Tossa viikko takaperin kävi se mitä olin niin kauan pelännyt, näin exäni, vaihdettiin pari sanaa ja lähdettiin omille teillemme. Minua ei vituttanut ihan yhtään, minä olin vaan huojentunut kun hänet näin ja tajusin, että olin luonut päässäni ihan vääränlaisen kuvan hänestä. Muistelin häntä todella kauniiksi ja ihanaksi ihmiseksi, ei se totuus ihan sellainen ollutkaan. Kaikki mahdollinen ikävä lähti heti pois eikä ole palannut hetkeksikään.
Tähän kaikkeen toki vaikuttaa se, että olen aivan palavasti ihastunut erääseen tyttöön. Tiedän myöskin, että hän on minuun myös lääpällään jonkun verran. Olemme puhuneet paljon puhelimessa ja koneella ja tulemme aivan mielettömän hyvin juttuun! Tässä on vain ongelma. Hän seurustelee. Tämä tuntuu tosi väärältä sitä poikaystävää kohtaan, vaikkakaan emme edes ole nähneet tämän tytön kanssa (nettituttu), emmekä siten tehneet mitään väärää eikä meidän puheetkaan mitenkään sellaisia erityisiä ole, juttelemme elämästä, rakkaudesta ja muista asioista ihan yleisellä tasolla. Nämä tunteet vaan tuntuu vahvistuvan päivä päivältä. Tämä tyttö ei vaan oikein osaa päättää, että mitä tekisi.. Heillä on mennyt poikaystävän kanssa melko huonosti ja olen kyllä yrittänyt heitä yrittää auttaa ihan vain ystävänä, enkä heidän suhdettaan halua rikkoa, mutta kuitenkin omatkin tunteet nousee välillä liian paljon pintaan. Tuntuu vaan, että tämän tytön kanssa voisi tapahtua todella kauniita asioita ja meidän elämän haaveet on hyvin samanlaiset. Aika näyttää mitä tässä tapahtuu, en kuitenkaan pitkään kestä tätä tilannetta ja lähden kalastelemaan muille vesille, jos tämä juttu ei tästä etene.
Orpo, sä olit niin oikeassa siinä, kun sanoit, että yliopistolla murheet unohtuu ja allekirjoitan tämän täysin. Meinaan rakastua siellä joka päivä eri tyttöön, ihan niinku olisi pikkulapsena karkkikaupassa!