Mainos

Naisasiat

• 7 601 001
  • 26 641

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Siis kukat tai mikä tahansa esine, matka, kylpylälahjakortti. Mies (tai miksei nainenkin) antaa kauppiaalle tai vastaavalle rahaa, saa vastineeksi jonkin hyödykkeen tai esineen jonka vie sitten naiselle. Mä en ite henkilökohtaisesti juurikaan arvosta sen tyylisiä lahjoja vaan jos joku vaikkapa haluaa ilahduttaa mua niin käy vaik siivoamassa ton keittiön, vessan tai jotain vastaavaa.

Sulla on nyt myslit menneet sekaisin murokupissa.

BOL tai minä kumpikaan ei puhu matkoista tai kylpylälahjakorteista, vaan ensisijaisesti huomaavaisuudesta arjessa ja teoilla ilahduttamisesta. Huomaat tämän varmasti, jos luet viestit uudelleen.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos jollekin on jäänyt Dieter epäselväksi niin suosittelen hänen kirjansa lukemista: Nichts als die Wahrheit. Mitä tulee sitten meisseliin niin Dieteriltähän se on pari kertaa murtunut tositoimissa kuten kirjasta käy ilmi ja verta on lentänyt ympäri seiniä.

Ihmettelen, jos joku ei Dieteriä tunne, koska Modern Talking oli melkoisen tunnettu bändi.
Ai se oli se. Ehkä tuo edellä kerrottu selittää hänen lauluäänensä.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Mykistävää. Nainen, joka oli ihan sekaisin meikäläisestä vielä vuosi sitten niin meni naimisiin viikonloppuna. Hyvä, että se sulhanen en ole minä.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Miksi kenellekään ylipäänsä annetaan lahjoja? Eli, kun vaikkapa täytät vuosia, paras lahja olisi se, että äiti tulee siivoamaan sun vessan? Ja isi piirtää jonkun kivan pikku kortin? Ja miksi jonkun pitäisi tulla siivoamaan sun sotkut? Jos haluat elää paskassa, niin elä sitten.

Niin miksi pitäisi antaa mitään lahjoja, varsinkaan syntymäpäivänä? En mä ite edes muista kenenkään syntymäpäiviä, sen sijaan muistan mulle tärkeitä ihmisiä jollain tavalla aina silloin tällöin kun siltä tuntuu. Oli se sit safkanlaittoa, keittiön jynssäystä, koiran kusettamista tai ihan mitä tahansa pientä elettä joka loppupeleissä merkitsee paljon. No pikkusisko on vasta 15- vuotias niin sille paras lahja on joku H&M:n lahjakortti tai vastaava turhuus.

Toi iskä/äiskä juttu meni kyl nyt täysin ohi, pistä vaikka yv:tä tulemaan jos haluat selittää.

BOL tai minä kumpikaan ei puhu matkoista tai kylpylälahjakorteista, vaan ensisijaisesti huomaavaisuudesta arjessa ja teoilla ilahduttamisesta. Huomaat tämän varmasti, jos luet viestit uudelleen.

Joo anteeksi. Hyppäsin suoraan pisteestä A pisteeseen C ja kuvittelin et muutkin ihmiset ymmärtää asian samalla tavalla. Eli kukat = rahaa, kuten vaikkapa nuo matkat ja lahjakortit. Ja tähän seuraavaan lainaukseen heitin ihan yleisenä kysymyksenä, että eikö tuollainen suhde olisi aika perseestä:

Arjen askareissa auttamisen tulisi olla itsestäänselvyys, mutta monissa huusholleissa näin ei ole. Että siinä mielessä olen kyllä TQoFE:n kanssa samoilla linjoilla. Jos se ei kuitenkaan ole ns. vaihtoehto, onhan ne kukat oikein hyvä keino ilahduttaa toista.

Ymmärsin tämän siis niin ettei jostain ihmeen syystä toisella osapuolella ole muuta vaihtoehtoa toisen ilahduttamiseen kuin niiden kukkien tai jonkin vastaavan ostaminen. Kuulostaa melko ankealta?

Enkä mä kait missään vaiheessa väittäny et teistä kumpikaan haluaisi ensisijaisesti toisen osapuolen ilahduttavan niillä kukilla, lahjakorteilla tai muilla vaan juurikin niillä arjen pienillä teoilla mistä ilmeisesti kaikki nyt ollaan kuitenkin samaa mieltä?

scholl

Jäsen
Mietin tänä aamuna tuota puhetta huushollissa tehtävistä asioista ja väittäisin, että suurin osa ongelmista johtuu siitä, etteivät naiset osaa organisoida omia hommiaan. Otetaan nyt muutama esimerkki kotitöistä: autonhuolto, roskien vienti, vaatehuolto, siivous, lapsiasiat.

Yleensä on niin, että miehet pitävät autot kunnossa, eikä se tarkoita sitä, että makaisivat jatkuvasti auton alla, vaan selvittävät missä autot voi huoltaa, mahdollisesti jopa kilpailuttavat ne paikat, jos haluavat ja sitten vievät autot huoltoon. Asiat tulevat hoidetuksi melko tehokkaasti. Naiset sen sijaan pystyvät harvoissa tekemisissään samantyyppiseen järkitoimintaan. Otetaan esim. vaippojen vaihto. On kohtuutonta vaatia jotain miestä harjoittamaan sellaista toimintaa. Itse esim. voin vannoa, etten tule sellaista ikinä tekemään. En edes pidä lapsista, enkä halua niitä hankkia, mutta vaikka olisi perhe niin en silti vaihtaisi. Kysymys on yksinkertaisesti tehtävästä, joka ei minulle kuulu. Jos naiset ovat tyytymättömiä nykykäytäntöön niin miksei joku perusta jotain huoltoasemia, jonne lapset voi viedä vaipanvaihtoon.

Entäs sitten roskat ja siivoaminen. Minun kokemukseni mukaan naiset eivät osaa täyttää roskapussia optimaalisesti, vaan täysin irrationaalisesti päättävät, että nyt pussi pitää viedä. Se on sitten jossain nurkissa ja miehen pitäisi se muka viedä. Ei se niin saa olla. Jos on tilanne, jossa päätetään, että mies on vastuussa roskista niin silloin hänen pitää olla siitä kokonaisuudesta vastuussa. Eli hän seuraa sitä roskapussien täyttöastetta ja päättää itse koska roskapussi täytyy vaihtaa ja viedä ulos. Silloin hän tekee sen operaation vaikkapa samassa yhteydessä kun on lähdössä vaikkapa lenkille ja näin ollen muutenkin menossa ulos. Sama koskee siivousta. Moni nainen siivoaa silloin, kun ei ole likaista. Eihän kukaan mene parturiinkaan, jos tukka ei ole yhtään kasvanut niin miksi siivoaisi, jos ei ole yhtään likaista. Jos käyttää siivoojaa niin yleensä ehdotetaan, että kotisiivous olisi joka toinen viikko. Itse olen huomannut, että sekin on turhan usein. Jos imuroi useammin kuin kerran kolmessa viikossa niin pölyä ei yksinkertaisesti ole. Naiset, jotka vaativat, että pitää imuroida useammin, tekevät turhaa työtä. Ok jos se on heidän harrastuksensa, mutta ei siihen hommaan miestä voi silloin velvoittaa. Sama koskee muuten lakanoiden vaihtoa. Hotelleissa ne vaihdetaan joka yöksi sen takia, koska siinä vaihtuu nukkuja. Sen sijaan kotona jos sängyssä nukkuu aina sama henkilö niin ei niitä hitto tarvitse olla koko ajan vaihtamassa. Jokainen pystyy kokemuksen perusteella arvioimaan kuinka usein ne pitää vaihtaa. Se on kuitenkin tosi hankalaa hommaa, joten ei sitä turhaan liian usein jaksa tehdä ja mitä tulee naisten puheisiin, että mankeli pitää ostaa niin se on bullshittiä. Siinä menee hermot, jos lakanoita pesee ja mankeloi himassa. Ne pitää viedä pesulaan kilopyykkinä. Silloin ne saa sieltä muovikassissa sopivina pinkkoina, jotka voi heti laittaa kaappiin, kun tulee himaan.

Entäpä sitten vaatteiden pesu. Tämä on kaikista tärkein juttu. Älkää missään nimessä suostuko mihinkään yhteispyykkiin naisen kanssa. Naisilla on nimittäin aina jossain vaateryhmissä pullonkauloja, jonka takia vaatteita mukamas pitää pestä. Mitä järkeä rakentaa itselleen sellainen vaatevarasto, jossa ei ole mitään pullonkauloja, jos on niiden huollon kanssa jossain allianssissa henkilön kanssa, jolla pullonkauloja on. Itse olin jossain vaiheessa Stokiksessa duunissa, jossa tulin usein vasta klo 24 himaan ja sitten piti pakata matkalaukku vielä tämän jälkeen ja lähteä aamu 6 tai 7 kentälle. Siinä oppi muutamia asioita, jotka ovat olleet hyödyllisiä. Ensinnäkin se, että kengät pitää olla aina hyvin blankattuina ja se kannattaa tehdä vaikkapa sunnuntaina. Samoin kaikki vaatteet pitää silittää ennenkuin ne laitetaan kaappiin. Kolmanneksi pitää olla riittävästi kaikkia vaatteita. Siihen ei välttämättä mene edes enempää rahaa esim. alusvaatteiden osalta, koska kun on enemmän jotain niin ne tarvitsee korvata harvemmin. On todella raivostuttavaa joutua pesemään pyykkiä esim. sen takia keskellä yötä, jos ei ole jonkunlaisia sukkia puhtaana. Pitää olla minimissään sellainen tilanne, että kaikkea on niin paljon, että pärjää, jos ei pääse pesemään pyykkiä kolmeen viikkoon. Eli hankkikaa siistinnäköiset pyykkikorit, jossa on oma likapyykkinne, eikä kenenkään muun ja peskää vaatteenne silloin, kun teille parhaiten sopii. Päättäkää myös, missä on vaatteidenne välivarasto, jos ette ehti niitä heti silittämään, kun ovat kuivat. Niitä ei saa laittaa kaappeihin silittämättä. Eikä kenenkään muun saan antaa kotonanne ikinä silittää yhtään paitaa, koska laatutaso ei välttämättä ole kohdallaan, joten koska vain voi käydä niin, että paidassa on kriittisessä kohdassa joku järkyttävä ryppy, kun olet juoksemassa taksiin ja matkalla johonkin tilaisuuteen. Toki varmistussilitys voi olla tarpeen vielä kaapistaottamisenkin jälkeen, mutta aina siihen ei ole mahdollisuutta.

Kannattaa myös hyödyntää luppoaika muualla kuin kotona. Jos käy niin, että alkaa viettämään paljon aikaa työn puolesta aina samassa paikassa niin kannattaa miettiä, mitä siellä voisi tehdä. Itse asuin yhdessä vaiheessa aina ma-to Frankfurtin lentokenttähotellissa. Iltaisin ei jaksanut lähteä kaupungille ja ravintolassa syöminen, sen jälkeen hotellibaarissa istuminen ja lopuksi hotellihuoneessa kirjan lukeminen oli pidemmän päälle tylsää, joten aloin katsomaan mitä yrityksiä lentokentällä on. Voi käydä esim. niin, että paitojen pesettäminen on siellä nopeaa ja halpaa, joten voi pohtia, ettei pesekään kotona valkoisia paitoja ollenkaan, vaan ottaa jossain muovikassissa likaisetkin mukaan ja vie ne kaikki aina sitten siellä pesuun tai jos löytää jostain kaupungista jonkun itsepalvelupesulan ja kun aikaa on niin nehän voi pestä siellä joku ilta ja antaa kuivua huoneessa, jos siellä yöpyy monta yötä. Samoin jossain vaiheessa aloin tehdä sitä, että kun tulin Helsinkiin aina samalla 00.55 laskeutuvalla lennolla niin aloin käydä supermarketissa Frankfurtin lentokentällä. Älytöntä etsiä keskellä yötä joku bensis tms. Helsingissä mistä saa aamupalaa tms., kun voi ostaa kaiken valmiiksi. Niinpä menin aina ruokakassin kanssa koneeseen. Jossain vaiheessa aloin tehdä sitä myös silloin, kun minulla oli vain välilasku Frankfurtissa. Se loppui sitten 9/11 määräyksiin. jne. Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon, mutta olennaista on se, että monia ns. kotitöitä voi tehdä myös muualla ja silloin, kun itselle sopii. Ne pitää vain osata suunnitella fiksusti.

Kun nämä on hoidettu järkevästi niin sitten jää enää ruoanlaitto jäljelle ja kai sitä voisi jopa tehdä vaikkapa naisen kanssa yhdessä, jos sattuu omistamaan sellaisen keittiön, joka on mukava hengailumesta ja jossa voi ruoanlaiton yhteydessä samalla ottaa punaviiniä kuten kokkiohjelmassa tehdään.

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Tähän täytyy heittää oma mielipiteeni, kun täällä on ollut puhetta kukista. Oma naiseni on aikanaan puhunut paljon siitä, miten neilikka on hänen lempikukkansa. Hän oli omiin juhliinsakin ostanut neilikoita koristamaan juhlapaikkaa. Tuosta useita kuukausia myöhemmin naiseni ollessa poissa kämpiltään, kävin hakemassa läheisestä kukkakaupasta tummanpunaisen neilikan, jonka annoin naiseni tullessa takaisin kämpilleen. Se oli kyllä niin mahtava tunne itellekin, kun sai toisen silmät niin kiilumaan onnesta.

Tuossahan on kysymys perusasiakaspalvelusta. Ihmiset ovat ihmisiä ja he tulevat onnellisiksi siitä, kun huomaavat, että heidän odotuksensa ylittyivät. Joku kukan ostaminen jollekin ei tuo minkäänlaista sävähdyttävää vaikutusta, jos se vastaanottaja ei osaa arvostaa sitä, mutta tapauksessa, jossa neilikka on lempikukka ja jossa henkilö on itsekin käyttänyt koristuksessa sitä, toimii. Koko ajatus, että ihmisen pitäisi olla tehnyt jotain väärää, jos hän ostaa jotain, on perverssi.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Olin tulossa laittamaan tätä ilmoitusta muillekin nähtäväksi:
Eronneille oma kahvila Helsinkiin - Ilta-Sanomat
, mutta scholl taas vei jalat alta. Ei voi mitään. Ehdottomasti Paavo Väyrynen kuninkaaksi ja scholl prinssiksi.

Niin sanomani piti, että kerran viikossa pe-iltana 2,5h on sitten eronneilla aikaa istua yhdessä kahvilla. Ruhtinaallista. Veikkaanpa myös että nurkilla pyörii n. klo 17:30 aika monta ihmistä, jotka katselevat minkälaisia ihmisiä sisään menee jne.

Viimeksi muokattu:

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mietin tänä aamuna tuota puhetta huushollissa tehtävistä asioista ja väittäisin, että suurin osa ongelmista johtuu siitä, etteivät naiset osaa organisoida omia hommiaan. Otetaan nyt muutama esimerkki kotitöistä: autonhuolto, roskien vienti, vaatehuolto, siivous, lapsiasiat.
--- clips--- koko teksti

Kiitos tästä. Lukijana yritin ja onnistuin samastumaan kirjoittajaan. Tunsin itseni TOSIMIEHEKSI, tosin hetkeksi vain. Tänäänkin olen vaihtanut monet vaipat ja olen ihan tyytyväinen ilmeisen huonosti valittuun osaani. Tosin minä pidän lapsista, olenhan itsekin ollut joskus.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kiitos tästä. Lukijana yritin ja onnistuin samastumaan kirjoittajaan. Tunsin itseni TOSIMIEHEKSI, tosin hetkeksi vain. Tänäänkin olen vaihtanut monet vaipat ja olen ihan tyytyväinen ilmeisen huonosti valittuun osaani. Tosin minä pidän lapsista, olenhan itsekin ollut joskus.
Ei kannata kuunnella lapsikonsulttia jolla ei ole omia lapsia eikä edes halua sellaisia. Jos kotona käydään vaan kääntymässä ja plankkaamassa John Lobbin kenkiä sunnuntaisin, niin tuosta on valovuosia matkaa lapsiperheen siivousrutiinien järjestelyihin, vaipparallin hoitamisesta puhumattakaan.

Vaimo on edennyt mukavasti urallaan. Päätin vaimon työstatuksen upgradea juhlistaakseni sekä syksyntulon vitutuksen lievittämiseksi varata meille perjantai-illaksi pöydän laadukkaasta helsinkiläisravintolasta. Samalla otin meille hotellihuoneen keskustasta. Appivanhemmat kylläkin neuvoteltiin lapsenvahdeiksi, mutta tässä diilissä voittavat kuitenkin kaikki. Anopille aion viedä täytekakun, eiköhän tuolla pääse fiiliksiin.

Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän täytyy heittää oma mielipiteeni, kun täällä on ollut puhetta kukista. Oma naiseni on aikanaan puhunut paljon siitä, miten neilikka on hänen lempikukkansa. Hän oli omiin juhliinsakin ostanut neilikoita koristamaan juhlapaikkaa. Tuosta useita kuukausia myöhemmin naiseni ollessa poissa kämpiltään, kävin hakemassa läheisestä kukkakaupasta tummanpunaisen neilikan, jonka annoin naiseni tullessa takaisin kämpilleen. Se oli kyllä niin mahtava tunne itellekin, kun sai toisen silmät niin kiilumaan onnesta. Naisia on hyvä välillä vähän hemmotella pienillä yllätyksillä ja osoittaa pienillä yksityiskohdilla, että mitä tuntee. Naiset arvostavat sitä, eikä heti ajattele miehen tehneen jotain väärää, jos antavat kukan.

Reaktiot täällä päässä oli aika samaa luokkaa, vaikkei Orkidea mitenkään erityisesti nimetty suosikki ollutkaan. On se hieno tunne kun osuu ja uppoaa, eikä todellakaan ihmetelty miksi ostin ja tullut mitään epäilyksiä. Täytyypä jossain vaiheessa puun takaa tarjoilla uudestaan.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tänne on vaihteeksi jotain oikeaa asiaakin. Tämähän on tunnetusti Suomen paras palsta neuvoihin naisasioissa, joten ajattelin josko täältä löytyisi jotain apua kenties.

Eli tapasin viime lauantaina naisen. Kyse oli silkasta sattumasta, mutta tultiin hyvin juttuun. Huomasin, että mimmi ajattelee elämästä aika samalla tavalla kuin minäkin. Seuraa lisäksi urheilua (lähinnä futista, mutta kuitenkin), joka on iso plussa mun silmissä. Siinä sit koko dösamatka juteltiin ja havaitsin, että kyseessä on todella fiksu nuori nainen, jonka kanssa keskustelu asiasta kuin asiasta oli vaivatonta, ja hänellä oli mielipiteitä ja aitoa kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin. Tämä niin ikään on asia, joka on aina minua sytyttänyt. Kaiken lisäksi pirun kaunis. No, tilanne eteni sitten siihen, että keräsin huiman kuuden oluen voimalla rohkeuteni ja kysyin, josko tätä naista kiinnostaisi lähteä kanssani ulos. Yllätykseni hän suostui. Sanoin, että laitan viestiä seuraavana päivänä ja sovitaan treffit sitten tarkemmin.

Sunnuntaina laitoin heti herättyäni viestin, jossa kyselin niitä näitä ja lopuksi tiedustelin treffien ajankohtaa. Vastausta ei kuulunut, joten päätin soittaa. Puhelimeen ei saatu yhteyttä eli oli ilmeisesti kiinni. Tällä mimmillä oli puhelimen kanssa ongelmia jo silloin lauantaina ja soitin jo silloin siihen tämän mimmin pyynnöstä, jotta näkisimme toimiiko se. Silloin toimi vielä siinä määrin, että puhelut tulivat läpi. Tämä varmistaa myös sen, että numero oli oikea. Olinhan itse nähnyt kuinka puhelin soi.

No, nyt on jo keskiviikko. Soitin niin maanantaina kuin tiistainakin. Sama juttu, ei saatu vieläkään yhteyttä. Facebookissa löin tälle kaveripyynnön, johon ei ole reagoitu. Sitä ei ole hylätty, eikä hyväksytty.

Siinä määrin asia minua vaivasi, että tein hieman salapoliisityötä. Saatoin tämän tytön lauantaina kotiovelle, joten tiedän missä hän asuu. Kävin ohi mennen katsomassa ovella, josko ovessa olisi joku ovisummeri (kyse siis kerrostalosta), jotta voisin tarkistaa tilanteen vakavuuden. No, ovisummeria ei ollut, joten "home call" jäi vain haaveeksi. Sen laitoin kuitenkin merkille, että sen asunnon numeron kohdalla, jossa nainen numerotiedustelun mukaan asuu, luki aivan eri sukunimi. Nainen itse väitti asuvansa yksin. Voi toki olla, että on vasta muuttanut yms. se kun ei tullut puheeksi. Aika kummallinen tapaus joka tapauksessa.

No, joka tapauksessa. Tänään en ole yrittänyt enää yhteyttä ottaa. Kertokaapa arvon palstaveljet, mistähän tässä on nyt pohjimmiltaan kyse. Tuskin kukaan pitää yhden ihmisen takia puhelintaan kiinni kolmea vuorokautta? Jos taas kyse on luurin lopullisesta hajoamisesta, niin luulisi, että tuossa ajassa saisi jo jonkun varakännyn tai kokonaan uuden hankkisi?

Edit. Facebookista en ole niinkään huolissani, sillä tunnen montakin ihmistä, jotka käyvät palvelussa todella harvoin. Myös tämän naisen seinä puoltaa sitä asiaa, sillä siellä oli lähinnä hyväksyttäjä kavereita, ei siis tilapäivityksiä tai muuta. Se nyt ainakin viittaa osaltaan siihen, ettei kyseessä ole kovinkaan aktiivinen facebook-käyttäjä.

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaapa arvon palstaveljet, mistähän tässä on nyt pohjimmiltaan kyse.

Tässä on nyt siitä kyse, että olet tehnyt itsestäsi korkeimman luokan stalkkerin: soitit tytölle, jota et tunne joka päivä(useamman kerran?) ja kävit tuon samaisen tytön kämpillä ilman kutsua tai tytön tietoisuutta...

Naiset antavat puhelinnumeroitansa kaikille, jotka vain niitä kysyvät(kärjistys), mutta se ei tarkoita sitä, että he vastaisivat niihin. Jopa seurustelusuhteessa olevat naiset antavat puhelinnumeroitaan miehille hetken mielenjohteesta, mutta sitten, kun tämä kundi päättää soittaa saamaansa numeroon on tytön mieli voinut muuttua ja usein muuttuukin. Miksikö naiset tekevät näin? Siksi koska naiset elävät tunteiden vallassa ja haluavat tuntea itsensä halutuiksi sekä he nauttivat huomiosta.

Yllä oleva mielipiteeni ei ole missään nimessä paheksuntaa naisia kohtaan.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Seesam kirjoitti:
Tässä on nyt siitä kyse, että olet tehnyt itsestäsi korkeimman luokan stalkkerin: soitit tytölle, jota et tunne joka päivä(useamman kerran?) ja kävit tuon samaisen tytön kämpillä ilman kutsua tai tytön tietoisuutta...

En nyt sentään kämpillä käynyt, vain kerrostalon ulko-ovella käväisin. Eikä tämä nainen edes tiedä, että olen yrittänyt häntä tavoitella, sillä puhelin on ollut koko ajan kiinni. Eikö niin?

Edit. Sen verran vielä, että en ole tyhmä. Ymmärrän kyllä, milloin nainen on oikeasti kiinnostunut, ja etenkin sen, jos joku ei ole kiinnostunut. Se olisi helpommin ymmärrettävää, jos puhelin olisi päällä, eikä vastaisi: selvä signaali siitä, ettei kiinnosta. Mutta kun puhelin on kiinni.

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Eikä tämä nainen edes tiedä, että olen yrittänyt häntä tavoitella, sillä puhelin on ollut koko ajan kiinni. Eikö niin?

Riippuu siitä, kuin tuore luuri mimmillä on?
Itsellä on tuo Nokia C3 ja ainakin siihen tallentuu vastaamattomat puhelut, vaikka luuri olisi suljettu.

scholl

Jäsen
Naiset antavat puhelinnumeroitansa kaikille, jotka vain niitä kysyvät(kärjistys), mutta se ei tarkoita sitä, että he vastaisivat niihin. Jopa seurustelusuhteessa olevat naiset antavat puhelinnumeroitaan miehille hetken mielenjohteesta, mutta sitten, kun tämä kundi päättää soittaa saamaansa numeroon on tytön mieli voinut muuttua ja usein muuttuukin. Miksikö naiset tekevät näin? Siksi koska naiset elävät tunteiden vallassa ja haluavat tuntea itsensä halutuiksi sekä he nauttivat huomiosta.

Yllä oleva mielipiteeni ei ole missään nimessä paheksuntaa naisia kohtaan.

Darrahan tuon aiheuttaa. Harva jaksaa jutella sunnuntaina kenenkään kanssa puhelimessa. Itse en ainakaan vastaa mihinkään soittoihin, miksi naisetkaan vastaisivat. Jos minulle annetaan joku numberi niin en soita niihin koskaan. Se on jotenkin hölmöä edellyttää tai olettaa, että pitäisi soittaa. Tai sitten pitää ainakin etukäteen sopia tietty kellonaika, jolloin soitellaan, jotta molemmat ovat vapaita sitä puhelua varten. Muutenkin vähän tuntuu siltä, että jos joku nainen haluaa olla minun kanssani tekemisissä niin minkä takia minun pitäisi hänelle soitella.

Kävi muuten baarissa sellainenkin juttu, että nainen tuli selittämään, että miehet nipistelevät häntä koko ajan perseestä. Kysyin miten reagoi siihen niin ei osannut vastata mitään. Sanoin jotenkin siihen tyyliin, että lyö sitä niin paljon kun lähtee ja sano: v**** runkkari, älä nipistele mua. Ei tuntunut menevän perille. Siis oikeasti jos koko ajan tulee nipistelyjä ja hän antaa sen jatkua niin missä valot palavat.

Ikävää, jos joku on täällä joutunut vaipanvaihtopuuhiin kuten yllä kerrotaan. Otan osaa. Se on juuri esimerkki siitä aiemmin esille tulleesta naisten tunnekylmyydestä vai pitääkö sanoa kyvyttömyydestä tunne-elämään. Olen katsonut muutamaan otteeseen Yle Teemalta Francon aikaa käsittelevää sarjaa ja siinä on ne maolaiset, jotka toivoivat vallankumousta Francon kuoltua. Minulla on vähän kuva naisista. Heillä on joku maolainen feministijohtaja porukassaan ja sitten juorutaan porukalla pohtien kuinka miestä voisi simputtaa. Tuo vaipanvaihtojuttu on yksi simputuskeino.

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Hieman kokeneemman stalkkerin neuvo: Laita välitystiedot puhelimesta päälle ja viesti matkaan. Näet siitäkun nainen laittaa puhelimen päälle ja viesti menee perille. Sitten tuntemattomasta soittoa perään ja eikun läähättämään...

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Riippuu siitä, kuin tuore luuri mimmillä on?
Itsellä on tuo Nokia C3 ja ainakin siihen tallentuu vastaamattomat puhelut, vaikka luuri olisi suljettu.
Ihan btw., mutta miten tämä toimii käytännössä? Mihin muistiin ne puhelut "jäävät" siksi aikaa, kun puhelin ei ole missään verkossa kiinni ja miten puhelin lopulta ne hakee itselleen?

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla on vähän kuva naisista. Heillä on joku maolainen feministijohtaja porukassaan ja sitten juorutaan porukalla pohtien kuinka miestä voisi simputtaa. Tuo vaipanvaihtojuttu on yksi simputuskeino.

En mä teistä muista tiedä, mutta voi että olisi hienoa tavata schollin äiti...

Rocket Richardille suosittelen kharonin neuvoa, ilman läähätystä tosin :)

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä teistä muista tiedä, mutta voi että olisi hienoa tavata schollin äiti...

Niin minustakin!

Naisasiat on mallillaan. Maailmassa on hienoja naisia ja osa vieläpä vapailla markkinoilla. Ei sillä, että itseä naiset kiinnostaisivat "sillä tavalla", mutta tiedoksi teille, jotka säännöllisesti sitä epäilette.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisasiat on mallillaan. Maailmassa on hienoja naisia ja osa vieläpä vapailla markkinoilla. Ei sillä, että itseä naiset kiinnostaisivat "sillä tavalla", mutta tiedoksi teille, jotka säännöllisesti sitä epäilette.

Tosin Erno Paasilinna kirjoitti taannoin suurinpiirtein niin, että "Keskuudessamme elää paljon ihmisiä joilla itsellään ei ole vittua eikä paljon tietoakaan mistä sitä voisi saada."

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Mitähän tekemistä keksisi toisille treffeille? Tarkoitus olisi tavata huomenna eräs nainen, mutta ei olla sovittu vielä sen tarkemmin mitään. Näillä syyskeleille ei oikein ulkonakaan viitsi olla, varsinkaan jos sataa, enkä kyllä haluaisi mennä pelkästään kahvillekaan istumaan. Lähes kaikki ehdotukset on varmaan tällä hetkellä ihan hyviä, kun taidan olla vaan niin mielikuvitukseton, että en keksi yhtään mitään...

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vie nainen keilaamaan. Mukavaa ja piristävää tekemistä. Saa olla sisällä, sekä suuri juttu on, kun keilaamalla monesti ihmiset on vapautuneita. Alussa toki voi olla vaivautunutta, jos ette ole aikaisemmin olleet tekemisissä kovinkaan paljoa. Mutta voin luvata, että keilauksen lopussa te olette hyvin rentoja ja juttu luistaa, koska yleensä keilaus on kivaa. Siitä voitte sitten suunnata johonkin vaikka yhdelle.
Biljardin peluu on myöskin mielestäni hyvää tekemistä. Eipä haittaa vaikka kumpikaan ei sitä yhtään osaa. Kuten keilailussakin samalla voi siemailla myös olutta tai alkoholittomia juomia.

Suosikkijoukkue
KK
Mitähän tekemistä keksisi toisille treffeille? Tarkoitus olisi tavata huomenna eräs nainen, mutta ei olla sovittu vielä sen tarkemmin mitään. Näillä syyskeleille ei oikein ulkonakaan viitsi olla, varsinkaan jos sataa, enkä kyllä haluaisi mennä pelkästään kahvillekaan istumaan. Lähes kaikki ehdotukset on varmaan tällä hetkellä ihan hyviä, kun taidan olla vaan niin mielikuvitukseton, että en keksi yhtään mitään...

Tottakai viet tytön tekemään jotain sellaista missä olet itse hyvä. esim juuri bilis tms. Ja sitte opetat sitä mimmii pepusta... eiku kädestä pitäen. Jos huomaat, et mimmii ei vois vähempää kiinnostaa ni plan B: meette vaa sinne kahville tms.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Toki vaarana on et tää meneeki vaan kaverisuhteeksi, mutta kyllä se tietty seksuaalinen jännite on ilmassa.. mut aika näyttää.

Ja sitten tulikin tekstiviestiä et "ei oo energiaa tutustua... voi mun kaa kaveria olla, mut ei muuta". Mielenkiintoista.

No uutta matoa koukkuun ja ens viikolla on ainaki yhdet treffit tiedossa kunhan kyseinen nainen palaa Latvian reissultaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitähän tekemistä keksisi toisille treffeille?
Aina haukutaan leffatreffejä mutta viime sunnuntaina olin yhden neidon kanssa katsomassa Kaurismäen Le Havre -elokuvaa. Eivät toki olleet toiset treffit vaan ehkä noin sadannet, siis hänen kanssaan.

No, kuitenkin, kun leffa alkoi, niin asetin puolihuolimattomasti käteni siihen minuun nojanneelle neidon sisäreidelle. Siinä sitten joutessani ja juurikaan ajattelematta muuta kuin elokuvaa, liikuttelin käsieni päässä olevia ulokkeita, sormiksi niitä on kai tapana nimitellä. Jossain kohtaa havahduin, että sehän jotenkin liikahtelee tuo neito. Huomasin, että pikkurillini oli koko ajan osunut hänen sille erogeeniselle alueelle. Voi saatana, eikä saanut enää lopettaa. Leffaa oli noin tunti kulunut, niin se nousi siitä penkiltä ja sanoi, että nyt lähetään. Tarttui käteeni kiinni, kysymys oli näemmä retorinen. Käveltiin autolleni, avasin huvikseni oven neidolle, saa hänkin joskus olla passattu kuin 1960-luvun jenkkileffoissa neitejä passataan. Sitten hän sanoi, että aja jonnekin. No, minä ajelin vartin verran, naapurikunnan puolelle metsätien varteen, erään ison puu- ja pensastiheikön taakse. Sen jälkeen autoni ikkunat huurtuivat.

Että semmoinen Le Havre -kokemus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy