näkee miehessä pelkän lompakon, on kovinkaan suuri. Ja nämä onnen onkijat sitten kyllä erottuvat varmasti pikaisesti joukosta. Uskoisin, että nykynaisista useat jopa vierastavat "mies maksaa"-periaatetta.

Toki myönnän, että näin yksin eläessä rahaa jää säästöön huomattavasti enemmän. Siinä tietysti osasyy on huomattavasti askeettisempi elämäntyyli...

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Toki myönnän, että näin yksin eläessä rahaa jää säästöön huomattavasti enemmän. Siinä tietysti osasyy on huomattavasti askeettisempi elämäntyyli...

Onhan tuo ihan totta ja vielä kun parisuhteeseen lisää pari kakaraa ja sen että rouva hoitaa lapsia kotona, tuntuu ettei mitkään rahat riitä.

vaikka rahaa ei ole juuri yhtään ylimääräistä väitän olevan paljon rikkaampi nyt.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omalla kohdalla olen hyvin usein huomannut, että hyvin useat naiset ovat "omatoimisia" ja maksavat aina oman osuuden kaikesta. Eikä meinaa millään ottaa drinkkejä tai taksimatkoja vastaan. Joten en näe minkäänlaista perustaa, että vakituinen nainen tulisi maksamaan enemmän, kun huora kadunvarrelta.

Nopea tilannepäivitys omasta tilanteesta, että tavattiinhan me tietenkin eilen illalla ja loppuyö menikin sitten hänen kanssaan. Jälleen oli tämä kiinnostusvaihe päällä... pussaili ja nappas kädestä etc. etc. Pyysi jopa itse, että tulisin hänen luokseen yöksi ja tottahan toki menin. Kaveri sanoi tilannettani aika osuvasti ja ihmettelen ettei kyseinen termi ole täällä tullut esille. Ihastuneen miehen syndrooma. Aina pitää jotain masentavaa keksiä. Tai sitten olen vain pelkkä tylsä pessimisti.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Itse en tajua noita, jotka valittavat parisuhteen vievän rahaa. Meinaan elämä on kallista. Tosiasiassa itse ainakin pystyn parisuhteessa pitämään huomattavasti parempaa elintaso yllä, kun kaikilla laskuilla on kaksi maksajaa yhden sijasta. Asun vuodenvarmasti ainakin sata neliötä isommassa talossa kuin yksin ollessani, autoja on yksi enemmän, ja toinen vieläpä aika hyvä sellainen jne. En kertakaikkiaan voi valittaa. Meneehän tuohon melkein kaikki rahat mitä tulee, mutta pidän elintasoamme ihan kohtuullisena, ja on selvää että se jotain myös maksaa.
Okei ehkä sinkkuna ei edes haluaisi asua omakotitaloa, koska mihin sitä tarvisi ylimääräisiä makkareita, mutta itse olen tilaan ja tilanteeseen ylipäätään tyytyväinen. Yksin samaan ei olisi mahdollisuuksia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen joskus joltakin kysynytkin, että kumpaa ne tekisivät mielummin. Söisivät koko loppuelämän ajan päiväruoaksi yhtä ja samaa ruokaa, vaiko panisivat koko loppuelämän ajan yhtä ja samaa naista. Siis kun kyllähän eri ruokien syömistä voi kutsua nautinnoksi, vaikka millaisia herkkuja kun on olemassa, ja samaa voi sanoa eri naisien paneskelustakin. Tai ainakin mä olen sitä mieltä. Onneksi sentään noista ei ole pakko valita toista, vaan voi nautiskella kummastakin.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@scholl
Mulle on jäänyt vähän epäselväksi mihin meinaat rahasi oikein käyttää. Eipä asia minulle tietysti kuulukaan, mutta kuitenkin. Jos et aio hankkia lapsia, eikä rahoista tunnetusti ole itselle hyötyä kuoleman jälkeen, mihin niitä säästät? Olen ymmärtänyt, että olet sen verran varakas, ettei sun tarvitse laskea tuleeko viikonlopun viihdeosuuteen laitettua sata vai kolmesataa euroa. Edelleen voin kysyä, että eikö maineesi pihinä miehenä ole jo levinnyt? Yleensä ne siiderin vonkaajat kyllä nopeasti erottavat joukosta ne, jotka tarjoavat niistä jotka eivät.

Lohipoika

Jäsen
Mä olen joskus joltakin kysynytkin, että kumpaa ne tekisivät mielummin. Söisivät koko loppuelämän ajan päiväruoaksi yhtä ja samaa ruokaa, vaiko panisivat koko loppuelämän ajan yhtä ja samaa naista. Onneksi sentään noista ei ole pakko valita toista, vaan voi nautiskella kummastakin.

Siinä on vaan se huono puoli, että tämä päiväruoka suuttuu melkoisesti, jos jäät kiinni maistelemasta hieman eksoottisempaa ruokaa. Päiväruoka voi olla samaa päivästä toiseen, mutta ainakin sitä riittää. Eksoottisemman kohdalla saattaa kulua pidempikin aika dippailujen välillä.

Omalla kohdalla olen hyvin usein huomannut, että hyvin useat naiset ovat "omatoimisia" ja maksavat aina oman osuuden kaikesta. Eikä meinaa millään ottaa drinkkejä tai taksimatkoja vastaan. Joten en näe minkäänlaista perustaa, että vakituinen nainen tulisi maksamaan enemmän, kun huora kadunvarrelta.

Miehet tienaa 500 euroa kuussa keskimäärin enemmän kuin naiset. Avioliitot, joissa nainen tienaa miestä enemmän, päättyvät keskimääräistä huomattavasti useammin eroon. Näiden kahden tilastollisen faktan perusteella voi jo päätellä aika paljon siitä, maksaako se nainen vai ei.

Jos et aio hankkia lapsia, eikä rahoista tunnetusti ole itselle hyötyä kuoleman jälkeen, mihin niitä säästät?

Eiköhän nuo sisaruksille ja niiden lapsille varmaan mene? Ja saahan sitä rahalla komean arkun. Vai luuletko, että scholl haluaa johonkin rahvaan peruslaatikkoon?

Itse en tajua noita, jotka valittavat parisuhteen vievän rahaa. Meinaan elämä on kallista. Tosiasiassa itse ainakin pystyn parisuhteessa pitämään huomattavasti parempaa elintaso yllä

Mutta jos olisit köyhä, sulla ei olisi varaa hankkia sitä parisuhdetta. Siihen kai tuolla parisuhteen kalliudella viitataan.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy