Naisasiat

  • 7 512 497
  • 26 575

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Alkaa jo mennä aika raskaaksi paskaksi nämä speedomaratoonarin sepustukset ketjussa, jossa puhutaan naisasioista. Kai nyt sentään voisi vaatia, että asioista "asiantuntemuksella" ja paatoksella selittävä sentään edes olisi joskus päässyt tekemään tai vaihtoehtoisesti olisi juuri nyt tekemässä tuttavuutta siihen vastakkaiseen sukupuoleen?

Mutta joo. Kusetuksen tai edes minkään muun uhriksi ei tuolla asenteella toki ole riskiä joutua. Eipä tosin ole isompia riskejä mitään saadakaan...

No risk, no reward.

Toisaalta paavikin on seksi-, ehkäisy- ja lastensaamisasioiden ylin auktoriteetti maan päällä, ja hänellä pitäisi olla ns. viran puolesta suht vähäinen käytännön kokemus näistä asioista. Ainakin naisten kanssa olemisesta, muutenhan katolisen kirkon papeilla onkin ollut monesti vilkas seksielämä tahdonvastaisten seksipartnerien kanssa.

Mitäs muuten kuuluu nimimerkille HIFK? Hänellä oli muistaakseni 3kk panna tänne puolelle, mutta eikös se ole hiljattain päättynyt? Miten mahtaa tilanne sen opettajattaren kanssa edistyä?
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä nuo Carloksen vonkaleen väsytysohjeet ovat yleisellä tasolla aika oikeat ja se, että tekee juurikin päinvastoin kuin mitä haluaisi tehdä.
Itsellä tosiaan päättyi pitkä pitkä suhde kesällä ja siitä on tunnetasolla päästy yli. Naisia on tapailtu ja hyviäkin sellaisia, mutta tuo yli-innokkuus johon itsekin olen syyllistynyt, on pahasta ja alkaa naisia ahdistaa. Tässä on pitänyt opetella taas uudelleen miten naisten kanssa tulee toimia ja oppia tulee koko ajan kantapään kautta. Naisen tunteiden herättely alkuvaiheessa on kuin nuorallakävelyä, pitää miettiä jokaista askelta jonka ottaa tarkkaan ja varovasti.

Nyt on tapailtu hetken aikaa erästä erittäin kaunista, niin sisäisesti kuin ulkoisesti, ja herkkää naista joka miettii paljon asioita. On saanut kokea yhtä sun toista paskaa elämänsä aikana. Miehet ovat järjestään pyrkineet omimaan häntä. Tein sellaisen peliliikkeen, että vein hänet reissuun viime viikonloppuna ja se meni todella hyvin. Sitten sen jälkeen tapahtuikin jotain. Hän muuttui etäiseksi. Otin asian puheeksi ja sanoi, että pelkää mun exää...olen puhunut omasta menneisyydestäni aika avoimesti - ehkä liiankin. Tosin en ole halunnut salata mitään. Hän on saanut sellaisen käsityksen exästä, että se on joku puolihullu ja saisi pelätä oman turvallisuutensa puolesta, jos tapaisi hänet. Näin ei todellakaan ole, mutta kun kyse on herkästä ja kiltistä naisesta jolla on vielä huonoja kokemuksia vastaavasta tilanteesta tämä aiheuttaa pelkoa. Hänelle on ilmeisesti joskus käynyt niin, että joku on tullut kimppuun. Kerroin hänelle ettei tuon suhteen ole huolta. Olen täällä aiemmin kertonut katkerasta erostani jossa exäni toimi tasapainottomasti ja vältteli vastuuta huoltajuudesta, laittoi uuden miehen etusijalle jne. Asia meni niin pitkälle että jouduttiin lastensuojeluviranomaisten luo. Nyt näyttää paremmalta ja pystymme kommunikoimaan exän kanssa suht hyvin. Häneltä tuli ihan asiallinen ja ystävällinen ehdotus ja olemme pääsemässä huoltajuuden suhteen sopuun joka tullaan jakamaan tasan. Tuo nainen vaan pelkää, että kohta tilanne on taas toinen. Tulee takapakkia, riitaa eikä hän halua olla osallisena siinä. Haluaa katsoa rauhassa ja ajan kanssa miten asiat lähtevät sujumaan.

Toinen mitä sanoi on, että tässä ovat tapahtumat edenneet vähän liian kovaa vauhtia ja haluaa nyt miettiä rauhassa elämäntilannettaan. Hänellä on elämässä tapahtumassa muitakin isoja muutoksia ja on varovainen joten saattaa tuo pitää paikkansakin, vaikka pistää tuo miettimään ja tuntumaan selittelyltä. Mitään kaverikorttia ei ole vilauteltu. Sanoi kyllä, että voidaan jatkaa tapailua, mutta nyt haluaa hetken olla rauhassa pohtimassa. Lupasin hänelle toissapäivänä, että ilman muuta saa hengähdystauon.

Mitä mieltä palstaveljet, kuinka edetä? Itse ajattelin etten olisi muutamaan viikkoon missään yhteydessä häneen ja odotan hänen seuraavaa siirtoa, jos sellainen tulee. En laita tekstaria, en soita, en mitään. Ajattelin jopa etten laita viestiä edes jouluaattona. Onko tuo liian pitkä vai lyhyt aika? Ja mikä olisi minun liikkeeni, jos hänestä ei kuulu mitään?

Hieman vastaavanlainen (tosin aivan erilainen nainen) oli hieman aiemmin. Ensiksi nainen innostui minusta. Tuli kaikenlaista rakkausviestiä, soittoa jossa kehuttiin täydelliseksi mieheksi. No sitten kun itse aloin innostumaan, hän vetäytyi kuoreen ja sanoi ettei halua tavata. Siinä sitten ihmeteltiin, mutta mikään ei auttanut. No päätin sitten etten ole häneen missään yhteydessä ja unohdan koko naisen. Ja kas kummaa meni muutama viikko tuo soittikin minulle ja alkoi selittelemään, että oli ollut stressiä opiskeluista, lopputyön valmiiksi saamisesta aikataulussa jne. Olin passiivinen, juttelin vain niitä näitä. Kyseli kovasti olenko tavannut jonkun naisen...on soitellut sen jälkeenkin enkä ole edes aina vastannut. Eilen sitten ehdotti tapaamista. Sanoin että katellaan. Mitä tästä opimme. Kun näytät naiselle, että pärjäät hyvin ilman häntä alkaa kiinnostusta löytymään. Chase is better than catch.
 
Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Mitäs muuten kuuluu nimimerkille HIFK? Hänellä oli muistaakseni 3kk panna tänne puolelle, mutta eikös se ole hiljattain päättynyt? Miten mahtaa tilanne sen opettajattaren kanssa edistyä?

Älä, pliis, lähde sinne.

Metukalle: Nämä todellakin ovat aina yksilöllisiä tilanteita, joiden mukana on enemmän tai vähemmän hankala luovia. Itse sanoisin, että jouluntoivotukset on ilman muuta paikallaan joka tapauksessa, muuten annat itsestäsi aika mulkun kuvan. Eipä siihen viestiin välttämättä muuta tarvitse kuin kaksi sanaa ja huutomerkki. Muuten voit odotella jonkin aikaa toisen aloitetta, mutta eipä nämäkään aina niin mene kuin tämän "vastaavanlaisen" kanssa - voipi olla että toteaa itsekseen sinun menettäneen mielenkiintosi, etkä tule hänestä koskaan kuulemaan.

Yleisesti otettuna tuo on kohtuullisen huono merkki, jos nainen heti alkuvaiheessa pyytää hengähdystaukoa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleisesti otettuna tuo on kohtuullisen huono merkki, jos nainen heti alkuvaiheessa pyytää hengähdystaukoa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Näinhän tuo yleensä on.
Mutta sen mukaan mitä hän on kertonut, ymmärrän varovaisuuden. On ollut miehiä jotka ovat ekojen treffien jälkeen olleet tutustuttamassa lapsiin, yksi sellainen tapaus jossa muutaman kuukauden jälkeen viemässä ulkomaille naimisiin ja haluttu tehdä lapsi. Lisäksi nuorena pitkä suhde narsistin kanssa joka oli valehdellut ja alistanut häntä törkeästi. Joten kyllä ymmärrän varovaisuuden ja halun katsoa mikä mies oikein olen ettei sama toistu.

Se on muuten jännä juttu, että naiset saavat puhua existään mutta annas olla kun mies kertoo avoimesti menneestä. Heti ahdistutaan ja pelätään terapeutiksi joutumista.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Niin kaipa tuossa on oleellisinta se, että osaa aistia ja ymmärtää naisen stailin. Ne joille sopivat hopeiset Noitarumpu-korut, tuskin innostuvat helmistä tai timanteista. Fiinille naiselle ei kannata ostaa halpaa, mutta hipille ostettaessa toisen hipin kadulla taittelemat kympin jutut menevät täydestä.

Juuri tästä syystä naiselle ei kannata ostaa koruja, ellei ole kyse vakavammasta ja pidemmälle edenneestä suhteesta, jossa kumppanin mieltymykset myös jotenkuten tunnetaan. Lyhytaikaisemmalle tuttavuudelle ei kannata tästä syystä ostella, ellei ole todella hyvä intuitio ja paljon rahaa, jota haaskata koruihin.

Muutenkin korut, turkit yms. ovat melko turhaa tavaraa, joista tulee mielleyhtymä möhömahaisesta isopöhöstä, joka ostaa nyrpeälle rakastajattarelleen kalliita koruja ja minkkiturkkeja, jotta saisi tältä jatkossakin. Korujen käyttö erityisissä juhlatilanteissa on oma lukunsa, mutta ainakin peruskäytössä korujen käyttö paljastaa myös jotain itse naisesta. Ainakin omien kokemuksieni mukaan naiset, jotka käyttävät isoja, näyttäviä ja eksoottisia koruja ovat kenties päältä kultaa mutta usein varsin onttoja sisältä. Ei se uusrikkaalle, rahaa naineelle rouvalle sovi, jos on kuin joulukuusen ja mustalaispovaajan risteytys. Eivätkä aviomiehen rahat tee ex-sihteeristä automaattisesti ladya, jos käsitys vauraudesta ja sen osoittamisesta on kimalteleva kitsch-helvetti.

Eipä nyt ole muutamaan vuoteen ollut sellaista naista lähipiirissä, jolle koruja tulisi annettua (enpä tässä muuten naisasiat-ketjuun kirjoittelisikaan), mutta aikaisempien naissuhteiden perusteella väittäisin myös, että kaikki naiset eivät vastoin harhaluuloa niin paljon edes välitä koruista. Ex-avovaimoni ei ainakaan käyttänyt arjessa koskaan mitään koruja paitsi hillittyjä korviksia, eikä usein niitäkään. Ihan turhaa olisi ollut hänelle esim. jouluna lahjoittaa mitään jalometallia tai jalokiviä, hän oli paljon tyytyväisempi saamiinsa kirjoihin, elokuviin ja erilaisiin pikku asioihin/tavaroihin, joista hän oli vuoden mittaan maininnut ja joissa ilahdutti se, että olin nämä maininnat/toiveet huomioinut hänen makunsa tuntien. Näillä eväillä mentiin sentään vajaat viisi vuotta aikanaan.

Summa summarum: jos on naistuttava, naiskaveri tai vaikka mahdollisesti orastava naistyttöystävä mutta ei vielä vakiintunut tyttöystävä tai avo/aviovaimo, niin älkää ensimmäiseksi paukauttako koruliikkeen kautta ostamassa kalliita helyjä. Antakaa jotain muuta, jotain sellaista, mihin liittyy joku yhteinen kokemus tai muisto, tai joka on muuten vain huomaavainen lahja. Jos yhdessä teatterissa katsottu leffa oli hyvä, niin saman leffan voi antaa dvd:nä ja kenties katsella kotioloissa uudestaan. Tai jos haluaa testata suhteen laatua, niin antaa vaikka valmiit liput johonkin sopivaan leffanäytökseen ja katsoo, lähteekö lahjan saaja leffaan - treffeille tai "kaverina".
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Mitä mieltä palstaveljet, kuinka edetä? Itse ajattelin etten olisi muutamaan viikkoon missään yhteydessä häneen ja odotan hänen seuraavaa siirtoa, jos sellainen tulee. En laita tekstaria, en soita, en mitään. Ajattelin jopa etten laita viestiä edes jouluaattona. Onko tuo liian pitkä vai lyhyt aika? Ja mikä olisi minun liikkeeni, jos hänestä ei kuulu mitään?

Samaa mieltä kuin nimimerkki Infamous, eli lähetä nyt edes hyvän joulun toivotukset.
Vaikeaahan näissä asioissa on 100% varmuudella sanoa mikä on se paras tapa edetä. Niin kuin itse kirjoitit, on tuo alku varsinkin melkoista nuorallakävelyä. Oma filosofiani on se, että tekee just niin kuin itse hyväksi näkee (toki toista kunnioittaen). Jos asiat tekee omalla tavallaan ja toinen tykkää, niin silloinhan siinä jutussa on jotain. Toisaalta jos joutuu koko aika ajattelemaan "mitähän toi on mieltä tästä asiasta, jos teen noin?" on melko rankka ja kuluttava tilanne.

Sanoisin, että vain sinä tiedät vastauksen kysymykseesi ja tiedät sen, vaikka sitä meiltäkin tiedustelet. Teet niin kuin parhaaksi näet ja hyvältä tuntuu. Piste.
 

Carlos

Jäsen
Tein sellaisen peliliikkeen, että vein hänet reissuun viime viikonloppuna ja se meni todella hyvin. Sitten sen jälkeen tapahtuikin jotain. Hän muuttui etäiseksi. Otin asian puheeksi ja sanoi, että pelkää mun exää...olen puhunut omasta menneisyydestäni aika avoimesti - ehkä liiankin. Tosin en ole halunnut salata mitään. Hän on saanut sellaisen käsityksen exästä, että se on joku puolihullu ja saisi pelätä oman turvallisuutensa puolesta, jos tapaisi hänet.

*snip*

Toinen mitä sanoi on, että tässä ovat tapahtumat edenneet vähän liian kovaa vauhtia ja haluaa nyt miettiä rauhassa elämäntilannettaan. Hänellä on elämässä tapahtumassa muitakin isoja muutoksia ja on varovainen joten saattaa tuo pitää paikkansakin, vaikka pistää tuo miettimään ja tuntumaan selittelyltä. Mitään kaverikorttia ei ole vilauteltu. Sanoi kyllä, että voidaan jatkaa tapailua, mutta nyt haluaa hetken olla rauhassa pohtimassa. Lupasin hänelle toissapäivänä, että ilman muuta saa hengähdystauon.

Mitä mieltä palstaveljet, kuinka edetä? Itse ajattelin etten olisi muutamaan viikkoon missään yhteydessä häneen ja odotan hänen seuraavaa siirtoa, jos sellainen tulee. En laita tekstaria, en soita, en mitään. Ajattelin jopa etten laita viestiä edes jouluaattona. Onko tuo liian pitkä vai lyhyt aika? Ja mikä olisi minun liikkeeni, jos hänestä ei kuulu mitään?

Kuulostaa valitettavasti kyllä pelottavan tutulta, nimittäin siinä mielessä että tästä ei taida kovin kovin isoa tarinaa kehittyä. Olen itse törmännyt samaan useammankin kerran, tapaillaan vähän aikaa, sitten tehdään vaikka jotain vähän isompaa yhdessä ja kaikki tuntuu menevän tosi mukavasti. Ja sitten nainen kertoo että nyt on niin paljon kaikkea, ei oikein ehdikään kun on jotainwhatever, täytyy vetäytyä miettimään asioita, blaablaablaa.

Edelleen vain omiin kokemuksiin pohjautuen, tämä on yleensä käännös lauseesta "olet kyllä ihan kiva ja muutenkin jees, mutta et vaan sytytä mua, eli mua ei enää oikein nappaa, sori".

Itse en ole koskaan tästä tilanteesta saanut enää vonkaletta kelattua sisään, mutta toivottavasti sinä saat. Sanoisin että pistä kaikki yhden kortin varaan ja todellakin tee mitä hän pyysi, älä ota mitään yhteyttä. En lähettäisi edes joulukorttia, koska sekin on yksi yhteydenotto tarkoittaen "ajattelen sinua".

Eli totaalistoppi vaan, ja yritä jopa unohtaa ko. nainen kokonaan mielestäsi (en ole voinut todistaa, mutta joskus tuntuu että naiset jopa telepaattisesti tajuavat jos joku tyyppi haikailee perään).

Jos hän sitten päätyy ottamaan sinuun yhteyttä, niin voit taas edetä varovaisesti, jos sallitaan vanha vertaus niin tämä on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä. Ja varmaan ensimmäiseen yhteydenottoon ei kannata vastata liian innostuneesti (kuten tiedätkin), jos ehdottaa tapaamista niin sanot vaikka että sori tämä viikko on tosi kiireinen, mutta ens viikolla voitas vaikka nähdä joku päivä.


Itseäni pistää vihaksi kyllä tämä naisten kanssa pelleily, nykyään on vaan asiat kaikilla niin hyvin että pitää kehitellä kaikenmaailman teattereita ettei elämä ole tylsää.

Ja sama se pätee kyllä näin ukkomiehellekin, jos vaikka nyt sanoisin jollekin sinnikkäälle lähentelevälle neitoselle että "okei, päätin eilen erota vaimostani, hän ottaa myöskin lapset, mä haluan viettää loppuelämäni sun kanssa", niin annas olla kun tulisi "mun täytyy vähän miettiä asioita" niin nopeasti että oksat pois. En ole koskaan kokeillut, mutta veikkaan että menee näin.

Mutta tsemppiä vaan Metukalle, toivotaan että saat homman natsaamaan, kyllähän niitä ihmeitäkin tapahtuu!
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sama se pätee kyllä näin ukkomiehellekin, jos vaikka nyt sanoisin jollekin sinnikkäälle lähentelevälle neitoselle että "okei, päätin eilen erota vaimostani, hän ottaa myöskin lapset, mä haluan viettää loppuelämäni sun kanssa", niin annas olla kun tulisi "mun täytyy vähän miettiä asioita" niin nopeasti että oksat pois. En ole koskaan kokeillut, mutta veikkaan että menee näin.
Juuri näin.
Ja annas olla kun osat on toistepäin ja juuri eronnut nainen tekee niin (kuten exäni). Johan siellä muutetaan yhteen kuukauden päästä, suunnitellaan häitä ja lasta.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Metukka, meni niin tai näin, toivota joka tapauksessa ihanat joulut kummallekin. Se on vaan kohteliasta jos vähänkin välität ihmisestä vaikka muuten pitääkin mennä tuolla tyylillä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mjoo. Kuukauden päivät tuli hengailtua ja intensiivisesti oltua yhdessä erään naikkosen kanssa tietäen hänen lähtevän toiselle puolelle eurooppaa puoleksi vuodeksi vuodenvaihteessa. Älyttömän hauskaa ja kivaa oli, mutta jonkinlainen ihastumisen siitä kaupan päälle sai ja nyt hieman herkistää kun ei häntä tule nähtyä pitkään aikaan eikä välttämättä koskaan. Eipä siinä. Itsepähän tähän tuli ryhdyttyä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mjoo. Kuukauden päivät tuli hengailtua ja intensiivisesti oltua yhdessä erään naikkosen kanssa tietäen hänen lähtevän toiselle puolelle eurooppaa puoleksi vuodeksi vuodenvaihteessa. Älyttömän hauskaa ja kivaa oli, mutta jonkinlainen ihastumisen siitä kaupan päälle sai ja nyt hieman herkistää kun ei häntä tule nähtyä pitkään aikaan eikä välttämättä koskaan. Eipä siinä. Itsepähän tähän tuli ryhdyttyä.

Aivan selvästi siis vaihto-oppilastouhua. Voit olla aivan varma, että hän tulee harrastamaan seksiä useiden kanssa, ties minkä maalaisten. Kaukosuhteista muistan olleen puhetta, kun itsekin olin sellaisessa, mutta ei tämä sitä ole.

Voi olla, että näet hänet vielä joskus, mutta todennäköisesti jonkun muun kainalossa. Tämä on vain ihan puhdasta realismia eikä mitään ilkeyttä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aivan selvästi siis vaihto-oppilastouhua. Voit olla aivan varma, että hän tulee harrastamaan seksiä useiden kanssa, ties minkä maalaisten. Kaukosuhteista muistan olleen puhetta, kun itsekin olin sellaisessa, mutta ei tämä sitä ole.

Voi olla, että näet hänet vielä joskus, mutta todennäköisesti jonkun muun kainalossa. Tämä on vain ihan puhdasta realismia eikä mitään ilkeyttä.
Niin, eihän tässä mitään ole sovittukaan ja itsekin aion kyllä tehdä tuttavuutta toisten naisten kanssa joten no problem. Molemmat oltiin samoilla fiiliksillä heti alusta ettei tästä mitään seurustelusuhdetta saa näin nopeasti, joten pidetään vain hauskaa. Jonkinlaista yhteyttä tuli hänen kanssaan vain koettua mitä ei ollut aikaisemmin tullut kenenkään kanssa.

Katsotaan kesällä mikä tilanne.
 

scholl

Jäsen
Biaudet nyt Stillerin ohjelmassa. Uskomatonta sontaa. Tonhan takia Halonenkin valittiin Presidentiksi, vaikka hän oli täysin katastrofi. On muka yksi kriteeri äänestyspäätöksessä se, että ehdokas on nainen. Siis naiset eivät edes halua valita hyvää ehdokasta, vaan kenet tahansa, joka on nainen. Tämä naisten likainen peli menee koko ajan pidemmälle. Eihän mies valitsisi koskaan ehdokasta sukupuolen, vaan kyvykkyyden mukaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eihän mies valitsisi koskaan ehdokasta sukupuolen, vaan kyvykkyyden mukaan.
Eipä naisilla seiso, joten kyvyttömiä ovat. Koko ohjelma on kauheaa paskaa. Siis olevinaan mediakriittinen ohjelma ja vieraina oli esimerkiksi tänään joku Vihreiden ja NYT-liitteen homo sekä Biaudet. Usein siellä on Voima-lehden päätoimittaja. Joskus oli koko ajan Leif Salmen. Aivan kommari-ohjelma, Rubenkin demari. Miten voi olla noin visvainen "mediakriittinen" ohjelma Ylen kanavalla. Niin kauan kuin tuo ohjelma tulee Yleltä, pitäisi maksaa katsojille, eikä meidän maksaa noiden liksoja. Kyllä vituttaa tuommoinen. Kohta siellä varmaan se joku Halonen jauhaa paskaa. Tässä maassa on Halonen jo nähty, ei mitään virkaa semmoisella.

Naisasioista. Oma neitoni on kolme viikkoa Intiassa. Viikko sitten lähti. Oli antanut paikallisille lapsille banaania, kun olivat kulkeneet mukana. Jalkoihin kosketellen seurasivat luikkulaihat lapset, kuulemma muka siellä suunnalla arvostuksen merkki. Ajattelin vastata sille FB:n kautta, että minäpä ensi yönä otan ideasta idean ja tarjoan aamuyöllä grillijonossa Oulun paikallisille yöntimoille banaanit.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei pahalla arvon palstaveljet, mutta alkaa tästäkin ketjusta maku lähtemään parin ihmisen soolokeskusteluiden kanssa. Ihmisillä, kun on niissä väleissä oikeasti kysyttävää ja pohdittavaa.

Itsellänihän ajatukset ovat ainoastaan yhdessä naisessa. Lähes päivittäin olemme naisen kanssa nähneet ja öitä samassa sängyssä viettäneet nytten tuleekin pidempi tauko joulunpyhien takia ja töiden takia. Hyvillä mielin tässä ollaan. Kait tätä jopa voisi tapailuksi kutsua. Saapa nähdä mihin tämäkin soppa johtaa, että tulenko lähitulevaisuudessa itkemään miten se kuuluisa kaverikortti jäi käteen vai vietänkö onnellista parisuhdetta.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. En ole pariin päivään ollut missään yhteydessä tuohon kaipaamaani naiseen. Alkuun sai taistella itsensä kanssa ettei todellakaan laita mitään edes lyhyttä viestiä. Nyt sieltä tuli jo aamupäivällä joulun toivotukset. Tulkitsen sen niin, että siellä kyllä mietitään meikäläistä. Hyvä merkki.

Seuraava siirtoni tässä psykologisessa rakkauden pelissä on etten tee mitään. Ehkä laitan illalla jonkun hyvin lyhyen jouluntoivotus-viestin. Saa nyt marinoitua rauhassa.

Ja se toinen neitonen pommittaa nyt koko ajan. Soitti eilen illalla myöhään ja halusi jutella pitkään. Pyysi käymään "kahvilla".
Mutta eihän sellainen kiinnosta joka on saatavissa - haastetta pitää olla. Sehän tästä pelistä tekeekin mielenkiintoisen :-)
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Mukava kuulla, että täällä joillain kulkee sentään! Itselläkin kaikista eniten tuottaa vaikeuksia olla innostumatta liikaa. Tahtoo olla liian takertuva ja sitten nämä jutut kusee aika äkkiä. Nimenomaan pitäisi osata tehdä lähes kaikki asiat päinvastoin kuin oma mieli tekisi. Ei ole todellakaan helppoa.

Tulen todella herkästi myös mustasukkaiseksi. Esimerkiksi, jos naiseni juttelee facebookissa omille miespuolisille kavereilleen, niin jostain syystä mua alkaa aina ahdistamaan. En tiedä olisikohan kyseessä vain sitten heikko itsetuntoni, vai mikä? Olen pyrkinyt kyllä vahvistamaan sitä monipuolisesti, mutta ei vain oikein tahdo onnistua. Koen itseni ajoittain lihavaksi ja siis oikeasti muiden silmissä oksettavaksi ihmiseksi, vaikka toisaalta tiedän, että näin ei varmasti asiat ole. Mustasukkainen olen kuitenkin oikeastaan jatkuvasti, kun en tapailemaani/parisuhteessa kanssani olevaa naista näe. Kokoajan kuvittelen, että en millään ole naiselleni tarpeeksi arvokas ja aliarvioin itseni täysin. Kun edellisessä seurustelusuhteessa sain kuulla tyttöystävältäni sanat "mä rakastan sua" ja samalla sain joululahjapaketin käteen, niin ei ollut oikeasti koskaan tuntunut mikään niin hyvältä. Mutta tyttöystävän lähdettyä illalla kotiinsa ajattelin vain kokoajan, että olen oikea idiootti, eikä noin hyvä tyttö minunlaistani kauaa jaksa katsella jne.

Toisaalta olen myös ajatellut, että monesti tuollaiset tunteet voivat johtua myös ikävästä, mutta pakkohan noiden on olla myös merkki heikosta itsetunnosta. Muutenhan noin ajattelisi jokainen? Olen kuitenkin hitaasti, mutta varmasti saanut itsetuntoani edes hieman kohotettua, mutta silti tuntuu, että aina kun sieltä pohjalta pääsee ylös, niin saman tien tulee joku asia tai henkilö, joka pudottaa arvostuksen itseäni kohtaan täyteen nollaan.
 

Carlos

Jäsen
No niin. En ole pariin päivään ollut missään yhteydessä tuohon kaipaamaani naiseen. Alkuun sai taistella itsensä kanssa ettei todellakaan laita mitään edes lyhyttä viestiä. Nyt sieltä tuli jo aamupäivällä joulun toivotukset. Tulkitsen sen niin, että siellä kyllä mietitään meikäläistä. Hyvä merkki.

Seuraava siirtoni tässä psykologisessa rakkauden pelissä on etten tee mitään. Ehkä laitan illalla jonkun hyvin lyhyen jouluntoivotus-viestin. Saa nyt marinoitua rauhassa.

Ehdottomasti hyvä merkki, ja hyvä jatkotaktiikka. Kyllä se siitä, lätkäkin jatkuu taas kohta, voit mennä vaikka äijäporukassa matsiin örisemään, niin ei pyöri naikkoset niin mielessä.

Onnea jahtiin, ja hyvät joulunjatkot!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tyhmintä on jättää reikä sorvaamatta jos vain on valinnanvaraa, itse olen oppinut sen että vaikka olisi yksi tietty mitä hamuaa ja tavoittelee niin kyllä siinä pitää metsästyksen aikana pitää taitoja hallussa. Eli monta rautaa tulessa pitää olla.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on muuten jännä juttu, että naiset saavat puhua existään mutta annas olla kun mies kertoo avoimesti menneestä. Heti ahdistutaan ja pelätään terapeutiksi joutumista.

Ystävä hyvä, kyllähän tuo sinun tarinasi melkoisen rankka olikin. Sinä tietenkin paremmin tiedät, onko tuo naisen reaktio ahdistusta vai silkkaa tervejärkisyyttä odotella ja katsoa mitä suhteesta kehkeytyy. Noinkin rankka erokokemus kuin sinulla oli ei voi olla vaikuttamatta luottamukseen naisia kohtaan jollakin tasolla. Itsesuojelu on minusta terve piirre ihmisessä!

Kaikesta edelläkerrotusta huolimatta tai huolien en rohkaisisi ketään 'pelien pelaamiseen' ihmissuhteissa. Jos lähtee suhteeseen pelittämällä, joutuu pelittämään koko suhteen ajan.

Se syö hyvää ihmistä pitemmän päälle.
 

scholl

Jäsen
Miks kortsut valmistetaan niin pientä kokoa? Onko kukaan muu miettinyt koskaan sama problematiikkaa. Joo, ite oon pitkään harrastanut joko selibaattia tai sitä, että on jonkinlainen varmuus, että asiat on kondiksessal. Nyt tuli tänään sitten ex tempore tilanne, jossa kortsut oli kehissä ja se mimmi yritti 2kpl, mutta molemmat oli liian pieniä. Ammatilaiset olisivat varmaan onnistuneet vetämään, mutta ihan amatööri kun on asialla niin menee päinhelvettiä.

Uskomaton case sinänsä. Oltiin 3-4 baarissa kunnes yhdessä mestassa oli jengiä, jossa seurassa olisin halunnut jatkaa. Siellä oli muutama mielenkiintoinen tyyppi. No kaveri halusi vaihtaa viereiseen baariin, koska jotkut hänen seuraamat naiset menivät sinne. No ne naiset olivat masentavia ja se paikka myöskin. Kaveri sanoi, että mennään takaisin. No se jäi.

Pitkään elättelin toiveita, että mennään takaisin, mutta jossain vaiheessa se ei näyttänyt siltä. Sitten kävin vessassa ja siellä joku urpo uhkaili minua, vaikka olin itse joviaalilla päällä ja heitin hyvää läppää. En edes puhunut paljon, joka tapauksessa tämä säälittävä mörkö uhkasi tappaa minut. Uskomatonta pelleilyä. Faktahan on se, että jos tollainen naurettava kusipää osuu joskus vastaavassa tilanteessa kehiin niin vaikka olisin kuinka joviaali niin muistan, että hän on täysin ilman, että olisin sanonut mitään, uhannu tappaa minua, joten voin ihan letkeästi täräyttää häntä, jos osuu kohdalleen, siis onhan minulla aseenkantolupa. Pitää miettiä aina sitä, mikä on oikeudenmukaista ja jos pahikseen sattuu niin sehän on vain hänelle palkinto pahoista teoista.

Anyway, tämä yö päätyi mutkan kautta joron jäljille. Sitä menee vähän niinkuin ex tempore suunnittelematta ja se aiheutti lopulta sen hyytymisongelman tähän aikaan yöstä, mutta suurin ongelma oli kuitenkin pienet kortsut. Toi mimmi kaivoi 2krt käsilaukustaan kortsuja ja ne oli jotain minikokoa. En mä ainakaan jaksa pelleillä tollaisten asioiden kanssa. Koko systeemi on jotenkin hanurista. Nyt pitäiis olla jotain caseja ja aamulla pitäisi olla tilanne päällä. Älytöntä tällainen, että yöllä pitää väsyneenä jonkinlaisessa laskuhumalassa pohtia sähköpostitilannetta ja siihen päälle vielä noi liian pienet kortsut. Tekisi mieli soittaa jollekin f*** you -puhelu.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen kuullut juttua, että Kiinassa olisi ollut yhden lapsen lain vauhdittamana 80-luvun lopulla ahkera skordarikampanja. Kinukit palkkasivat koko armeijan ehkäisyneuvojia antamaan toisilleen apua perhesuunnittelussa. Kortonki oli ainakin sen ajan Kiinassa suht uusi ilmiö.

Muistan myös kuulleeni, että paikallisille markkinoille olisi tehty massiiviset määrät myös ihan pikkuruisia kortonkeja. Siis sellaisia joita ei muille markkinoille olisi ennen tuota tehtykään, kun ei ollut riittävästi luontaista kysyntää. Kai kiinalaisilla sitten on pienehköt kigulit. Tietysti kun porukkaa on ihan helvetisti, niin miljardikansassa on läjäpäin myös pienikikkelistä sakkia.

En tiedä onko schollin pelikaveri saanut kiinalaiset pelivälineet jostain haltuunsa. Tai sitten on yritetty rullata kumia erehdyksessä pään yli eikä välinettä ole saatu korvien yli sitten millään. Olen luullut että kokovartalokyrpä on lähinnä myyttinen kielikuva ja sellaisena pidän sitä edelleenkin, mutta voisiko sellainen konkretisoitua lihallisesti. Pyörittelen näin retorisesti ihan itsekseni.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kortsun käyttöä taidettiin joskus yläasteella opettaa (tai pikemminkin demonstroida) terveystiedossa, jollen ihan väärin muista. Vieläkö moinen on tapana? Tässä olisi palstaveljellekin paikka oppia kunnon panomieheksi, kunhan nuo oppitunnit sitten parin vuoden sisällä tulevat ajankohtaiseksi.

Sen verran voin antaa vinkkiä jo etukäteen, että ne Speedot kannattaa riisua ennen sukelluspukuun sonnustautumista. Kumi sujahtaa mukavammin paikoilleen, kunnei sen ja meisselin välissä ole uimahousuja hangoittelemassa vastaan.

P.S. Antoisia panohetkiä jatkossa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös