Naisasiat

  • 7 512 260
  • 26 575

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kuten jo sanoin, niin oma on valintasi. En siltikään tulisi kehuskelee, kuinka oot jo "vanha" ja edelleen lapseton mutta onnellinen. Eiköhän siinä ole kuitenkin paras ikä takana? Jolleki voi tietysti olla juuri se paras ja seuraavaks tuutkin varmaan kertomaan, kuinka helvetin jees on olla 40v ja olla silti klubeissa rajusti bilettävä äijä. Ei mua oikeesti kiinnosta, sinähän se vietät perhe-elämää vähempi, ja ehkei suakaan kiinnosta.

Mistä helvetistä päättelet, että olen klubeissa bilettävä äijä? En edes muista koska olisin viimeksi baarissa iltaani viettänyt.

Elämä ei vaan aina mene niin, että 40 vuotiaana kaikki olisi perhettä myöten kunnossa, vaikka haluaisikin. Ei ne aina ole omia valintoja.

Olen kyllä jo aika käpy, jos minulla nyt yli nelikymppisenä on paras ikä takana. Ei jumalauta teidän kersojen ajatusmaailmaa.
 

Jonzze

Jäsen
Suosikkijoukkue
PEPO, SaiPa
Itellä tulee tässä pian vasta 22 vuotta täyteen. Vuosi seurustelua takana ja en nyt varsinaisesti itekkää ajattele vielä mitään perheen perustamisia yms. Tosin ei asuta saman katon alla ja ei varmaan oo ajankohtaista (ainakaan mun mielestä ei oo). Kesällä tietty tulee oltua vielä enempi yhdessä mun kämpillä. Hyvin on menny ja tää on sopinut mulle.

Ongelmia ei ole ollut ja ei tietysti varmaan näin lyhyessä ajassa ehtisikään tulemaan, kun ei edes saman katon alla asuta. Mietin vain, kun tyttöystävä on alkanut puhumaan siihen malliin, että sitä kiinnostaisi muuttaa yhteen ens vuoden puolella. Mistä sen tietää, onko ite siihen valmis? Vai tietääkö sen vasta sitten, kun ei tarvii tällaisii kysyä?
 

tutzba

Jäsen
Mietin vain, kun tyttöystävä on alkanut puhumaan siihen malliin, että sitä kiinnostaisi muuttaa yhteen ens vuoden puolella. Mistä sen tietää, onko ite siihen valmis? Vai tietääkö sen vasta sitten, kun ei tarvii tällaisii kysyä?

Muutin tyttöystäväni kanssa yhteen viime vuoden toukokuussa. Päätös siitä tehtiin noin kahta-kolmea viikkoa ennen muuttopäivää. Katsoimme netistä huvin vuoksi vapaita asuntoja, löysimme sopivan, menimme näyttöön ja se olikin sitten siinä. Minä olin tuohon aikaan intissä, tyttöystävä opiskeli varuskuntani läheisyydessä olleessa kaupungissa. Onneksi pääsin samaan paikkaan intin jälkeen opiskelemaan, eli kaikki meni lopulta hyvin.

Mutta itse kysymykseesi, muuttakaa ihmeessä yhteen jos se vain on edes jotenkin mahdollista. On tämä kuitenkin paljon hauskempaa kuin se, että molemmat asuisivat omissa asunnoissaan ja kävisivät vain yökylässä toisillaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mä aloin seurustelemaan 2006, ja heti alkuun tehtiin selväksi, että lapsia ja avioliitto on pakko saada 5 vuoden sisällä. No nyt me erottiin, eikä ole lapsia, eikä edes keretty naimisiin. Moni vois sanoa että onneksi.

No ihan oikeesti jos muija tokasee et viiden vuoden sisällä pitäis nyt olla tätä ja tuota niin kyl se on parempi laittaa suhde samantien poikki. Ei tollasille asioille voi laittaa mitään aikarajoja kun ei kukaan voi nähdä tulevaisuuteen. Kumppani voi olla sellanen et sen kanssa vois perheen perustaa, mutta vitustako sen varmaksi voi tietää?

Huomaa, että tämä palsta on täynnä lähinnä kersoja.

Musta tuntuu et viimisen vuoden aikana tänne on tullu ihan helvetisti nuorempaa porukkaa, alkaen sieltä 18vuotiaista. Tai sit ne on vaan tullu mun seuraamiin ketjuihin, paha sanoa. Ei sillä et kokisin itteäni mitenkään aikuiseksi tms., mut ennen täälläki oli asiat vähän paremmin.

Kuten jo sanoin, niin oma on valintasi. En siltikään tulisi kehuskelee, kuinka oot jo "vanha" ja edelleen lapseton mutta onnellinen. Eiköhän siinä ole kuitenkin paras ikä takana?

Kyllä musta ois aika saatanan hienoa jos nelikymppisenä olis onnellinen elämäänsä eikä tarvis mitään lapsia tuomaan sitä onnea. Paras ikä mihin? Toki biologisesti elämän tarkoitus on lisääntyä, mut onneksi eletään vuotta 2011 ja omien aivojen käyttö on sallittua. Ei tarvi mennä vanhojen normien mukaan ja tehdä mitä yhteiskunta/suku/läheiset sulta odottaa.

Mietin vain, kun tyttöystävä on alkanut puhumaan siihen malliin, että sitä kiinnostaisi muuttaa yhteen ens vuoden puolella. Mistä sen tietää, onko ite siihen valmis? Vai tietääkö sen vasta sitten, kun ei tarvii tällaisii kysyä?

Sen tietää sit ku on valmis. En tajua miten voi heittää et ens vuonna haluaisin muuttaa yhteen. Vitustako sitäki taas tietää? Toki naisilla on omat parisuhdeoppaansa jossa on varmasti päivien tarkkuudella ajat koska pitää muuttaa yhteen, koska pitää sanoa rakastavansa, koska pitää tehdä lapsia yms. Ja vaikket sä vielä ensi vuonnakaan haluais muuttaa yhteen niin ei se välttämättä tarkoita ettetkö silti haluaisi jatkaa parisuhteessa kyseisen ihmisen kanssa.

Katsoimme netistä huvin vuoksi vapaita asuntoja, löysimme sopivan, menimme näyttöön ja se olikin sitten siinä.

Itel oli sama exän kanssa. Huvikseen juteltiin vaan yhteen muuttamisesta ja päätettiin et katellaan rauhas jos tulee joku hyvä asunto vastaan, käydään kattomassa ja mietitään sit asiaa uudestaan. Eka asunto oli ihan täydellinen ja meikä oli myyty. Näin oikeastaan samantien meidän yhteisen kodin siinä. Muijan piti kaks päivää miettiä vaan yhteenhän siinä päädyttiin. Toki ero tuli lopulta, mutta helvetin hyviä aikoja saatiin viettää yhdessä.

E: Eikä yhtään haitannu et molemmat asu surkeissa opiskelijayksiöissä ja toi asunto oli hyvänkokonen kolmio ihan keskustassa. Asumiskulutkaan ei kovin paljoa nousseet.
 

J.Petke

Jäsen
Elän elämääni luultavasti todella väärin. Olen varmasti juuri se mitä yhteiskunta ei halua. Olen 30v ja haluan luoda itselleni uraa ja mahdollisimman paljon rahaa. Sitä kautta voin sitten toteuttaa haaveitani mihin ei esim. lapset kuulu. Voin matkustaa erilaisiin paikkoihin ja tehdä juuri sitä mitä milloinkin huvittaa. En halua sitoa itseäni mukulaan joka vie seuraavat 18 vuotta elämästäni kokopäiväisesti. Naisen voin ottaa rinnalleni jos hänellä on samat suunnitelmat kuin minulla eikä hän halua lapsia.

Eihän sitä koskaan tiedä miten suunnitelmat muuttuvat ja mitä sitä 10 vuoden päästä ajattelee mutta nyt ainakin tuntuu siltä, että lähivuosina ei ole kyllä puhettakaan mukuloista. En muutenkaan ymmärrä sitä yhteiskunnan painetta mikä yleensä tarkoittaa juuri sitä isoa asuntolainaa, 2,5 lasta, volvo ja kultainen noutaja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mielenkiintoisia näkökulmia eräillä.

Minulle tämä nykyinen elämäni on niin hyvää kuin voin toivoa. Siihen kuuluu opinnot, omat harrastukset - joihin ei kuulu ryypiskely, ja vapaus tehdä taloudellisen tilanteen puitteissa mitä ikinä haluankin. Tähän tilanteeseen naisystävä/vaimo kersoineen tuntuu mahdottomalta yhtälöltä, koska menettäisin siinä sellaisia asioita, joita pidän tärkeinä. Erityisesti vapauden päättää omista menemisistäni. Lapset tuntuvat vielä sikälikin mahdottomilta, koska en pidä lapsista, enkä koe tarpeellisena jatkaa sukuani tähän idioottimaiseen maailmaan. Mutta koskaan ei voi täysin varmasti sanoa mikä on tilanne vuoden kuluttua tai kahden tai viiden, joten en pidä poissuljettuna sitäkään mahdollisuutta, että jokin päivä minulla olisi se naisystävä. Sen sijaan lapsen hankkiminen tuntuu varsin mahdottomalta ajatukselta. En myöskään koe tarpeellisena hyppiä huorissa, mutta en tuomitse jos joku näin toimii, en myöskään ole iskemässä itselleni naista jokainen viikonvaihde, mutta en tuomitse vaikka joku näinkin tekee, minulle riittää toistaiseksi oma käsi.

vlad 41 v.
 

ace

Jäsen
Jonzze Mistä sen tietää, onko ite siihen valmis? Vai tietääkö sen vasta sitten, kun ei tarvii tällaisii kysyä?

Nappin meni, kyllä sen tietää kun on valmis. Omakohtaisesti voin sanoa, koska kerran olen tähän suostunut vaikka en ollut valmis. Kivaa kieltämättä oli, mutta erohan siitä loppujen lopuksi tuli. Tässä suhteessa kaikki isot päätökset tehtiin vaimokkeen mielen mukaan, hyvällä tai pahalla.

Jännää miten jotkut tuomitsevat ihmisiä heidän periaatteiden perusteella. Kenellä siihen on oikeasti varaa? Itse en koskaan halua lapsia, en sitä oma talo, koira ja Volvo-meininkiä, mutta ymmärrän heitä jotka tähän päätyvät tai tästä unelmoivat. Mikä minä olen heitä tuomitsemaan, jokaisen oma päätös mitä haluaa elämältä.

Niin ja ketjun aiheeseen: Naisasiat menee piiitkästä aikaa vähän paremmin. Vuoden olen ollut sinkkuna, eikä mitään halua uuteen parisuhteeseen pitänyt olla. Nyt kuitenkin ihana rokkimimmi on pistänyt ajattelemaan uudelleen. Saa nähdä mitä tästä kehkeytyy, vasta pari kertaa tapailtu. Tekstarit on lennelleet sitäkin ahkerammin...
 

scholl

Jäsen
Elän elämääni luultavasti todella väärin. Olen varmasti juuri se mitä yhteiskunta ei halua. Olen 30v ja haluan luoda itselleni uraa ja mahdollisimman paljon rahaa.

Mitä silläkin mahdollisimman paljolla rahalla tekee? Välillä itsellänikin tulee sellainen fiilis, että joo tekisi mieli panostaa 100% full ja yrittää hankkia jollakin aikavälillä esim. joku 100 miljoonaa. Välillä taas tulee sitten se laiskuus ja ajattelee, ettei siinä rahan keräämisessä ole mitään väliä tai järkeä, vaan mielummin nauttii siitä elämisestä sillä hetkellä ja laittaa rahaa siihen. Ihminen pystyy kuitenkin nauttimaan vain tietystä määrästä rahaa kerrallaan. Loppujen lopuksi se on ihan sama onko esim. auto 50 tonnin vai 500 tonnin hintainen. Se marginaalihyöty, mikä tulee lisärahasta, on hyvin alhainen. Se on kuitenkin kiva tehdä erilaisia juttuja ja projekteja nautinto edellä ja sitten jos niistä tulee rahaakin niin se on ihan jees. Tuossa pitää muistaa oppimisprosessikin. Tuossa iässä voit oppia laaja-alaisesti juttuja ja rahastaa sitten myöhemmin, jos haluat. Varsinkin urahommat ovat aika perseestä. Voi joutua tekemään sikana duunia, eikä välttämättä saa kunnon palkkaa. Pitäisi olla joku min. 100 tonnia se aloituspalkka ja hyvin nopea mahdollisuus päästä 7 numeroisiin tileihin, jotta saatanan pitkiä päiviä urahommissa kiinnostaisi tehdä. Samoin valtaa pitäisi olla kunnolla tarjolla. Omissa hommissa on sentään se hyvä, että saa nukkua just niin pitkään kuin haluaa, välillä tienata ja välillä investoida itseensä. Kannattaa lukea Timothy Ferrisin 4 hour workweek niin into tehdä "ilmaiseksi" duunia jossain vieraassa palveluksessa vähenee. Eläkkeellekään ei tarvitse jäädä koskaan, jos tekee koko elämänsä välillä duunia ja välillä pitää kivaa tekemällä vähemmän duunia. Toisaalta Suomessa koko koulujärjestelmä kuten Aaltoyliopisto on tehty sillä silmälläpitäen, että saataisiin halpaa työvoimaa Nokialle, mutta itse en ainakaan lähde tuollaiseen.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jonzze kirjoitti:
Mistä sen tietää, onko ite siihen valmis?

Kyllä sen vaan yleensä tietää. Mulla oli ennen muuttoa sellanen tunne, että näinköhän tää homma menee vituiks, ja katos vaan koko homma meni yhteen muuttamisen jälkeen niin pitkin vittua kuin vain mennä ja saattaa.

Omiin tuntemuksiin ja fiilikseen luottaminen on tässä(kin) asiassa se paras. Jos yhtään HUOM! yhtään tuntuu siltä, että et ole siihen vielä valmis, sano se suoraan mimmillesi. Sit ollaankin mielenkiintoisessa tilanteessa, kun huomaat vasta muuton jälkeen, että ei saatana, munilleen meni.

tutzba kirjoitti:
On tämä kuitenkin paljon hauskempaa kuin se, että molemmat asuisivat omissa asunnoissaan ja kävisivät vain yökylässä toisillaan.

Hauskaahan se varmasti onkin siinä vaiheessa, kun molemmat ovat siihen valmiita ja parisuhde muutenkin kukoistaa. On kuitenkin typerä yleistää, että se olisi jotenkin hauskempaa kuin erillään asuminen. Kenellä on, kenellä ei. Mulla se meni juuri päinvastoin. Erillään asuessa ei kuitenkaan tartte tapella esimerkiksi siitä kuka katsoo telkkarista ja mitä. Saa katsoa vaikka lätkän MM:n nekin ottelut, jotka eivät aidosti edes kiinnosta. Se on helmee.

Jos Jonzzelle saa antaa vinkin; olet samanikäinen kuin mäkin, joten älä muuta yhteen mimmisi kanssa. Vaikka olis miten hyvä akka. Elä nuoruuttasi nyt, älä ala riidellä tiskivuoroista.

Terveisin, RR ikisinkku
 

tutzba

Jäsen
Hauskaahan se varmasti onkin siinä vaiheessa, kun molemmat ovat siihen valmiita ja parisuhde muutenkin kukoistaa.

Jos parisuhde menee huonosti, niin kukaan ei varmaan miettisi silloin muuttamista yhteen. Täten siis oletin, että Jonzzen parisuhde olisi hyvä.

On kuitenkin typerä yleistää, että se olisi jotenkin hauskempaa kuin erillään asuminen. Kenellä on, kenellä ei. Mulla se meni juuri päinvastoin. Erillään asuessa ei kuitenkaan tartte tapella esimerkiksi siitä kuka katsoo telkkarista ja mitä. Saa katsoa vaikka lätkän MM:n nekin ottelut, jotka eivät aidosti edes kiinnosta. Se on helmee.

Omasta mielestäni se on hauskempaa, en siis yleistänyt. Mutta toki joitakin voi vituttaa, ettei saa katsoa aina tv:stä sitä mitä itse haluaa. Siinä vaiheessa ei tietenkään kannata muuttaa yhteen. Kannattaa kuitenkin muistaa se, että ainahan voi lähteä vaikka kaverille katsomaan matseja ja laittaa siellä kisastudion pystyyn.

Taloudellisestikin on järkevää muuttaa yhteen, ainakin useimmissa tapauksissa. Jos maksat yksiöstä sen 300-400€, säästää kuukaudessa kaksion koosta ja hinnasta riippuen kymppejä tai satasia. Harvat kaksiot kuitenkaan maksavat sitä 800 euroa. Sähkö puoliksi, ruokaostokset puoliksi jne. Tosin tokihan ostosten määrä myös kasvaa, mutta ainakin omien laskujeni mukaan säästän rahaa kun menee maksut puoliksi.

Elä nuoruuttasi nyt, älä ala riidellä tiskivuoroista.

Niistä mitään tarvitse riidellä. Toinen imuroi, toinen tiskaa. Enkä muutenkaan ymmärrä tuota nuoruuden elämistä. Jos ei voi elää nuoruuttaan vaikka on parisuhteessa, on omasta mielestäni joko ongelmia tai helvetin huono puoliso valittuna.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on kuulkaas nuoriso sillä tavalla, että jos et veikkaa, et voi voittaa. Ihan jokaisen hehkeän mimmin kanssa ei ehkä kannata lyödä hynttyitä yhteen heti, kun siltä tuntuu. Mutta ei sitä yhteenmuuttoa pidä pelätäkään. Jos tuntuu siltä, että se tuntuisi juuri nyt hyvältä vaihtoehdolta, antakaa palaa. Ei se erilleen muutto ole mikään maailmanloppu. Hankalaa ja aikaavievää se toki voi joskus olla, mutta juuri siksikin kannattaa harkita, onko yrittäminen sen arvoista. Jos on ja elämän realiteetit on edes jossain määrin tiedossa, antaa palaa vaan.

Elämässä oppii parhaiten tekemällä virheitä. Jos nyt yhteen- ja lopulta erilleen muuttamista voi varsinaisena virheenä edes pitää. Kaikkein hyödyllisintä on se, että siinä oppii eniten itsestään. Siitä, mistä pitää ja mistä ei pidä. Se ei koskaan ole väärin, eikä mene hukkaan.

Itse seurustelin ikävuosina 16-20 ikäiseni pojan kanssa. Muutettiin lopulta yhteen ja erottiin. Kasvoimme aidosti erillemme ja olimme lopulta kuin veli ja sisko. Hänen armeija-aikanaan tajusin, että viihdyn paremmin yksin kuin hänen seurassaan. Eropäätös oli vaikea, koska toinen oli kuitenkin kaikesta huolimatta rakas, enkä halunnut satuttaa häntä. Mutta päätös oli pakko tehdä, koska itse olin tyytymätön. Enkä usko, että hänkään halusi olla kanssani, jos minä en halunnut hänen kanssaan olla. Erosimme ihan hyvissä merkeissä ja vuosikausia muistimme toistemme merkkipäivät ja vaihdoimme viestejä aina silloin tällöin. Nyt emme ole enää vuosiin olleet missään tekemisissä.

Noista vuosista opin sen, että yksin oleminen on erinomainen vaihtoehto sille, että olisi suhteessa, missä on ihan ok, muttei varsinaisesti ihanaa. Tämän suhteen jälkeen olin hetken epäterveessä suhteessa, mutta jälkikäteen ajateltuna sekin oli osa "surutyötä", minkä tein kasvaakseni ulos ensimmäisestä suhteestani. Annoin tiettyjen asioiden mennä tässä laastarisuhteessa liian pitkälle, mutta mitään traumaattista se ei kuitenkaan pitänyt sisällään. Olin vain yksinkertaisesti typerä ja naivi. Vaikka tajusin tietyt realiteetit, en niistä välittänyt. Tai välitin, mutta annoin niiden jollain tasolla tietoisesti tapahtua. Sekin oli osa kasvuprosessia, joka oli mulle tarpeen. Ja taas opin itsestäni lisää. Nyt tiedän, mitä en parisuhteessa ainakaan tule sietämään.

Nyt on vuosikymmen takana tässä suhteessa. Ollaan naimisissa, on lapsia, oma koti ja helvetisti arjen haasteita. Avioelämä ei todellakaan ole aina mitään auvoisaa ja oman itsensä on tullut kadotettua näinä ruuhkavuosina välillä aika pahastikin. Mutta sekin on osa kasvuprosessia. Välillä toisen naama vituttaa oikein urakalla. Ja mun naama sitä. Sitten annetaan ja otetaan vähän tilaa. Ja sitten taas tapahtuu jotain, miksi muistaa olevansa toisen kanssa.

Parisuhde vaatii töitä. Toisen huomioon ottamista arjessa. Pieniä asioita. Tarvitaan aimo annos huumoria, hermoja ja rakkautta. Ja realismia. Minä olen luvannut olla tuon miehen kanssa hamaan loppuun. Mutta olen myös luvannut itselleni olevani onnellinen. En joka päivä, mutta isossa kuvassa. Jos nämä kaksi eivät sovi samaan kuvaan, valitsen itseni ja oman onneni. Olen itse vastuussa omasta elämästäni. Juuri nyt asia ei onneksi ole millään tasolla ajankohtainen. Ja toivottavasti ei tule olemaankaan.

Sen olen huomannut, että jos en ole jostain syystä tyytyväinen itseeni, se näkyy aika nopeasti myös tyytymättömyytenä avioliittooni tai arkeen siinä. Siksipä ponnistelen jatkuvasti, että tuntisin itseni paremmin ja työskentelen oman pääni kanssa. Ja kappas, avioliitossakin menee yhtäkkiä paremmin. Sen täytyy kertoa siitä, että meillä on hyvä parisuhde, olosuhteet vain joskus vaihtelevat. Pitää oppia muuttumaan olosuhteiden mukana. Nyt on todella hyvä näin.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Palstan nuoremmille vinkkinä, kannattaa nais- ja perheasioissa pyrkiä siihen, että elät ihan siinä hetkessä ja nautit. "Sitku" -elämä (sit kun olen naimisissa, sit kun mulla on lapsia jen.) menee aika nopeasti ohi - tätäkään hetkeä ei saa enää takaisin.

Minä olen onnellinen omassa tilanteessani. Olen ollut saman naisen kanssa yhdessä pian 12 vuotta ja se on toiminut minulle. Oltiin lähes viisi vuotta yhdessä ennen kuin muutettiin samaan osoitteeseen, toimi meille. Sitten se yhteen muuttaminen oli eri helppoa ja luonnollista. Pidän arvokkaana sitä, että kumpikaan ei muuttanut suoraa vanhempien nurkista yhteen, vaan tuli sitä ihan omaakin taloutta yksin pyöritettyä. Mutta taas, jotkut muuttaa yhteen parin kuukauden jälkeen ja sekin saattaa toimia.

Mitään ihan perinteistä perhemallia meillä ei toteuteta, sillä lapsia tuskin tulee. En koe, että minulta puuttuu mitään nykyhetkestä ja se varmasti hyvä mitä lapsi toisi, olisi sitten taas joistain muista jutuista pois. Jos nykyhetkessä on onnellinen, turha sitä lähteä ainakaan sosiaalis-kulttuurisen paineen takia lapsia vääntämään.

Jollekin toiselle toimii erilainen setti ja siitä vaan. Jos pyrkii siihen, että kohtelee muita ihmisiä hyvin - harrasti sitten irtosuhteita tai pitkiä seurusteluita - ei kamalan vikaan varmaan voi mennä. Minä melkein unohtaisin nuo "40 vuotiaana pitää olla vaimo ja lapsia" -tyyppiset tavoitteet. Unohtuu äkkiä ne oman nykytilanteen hyvät puolet. Niitä kun aina löytyy, on sitten sinkku tai parisuhteessa.

Jatkakaa ja tehkää itsenne ja toisenne onnellisiksi.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja jos joku epäilee minua trolliksi niin saa tulla mukaan Tallinnaan, kuka tahansa ja milloin tahansa. Laittakaa vaikka yv.tä.

Tältä palstalta ja tästä viestikejusta löytyy ainakin kaksi nimimerkkiä jotka voisit ottaa mukaan seuraavalle reissulle Tallinnaan. Kerätään vaikka kolehti tarvittaessa jos siitä kiinni :)
 
Tältä palstalta ja tästä viestikejusta löytyy ainakin kaksi nimimerkkiä jotka voisit ottaa mukaan seuraavalle reissulle Tallinnaan. Kerätään vaikka kolehti tarvittaessa jos siitä kiinni :)

Minähän en mihinkään huoriin lähde, vaan olen mieluummin ilman! HIFK on myös tehnyt kantansa selväksi ja hyvä niin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minähän en mihinkään huoriin lähde, vaan olen mieluummin ilman! HIFK on myös tehnyt kantansa selväksi ja hyvä niin.

En nyt tarkalleen muista...enkä todellakaan ala ketjuja tonkimaan taaksepäin mutta oletko sä Jomppa joskus saanut naista? Siis niin, että olet työntänyt siittemesi naisen vaginaan...
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jomppa on niin kova jätkä ettei hänen tarvitse mitään saada vaan HÄN OTTAA.

Tuli muuten mieleen oma "neitsyyden" menetys, oli meinaan elämäni pisin 2 min. Olin aivan järkyttynyt kun sellainen vähän itseäni vanhempi "silloin jopa mature" kaatoi mut auton takapenkille ja pisti nuoren pojan vikisemään. En ollut ihan parhaimmillani. Toisaalta ajallisesti ei mene nykyään enään edes tuota 2 minuuttia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana. Uskomatonta. Painokoneet seis, etusivu uusiks. Meikäläinen sai pimppaa. Äkkiä lotto sisään. Nyt on maailmankirjat sekasin..

Lähetetty mobiililaitteestani sängyn kulmalta.
 

ace

Jäsen
Ei saatana. Uskomatonta. Painokoneet seis, etusivu uusiks. Meikäläinen sai pimppaa. Äkkiä lotto sisään. Nyt on maailmankirjat sekasin..

Lähetetty mobiililaitteestani sängyn kulmalta.


Sama täällä! En kuitenkaan raportoi ainakaan saman sängyn kulmalta!

Enkä käynyt edes Tallinnassa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Nainen ja mies rakensivat tiet, kumpikin haluamansa kaltaisen.

Naisen tie oli mutkainen, mäkinen ja muutenkin vaikeasti ajettava. Kun nainen sitten tietä ajoi, järjettömillä nopeuksilla, veti hän mutkat suoriksi ja suoranpätkät ajoi varmuuden vuoksi ojia ja penkkoja myöten. Mäet hän peruutti ylös.

Miehen rakentama tie taas sitä vastoin ulottui tasaisena ja mutkattomana aina horisonttiin asti. Luonnollisesti mies ajoi tietä keskellä, tasaista vauhtia ja kepeästi vislaten.


Takaisin yläkertaan.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Huomenna haluaisin mennä sporttibaariin kattomaan ensin SM-Liigan finaalimatsia ja myöhemmin illalla sitten Realin paita päällä seurata El Clasicoa samaisessa baarissa. Kaljaa pitäis ottaa kavereiden kans, syödä jotain grillistä, vähän huutaa, öristä ja heitellä yläfemmoja. Mutta nyt tuolla muijjalla on joku semmoinen vaihe menossa, että hän haluaa viettää minun kanssa joka ikisen vapaapäivän tunnin aamusta iltaan. Hän haluaa tulla mukaan että saadaan viettää yhteistä aikaa ja ei uskalla/osaa/kehtaa sanoa ei, vaan seuraa mua vaikka Siilinjärvelle. Missä on mun oma aika? Pitäs vetää raja; käydään aamulla kattoon HIFKn futispeli Bragulla ja pelin jälkee nauttimaan siideristä ja auringonpaisteesta terassille, mutta mä haluan baarissa kattoa jalkapalloa ja juoda kaljaa mun kavereiden kans, ilman naista! Haluan tilaa! Onneksi ei sentään asuta yhdessä vielä, siitä se kriisi vasta puhkeaakin...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt on naisasiat hyvin. Anteeksi jos kaiken tämän trollauksen sekaan tällaisia kerron.

Exä osoittaa lämpenemisiään, joka ehken jää huomioimatta. Nyt on jo nuorempi polvi jonossa, joten mikäs tässä on ollessa. En odottanut mitään tarjouksia, mutta niin vain tarjolle itseään tyrkyttävät. Mikä niitä naisia oikein vaivaa?

Ei sinänsä, että valittaisin tilanteestani vähääkään. Onhan tämä kuitenkin 30+ vuosina yllättävää, että edelleen on tarjontaa vaikkei sitä kaipaisikaan.

Anteeksi täysin turha viesti ketjuun.
 
Anteeksi täysin turha viesti ketjuun.

Saat anteeksi.

Itseäni masentaa naisasiat tai paremmin sanottuna yksi nainen. Asuu lähellä ja olisin halunnut tutustua häneen paremmin. Kaikki niin täydellisesti tältä osalta. Mutta... harvoin kai kukaan muija haluaa tutustua sellaiseen mieheen, jolla on juopon maine silmissään. Ja ihan ansaitusti toki, eli en puolustele itseäni ja taitaa olla turha itkeä tai toivoa enää mitään. Niellä vain vitutus taas kerran jne. Varmaan kolme kertaa kirjoitellut sille, mutta joka kerta sieltä tulee se "ei kiinnosta" vastauksena. Syö miestä pahasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös