Mitäs muuten kuuluu nimimerkille HIFK? Hänellä oli muistaakseni 3kk panna tänne puolelle, mutta eikös se ole hiljattain päättynyt? Miten mahtaa tilanne sen opettajattaren kanssa edistyä?
Joo, ehkä ei kannattaisi edes aloittaa, mutta eipä mitään kummempaa. Treffeillä oltiin, kuten silloin kerroin, eikä sen jälkeen mitään ihmeempää. Luuliko sitten, että haluan vain yhden illan juttuja, mutta moikattu on silloin kun nähty. Aika vaivautunut tunnelma. Ehkä taustalla on jotain, ehkä ei. Enkä oikein vaivaudu edes yrittämään ottaa selvää, mielestäni tuo välttely on jo selvä merkki siitä, että ei vain kiinnosta.
Sääli sinänsä, itse kyllä ajattelen tilanteen niin, että minulla olisi paljonkin annettavaa kyseiselle naiselle, ja vielä nimenomaan hänelle. Hän ei siis ole todellakaan mikään kuka tahansa kiksautettava, vaan ainakin omasta mielestäni hyvinkin ainutlaatuinen tapaus. En tiedä muiden miesten mielestä, mutta omasta mielestäni juuri sellainen, jonka eteen voisi jopa tehdä ja yrittääkkin jotain.
Itse vain viehätyn noista reilu kolmekymppisistä naisista, mutta eipä ole yhtään onnistunutta osunut kohdalle. Tietysti jotain yhden illan juttua on hakenut myös nuoremmista, mutta ei vain ole tärpännyt niistäkään. Lähellä on ollut joidenkin ylipainoisten kanssa, mutta tämänpäiväinen oli jo kasvoiltaan aika hyvännäköinen. Eli parempaan päin ehkä ollaan menossa, mitään toiveita en aseta, mutta ehkä parempaan.
Tuon opettajattaren kaltaiselle naiselle olisi itsellä jo selkeästi tarjota jotain kuin pelkkään panoa. Siis jotain, missä kyseinen nainen tuntisi jo olevansa nainen. En tiedä, onko vain nuoruuden intoa, mutta kuitenkin. Joku nuorempi nainen tulee vastaan ja ajattelee, että meneehän tämä näinkin, mutta hänen kaltaisensa nainen, niin huhhuh.
Mutta se siitä, eipä onnistunut tänäänkään vaikka odotukset olivatkin korkeita sen naisen takia. Ei mikään saavutus olisi ollut, mutta selkeästi sellainen upgreidaus omaan käteen verrattuna.