Naisasiat

  • 7 520 550
  • 26 580

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Eikä tämä nainen edes tiedä, että olen yrittänyt häntä tavoitella, sillä puhelin on ollut koko ajan kiinni. Eikö niin?

Riippuu siitä, kuin tuore luuri mimmillä on?
Itsellä on tuo Nokia C3 ja ainakin siihen tallentuu vastaamattomat puhelut, vaikka luuri olisi suljettu.
 

scholl

Jäsen
Naiset antavat puhelinnumeroitansa kaikille, jotka vain niitä kysyvät(kärjistys), mutta se ei tarkoita sitä, että he vastaisivat niihin. Jopa seurustelusuhteessa olevat naiset antavat puhelinnumeroitaan miehille hetken mielenjohteesta, mutta sitten, kun tämä kundi päättää soittaa saamaansa numeroon on tytön mieli voinut muuttua ja usein muuttuukin. Miksikö naiset tekevät näin? Siksi koska naiset elävät tunteiden vallassa ja haluavat tuntea itsensä halutuiksi sekä he nauttivat huomiosta.

Yllä oleva mielipiteeni ei ole missään nimessä paheksuntaa naisia kohtaan.

Darrahan tuon aiheuttaa. Harva jaksaa jutella sunnuntaina kenenkään kanssa puhelimessa. Itse en ainakaan vastaa mihinkään soittoihin, miksi naisetkaan vastaisivat. Jos minulle annetaan joku numberi niin en soita niihin koskaan. Se on jotenkin hölmöä edellyttää tai olettaa, että pitäisi soittaa. Tai sitten pitää ainakin etukäteen sopia tietty kellonaika, jolloin soitellaan, jotta molemmat ovat vapaita sitä puhelua varten. Muutenkin vähän tuntuu siltä, että jos joku nainen haluaa olla minun kanssani tekemisissä niin minkä takia minun pitäisi hänelle soitella.

Kävi muuten baarissa sellainenkin juttu, että nainen tuli selittämään, että miehet nipistelevät häntä koko ajan perseestä. Kysyin miten reagoi siihen niin ei osannut vastata mitään. Sanoin jotenkin siihen tyyliin, että lyö sitä niin paljon kun lähtee ja sano: v**** runkkari, älä nipistele mua. Ei tuntunut menevän perille. Siis oikeasti jos koko ajan tulee nipistelyjä ja hän antaa sen jatkua niin missä valot palavat.

Ikävää, jos joku on täällä joutunut vaipanvaihtopuuhiin kuten yllä kerrotaan. Otan osaa. Se on juuri esimerkki siitä aiemmin esille tulleesta naisten tunnekylmyydestä vai pitääkö sanoa kyvyttömyydestä tunne-elämään. Olen katsonut muutamaan otteeseen Yle Teemalta Francon aikaa käsittelevää sarjaa ja siinä on ne maolaiset, jotka toivoivat vallankumousta Francon kuoltua. Minulla on vähän kuva naisista. Heillä on joku maolainen feministijohtaja porukassaan ja sitten juorutaan porukalla pohtien kuinka miestä voisi simputtaa. Tuo vaipanvaihtojuttu on yksi simputuskeino.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Hieman kokeneemman stalkkerin neuvo: Laita välitystiedot puhelimesta päälle ja viesti matkaan. Näet siitäkun nainen laittaa puhelimen päälle ja viesti menee perille. Sitten tuntemattomasta soittoa perään ja eikun läähättämään...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Riippuu siitä, kuin tuore luuri mimmillä on?
Itsellä on tuo Nokia C3 ja ainakin siihen tallentuu vastaamattomat puhelut, vaikka luuri olisi suljettu.
Ihan btw., mutta miten tämä toimii käytännössä? Mihin muistiin ne puhelut "jäävät" siksi aikaa, kun puhelin ei ole missään verkossa kiinni ja miten puhelin lopulta ne hakee itselleen?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla on vähän kuva naisista. Heillä on joku maolainen feministijohtaja porukassaan ja sitten juorutaan porukalla pohtien kuinka miestä voisi simputtaa. Tuo vaipanvaihtojuttu on yksi simputuskeino.

En mä teistä muista tiedä, mutta voi että olisi hienoa tavata schollin äiti...

Rocket Richardille suosittelen kharonin neuvoa, ilman läähätystä tosin :)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä teistä muista tiedä, mutta voi että olisi hienoa tavata schollin äiti...

Niin minustakin!

Naisasiat on mallillaan. Maailmassa on hienoja naisia ja osa vieläpä vapailla markkinoilla. Ei sillä, että itseä naiset kiinnostaisivat "sillä tavalla", mutta tiedoksi teille, jotka säännöllisesti sitä epäilette.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisasiat on mallillaan. Maailmassa on hienoja naisia ja osa vieläpä vapailla markkinoilla. Ei sillä, että itseä naiset kiinnostaisivat "sillä tavalla", mutta tiedoksi teille, jotka säännöllisesti sitä epäilette.

Tosin Erno Paasilinna kirjoitti taannoin suurinpiirtein niin, että "Keskuudessamme elää paljon ihmisiä joilla itsellään ei ole vittua eikä paljon tietoakaan mistä sitä voisi saada."
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Mitähän tekemistä keksisi toisille treffeille? Tarkoitus olisi tavata huomenna eräs nainen, mutta ei olla sovittu vielä sen tarkemmin mitään. Näillä syyskeleille ei oikein ulkonakaan viitsi olla, varsinkaan jos sataa, enkä kyllä haluaisi mennä pelkästään kahvillekaan istumaan. Lähes kaikki ehdotukset on varmaan tällä hetkellä ihan hyviä, kun taidan olla vaan niin mielikuvitukseton, että en keksi yhtään mitään...
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vie nainen keilaamaan. Mukavaa ja piristävää tekemistä. Saa olla sisällä, sekä suuri juttu on, kun keilaamalla monesti ihmiset on vapautuneita. Alussa toki voi olla vaivautunutta, jos ette ole aikaisemmin olleet tekemisissä kovinkaan paljoa. Mutta voin luvata, että keilauksen lopussa te olette hyvin rentoja ja juttu luistaa, koska yleensä keilaus on kivaa. Siitä voitte sitten suunnata johonkin vaikka yhdelle.
Biljardin peluu on myöskin mielestäni hyvää tekemistä. Eipä haittaa vaikka kumpikaan ei sitä yhtään osaa. Kuten keilailussakin samalla voi siemailla myös olutta tai alkoholittomia juomia.
 
Suosikkijoukkue
KK
Mitähän tekemistä keksisi toisille treffeille? Tarkoitus olisi tavata huomenna eräs nainen, mutta ei olla sovittu vielä sen tarkemmin mitään. Näillä syyskeleille ei oikein ulkonakaan viitsi olla, varsinkaan jos sataa, enkä kyllä haluaisi mennä pelkästään kahvillekaan istumaan. Lähes kaikki ehdotukset on varmaan tällä hetkellä ihan hyviä, kun taidan olla vaan niin mielikuvitukseton, että en keksi yhtään mitään...

Tottakai viet tytön tekemään jotain sellaista missä olet itse hyvä. esim juuri bilis tms. Ja sitte opetat sitä mimmii pepusta... eiku kädestä pitäen. Jos huomaat, et mimmii ei vois vähempää kiinnostaa ni plan B: meette vaa sinne kahville tms.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Toki vaarana on et tää meneeki vaan kaverisuhteeksi, mutta kyllä se tietty seksuaalinen jännite on ilmassa.. mut aika näyttää.

Ja sitten tulikin tekstiviestiä et "ei oo energiaa tutustua... voi mun kaa kaveria olla, mut ei muuta". Mielenkiintoista.

No uutta matoa koukkuun ja ens viikolla on ainaki yhdet treffit tiedossa kunhan kyseinen nainen palaa Latvian reissultaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitähän tekemistä keksisi toisille treffeille?
Aina haukutaan leffatreffejä mutta viime sunnuntaina olin yhden neidon kanssa katsomassa Kaurismäen Le Havre -elokuvaa. Eivät toki olleet toiset treffit vaan ehkä noin sadannet, siis hänen kanssaan.

No, kuitenkin, kun leffa alkoi, niin asetin puolihuolimattomasti käteni siihen minuun nojanneelle neidon sisäreidelle. Siinä sitten joutessani ja juurikaan ajattelematta muuta kuin elokuvaa, liikuttelin käsieni päässä olevia ulokkeita, sormiksi niitä on kai tapana nimitellä. Jossain kohtaa havahduin, että sehän jotenkin liikahtelee tuo neito. Huomasin, että pikkurillini oli koko ajan osunut hänen sille erogeeniselle alueelle. Voi saatana, eikä saanut enää lopettaa. Leffaa oli noin tunti kulunut, niin se nousi siitä penkiltä ja sanoi, että nyt lähetään. Tarttui käteeni kiinni, kysymys oli näemmä retorinen. Käveltiin autolleni, avasin huvikseni oven neidolle, saa hänkin joskus olla passattu kuin 1960-luvun jenkkileffoissa neitejä passataan. Sitten hän sanoi, että aja jonnekin. No, minä ajelin vartin verran, naapurikunnan puolelle metsätien varteen, erään ison puu- ja pensastiheikön taakse. Sen jälkeen autoni ikkunat huurtuivat.

Että semmoinen Le Havre -kokemus.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
No, kuitenkin, kun leffa alkoi, niin asetin puolihuolimattomasti käteni siihen minuun nojanneelle neidon sisäreidelle. Siinä sitten joutessani ja juurikaan ajattelematta muuta kuin elokuvaa, liikuttelin käsieni päässä olevia ulokkeita, sormiksi niitä on kai tapana nimitellä. Jossain kohtaa havahduin, että sehän jotenkin liikahtelee tuo neito. Huomasin, että pikkurillini oli koko ajan osunut hänen sille erogeeniselle alueelle. Voi saatana, eikä saanut enää lopettaa. Leffaa oli noin tunti kulunut, niin se nousi siitä penkiltä ja sanoi, että nyt lähetään. Tarttui käteeni kiinni, kysymys oli näemmä retorinen. Käveltiin autolleni, avasin huvikseni oven neidolle, saa hänkin joskus olla passattu kuin 1960-luvun jenkkileffoissa neitejä passataan. Sitten hän sanoi, että aja jonnekin. No, minä ajelin vartin verran, naapurikunnan puolelle metsätien varteen, erään ison puu- ja pensastiheikön taakse. Sen jälkeen autoni ikkunat huurtuivat.
Kai kerroit myös sun testituloksesta vai oliko kaikki sen ansiota???

Ei muuten kuulosta siltä, että kyseisen naisen testitulos olisi ainakaan korkeampi kuin sinun, mutta sehän ei nyt mikään ihme olekaan.

On muuten aika tyhmää ajella autolla 15 min ympäriinsä, jos nainen haluaa harrastaa seksiä. Eikö olisi ollut helpompaa ajaa heti sen erään puu- ja pensastiheikön taakse. Vaikka kaikkien aikojen naiskuningas oletkin, niin pieni vinkki ens kerralle, avaa pikkuisen ikkunaa, niin ei huurru pelkästä hengityksestä.

Ja ei, en odota vastausta.

T. kateellinen tohvelisankari
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Oliko muita posket pinkeinä?

No miepä haastan. Kävin statissa kahtomassa emäntää ja kyllä oli sellaasta lutkaa, anustappia, katiskaa ja ientulehusta ravintolat pullollaan, että meinas yrjö lentää yhtä aikaa mällin kanssa. Se viepi kuulema viiliksen muijalta? Nusasin kolomea akkaa ja samalla tuli nähtyä Korson Pussypupi, Jakomäen valinta ja joku saatanan ihme paikka nimeltä DTM. Vittu sielä oli ruman näköstä emäntää, luulin että autourheilu vettää kaunita naisia, mutta vitut. Se paekka veti lähinnä Keke Ruusperin näkösiä naesia. Laitoin kakkoseen sitä DTM:stä löytynyttä lyyliä, sen nimi oli Hookkan. Naama oli meinaan niin karmeen näkönen että viillis ois menny multakin ja oon sentään nusassu yhtä kuolluttakin ku olin kunnalla ampulanssikuskina vuonna seiskytäkolome. Ilmeesesti Hookkan on yleinen ruottinkielinen akannimi. Se oli kaamee horo.

Eipä muuta kun onnikalla takas Ähkäläjärvelle ja suoraan navettaan köllimään oman Mansikin viereen. Tietenki ensin piti purkaa painneet ja kahtella kovalevvyltä Teekun keihäskarsinta. Löytyykö tiältä muuten muita isomulkkusia?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Tallinnasta oon tulossa. Eipähän tarvinnut ostella naisille kukkia eikä availla ovia. Eipähän tarvinnut kehuskella silmiä eikä esittää kiinnostunutta.
 

scholl

Jäsen
Biljardin peluu on myöskin mielestäni hyvää tekemistä. Eipä haittaa vaikka kumpikaan ei sitä yhtään osaa. Kuten keilailussakin samalla voi siemailla myös olutta tai alkoholittomia juomia.

Biljardista ei kyllä tule mitään, jos on vähänkin ottanut. Siihen palloon osuu silloin todella huonosti ja se kimpoaa minne sattuu. Sama juttu on kaikessa taitoa vaativassa liikunnassa kuten tenniksessä. Tulee hutilyöntejä, jos on promilleja veressä.

Sen verran snookeria on tullut katsottua Eurosportilta, että olen tullut siihen johtopäätökseen, että sitä lajia pitää treenata varmaan 8 tuntia päivässä useiden vuosien ajan, jotta se olisi edes jossain määrin mielekästä. Ei riitä, että pallon saa pussiin, vaan sen lisäksi pitää onnistua joku hemmetin päälleveto. Sanoisin, että sitä ei missään tapauksessa kannata harrastaa naisen kanssa kapakassa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Biljardista ei kyllä tule mitään, jos on vähänkin ottanut.
Juu kyllä minutkin saa kantaa biljardisalista ulos 1-2 tunnin ja 1-2 tuopin jälkeen. Eihän siitä mitään tule kun ei enää tuollaisen jättisatsin jälkeen pystyssä pysy.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen aina ihmetellyt porukkaa, jotka mukamas jossain skuugessa autossa harrastavat seksiä. Mikseivät voi harrastaa sitä himassaan tai hotellissa?
Vaan kun kaikki eivät halua olla aina paronittaria. Kyllähän se on niin, että paronitarkin haluaa välillä muutakin kuin satiinilakanoissa, jos ei paroni keksi muuta kuin lähestyssaarnaaja-asennon joko kämpillä tai hotellissa, niin käyttäjänimettömiä ne alkavat joskus kaivata. Itse asiassa sen neidon kämppä olisi ollut hyvinkin lähellä sitä elokuvateatteria mutta koska neito on iässä yli 20 mutta alle 25, niin Käyttäjänimetön Entertainment Center (lyhennän sen tästä lähtien muodossa KEC) halusi tarjota noitakin kokemuksia tuolle neidolle. Ettei sen sitten tartte muualta hakea noita, jännyyden vuoksi. Neidon kämppä oli siis alle kilometrin päässä, minun kämppä 5 kilometrin päässä ja se metsätie oli 15 km:n päässä. Kovasti näkyi tykkäävän, se oli sen elämyspankkiin hyvä siemen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aina haukutaan leffatreffejä mutta viime sunnuntaina olin yhden neidon kanssa katsomassa Kaurismäen Le Havre -elokuvaa. Eivät toki olleet toiset treffit vaan ehkä noin sadannet, siis hänen kanssaan.

Ei kukaan niitä hauku, mutta ensimmäisiksi treffeiksi ne ovat yksiselitteisesti kielletty ja asiasta ei ole valitusoikeutta tai muutakaan neuvotteluvaraa.

Myöskään biljardia en suosittele minkään numeroisille treffeille, tytöt eivät vain osaa eivätkä opi sitä eli pelaaminen ei ole mielekästä ollenkaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Myöskään biljardia en suosittele minkään numeroisille treffeille, tytöt eivät vain osaa eivätkä opi sitä eli pelaaminen ei ole mielekästä ollenkaan.

Jos meinaa viedä naisen pelaamaan biljardia ensitreffeillä, kannattaa samantien jäädä himaan harjoittamaan taskubiljardia. Siihen se ilta jokatapauksessa tulee loppumaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos meinaa viedä naisen pelaamaan biljardia ensitreffeillä, kannattaa samantien jäädä himaan pelaamaan taskubiljardia. Siihen se ilta jokatapauksessa tulee loppumaan.
Ehkä teillä, ei mulla. Sori.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Myöskään biljardia en suosittele minkään numeroisille treffeille, tytöt eivät vain osaa eivätkä opi sitä eli pelaaminen ei ole mielekästä ollenkaan.

Juu, tytöt eivät varmasti tuosta mitään ymmäräkään mutta naiset ovatkin sitten eri asia. On todellakin kiinostavaa pelata bilistä nahkaan pukeutuvan biker neitosen kanssa samalla olutta siemaillen. Eikä tarvitse olla edes treffeillä...voi nimittäin mennä panemiseksi ihan muuten vaan.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Juu, tytöt eivät varmasti tuosta mitään ymmäräkään mutta naiset ovatkin sitten eri asia. On todellakin kiinostavaa pelata bilistä nahkaan pukeutuvan biker neitosen kanssa samalla olutta siemaillen. Eikä tarvitse olla edes treffeillä...voi nimittäin mennä panemiseksi ihan muuten vaan.
Ja ei edes tarvitse olla biker-neitonen/nainen. Bilis on helvetin hyvää treffitouhua joka tapauksessa. Siinä vähän neuvotaan sylikkäin kuinka siihen kiveen oikein tähdätään, muna yhtä pystyssä kuin köö. Jos olisi se Fb:n tykkäämispeukku niin tähän lähtisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös