Naisasiat

  • 7 512 260
  • 26 575

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tänään sain kuin sainkin kysyttyä häntä ensi viikolla jonnekkin, ja sovittiin, että katsotaan sitten myöhemmin, mihin mennään.

Suostui kyllä heti, eli ei empinyt yhtään. Juttelee aika paljon henkilökohtaisia juttuja itselleni, eli hyvältä näyttäisi.

Paljoa enempää ei oikein voisi naiselta vaatia, tuossakin on jo enemmän kuin itse pyytäisin. Eli toivottavasti se päivä paistaisi sinne risukasaankin.

Perstuntumalla annan Dr. Lenin selitykset näille kolmelle kappaleelle, jotka kirjoitit.

Sait siis kysyttyä häntä jonnekin ja sovitte, että katsotte sitten myöhemmin minne. Akka pelaa aikaa koska ei hennonnut kertoa sulle ettei todellakaan ole lähdössä kanssasi minekään. Ei edes nakkikioskille, satana.

Suostui heti eikä empinyt (pääsi nopeammin eroon susta). Jutteli henkilökohtaisia asioitaan...joka ei tarkoita kovinkaan hyvää sulle jos nainen kertoo luottamuksella olevansa rekkalesbo, joka pitää "kaviaarista" ja Roomalaisesta suihkusta.

Ja viimeiseksi...tuossa todellakin on enemmän kuin voisit naiselta vaatia.

Pahoitteluni siitä, että elämä on epäreilua mutta pitää muistaa, että me vahvimmat, komeimmat sekä ennen kaikkea itsevarmimmat miehet korjaamme potin paljon useimmin. Pari kertaa kymmenen vuoden aikana on minusta paljon.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ettekö te nyt saatana tajua jo tätä kuvioa. Yksi päivä ilman kommentointia niin kappas,heti on treffit sovittuna. Viikon sisällä se on varmaan jo isä, jos pidätte sormenne kurissa näppäimistöillänne.
 

DC.PAPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, vuodesta -72
Ei kyllä jaksa ymmärtää miten moni täällä menee näihin HIFK vedätyksiin!!
Tyyppi vedättää teitä kybällä, ja joku jaksaa vielä vastata päivästä toiseen.
HIFK:llä on varmaan tosi hauskaa, ku saa teitä vastaajia uunotettua.
Miettikää nyt muutaman kerran ennen kuin vastaatte tän trollin satuihin, onhan täällä ihan oikeitakin pulmia ratkottavana(näin ainakin uskon).
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei kyllä jaksa ymmärtää miten moni täällä menee näihin HIFK vedätyksiin!!

No oliko tuo meikäläisen teksti "vedätykseen mukaan menoa" vai omahauskaa läppää?

Miten joku voi jaksaa edes pitää huolta siitä miten HIFK:n juttuihin vastataan? Ai niin...tehän luette näitä HIFK:n kirjoituksia. Busted!
 

DC.PAPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, vuodesta -72
Siinä tapauksessa hänellä vasta suuria ongelmia onkin.

"Hanki elämä" olisi mainitussa tapauksessa hyvä ohje, mutta tuskin onnistuisi ilman ammattiauttajaa.

Paskat sillä mitään oikeita "ongelmia" on, tykkää vaan hämmentää täällä.
Ompahan ainakin halvat huvit. Sitä ihmettelen että joka päivä löytyy joku
"auttaja" ko. satuiluihin.....
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Paskat sillä mitään oikeita "ongelmia" on, tykkää vaan hämmentää täällä.
Ompahan ainakin halvat huvit. Sitä ihmettelen että joka päivä löytyy joku
"auttaja" ko. satuiluihin.....

Tarkoitin juuri, että jos on noin halvat huvit, voidaan jo puhua erittäin vakavista ongelmista. Vakavemmista, kuin hänen omalla roolihahmollaan.
 

DC.PAPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, vuodesta -72
No oliko tuo meikäläisen teksti "vedätykseen mukaan menoa" vai omahauskaa läppää?

Miten joku voi jaksaa edes pitää huolta siitä miten HIFK:n juttuihin vastataan? Ai niin...tehän luette näitä HIFK:n kirjoituksia. Busted!

No ei ollu sulle viesti pelkästään suunnattu, ihan yleisesti vaan.
Joutuuhan noi paskat pikaisesti lukemaan, ketju on kiinnostava.
Empähän ole näihin tarinoihin vaan koskaan vaivaitunut vastaamaan millään tavalla, ovat vaan niin saatanan läpinäkyviä. En kyllä ole kommentoinut näiden muidenkaan uskoakseni oikeita ongelmia, eipähän ole oikein eväitä lähteä näissä naisjutuissa hirveesti neuvomaan, ovat vaan sen verran kimurantteja tapauksia.

Vedä Vanha Len happea, ei ollu tarkotus sua tölvästä, tähän silmänisku.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Eli toivottavasti se päivä paistaisi sinne risukasaankin.

Mutta muista! että sitten kun petipuuhiin aletaan, niin silloin ei rillata. Jos ajattelet lainkaan Inttikaveria ja päätät vetää puukolla viillot omaan makkaraan niin akka juoksee siinä vaiheessa jo kilometrien päässä. Oon joskus kokeillut ja voin kertoa, että sanomista tulee. No niin, hyvää matkaa saatana.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Empähän ole näihin tarinoihin vaan koskaan vaivaitunut vastaamaan millään tavalla, ovat vaan niin saatanan läpinäkyviä.

Mä oon kerran kommentoinnut ja saanut siitä ainoan pelikiellon. Ei siinä mitään, mutta tässä viime päivinä kun komentteja kaverille katsonut, niin ihmetyttää se oma pelikielto.

Vedä Vanha Len happea, ei ollu tarkotus sua tölvästä, tähän silmänisku.
Tuntuu jotenkin siltä, että Vanhalla rupeaa kupoli temppuilee, kun ottaa monesta asiasta "kierroksia". Ja joo, tämä on vain oma päätelmä minkä olen laittanut merkille ja vain siksi, että aiemmin oli kaverilla ihan ok läpyskää.

go ahead and jump
 

DC.PAPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, vuodesta -72
Mä oon kerran kommentoinnut ja saanut siitä ainoan pelikiellon. Ei siinä mitään, mutta tässä viime päivinä kun komentteja kaverille katsonut, niin ihmetyttää se oma pelikielto.

Ehkäpä ylläpito on hiffannu pikkuhiljaa jengin vitutuksen ko. kirjoituksista, eivätkä jaa penaltteja ehkä yhtä herkästi?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuntuu jotenkin siltä, että Vanhalla rupeaa kupoli temppuilee, kun ottaa monesta asiasta "kierroksia". Ja joo, tämä on vain oma päätelmä minkä olen laittanut merkille ja vain siksi, että aiemmin oli kaverilla ihan ok läpyskää.

Olet oikeassa... kupolini todellakin alkoi temppuilemaan...jo joskus 90-luvun alussa kun olin rapiat päälle parikymppinen uuno.

Ja toinen havainto...meikäläisellä ei ole koskaan ollut tällä palstalla ihan ok läpyskää vaan todellakin aina pelkkää paskaa eli älä leiki tuollaista perässä vedettävää uppoavaa kanoottia vaan sano asioihin oikeasti jotain omaperäistä kun sen kerran osaat.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tänään sain kuin sainkin kysyttyä häntä ensi viikolla jonnekkin, ja sovittiin, että katsotaan sitten myöhemmin, mihin mennään.

Suostui kyllä heti, eli ei empinyt yhtään. Juttelee aika paljon henkilökohtaisia juttuja itselleni, eli hyvältä näyttäisi.

Paljoa enempää ei oikein voisi naiselta vaatia, tuossakin on jo enemmän kuin itse pyytäisin. Eli toivottavasti se päivä paistaisi sinne risukasaankin.

1. Jos pyydät naista ulos, pyydä suoraan jollakin päivällä ja johonkin paikkaan. Ota ohjat

2. Vastoin täälläkin jos olevaa harhakäsitystä kaveruus ei ole este lihanhimoista nauttimaan pääsemiselle. Jos suhteeseen pääseminen mukamas karahtaa siihen että oltiin liian kavereita niin vika ei ollut kaveruudessa vaan siinä että toinen ei muuta olisi muutenkaan missään vaiheessa halunnut

3. Anna sille runtua
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
1. Jos pyydät naista ulos, pyydä suoraan jollakin päivällä ja johonkin paikkaan. Ota ohjat

Totta, mutta hyvä että edes sain pyydettyä edes johonkin ja joskus. Itse tein aloitteen tuohon, eli kysyin, olisiko hänellä ensi viikolla aikaa ja hän vastasi myöntävästi. Kysyin sitten että josko haluaisi lähteä johonkin ja siihenkin vastasi myöntävästi. Kerroin sitten, että katsotaan ensi viikolla minne.

Tuon jutun jälkeen kyllä innostuneesti kertoili kaikkea, aikaa nyt ei ollut kuin ehkä se minuutti. Ei hirveästi aikaa tuolla töissä ole.

Mekkoa olen kehunut, sekä lisäksi hieman flirttaillut, mutta ei kyllä vastaankaan laita, päinvastoin. Paljon on puhunut silloin kun pikaisesti nähdään, mutta eipä siinä paljoa ehdi itse sanomaan. Miesasiat varmasti aika uusi tai arka juttu hänelle. Mutta ärsyttää se, että jos hänkin on selvästi kiinnostunut, niin ei sitten tee mitään sen ihmeempää. Ei kysele mihinkään vapaa-ajalla, ei hirveästi edes katso päin opettajanhuoneessa, ei reagoi läsnäolooni, jos on paljon porukkaa, jne. Enhän se aina minä voi olla, ketä reagoi tai tekee aloitteen.

Eipä hirveästi mikään ihme ole, jos on vähän epävarma olo, kun toinen ei selkeästi kerro mitään selvää.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Totta, mutta hyvä että edes sain pyydettyä edes johonkin ja joskus. Itse tein aloitteen tuohon, eli kysyin, olisiko hänellä ensi viikolla aikaa ja hän vastasi myöntävästi. Kysyin sitten että josko haluaisi lähteä johonkin ja siihenkin vastasi myöntävästi. Kerroin sitten, että katsotaan ensi viikolla minne.

Tuon jutun jälkeen kyllä innostuneesti kertoili kaikkea, aikaa nyt ei ollut kuin ehkä se minuutti. Ei hirveästi aikaa tuolla töissä ole.

Mekkoa olen kehunut, sekä lisäksi hieman flirttaillut, mutta ei kyllä vastaankaan laita, päinvastoin. Paljon on puhunut silloin kun pikaisesti nähdään, mutta eipä siinä paljoa ehdi itse sanomaan. Miesasiat varmasti aika uusi tai arka juttu hänelle. Mutta ärsyttää se, että jos hänkin on selvästi kiinnostunut, niin ei sitten tee mitään sen ihmeempää. Ei kysele mihinkään vapaa-ajalla, ei hirveästi edes katso päin opettajanhuoneessa, ei reagoi läsnäolooni, jos on paljon porukkaa, jne. Enhän se aina minä voi olla, ketä reagoi tai tekee aloitteen.

Eipä hirveästi mikään ihme ole, jos on vähän epävarma olo, kun toinen ei selkeästi kerro mitään selvää.

Trololololollolololololoo. Ei tuohon voi muuta sanoa. Alkanut mennä huumorinpuolelle koko paska. Osa sentään yrittää puhua ketjun aiheesta, mutta koko viimeinen sivu on koskenut enimmäkseen, kuinka Leniltä pettää kupoli ja muuta kenttävittuilua. HIFK kysymys vain. Et halunnut tyytyä siihen B-luokkaan ja sanoit, että tämä opettajalta ei paljon parempaa voisi vaatia. Eli oletan, että on tuota A-luokkaa, kermaa, missiainesta siis mistä olet aina haaveillut. Sitten selität, että miesasiat ovat hänelle uusi juttu tai arka. Joo'o sanon minä. Ensi viikolla hän tekee oharit ja parin päivän päästä sitten näettekkin ja panette koulun vessassa. Paitsi Inttikaverisi ehtii ensin.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No en tiedä, että onko juuri sitä a-luokkaa, mutta ainakin itselleni on juuri sitä. Ulkonäköä, fiksuutta, huumorintajua, puheliaisuutta, jne.

Ainakaan reiluun puoleen vuoteen, kun olen tuolla töissä ollut, ei ole miesystävää ollut, tietysti johtuu osittain varmaankin ihan persoonasta ja siitä ettei niitä muitakaan ihmissuhteita ole. On saanut aika moneltakin henkilöltä kusipäisen maineen. Ongelmia aika monenkin kanssa.

Ainakin mitä itselleni puhuu, niin monesti saattaa aika arka olla, ainakin siis reaktioista päätellen.

Voihan tuo todella ollakkin niin, ettei sitä kiinnostusta ole tai että homma kusee, ennemmin siihen uskon kuin että hommasta jotain tulisi. Mutta siihähän se koko homma onkin, että vastaa myöntävästi treffikutsuun, muttei sitten itse tee mitään kovin selvää sen eteen. Tietysti kehuu monesti itseäni, jne. mutta ei sen suurempaa. Miksi sitten edes myöntyy tuollaiseen ja on kiinnostunut jutuistani, oikeastaan enemmän kuin kukaan muu?
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Merkillisiä nämä naisasiat. Ainakaan itse en enää voi kehua ymmärtäväni naisia sitä vähääkään.

Näin eksää pari päivää sitten ekan kerran eron jälkeen. Erosta on sellanen puolisen vuotta. Noh, loppupeleissä kävi niin että hän soitti kun olin menossa kotiin että voiko tulla yöksi ja pikkupienissä tuli sitten myönnyttyä.

En kyllä oikein tiedä, että mikähän tässä nyt oli ajatuksena. Olihan meillä hauskaa, mutta vähän sekava olo nyt jälkikäteen. Ehkä eksälläkään ei ollut mitään taka-ajatuksia, mutta mene ja tiedä...
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Merkillisiä nämä naisasiat....

Kaksi aikuista (?) ja vapaata (?) ihmistä, joilla on yhteinen historia, pitävät hetken hauskaa toistensa kanssa. Ei kuulosta kovinkaan merkilliseltä mielestäni. Olisit tyytyväinen, että nainen ilmiselvästi edelleen arvostaa sinua ja tuntee olonsa hyväksi kanssasi. Mielestäni hieno juttu. Olettaen tietysti ettei kummankaan tunteilla leikitä ja kumpikin ymmärtää jutun juonen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
En kyllä oikein tiedä, että mikähän tässä nyt oli ajatuksena. Olihan meillä hauskaa, mutta vähän sekava olo nyt jälkikäteen. Ehkä eksälläkään ei ollut mitään taka-ajatuksia, mutta mene ja tiedä...

Niinhän tuo itelläki tuli exä pari kuukautta eron jälkeen sanomaan ihan suoraan et tekis mieli seksiä. No kyllä mulle kelpas. Kuten Sinner totetsi niin kaksi aikuista ihmistä ja oletettavasti sinkkuja niin mikäs siinä. Exät on muutenkin helppo valinta jos pelkkää seksiä tekee mieli. Tietää jo varmaksi mitä saa eikä tarvi pettyä. Eri asia sit jos sulla on vielä tunteita tätä naista kohtaan ja edes pieni ääni kolkuttaa päässä et haluaisit palata yhteen niin mieti nyt tarkkaan et miten paljon sen kanssa kannattaa hengailla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oon ihan lovena!

Kun siis tässä kämpilläni luhtitalossa juon punaviintä. Kävin sitten äsken savukkeen polttamassa parvekkeellani. Sieltä naapurista kuului kahden naisen ääntä. Siinä sitten sanoin niitä näkemättä ja tirkistelemättä, että "sielläkö lienee uusia naapureita?". No sit se tuli siihen parvekkeen reunalle ja bambimaisilla silmillään pinkissä paidassa tuo vaalea ilmestys (ehkä noin 24 v.) alkoi puhua! Siis OMG, mulle! On kuulemma jo kuukauden siinä asunut, en ollut huomannut, ei täällä traktorin väristä huomaa, että on uusi naapuri. No me siinä siten juteltiin ja näin kun se oli kans vähän tykästynyt! Siis oon ihan varma, että tästä tulee vielä Suuri Rakkaustarina!
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Kaksi aikuista (?) ja vapaata (?) ihmistä, joilla on yhteinen historia, pitävät hetken hauskaa toistensa kanssa. Ei kuulosta kovinkaan merkilliseltä mielestäni. Olisit tyytyväinen, että nainen ilmiselvästi edelleen arvostaa sinua ja tuntee olonsa hyväksi kanssasi. Mielestäni hieno juttu. Olettaen tietysti ettei kummankaan tunteilla leikitä ja kumpikin ymmärtää jutun juonen.

Jees. Olette varmasti oikeassa!
Molemmat on kyllä vapaita, joten eipä tässä mitään. Jotenkin vain tuntui erikoiselta kun ei olla mitään yhteyttä pidetty, mutta varmasti näin päin. Ehkä tässä itseä lähinnä hämmensi se, että luulin ettei hänellä olisi kiinnostusta edes kummemmin jutella mistään minun kanssa.

Enkä usko, että tässä olisi kummankaan puolelta erikoisemmin tunteita mukana, koska välimatkan takia tiedetään, että juttu ei varmasti toimisi. Eli homma ok. Onhan näitä muitakin kavereita, joiden kanssa tulee sillon tällön peuhattua sängyssä, eli eipä tässä ole varmasti mitään eroa siihen..

Silti varmaan parasta, ettei ehdottele ihan hetkeen mitään uusintaa. Kuvittelisin niin, että helposti eksä luulisi, että itsellä olisi halua johonkin vakavampaan, mitä en halua, koska se ei ole totta...(hyi mikä lause täynnä pilkkuja, mutta en jaksa alkaa viilaamaan)

EDIT: Niin ja ei tässä ehkä ihan teinejä olla kuitenkaan kun ikä on lähempänä kolmeakymppiä kuin kahtakymppiä. Aikuiseksi en kyllä itseäni uskalla vielä muutamaan vuoteen ylentää..
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuvittelisin niin, että helposti eksä luulisi, että itsellä olisi halua johonkin vakavampaan, mitä en halua, koska se ei ole totta..
Siis ensinhän nainen on N. Sen jälkeen N:stä tulee exä. Sitten toisinaan kuitenkin exän kanssa liikutaan yhdessä vaakatasossa eli x-akselilla. Jonkin aikaa tuota ja exä on sen jälkeen y-akselilla eli pystytuttu, eikä x-akselille eli vaakatasolle enää palata.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuvittelisin niin, että helposti eksä luulisi, että itsellä olisi halua johonkin vakavampaan, mitä en halua, koska se ei ole totta

Asian ilmoittaa suorasti, että tuo vaakamambo saattaisi välillä kiinostaa, ei sen enempää. Pitäisi olla homma hanskassa siinä kohtaan. Myös itse näin exäni opiskelijabileissä ja onhan siitä 9 kuukautta, kun viimeksi olemme jutelleet. Olo oli kyllä hieman outo aluksi, mutta loppujen lopuksi. Jäi ihan hyvä maku suuhun.

Sitten näistä nykyisistä, että tämän viikon ollu radiohiljaisuutta ihan siitä syystä ettei ole kerennyt Naamakirjassa tai pahemmin edes puhelinta katsomaan.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No sit se tuli siihen parvekkeen reunalle ja bambimaisilla silmillään pinkissä paidassa tuo vaalea ilmestys (ehkä noin 24 v.) alkoi puhua!

No jopas! Vatsastapuhujista minäkin olen joskus kuullut, mutta enpä ole tällaisesta ennen kuullut, että joku olisi silmillään puhunut! Ne olivat varmaan niitä paljonpuhuvia katseita tai jotain.

Silti varmaan parasta, ettei ehdottele ihan hetkeen mitään uusintaa. Kuvittelisin niin, että helposti eksä luulisi, että itsellä olisi halua johonkin vakavampaan, mitä en halua, koska se ei ole totta...

Tätä minä olen joskus miettinyt, ehkä pääsen sitä selvittämään "Asia joka avautui minulle -ketjuun" mikäli löydän joskus tyttöystävän, mutta siis. Kun sitä selvästikin kutsutaan "vakavaksi", kun paneskelee ystäväänsä eli seurustelee. Sitten taas jos vain paneskelee jota kuta niin se ei ole vakavaa. Sitten taas jos on pelkästään ystävä niin sekään ei ole vakavaa, kun jos toinen vaikka haluaisikin paneskella niin toinen voi siihen vastata, ettei halua mitään "vakavaa", ollaan vaan kavereita. Ja kuten edellä Greffininkin keississä, samalla perusteella, ettei halua mitään "vakavaa" voi vain paneskella olematta ystävä. Miten kaksi "ei vakavaa" asiaa muuttuu yhdessä vakavaksi? Ja varsinkin sitten jos harrastaa jotain "vakavaa" eli seurustelee ja menee jonkun muun kanssa toista noista "ei vakavista" asioista harrastamaan ei edes niin vakavissaan niin se se vasta vakavaa onkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös